Same here. Wacht ook nog op Dixons. Quint van Mycom beweert dat er halverwege april weer een levering binnenkomt. Gelukkig heb ik geen haast, maar een half jaar wachten vind ik wel overdreven lang.LordLynx schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:03:
[...]
Mwah, eind oktober besteld bij Dixons, tot nu toe alleen een verhaal dat mijn order (voor het killzone launch pack) omgezet gaat worden voor de losse spullen, maar het daadwerkelijke omzetten is nog steeds niet gebeurd Al 2 keer om gevraagd en dan zeggen ze 'dat dat tijd kost' maar meer dan een maand om een order om te zetten?
Wat ik wel vaag blijf vinden is dat je bij Sony (en ook de mediamarkt) de PS4 niet kunt voorbestellen, enkel wanneer die in stock is maar dan zijn ze natuurlijk binnen no time weer weg...
Wanneer besteld?Mars18 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:33:
Sony.nl is ook onderweg hier.
Bol.com lijkt de traagste nu
Sony.nl dacht in januari?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik wacht op de 2 controller versie en camera erbij. Want ik weet toch al dat ik 2 controllers wil hebben.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
ik wacht ook nog op Dixons 29 11 2013 bestelt mega bundel
ik heb al wel de nieuwe betaal link gehad duurt wel erg lang daar je hoort
niks van Dixons zelf
niks van Dixons zelf
Nieuwe betaallink? Dan zit jij kennelijk al verder in het 'proces' dan ikloonstar schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:54:
niks van Dixons zelf
Zojuist een binnen gehad van de wehkamp (30 nov)
Mediamarkt had vandaag ook nieuwe leveringen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
30 novemberLordLynx schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:33:
[...]
Nieuwe betaallink? Dan zit jij kennelijk al verder in het 'proces' dan ik
Verwijderd
Na heel wat e-mails sturen naar Dixons heb ik eindelijk wat informatie ontvangen.
Ze zijn momenteel bezig om september uit te leveren.
Ze verwachten dat Sony de logistieke problemen in april heb opgelost. (oftewel dat Sony de ps4 zal uitleveren in april)
Zelf heb ik de mega killzone bundel bestelt op 1 dec 2013.
Ze zijn momenteel bezig om september uit te leveren.
Ze verwachten dat Sony de logistieke problemen in april heb opgelost. (oftewel dat Sony de ps4 zal uitleveren in april)
Zelf heb ik de mega killzone bundel bestelt op 1 dec 2013.
Sony.nl verzendbevestiging voor 17 maart gehad, gisteren besteld.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Bij mij word de PS4 ook maandag afgeleverd door Sony.nl
Geen informatie beschikbaar
Helaas niet meer te bestellen op Sony.nl. Eind november besteld bij Bol.com
https://www.4launch.nl/sh...n-ps4-500gb-/hardwareinfo
Nog 5 voorradig.
Edit:
Kwam er pas later achter dat ie voor €599 te koop stond. Excuses.
Nog 5 voorradig.
Edit:
Kwam er pas later achter dat ie voor €599 te koop stond. Excuses.
[ Voor 28% gewijzigd door Timmet op 15-03-2014 01:07 ]
Zal je net zien, word ik gebeld door mm eindhoven dat ie klaar ligt... Ik wacht maar op de versie van Sony.
Misschien nog een optie voor sommigen:
Heb dinsdag in de winkel (MM Leeuwarden) een pre-order gedaan en heb hem gister opgehaald!
Verkoper wist me dinsdag te vertellen dat ze bijna geen mensen meer op de lijst hadden staan en dat bleek dus gisteren.
Heb dinsdag in de winkel (MM Leeuwarden) een pre-order gedaan en heb hem gister opgehaald!
Verkoper wist me dinsdag te vertellen dat ze bijna geen mensen meer op de lijst hadden staan en dat bleek dus gisteren.
Wow wat een datums allemaal..
Ik 10-12-2013 GM ingelopen, 12-1-2014 ps4 opgehaald..
Ik begrijp ook niet waarom je in hemelsnaam bij de wehkamp zoiets zou bestellen/kopen.. Puur vanwege de bezorging ofzo ?
Ik 10-12-2013 GM ingelopen, 12-1-2014 ps4 opgehaald..
Ik begrijp ook niet waarom je in hemelsnaam bij de wehkamp zoiets zou bestellen/kopen.. Puur vanwege de bezorging ofzo ?
Achteraf is het makkelijk pratenJeroenC schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 07:49:

Steam/XBL: Avioto
Ik had de mega bundel. vervolgens krijg ik een mail dat ik mijn order moest omzetten (keuze uit 5 alternatieven)loonstar schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:54:
niks van Dixons zelf
eind van het verhaal, ongeveer 1 maand geen bericht meer van ze ontvangen.
ik mag van geluk spreken dat ik de PS4 over heb kunnen nemen van een andere tweaker, anders had ik nog steeds met lege handen gestaan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Er zit geen verschil tussen versies van MM en SonyViper_4111 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:32:
Zal je net zien, word ik gebeld door mm eindhoven dat ie klaar ligt... Ik wacht maar op de versie van Sony.

Bij IT?Jay47 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:54:
DS4 52,98 allen vandaag bij IT
http://www.intertoys.nl/g...ler-zwart-ps4-596607.htmlVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:21:
Alweer uitverkocht zeker? Kan hem namelijk niet vinden.
Zodra je m in je winkelmand doet ontvang je de korting.
van het weekend Knack gekocht voor 15 euro 
(Via Marktplaats)
(Via Marktplaats)
[ Voor 18% gewijzigd door michaeltjeh1 op 17-03-2014 07:57 ]
Gefeliciteerd. Je hebt 15 euro door de plee gespoeld. En nu?michaeltjeh1 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:57:
van het weekend Knack gekocht voor 15 euro
(Via Marktplaats)
Het jagen is hier dan ook eindelijk begonnen.
Reservering bij bol.com (+/-12weken), Wehkamp (>5weken) en GameMania (onbekend) zijn geplaast.
Nu vol op zoek naar andere mogelijkheden, bij voorkeur naar een inFamous bundle.
Reservering bij bol.com (+/-12weken), Wehkamp (>5weken) en GameMania (onbekend) zijn geplaast.
Nu vol op zoek naar andere mogelijkheden, bij voorkeur naar een inFamous bundle.
voor 15 euro een hele leuke game hoor. zelf 20 voor betaald en met fifa de enigste 2 spellen waar ik plezier van heb gehad (nfs, cod, waren beide niks)impy101 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:38:
[...]
Gefeliciteerd. Je hebt 15 euro door de plee gespoeld. En nu?
Dat klopt maar die van Sony is al helemaal betaaldJay47 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:50:
[...]
Er zit geen verschil tussen versies van MM en Sony
Ah zoViper_4111 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:59:
[...]
Dat klopt maar die van Sony is al helemaal betaald
Zojuist ben ik gebeld door sony vanwege me open bestelling van vorige week. Het was een security check vanwege betaling met cc. Ah fijn ik krijg deze week meerdere ps4 van sony!
Wat niet is toegestaan in dit topic:FlasHie_FlaSh schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:38:
Zojuist ben ik gebeld door sony vanwege me open bestelling van vorige week. Het was een security check vanwege betaling met cc. Ah fijn ik krijg deze week meerdere ps4 van sony!
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
Verwijderd
Zo dom zijn ze bij 4Launch nog niet.
Ze hadden er 5 en nu nog 3.
Dus 2 verkocht (voor de prijs van 3)
Ze hadden er 5 en nu nog 3.
Dus 2 verkocht (voor de prijs van 3)
Lucky Goldstar
Sony blijft het op eind april gewoon vrij verkrijgbaar houden. Zolang het Watch Dogs pack gewoon netjes in de winkel ligt vind ik het wel best, geen zin meer om er nog moeite in te stoppen met elke keer net te laat voor die linkjes of geannuleerde bestellingen....
En dan te bedenken dat als je een paar maanden geleden 'gewoon' een bestelling had geplaatst bij één van de officiële retailers, dat je 'm dan waarschijnlijk al binnenhad...LordLynx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:50:
Sony blijft het op eind april gewoon vrij verkrijgbaar houden. Zolang het Watch Dogs pack gewoon netjes in de winkel ligt vind ik het wel best, geen zin meer om er nog moeite in te stoppen met elke keer net te laat voor die linkjes of geannuleerde bestellingen....
Sja, maar als je 'gewoon' een order hebt staan van eind oktober bij Dixons (wat toch niet echt een heel klein vaag winkeltje is) dan verwacht je toch dat dat niet nodig zou zijn....Uniciteit schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:16:
[...]
En dan te bedenken dat als je een paar maanden geleden 'gewoon' een bestelling had geplaatst bij één van de officiële retailers, dat je 'm dan waarschijnlijk al binnenhad...
Waarom is het ps4 topic gesloten? Er staat geen modbreak oid bij.
Vol(gende deel).voxxel schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:24:
Waarom is het ps4 topic gesloten? Er staat geen modbreak oid bij.
Ik vermoed dat Chaoss op een verkeerd knopje gedrukt heeft.
Nu weer open
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
1 December besteld bij bol.com en nog steeds geen idee wanneer ik mijn playstation nou krijg...Uniciteit schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:16:
[...]
En dan te bedenken dat als je een paar maanden geleden 'gewoon' een bestelling had geplaatst bij één van de officiële retailers, dat je 'm dan waarschijnlijk al binnenhad...
Wel diep triest hoor
Idd diep triest, maar ik zou zeggen: blame Sony! Het moge nu inmiddels duidelijk zijn dat Sony de landen zonder concurrentie van de Xbone achterstelt in leveringen. En de vraag is dus of dat de komende maanden gaat veranderen, nu bekend is dat de Xbone hier nog een half jaar op zich laat wachten. Volgens mij kun je daarom beter bij Amazon.co.uk bestellen, die krijgen inmiddels wekelijks aardige leveringen, dan bij Bol.com ('onze' Amazon)..
Zelfde hier, maar dan bij Media Markt. Werd een een paar weken geleden gebelt dat ik bij de eerste batch zou zitten en binnenkort een PS4 zou ontvangen, krijg ik vandaag een mailtje dat ik de bestelling op zijn vroegst op 3 mei zal ontvangenRobbertjan94 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:05:
[...]
1 December besteld bij bol.com en nog steeds geen idee wanneer ik mijn playstation nou krijg...
Wel diep triest hoor
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Zelfde ook hier. Wacht al sinds 25 november op de ps4 bij bol.com. Dus als iemand nog een link tegenkomt waar de ps4 redelijk snel geleverd kan worden hoor ik het graag.
Waarom niet naar een game winkel als gamemania? Heeft me 6 weken geduurd voordat ik een telefoon kreeg om hem op te halen..Avioto schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:36:
[...]
Zelfde hier, maar dan bij Media Markt. Werd een een paar weken geleden gebelt dat ik bij de eerste batch zou zitten en binnenkort een PS4 zou ontvangen, krijg ik vandaag een mailtje dat ik de bestelling op zijn vroegst op 3 mei zal ontvangen
Snap sowieso niet waarom je voor iets als dit naar mediamarkt of bol.com of wehkamp en dat soort zaken zou gaan voor een preorder..
Enige nadeel wat ik had bij de gamemania is dat ik niet echt een keuze had voor een bepaald pakket, ik heb een telefoontje gekregen met de melding dat het de kale versie was, dus zonder spel.
Ik had het uiteraard kunnen weigeren, maar was nu zelfs goedkoper uit door killzone 2e hands te kopen (vrijwel iedereen verkoopt hem)
Het is anders niet zo dat je in duitsland of de UK gewoon een willekeurige winkel kunt inlopen en er met een PS4 uitloopt, hij is daar net zo moeilijk leverbaar als hier volgens mij.Yeroen76 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:38:
Idd diep triest, maar ik zou zeggen: blame Sony! Het moge nu inmiddels duidelijk zijn dat Sony de landen zonder concurrentie van de Xbone achterstelt in leveringen. En de vraag is dus of dat de komende maanden gaat veranderen, nu bekend is dat de Xbone hier nog een half jaar op zich laat wachten. Volgens mij kun je daarom beter bij Amazon.co.uk bestellen, die krijgen inmiddels wekelijks aardige leveringen, dan bij Bol.com ('onze' Amazon)..
Hij is overal moeilijk leverbaar, klopt. Maar als ik vandaag een order bij Bol plaats heb ik geluk wanneer ik hem vóór de zomer ontvang, levertijd van +/- 12 weken. Bol is onze grootste webwinkel. Plaats ik vandaag een order bij Amazon uk dan heb ik m begin april. En had ik vorige week een order bij Amazon geplaatst dan had ik m volgende week ontvangen. Daarbij is de markt in de de UK een flink stuk groter, dus zijn de tekorten daar beduidend minder dan hier of hebben ze er verhoudingsgewijs al een stuk meer in de markt weggezet.
Maar goed, de oplossing is dus vrij simpel: wil je snel een ps4 dan kun je het best de hele dag sites in de gaten houden die zonder vooruitbestelling werken (BartSmit, Sony zelf of Mediamarkt), of je plaatst een order in het buitenland. Voor mij onbegrijpelijk dat er mensen zijn die al sinds november wachten bij bijvoorbeeld Bol en blijven hopen op een snelle levering..?
Maar goed, de oplossing is dus vrij simpel: wil je snel een ps4 dan kun je het best de hele dag sites in de gaten houden die zonder vooruitbestelling werken (BartSmit, Sony zelf of Mediamarkt), of je plaatst een order in het buitenland. Voor mij onbegrijpelijk dat er mensen zijn die al sinds november wachten bij bijvoorbeeld Bol en blijven hopen op een snelle levering..?
Nadat ik (dankzij Tweakers) een ruime maand geleden mijn PS4 heb kunnen kopen bij een officiële retailer, dacht ik vandaag: Laat ik is kijken hoe het zit met de PS4 schaarste.
Dit topic is een goede weergave van de schaarste van de PS4 en tot mijn grote verbazing is de PS4 NOG STEEDS bijna nergens te krijgen. Zelfs mensen die al voor de releasedatum een PS4 hebben gereserveerd hebben nog niks mogen ontvangen. Komt dit nou door de enorme vraag naar PS4's of het enorm slechte bevoorrading systeem van Sony.
Succes Tweakers met het vinden van een PS4;)
Dit topic is een goede weergave van de schaarste van de PS4 en tot mijn grote verbazing is de PS4 NOG STEEDS bijna nergens te krijgen. Zelfs mensen die al voor de releasedatum een PS4 hebben gereserveerd hebben nog niks mogen ontvangen. Komt dit nou door de enorme vraag naar PS4's of het enorm slechte bevoorrading systeem van Sony.
Via marktplaats is er ook weer een oplichter actief onder de naam bcc winkel die zogenaamd playstations 4 op voorraad heeft Pas Op!
Enorme vraag wereldwijd maar ook weinig leveringen voor Nederland. UK en US hebben nu gewoon prioriteit voor Sony ivm concurrentie met de Xbox One, Sony wil daar nu zoveel mogelijk marktaandeel pakken als ze kunnen nadat vorige generatie X360 daar het meeste verkocht.rrikkert schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:34:
Nadat ik (dankzij Tweakers) een ruime maand geleden mijn PS4 heb kunnen kopen bij een officiële retailer, dacht ik vandaag: Laat ik is kijken hoe het zit met de PS4 schaarste.
Ik bedoel bron waarin het beleid van Sony omtrent leveringen in de diverse regio's wordt bevestigd. Volgens mij is het gewoon gissen namelijk.
Op Marktplaats zag ik trouwens gisteren een advertentie staan van een kerel uit Utrecht geloof ik die er verschillende had en verkocht voor 290 ofzo. Hij was al jaren actief, maar zoiets kan toch niet? Ik geloof het in ieder geval niet
Op Marktplaats zag ik trouwens gisteren een advertentie staan van een kerel uit Utrecht geloof ik die er verschillende had en verkocht voor 290 ofzo. Hij was al jaren actief, maar zoiets kan toch niet? Ik geloof het in ieder geval niet
[ Voor 45% gewijzigd door P. vd Loo op 20-03-2014 10:56 ]
Ik geloof het ook niet eigenlijk, anders zou het toch ook niet zo zijn dat winkels als Bart Smit, Mediamarkt en Sony zelf soms ineens ladingen consoles in de verkoop hebben? Die lange levertijden komen meer doordat bepaalde winkels er zelf een enorm potje van maken heb ik het idee....P. vd Loo schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:51:
Ik bedoel bron waarin het beleid van Sony omtrent leveringen in de diverse regio's wordt bevestigd. Volgens mij is het gewoon gissen namelijk.
Ik heb ook 2 andere Marktplaats accounts met 7+ Jaar er op.P. vd Loo schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:51:
Zegt dus helemaal niets, 290,- is duidelijk een oplichter.
Ja ben zelf zo vaak opgelicht via marktplaats. Naast dat ik zelf ook een verantwoordelijk heb doet marktplaats echt te weinig aan het voorkomen van...heb het er al vaak met ze over gehad maar ze veranderen niet.
Ze moeten gewoon en rating systeem invoeren!P. vd Loo schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:00:
Ja ben zelf zo vaak opgelicht via marktplaats. Naast dat ik zelf ook een verantwoordelijk heb doet marktplaats echt te weinig aan het voorkomen van...heb het er al vaak met ze over gehad maar ze veranderen niet.
Maar dan nog is het niet 100% veillig!
Nou ja, bij Ebay werkt het wel en dat is de eigenaar van marktplaats.
zojuist directe levering gehad vanuit sony. Model made in japan? Ben in de winkels alleen maar made in china tegengekomen
Had van BS made in Japan.FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:14:
zojuist directe levering gehad vanuit sony. Model made in japan? Ben in de winkels alleen maar made in china tegengekomen
Idd er is geen verschil!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:10:
Arrrgh!!! Niet weer die China/Japan onzin...
Verwijderd
Eindelijk ps4 van game mania binnen!!
Zegt die griet dat je Ps plus moet hebben om online te kunnen gamen net als bij Microsoft, dit klopt toch wel niet!!??
Zegt die griet dat je Ps plus moet hebben om online te kunnen gamen net als bij Microsoft, dit klopt toch wel niet!!??
Klopt welVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:00:
Verwijderd
Hij is bf4 nog aan downloaden maar betekent dat ik straks niet gelijk online aan de slag kan? Wtf?? Ook voor dat proef abonnement heb je weer een creditcard nodig
Volgens mij had men het over Wehkamp met hun LENTE code (geeft 10 euro korting).Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:14:
Had iemand nog een waar Ps plus abonnement aan te schaffen ( laagste prijs)
bij mij hadden ze het zonder te vragen verlengd dus let op .. ook al geef je CC op je moet op tijd abo opzeggen
Lucky Goldstar
Verwijderd
nee dit kan niet anders, ze hopen dat je het vergeet en dan elke x maanden verlengtVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:25:
Wel raar dat je creditcard nodig hebt voor 2 weken.proef abonnement of kan dit anders?
Is ook pas bekend sinds februari vorig jaar.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:00:
Verwijderd
DJkim schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:40:
bij mij hadden ze het zonder te vragen verlengd dus let op .. ook al geef je CC op je moet op tijd abo opzeggen
Je kan ook gewoon direct uitzetten dat je PS+ automatisch verlengd wordt.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:14:
[...]
nee dit kan niet anders, ze hopen dat je het vergeet en dan elke x maanden verlengt
Als je gewoon een jaar abonnement koopt via Media markt e.d. dan hoef je als het goed is geen CC in te voeren.
http://www.bol.com/nl/p/s...ita-psn/1004004012373408/Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:14:
Had iemand nog een waar Ps plus abonnement aan te schaffen ( laagste prijs)
Verwijderd
PS4 tekorten houden aan tot eind van de zomer....
http://www.playstation4cl...utm_campaign=Headliner.nl
http://www.playstation4cl...utm_campaign=Headliner.nl
Dit klopt wel, het is net zo duur als Xbox live.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:00:
Angelo NL / Global Cargo VTC
Bij BS was de PS Vita 129 euri met 90 dagen gratis PS Plus....vorige week zelfs 116 euri.
Dus als je toch al een Vita wilde dan is de 90 dagen mooi mee genomen.
Maar zal nu wel op zijn denk ik.
Dus als je toch al een Vita wilde dan is de 90 dagen mooi mee genomen.
Maar zal nu wel op zijn denk ik.
Bedankt! besteld.
Jammer dat je bij bol.com niet met Paypal kunt betalen...
wel met acceptgiroimpy101 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:11:
[...]
Jammer dat je bij bol.com niet met Paypal kunt betalen...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verstuurd amazon naar Nederland zonder problemen?
Experience is what you get when you don't get what you want.....
ja!Falastine schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:00:
Verstuurd amazon naar Nederland zonder problemen?
Ja, ze versturen zelfs vanuit Nederland.. Europees distributiecentrum zit in Amsterdam. Volgende week is de PS4 normale editie daar trouwens ook op voorraad, meerprijs is door de wisselkoers zo'n 25 euro.
[ Voor 39% gewijzigd door Yeroen76 op 21-03-2014 18:42 ]
Nou ik had een Xbox 360 en Xbox live is toch echt 35/38 euro voor een jaarPykow schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:12:
[...]
Dit klopt wel, het is net zo duur als Xbox live.
Als je net een actie had wel ja. Maar de 'retailprijzen' voor beide diensten zijn gelijk. Je kunt altijd je PSN kaarten bij een online winkel vissen, daar zijn ze vaak goedkoper.rodi1802 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:20:
[...]
Nou ik had een Xbox 360 en Xbox live is toch echt 35/38 euro voor een jaar
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Heeft iemand ervaring met deze webshop?
http://www.trendycomputers.nl/sony-playstation-4-500gb.html
Een maatje van me is nog op zoek naar een ps4 en is bereid hier €450,- voor te betalen, maar weet niet of deze webshop te vertrouwen is.
Een maatje van me is nog op zoek naar een ps4 en is bereid hier €450,- voor te betalen, maar weet niet of deze webshop te vertrouwen is.
Geen idee, ken de webshop niet.
Maar ik vind het wel opmerkelijk dat er in Nederland een (voor mij onbekende) winkel is die zoveel voorraad heeft en dat dan ook nog is vrij link opstapelt. Leuk hoor dat je torens kan bouwen met PS4's, maar ik zou toch niet graag een Playstation hebben die per ongeluk omgevallen is uit zo'n stapel.
Maar ik vind het wel opmerkelijk dat er in Nederland een (voor mij onbekende) winkel is die zoveel voorraad heeft en dat dan ook nog is vrij link opstapelt. Leuk hoor dat je torens kan bouwen met PS4's, maar ik zou toch niet graag een Playstation hebben die per ongeluk omgevallen is uit zo'n stapel.
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Redelijk gemixte ervaringen bij de shopreviews: http://tweakers.net/shopr...dy-computers/shopreviews/JesseSebastian schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:21:
Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Alle beoordelingen van 5 sterren hebben nog nooit iets gezegd op het forum of gereageerd op een artikel. En als ik 1000 PS4s in mijn mandje stop, en geen melding krijg dat ze niet op voorraad zijn zou ik er maar niet kopen.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:21:
[...]
Redelijk gemixte ervaringen bij de shopreviews: http://tweakers.net/shopr...dy-computers/shopreviews/
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Bedankt voor de reacties, laat hem er dan maar niet bestellen.
Bel ze morgen gewoon op, is verder wel gewoon een te vertrouwen webshop.JesseSebastian schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:37:
Bedankt voor de reacties, laat hem er dan maar niet bestellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]