Ledstrip voor onder mijn dekbed?
Boys te duur dit ebay is cheaper http://goo.gl/ixks1v
Gewoon als de Box er is gaan hier alle alarmbellen af spring ik in de lucht alles.
[ Voor 5% gewijzigd door Wietsee. op 27-02-2014 09:23 ]
mag jij drinken op het werk dan?TFDev schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:22:
Meh, ik kan ibood wel volgen op t werk, maar heb dr niets aan. Porto vandaag niet bij
Don't walk on the grass, smoke it.
Net even de geschiedenis terug te kijken; op de box om 3 uur na heb ik niks gemist
Porto als in portomonee, niet als in port
Gebruiken we geen rms en max meer60W lange- en 100W korte termijn vermogen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
damn is die goed? wil hem misschien kopen
pricewatch: Jamo S 426 HCS3 5.0 (Zwart)
[ Voor 47% gewijzigd door dutchgio op 27-02-2014 09:38 ]
Koop dan gewoon, haal Nederland uit die crisis!
Inderdaad... Kopen kopen kopen!! Kunnen we tenminste weer verder naar de volgende...
Zou de speakers wel willen.
Helaas geen edentifier bij me
Hopen dat ze vanavond terugkomen!
Helaas geen edentifier bij me
https://www.youtube.com/@droommotor
Goedemorgen! Plan was om 2,5 uur te slapen.. Dat is zojuist 5 uur geworden..
Heb besteld ga vanmiddag eens kijken of ik ze echt wil \reviews. Ziet er wel prima uit voor datbedrag/ eerste google hit
1 maar toch?Wietsee. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:44:
3 boxen langs west
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vergeet de ultrageheime tweakers only boxen niet!
Behalve mijn college niets nee..

Ik neem er geen.
[ Voor 3% gewijzigd door Wietsee. op 27-02-2014 09:55 ]
er is nog maar 1 box langs geweest, dat was 3:10u
heeft er iemand ervaring met hunt volgen via 1dk? het lijkt daar allemaal wat sneller geüpdatet te worden..
Ja en het is er ook gezelliger!matroosoft schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:56:
heeft er iemand ervaring met hunt volgen via 1dk? het lijkt daar allemaal wat sneller geüpdatet te worden..
m.ibood.com
Misschien toevoegen in de begin post.
Sneller als de gewone site.
Misschien toevoegen in de begin post.
Sneller als de gewone site.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Van waar haalt 1DK de data? Als het gewoon van de iBood server is kan het niet sneller zijn.
Heb 1dk hier ook open staan. Vorige hunt een box kunnen krijgen via hun site dus het zal wel net zo snel zijn als de gewone site gezien het microsecondenwerk is om op tijd te zijn.
ALs je beide pagina's open hebt staan dan zie je wel dat 1dk sneller de nieuw aanbieding plaatst als gaat het maar om misschien 1 sec sneller.
Maar uiteindelijk zie je het eerder
[ Voor 6% gewijzigd door MikeOO op 27-02-2014 10:06 ]
Stofzuiger niet doen is een onding en redcoon heeft voor dezelfde prijs
aaaaaaaaaaand its not gone.

Server rookt? Ontzettend sloom en laadt niet..
PSN: Fruitschaaltje
boxen ook besteld van JAMO, ben beniewd of er ook een receiver langskomt (onder de 300) en een sub. ben ik meteen compleet
voorbereiding voor de box!
Idd hier hetzelfde....
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
1dk: "iBOOD down : Het ziet er naar uit dat iBOOD eventjes wat problemen heeft met de server."
De Dirt Devil heeft alle bandbreedte opgezogen
Hier nog geen vertraging en nog steeds ingelogd. Vaak bij Boxen moet je ineens opnieuw inloggen
Robsta86 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:11:
De Dirt Devil heeft alle bandbreedte opgezogen
Ze begonnen maar alvast met server down te halen op de volgende aanbieding->box voordat wij het zouden doen
Welke aanbieding is er dan? Ik zie wit scherm..wouzer1977 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:12:
Hier nog geen vertraging en nog steeds ingelogd. Vaak bij Boxen moet je ineens opnieuw inloggen
Stofzuiger met uitverkocht button. refresh gaat goed en kan op meer info ed klikken.Fruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:13:
[...]
Welke aanbieding is er dan? Ik zie wit scherm..
Ik denk dat ze een koffiepauze hebben..
de site doet het weer. nu de nieuwe aanbieding nog
DirtDevil bedoel je?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Momenteel zit iedereen F5 te bashen.. Helpt natuurlijk ook niet..
De Dirt Devil wordt geleverd in een box. Niks gelogen toch?
Goedemorgen, wel mooi dat ze een stagiare de schuld gaven bij IDK net
Merry men, let the quest for the holy grail begin :)
Een paraplu voor de stilte voor de storm...
paraplu is om de server droog te houdenCave_Boy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:17:
Server down voor een paraplu????
Tot op heden heb ik eigenlijk niets interessants langs zien komen.
Ik heb mijn kussenspven schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
Tot op heden heb ik eigenlijk niets interessants langs zien komen.

http://producthistory.eu/producten/Zingo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
Weet iemand trouwens voor hoeveel die AOC 21:9 monitor vannacht wegging?
Ik kan 2 dingen tegelijk :-)motormuis10000 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
Hoeft er niemand te werken????
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisZingo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
zoek en vind!
Ik ben op mijn werk..motormuis10000 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
Als er een Ibood hunt is dan krijt elke Tweaker toch vrij? Iets met algemene werk voorwaarden ofzo?? (Vakantie)
Ik druk steeds met met mijn hele hand op het toetsenbordFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:16:
Momenteel zit iedereen F5 te bashen.. Helpt natuurlijk ook niet..

329,-Zingo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
Opgenomen in de CAOCave_Boy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:19:
Als er een Ibood hunt is dan krijt elke Tweaker toch vrij? Iets met algemene werk voorwaarden ofzo?? (Vakantie)
Wat?
Kijkt om zich heen op de technische afdeling van de 32 schermen ( 16 werknemers ) zie ik op zeker 14 schermen ibood openstaanmotormuis10000 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:
Yup working hard Multitasking like a boss
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Take a picture! Proof itShadowBumble schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:21:
[...]
Kijkt om zich heen op de technische afdeling van de 32 schermen ( 16 werknemers ) zie ik op zeker 14 schermen ibood openstaan
Jup, bazen, zeer zeker bazenShadowBumble schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:21:
[...]
Kijkt om zich heen op de technische afdeling van de 32 schermen ( 16 werknemers ) zie ik op zeker 14 schermen ibood openstaan
Laten we dat maar niet doen, ivm wat er op de andere schermen staat krijg ik geheid gezeik mee als ik spontaan foto's ga nemen.
Dus bij 100 99 km/h is er niks aan de hand en vanaf 100 km/h scheurt je hele plu uit
[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 27-02-2014 10:25 ]
Ergens een filmpje gezien waarbij ze tot 130 km/h gingen met die paraplu.. Ging niet kapot
Ook 1 gekocht door de gratis verzendkosten een mooie deal
jaja hier bij 130km/h is het heel simpel die paraplu houd geen dakpannen/takken of bomen tegen, maar het is wel waar ze gaan niet stuk door de windFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:25:
Ergens een filmpje gezien waarbij ze tot 130 km/h gingen met die paraplu.. Ging niet kapot
Let op: