kingfriko
Oke bedankt, kan ik nog ergens zien dat de playstion plus daadwerkelijk is geregisteerd is op deze playstion 4 die ik heb aangeschaft ?AlphaBlack_NL schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:33:
Nee je moet onder zijn account alleen ff de PS4 als primary registeren. Dat kan bij instellingen.
Update al gevonden: bij de vorige gebruiker zie ik inderdaad dat hij playstation plus heeft tot eind 2015 . Alleen kan ik met geen mogenlijkheid met me eigen profiel plus gebruiken. Ook heb ik zoals je aangaf bij zijn profiel als primaire ingesteld. Mis ik iets?
[ Voor 27% gewijzigd door CallmeGod op 19-05-2014 22:23 ]
Jammer dat bf4 er niet tussen staat. Daar wil ik namelijk 6 maanden na release geen full price voor betalen.EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:50:
Goedkopere games deze week:
http://www.bol.com/nl/l/m...K1__ps4gamesbulkmei_A____
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Inderdaad, vind zelf NBA2K14 de enige interessante titel...alle release-titels verwacht ik binnenkort toch wel een prijsverlaging voor...rnenator schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:30:
[...]
Jammer dat bf4 er niet tussen staat. Daar wil ik namelijk 6 maanden na release geen full price voor betalen.
Games kopen met de 3=2 actie van Saturn of MM. Deze actie komt ongeveer om de 3 maanden terug. 2 weken geleden was er nog zo een actie bij saturn. Toen had je al goedkoop kunnen inkopen.
Laffe affiliate rat.
Hier is de schone link:
http://www.intertoys.nl/g...h-dogs-bundel-604262.html
[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 20-05-2014 11:39 ]
Wat betekent zanox achter de link van Michel ?NotSoSteady schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:38:
[...]
Laffe affiliate rat.
Hier is de schone link:
http://www.intertoys.nl/g...h-dogs-bundel-604262.html
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Ik heb die link aangepast in de quote, maar meneer Michel pakt op elke bestelling zo even 10 euro.Mr. Jummy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:42:
[...]
Wat betekent zanox achter de link van Michel ?
Gun een ander vooral niks als je er zelf niet beter van kan worden gedragNotSoSteady schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:44:
[...]
Ik heb die link aangepast in de quote, maar meneer Michel pakt op elke bestelling zo even 10 euro.
Heeft niks met iemand iets gunnen te maken, het mag gewoon niet op tweakers..JT888 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:46:
[...]
Gun een ander vooral niks als je er zelf niet beter van kan worden gedrag
I'm an Ironman!
Verwijderd
Lucky me ! Vanochtend om 09:10 bij de locale Bart smit, de enige ps4 wachtdogs bundel gereserveerd. Levering 27 mei. Damn, so happy
Verwijderd
Link gewoon elders gekopieerd ,en hier geplaatst.
Geen winst voor mij.
Bedankt voor de schone link.
Geen winst voor mij.
In dat geval in de toekomst eventjes opletten welke link je hier neer plaktVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:13:
Link gewoon elders gekopieerd ,en hier geplaatst.
Geen winst voor mij.
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 20-05-2014 12:19 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Toch spannend dat er weer genoeg mensen zijn die een bundel pre-orderen ...wat dat betreft heb ik wel lering getrokken uit de klaagzang in dit topic. Uiteraard hoop ik dat iedereen netjes zijn bestelling ontvangt!
Eindelijk een bericht van MyCom.
Als ik niks laat weten, gaan ze mijn order automatisch annuleren.
Dus ze willen gewoon dat mensen hun order annuleren bij MyCom omdat ze geen goede levering kunnen doen.
Top service. KUCHE
Dus ze willen gewoon dat mensen hun order annuleren bij MyCom omdat ze geen goede levering kunnen doen.
Top service. KUCHE
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Ze zijn benieuwd of mensen nog geïnteresseerd zijn in de ps4 en dat checken ze ff.Pykow schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:58:
Eindelijk een bericht van MyCom.
Top service. KUCHE
Maar inderdaad, elke keer als je een vraag hebt over de ps4 komt er onderaan een zin van: 'laat het ons weten of u uw bestelling wilt annuleren'.
De manier waarop ze iemand proberen te forceren om te annuleren is absurd.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:03:
[...]
Ze zijn benieuwd of mensen nog geïnteresseerd zijn in de ps4 en dat checken ze ff.
