Iemand van jullie een idee hoe ik het best mijn playstation 4 kan meenemen ? Zat zelf te denken aan mijn ps4 te vervoeren in mijn laptop tas.. Iemand ervaring?
Zojuist start mijn PS4 niet meer op.
CD is er uit en heb alles al eens opnieuw aangesloten + op een andere TV.
[YouTube: http://youtu.be/u5qFKjClxWU]
Iemand een idee hoe dit op te lossen of ben ik fucked?
[YouTube: http://youtu.be/u5qFKjClxWU]
[ Voor 32% gewijzigd door JesseSebastian op 29-05-2014 23:38 ]
Ziet er naar uit dat je een 'Blue Light of Death' hebt. Misschien helpt dit:JesseSebastian schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:29:
[video]
http://techblog.tv/solved...laystation-4-video-games/
En je bent sowieso niet fucked, tenzij je het buiten de EU hebt gekocht. Je hebt gewoon garantie hierop namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 29-05-2014 23:50 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dat had ik ook opeens sinds afgelopen zondag. Voorheen nooit problemen gehad, maar ineens was het over met de pret...JesseSebastian schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:29:
[video]
Ik heb van alles geprobeerd qua fixes, ook bovenstaande link, maar kreeg er geen leven meer in. Maandag Sony klantenservice gebeld; je kunt m opsturen, valt binnen de garantie. Dat heb ik vervolgens woensdag gedaan en zou dus morgen daar aan moeten komen....
Die fix had ik al geprobeerd ASNNetworks, zonder resultaatdutchgio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:53:
[...]
Dat had ik ook opeens sinds afgelopen zondag. Voorheen nooit problemen gehad, maar ineens was het over met de pret...![]()
Ik heb van alles geprobeerd qua fixes, ook bovenstaande link, maar kreeg er geen leven meer in. Maandag Sony klantenservice gebeld; je kunt m opsturen, valt binnen de garantie. Dat heb ik vervolgens woensdag gedaan en zou dus morgen daar aan moeten komen....
Ondanks dat het verre van leuk is ben ik toch blij dat er iemand is die het probleem herkend. Ik ga morgen ook maar eens bellen naar de klantenservice, thanks Gio.
Heb Watchdogs alleen maar 1 dag kunnen spelen

[ Voor 3% gewijzigd door JesseSebastian op 29-05-2014 23:57 ]
Ik krijg trouwens de kale ps4 die ik online bestelde bij Dixons met Valentijnsdag morgen binnen. Kreeg gistere een verzendmelding.
Heb er inmiddels al 1 en was deze alweer vergeten...
Maar ik vind voor dixons vrij 'snel' aangezien volgens mij mensen nog wachten die eind 2013 hebben besteld. Had wel allerlei berichten verwacht hier.
Maar ik vind voor dixons vrij 'snel' aangezien volgens mij mensen nog wachten die eind 2013 hebben besteld. Had wel allerlei berichten verwacht hier.
Safemode geprobeerd?JesseSebastian schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:56:
[...]
Die fix had ik al geprobeerd ASNNetworks, zonder resultaatGelukkig gewoon in Nederland gekocht dus in dat opzicht niet fucked.
Ondanks dat het verre van leuk is ben ik toch blij dat er iemand is die het probleem herkend. Ik ga morgen ook maar eens bellen naar de klantenservice, thanks Gio.
Yes geprobeerd, maar kom er simpelweg niet in.
Jij hebt tenminste nog Watch Dogs kunnen spelen; die viel bij mij ook op de deurmat maar ik kon er niks meeJesseSebastian schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:56:
[...]
Die fix had ik al geprobeerd ASNNetworks, zonder resultaatGelukkig gewoon in Nederland gekocht dus in dat opzicht niet fucked.
Nu maar hopen dat ze snel een nieuwe retour sturen, dan kan ik alles opnieuw instellen, downloaden en genieten van Watch Dogs. Dat laatste kan nu alleen via streams
Nu dan zijn we met 3 met de BLOD.
ik heb het sinds vorige week. PS is ook teruggestuurd naar sony en eergisteren toegekomen in hun reparatiecentrum.
ik heb het sinds vorige week. PS is ook teruggestuurd naar sony en eergisteren toegekomen in hun reparatiecentrum.
Ik zou die streams niet teveel kijken... zat gisteren bij iemand mee te kijken en een tip te schrijven. Kwam er een &%#$*& even het einde verklappen.dutchgio schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Jij hebt tenminste nog Watch Dogs kunnen spelen; die viel bij mij ook op de deurmat maar ik kon er niks mee![]()
Nu maar hopen dat ze snel een nieuwe retour sturen, dan kan ik alles opnieuw instellen, downloaden en genieten van Watch Dogs. Dat laatste kan nu alleen via streams
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Je moet er inderdaad niet van dat soort lui ertussen hebben, ik probeerde ook alleen maar te kijken naar free-roam, towers en online, geen missies.Kartale schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:03:
[...]
Ik zou die streams niet teveel kijken... zat gisteren bij iemand mee te kijken en een tip te schrijven. Kwam er een &%#$*& even het einde verklappen.. Nu heb ik dus totaal geen zin meer om dat verhaal af te maken.
@pittdav
Wanner ontvang je een exemplaar terug? En Hoe lang heeft dat dan geduurd?!
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 30-05-2014 09:12 ]
dutchgio, nog geen nieuws over retourzending...
Vanochtend nog maar eens geprobeerd op te starten, hij deed het zowaar!PTiTDaV schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 07:24:
Nu dan zijn we met 3 met de BLOD.
Daarna nog eens afgesloten en geprobeerd op te starten, maar weer startte die niet op.
Sony gebeld en kan hem inderdaad gratis retour zenden en krijg een nieuwe toegestuurd.
Dat is inderdaad vrij snel, maar wel mooi toch!Mau_Maus schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:07:
Ik krijg trouwens de kale ps4 die ik online bestelde bij Dixons met Valentijnsdag morgen binnen. Kreeg gistere een verzendmelding.
Ik heb nog even geduld, al hoop ik wel dat ik mijn bestelde megabundel toch nog krijg voordat de zomervakantie voorbij is

Zeker mooi.dennisk. schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Dat is inderdaad vrij snel, maar wel mooi toch!
Ik heb nog even geduld, al hoop ik wel dat ik mijn bestelde megabundel toch nog krijg voordat de zomervakantie voorbij is
Maar die megabundel is veel eerder besteld dan de mijne... En als ik goed begreep bestaat die bundel niet meer en gaan ze voor die klanten zelf zo'n bundel samenstellen.
Blijkbaar hebben ze nu dus losse ps4s beschikbaar dus kunnen ze die 'bundels' gaan leveren.
Ik vind dus raar dat ik hem eerder krijg...
Maja hopelijk kan ik er iemand in mijn vriendenkring blij mee maken.
(Was gewoon werken vandaag, dus heb hem morgen pas echt)
[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 30-05-2014 14:11 ]
Hoe werkt het eigenlijk met tweedehands games als Battlefield 4. Kun je die gewoon online spelen of moet je daar een unieke key voor aanschaffen bij EA/Sony?
Ze zijn al een tijdje afgestapt van die online passes.Confusius-nl schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:03:
Hoe werkt het eigenlijk met tweedehands games als Battlefield 4. Kun je die gewoon online spelen of moet je daar een unieke key voor aanschaffen bij EA/Sony?
Shikata ga nai.
Kijk dat is goed nieuws, dan kan ik gewoon met een gerust hart iets tweedehands halenShinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:08:
[...]
Ze zijn al een tijdje afgestapt van die online passes.
nice! net een besteld voor mn neefje, hulde!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hier nog steeds aan het 'wachten' op de megabundel van 5 november.....Mau_Maus schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:07:
Als het klopt dat Killzone in Juli naar plus komt heeft het overigens helemaal geen zin meer natuurlijk....
Kom trouwens net terug van vakantie uit italie en daar ligt gewoon overal en nergens de PS4 in de winkel (in frankrijk (Strasbourg) overigens ook).....
heb de ps4 sinds release, maar moet zeggen dat ik er maar bar weinig mee doe op het moment. Vanaf 5 juni kan die weer aan hier ivm de tanks in war thunder
Dixons probeert de situatie zo te krijgen dat degene die de megabundel hebben besteld die zo laat mogelijk krijgen, in de hoop dat zoveel mogelijk mensen die order annuleren. Dat lijkt mij het meest logisch...Mau_Maus schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:10:
[...]
Zeker mooi.
Maar die megabundel is veel eerder besteld dan de mijne... En als ik goed begreep bestaat die bundel niet meer en gaan ze voor die klanten zelf zo'n bundel samenstellen.
Blijkbaar hebben ze nu dus losse ps4s beschikbaar dus kunnen ze die 'bundels' gaan leveren.
Ik vind dus raar dat ik hem eerder krijg...
Maja hopelijk kan ik er iemand in mijn vriendenkring blij mee maken.
(Was gewoon werken vandaag, dus heb hem morgen pas echt)
Dixons is gewoon bezig met een soort vergeldingsactie, terwijl ze zelf zo dom is geweest.
Was een dagje weg, genieten van het weer. Kom ik laat thuis en tref ik een DHL for you gemist briefje aan met als afzender: Wehkamp. Is mijn PS4 van 16 april dan inderdaad na 6 weken bezorgd?
Nuja, dinsdag pas bij de tweede bezorgpoging. Weekje na de WD release, kan die er meteen in
6 weken valt nog best mee hoor, al had je beter dit topic in de gaten kunnen houden voor een link van de bartsmit/intertoys/mediamarkt, dan had je met een beetje mazzel de dag erna een PS4 in huis staan
Akkoord, maar dan niet voor effectief €300 nieuwdutchgio schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:29:
6 weken valt nog best mee hoor, al had je beter dit topic in de gaten kunnen houden voor een link van de bartsmit/intertoys/mediamarkt, dan had je met een beetje mazzel de dag erna een PS4 in huis staan
Verwijderd
Zal ik hem dan ook krijgen? Ik heb hem 9 april besteld.. als mensen hem van eind maart al krijgen!!
Kan niet wachten, second Son en watchdog knallen!!
Kan niet wachten, second Son en watchdog knallen!!
Donderdag de US versie besteld bij Buurtnerds (waar nu nog 100+ voorradig) en zaterdag binnen gekregen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Iemand al verzendbevestiging van BS?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Helaas heb je geen garantie in NL met de US versie....GerbenKwakkel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:14:
Donderdag de US versie besteld bij Buurtnerds (waar nu nog 100+ voorradig) en zaterdag binnen gekregen.
Verwijderd
Dat is niet zo slim. Bij de US versie heb je GEEN garantie bij Sony Nederland. Alleen bij PS4's die je uit landen binnen de EU koopt.GerbenKwakkel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:14:
Hoop voor je dat ie niet kapot gaat, anders kun je em gaan terugsturen naar US met alle kosten van dien.
Volgens Buurtnerds, met de vraag of hoe de garantie in elkaar stak: "Ja, want je hebt een Nederlandse koopovereenkomst. En Sony is ook gevestigd in de EU dus ze dienen te voldoen aan de EU richtlijnen. Bovendien kunt u anders altijd nog bij de winkel uw garantie indienen."Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:19:
[...]
Dat is niet zo slim. Bij de US versie heb je GEEN garantie bij Sony Nederland. Alleen bij PS4's die je uit landen binnen de EU koopt.
Hoop voor je dat ie niet kapot gaat, anders kun je em gaan terugsturen naar US met alle kosten van dien.
[ Voor 3% gewijzigd door GAITii op 02-06-2014 14:23 ]
Verwijderd
Ik zou het risico niet nemen met een US versie. Gewoon wachten totdat hij ergens in NL op voorraad is. Gebeurt regelmatig de laatste tijd.
Heb zeer slechte verhalen gehoord met een US versie.
Tja, heb ook genoeg problemen gehoord over de EU versies... van iets een probleem maken wat er nog helemaal niet is, is ook een vak.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:25:
Ik zou het risico niet nemen met een US versie. Gewoon wachten totdat hij ergens in NL op voorraad is. Gebeurt regelmatig de laatste tijd.
Als mijn PS4 kapot gaat dan meld ik dat bij Buurtnerds en stuur ik hem terug. Waarom zou mij dat veel gaan kosten?
[ Voor 8% gewijzigd door GAITii op 02-06-2014 14:33 ]
Ik kwam dit tegen op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl...a557deff636f4f8b9c5b7a618 / https://www.facebook.com/...-Plaza-NL/574926022605476
Ze maken gebruik van het family sharing en daardoor kunnen ze 1 game kopen en die meerdere keren "uitlenen". Je krijgt als je een game besteld account gegevens doorgestuurd en daarmee moet je inloggen en dan de game downloaden en dan de account weer wissen.
Vreemd iets, is dit wel legaal?
http://www.marktplaats.nl...a557deff636f4f8b9c5b7a618 / https://www.facebook.com/...-Plaza-NL/574926022605476
Ze maken gebruik van het family sharing en daardoor kunnen ze 1 game kopen en die meerdere keren "uitlenen". Je krijgt als je een game besteld account gegevens doorgestuurd en daarmee moet je inloggen en dan de game downloaden en dan de account weer wissen.
Afgelopen vrijdag (30 mei) bij de Mediamarkt in Nordhorn (Duitsland) zeker 20 kale ps4's zien liggen.
wat ze doen is volgens mij het volgende:Confusius-nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:34:
Ik kwam dit tegen op marktplaats:
Ze maken een US account aan.
kopen een spel voor omgerekend 42€
1 account kan je door 2 personen tegelijk online spelen.
dus als ze 2 spellen verkopen koppelen ze 2 personen aan 1 account. inlog en wachtwoord wordt naar deze 2 personen doorgestuurd.
42 delen door 2 = €21
1 spel á €35 dus ze maken per verkochte spel 14 euro winst.
Het risico is dat zij inloggegevens hebben. Zij kunnen deze inloggegevens ook aan andere doorsturen.
Persoonlijk zou ik het risico niet nemen. Je kunt beter zelf een 2e persoon vinden en gaan sharen
Je koopt het systeem toch bij een winkel in NL? Dus al er iets mee aan de hand is dan stuur je het product op naar die Nederlandse winkel. Hoe zij dan aan garantie gaan komen en dat claimen zal jou een zorg zijn.HaskoF schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:19:
[...]
Helaas heb je geen garantie in NL met de US versie....
Het is alleen de vraag hoe lang je je toestel kwijt wil zijn als het defect is want hun zullen hem naar de US moeten sturen voor garantie. Ik weet niet hoe je dan zit of je een zaak hebt bij de geschillencommissie als de reparatie 4+ weken gaat duren omdat je 'weet' dat het grijze import is.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Bedankt, duidelijk ja. Op zich wel slim van ze maar geen vet pot denk ik.HaskoF schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:24:
[...]
wat ze doen is volgens mij het volgende:
Ze maken een US account aan.
kopen een spel voor omgerekend 42€
1 account kan je door 2 personen tegelijk online spelen.
dus als ze 2 spellen verkopen koppelen ze 2 personen aan 1 account. inlog en wachtwoord wordt naar deze 2 personen doorgestuurd.
42 delen door 2 = €21
1 spel á €35 dus ze maken per verkochte spel 14 euro winst.
Het risico is dat zij inloggegevens hebben. Zij kunnen deze inloggegevens ook aan andere doorsturen.
Persoonlijk zou ik het risico niet nemen. Je kunt beter zelf een 2e persoon vinden en gaan sharen
Ik kan toch ook gewoon een US account aanmaken voor mij zelf? Speel toch altijd Engelse versies
Ja klopt.Confusius-nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:49:
[...]
Bedankt, duidelijk ja. Op zich wel slim van ze maar geen vet pot denk ik.
Ik kan toch ook gewoon een US account aanmaken voor mij zelf? Speel toch altijd Engelse versies
Als je dan je US account met een 2e speler zou willen delen betaal je zelf per game 23 €.
En zelf, maar ook de ander kan de gegevens wijzigen...Confusius-nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:49:
[...]
Bedankt, duidelijk ja. Op zich wel slim van ze maar geen vet pot denk ik.
Lijkt me niet echt een handige constructie zo....
Ja, je kunt gewoon een US account aanmaken.
En dan log ik daarna weer in met me eigen PSN account?dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:58:
[...]
En zelf, maar ook de ander kan de gegevens wijzigen...
Lijkt me niet echt een handige constructie zo....
Ja, je kunt gewoon een US account aanmaken.
Verwijderd
Weer op voorraad bij Bart Smit:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-levering-mei
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 10:16 ]
Besteld. Thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:35:
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 12-06-2014 10:58 ]
Verwijderd
En ze zijn weer op:( Hopelijk krijg ik hem deze week eindelijk binnen na 4 maanden wachten...Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:35:
Wil ik ook weten, ben nieuw met PS4/PSN en heb nu een Nederlandse account. Als ik een US acc aanmaak, betekent dit dat ik mijn NL 'gamertag' in principe vervang of hoe werkt dit?Confusius-nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:05:
[...]
En dan log ik daarna weer in met me eigen PSN account?
Bij Amazon UK hebben ze killzone bundels met extra controller en camera.
http://www.amazon.co.uk/S...=playstation+4+gamer+pack
Zijn er nog maar drie beschikbaar! Is omgerekend € 515.
http://www.amazon.co.uk/S...=playstation+4+gamer+pack
Zijn er nog maar drie beschikbaar! Is omgerekend € 515.
Geen idee of het al gepost is, maar de Sony Outlet store heeft gerefurbished PS4's voor 340 euro:
https://outlet.sony.nl/shop/PlayStation/PlayStation%AE
Zie volgende post.
Zie volgende post.
[ Voor 8% gewijzigd door hatsa op 04-06-2014 10:30 ]
Niet beschikbaar als ik hem in mijn mandje stop.hatsa schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:32:
Geen idee of het al gepost is, maar de Sony Outlet store heeft gerefurbished PS4's voor 340 euro:
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Weet iemand dit? En ben ik mijn PSN jaar abbo dan gelijk kwijt?Aws schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:23:
[...]
Wil ik ook weten, ben nieuw met PS4/PSN en heb nu een Nederlandse account. Als ik een US acc aanmaak, betekent dit dat ik mijn NL 'gamertag' in principe vervang of hoe werkt dit?
Afgelopen vrijdag liep ik hem dan eindelijk tegen het lijf! Geen gezever met bestellingen en gewoon uit het rek! (Dreamland - Turnhout)
RTFM!
Nog ergens een PS4 in voorraad? Heb niet echt zin om 3 weken te moeten wachten...
Vanmorgen naar de MM in Herzogenrath (naast Kerkrade) geweest. Hebben ze volle pallets met ps4's. Bundel met killzone kost 419 en met FIFA 429
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Voor elke account heb je een aparte gamertag. Deze accounts kan je naast elkaar houden en die tags zie je alleen als je online gamed. Je kan bijv een game uit de US store halen en die op jouw PAL account spelen waardoor je dus je PAL gamertag erbij hebt.Aws schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:25:
[...]
Weet iemand dit? En ben ik mijn PSN jaar abbo dan gelijk kwijt?
Het lijkt me heel sterk dat je dan je PSN abbo kwijtraakt.
"21 jaar DSL!"
Heb maar een Playstation 4 gekocht via marktplaats voor 450 euro, zag op de bon dat hij wel met 50 euro winst werd verkocht maar ik wil niet nog een paar maanden wachten haha.
wow das best duur!DaXGS schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:24:
Saturn in Hoofddorp heeft een stuk of 10 Watchdogs bundels voor 479 in de winkel liggen
maargoed die 20 euro extra die je moet betalen doe je wel dan als je niet wilt wachten op een ps4
nothing stops this train
Ik heb 439 voor mijn bundel moeten betalenKol Nedra schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:40:
[...]
wow das best duur!
maargoed die 20 euro extra die je moet betalen doe je wel dan als je niet wilt wachten op een ps4
Maar inderdaad meerprijs betalen is wel ok gezien ze nog niet vast te krijgen zijn
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Balen anders kon ik mooi met het gratis(studenten)OV naar de Saturn Hoofddorp toe, heb de PS4 gekocht voor 450 en Watch Dogs kostte 60 euro dus ik had weer even 30 euro kunnen besparen 
Dit alles doet niks af van het speelplezier, ik had ook in Hoofdorp kunnen staan en dat ze alweer uitverkocht waren haha
Dit alles doet niks af van het speelplezier, ik had ook in Hoofdorp kunnen staan en dat ze alweer uitverkocht waren haha
Ik heb er goede hoop in dat de PS4 na de E3 weer 'ruim' geleverd gaat worden, anders is het helemaal treurig gesteld. Ik las volgens mij ook dat winkels als Mediamarkt geen pre-orders meer aannemen.
Shikata ga nai.
Ik heb die gisteren ook gekocht (voor dit berichtje).DaXGS schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:24:
Saturn in Hoofddorp heeft een stuk of 10 Watchdogs bundels voor 479 in de winkel liggen
Import uit Italië.
Watchdogs pakt me nog niet.. gisteren ook bf4 gehaald voor 40
dus 520 voor ps4 en 2 spellen.
Ik heb nog een preorder voor ps4 mid juni, 400 afhalen bij nedgame Haarlem. als iemand die wil dan cancel ik het niet.
Er lagen er 10. Maar hij had er nog 25 achter liggen.ro-bbo schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:50:
Balen anders kon ik mooi met het gratis(studenten)OV naar de Saturn Hoofddorp toe, heb de PS4 gekocht voor 450 en Watch Dogs kostte 60 euro dus ik had weer even 30 euro kunnen besparen
Ze hadden er donderdag 75 binnen gekregen vanuit Italië.
Binnen 24 uur al 40 verkocht.
Xbone ligt stof te happen daar.
ps3 gisteravond verkocht voor 150€ met fifa 14 & gta v.

Via via een leuke deal gemaakt
Ps4 + BF + thief + Assassin creed + Turtlebeach PX22 (wordt gegeven aan mijn neefje)+ bon 475eurotjes \o/ Zelf nog ff Watchdogs erbij gehaald een vertical stand en een controller charger/stand, helemaal happy ermee en me neefje ook 
PS: Voor de mensen die nog een oude TB of andere headset hebben en de chat werkend willen krijgen bij gameshop.nl is de bigben chat cable te bestellen, werkt perfect op mijn TB Ear force tango
PS: Voor de mensen die nog een oude TB of andere headset hebben en de chat werkend willen krijgen bij gameshop.nl is de bigben chat cable te bestellen, werkt perfect op mijn TB Ear force tango
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpiefox op 07-06-2014 08:51 ]
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Oplichters site! Lijkt echt maar is het niet.
www.dixxons.com
Site niet bereikbaar maar soms is ie weer terug.
www.dixxons.com
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2014 10:57 ]
Ik hou mijn ps3 nog even, vooral om dat ik GTA V nog speel. Zodra GTA op de ps4 uitkomt gaat de ps3 de deur uitConfusius-nl schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 08:25:
[...]
Er lagen er 10. Maar hij had er nog 25 achter liggen.
Ze hadden er donderdag 75 binnen gekregen vanuit Italië.
Binnen 24 uur al 40 verkocht.
