Nietshoombak schreef op zondag 09 maart 2014 @ 07:43:
Iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid van de ps4 in de Duitse grensstreek met NL?
Iemand al ergens een preorder tegengekomen voor de watch dogs bundel (in NL)?
Nietshoombak schreef op zondag 09 maart 2014 @ 07:43:
Iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid van de ps4 in de Duitse grensstreek met NL?
Toen ik hem vorige week annuleerde bij Wehkamp kreeg ik als tegenstribbeling: je zit bij de lading van waarschijnlijk eind maart (misschien nog eerder). Had 2 december besteld met kadobonnen. Maar toch geannuleerd en 1 bij BS bemachtigd.stylesgamer schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:55:
bol.com is tenminste nog emails aan 't sturen naar hun ps4 klanten, ik heb hier al eventjes geen update gehad bij wehkkamp... 30 nov besteld
waarschijnlijk ben jij niet de enige die hem annuleert, misschien veel msenen hebben hem al geannuleerd maar dan zit Wehkamp ook met hun order. Alleen is Wehkamp zo dom om zo weinig info aan klanten door te gevenAlphaBlack_NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:06:
[...]
Toen ik hem vorige week annuleerde bij Wehkamp kreeg ik als tegenstribbeling: je zit bij de lading van waarschijnlijk eind maart (misschien nog eerder). Had 2 december besteld met kadobonnen. Maar toch geannuleerd en 1 bij BS bemachtigd.
Lucky Goldstar
Vraag je nu naar de bekende weg of zo ???Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:01:
iemand ervaringen met http://www.kocmedia.nl/nl/consoles/playstation-4/
zeer voordelige prijs.
Haha, kut, en ik maar klikken op die website met max volume!Amanush schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:57:
Ik heb de PS4, maar mijn PS4 kan de website http://www.koezegtboe.nl/ niet openen. Weten jullie wat er mis gaat?
Yeah nog iemand . Ik was even bang dat ik als enige zo slim was geweest.BFmango schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:45:
[...]
Haha, kut, en ik maar klikken op die website met max volume!
[ Voor 41% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-03-2014 20:16 ]
Super duur. Daar hoort nog een Camera bij te zitten.AlphaBlack_NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:14:
http://www.bol.com/nl/p/s...ow-fall/9200000021281719/
edit: weer die kocmedia
Zou voorzichtig zijn:
Deze verkoper heeft nog geen
beoordelingen ontvangen.
Actief sinds: 04 maart 2014
Volgens bol.com nietimpy101 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:31:
[...]
Super duur. Daar hoort nog een Camera bij te zitten.
Moet je ff naar MM Arena, stapels en stapels X1's hahah.....verkoopt voor geen meterQpido80 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:40:
Afgelopen week in Parijs geweest. Wel 10 grotere en kleinere winkels ingelopen. Overal staat: tijdelijk uitverkocht! En daarnaast liggen dan flinke stapels met Xbox One's, die ze niet kwijt komen, zelfs in de grotere supermarkten.
Grappig om te zien.
Verwijderd
Wooow. Daarvoor moet je echt een playstation 4 kopen........Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:56:
Je moet ook voor een PlayStation 4 gaan inplaats van voor de Xbox Done.
Met name hiervoor :
[video]
[ Voor 98% gewijzigd door Ruben0s op 10-03-2014 09:20 ]
Gek he als je 600 euro gaat vragen voor een kale bundel, terwijl je voor 100 euro minder een console hebt met game en een gratis tweede controller. Ik ben toch niet gek!Ruben0s schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:19:
[...]
Wooow. Daarvoor moet je echt een playstation 4 kopen........
Bij de mediamarkt in Emmen stond een week geleden ook 1 pallet vol met xbox ones en daarnaast stond 1 playstation 4 in de vrije verkoop. Afgelopen zaterdag weer langs geweest en op de pallet stonden nog net zo veel xbox ones als eerder.
Maarja niet dat dat veel wil zeggen ofzo. Volgens mij loopt de mediamarkt in Emmen voor geen meter. Kom er regelmatig maar zie bijna nooit een kassa open. Je kan altijd afrekenen bij de serviceballie.
Voor dat vieze gekampeer van je?Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:56:
Met name hiervoor :
[video]
[ Voor 14% gewijzigd door prodygee op 10-03-2014 12:35 ]
Tja Engels is kennelijk nog steeds moeilijk:prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:35:
Vrijdagavond besteld bij kocmedia, via bol.com met acceptgiro. Zal wel totaal niet te vertrouwen zijn. Dit wordt vast hilarisch. Ik betaal echt geen cent tot ik dat ding in m'n handen heb.
Goh ineens gaan die lui ook nog eens winkels openen. Toe maar!
