Je sister wel?GAIAjohan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:36:
Mijn Brother heeft geen opvangbak??
Wat is het verschil met complete en zeer complete ski-jas
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
zitten mouwen aan?RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:37:
De ene is met zeer en de andere zonder!RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:37:

de 2e doet zeer als je hem aantrektRonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:37:
Voorgevormde mouwen met sluitende binnenmanchetten om de kou buiten te houden.
Gelukkig maar dat de mouwen voorgevormd zijn...
Gelukkig maar dat de mouwen voorgevormd zijn...
Lekker in de winkel kopen, seizoen is bijna afgelopen alles in de uitverkoop
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Je kunt nu zo te zien alleen de L bestellen..
KloptFid3lity schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:38:
Je kunt nu zo te zien alleen de L bestellen..
dus die komt nog een keer langs voor de XL maat
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
De ene doet zeer en de ander nietMglashouwer schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:37:
[...]
De ene is met zeer en de andere zonder!

En wat als het compleet zeer moet doen?
Hier een brochure http://download.p4c.phili...6/168028716_pss_nldbe.pdf
..in eerste instantie dacht ik dat het een douchekop was
Doet me eerder aan de teletubbies denken...
[ Voor 6% gewijzigd door -ION- op 27-02-2014 16:45 ]
Geen wonder dat ze deze bij ibood aanbieden..
Hahahah, inderdaad!
Dit soort dingen wil je toch alleen in een grote aantallen inschaffen voor in een park of voor bij een bedrijf/hotel/restaurant. Maar ik hoop dat niemand die zelf in de tuin gaat zetten
Misschien als je net zo groot als een smurf bent. Of voor bij je hobbithol.levik7 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:46:
[...]
Hahahah, inderdaad!
Dit soort dingen wil je toch alleen in een grote aantallen inschaffen voor in een park of voor bij een bedrijf/hotel/restaurant. Maar ik hoop dat niemand die zelf in de tuin gaat zetten
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Gereedschap voor echte mannen... kun je na één keer gebruiken zo bij het grofvuil mieteren waarschijnlijk.
Zag het net ook... in werkelijkheid 57-delig zo te zien?
60X Bits, 6,3 mm, 25 mm lang met snelwissel bithouder in kunststof cassette (8x Sleuf; 6x Inbus met
Niemand wilt hem... pauze
124 delen, tel alles maar elkaar op
Camera in PW 229
Bij iBood dachten ze denk ik ook: NEXT!
Weet je meteen wat in de box zit
Weet je meteen wat in de box zit
[ Voor 33% gewijzigd door Danner001 op 27-02-2014 16:52 ]
Hahaha, merkte het ook!Dusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:51:
ok opeens bam uitverkocht
Denk eigenlijk dat niemand hem kocht xD
En dat ze merkte dat veel mensen offline gingen
Ik had hem best willen hebben, maar hij was te duur die gereedschapsset.
Best en goede deal als je er eentje nodig hebt voor iemand. Schoonmoeder bijvoorbeeld, dan krijgt ze niet alleen de weegschaal en een slecht humeur.
pricewatch: Nikon Coolpix S800c Zwart
pricewatch: Nikon Coolpix S800c Zwart
Nou, tijd om naar huis te gaan. Blijven jullie nog even, dan kunnen jullie alle topaanbiedingen en boxen pakken die ik nu ga missen!
Ooooh jij zult zo jaloers zijn op iedereen als je de knikkerbaan en worst met olijfolie gaat missen. Kun je dat wel aan?Danner001 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:56:
Nou, tijd om naar huis te gaan. Blijven jullie nog even, dan kunnen jullie alle topaanbiedingen en boxen pakken die ik nu ga missen!
En weer ninja turtles!
Dit keer een ware flipperkast.
Dit keer een ware flipperkast.
De eerste flipperkast al gemist...Danner001 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:56:

RTFid3lity schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:00:
OHMYGOD flipperkast
Die gaat straks flippen als hij thuis is....Electromonkey schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:00:
[...]
De eerste flipperkast al gemist...
Nu weet ik weer waarom m'n zakgeld vroeger nooit het spaarvarken wist te bereiken..
Dit dus!densoN schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:01:
Nu weet ik weer waarom m'n zakgeld vroeger nooit het spaarvarken wist te bereiken..
Dit gebeurd binnen mijn vriendenkring zelfs op w'app
"Voor kinderen van 3 - 10 jaar" bullshit !
Allovich schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:03:
"Voor kinderen van 3 - 10 jaar" bullshit !

Geen batcave maar een boxcave
ora et labora
ham
omnomnom
[ Voor 6% gewijzigd door Leino92 op 27-02-2014 17:08 ]
Dafuq, 100% Spaanse Serrano ham....
[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 27-02-2014 17:07 ]
daar gaat je mond van dicht
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gaaf, lekker hammetje!
Sta je toch te kijken als dat uit je box komt zetten.
en de postboden zal zich wel afvragen wat hij ruikt...Electromonkey schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:08:
Gaaf, lekker hammetje!
Body mods don't determine skill
Hoe lang hou je zo'n ham eigenlijk goed bij de optimale bewaartemperatuur (en zo min mogelijk vocht)? Lijkt me haast dat je wel een feestje moet gaan geven?
Valt reuze mee als je bijvoorbeeld alleen een theedoek legt over het aangesneden stuk kom je er best nog een eind mee, erg lekker spul zeker als je een beetje fatsoenlijk kan fillerenAllovich schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:10:
Hoe lang hou je zo'n ham eigenlijk goed bij de optimale bewaartemperatuur (en zo min mogelijk vocht)? Lijkt me haast dat je wel een feestje moet gaan geven?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ham messenset snijplank pannenset. Spatels. Ibood geeft de complete kookervaring
ora et labora
Vergeet de 13 bakjes niet waar je de gesneden stukjes ham in kan bewarenmrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:11:
Ham messenset snijplank pannenset. Spatels. Ibood geeft de complete kookervaring
Ik ben klaar met wachten. Heb toch maar een Ralph Lauren overhemd gekocht bij Brandeal voor 45€. Ik was net te laat op iBood.
Mooi lampje nu zodat je zelfs in het donker je ham kunt bewerken
Dit soort lampjes heb je ook voor een tientje bij de actionRobsta86 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:14:
Mooi lampje nu zodat je zelfs in het donker je ham kunt bewerken
Maar is die ook taktisch?Bender schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:15:
[...]
Dit soort lampjes heb je ook voor een tientje bij de action
Sssssssssst... Nou wilt niemand hier hem meer kopen en zitten we lang tegen dat stomme ding aan te kijken
Niet met zo'n mooie opbergkoffer natuurlijk!Bender schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:15:
[...]
Dit soort lampjes heb je ook voor een tientje bij de action

de batterij is exclusief. beetje vreemde maat ook. en kost ook nog paar centen
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
inclusief schietmeneerMglashouwer schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:16:
[...]
Niet met zo'n mooie opbergkoffer natuurlijk!
Je toetje: een ham!
ora et labora
Op de ninja turtles flipperkast na niet zoveel gemistVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:17:
Halfuurtje gegeten, nog iets gemist? Of alleen rommel?
Flipperkast... that's the most excitingVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:17:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:17:
Dit
Denk dat ze aan het eten zijn bij iBood met deze flutdingen...
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Verwijderd
Dat zal dan wel geen grote staande zijn? Zo'n ding wat je op een tafel legt ofzo zeker? Dan hoef ik hem niet, anders was het wel grappig geweest.
Zat nog te twijfelen over de tandenborstel... die was wel snel weg.
Was nog wel een limited black edition
Ha de supersnijplanken zijn er weer eens
Dan haal ik hem daar wel if necessarykeko12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:20:
die oral b kost 3 euro meer bij de bcc (incl verzenden).
Ik denk dat ze gewoon een standaard volgorde hebben ingepland een tijd van te voren.HammieDuDe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:19:
Denk dat ze aan het eten zijn bij iBood met deze flutdingen...
of denk je dat er echt iedere keer als er iets op is iemand zit te bedenken wat nu aan te bieden?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!