Handstofzuiger... Kruimeldief dus?
Begint school iedere dag rond deze tijd??mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Meh, ik ga eens lekker naar school vandaag![]()
Moet nog een verslag schrijven.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Wat te doen tijdens een tussenuur hier in limburg waar nog geen vakantie is
Zonder opslag weliswaar..
PSN: Fruitschaaltje
Een NAS noemt men dat 
Prima ding, al kun je beter een Synology of Qnap kopen.ondersteuning daarvan is velen malen beter
Prima ding, al kun je beter een Synology of Qnap kopen.ondersteuning daarvan is velen malen beter
Mmm. T is voor mij vakantie, geen lessen dus. Maar ja op sommige dagen in mijn 1e les pas om 13.15AdmiralSnipe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:25:
[...]
Begint school iedere dag rond deze tijd??
Ik werk op school beter dan thuis.
ora et labora
Een nasi doos
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Iemand ervaring met de Thecus N2520 NAS server? Sickbeard en dergelijke draait hier ook op?
Lekker gaan hunten kerel!Dusche schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:27:
Wat te doen tijdens een tussenuur hier in limburg waar nog geen vakantie is
M'n vriendin woont ook in Limburg, ik heb lekker vakantie en m'n vriendin mag lekker naar school xD
Veel geld zonder opslag...ik zou eerder een synology nemen!
Float like a butterfly, sting like a bee.
"Binnen 5 minuten is de NAS volledig geïnstalleerd en klaar voor gebruik. Zelfs ons bestelproces kost je meer tijd, probeer het maar uit!
"
"
[ Voor 6% gewijzigd door bluewater op 27-02-2014 12:30 ]
lekker hoorwesley17 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:29:
[...]
M'n vriendin woont ook in Limburg, ik heb lekker vakantie en m'n vriendin mag lekker naar school xD

Volgende week tijdens carnaval was er toch geen tijd voor geweest hier in Limburg om te hunten..
Volgens mij loopt de balk weer vol van de NAS?
Volgens mij loopt de balk weer vol van de NAS?
[ Voor 20% gewijzigd door Fruitschaal op 27-02-2014 12:31 ]
Niks moet.. Maar dat ga ik wel doenVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:31:
Waarom niet? Je hoeft niet mee te doen aan carnaval.
Oh ja, 't is vakantie...mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:27:
[...]
Mmm. T is voor mij vakantie, geen lessen dus. Maar ja op sommige dagen in mijn 1e les pas om 13.15![]()
Ik werk op school beter dan thuis.

Of gewoon met de hele kroeg hunten op de mobiel onder het genot van een biertje, en dan verbaasd zijn over wat er allemaal bezorgd wordt thuis zodra je weer nuchter bent
Moet je wel 3 weken lamzuipen...Robsta86 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:32:
Of gewoon met de hele kroeg hunten op de mobiel onder het genot van een biertje, en dan verbaasd zijn over wat er allemaal bezorgd wordt thuis zodra je weer nuchter bent
Verwijderd
Ik weet eindelijk waar al die keuken aanbiedingen weg komen! Er word om gevraagd op de Facebook pagina van ibood!
Breaky breaky!
*nom* *nom* *nom*
*nom* *nom* *nom*
Of die week van carnaval zoveel zuipen dat je 2 weken nodig hebt om weer bij te komen
trolling in 3voud
Altijd gezellig om in ee kroeg onder het genot van bier te hunten. Ben je tenminste iets nuttigs aan het doen!
Gelukkig zijn er in Limburg genoeg CarNOval feestjes
Gelukkig zijn er in Limburg genoeg CarNOval feestjes
I bad beat my meat by busting my nuts!
Maar het is wel 600D Polyester......
WTF is dat
WTF is dat
ehhhh..HOI
Heb zojuist deze extensie voor Chrome geinstalleerd zodat ik niet continu dat tabblad open hoef te houden (voor de 90% troep die ik niet hoef), werkt best handig moet ik zeggen
deze gaat lang duren... tv dongle ging wel snel, was nog aan het twijfelen:)
Don't walk on the grass, smoke it.
The 'D' in 600D polyester fabric represents Denier, an indirect yarn count which denotes the thickness of the Yarn. 600D implies nine metres of yarn which weigh 600 grams. Polyester is a type of polymer which contain the ester functional group in their main chain. It includes naturally occurring chemicals such as plant cutin.krizzziz schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:36:
Maar het is wel 600D Polyester......
WTF is dat
Niet zo interessant dus.
super handig thanxcbernardini schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:37:
Heb zojuist deze extensie voor Chrome geinstalleerd zodat ik niet continu dat tabblad open hoef te houden (voor de 90% troep die ik niet hoef), werkt best handig moet ik zeggen
Gelukkig is Futurama op TV. Zucht...
I bad beat my meat by busting my nuts!
thnx!!cbernardini schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:37:
Rustig aan hè
Nice, thanks!cbernardini schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:37:
Even corrigeren, 9 kilometer weegt 600 gram.wouterh93 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:38:
[...]
The 'D' in 600D polyester fabric represents Denier, an indirect yarn count which denotes the thickness of the Yarn. 600D implies nine metres of yarn which weigh 600 grams. Polyester is a type of polymer which contain the ester functional group in their main chain. It includes naturally occurring chemicals such as plant cutin.
Niet zo interessant dus.
Hoe hoger het Denier, hoe slijtvaster je vezel is, in vergelijking met vezels van hetzelfde materiaal uiteraard. In dit geval zegt polyester niet heel veel, maar als je fatsoenlijk spul wil kun je beter gaan voor iets van Cordura, Kevlar of Dyneema (in die volgorde van sterkte, waarbij voor de meeste toepassingen Cordura wel afdoende is).
Eindelijk!!! Hier heb ik weken op gewacht
Wat n topkwaliteit stuff weer.
I love being a turtleVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:47:
wat dacht de inkoopafdeling toen ze dit inkochten??
iddsambalbaj schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:48:
zie ik nou goed in de geschiedenis dat er slechts 1 box van 100 euro voorbijgekomen is?
Dit zijn de wapens van die 5e turtle die je nooit in beeld ziet.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:47:
wat dacht de inkoopafdeling toen ze dit inkochten??
There is no knowledge, that is not Power!
Mijn muur kan geen tv dragen...
Meh Vogel's wandsteun. Die kan ik waarschijnlijk veel goedkoper krijgen.
Wat voor muur heb je dan wel niet?Fruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:49:
Mijn muur kan geen tv dragen...
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Lol? Onze damarcus doet de radio?
Verwijderd
kan het 2 box met de zelfde ip adres maar verschillende account en bank.dus ik ben met me vriend ?
Gipswandje..
@ Lars, een man of drie / vier.. Moet je maar eens rond 03:12 kijken in dit topic..
WatVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
kan het 2 box met de zelfde ip adres maar verschillende account en bank.dus ik ben met me vriend ?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
niet ik ben snap jij wel box ook?Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
Je mag er 1pp dus als je vriend iemand anders is dan jij bent dan mag dat.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
brablablabla DOEBOEDOIE bloemkoolkiwiVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
Sambal bij?Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
Verwijderd
Hoe kunnen mensen dan 3 boxen hebben als je 1 per persoon mag hebben? Ik snap die youtube filmpjes met 3 boxen dan niet. XD
Stond op het punt van afrekenen voor muurbeugel, staat er bij de specs in de tekst: tot 50 inch, maar verderop en op internet overal: tot 37 inch.
Bijna miskoop, nog op tijd geannuleerd!
Hier staan tijden bij ^^'.. L om 13:00 klopt ook nog redelijk..
Daar kan prima een Tv aan hangen hoor! Sterker nog, bij mij hangt aan een gipswandje een verwarming van 3 meter breedFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:53:
[...]
Gipswandje..
@ Lars, een man of drie / vier.. Moet je maar eens rond 03:12 kijken in dit topic..
https://www.gamma.nl/asso...llewandanker-m6/p/B839867
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Hahahaha! Geniaal XD
Toen ik dit las lag ik meteen in een deuk
Verwijderd
Volgens mij is dit maat MFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:55:
Hier staan tijden bij ^^'.. L om 13:00 klopt ook nog redelijk..
Verwijderd
aan een gipswandje kan je met de juiste pluggen prima een tv hangen hoor. Geen enkel probleem.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:53:
[...]
Een gips(platen)wandje zou ik een beetje TV ook niet aan ophangen tbh.
wilt u ook kalendel vool thuis?
Don't walk on the grass, smoke it.
Dat zeg ik! Sowieso te laat..Mick1990 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:55:
[...]
Daar kan prima een Tv aan hangen hoor! Sterker nog, bij mij hangt aan een gipswandje een verwarming van 3 meter breed![]()
https://www.gamma.nl/asso...llewandanker-m6/p/B839867
Staat bij Specificaties maat L voor mij ook te klein
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Was vorige hunt ook al discussie over. Het is idd 37 inch, maar tv's t/m 50 inch kunnen volgens de fabrikant probleemloos worden opgehangen.Ralphoman schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:54:
Stond op het punt van afrekenen voor muurbeugel, staat er bij de specs in de tekst: tot 50 inch, maar verderop en op internet overal: tot 37 inch.
iBood is dan zo sneaky om dat gewoon direct aan te passen.
Verwijderd
Oh ja je hebt gelijk, maar bij tijden stond tot 12:59 maat MShadowBumble schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:57:
[...]
Staat bij Specificaties maat L voor mij ook te kleinanders had ik het nog wel serieus willen overwegen

Kan iemand die jassen opkopen aub
Verwijderd
werkt inderdaad prima, zelfde gaat op voor de ikea muurbevestiging, daar heb ik ook een veel grotere tv aanhangen dan volgens de specs kan. Volgens mij kan er wel een olifant hangen aan dat stuk ijzer. Zo zwaar is een 50 inch tv niet eens als je een recent 2012 of 2013 of 2014 model hebt.Senui schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:58:
[...]
Was vorige hunt ook al discussie over. Het is idd 37 inch, maar tv's t/m 50 inch kunnen volgens de fabrikant probleemloos worden opgehangen.
doen bontkraagjes niet aan ibood hunten :-)
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!