[ Voor 11% gewijzigd door prodygee op 10-03-2014 13:17 ]
Streetview laat een autogarage gezienprodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:14:
Pickup not possibol, but in de Netherlandse site you say I can pick up de consol. Streensj.
Ik heb meerdere malen gebeld al over de dagen heen omdat ik er geen zak van vertrouw. Zit op 't moment ook 'Opgelicht in het buitenland' te kijken op kijk.nl, ik zit helemaal in de feeling..
Het truukje wat deze vent hier toepast (kocmedia.nl), middels kopen via Bol.com, is dat hij een verzendlabel voor je aanmaakt op dhlforyou.nl en vervolgens geloof ik niks opstuurt.
Van mij mogen jullie meekijken:
https://dhlforyou.nl/login/track/3SBDC7086451315
http://www.selektvracht.n...tml?bcode=3SBDC7086451315
Als sinds zaterdag is enkel het label aangemaakt en nog geen pakket in een sorteercentrum aangekomen. DHLforyou is hetzelfde als Selektvracht geloof ik.
Ik sprak dus net die vent van cockkocmedia aan de telefoon om te informeren over m'n pakket omdat hij nogsteeds niet is gesorteerd bij DHL. Hij komt erg vriendelijk over, maar wat hij vertelt is wel erg onsamenhangend:
- Ja de ps4 + killzone is op (z'n site geeft 11 stuks aan), bol.com heeft 'm ook nog.
- We werken pas sinds kort samen met DHL en die werken niet op maandag.
- Oh je bestelt via bol.com, ja dan gaat het anders.. blaat.
etc etc
Hij zou dus voor mij nu gaan bellen naar DHL hoe 't zat met het pakket. Ik heb het zelf dus ook even gedaan en die zeiden dat ze samenwerken met Selektvracht en dat die maandags gesloten zijn. Hij zou me terugbellen, wat ik betwijfel.
Toch vind ik 't wel apart dat je 'm ook kan komen ophalen, dan zou je zeggen dat ie wel degelijk consoles zou moeten hebben. Nou woon ik wel in de buurt van Rotterdam, ik zou erg graag hun nieuwe winkel in aanbouw willen zien.
Spannend hoor.
[ Voor 133% gewijzigd door prodygee op 10-03-2014 19:02 ]
Lucky Goldstar
Het pakket is nog niet afgeleverd. De huidige status zegt alleen dat er een verzendlabel is aangemaakt. Zodra het pakket wordt afgegeven bij een bezorgpunt, dan wordt het pakket gescant en komt er een nieuwe tweede status update.prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:14:
Pickup not possibol, but in de Netherlandse site you say I can pick up de consol. Streensj.
Ik heb meerdere malen gebeld al over de dagen heen omdat ik er geen zak van vertrouw. Zit op 't moment ook 'Opgelicht in het buitenland' te kijken op kijk.nl, ik zit helemaal in de feeling..
Het truukje wat deze vent hier toepast (kocmedia.nl), middels kopen via Bol.com, is dat hij een verzendlabel voor je aanmaakt op dhlforyou.nl en vervolgens geloof ik niks opstuurt.
Van mij mogen jullie meekijken:
https://dhlforyou.nl/login/track/3SBDC7086451315
http://www.selektvracht.n...tml?bcode=3SBDC7086451315
Als sinds zaterdag is enkel het label aangemaakt en nog geen pakket in een sorteercentrum aangekomen. DHLforyou is hetzelfde als Selektvracht geloof ik.
Ik sprak dus net die vent van cockkocmedia aan de telefoon om te informeren over m'n pakket omdat hij nogsteeds niet is gesorteerd bij DHL. Hij komt erg vriendelijk over, maar wat hij vertelt is wel erg onsamenhangend:
- Ja de ps4 + killzone is op (z'n site geeft 11 stuks aan), bol.com heeft 'm ook nog.
- We werken pas sinds kort samen met DHL en die werken niet op maandag.
- Oh je bestelt via bol.com, ja dan gaat het anders.. blaat.
etc etc
Hij zou dus voor mij nu gaan bellen naar DHL hoe 't zat met het pakket. Ik heb het zelf dus ook even gedaan en die zeiden dat ze samenwerken met Selektvracht en dat die maandags gesloten zijn. Hij zou me terugbellen, wat ik betwijfel.
Toch vind ik 't wel apart dat je 'm ook kan komen ophalen, dan zou je zeggen dat ie wel degelijk consoles zou moeten hebben. Nou woon ik wel in de buurt van Rotterdam, ik zou erg graag hun nieuwe winkel in aanbouw willen zien.
Spannend hoor.
Precies, daardoor is COD niet meer leuk om te spelen
Voor de luie tweakers onder ons:troc schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:42:
PS4 met Assassin's Creed Black Flag nu "in stock" bij Amazon UK.
Geweldig... En PS4 voor 480 - 490 euro...Bron schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Voor de luie tweakers onder ons:
http://www.amazon.co.uk/S...3844&sr=8-10&keywords=ps4
Waarvoor? Om te kunnen campen?Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:56:
Met name hiervoor :
[video]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
De X1 is toch nog niet leverbaar bij MM in Nederland?Jay47 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:51:
[...]
Moet je ff naar MM Arena, stapels en stapels X1's hahah.....verkoopt voor geen meter
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Geimporteerd vanuit het buitenland.Thund3r schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:01:
[...]
De X1 is toch nog niet leverbaar bij MM in Nederland?
PSN: Alvanosa
Ja of was gewoon niet beschikbaar:
Let op! Door de beperkte beschikbaarheid is er geen zekerheid over een leverdatum voor het PlayStation 4 Killzone: Shadow Fall Pack. Houdt u rekening met een levertijd van meer dan 4 weken.
Eerste keer kon helemaal tot betalen gaan, ben uiteindelijk toch niet gedaan. Wou eigenlijk wachten tot het overal beschikbaar is. Heb er niet zo haast me. 15 seconde later kon al niet meer in winkelwagen zetten. Dus lijk me dat er wel wat waren
Sorry, niet goed genoeg voor de handel?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 16:18 ]
Klopt, voetje zit onder die lichtgevende rand. Als je er niet opduwt staat ie gewoon prima.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:12:
Voor de mensen die nog een ps4 kaal zoeken, en die woonachtig zijn in Tilburg : Bart Smit Wagnerplein heeft er nog 1 achter staan, kale versie.
Even bellen en je hebt hem gereserveerd, wel vandaag ophalen.
Merk dat hij wankel staat, aan 1 kant zit geen voetje... klopt dat? is dat bij jullie ook zo?
[ Voor 77% gewijzigd door BM op 11-03-2014 20:08 ]
Ik heb het doorgelezen, man man man wat heb ik hardop gelachen. Vooral om deze post.prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:42:
Uhu, lachen dit. Echter zijn er meer van dat soort industrieterreinen bij mij in de buurt waar van die kleine computerzaakjes starten. En streetview is niet echt een actuele informatiebron.
Ik ga die hap alvast annuleren eigenlijk
-edit-
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,18036.0.html
Kijk nou, omdat ik 't niet helemaal vertrouwde, heb ik een berichtje geplaatst op opgeletopinternet.nl. Kocmedia had een account gemaakt en heeft m'n bestelling geannuleerd omdat ik per acceptgiro wilde betalen. Ja zo krijgt hij z'n geld niet direct, dus heeft hij niks aan me.
Als u dat wilt weten doctor dan dient u contact op Te nemen met ons,
We gaan hier geen namen van onze etnische hackers opnoemen,
Uiteraard ben ik daar zelf 1 van en nog 1 collega boven dien zijn wij ook Europees bekend als 1 van de beste hackers,
Het gaat bij ons niet om wie wat is.
We willen serieus geld verdienen door dit topic is alles kapot,
Ik zal dit moeten overleggen, wat we nu moeten gaan doen,
Ik kan je mailen over onze organisatie waar we zitten,
Dan ben ik bang dat dit word geposted.
Daarom zijn voor voorzichtig met zulke afspraken,
Ik zal 1 opmerking plaatsen,
Vorige jaar is er een jongen opgepakt wegens ddos Aanvallen,
Wie zou die jongen hebben opgepakt ( met behulp van ons )
Wereldwijd zijn we actief in hackers wereld.
Toch hebben we een fout gemaakt met dit en willen dit netjes oplossen,
Bedrag boeit ons vrij weinig eerlijk gezegd.. Dat is toch niet veel.
Maar we willen dit oplossen daarom storten we alles terug,
We hopen nu duidelijk te zijn geweest,
Over onze leeftijd we zitten tussen de 25-35,
Werkend bijna in heel Europa, en 2 staten van Amerika, en Brazilië,
We hebben de ISO zoals ik eerder heb aangegeven.
We zullen niet onze echte gegevens naar u toe sturen.
Pas na dat we geen klachten meer hebben zal ik contact opnemen met the doctor,
Mail of telefonisch,
Fijne avond
Team Koc/Red
PSN: Alvanosa
Verwijderd
"the doctor". Klinkt als een bad guy uit inspector gadget oidAlvanosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:45:
[...]
Ik heb het doorgelezen, man man man wat heb ik hardop gelachen. Vooral om deze post.
http://www.opgeletopinter....msg189720.html#msg189720
[...]
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die vóór 16 november 2013 hebben besteld.
Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij vinden het jammer dat wij nog niet aan jou kunnen leveren.
Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Wij verwachten de komende paar weken iedere week nieuwe Playstation 4 consoles te ontvangen. Helaas weten wij op dit moment nog niet exact hoeveel PlayStations wij gaan ontvangen.
Hierdoor kunnen wij helaas niet aangeven wanneer jij de Playstation 4 gaat ontvangen. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook niet up-to-date.
Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.
We doen er alles aan om jou alsnog zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Net iets te ver helaas...BekSide schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:45:
Dit topic is toch zo goed als dood, mocht iemand nog interesse hebben in een Playstation 4.Ik heb nog een preorder liggen in een winkel in Veldhoven! Stuur mij een DM en hij is voor jou.
Zelf ophalen, zelf betalen. dus gewoon normale prijs.
Dit topic is voornamelijk dood, omdat er echt helemaal niks meer te schrapen is.BekSide schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:45:
Dit topic is toch zo goed als dood, mocht iemand nog interesse hebben in een Playstation 4.Ik heb nog een preorder liggen in een winkel in Veldhoven! Stuur mij een DM en hij is voor jou.
Heb je een DM gestuurd, zit in de buurt van Veldhoven namelijk!BekSide schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:45:
Geen informatie beschikbaar
Tja Japan release he, daarom is het hier zo dood!Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:08:
Het is wel heel stil rondom de ps4.. Is er nergens geen vooruitzicht>?
En driveclub was een launchtitelJay47 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:22:
[...]
Tja Japan release he, daarom is het hier zo dood!
Maar in April kun je het vrij kopen aldus Sony.
[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 13-03-2014 10:12 ]
[ Voor 6% gewijzigd door slico op 13-03-2014 10:39 ]
Het product dat u aan uw winkelmandje toe wil voegen is momenteel niet beschikbaarslico schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:39:
Het Killzone pakket is weer bestelbaar bij de Mediamarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...ickid=1878434016991368192
Bezorging van 7 tot 9 werkdagen.
Same here, zal wel uitverkocht zijn.LordLynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:49:
[...]
Het product dat u aan uw winkelmandje toe wil voegen is momenteel niet beschikbaar
Maar dat zal wel weer alleen bij mij zo zijn natuurlijk
Jep, net te laat...LordLynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:49:
[...]
Het product dat u aan uw winkelmandje toe wil voegen is momenteel niet beschikbaar
Maar dat zal wel weer alleen bij mij zo zijn natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2014 11:24 ]
Geen informatie beschikbaar
Voor de mensen die zich afvragen hoeveel ze er hebben, op het moment kun je tot 290 consoles in 1 keer bestellen
half uur later nog 170!Guntario schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:53:
[...]
Voor de mensen die zich afvragen hoeveel ze er hebben, op het moment kun je tot 290 consoles in 1 keer bestellen
Lucky Goldstar
Lucky Goldstar
Ik heb er nog iemand blij mee kunnen maken
Als ik wil bestellen is die gewoon op voorraad hoor.wizzlewaxx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:46:
Tuurlijk. Weer te laat op Sony.nl.....
Nee, in winkelmandje lukt wel maar afrekenen niet.LordFather schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:51:
[...]
Als ik wil bestellen is die gewoon op voorraad hoor.
Ik hoef er zelf geen want heb hem zelf al een tijdje
ahhh oke zover had ik nog niet gekeken neeC0nscious schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:06:
[...]
Nee, in winkelmandje lukt wel maar afrekenen niet.
Lucky Goldstar
Ben blij dat je aangeeft wanneer besteld enzo.naturalcool schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:00:
Waar de klote blijft wehkamp nou???
Verwijderd
Dat geeft inderdaad wat meer zekerheid, maar nog steeds... uiterlijk 30 april, duurt nog een tijdje...Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:30:
vandaag in aantal BS'sen geweest waar briefjes ophingen met : nu reservering = voor 30 april een ps4.
het word steeds makkelijker:)
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Wanneer had je besteld?Jer0entjeh88 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:07:
Vandaag gebelt door de Wehkamp, hij wordt morgen eindelijk geleverd...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mwah, eind oktober besteld bij Dixons, tot nu toe alleen een verhaal dat mijn order (voor het killzone launch pack) omgezet gaat worden voor de losse spullen, maar het daadwerkelijke omzetten is nog steeds niet gebeurd Al 2 keer om gevraagd en dan zeggen ze 'dat dat tijd kost' maar meer dan een maand om een order om te zetten?Mars18 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:33:
Bol.com lijkt de traagste nu
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq