Dit klopt alleen niet erg?Totaal
403,97
BTW (6%)
69,42
BTW (21%)
0,35
Ik betaalde zelf via ideal. Hopelijk dat het lukt.
Edit: waarom kon je beter via afterpay betalen?
Bedankt voor je bestelling bij Bart Smit!
Ordernummer: 1117232
Datum: 19-02-2014
[ Voor 63% gewijzigd door Arsene op 19-02-2014 16:44 ]
Hier ook maar weer geprobeerd met Mastercard .. hij deed in het begin moeilijk met Afterpay en wilde creditcard niet accepteren maar na aantal keer geprobeerd te hebben, heeft het toch geaccepteerd
Lucky Goldstar
Anders moet je mogelijk wachten op je geldArsene schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:40:
Ik betaalde zelf via ideal. Hopelijk dat het lukt.
Creditcard kun je nog laten cancellen haha
Lucky Goldstar
Nou maar hopen dat ik geluk heb en dat ding zo snel mogelijk krijg.
Verwijderd
In Roosendaal bij de MyCom staat er 1 op voorraad. Niet te bestellen via de website, was een geannuleerde pre-order. Tot 17.30 open voor diegene die hem wilt komen kopen.
Iemand ervaring met het bestellen van een ps4 bij Bart Smit?
Kan goed gaan, kan ook verkeerd gaan. Het is wel vreemd dat de limiet van 1 per order niet aanwezig is.Arsene schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:49:
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2014 16:51 ]
Euhm waarschijnlijk 99% van de mensen hier welArsene schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:49:
Gebruik je nog bepaalde tactieken?NotSoSteady schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:50:
[...]
Kan goed gaan, kan ook verkeerd gaan.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik heb wel goede ervaringen met BS, geld kreeg ik ook vrij snel weer terug
Heb je deze via mail gehad of dit weer gehaijcked link ???
2x besteld. Een keer geannueleerd en met een week mijn geld terug. 2e keer was raak, had hem met 1 dag.Arsene schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:49:
Ordernummer zegt volgens mij helaas weinig over moment van bestellen.
Ik was 5min na het bericht klaar met bestellen en zit zo'n 2000 hoger in mij bestelnummer.
Dan zou jij eerder dan mij besteld hebben en in de tussentijd meer dan 2000 bestellingen geweest op de website....
Ik vraag mij af hoeveel mensen via die link gaan bestellen
Sold out.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Betekend dit dat iedereen die wel besteld heeft zijn bestelling krijgt?
Je hebt geen link nodig om te bestellenArsene schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:01:
Ik vraag mij af hoeveel mensen via die link gaan bestellen
Nee, altijd veel kans op annuleringen (bij duplicaatbestellingen). We zien het vanzelf.Manivado schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:03:
[...]
Betekend dit dat iedereen die wel besteld heeft zijn bestelling krijgt?
Hoe kwam je eigenlijk aan de link NotSoSteady? Want de oude tactiek met meerdere keywords in zoekvenster lukte ditmaal niet.
[ Voor 25% gewijzigd door C0nscious op 19-02-2014 17:05 ]
Verwijderd
Hallo, ik heb een vraagje namens mijn zoontje; hij wil bij Fifa 14 op de PS4 FUT goud pakketten toevoegen, dat kon hij voorheen ook op zijn xbox, weten jullie of dit bij de PS4 ook mogelijk is, en soja, kunnen jullie ons wat op weg helpen?
Of is het de moeite/geld niet waard?
Of is het de moeite/geld niet waard?
Bestelling bart smit gelukt. Alleen 3 bevestigings mailtjes gehad met hetzelfde ordernr.
Ik heb geen mail gehad? lol hoe kan dat nou weerBazzyGTR schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:09:
Bestelling bart smit gelukt. Alleen 3 bevestigings mailtjes gehad met hetzelfde ordernr.
Lucky Goldstar
Betekent nog niet dat je hem krijgt, heb bij een bestelling zelfs een T&T gekregen maar die PS4 nooit ontvangenBazzyGTR schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:09:
Ben inderdaad benieuwd. Intertoys was niet gelukt. Misschien nu meer geluk.
Martiveen schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Betekent nog niet dat je hem krijgt, heb bij een bestelling zelfs een T&T gekregen maar die PS4 nooit ontvangenPas als de status van de T&T veranderd naar in ontvangst genomen door PostNL dan weet je het zeker!
Ik kreeg mijn mail pas na 10 minuten , denk dat onze tweaker toestroom de servers een beetje beladenDJkim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Ik heb geen mail gehad? lol hoe kan dat nou weer
Bij mij zegt de nieuwe BS link, wanneer ik op "in winkelmandje" klik:
Edit: Ik had over het hoofd gezien dat iemand anders als postte dat het weer uitverkocht was.
Ik denk dus dat ze weer door de voorraad heen zijn?Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Edit: Ik had over het hoofd gezien dat iemand anders als postte dat het weer uitverkocht was.
[ Voor 14% gewijzigd door Immortaly007 op 19-02-2014 17:28 ]
moet je proberen door te zetten.. afterpay werkte ook niet toen met creditcard werkte ook niet maar volgende poging lukte het opeens wel
Lucky Goldstar
Verwijderd
Er zijn vast wel weer PS4's te krijgen. Wist namelijk niet meer dat ik er een ge-preorderd had bij game store in Someren. Die belde mij vandaag maar heb bedankt want al voorzien. http://www.fun8.nl/ voor wie een kans wilt wagen.
Infamous 2nd son, Watchdogs, Dark Souls 2Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:30:
Andere vraag is : welke games die binnenkort uitkomen zijn voor jullie must haves?
Lucky Goldstar
Dark Souls II is een reden om je ps3 nog niet te verkopen
Ik lees ook verhalen over dat het misschien naar PS4 gepoort wordt.. en ja Dark Souls is een van mijn favorietArsene schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:39:
Dark Souls II is een reden om je ps3 nog niet te verkopen
Lucky Goldstar
Helaas: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Staan er meerdere serienummers oid op de aankoopbon van Bart Smit? Ik heb namelijk 2 PS4's besteld voor zowel een vriend als voor mijzelf. Hoe gaat dat met garantie? Kan ik een kopie maken van het aankoopbewijs zodat wij alle twee apart aanspraak kunnen maken op de garantie?
Das dan heel raar want toen ik bestelde, was het ook niet meer voorradig en toch kon je hem gewoon bestellen en betalen....Samplex schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:40:
Helaas: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Lucky Goldstar
Pagina is gewoon beschikbaar alleen kan je m niet meer in je winkelwagen stoppen.
Ze hebben de pagina overigens volledig verborgen van de zoekmachine, dus waarschijnlijk stond de link al geruime tijd open. Ik kwam toevallig op de link door de knop plaats deze bestelling nogmaals te klikken.
[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2014 17:58 ]
Ik dacht dat ik geen PS4's meer nodig had omdat mijn vriendenkring voorzien is, maar nou blijkt het dat mijn neefje zijn brakke scooter heeft verkocht om geld op te sparen voor een PS4, dus weer zoekende.
impy101 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:59:
Ik dacht dat ik geen PS4's meer nodig had omdat mijn vriendenkring voorzien is, maar nou blijkt het dat mijn neefje zijn brakke scooter heeft verkocht om geld op te sparen voor een PS4, dus weer zoekende.
Jij hebt echt een belachelijk grote familieimpy101 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:59:
Maar de volgende link zal voor dit weekend wel verschijnen
Dat was maar een grapje. Ik zocht voornamelijk PS4's voor 2 collega's en de rest voor vrienden die ik een gunst schuldig was. Nu sta ik bij iedereen zo'n beetje kiet en wil ik mijn neefje even helpen aan een PS4. Hij heeft serieus zijn scooter, bijna al zijn Xbox games en een paar van zijn DVDs verkocht om voor een PS4 te sparen. Ik heb tot dusver nog nooit een PS4 doorverkocht voor winst.Nostordici schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:10:
[...]
Jij hebt echt een belachelijk grote familie10 neefjes, 10 broers, 10 ooms?
Maar de volgende link zal voor dit weekend wel verschijnen
Edit: vandaag wederom langs MM geweest. Die verwachten eind volgende maand pas weer PS4's in de losse verkoop.
[ Voor 7% gewijzigd door impy101 op 19-02-2014 18:18 ]
Zojuist een mail ontvangen van BS, ik kan een PS4 bestellen met levering in Feb staat er bij. Vorige keer kwam mijn adres gegevens er bij, dus ik plaats geen link meer. (op voorraad staat er op de site)
Inmiddels al uitverkochtsport-picture schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:03:
Zojuist een mail ontvangen van BS, ik kan een PS4 bestellen met levering in Feb staat er bij. Vorige keer kwam mijn adres gegevens er bij, dus ik plaats geen link meer. (op voorraad staat er op de site)

[ Voor 5% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 19-02-2014 19:25 ]
Je wordt er toch moedeloos vanFlasHie_FlaSh schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:25:
[...]
Inmiddels al uitverkochtondanks dat er op site vooradig staat

Als goed ik heb ik dankzij deze tweaker vrijdag een PS4NotSoSteady schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:26:
Omdat jullie me de laatste tijd zo goed hebben geholpen.
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
Hee.
Weet iemand of er een digital download voor fifa 14 op de ps4 is en zoja waar kan ik die kopen. Heb geprobeerd te googlen maar daar is nog niet veel uit gekomen.
Weet iemand of er een digital download voor fifa 14 op de ps4 is en zoja waar kan ik die kopen. Heb geprobeerd te googlen maar daar is nog niet veel uit gekomen.
Psnstore 69.99euDvanK schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:43:
Hee.
70 euro voor een slechte remake die eigenlijk niks nieuws toevoegd.

[ Voor 17% gewijzigd door impy101 op 19-02-2014 19:52 ]
Ik zag op amazon.com dat er "digital codes" te koop zijn, zijn deze ook ergens voor de NL PS store te krijgen? Ik heb niet zoveel behoefte aan fysieke disks deze console generatie en de store zelf is aardig aan de prijs dus mogelijk kan het goedkoper.
als ik me niet vergis, kun je bij Origin.com gewoon kopen... Origin is van EADvanK schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:43:
Hee.
Lucky Goldstar
Dat is jouw mening natuurlijk. Naar mijn mening is er wel degelijk verschil. Mss komt het omdat ik veel let op de details binnen fifaimpy101 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:52:
[...]
US account aanmaken, als hoofdaccount instellen, games kopen, coupon invoeren, wisselen naar je eigen account en spelen.Blaz0r schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:57:
Ik zag op amazon.com dat er "digital codes" te koop zijn, zijn deze ook ergens voor de NL PS store te krijgen? Ik heb niet zoveel behoefte aan fysieke disks deze console generatie en de store zelf is aardig aan de prijs dus mogelijk kan het goedkoper.
Verschil tussen de Origin store van EU en US: 69.99 Euro vs 59.99 DOLLAR.
echt belachelijk
echt belachelijk
Er was nog een discount actie van 50% .. volgens mij komt er binnenkort weer een discount actieDvanK schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:19:
Verschil tussen de Origin store van EU en US: 69.99 Euro vs 59.99 DOLLAR.
echt belachelijk
Lucky Goldstar
DamnNotSoSteady schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:26:
Omdat jullie me de laatste tijd zo goed hebben geholpen.
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
Net te laat zie ik
Toch grappig dat het toch nog mogelijk is om aan een PS4 te komen (zogenaamd overal uitverkocht).
Ben benieuwd hoeveel PS4s BartSmit in hun magazijn heeft staan.

Jij had toch al een kz bundel,altijd leuk om weer paar op mp door te verkopen.
Sefaex schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:45:
[...]
Damn
Net te laat zie ik
Toch grappig dat het toch nog mogelijk is om aan een PS4 te komen (zogenaamd overal uitverkocht).
Ben benieuwd hoeveel PS4s BartSmit in hun magazijn heeft staan.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik had idd een Killzone bundel.Amaze86 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:58:
Jij had toch al een kz bundel,altijd leuk om weer paar op mp door te verkopen.
[...]
Maar heb 'm midden dec verkocht wegens tijdgebrek, daarnaast had ik het geld even hard nodig.
Ik heb hem trouwens aan een kennis verkocht en niet met winst (voor het geval je het wil weten).
Daarnaast had ik mijn 2e preorder (van bol.com) aan iemand van Xboxworld.nl verkocht voor de aankoopprijs.
Nu inFamous en MGS eraan komen (en het financieel weer wat beter gaat) , begint t toch weer te kriebelen. Dus ben weer opzoek naar een PS4.
Tot die tijd vermaak ik me wel met mijn Vita. Die ik nu als main console gebruik.
Ik niet, op de PS3 doet hij het net zo goed. Het is exact hetzelfde, alleen op de PS4 oogt het wat scherper en loopt het op 60fps. Voor dat soort luie opgepoetse "lastgen ports" koop je toch geen PS4.
Hopelijk biedt phantom pain wel een echte meerwaarde op PS4/XBO ipv alleen mooiere textures en 1080p anders is het wel een enorme tegenvaller.
Hopelijk biedt phantom pain wel een echte meerwaarde op PS4/XBO ipv alleen mooiere textures en 1080p anders is het wel een enorme tegenvaller.
Op de X1 draait ie wat minder.Aidix schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:46:
Ik niet, op de PS3 doet hij het net zo goed. Het is exact hetzelfde, alleen op de PS4 oogt het wat scherper en loopt het op 60fps. Voor dat soort luie opgepoetse "lastgen ports" koop je toch geen PS4.
Hierdoor snap ik ook niet hoe de xbox hem niet op 1080p 60fps kan draaien het spel ziet er niet echt wauw uit en 900p was toch ook mogelijkAidix schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:46:
Zeker geen echte Fifa spelerimpy101 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Compleet nieuwe Ignite engine.
Normaal (3d) publiek
Tal van 'glitches' en irritante fifa irritaties zijn eruit gehaald t.o.v. de PS3 versie.
Veel (en dan ook echt veel) betere graphics.
Kortere laadtijden (dat is alleen te wijten aan de kracht van de next gen consoles maar toch).
Dankzij de nieuwe engine zijn er zo'n 1000 nieuwe 'animaties' mogelijk (zoals hoe valt een speler als er een bepaalde tackle wordt gemaakt).
En dat zijn pas de dingen die mij opvielen in de Demo versie van de PS4 versie (gaan de next-gen versie van FIFA14 niet kopen, speel alleen met vrienden die allemaal pas een PS4 gaan kopen voor FIFA15).
en dan nu de nadelen van fifa 14 op de nieuwe consolerrikkert schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:15:
[...]
Zeker geen echte Fifa speler![]()
Compleet nieuwe Ignite engine.
Normaal (3d) publiek
Tal van 'glitches' en irritante fifa irritaties zijn eruit gehaald t.o.v. de PS3 versie.
Veel (en dan ook echt veel) betere graphics.
Kortere laadtijden (dat is alleen te wijten aan de kracht van de next gen consoles maar toch).
Dankzij de nieuwe engine zijn er zo'n 1000 nieuwe 'animaties' mogelijk (zoals hoe valt een speler als er een bepaalde tackle wordt gemaakt).
En dat zijn pas de dingen die mij opvielen in de Demo versie van de PS4 versie (gaan de next-gen versie van FIFA14 niet kopen, speel alleen met vrienden die allemaal pas een PS4 gaan kopen voor FIFA15).
Spel is veel trager dan bijv fifa 13
connectie problemen, ik ben gemiddeld een half uur bezig op met iemand te connecten. zodra ik geconnect ben het eerste potje heb ik een databasefout en kan ik het 2de potje pas spelen (nog mee rmensen hier problemen mee ?)
Spel veel trager? geen last van, ik vind het fijner spelen dan de PS3. Connectie problemen lijken me meer een server issue en niet van het FIFA spel zelf (ook al begrijp ik dat het natuurlijk vervelend is, maar de connectie problemen van GTA5 maken de story mode niet minder goed).RenaldoN schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:24:
[...]
en dan nu de nadelen van fifa 14 op de nieuwe console
Spel is veel trager dan bijv fifa 13
connectie problemen, ik ben gemiddeld een half uur bezig op met iemand te connecten. zodra ik geconnect ben het eerste potje heb ik een databasefout en kan ik het 2de potje pas spelen (nog mee rmensen hier problemen mee ?)
Nog steeds geen mail van BS binnengekregen dus er is dus weer wat misgegaan haha
.. weer net te laat met bestellen dan
Lucky Goldstar
gister mail gehad van sony.nl dat de ps4 pas eind maart komt, toch naaiend op moment dat je bestel staat er dat die leverbaar is op 18/19 feb
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Hier ook nog geen mailDJkim schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:54:
Nog steeds geen mail van BS binnengekregen dus er is dus weer wat misgegaan haha.. weer net te laat met bestellen dan

de helpdesk van BS gemaild en hebben gezegd dat vandaag mijn PS4 verstuurd word.
Dus bij mij waarschijnlijk wel goed gegaan.
PSN: Joosty1986
Dat dacht ik al, maar wel raar dat ze je gister pas mailen. Mij hadden ze al 2 weken terug gebeld en gemaild.Mars18 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:59:
gister mail gehad van sony.nl dat de ps4 pas eind maart komt, toch naaiend op moment dat je bestel staat er dat die leverbaar is op 18/19 feb
Had je ook eerst geen mail van BS gehad?Zjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:07:
de helpdesk van BS gemaild en hebben gezegd dat vandaag mijn PS4 verstuurd word.
Lucky Goldstar
Ja, ik had gisteren besteld en meteen een bevestiging gehad dat bestelling gelukt was.
Daarna heb ik BS een mail gestuurd wanneer ik de bestelling kon verwachten, vanmorgen een mail terug met dat het artikel vandaag verstuurd word.
Kreeg ook vanmorgen al een mail van afterpay met betaalgegevens dus ik denk dat het wel allemaal goed gaat komen. Verwacht dat ik vanavond een keer een T&T code ga krijgen we wachten maar rustig af.
Ik heb precies hetzelfde als jou. Gister bevestiging, vandaag afterpay mail. Alleen niet gemailt naar BS. En ook nog geen track & trace binnen..Zjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:51:
[...]
Ja, ik had gisteren besteld en meteen een bevestiging gehad dat bestelling gelukt was.
Daarna heb ik BS een mail gestuurd wanneer ik de bestelling kon verwachten, vanmorgen een mail terug met dat het artikel vandaag verstuurd word.
Kreeg ook vanmorgen al een mail van afterpay met betaalgegevens dus ik denk dat het wel allemaal goed gaat komen. Verwacht dat ik vanavond een keer een T&T code ga krijgen we wachten maar rustig af.
Als het goed is krijgen we die vanavond op de mailManivado schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:53:
[...]
Ik heb precies hetzelfde als jou. Gister bevestiging, vandaag afterpay mail. Alleen niet gemailt naar BS. En ook nog geen track & trace binnen..
Ben benieuwd! En dan morgen al binnen denk je?Zjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:54:
[...]
Als het goed is krijgen we die vanavond op de mail
ShitZjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:54:
[...]
Als het goed is krijgen we die vanavond op de mail
Lucky Goldstar
Als je T&T (en je ziet dat hij is binnengekomen in sorteercentrum) krijg dan krijg je hem voor 99% morgen thuis aangeboden of er moet iets helemaal mis gaan bij PostNL maar dat lijkt mij niet..Manivado schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Ben benieuwd! En dan morgen al binnen denk je?
We zullen zien.
Verwijderd
Nog steeds niks gekregen van Wehkamp.. Als ik via de BS of Intertoys link bestel hoelang duurt het dan voordat ik me geld krijg als het geannuleeerd word? Want ik denk dat er binnenkort veel meer van die links zullen komen.
Waarom doe je niet pre-orderen bij een MM in de buurt? Hier in de buurt zeiden ze begin deze week dat ik eind deze maand begin volgende maand dan een PS4 thuis heb.DJkim schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Shitik heb nog geen bevestingins mail gehad .. en waarschijnlijk toen het niet lukte met Afterpay was ik al net te laat .. maar dan raar dat CC wel geacppeteerd heeft haha
Met Afterpay bij BS betaal je pas achteraf. Dus als je niks krijgt betaal je ook niks.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:58:
Nog steeds niks gekregen van Wehkamp.. Als ik via de BS of Intertoys link bestel hoelang duurt het dan voordat ik me geld krijg als het geannuleeerd word? Want ik denk dat er binnenkort veel meer van die links zullen komen.