Maar inderdaad, elke keer als je een vraag hebt over de ps4 komt er onderaan een zin van: 'laat het ons weten of u uw bestelling wilt annuleren'.
Toen ik ze belde een week geleden kon ik de beste man niet eens volgen. Ik belde op voor de stand van zaken en meneer vroeg aan mij: 'is het geannuleerd?' Ik snap niet wat dat voor onzin is, maar het zal wel.
Alle tijd van de wereld...
Verwijderd
Mediamarkt is precies hetzelfde. Eerst klant laten betalen en dan mail sturen dat het toch langer duurt!! Maar geld terug storten ho maar.....
Ik wacht al vanaf begin april bij Mediamarkt online. Maar ik ga niet annuleren. Anders sta ik ergens anders weer onder aan de lijst. Ik blijf gewoon even wachten op de Mediamarkt.
Het spel wat ik echt wil spelen is Watchdogs.
Ik heb trouwens COD en Battlefield 4 al gekocht. Maar alleen nog geen PS4 om ze af te spelen.
Ik wilde zelfs via bol ook nog even Killzone kopen.
Maar wel spellen, maar geen PS4.
Het spel wat ik echt wil spelen is Watchdogs.
Ik heb trouwens COD en Battlefield 4 al gekocht. Maar alleen nog geen PS4 om ze af te spelen.
Ik wilde zelfs via bol ook nog even Killzone kopen.
Maar wel spellen, maar geen PS4.
Hoelang wacht jij al ... Ik kreeg een mail dat die19 mei uiterlijk geleverd zou worden. Maar ik heb hem nog niet. Trouwens bij annuleren krijg je binnen 5 dagen je geld terug.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:03:
Mediamarkt is precies hetzelfde. Eerst klant laten betalen en dan mail sturen dat het toch langer duurt!! Maar geld terug storten ho maar.....
[ Voor 7% gewijzigd door Mr Tim op 20-05-2014 20:28 ]
Kan je trouwens gewoon via marktplaats zonder problemen games kopen?
Ook al is de code voor online al gebruikt?
Of dien ik dan weer een bedrag te betalen aan sony?
Wil graag tweedehands killzone kopen voor multiplayer modus.
Ze zijn al een tijdje afgestapt van online passes.
Shikata ga nai.
Verwijderd
Heb hem al ruim 9 dagen geleden geannuleerd.En nog niks terug gehad! heb de ps4 via bart smit besteld. Kan dus al heerlijk gamen!Mr Tim schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:25:
[...]
Hoelang wacht jij al ... Ik kreeg een mail dat die19 mei uiterlijk geleverd zou worden. Maar ik heb hem nog niet. Trouwens bij annuleren krijg je binnen 5 dagen je geld terug.
Verwijderd
[quote]martijn24 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:19:
[/quote
30 euro bij bol.com heb je hem nieuw!!
[/quote
Gelijk besteld bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 06:32:
[quote]martijn24 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:19:
[/quote
Zojuist mail ontvangen van Dixons. Echt lachwekkend. Je moet binnen 3 dagen reageren anders wordt je order geannuleerd. Dit is verdomme de eerste mail die ze sturen sinds januari. Gelukkig kan ik dinsdag mijn ps4 ophalen bij nedgame. Ik ben het helemaal zat.
Verwijderd
Gewoon op de Dixons manier behandelen, niet reageren.wido91 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:27:
Zojuist mail ontvangen van Dixons. Echt lachwekkend. Je moet binnen 3 dagen reageren anders wordt je order geannuleerd. Dit is verdomme de eerste mail die ze sturen sinds januari. Gelukkig kan ik dinsdag mijn ps4 ophalen bij nedgame. Ik ben het helemaal zat.
Precies! Je zou maar met vakantie zijn en geen internet tot je beschikking hebben. Dag dag ps4. Achja gewoon negeren die hap. Wat een prutsbedrijf.Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:50:
[...]
Gewoon op de Dixons manier behandelen, niet reageren.
Verwachting rond 9 juniVerwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:27:
Iemand enig idee wanneer de volgende levering van de ps4 zal zijn??
Ook ik heb die mail van dixons gehad, meteen maar weer mail gestuurd naar basgroup, info@dixons en het filiaal waar ik heen ga.
Slaat nergens op, heb t ff duidelijk gemaakt (zal wel niet voor degene die m leest) dat dit echt te ver gaat, mijn 8e mail alweer. Nooit meer bij dixons.
Slaat nergens op, heb t ff duidelijk gemaakt (zal wel niet voor degene die m leest) dat dit echt te ver gaat, mijn 8e mail alweer. Nooit meer bij dixons.
3 dagen reactie tijd, maar zei mogen 14 dagen doen over een antwoord.Dudeson! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:26:
Ook ik heb die mail van dixons gehad, meteen maar weer mail gestuurd naar basgroup, info@dixons en het filiaal waar ik heen ga.
ToB bedrijf
Verwijderd
http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4
Daar is ie gewoon op voorraad. Vriend van me heeft 'm ook daar vandaan, zit gewoon EU kabel bij.
Daar is ie gewoon op voorraad. Vriend van me heeft 'm ook daar vandaan, zit gewoon EU kabel bij.
Idd, zal me niks verbazen als ze 'per ongeluk' onze mails te laat lezen, om zo vervolgens te constateren, ondanks de ontvangstdatum, dat we te laat zijn met onze reacties.Pykow schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:19:
[...]
3 dagen reactie tijd, maar zei mogen 14 dagen doen over een antwoord.
ToB bedrijf
Normaal vergezochte reactie, maar nu...
Ik had even een vraagje over het pre-orderen van Watch_Dogs.
Als ik hem bijvoorbeeld pre-order bij de Intertoys via de website, zou ik hem dan dinsdagochtend al meteen op kunnen halen of wordt hij in de loop van de dag pas op dat filiaal afgeleverd?
Ook zit er bij Mediamarkt en bol.com een pre-order bonus bij, zou deze ook bij de Intertoys te krijgen zijn?
Als ik hem bijvoorbeeld pre-order bij de Intertoys via de website, zou ik hem dan dinsdagochtend al meteen op kunnen halen of wordt hij in de loop van de dag pas op dat filiaal afgeleverd?
Ook zit er bij Mediamarkt en bol.com een pre-order bonus bij, zou deze ook bij de Intertoys te krijgen zijn?
Bedankt voor het linkje!
Jammer dat ze niet een losse ps4 kwijt kunnen. Heb hem toch liever met bf4 als eerste game.
iemand die hier de Samsung UE40EH5300 gebruikt met zijn PS4? Last van ghosting?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Voor de Belgen onder ons:
http://www.ebay.com/itm/201094385441?afsrc=1
Verzend niet naar Nederland, wel naar Belgie. Gratis.
369,- USD, komt neer rond een 280,- Euro.
Hele grote kans dat je invoerrechten moet betalen. Tel er maar 100 euro bovenop en weg is je voordeel.Bron schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:34:
Voor de Belgen onder ons:
Pre-orders zijn meestal het zelfde bij alle filialen.1980Wouter schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:23:
Ik had even een vraagje over het pre-orderen van Watch_Dogs.
Soms krijg je wat extra's, maar dat geven ze dan wel aan.
Watch_dogs DEDS editie van 120 euro op de PS4 is overal hetzelfde.
Koop je hem bij de Ubisoft store, dan krijg je nog eens 5 extra ingame items.
Retailers (winkeliers) krijgen de games altijd voor de release van de game, zodat ze op de dag van de release een stel in de vrije verkoop kunnen doen. Op basis van pre-order wordt er gekeken hoeveel ze ervan gaan bestellen in hun filiaal.
Als je een game besteld in de winkel, dan bellen ze je meestal op de dag zelf en dat gaat in de loop van de dag. dus tot en met 5 uur zullen ze je bellen dat de bestelling klaar ligt.
Andere mogelijkheid is om op de dag zelf te bellen met de winkel.
Dit geld voor alle pre-orders.
Verwijderd
Vandaag toevallig de mediamarkt en gamemania gebeld. Beide winkels namen geen reserveringen meer aan voor een ps4 of een ps4 bundel. Ze wisten ook totaal niet wanneer ze weer een ps4 binnen zouden krijgen.
Ben blij dat ik dan bij de Bart Smit gereserveerd heb. Als ik dit zo hoor, blijft de ps4 zelf overal voorlopig nog wel uitverkocht.
Ben blij dat ik dan bij de Bart Smit gereserveerd heb. Als ik dit zo hoor, blijft de ps4 zelf overal voorlopig nog wel uitverkocht.
Gebruik je de PS4 in combinatie met een receiver of sluit je hem direct aan op je televisie?-SaveMe- schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:29:
iemand die hier de Samsung UE40EH5300 gebruikt met zijn PS4? Last van ghosting?