Xbone ligt stof te happen daar.
ps3 gisteravond verkocht voor 150€ met fifa 14 & gta v.na 7 jaar trouwe dienst heb ik hem de deur gewezen
Bedankt voor de tip, gisteren er eentje gescoord en er lagen idd een aantal volle pallets!!!MazeWing schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:37:
Vanmorgen naar de MM in Herzogenrath (naast Kerkrade) geweest. Hebben ze volle pallets met ps4's. Bundel met killzone kost 419 en met FIFA 429
Verwijderd
Wanneer word deze verwacht?ro-bbo schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:42:
[...]
Ik hou mijn ps3 nog even, vooral om dat ik GTA V nog speel. Zodra GTA op de ps4 uitkomt gaat de ps3 de deur uit
Zag hem ook!Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 10:55:
Oplichters site! Lijkt echt maar is het niet.
www.dixxons.com
Stelletje oplichters
Hoewel ik hier nooit in zou trappen (witte PS4 leverbaar, iDEAL instructies via de chat ipv bank en uiteraard de naam dixxons) kan ik mij wel goed voorstellen dat er mensen zijn die hier in trappen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:50:
[...]
Jammer genoeg iemand die ik ken ingetrapt
Zulke dingen gelijk melden bij opgelicht.nl, voorkomen dat nog meer mensen slachtoffer worden. Moet er niet aan denken hoeveel ouders of opa en oma's hierin zijn getrapt denkende dat ze iets leuks voor iemand anders deden
Bij Het feit dat het "Dixxons" heet zou er al een belletje moeten hem rinkelen..
Hij was al bekend zo te zien:
http://www.opgelicht.nl/a...b42cbac4e0a5de83f86fd55bd
http://www.opgelicht.nl/a...b42cbac4e0a5de83f86fd55bd
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Als je zo graag een ps4 wil kopen. Kan je het over het hoofd zien.ASNNetworks schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:03:
[...]
Hoewel ik hier nooit in zou trappen (witte PS4 leverbaar, iDEAL instructies via de chat ipv bank en uiteraard de naam dixxons) kan ik mij wel goed voorstellen dat er mensen zijn die hier in trappen.
Zulke dingen gelijk melden bij opgelicht.nl, voorkomen dat nog meer mensen slachtoffer worden. Moet er niet aan denken hoeveel ouders of opa en oma's hierin zijn getrapt denkende dat ze iets leuks voor iemand anders deden
Hopelijk doet de politie er iets aan.
Fucking hell..ik zat net op die site inderdaad. Stom, je trapt er zo in inderdaad.
Kwam erop via Google terwijl ik zocht op de PS4..zag dixxons staan dus was wel vertrouwd dacht ik.
Wordt ook gelijk via de chat aangesproken op de site door iemand of ze me konden helpen.
Dus vroeg of ze de PS4 echt op voorraad hadden..
Gaf ze verdomme nog complimenten omdat ik het geinig vond dat ik nu zelfs online werd geholpen..gelukkig niks besteld.
Kwam erop via Google terwijl ik zocht op de PS4..zag dixxons staan dus was wel vertrouwd dacht ik.
Wordt ook gelijk via de chat aangesproken op de site door iemand of ze me konden helpen.
Gaf ze verdomme nog complimenten omdat ik het geinig vond dat ik nu zelfs online werd geholpen..gelukkig niks besteld.
Erge is dat 99% ermee weg komt....Daejji schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:58:
Fucking hell..ik zat net op die site inderdaad. Stom, je trapt er zo in inderdaad.
Verwijderd
voor de gein vroeg ik in de chathulp hoe het mogelijk was dat zij wel de ps4 op voorraad hebben
antwoord: wij maken dit mogelijk.
Daarna vroeg ik: hoeveel moeite heb je gedaan voor deze site?
antwoord: net zoveel als dat jij terug bent gekomen
en persoon sluit die chathulp xD
antwoord: wij maken dit mogelijk.
