Schiet op met die wijn!
Zijn er niet ergens een paar flinke alcoholisten?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Whahaha schiet die balk wijn nu gewoon terug naar 100% ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
en weeer een jas, die zal je wel nodig hebben met dit weer
als het nou witte wijn wasRonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:41:
Zijn er niet ergens een paar flinke alcoholisten?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Stuk of 1000 die straks zo achter de pc trippen
XL: 18:00-20:59? Was het maar zo, dan kon ik alweer naar huis
wat een meuk tot nu toe en het duurt telang
maal 8RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:41:
[...]
Stuk of 1000 die straks zo achter de pc trippen
Ik geloof 50 of 120 euro.mprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:42:
Wat kost die box meestal?
50 - 100 en soms 150
Dan zijn de iBood servers allang gesmolten, die kunnen amper de mensen die hier posten aan. Oh wacht
[ Voor 3% gewijzigd door Remyoman op 27-02-2014 13:43 ]
92% tweakers die met scripts lopen spelen en die hard refreshen tot de server frituurtt. Ennnn offlineRemyoman schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:43:
[...]
Dan zijn de iBood servers allang gesmolten, die kunnen amper de mensen die hier posten aan
De vorige hunt waren enkel 99,- boxen. Deze hunt ook.mprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:42:
Wat kost die box meestal?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En meestal is de inhoud altijd meer waard dan het bedrag dat je betaald ?
Geloof het wel. Ik dacht dat je de box ook kon terugsturen als de inhoud je niet zint,mprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:
Doorgaans wel, maar dat is ook een beetje de gok die je neemt..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ja meestal altijd soms af en toe wel.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Nee, de meeste betalen 100 euro voor 20 euro aan waarde...Waarom denk je dat deze boxen zo populair zijn ?mprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:
Mijn gevoel verteld mij dat een Ibood box vol zit met jassen
Een beetje tweakert zou dit toch al wel wetenmprkooij schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:
De box is echt wel heel wat meer waard dan wat je ervoor betaald hebt.
Maar zie er maar 1 te scoren, kleine kans.
Nou, als ze dan de resterende 80 eu aan een jas uit zouden geven duurde het niet zo lang
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Gefrustreerd?midego schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Nee, de meeste betalen 100 euro voor 20 euro aan waarde...Waarom denk je dat deze boxen zo populair zijn ?
Nee zeker niet, maar als men even de moeite neemt om zelf opzoek te gaan naar het antwoord...
Net een jas besteld, zijn best fijne jassen, en winddicht en waterafstotend MPC, laat maar komen!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
YOLO SWAGcoyote1980 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:46:
Net een jas besteld, zijn best fijne jassen, en winddicht en waterafstotend MPC, laat maar komen!
Maar wat is de waarde als je er geen *** aan hebt? Of zit iedereen te wachten op snijplank en pannensets?paulus_01 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Een beetje tweakert zou dit toch al wel weten
De box is echt wel heel wat meer waard dan wat je ervoor betaald hebt.
Maar zie er maar 1 te scoren, kleine kans.
ora et labora
13 BOXXEN!!!!!1111
Wat een wereld deal. Als je nu de bakjes koopt krijg je de deksels er gratis bij!
hoe groot is de kans eigenlijk dat je zo'n box fixt?
2x de helft. man wat een vragenKoudeAardbei schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:49:

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ongeveer 24,29875012097%.KoudeAardbei schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:49:
Het zou pas vervelend worden als je alleen de bakjes zou krijgen.XxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:48:
Wat een wereld deal. Als je nu de bakjes koopt krijg je de deksels er gratis bij!
Verwijderd
Zo, dat was weer een heerlijke maaltijd. Je hebt jezelf weer overtroffen vanavond, al zeg je het zelf. Het is dat je echt totaal verzadigd bent en echt geen hap meer door je keel krijgt, anders was het heus allemaal op gegaan.
Dit... met een beetje geluk heb je 1 leuk item wat je ook echt gaat gebruiken. Maar het merendeel is onnodig, en de resale value ligt uiteindelijk onder de 100 euro.mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:48:
[...]
