Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |
Ja maar daar werk je niet op als PC scherm op 1 meter afstand neem ik aan? Voor een dergelijk scherm dat als computerscherm functioneert vind ik voor 27' inch een full HD toch wat aan de krappe kant. Ik merk althans dat nu ik een IPS laptopscherm heb, mijn oude Iiyama 26' inch x1200 scherm een flinke stap achteruit is. Misschien komt er nog eens een high dpi Dell scherm straksliersie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:54:
Heb hier 1080p op 42"
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
retina 15 inch, ook goed?dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:55:
Kom ik aan met mn Retina 9.7 inch...
Jawel gebruik hem wel als computer scherm, vind het wel fijn om op te gamen, werken doe ik toch op mijn laptop <:Royeboi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:55:
[...]
Ja maar daar werk je niet op als PC scherm op 1 meter afstand neem ik aan? Voor een dergelijk scherm dat als computerscherm functioneert vind ik voor 27' inch een full HD toch wat aan de krappe kant. Ik merk althans dat nu ik een IPS laptopscherm heb, mijn oude Iiyama 26' inch x1200 scherm een flinke stap achteruit is. Misschien komt er nog eens een high dpi Dell scherm straks.
PSN: Finally_Chris
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
are you shure?CR1691 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:56:
Kom ik aan met mijn retina 4 inch...
ora et labora
3200x1800 op 15' hier
Moet wel flink schalen met sommige apps, en Chrome werkt voor geen meter zonder tweaks.
Apple pakt dat wel beter aan dan/...Royeboi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:57:
[...]
3200x1800 op 15' hier![]()
![]()
Moet wel flink schalen met sommige apps, en Chrome werkt voor geen meter zonder tweaks.
Misschien een vreemde vraag, maar wat heb jij niet dan?liersie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:57:
Heb die headphones, en zijn zeer goed!
Hahha, Shure...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Een fijne telefoon >:Frozen schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
[...]
Misschien een vreemde vraag, maar wat heb jij niet dan?
PICS!!!!! or it didnt happen
ora et labora
Quoted for future blackmail referenceWietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
Als er om 00:00 geen box is eet ik m'n schoen op.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
OKWietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
Ik zou de ketchup alvast gaan pakkenWietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
begin alvast maar dan...Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:

Shure?Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
noted...Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Oh geen probleem hierzo, 3840 x 2400 op 15 inch, sommige tekst en gedetailleerde dingen zijn alleen niet geoptimaliseerd voor dit beeldscherm dus wordt een beetje vaag, maar ziet er voor de rest goed uit..Royeboi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:57:
[...]
![]()
rare plaats voor velgennFo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
24inch in mijn broek...
ora et labora
Box, dashcam, jas en philips remotefranssie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:44:
heeft iemand eigenlijk wel iets gekocht? Ik lijk die posts steeds te missen? Ok, een tandenborstel zag ik
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Foto/video!!!Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
PICS!Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
15 voet? Das wel een enorm schermpje (4.5 meter ongeveer).Royeboi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:57:
[...]
![]()
Ik lees: Script, correct?Beroep Software engineer
Opleiding HBO Informatica
Eet smakelijk!Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:58:
Zeker, ik lees dat die niet echt schalingsproblemen heeft, althans in mindere mate. Met 8.1 had ik gehoopt dat het beter zou worden maar Chrome schaalt niet goed (of alles miniscuul, of in High-DPI modus met allerlei bugs, Verkenner menu is klein vergeleken met Office menu's etc.
Dominion! Heb laatst al de Carcassone set compleet gekocht voor kerst... Staat nu ongeopend op zolder.
Instabuyyyy
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
3 keer ofzoVodaNL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:00:
Hoevaak is deze actie per jaar?