Daarna vroeg ik: hoeveel moeite heb je gedaan voor deze site?
antwoord: net zoveel als dat jij terug bent gekomen
en persoon sluit die chathulp xD
Verwijderd
Ik heb die chathulp ook ingeschakeld ik vroeg zo "Ik heb op internet gelezen dat jullie oplichter zijn klopt dat?". Ze antwoordde "dat klopt niet" ze blokkeerde mij en kon niet meer vragen
Ik heb ook even gechecktVerwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:14:
Ik heb die chathulp ook ingeschakeld ik vroeg zo "Ik heb op internet gelezen dat jullie oplichter zijn klopt dat?". Ze antwoordde "dat klopt niet" ze blokkeerde mij en kon niet meer vragen
Hallo Dixxons, wilde even doorgeven dat wij vanavond een voodoo bijeenkomst gaan houden in het teken van U. Wij hopen dat u veel nare belevenissen zal gaan ervaren.
Ook kunnen wij u opdragen aan Satan mocht u interesse hebben. Een oplichter zoals jij past in onze sekte.
haha werd meteen geblokkeerd.
Wat ik bijna net zo schandalig vind zijn sommige prijzen van sommige bundels.
Ik bedoel..zit ik net op bol.com te kijken en valt mijn bek gewoon open voor wat ze vragen.
Een PS4 + Killzone: vragen ze gewoon 699!!! euro voor
Betaal je gewoon 300 euro voor Killzone? Toch niet normaal meer.
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000021281719/
Ik bedoel..zit ik net op bol.com te kijken en valt mijn bek gewoon open voor wat ze vragen.
RoflDaejji schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:22:

Verwijderd
De prijzen van de kleuren controllers kosten daar ook €150,-. Dat vind ik abnormaal.Daejji schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:22:
Ik zou nu sowieso even wachten met een DS4 kopen.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:25:
[...]
De prijzen van de kleuren controllers kosten daar ook €150,-. Dat vind ik abnormaal.
lees in het topic over ps4 garantie dat iemand al 4x een nieuwe ds4 heeft opgestuurd.
Verwijderd
Ps4 week geleden besteld en ze gaven aan langer dan 2 weken....Confusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:28:
[...]
Ik zou nu sowieso even wachten met een DS4 kopen.
lees in het topic over ps4 garantie dat iemand al 4x een nieuwe ds4 heeft opgestuurd.
Maar als ie dan binnen is dan wil je het liefst met vrienden spelen dan ben je al gauw geneigd om een tweede te kopen.
Ik heb alleen bf4 en wdVerwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:31:
[...]
Ps4 week geleden besteld en ze gaven aan langer dan 2 weken....
Maar als ie dan binnen is dan wil je het liefst met vrienden spelen dan ben je al gauw geneigd om een tweede te kopen.
Even rustig aan, vrijdag 520 uitgegeven aan ps4 en 2 games. Voor me verjaardag (6jul) wat PS4 games zou leuk zijn
Voor degenen in Zuid Limburg of zo.
Gisteren bij de Saturn in Aken een stuk of 30 ps4 zien liggen. Vooral zelfgemaakte bundels (losse ps4+3 games (knack,killzone,infamous) voor 520 ongeveer.
Maar ook losse ps4 voor 399
Gisteren bij de Saturn in Aken een stuk of 30 ps4 zien liggen. Vooral zelfgemaakte bundels (losse ps4+3 games (knack,killzone,infamous) voor 520 ongeveer.
Maar ook losse ps4 voor 399
Verwijderd
Als je een Playstation Plus abonnement afsluit krijg je dan 45 spellen per jaar? Of zijn het 45 spellen voor ps3 vita ps4 samen?
Vanaf juni (deze maand) 2 spellen per maand voor de PS4.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:30:
Als je een Playstation Plus abonnement afsluit krijg je dan 45 spellen per jaar? Of zijn het 45 spellen voor ps3 vita ps4 samen?
Verwijderd
Oke bedanktUniciteit schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:33:
[...]
Vanaf juni (deze maand) 2 spellen per maand voor de PS4.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]