Ikzelf heb een Denon AVR 2113 en de upscaler daarvan is niet echt van hoge kwaliteit. Alles wat is geüpscaled zorgt voor ghosting, hoe lager de input resolutie hoe meer ghosting ik krijg.
[ Voor 25% gewijzigd door SacreBleu op 22-05-2014 22:23 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
PS4 direct aan TV, geen HDMI passthrough ....SacreBleu schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:12:
[...]
Gebruik je de PS4 in combinatie met een receiver of sluit je hem direct aan op je televisie?
Ikzelf heb een Denon AVR 2113 en de upscaler daarvan is niet echt van hoge kwaliteit. Alles wat is geüpscaled zorgt voor ghosting, hoe lager de input resolutie hoe meer ghosting ik krijg.
Ik heb al antwoord gehad dat ze wachten op de volgende levering van Sony. Er wordt geen datum aangegeven. Voor de mensen die niet begrijpen waarom ik blijf wachten, ik heb geen haast en wil het equivalent van een mega bundel voor 500 euro.Dudeson! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:33:
[...]
Idd, zal me niks verbazen als ze 'per ongeluk' onze mails te laat lezen, om zo vervolgens te constateren, ondanks de ontvangstdatum, dat we te laat zijn met onze reacties.
Normaal vergezochte reactie, maar nu...
Zondag 25 mei heb je recht op online korting bij een aankoop via Bart Smit.
* 15% korting op het gehele assortiment speelgoed, games, films en 4 Trendy Girlz artikelen.
* 10% korting op max 2 spelcomputers(Nintendo, PLaystation of Xobx 360), Ipods, Ipads, tablets, smartphones en computers.
Bekijk de voorwaarden via onderstaande link:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/content/kortingsdag
* 15% korting op het gehele assortiment speelgoed, games, films en 4 Trendy Girlz artikelen.
* 10% korting op max 2 spelcomputers(Nintendo, PLaystation of Xobx 360), Ipods, Ipads, tablets, smartphones en computers.
En 60 euro teveel betalen.Harjo schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:19:
Woensdag de ps4 bij trendycomputers besteld
Donderdag om 12:00 in huis
![]()
![]()
![]()
Staat ook bij dat je geen korting krijgt op de PS4, echter wel op de spellen.NotSoSteady schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:15:
Zondag 25 mei heb je recht op online korting bij een aankoop via Bart Smit.
Achjoh waarom roomser dan de paus doen? Jij (en ik ook) hebben er genoeg verkocht met een leuke winst. Daarbij is die nog steeds belachelijk slecht verkrijgbaar en als mensen hem ondanks de meerprijs nog steeds graag snel in huis willen hebben is dat toch hun eigen keuze?
Als je nu kijkt geven ze op bijv watch dogs al 11 procent korting van 72 naar 65.dennisk. schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:21:
[...]
Staat ook bij dat je geen korting krijgt op de PS4, echter wel op de spellen.
Zullen ze dit zondag ook niet gaan doen? van 72 naar wat zou 't zijn 62?
Of heb ik 't helemaal verkeerd en moet ik uitgaan van de 65 euro?
http://www.bartsmit.com/n...atch-dogs-special-edition
Verwijderd
Ik denk dat het precies hetzelfde gaat gebeuren als gtaV.Rokz schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:31:
[...]
Als je nu kijkt geven ze op bijv watch dogs al 11 procent korting van 72 naar 65.
Zullen ze dit zondag ook niet gaan doen? van 72 naar wat zou 't zijn 62?
Of heb ik 't helemaal verkeerd en moet ik uitgaan van de 65 euro?
http://www.bartsmit.com/n...atch-dogs-special-edition
Veel mensen wilden gtaV en een dag na de release verkochte de winkels het voor 48 euro om zo de klanten te trekken.
Watch dogs is best wel een hype, een spel dat veel mensen wil. Dus het kan zo zijn dat een winkel het voor een lagere prijs gaat verkopen om klanten te trekken
Verwijderd
Ik kan gewoon hier bestellen en een ps4 verwachten neem ik aan dinsdag? Of word ik dik genaait:p
Normale prijs: €451,21,-
Dump prijs: €450,-
Lol.

Shikata ga nai.
Het is een reserveringslijst, dus die datum die erbij staat kunnen ze nooit garanderen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:28:
[...]
Ik kan gewoon hier bestellen en een ps4 verwachten neem ik aan dinsdag? Of word ik dik genaait:p
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Beste klant,
De PlayStation 4 is vanaf nu te bestellen op bartsmit.com! We hebben op dit moment de PS4 inclusief de game Watch_Dogs beschikbaar.
Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd.
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-500gb-plus-watch-dogs
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
http://www.bartsmit.com/nl/bsbe/ps4-500gb-plus-watch-dogs
Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code.
Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.
Let op: deze console is zeer schaars dus wacht niet te lang! Voor dit artikel geldt maximaal 1 per klant en 1 per bestelling.
Met vriendelijke groeten,
Team bartsmit.com
De PlayStation 4 is vanaf nu te bestellen op bartsmit.com! We hebben op dit moment de PS4 inclusief de game Watch_Dogs beschikbaar.
Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd.
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code.
Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.
Let op: deze console is zeer schaars dus wacht niet te lang! Voor dit artikel geldt maximaal 1 per klant en 1 per bestelling.
Team bartsmit.com
Weer een aantal mensen blij gemaakt met die link. Top!
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Da's een mooi verhaal, over e-mail adressen enzo. Maar als je gewoon naar de bartsmit site gaat is ie gewoon te vinden. Zonder gekke zoektermen als toekomst of supersnel.
Gewoon naar het menu voor playstation 4 en dan naar consoles.
Rare jonges, die van Bart Smit.
Gewoon naar het menu voor playstation 4 en dan naar consoles.
Rare jonges, die van Bart Smit.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ben benieuwd of ie deze x wel gecontroleerd wordt. Ze zeggen wel vaker wat bij Bart Smith. Heb er zelf net ook 1 besteld. Zal mij benieuwen of ie verstuurd wordt.
Besteld! bedankt voor de tip! nu afwachten en dinsdag de Bol bestelling annuleren
Verwijderd
Beste klant,
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
Team bartsmit.com
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
Team bartsmit.com
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2014 21:12 ]
Kijk eens een paar posts naar boven ...
Thanks! Ik heb hem ook via Bartsmit besteld met Watch Dogs. Nu hopen dat die wel degelijk op voorraad is en zoals gemeld 27 mei wordt geleverd.
Track and trace code van de Intertoys ontvangen. Krijg hem morgen tussen 10:30 en 12:30 binnen
Toch raar.
Losse PS4 kunnen ze niet leveren, maar nu komt Watch_Dogs bundel en kunnen ze opeens wel leveren
Haal Watch_dogs uit de doos en verkoop de PS4 los aan de wachtende klanten.
Losse PS4 kunnen ze niet leveren, maar nu komt Watch_Dogs bundel en kunnen ze opeens wel leveren
Haal Watch_dogs uit de doos en verkoop de PS4 los aan de wachtende klanten.
Ondanks dat Bart Smit wederom beweert dat ze bestellingen controleren op reservering krijg ik via die link van afgelopen zaterdag gewoon mijn wd pack binnen morgen aangezien ik begin van de middag track en tracé heb ontvangen. Nogmaals bedankt voor de link!
Verwijderd
Watch Dogs bundel beschikbaar bij Mycom
http://www.mycom.nl/gamin.../sony-ps4-watchdogs-500gb
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 21:19 ]
Iemand nog wat gehoord van de Wehkamp?
Zelf diverse malen contact opgenomen. Maar ze kunnen/willen niet aangeven tot welke levering ze nu zijn
Zelf diverse malen contact opgenomen. Maar ze kunnen/willen niet aangeven tot welke levering ze nu zijn
Mooie prijs, zaterdag net die van bs al besteld en betaald. Is al verzonden...als ik dit had geweten...
[ Voor 22% gewijzigd door BM op 12-06-2014 11:14 ]
Link is dood helaas.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:15:
Watch Dogs bundel beschikbaar bij Mycom
Verwijderd
Mensen die ervaring hebben met krakende triggers?
Zaterdag nieuwe ds4 aangeschaft, nu kraakt/schuurt de L2 en R2.
Kan dit terug retour naar Sony of valt het niet onder garantie?
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:59:
Mensen die ervaring hebben met krakende triggers?

Net bij de media markt in Zoetermeer de laatste losse verkoop ps4 + watchdogs meegenomen.
Het loont dus om even langs je lokale mediamarkt/saturn vestiging te gaan.
