ja inderdaad, snijplanken, pannen, enzovoortsArmo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:43:
[...]
Ze zijn de hele hunt al in kookstemming lijkt het
Voor de innerlijke mens moet ook gezorgd worden. Natuurlijk is een candy bar lekker (al dan niet gekocht bij iBOOD tijdens deze hunt) maar een mens heeft ook zijn dagelijkse, warme maaltijd nodig. En om die te bereiden zijn een paar pannen natuurlijk nooit weg! Zoals deze 2-delige koekenpannenset van BK Q-linair. Het bedrijf dat tijdens haar 100-jarige bestaan in 1951 beloond is met een Koninklijk predicaat uit handen van toenmalig Koningin Juliana. Om in aanmerking te komen voor zo’n predicaat moest een organisatie een zeer belangrijke plaats innemen in het vakgebied, landelijke betekenis hebben en minimaal 100 jaar bestaan. Qua kwaliteit zit dat dus wel goed. Deze pannen zijn uitstekend om je vlees in te bakken of om een schotel in te bereiden. Ze hebben een afmeting van respectievelijk 24 en 28 cm en zijn te gebruiken op alle warmtebronnen, inclusief inductie. Ze zijn ovenvast tot 230 °C, beschikken over een PFOA-vrije Teflon anti-aanbaklaag en kunnen gereinigd worden in de vaatwasser aangezien ze vaatwasbestendig zijn. Eet smakelijk!
idd en in de stofzuig stemming, meer wat voor de vrouwen´Armo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:43:
[...]
Ze zijn de hele hunt al in kookstemming lijkt het

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Goeie tip, maar geen tijd, stel dat de box komt! DRAMA'SAikje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:44:
Pop dat corn!
Ligt het aan mij of is dit, als je ooit een popcorn wil proberen, een goeie deal?
chromecast + plex = klaar (of gewoon de samsung app)NotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:45:
Dat overpriced ding, niet doen.
Precies! Popcorn Hour, één van de meest overschatte mediaspelers van deze tijd. Heb ze allemaal gehad, maar je wordt elke keer in de steek gelaten door Syabas, zodra hij weer een nieuwe uitbrengt.NotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:45:
Ik vindt die pizza rechts ook best irritant, van 1dagskoopjes. Dan stond ie weer stil, dan draaide hij weer, stom dingVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:46:
Die reclame van just eat ook. 0% koken. Daar is ibood het niet mee eens
Wat is de "box" ?
Zie pas net wat iBood is en heb iedereen zien typen over een box?
Pizza? Ik zie daar de andere iBood sites.Aikje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
[...]
Ik vindt die pizza rechts ook best irritant, van 1dagskoopjes. Dan stond ie weer stil, dan draaide hij weer, stom ding
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
YouTube: Unboxing iBood Box 99,95 euro - November 2013Knamix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Wat is de "box" ?
Het was ooit leuk, toen MKV streaming hip begon te worden, maar nu kan mijn soundbar het ook al, dus nutteloos.DonkMatt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
[...]
Precies! Popcorn Hour, één van de meest overschatte mediaspelers van deze tijd. Heb ze allemaal gehad, maar je wordt elke keer in de steek gelaten door Syabas, zodra hij weer een nieuwe uitbrengt.
Read the FiPoKnamix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Wat is de "box" ?
Een doos voor 100 euro, en je weet niet wat je koopt, de leukste mannier om je geld weg te gooien!Knamix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Wat is de "box" ?
Verwijderd
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/TommyGun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:48:
[...]
Pizza? Ik zie daar de andere iBood sites.
Daar stond een pizza
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/TommyGun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:48:
[...]
Pizza? Ik zie daar de andere iBood sites.
OoooooooooooooooooooooooooooooooooohVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:49:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Daar stond een pizza
Juist wel, hoe eerder die weg is hoe beter!NotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:45:
Float like a butterfly, sting like a bee.
En het is een zekerheid dat je voor meer dan 100 euro aan spullen krijgt? Of kan er ook soms een speelgoed autootje inzittemjoopykoopy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:48:
[...]
Een doos voor 100 euro, en je weet niet wat je koopt, de leukste mannier om je geld weg te gooien!

Nou kun je de vrouw aan de ketting leggen
kan ze stofzuigen en koken.
Staat er bij een diamant logo de tekst "Steel"... briljant!
Je pannenset beveiligen tegen diefstal doe je dit kettingslot uiteraard
ora et labora
Verwijderd
'buymeball schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:51:
Nou kun je de vrouw aan de ketting leggen
Verwijderd
Op papier is het enige wat je koopt een europlug in een doos. Dus niks is zeker, maar voor zover ik weet haalt men eigenlijk altijd het geld eruit.Knamix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:50:
[...]
En het is een zekerheid dat je voor meer dan 100 euro aan spullen krijgt? Of kan er ook soms een speelgoed autootje inzittem
Eindelijk een goede reden om haar in te ruilen.gekkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:52:
[...]
Let wel op .. tis wel axa .. voor je het weet kan iedereen bij je vrouw met een blanko sleuteltje
Daarom vind ik een box van 100 euro eigenlijk te duur.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:52:
[...]
Op papier is het enige wat je koopt een europlug in een doos. Dus niks is zeker, maar voor zover ik weet haalt men eigenlijk altijd het geld eruit.
Doordat je er geen ervaring mee hebt weet je niet wat je kunt verwachten.
Een box van 40 euro is dan interessanter.
Nog even en er komt een Sanibroyeur voorbij
Verwijderd
Helemaal mee eens, voor 40 euro neem ik de gok wel.dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:55:
[...]
Daarom vind ik een box van 100 euro eigenlijk te duur.
Doordat je er geen ervaring mee hebt weet je niet wat je kunt verwachten.
Een box van 40 euro is dan interessanter.
retro halogeen en wit: does not compute
ora et labora
Briljante titel weer, voor de Phillips spotlamp. Retro, maar toch van nu. Paradox much?!
Als student ga ik zeker niet voor een box van 100 euro... mij toch net iets teveel
opzich wel handig .. kan je alle overige rommel uit je box zo de plee in gooien ... ff hakselen en afpompen maar
najah je kan er ook veel mee verdienen als je alles weer doorverkooptKnamix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:56:
Als student ga ik zeker niet voor een box van 100 euro... mij toch net iets teveel
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ik las eerst: softspot lamp
leek me al zo raar eigenlijk
Kvind t toch wel leuk dat de kabeltjes aan de achterkant met de basis zijn verbonden, en niet via het staafje waar de lampen aan hangen...
Dat is 't retro...hernivo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:57:
Kvind t toch wel leuk dat de kabeltjes aan de achterkant met de basis zijn verbonden, en niet via het staafje waar de lampen aan hangen...
Weer veel zooi langsgekomen vanmiddag zo te zien.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik heb er de hele dag niet echt op gelet, maar als ik zie wat er voorbij gekomen is heb ik zo te zien niet veel gemist...
De een zn zooi is de ander zn....... o wacht dit rijmt niet
ora et labora
Als ze er alleen iets van waarde van boven de 40 in moeten stoppen ben ik weer bang dat je allemaal troep krijgtVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:55:
[...]
Helemaal mee eens, voor 40 euro neem ik de gok wel.
Verwijderd
Kan, maar voor 40 euro is het de gok wel waard toch.dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:00:
[...]
Als ze er alleen iets van waarde van boven de 40 in moeten stoppen ben ik weer bang dat je allemaal troep krijgt
Oh wat jammer nou, zitten er twee bamboe toetsenborden indutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:00:
[...]
Als ze er alleen iets van waarde van boven de 40 in moeten stoppen ben ik weer bang dat je allemaal troep krijgt

en een usb aquariumAikje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:01:
[...]
Oh wat jammer nou, zitten er twee bamboe toetsenborden in