Kijk en die zag ik aankomenmark-k schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:00:
Nou degene die zn schoen zou eten als er geen box was om 00.00, technisch gezien heeft t een doos.
elke dag, alleen duurt vrij lang.VodaNL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:00:
Hoevaak is deze actie per jaar?
sshhhhhhht!mark-k schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:00:
Nou degene die zn schoen zou eten als er geen box was om 00.00, technisch gezien heeft t een doos.
vind het gaar dat dat nog steeds niet opgelost is, die resoluties zijn al een tijdje op de markt....Royeboi schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:00:
[...]
Zeker, ik lees dat die niet echt schalingsproblemen heeft, althans in mindere mate. Met 8.1 had ik gehoopt dat het beter zou worden maar Chrome schaalt niet goed (of alles miniscuul, of in High-DPI modus met allerlei bugs, Verkenner menu is klein vergeleken met Office menu's etc.Niet recht te krijgen nog!
![]()
Dominion! Heb laatst al de Carcassone set compleet gekocht voor kerst... Staat nu ongeopend op zolder.
Zou je denken, heb alleen nog nooit een script gebruikt. Wel 4 boxen de afgelopen hunts bij elkaar
Refurb crap en dan ook nog eens de niet-service van Apple... Nee dank je. Alleen buyen in de Apple Store of bij Dixons met drie jaar garantie (ook al heb ik daar verder gelukkig geen aanspraak op te hoeven maken met m'n iPad).dutchgio schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:00:
Als er nou een macbook voorbijkomt...
Instabuyyyy
PSN: Finally_Chris
Voor hoeveel schrijf je er 1?coyote1980 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:02:
[...]
Zou je denken, heb alleen nog nooit een script gebruikt. Wel 4 boxen de afgelopen hunts bij elkaar
Met de helft nam ik ook al genoegen, kan ze nu al niet onderscheiden. Accu gaat ook abnormaal lang mee ondanks de resolutie
Maar goed; 00:00.. Denk dat ik maar eens ga pitten
Lol, gewoon beter je best doen!
Typish HBO geneuzel antwoord laten we het anders stellen, de selectie is volledig willekeurig en autmatisch uitgezocht door onze Interim Manager Applicatie Beheer ?coyote1980 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:02:
[...]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wat is je stelling nou?ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:03:
[...]
Typish HBO geneuzel antwoord laten we het anders stellen, de selectie is volledig willekeurig en autmatisch uitgezocht door onze Interim Manager Applicatie Beheer ?
butthurt dat is zijn stelling
[ Voor 6% gewijzigd door liersie op 28-02-2014 00:05 ]
define hbo geneuzel?ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:03:
[...]
Typish HBO geneuzel antwoord laten we het anders stellen, de selectie is volledig willekeurig en autmatisch uitgezocht door onze Interim Manager Applicatie Beheer ?
waar gaat de wereld naartoe!Bartske schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:05:
[video]
Even wat nieuwerwetse rommel dumpen hier.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Man man man man man...Bartske schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:05:
[video]
Even wat nieuwerwetse rommel dumpen hier.
Tja... ik doe LR, alleen die vliegtuigen komen hier helaas niet langs. Ik hoop toch zo op een boeing 787 in mijn box:ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:03:
[...]

Dus de hele dag de hunt volgen is minder die-hard dan de mensen die hun nacht opofferen?Ikpakacties schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:06:
Het zit ernaar uit dat de boxen laat in de nacht zullen komen en zo voor de echte die-harders zullen zijn. Lijkt me wel eerlijk, maar is niet aan mij besteed. Van te lang kauwgom kauwen gaat je kaak/hoofd pijndoen, dussss.
Vandaag (gisteren) de eerste box logischerwijs gemist omdat ik al lang sliep. 2e box helaas op 20 sec gemist ofzo. Hele dag gevolgd, even een aflevering Arrow gekeken en ik kom terug op het item na de box....
Haha ja thanks, die krijg ik het komende jaar weer neit uit mijn hoofd..
Goeie soep!Frozen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:07:
[...]
Tja... ik doe LR, alleen die vliegtuigen komen hier helaas niet langs. Ik hoop toch zo op een boeing 787 in mijn box:
[afbeelding]
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!