Verwijderd
Over dat afterpay...Zjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:51:
[...]
Hoe zorg ik er voor dat ik dat kan gebruiken? Want ik kan het wel selecteren, maar ik moet eerst een bestelling doen tot een bedrag van €200. Daarna tot een bedrag van €400?
Kan ik toch gewoon een PS4 bestellen als ik Afterpay voor het eerst gebruik?
En zo ja? Inclusief afterpay- en verzendkosten kom je toch uit op €403?
Is dat ook geen probleem?
Haha ik heb nog niet echt haast daaromZjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:58:
[...]
Waarom doe je niet pre-orderen bij een MM in de buurt? Hier in de buurt zeiden ze begin deze week dat ik eind deze maand begin volgende maand dan een PS4 thuis heb.
Lucky Goldstar
Nou ik zal het eigenlijk niet weten, is voor mij de eerste keer dat ik via afterpay betaal na mijn weten. Daarna kreeg ik wel een validatie dat ik mijn banknr moest intoetsen met mijn geboortedatum.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:59:
[...]
Over dat afterpay...
Hoe zorg ik er voor dat ik dat kan gebruiken? Want ik kan het wel selecteren, maar ik moet eerst een bestelling doen tot een bedrag van €200. Daarna tot een bedrag van €400?
Kan ik toch gewoon een PS4 bestellen als ik Afterpay voor het eerst gebruik?
En zo ja? Inclusief afterpay- en verzendkosten kom je toch uit op €403?
Is dat ook geen probleem?
Dat is waarschijnlijk om te checken of je wel een banknr oid hebt.
Verwijderd
Ok, dus jij kon ook in 1x een bestelling van €403 euro doen?Zjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:02:
[...]
Nou ik zal het eigenlijk niet weten, is voor mij de eerste keer dat ik via afterpay betaal na mijn weten. Daarna kreeg ik wel een validatie dat ik mijn banknr moest intoetsen met mijn geboortedatum.
Dat is waarschijnlijk om te checken of je wel een banknr oid hebt.
Volgende keer maar eens proberen dan. Nu zit ik weer op mijn geld te wachten.
Al is het maar een paar dagen.
Ik ben pas vanaf maandag bezig. Afgelopen weekend mijn PS3 overleden dus ben ik maar eens gaan zoeken. Bij MM preorder geplaatst maar eerder hem krijgen is altijd leuk.DJkim schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Haha ik heb nog niet echt haast daarom.. alleen verwachtte ik dat Wehkamp voor Februari ging leveren maar volgens mij gaat het niet lukken dus sinds vorige week begon ik pas die linkjes op t.net te gebruiken
.. en eigenlijk nog steeds niet echt haast .. BF4, Killzone, Knack .. ze boeien me allemaal niet
Verwijderd
En hoelang mag je over de betaling doen? En het bedrag blijft het zelfde neem ik aan? Is het ook mogelijk in termijnen?Zjuzt schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:59:
[...]
Met Afterpay bij BS betaal je pas achteraf. Dus als je niks krijgt betaal je ook niks.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 11:05 ]
Ja, geen problemen mee gehad.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:03:
[...]
Ok, dus jij kon ook in 1x een bestelling van €403 euro doen?
Volgende keer maar eens proberen dan. Nu zit ik weer op mijn geld te wachten.
Al is het maar een paar dagen.
Verwijderd
Ok, thanks voor de info.
Als ik dat had geweten haha. Gister lag Ideal bij ING er uit en ik had mijn cardreader van ABN natuurlijk niet bij me. Toen ik thuis kwam en alsnog kon betalen, was de PS4 natuurlijk al uitverkocht.
Volgende probeer ik afterpay! Als dat niet lukt, hoef ik in ieder geval niet op mijn geld te wachten.
Dacht alleen dat dat niet ging werken, vanwege de €200 en €400 limiet.
Haha btw heel veel tweakers zijn actief op Marktplaats haha
Lucky Goldstar
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]