ora et labora
dat lijkt me dan wel weer leuk om te krijgen
Dat dusAikje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:01:
[...]
Oh wat jammer nou, zitten er twee bamboe toetsenborden in
Al zit iedereen dan toch de rushen zodra je zo'n box ziet, dus de kans dat je er 1 bemachtigd is al heeel klein..
Ik hoopte op wat netwerk- en meer tech-producten, want de huidige hunt is ronduit waardeloos.
Die lampen blijven wel verdomde lang staan zeg, die rommel verkoopt ook gewoon niet ):
Nou is zon bamboe toetsenbord nog wel een leuk klein kadootje voor een verjaardag ofzo, maar ik hoop ook dat er wel wat tech spul in de box zit. Zul je zien: 2 pannen, een set snijplanken en een Amazing Bullet, dan lach ik me kapotdutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:05:
[...]
Dat dus![]()
Al zit iedereen dan toch de rushen zodra je zo'n box ziet, dus de kans dat je er 1 bemachtigd is al heeel klein..
Ik hoopte op wat netwerk- en meer tech-producten, want de huidige hunt is ronduit waardeloos.
Ik mis elke x de samsung 47" TV, verdomme haha.
hou je wel geld over voor deze mooie lampen of een leuke pannensetBusmuiZ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:07:
Ik mis elke x de samsung 47" TV, verdomme haha.
ik zit dus net ff alle aanbiedingen door te lopen, maar er is dus pas 1 box geweest he... of zijn er meerdere gezien? staan niet in het lijstje zover ik kan zien
Heb al wel een pannenset gekochtDigitalError schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:08:
[...]
hou je wel geld over voor deze mooie lampen of een leuke pannenset
Damn wou die axa kopen kon ik een slotje op het topic zetten
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Misschien een stomme vraag, maar als je in Nederland iets toegestuurd krijgt dat je niet besteld hebt mag je het als het goed is gewoon houden (als ze je vragen om er maar voor te betalen). Aangezien de box op papier alleen een europlug is voor 100 euro, zou je er dan mee wegkomen om de box leeg te halen en de europlug onder de WKOA terug te sturen voor je 100 euro?
Verwijderd
2 boxen.robobeat schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:09:
ik zit dus net ff alle aanbiedingen door te lopen, maar er is dus pas 1 box geweest he... of zijn er meerdere gezien? staan niet in het lijstje zover ik kan zien
2, vanochtend om 3 uur en vanmiddag om een uur of 2? Dacht ik.
Dus vanavond weer afwachten..
2 tot nu toe. Eentje om 3.00 vannacht en eentje om 14.00 vanmiddagrobobeat schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:09:
heerlijk hoe al die standaard vragen keer op keer terugkomen
ora et labora
was vanmiddag niet iemand die 22:51 voorspelde als box tijd?
ora et labora
dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:09:
2, vanochtend om 3 uur en vanmiddag om een uur of 2? Dacht ik.

Nog eventjes en dan zijn de lampen weg... Zie je opeens een tweede pannenset... dan lach ik me kapot
Shit, net gemist...Aikje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:11:
Yes! Lamp is weg
Wat een crap
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
23 Liter, zou hier een box in passen?
Wtf 23L voor een laptop? Is het om een lading uit de vrachtwagen in 1x derin te douwen ofzo
wie neemt er nu een laptop en tablet mee op reis? ik zie het nut even niet
ora et labora
*laptoptas.Meulendijks89 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:12:
Geen tas maar een rugzak jongens
dat is voor een laptop met 22 liter voor waterkoeling
Kun je met jezelf gaan videochatten.mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:12:
Wel jammer dat er deze hunt zoveel producten zijn welke gewoon dik 10 minuten staan, is in mijn ogen echt telang.
DigitalError schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:13:
dat is voor een laptop met 22 liter voor waterkoeling
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
23L is net niks hoor..RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:12:
Wtf 23L voor een laptop? Is het om een lading uit de vrachtwagen in 1x derin te douwen ofzo
Ik heb toch elke dag mijn laptop en tablet mee naar school, maar dat past prima in mn Ikea Family rugzak (Y) plek zat voor eten en drinken en een verdwaald schoolboek!mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:12:
Eens, dit moet vlotter.Zingo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:14:
Wel jammer dat er deze hunt zoveel producten zijn welke gewoon dik 10 minuten staan, is in mijn ogen echt telang.
Kheb die irritante reclame links en die lampen maar weggehaald... werd er een beetje draaierig van..

23L bier natuurlijk!
ora et labora
Hond uitlaten!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
gewoon kijken op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/hernivo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:14:
Kheb die irritante reclame links en die lampen maar weggehaald... werd er een beetje draaierig van..
De hond kun je wel in die tas uitlaten, 23L is ruim zat.martinusz schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:15:
Hond uitlaten!!
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!