Het loont dus om even langs je lokale mediamarkt/saturn vestiging te gaan.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Mediamarkt Eindhoven heeft redelijk wat PS4+ Watchdog bundels binnengekregen. Half uur geleden stond er nog een volle pallet.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik had daar past last van na vele potjes Trials, heb later de thumbsticks vervangen en toen even de veertjes ingespoten met WD40. Opgelost.
Uurtje geleden bij MediaMarkt Den Haag een PS4 Watch_Dogs bundel opgepikt voor €450,- stonden er toen zeker nog een stuk of 20.
Ook hier, langs de lokale intertoys gelopen, hadden ze nog 1 watch dog bundel liggen.
Volg dit topic al een tijdje, dus zo blij als een kind
Volg dit topic al een tijdje, dus zo blij als een kind
Vorige week de Watch Dogs bundle besteld bij de Mediamarkt webshop en is nu onderweg! valt me helemaal niet tegen.
450 euro ja? Bij de MediaMarkt in Eindhoven kostte deze 439 euro. VreemdL490 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:40:
Uurtje geleden bij MediaMarkt Den Haag een PS4 Watch_Dogs bundel opgepikt voor €450,- stonden er toen zeker nog een stuk of 20.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Dat komt omdat elke Mediamarkt andere prijzen hanteert, alle ondernemers zijn franchisers. Zo vreemd is dat dus nietKuhr89 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:06:
[...]
450 euro ja? Bij de MediaMarkt in Eindhoven kostte deze 439 euro. Vreemd
Zo te zien weer op voorraad bij Bartsmit:
Ben benieuwd..
Ben benieuwd..
Wat is het voordeel van deze bundel, je bent het zelfde kwijt als los.DaanN44 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:15:
Zo te zien weer op voorraad bij Bartsmit:
Ben benieuwd..
Ergens zag ik deze bundel voor 439 kan dat kloppen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Geen voordeel, maar zo te zien de enige shop waar hij nu op voorraad is.
En ik wil 'm nu gewoon zsm hebben. Die twee tientjes maken me niet uit..
En ik wil 'm nu gewoon zsm hebben. Die twee tientjes maken me niet uit..
Bij bol.com zijn er een aantal spellen nu extra voordelig:
En bij de Bart Smit krijg je watchdogs voor 58 euro met assassins creed black flag er voor 30 euro bij:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-watch-dogs-day-one
En bij de Bart Smit krijg je watchdogs voor 58 euro met assassins creed black flag er voor 30 euro bij:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-watch-dogs-day-one
[ Voor 28% gewijzigd door Koning Karma op 28-05-2014 10:30 ]
Heb hem net besteld bij Bart Smit wordt vrijdag geleverd, ben benieuwd. Kan ik mijn order van Januari bij Bol.com annuleren..
Verwijderd
Watch Dogs bundel is weer op voorraad bij Bart Smit:
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 12:26 ]
Volgens mij zijn ze met leveren nog maar bij eind December.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:10:
Iemand al nieuws van wehkamp ?
Een collega van mij had eind december besteld en heeft 'm recentelijk pas ontvangen. Wat een stel prutsers bij de Wehkamp zeg.
Het is dat ik daar voor een groot deel aan cadeaubonnen had, anders had ik allang geannuleerd.
Verwijderd
Dat gaat dus nog wel even duren.. wel raar dat Bart smit al paar keer een levering heeft gehad.
Je zal toch denken dat het rond juni wat soepeler gaat lopen?
Je zal toch denken dat het rond juni wat soepeler gaat lopen?
Dan krijg ik in november een keertje een PS4Niels_1989 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:38:
[...]
Volgens mij zijn ze met leveren nog maar bij eind December.
Een collega van mij had eind december besteld en heeft 'm recentelijk pas ontvangen. Wat een stel prutsers bij de Wehkamp zeg.
Het is dat ik daar voor een groot deel aan cadeaubonnen had, anders had ik allang geannuleerd.
Vandaag op goed geluk het centrum van Tilburg ingelopen. Onderin de V&D zit een Dixons verstopt die hadden in het hoekje in de vitrine een ps4 incl Watchdogs staan. Maar €439.
Verwijderd
Nog meer mensen die problemen hebben met headset van turtlebeach (px22). Ik krijg hem niet echt goed werkend op de ps4. Zacht geluid, en de functies van de amp werken ook niet. Gaan ze dit ooit nog verhelpen dmv een firmware update, of kan ik beter langzaam kijken voor een andere headset ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]