Maar wat is de waarde als je er geen *** aan hebt? Of zit iedereen te wachten op snijplank en pannensets?
Één gedeeld door oneindig
ora et labora
Eigenlijk 24,298750120966%, maar ja, afronden mag natuurlijk!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Die bakjes hadden ze overigens prima kunnen slijten op de huishoudbeurs toch, die is net over..
De kans dat je hem niet hebt is aanwezig
De box zit vol met jassen, lego, laserpistolen en lampen
Ik dacht 24,3133372, weer verkeerd berekend
Kop op, misschien komt er nog een rekenmachine langsRonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:51:
Niet tussendoor afronden, hebben ze je niets geleerd op school?RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:51:
Kun je mooi in zo'n bakje bewaren.XxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:51:
[...]
Kop op, misschien komt er nog een rekenmachine langs
het moet ongeveer op deze manier:RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:51:
Significante cijfersRemyoman schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:52:
[...]
Niet tussendoor afronden, hebben ze je niets geleerd op school?

Volgens mij zit je verkeerd en kan je beter deze berekening gebruiken bij zoveel decimalen https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQBartske schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:52:
[...]
het moet ongeveer op deze manier:
[video]
[ Voor 7% gewijzigd door midego op 27-02-2014 13:54 ]
Beetje jammer dat de link schaamteloos je grap vernaggeldmidego schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:53:
[...]
Volgens mij zit je verkeerd en kan je beter deze berekening gebruiken bij zoveel decimalen
Youtube links posten, lastig he?midego schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:53:
[...]
Volgens mij zit je verkeerd en kan je beter deze berekening gebruiken bij zoveel decimalen
Hou je bak(j)eshjs schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:53:
Klets niet zo, koop ff wat bakjes !!
Float like a butterfly, sting like a bee.
rickrollen is zooo 1999
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
nou weg met die Curvie bakjes
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Reverse rickroll? Je laat de titel zien in de hoop dat de mensen denken dat het iets anders is en klikken toch?midego schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:53:
[...]
Ibood is op hun bakjes gevallen niemand wil ze meer
ora et labora
Ik faalde.Remyoman schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:54:
[...]
Reverse rickroll? Je laat de titel zien in de hoop dat de mensen denken dat het iets anders is en klikken toch?
Misschien zijn ze wel 'refurbished' of 'recertified as new'. Krijg je de etensresten van de vorige eigenaar er gratis bij.
Nee het idee is dus dat je al die troep netjes kan opbergen met deze bakjes.rikoos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:55:
Wat een troep allemaal!!!
Gelukkig die trutterware is weg, next please
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit is echt te slecht voor woorden! Het is dat ik op de postcode aan het wachten ben... Pff en zelfs die is al 2 uur te laat... Boring
Gay!
Gay!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Carefull what you wish for..
Wie wéét groeien er wel champignons uit.XxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:55:
Misschien zijn ze wel 'refurbished' of 'recertified as new'. Krijg je de etensresten van de vorige eigenaar er gratis bij.
Instant profit voor dit mooie prijsje
ora et labora
Met vlekken van de vorige eigenaar
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zeker Met vlekken, iiew!
ora et labora
Deze rotdingen hebben ze ook over van alle vorige hunts.
Ik heb bakjes gekocht om jullie blij te maken 
En ik kan ze gebruiken
En ik kan ze gebruiken
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
De box? Rond 16:00 uur denk ik. Meestal niet rond etenstijd. Dat weet ik als ervaren hunter.
ora et labora
Ik denk dat er straks een xBox komt, dan schrikken er weer heel wat mensen die een alarm hebben ingesteld op "box"
Dan gaat die box in ieder geval snel vol... met twee dekbedden ben je er al
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Als er straks een box van 60 euro is weet je wat erin zitKaastosti schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:00:
Dan gaat die box in ieder geval snel vol... met twee dekbedden ben je er al
Kiek um goan
ora et labora
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!