“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Oh das wel lekker voor het vrouwtje als ze op de kussens ligt.Dusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:21:
[...]
Ja maar als er mixer is. heeft die een Turbo
hoop alleen niet dat die een turbo gat heeft
En dat staat eerste in de mickey-mouse competitie..

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Goed bedachtpven schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:23:
Ik heb ondertussen maar zo'n powerbank op DX besteld: 18 euro voor (actual) 16000mAh vond ik wel een goede deal. En dit gaat me geld opleveren: iedere dag laad ik hem op mijn werk op, dan ontlaad ik hem thuis en dan verdien ik grof geld op de stroomrekening!.... Toch?
![]()
ora et labora
Zie TS.Xepos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:22:
Hoe zit het met de verzendkosten wanneer je meerdere items koopt?
Als het goed is moet je voor elk artikel gewoon apart verzendkosten betalen.mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:23:
is dit fotoalbun beetje goed? wil m kopen
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ja prima boeken!mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:23:
is dit fotoalbun beetje goed? wil m kopen
Heb hem weer besteld
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hmm, nu overweeg ik ook om zon ding te kopenpven schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:23:
Ik heb ondertussen maar zo'n powerbank op DX besteld: 18 euro voor (actual) 16000mAh vond ik wel een goede deal. En dit gaat me geld opleveren: iedere dag laad ik hem op mijn werk op, dan ontlaad ik hem thuis en dan verdien ik grof geld op de stroomrekening!.... Toch?
![]()

Je bespaard geld, dat verdien je nietpven schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:23:
![]()
Maar je RAID rebuild heeft allicht geen flashy lampjes.gekkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:24:
zelfs m'n raid rebuild is spannender om te volgen .. grmbl
Bespaart

Als je meerdere (max 4x) in 1 bestelling koopt, betaal je maar 1x de verzendkosten.Xepos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:22:
Hoe zit het met de verzendkosten wanneer je meerdere items koopt?
(tijdens deze hunt 2 beeldschermen van philips (tegelijk) gekocht en idd maar 1x verzendkosten)
Volgens Ibood is het nog niet mogelijk om een winkelmandje te maken met meerdere producten.
Nope is remote .. en als het al flashy lampjes had .. zou het dan waarschijnlijk wel spannend zijn :-pTweaker36 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:25:
[...]
Maar je RAID rebuild heeft allicht geen flashy lampjes.
Logistiek gezien lijkt het me een drama als iBood alles in één pakket zou gaan combineren, vooral als ze wachten totdat alle items beschikbaar zijn.erik-j schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:26:
[...]
Volgens Ibood is het nog niet mogelijk om een winkelmandje te maken met meerdere producten.
Volgens mij is dat niet zo moeilijk als ze toch alles al in het magazijn hebben.pven schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:28:
[...]
Logistiek gezien lijkt het me een drama als iBood alles in één pakket zou gaan combineren, vooral als ze wachten totdat alle items beschikbaar zijn.
ora et labora
Ik heb ook een voucher besteld, nu me even ertoe zetten om de foto's van m'n vakantie door Lightroom te trekken en het in een mooi boekje te gieten.martinusz schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:24:
[...]
Ja prima boeken!
Heb hem weer besteld
post ze hier kunnen we ook lachenDusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:26:
ik ga goat simulator videos kijken
ora et labora
dikkeme, das vrij snelmprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:30:
Houd er wel rekening mee dat de voucher geldig is tot en met 31 mei 2014
ora et labora
Thanks, las het. Maar dat moet wel lukken.mprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:30:
Houd er wel rekening mee dat de voucher geldig is tot en met 31 mei 2014
Als ze alles in het magazijn zouden hebben, dan zou er geen verwachte verzenddatum bij de items worden vemeld.Xepos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:29:
[...]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk als ze toch alles al in het magazijn hebben.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
[ Voor 22% gewijzigd door smiba op 27-02-2014 20:33 ]
ora et labora
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hoelang ben je weggeweest dan?RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:36:
Ik mis ook echt geen moer als ik weg ben, dacht dat de box wel snel zou komen maar toch niet
Is ibood zo vriendelijk de box niet online te gooien terwijl je weg bent, weer niet goed.RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:36:
Ik mis ook echt geen moer als ik weg ben, dacht dat de box wel snel zou komen maar toch niet
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd
Steven?

Alleen een film met Doris DayDusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:41:
er ik niks goed op tv
Ik ga ff een boek verder lezen en dan ga ik maar slapen. De hunt is echt ruk ...

En dan lees ik morgen wel weer dat ik de box net heb gemist.
nee nu sbs 6 opstaan maar is ook klotejoopykoopy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:42:
Dusche is de mol! HIJ IS AAN HET MOLLEN!
Niet zo klagen
Ze doen er iets te lang over deze keerTweaker36 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:37:
[...]
Is ibood zo vriendelijk de box niet online te gooien terwijl je weg bent, weer niet goed.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Laagste waarvoor je m gaat vinden is 280.
Afmeting: 98.7x65.6x35 mmTommyGun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:50:
Dit zijn niet van die mini muisjes?
Jammer, dan skip ik ze.
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 27-02-2014 20:52 ]
Je krijgt dan ook 2 cursors in beeld! GEWELDIGE MUIZEN DAT!sambalbaj schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:51:
links en rechts een muis. typen met je neus
joopykoopy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:52:
[...]
Je krijgt dan ook 2 cursors in beeld! GEWELDIGE MUIZEN DAT!
Beetje loos dat het enkel op Win 7 werkt.
Zou leuk zijn voor op m'n tablet, maar die doet Win 8.1...
ja maar voegt het daadwerkelijk iets toe.
Je telefoon word wat dikker.Dusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:56:
[...]
Fish-eye foto's, zijn leuk, maar of je het daadwerkelijk veel gaat gebruiken is een 2e.Dusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:56:
[...]
Ok zonder dollen, ik vind het wel vet. Zeker op feestjes of dichtbij een object
ja maar voor 21 euro vind ik het wel een beetje prijzig voor een gimmick.midego schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:59:
[...]
Ok zonder dollen, ik vind het wel vet. Zeker op feestjes of dichtbij een object
billiger ding gevonden http://dx.com/p/universal...s-red-283311#.Uw-ZsPldWSo
[ Voor 21% gewijzigd door Dusche op 27-02-2014 21:02 ]
EDIt: en weg alweer..
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 27-02-2014 21:04 ]
ora et labora
Ik heb geen HPdutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:03:
Wie wilde er zo graag een SSD?!
EDIt: en weg alweer..
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
http://producthistory.eu/producten/_Brake_ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:06:
Weet iemand wat de ue46f6500 heeft gekost deze hunt?
Quickspecs:
Snelheden
Lezen (sequentieel) 550MB/s
Schrijven (sequentieel) 520MB/s
Lezen (random 4K) 85.000IOPS
Schrijven (random 4K) 70.000IOPS
[ Voor 80% gewijzigd door mprkooij op 27-02-2014 21:10 ]
Niet nodig
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!