Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 19:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Oké, thanks voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
Enig idee wat een goed prijsje is voor een 2e hands Lumia 1320? Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met het ding en wil graag terug naar Android maar vind het een beetje lastig om te bepalen wat het ding nog waard is. Altijd hoesje om gezeten en eigenlijk geen gebruikssporen (misschien een paar hele lichte krasjes op de (witte) behuizing?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hangt van veel dingen af, leeftijd, conditie, is er nog garantie (bon!), compleet met accessoires...? Kijk op verkoopsites zoals V&A, Marktplaats, Speurders, etc. naar wat er daar gevraagd en geboden wordt en ga een beetje in het midden zitten, verkopers vragen meestal te veel en bieders bieden te weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Bon heb je eigenlijk niet nodig... Je vult alleen het IMEI nummer in op de MS site en je hebt toegang tot de support afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
The Inquisitor schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:51:
Bon heb je eigenlijk niet nodig... Je vult alleen het IMEI nummer in op de MS site en je hebt toegang tot de support afdeling.
Klopt! Maar mijn ervaring is, dat kopers toch graag een bon zien, voor de zekerheid, zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Marly schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:40:
[...]

Klopt! Maar mijn ervaring is, dat kopers toch graag een bon zien, voor de zekerheid, zeg maar...
Goed punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Gewoon op marktplaats donderen en dan gelang de staat dat ie verkeerd bieden vanaf 70,- als ie uitgewoond is of als ie gaaf is bieden vanaf 100,- en dan kijken wat de gek er voor geeft.
Wegpissen kan altijd nog, of gewoon bewaren voor als de officiële uitrol komt van 10.
Maar je zou ook kunnen zeggen van ik schenk hem aan een goed doel ( zoals ondergetekende ;-) )

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

The Inquisitor schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Ik heb bericht terug van Microsoft: het toestel is niet meer te repareren. Omdat de 1320 nog onder garantie is, bieden ze de mogelijkheid aan om hm om te ruilen voor een 640XL.

Microsoft Lumia 640XL 4G
Score: 4.5 vanaf € 215,-

300 euro was de release prijs van de 1320, maar daar word zeker niet naar gekeken? Is dit een eerlijke deal of heeft er iemand ervaring met de onderhandeling hierin?
Ik heb zelf de 640 XL en ben er meer dan te vrede over, heb hem eigenlijk gekocht voor als tweede toestel naast mijn 830 maar die is nu reserve en de 640 XL staat continu aan zelfs met de fast ring van WP 10. Dus ik ben geneigd om te zeggen prima deal

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Thanks ;) Ik ben akkoord gegaan, ben benieuwd wanneer we h'm ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

The Inquisitor schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:38:
Thanks ;) Ik ben akkoord gegaan, ben benieuwd wanneer we h'm ontvangen.
Hierop terugkomend: op het laatste moment bleek de telefoon wel gerepareerd te kunnen worden en kreeg ik deze teruggestuurd. Het reparatieproces heeft wel 3x zo lang geduurd omdat ze me schijnbaar waren vergeten.

De 'gerepareerde' telefoon, die nota bene ook nog eens met schade terugkwam, vertoonde echter dezelfde klachten, en na 2 weken in gebruik is deze ook weer volledig dood. Ik ben diep teleurgesteld in MS, en ze willen me nog niet tegemoet komen in een beter alternatief. Het blijft: stuur maar terug naar het reparatiecentrum.

Ik stuur de telefoon weer op, maar het laatste woord is hier niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Vandaag mijn nieuwe batterijdeksel mogen ontvangen.
Ben gegaan voor een oranje....niet echt mijn ding maar wilde gewoon iets anders dan zwart.
De oude was onlangs gescheurd en werd al erger.

Het ziet er op zijn minst eh....bizar uit.
Het eerste commentaar wat ik thuis kreeg was dan ook van hé leuk, net zo ééntje als in gtst :(
Weet niet als ik daar nu zo gelukkig van wordt...
geassocieerd worden met gtst....nope...niet echt.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste