Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 00:42
DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:09:
[...]

ai, ik heb gevoel dat mijne niet geleverd gaat worden maar maak niet uit .. wacht wel tot Infamous 2 uit is :+
Heb net IT gemailed erover, wij zitten in hetzelfde schuitje dus als ik antwoord heb laat ik het ook wel even weten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:47
FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:40:
Vanwege ongunstige valuta koers is het minder interessant om vanuit Engeland te bestellen… Daarnaast moet je ook de voedingskabel vervangen
Heeft niks met de koers te maken 8)7 de PS4 is daar gewoon duurder!
En een C7 stroomkabel kost maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guntario
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:28
Joosie200 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:51:
[...]

Dat dacht ik ook, maar mijn bestelling van 9:51 op 16 februari is geannuleerd zonder mij hier op de hoogte te brengen. Dit moest ik vernemen toen ik een email stuurde met de vraag waarom ik nog geen T&T had ontvangen. Mijn bestelling van 13 februari via mijn persoonlijke reservering is wel doorgegaan, want daarvan ontving ik gisteren wel een T&T email.
Wat apart dat die van 9:51 van zondag dan geannuleerd is, ik heb de mijne om ongeveer 11:00 nog besteld en is net thuis afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Generation Kill schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Heb net IT gemailed erover, wij zitten in hetzelfde schuitje dus als ik antwoord heb laat ik het ook wel even weten hier
Op mailen wachten duurde te lang dus net even gebeld en inderdaad wordt het niet geleverd omdat ik een link heb gebruikt :) dus dat wordt nog even langer wachten

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-12-2021
JensFC schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:08:
Waar blijft die Bol.com mail, ik moet erbij zitten deze week maar vorige week kwam de mail op dinsdagochtend. Nu nog niks ontvangen.
Wanneer besteld, JensFC?
Ook ik wacht op een mail van Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

PS4 van Neckermann is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Guntario schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:16:
[...]

Wat apart dat die van 9:51 van zondag dan geannuleerd is, ik heb de mijne om ongeveer 11:00 nog besteld en is net thuis afgeleverd
Volledige willekeur dus, al zou ik het gekker gevonden hebben als mijn bestelling via mijn persoonlijke reservering geannuleerd was van donderdag. Maar dan nog.. IT/BS gooien vaker een link online + versturen PS4's dan bol/Wehkamp uitleveren :P Dus tja.. speltip 6: spreid je kansen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Weet je wat raar was, mevrouw van service desk had iets over illegale link die ik gebruikt zou hebben maar ik had toen gewoon normale IT link gebruikt dus mensen die rond 11 uur besteld hebben en binnen hebben, hebben gewoon geluk denk ik :P ik was misschien net te laat

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Jay47 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Heeft niks met de koers te maken 8)7 de PS4 is daar gewoon duurder!
En een C7 stroomkabel kost maar een paar euro.
Tuurlijk heeft het met koers te maken.. adviesprijs prijs 349 GBP / 399 EURO / 399 USD. 8)7 |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:28:
Weet je wat raar was, mevrouw van service desk had iets over illegale link die ik gebruikt zou hebben maar ik had toen gewoon normale IT link gebruikt dus mensen die rond 11 uur besteld hebben en binnen hebben, hebben gewoon geluk denk ik :P ik was misschien net te laat
Je zei zeker dat je van tweaker was hea :D Ze worden waarschijnlijk wel meerdere malen per uur gebeld door tweakers (en de lezer van het tweakers forum) die met de link hebben besteld die eerder in dit topic was gepost. Die ene waarbij je ondanks de 'Uitverkocht' toch nog kon bestellen.

Even helemaal offtopic hier:

En illegaal zou betekenen dat het in strijd is met de wet... Zou het dus echt illegaal zijn? of zegt ze het alleen maar omdat het niet wenselijk is? Wie studeert hier rechten 8) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:28:
Weet je wat raar was, mevrouw van service desk had iets over illegale link die ik gebruikt zou hebben maar ik had toen gewoon normale IT link gebruikt
Ik ook, het was gewoon de link naar de productpagina van de PS4 notabene zelf :P
dus mensen die rond 11 uur besteld hebben en binnen hebben, hebben gewoon geluk denk ik :P ik was misschien net te laat
Dat dus, je moet mazzel hebben als je er toch een uitgeleverd krijgt. Als nog beter dan blijven wachten op een Mycom, Bol of Wehkamp :X
Generation Kill schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:37:
[...]
Die ene waarbij je ondanks de 'Uitverkocht' toch nog kon bestellen.
Nope, er stond toen ik bestelde gewoon de rode bestelknop via onderstaande link

[ Voor 28% gewijzigd door Joosie200 op 18-02-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

ja op product pagina stond er dat PS4 nog op voorraad was haha maar later toen iemand linkje naar mandje had gepost, kon je nog steeds bestellen maar ik was al daarvoor volgens mij

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:10
Ik kreeg overigens ook eerst de T&T van mijn bestelling van zondag, pas daarna kreeg ik de T&T van de privelink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:32:
[...]

Tuurlijk heeft het met koers te maken.. adviesprijs prijs 349 GBP / 399 EURO / 399 USD. 8)7 |:( O-)
Nogmaals heeft niks met de koers te maken de PS4 is daar duurder dus dan betaal je hier ook meer!
Kijk als de de prijs 399 euro was en 399 GBP dan kon je praten over koers, nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
Jay47 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Nogmaals heeft niks met de koers te maken de PS4 is daar duurder dus dan betaal je hier ook meer!
Kijk als de de prijs 399 euro was en en 399 GBP dan kon je praten over koers, nu niet
Koers heeft er altijd mee te maken omdat het simpelweg in een andere valuta is. Of hij duurder of goedkoper is is dus afhankelijk van de huidige koers, echter kan je wel de gemiddelde koers nemen van het afgelopen halfjaar.

Met een gemiddelde van 1,2 verhouding (geschat na het bekijken van een jaar grafiek) is het dus 349 * 1,2 = 420 euro. Hij is dus in ieder geval het afgelopen half jaar duurder.

Nu even voor de grap: 399/349 = 1,143 De laatste keren dat die koers lager was dan dat getal (en daarmee de PS4 goedkoper maakt dan in NL was in april 2013 of zomer 2011. (of nog verder terug, but you get the point)

We kunnen dus redelijkerwijs zeggen dat de PS4 duurder is in de UK (en zeker als je met PayPal betaald, wat een slechte koers geeft ivm hun kosten)

Denk dat dit de meeste vragen beantwoord :P :+

[ Voor 2% gewijzigd door Generation Kill op 18-02-2014 13:56 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Frank7 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:20:
[...]

Wanneer besteld, JensFC?
Ook ik wacht op een mail van Bol.com.
7 november, vorige levering was t/m 6 november dus het is een kwestie van wachten op het mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

ik heb gewoon via normale manier besteld toch? of zeg ik iets geks? dat linkje winkelmandje was een bug maar linkje daarvoor was gewoon naar hun product pagina.. kan ik dan bij IT gaan klagen? :P

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:40:
ik heb gewoon via normale manier besteld toch? of zeg ik iets geks? dat linkje winkelmandje was een bug maar linkje daarvoor was gewoon naar hun product pagina.. kan ik dan bij IT gaan klagen? :P
Als je besteld hebt met je persoonlijke link uit een mail van Intertoys is het heel erg slordig wat ze gedaan hebben! Klagen kan altijd, maar ik denk dat je er weinig mee op schiet helaas.
De voorraad die ze hadden is al onderweg of staat zelfs al bij de mensen die ze wel geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
Ook ik heb geen geluk met m'n bestelling bij IT, bedrag wordt terug gestort wat al in werking gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Generation Kill op 18-02-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Generation Kill schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:19:
Ook ik heb geen geluk met m'n bestelling bij IT, bedrag wordt terug gestort wat al in werking gezet.
Ik ook niet... Pakket was naar een ophaal punt gestuurd en die hebben het pakket geweigerd omdat er iets mis mee zou zijn. Pakketje is nu eventjes zoek, maar uit principe ga ik het pakketje weigeren ook al kan ik hem vandaag of morgen ophalen. Ik wil niks meer met Intertoys te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen PS4 van IT ontvangen.
Zondag om 12.11 besteld.
Thnx voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

impy101 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:41:
[...]

Ik ook niet... Pakket was naar een ophaal punt gestuurd en die hebben het pakket geweigerd omdat er iets mis mee zou zijn. Pakketje is nu eventjes zoek, maar uit principe ga ik het pakketje weigeren ook al kan ik hem vandaag of morgen ophalen. Ik wil niks meer met Intertoys te maken hebben.
Maar dan moet je overovergrootoma haar PS4 missen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

mijne was op 11:16 besteld dus tis erg slecht geregeld bij IT haha

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 10:48
[...]

Kijk als de de prijs 399 euro was en 399 GBP dan kon je praten over koers, nu niet
Voor een koersverschil hoeven de bedragen in absolute getallen niet gelijk te zijn. Stel dat een PS4 349 pond kost en en één pond kost je € 1,20. Dan is de prijs 349*1,20=418 euro. Als de koers toeneemt en één pond je € 1,25 kost, wordt de prijs van een PS4 349*1,25=436 en dus duurder. De winkel heeft de prijs dan niet verhoogt, maar je betaald wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Laatst online: 10-08 12:12
[...]

Zelden zo'n slap verhaal gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hoe kun je nou zeggen dat het niks met de koers heeft te maken, terwijl je met twee verschillende valuta's werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

PS4 is daar duurder maar wanneer koers zakt dan is het wel opeens goedkoper. GB pond heeft vaker lager gestaan tov EURO en 6-7 jaar terug was wel voordeliger om iets uit UK te bestellen maar nu geldt dat niet meer.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
NotSoSteady schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:36:
Hoe kun je nou zeggen dat het niks met de koers heeft te maken, terwijl je met twee verschillende valuta's werkt.
Hoezo 2 valuta's? Zavvi.nl is gewoon in Euro's.
PS4 kost daar 439!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Jay47 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:53:
[...]

Hoezo 2 valuta's? Zavvi.nl is gewoon in Euro's.
PS4 kost daar 439!
hey Jay47 , als ik me niet vergis, Zavvy.nl is net zoals Play.com .. gewoon UK bedrijf met EURO prijs die 439 euro is omgerekend bedrag van GB Pond .. of zeg ik nu iets geks? 8)7

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:58:
[...]

hey Jay47 , als ik me niet vergis, Zavvy.nl is net zoals Play.com .. gewoon UK bedrijf met EURO prijs die 439 euro is omgerekend bedrag van GB Pond .. of zeg ik nu iets geks? 8)7
Heb je helemaal gelijk in, waarom ik zeg dat dit niks met koers te maken heeft is in nl kost de PS4 399 en in UK 439, dit is zo vast gesteld door Sony en niks met koers te maken. Kijk als de koers van GBP zakt dan betaal je wel minder in Euro's. Maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 08:51
DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:58:
[...]

Klopt. Geen enkele winkel die gewoon euro hanteert als originele valuta heeft ook zo'n rare prijzen als 439,75 euro :P

Dus, het is inderdaad puur de koers en niet dat PS4s duurder zijn in de UK en goedkoper in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Dus als iemand uit UK een PS4 uit NL importeert betaald ie 349 GBP....nee denk het niet die betaald 329GBP
Dus is de PS4 daar duurder nogmaals dit heeft niks met de koers te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 18-02-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Hij is duurder vanwege de koers ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Maar er zijn heel weinig games voor PS4 toch?
BF4 speel ik op pc en AC Black is niet mijn game ..ben PES fan dus ik wacht nog op Dark Souls 2, Infamous 2 en Watchdog ..heb niet echt haast om nu zsm een PS4 aan te schaffen.. maar wat doen jullie allemaal met PS4?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
yes

[ Voor 97% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 18-02-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
Jay47 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:12:
Dus als iemand uit UK een PS4 uit NL importeert betaald ie 349 GBP....nee denk het niet die betaald 329GBP
Dus is de PS4 daar duurder nogmaals dit heeft niks met de koers te maken.
This guy is really stubborn 8)7 |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@DJkim: Ik doe op het moment ook niet zoveel meer met de PS4, Kheb Killzone en AC:BF uitgespeeld beide fantastische games en BF heb ik wel iets van 60 uur in zitten.

Ik wacht nu vooral op Driveclub en Watchdogs, MGS hou ik ook in de gaten. Tomb raider lijkt me ook wel wat maar volgens mij heb ik die in 8 uur uitgespeeld dus ik wacht tot ik die ergens heel.goedkoop tegenkom.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2014 18:38 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
I know hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:58
Chaoss schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:36:
@DJkim: Ik doe op het moment ook niet zoveel meer met de PS4, Kheb Killzone en AC:BF uitgespeeld beide fantastische games en BF heb ik wel iets van 60 uur in zitten.

Ik wacht nu vooral op Driveclub en Watchdogs, MGS hou ik ook in de gaten. Tomb raider lijkt me ook wel wat maar volgens mij heb ik die in 8 uur uitgespeeld dus ik wacht tot ik die ergens heel.goedkoop tegenkom.
In het verhaal van tomb raider zat bij mij iets van 20 uur maar ik ben dan ook wel wat langzaam en "ontdekkerig". De graphics zijn zeker mooi maar niet overweldigend. Ook zitten er wat foutjes in. Zo hangt lara een x op de kop maar hangt haar haar nog bij haar rug langs. Ook komt ze ergens over een brug waar ze bijna van af waait zo hard waait het maar blijft de fakkel in haar hand vrolijk branden zonder ook maar een klein beetje met de windrichting mee te gaan.

Misschien ben ik een mierenneuker maar zoiets valt mij nou eenmaal op.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Tomb Raider: The Definitive Edition is zo'n game die best snel eens in de PlayStation Plus, als gratis game van de maand kan zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 18-02-2014 19:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:45:
Tomb Raider: The Definitive Edition is zo'n game die best snel eens in de PlayStation Plus, als gratis game van de maand kan zitten.
Daarom staat hij er nu ook in voor 59.95...
Hoe denk je dat te kunnen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

hehe ik wacht nu op Dark Souls 2 ..ik had zomaar gekocht en maanden laten liggen en toen 5 keer uitgespeeld en daarna Demon Souls gehaald.. dus dat gebeurt bij mij niet vaak met een game en uiteraard Infamous 2 :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:58
DJkim schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:09:
hehe ik wacht nu op Dark Souls 2 ..ik had zomaar gekocht en maanden laten liggen en toen 5 keer uitgespeeld en daarna Demon Souls gehaald.. dus dat gebeurt bij mij niet vaak met een game en uiteraard Infamous 2 :)
Infamous 2 is al een paar jaar uit toch?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

AtlAntA schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:24:
[...]

Infamous 2 is al een paar jaar uit toch?
haha bedoel Infamous 2nd son

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Official PlayStation Magazine:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yt9de5n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Geeft die lightbar nog enige onderscheidende functie aan een dual shock 4 haha. Mooiste is nog wel, van voren zie je er niets anders aan :D Leukere customjob dan menig andere wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag door Saturn gebeld, PS4 is binnen. Pre=order gedaan op 30-12-13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Vandaag niet opniew die zever van bestellingen en pre-orders aub.
Laten we gewoon lekker slowchatten..
Kan de site niet openen van hier maar als ik het goed heb zou dit ongeveer hetzelfde moeten zijn..
Ebay - Light Bar decals

Inderdaad mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 12-09 10:07
Heb ze zojuist besteld via: http://www.flamingtoast.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:14
Zijn zeker geen links meer of voorraad ergens voor een collega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samplex schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:50:
Zijn zeker geen links meer of voorraad ergens voor een collega?
Same here.. Wacht ook op links:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:45
Ik heb de 7.1 wireless headset (oorspronkelijk van de PS3) en die werkt sinds de 1.60 update.
In de basis werkt 'ie goed!

Nou is er een collega met dezelfde headset maar hij geeft ingame altijd een bromtoon af. Dit ontstaat vaak na het praten. Zijn er misschien anderen die dit probleem ook ervaren en eventueel een oplossing weten?
PS4 is bedraad aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Echt lelijk, looks cheap.

[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Ziet er beter uit in het echt, en dan doe je het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
Ik vind het wel een oplossing om je controller te onderscheiden van de rest als je hem meeneemt naar vrienden. Ik weiger namelijk een blauwe of rode te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
JesseSebastian schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:32:
Ik vind het wel een oplossing om je controller te onderscheiden van de rest als je hem meeneemt naar vrienden. Ik weiger namelijk een blauwe of rode te kopen :p
Couch multiplay is dead :X

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
Een avond met vrienden op de bank fifa is nog altijd leuker dan ieder voor zich achter een tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
Absoluut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JesseSebastian schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:37:
Een avond met vrienden op de bank fifa is nog altijd leuker dan ieder voor zich achter een tv ;)
AMEN!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:37
Hoop toch dat er in de toekomst meer spellen komen met couch multiplayer! Dat is toch wel een plus van de WiiU.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
De enige dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Dus intertoys annuleert gewoon bestelling zonder hun klanten daarvan op de hoogte te stellen? Lekker is dat, zeker als je bedenkt dat latere bestellingen (had om 9 uur besteld op zondag) wel afgeleverd worden EN dat ik bij mijn lokale intertoys al sinds november op de reserveringslijst sta....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

LordLynx schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:04:
Dus intertoys annuleert gewoon bestelling zonder hun klanten daarvan op de hoogte te stellen? Lekker is dat, zeker als je bedenkt dat latere bestellingen (had om 9 uur besteld op zondag) wel afgeleverd worden EN dat ik bij mijn lokale intertoys al sinds november op de reserveringslijst sta....
klopt en ze beweerden dat ik illegale linkje had gebruikt terwijl ik gewoon op product pagina had besteld omdat er nog voorraad was :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Intertoys faalt echt ongekend. de site de klantenservice, ALLES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
waddup met de Mediamarkt, nog steeds niets?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DJkim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:17:
[...]

klopt en ze beweerden dat ik illegale linkje had gebruikt terwijl ik gewoon op product pagina had besteld omdat er nog voorraad was :)
Wat een onzin ook allemaal, ik had er een aantal besteld via een privelink die hier is geplaatst, zijn allemaal geleverd en die van afgelopen zondag ook. Volgens mij doen ze gewoon maar wat, ze krijgen het geld wel binnen dus wat zal ze het ook interesseren, alles annuleren kost waarschijnlijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik snap die neiging niet van Sony om telkens zo'n glow mee te geven aan be it de move controller of de PS4 dual shock :X Pas het idee van Microsoft en Kinect aan in een smal kastje en zonder zoiets lelijks toe te voegen aan een controller. Voor mij part het idee van Nintento en de Wiimote, alles beter dan zo'n lichtbak te hebben in een controller. Alles beter, want dat oogt pas echt lelijk, dus ik ga ook gewoon die customs halen, alles beter dan niet die lichtbak te bedekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
BekSide schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:18:
Intertoys faalt echt ongekend. de site de klantenservice, ALLES!
Dat hoef je mij iig niet te vertellen. Ik weet 't als geen ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobster44
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-05-2023
Ook ik heb op zondag bij IT (10.26h) besteld. Niet via "ïllegale link". Betaald met mastercard.
Vanochtend moeten bellen om te horen te krijgen dat mijn bestelling geannuleerd is. Expliciet moeten vragen of ik hier een bevestiging via mail van kon krijgen.
Eigenaardige handelswijze van een webshop.
NotSoSteady schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Wat een onzin ook allemaal, ik had er een aantal besteld via een privelink die hier is geplaatst, zijn allemaal geleverd en die van afgelopen zondag ook. Volgens mij doen ze gewoon maar wat, ze krijgen het geld wel binnen dus wat zal ze het ook interesseren, alles annuleren kost waarschijnlijk meer.

[ Voor 3% gewijzigd door bobster44 op 19-02-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ja grappig is iemand die na 12 uur heeft besteld, heeft gewoon zijn ps4 gekregen :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Wordt weer is tijd voor een update van Wehkamp....... of komt de volgende lading pas echt in Maart? Om moedeloos van te worden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:19:
Wordt weer is tijd voor een update van Wehkamp....... of komt de volgende lading pas echt in Maart? Om moedeloos van te worden dit.
Gisteren nog gebeld met Wehkamp, ze krijgen mondjes maat binnen .. laatst nog 100 stuks binnengekregen en ze willen niet vertellen hoe groot waiting list is.. maar ik ga ervan uit dat het een paar honderd moeten zijn aangezien in December nog kortings acties was en veel mensen hebben toen met korting besteld.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:19:
Je hebt sneller een PS4 als je via een linke besteld, Wehkamp levert random uit! Je gaat lang wachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:23:
[...]

Gisteren nog gebeld met Wehkamp, ze krijgen mondjes maat binnen .. laatst nog 100 stuks binnengekregen en ze willen niet vertellen hoe groot waiting list is.. maar ik ga ervan uit dat het een paar honderd moeten zijn aangezien in December nog kortings acties was en veel mensen hebben toen met korting besteld.
Ik denk dat er wel meer mensen wachten dan een paar honderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Dus hoeft iemand zijn pre-order niet meer (omg Rotterdam) laat me dan even weten :P

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
er zijn mensen die ze ze aanbieden maar dan moet je bereid zijn meer dan de adviesprijs te betalen.

Ik speur nu steeds sites af om te kijken of er iets beschrikbaar is ... helaas geen geluk tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyCom Roosendaal heeft er 1 nieuw staan (Killzone bundel) voor 399. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

haha ik heb ook geen haast hoor .. het wordt pas spannend als infamous en watchdogs released zijn .. anders zit ik toch heel misschien fifa 14 te spelen en meer niet

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:48:
MyCom Roosendaal heeft er 1 nieuw staan (Killzone bundel) voor 399. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Wow serieus? een killzone bundel voor 399?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik kreeg trouwens een mail van Dixons vanochtend.

En die vertelde dat het aantal pre-orders wat nog uitgeleverd moet worden zo rond de 1500 staat.*

Wellicht interessant, omdat op andere sites de indrukt wordt gewekt dat de levertijd misschien kort zal zijn bij Dixons (en dan ook MyCom vermoed ik.)

*Letterlijk:
"Ik kan helaas wel melden dat het getal wat u zelf mailde (400-500) redelijk optimistisch is en u dit makkelijk x 3 kan doen."
Ik had hem 14 februari besteld om 10:30. Ik heb verder ook geen haast, maar besteld vanwege 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho sorry zonder Killzone :) Gewoon de 500GB variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:56:
Ho sorry zonder Killzone :) Gewoon de 500GB variant.
Mij werd verteld dat het wel de killzone bundel is, echter kan ik pas later op de dag dus voor mij wordt ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Generation Kill schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:59:
[...]

Mij werd verteld dat het wel de killzone bundel is, echter kan ik pas later op de dag dus voor mij wordt ie niet
Waarschijnlijk snapt die verkoper het zelf niet aangezien er op de achterkant van een kale bundel iets van Killzone op staat. Geloof me, bij veel winkels weten ze echt totaal niks over hun eigen producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mijn sony.nl bestelling zou gister of vandaag komen, nog niks gezien helaas.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Mars18 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:25:
Mijn sony.nl bestelling zou gister of vandaag komen, nog niks gezien helaas.
Heb je een T&T gehad, en SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
bobster44 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:54:
Ook ik heb op zondag bij IT (10.26h) besteld. Niet via "ïllegale link". Betaald met mastercard.
Vanochtend moeten bellen om te horen te krijgen dat mijn bestelling geannuleerd is. Expliciet moeten vragen of ik hier een bevestiging via mail van kon krijgen.
Eigenaardige handelswijze van een webshop.

[...]
Precies hetzelfde hier, alleen ik kreeg een of ander verhaal dat er iets fout gegaan is met de annuleringsmailtjes en dat ze deze niet meer opnieuw kunnen zenden. Ik heb inmiddels dan ook bij visa een fraudeclaim ingediend.....

Kreeg net een mailtje over mijn preorder van het killzone pack bij dixons wat ze om gaan zetten in de inhoud van het pack in losse items nadat ik gevraagd had waarom deze order nog niet was omgezet:
Geachte heer Verveer,

Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Het klopt dat u nog geen nieuw ordernummer
heeft mogen ontvangen. Wij zijn op dit moment druk bezig om alle bestellingen om te
zetten dit vergt namelijk veel tijd. Zodra alle bestellingen omgezet en opnieuw
ingeboekt zijn ontvangt u van ons een nieuw ordernummer. Wij vragen u om nog even
geduld te hebben. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Aangezien ik de mail dat het omgezet werd eind januari gehad heb heb ik hier ook weinig vertrouwen in, wanneer ze 3 weken nodig hebben om de orders om te zetten zal dat ook niet om een paar honderd stuks gaan....

[ Voor 41% gewijzigd door LordLynx op 19-02-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:13
Jay47 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:28:
[...]

Heb je een T&T gehad, en SMS?
Ik denk dat hij bedoelde dat er als tekst bij de bestelling stond 17 of 18 februari. Ik had die PS4 ook besteld en kreeg hem 4 februari al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Nostordici schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat er als tekst bij de bestelling stond 17 of 18 februari. Ik had die PS4 ook besteld en kreeg hem 4 februari al.
Ja ik kreeg het ook op 4 feb, maar ik had 2 besteld en 1 gekregen. Andere zou pas eind maart geleverd worden.
Dus als hij geen T&T en SMS heeft gehad ben ik bang dat zijn order vertraagd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Jay47 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:17:
[...]

Ja ik kreeg het ook op 4 feb, maar ik had 2 besteld en 1 gekregen. Andere zou pas eind maart geleverd worden.
Dus als hij geen T&T en SMS heeft gehad ben ik bang dat zijn order vertraagd is!
Niks gehad inderdaad. jammer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Mars18 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:30:
[...]

Niks gehad inderdaad. jammer.
Ben je niet gebeld door Sony of mail gehad dat het vertraagd zou zijn?
Ik ben toen gebeld en heb een email gehad.
Wat zie je bij je orderstatus op Sony.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Sony gaat pas weer ergens in maart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Thanks ff een paypal account aangemaakt. Alleen de activatie duurt 2 dagen ofzo -____- laat me horen wat je er van vind als je ze binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Omdat jullie me de laatste tijd zo goed hebben geholpen.

http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw aankoop. Wij zullen uw
bestelling zo spoedig mogelijk bij u afleveren.

Besteldatum/Factuurdatum : 19-02-2014
Affirmative, nu met afterpay wel werkend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Werkte voor mij ook. Ben benieuwd ;)

En bedankt natuurlijk NotSoSteady!

[ Voor 34% gewijzigd door Mau_Maus op 19-02-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
Heb ook met afterpay gedaan.. Ben benieuwd.. :o
Pagina: 1 ... 10 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]