Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
shoombak schreef op zondag 09 maart 2014 @ 07:43:
Iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid van de ps4 in de Duitse grensstreek met NL?
Niet :(

Iemand al ergens een preorder tegengekomen voor de watch dogs bundel (in NL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
stylesgamer schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:55:
bol.com is tenminste nog emails aan 't sturen naar hun ps4 klanten, ik heb hier al eventjes geen update gehad bij wehkkamp... 30 nov besteld
Toen ik hem vorige week annuleerde bij Wehkamp kreeg ik als tegenstribbeling: je zit bij de lading van waarschijnlijk eind maart (misschien nog eerder). Had 2 december besteld met kadobonnen. Maar toch geannuleerd en 1 bij BS bemachtigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

AlphaBlack_NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Toen ik hem vorige week annuleerde bij Wehkamp kreeg ik als tegenstribbeling: je zit bij de lading van waarschijnlijk eind maart (misschien nog eerder). Had 2 december besteld met kadobonnen. Maar toch geannuleerd en 1 bij BS bemachtigd.
waarschijnlijk ben jij niet de enige die hem annuleert, misschien veel msenen hebben hem al geannuleerd maar dan zit Wehkamp ook met hun order. Alleen is Wehkamp zo dom om zo weinig info aan klanten door te geven

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Vraag je nu naar de bekende weg of zo ???

Echt dat je dit nog post...

Als je op afrekenen klikt krijg je de melding : Mijn winkelwagen Afrekenen is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Amanush schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:57:
Ik heb de PS4, maar mijn PS4 kan de website http://www.koezegtboe.nl/ niet openen. Weten jullie wat er mis gaat?
Haha, kut, en ik maar klikken op die website met max volume! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

BFmango schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Haha, kut, en ik maar klikken op die website met max volume! :D
Yeah nog iemand . Ik was even bang dat ik als enige zo slim was geweest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:26
Wij hebben 28 november besteld, dus hopen nu toch wel eens een keer aan de beurt te zijn. Bol.com houdt ons prima op de hoogte met infomails, alle hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
http://www.bol.com/nl/p/s...ow-fall/9200000021281719/

edit: weer die kocmedia }:O

Zou voorzichtig zijn:

Deze verkoper heeft nog geen
beoordelingen ontvangen.

Actief sinds: 04 maart 2014

[ Voor 41% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-03-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
AlphaBlack_NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:14:
http://www.bol.com/nl/p/s...ow-fall/9200000021281719/

edit: weer die kocmedia }:O

Zou voorzichtig zijn:

Deze verkoper heeft nog geen
beoordelingen ontvangen.

Actief sinds: 04 maart 2014
Super duur. Daar hoort nog een Camera bij te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
impy101 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:31:
[...]

Super duur. Daar hoort nog een Camera bij te zitten.
Volgens bol.com niet :X
"Sony PlayStation camera + stand niet inbegrepen. De camera en stand voor de Sony PlayStation 4 zijn los verkrijgbaar!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Afgelopen week in Parijs geweest. Wel 10 grotere en kleinere winkels ingelopen. Overal staat: tijdelijk uitverkocht! En daarnaast liggen dan flinke stapels met Xbox One's, die ze niet kwijt komen, zelfs in de grotere supermarkten.

Grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 06:54
Qpido80 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:40:
Afgelopen week in Parijs geweest. Wel 10 grotere en kleinere winkels ingelopen. Overal staat: tijdelijk uitverkocht! En daarnaast liggen dan flinke stapels met Xbox One's, die ze niet kwijt komen, zelfs in de grotere supermarkten.

Grappig om te zien.
Moet je ff naar MM Arena, stapels en stapels X1's hahah.....verkoopt voor geen meter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook voor een PlayStation 4 gaan inplaats van voor de Xbox Done.

Met name hiervoor :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:56:

Met name hiervoor :

[video]
Wooow. Daarvoor moet je echt een playstation 4 kopen........

Bij de mediamarkt in Emmen stond een week geleden ook 1 pallet vol met xbox ones en daarnaast stond 1 playstation 4 in de vrije verkoop. Afgelopen zaterdag weer langs geweest en op de pallet stonden nog net zo veel xbox ones als eerder.

Maarja niet dat dat veel wil zeggen ofzo. Volgens mij loopt de mediamarkt in Emmen voor geen meter. Kom er regelmatig maar zie bijna nooit een kassa open. Je kan altijd afrekenen bij de serviceballie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Laatst online: 22:39
Oops...

[ Voor 98% gewijzigd door Ruben0s op 10-03-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Ruben0s schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:19:
[...]

Wooow. Daarvoor moet je echt een playstation 4 kopen........

Bij de mediamarkt in Emmen stond een week geleden ook 1 pallet vol met xbox ones en daarnaast stond 1 playstation 4 in de vrije verkoop. Afgelopen zaterdag weer langs geweest en op de pallet stonden nog net zo veel xbox ones als eerder.

Maarja niet dat dat veel wil zeggen ofzo. Volgens mij loopt de mediamarkt in Emmen voor geen meter. Kom er regelmatig maar zie bijna nooit een kassa open. Je kan altijd afrekenen bij de serviceballie.
Gek he als je 600 euro gaat vragen voor een kale bundel, terwijl je voor 100 euro minder een console hebt met game en een gratis tweede controller. Ik ben toch niet gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 22:37

Met name hiervoor :

[video]
Voor dat vieze gekampeer van je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 23:48
Afgelopen zaterdag gebeld door Bart Smit in Enschede (Miro Center)
Twee weken geleden op de reserveringslijst laten zetten, was nr. 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 16:07
Vrijdagavond besteld bij kocmedia, via bol.com met acceptgiro. Zal wel totaal niet te vertrouwen zijn. Dit wordt vast hilarisch. Ik betaal echt geen cent tot ik dat ding in m'n handen heb.

Goh ineens gaan die lui ook nog eens winkels openen. Toe maar!

[ Voor 14% gewijzigd door prodygee op 10-03-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:35:
Vrijdagavond besteld bij kocmedia, via bol.com met acceptgiro. Zal wel totaal niet te vertrouwen zijn. Dit wordt vast hilarisch. Ik betaal echt geen cent tot ik dat ding in m'n handen heb.

Goh ineens gaan die lui ook nog eens winkels openen. Toe maar!
Tja Engels is kennelijk nog steeds moeilijk:

Welcome to the site of Koc Media,

At present we are one of the few PS4 can deliver in the Netherlands,

You can order via our online store pickup is not possible or can be ordered via bol.com and pick up at your location.

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
:') Pickup not possibol, but in de Netherlandse site you say I can pick up de consol. Streensj.

Ik heb meerdere malen gebeld al over de dagen heen omdat ik er geen zak van vertrouw. Zit op 't moment ook 'Opgelicht in het buitenland' te kijken op kijk.nl, ik zit helemaal in de feeling..

Het truukje wat deze vent hier toepast (kocmedia.nl), middels kopen via Bol.com, is dat hij een verzendlabel voor je aanmaakt op dhlforyou.nl en vervolgens geloof ik niks opstuurt.
Van mij mogen jullie meekijken:
https://dhlforyou.nl/login/track/3SBDC7086451315
http://www.selektvracht.n...tml?bcode=3SBDC7086451315

Als sinds zaterdag is enkel het label aangemaakt en nog geen pakket in een sorteercentrum aangekomen. DHLforyou is hetzelfde als Selektvracht geloof ik.

Ik sprak dus net die vent van cockkocmedia aan de telefoon om te informeren over m'n pakket omdat hij nogsteeds niet is gesorteerd bij DHL. Hij komt erg vriendelijk over, maar wat hij vertelt is wel erg onsamenhangend:

- Ja de ps4 + killzone is op (z'n site geeft 11 stuks aan), bol.com heeft 'm ook nog.
- We werken pas sinds kort samen met DHL en die werken niet op maandag.
- Oh je bestelt via bol.com, ja dan gaat het anders.. blaat.
etc etc

Hij zou dus voor mij nu gaan bellen naar DHL hoe 't zat met het pakket. Ik heb het zelf dus ook even gedaan en die zeiden dat ze samenwerken met Selektvracht en dat die maandags gesloten zijn. Hij zou me terugbellen, wat ik betwijfel.

Toch vind ik 't wel apart dat je 'm ook kan komen ophalen, dan zou je zeggen dat ie wel degelijk consoles zou moeten hebben. Nou woon ik wel in de buurt van Rotterdam, ik zou erg graag hun nieuwe winkel in aanbouw willen zien.

Spannend hoor. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door prodygee op 10-03-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:14:
:') Pickup not possibol, but in de Netherlandse site you say I can pick up de consol. Streensj.

Ik heb meerdere malen gebeld al over de dagen heen omdat ik er geen zak van vertrouw. Zit op 't moment ook 'Opgelicht in het buitenland' te kijken op kijk.nl, ik zit helemaal in de feeling..

Het truukje wat deze vent hier toepast (kocmedia.nl), middels kopen via Bol.com, is dat hij een verzendlabel voor je aanmaakt op dhlforyou.nl en vervolgens geloof ik niks opstuurt.

Als sinds zaterdag is enkel het label aangemaakt en nog geen pakket in een sorteercentrum aangekomen. DHLforyou is hetzelfde als Selektvracht geloof ik.

Ik sprak dus net die vent van cockkocmedia aan de telefoon om te informeren over m'n pakket omdat hij nogsteeds niet is gesorteerd bij DHL. Hij komt erg vriendelijk over, maar wat hij vertelt is wel erg onsamenhangend:

- Ja de ps4 + killzone is op (z'n site geeft 11 stuks aan), bol.com heeft 'm ook nog.
etc etc

Hij zou dus voor mij nu gaan bellen naar DHL hoe 't zat met het pakket. Ik heb het zelf dus ook even gedaan en die zeiden dat ze samenwerken met Selektvracht en dat die maandags gesloten zijn. Hij zou me terugbellen, wat ik betwijfel.

Toch vind ik 't wel apart dat je 'm ook kan komen ophalen, dan zou je zeggen dat ie wel degelijk consoles zou moeten hebben. Nou woon ik wel in de buurt van Rotterdam, ik zou erg graag hun nieuwe winkel in aanbouw willen zien.

Spannend hoor. 8)7
Streetview laat een autogarage gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Afbeeldingslocatie: http://www.kochmedia.com/fileadmin/layout/01/img/design01/slide_test/slide3_person.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Uhu, lachen dit. Echter zijn er meer van dat soort industrieterreinen bij mij in de buurt waar van die kleine computerzaakjes starten. En streetview is niet echt een actuele informatiebron.

Ik ga die hap alvast annuleren eigenlijk ;)

-edit-

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,18036.0.html

Kijk nou, omdat ik 't niet helemaal vertrouwde, heb ik een berichtje geplaatst op opgeletopinternet.nl. Kocmedia had een account gemaakt en heeft m'n bestelling geannuleerd omdat ik per acceptgiro wilde betalen. Ja zo krijgt hij z'n geld niet direct, dus heeft hij niks aan me.

[ Voor 133% gewijzigd door prodygee op 10-03-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylesgamer
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-07 22:37
achja, wehkamp is gewoon dom bezig dat ze niet reageren op bepaalde vragen en dat ze hun ps4 klanten niet voldoende inlichten... ik wacht nog wel trouw op m'n ps4 maar ik bestel daar nooit meer wat denk ik. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Nog erger met wehkamp, ik besteld PSN abo van 50 euro en bleek dat ik van 3 maanden had gehad dus ik mail ze netjes dat ik verkeerde product hebt ontvangen en graag wilde ruilen en vanmorgen stuurde een medewerker dat ik wel correcte product hebt ontvangen volgens hun systeem.. duhhh

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:14:

etc etc

Spannend hoor. 8)7
Het pakket is nog niet afgeleverd. De huidige status zegt alleen dat er een verzendlabel is aangemaakt. Zodra het pakket wordt afgegeven bij een bezorgpunt, dan wordt het pakket gescant en komt er een nieuwe tweede status update.
Dan kan het inderdaad nog wel een tijdje duren voordat het pakket wordt gesorteerd etc., maar op dit moment is er nog helemaal geen pakket afgeleverd bij welk verzendpunt dan ook. Er is alleen een label aangemaakt om op de doos te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
HansAnders07 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:05:
[...]

Voor dat vieze gekampeer van je?
Precies, daardoor is COD niet meer leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troc
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2024
PS4 met Assassin's Creed Black Flag nu "in stock" bij Amazon UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
troc schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:42:
PS4 met Assassin's Creed Black Flag nu "in stock" bij Amazon UK.
Voor de luie tweakers onder ons:
http://www.amazon.co.uk/S...3844&sr=8-10&keywords=ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Geweldig... En PS4 voor 480 - 490 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
impy101 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:04:
[...]

€ 462,13 ;)

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56

Met name hiervoor :

[video]
Waarvoor? Om te kunnen campen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
De killzone bundel is bij mediamarkt te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Blech, bundels :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:24

Pubbert

random gestoord

Jay47 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:51:
[...]

Moet je ff naar MM Arena, stapels en stapels X1's hahah.....verkoopt voor geen meter :9
De X1 is toch nog niet leverbaar bij MM in Nederland?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Thund3r schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:01:
[...]

De X1 is toch nog niet leverbaar bij MM in Nederland?
Geimporteerd vanuit het buitenland.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:18
Ja of was gewoon niet beschikbaar:
Let op! Door de beperkte beschikbaarheid is er geen zekerheid over een leverdatum voor het PlayStation 4 Killzone: Shadow Fall Pack. Houdt u rekening met een levertijd van meer dan 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesls
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:07
Ryatzu schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Ja of was gewoon niet beschikbaar:

[...]
Eerste keer kon helemaal tot betalen gaan, ben uiteindelijk toch niet gedaan. Wou eigenlijk wachten tot het overal beschikbaar is. Heb er niet zo haast me. 15 seconde later kon al niet meer in winkelwagen zetten. Dus lijk me dat er wel wat waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
In de omschrijving stond dat het tot 4 weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
impy101 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Sorry, niet goed genoeg voor de handel? :O

~460 euro is niet slecht voor een amper verkrijgbare ps4 met AC Black Flag die op zijn goedkoopst 56,- in de pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog een ps4 kaal zoeken, en die woonachtig zijn in Tilburg : Bart Smit Wagnerplein heeft er nog 1 achter staan, kale versie.

Even bellen en je hebt hem gereserveerd, wel vandaag ophalen.

Merk dat hij wankel staat, aan 1 kant zit geen voetje... klopt dat? is dat bij jullie ook zo?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:12:
Voor de mensen die nog een ps4 kaal zoeken, en die woonachtig zijn in Tilburg : Bart Smit Wagnerplein heeft er nog 1 achter staan, kale versie.

Even bellen en je hebt hem gereserveerd, wel vandaag ophalen.

Merk dat hij wankel staat, aan 1 kant zit geen voetje... klopt dat? is dat bij jullie ook zo?
Klopt, voetje zit onder die lichtgevende rand. Als je er niet opduwt staat ie gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Bedankt voor je berichtje ps3player maar hij was alweer op. Ik word er niet goed van dat deze ps4 zo moeilijk leverbaar is. Iemand anders nog tips waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 10:21
Ik begrijp de ophef niet over bestellingen, ik heb 2 en een halve maand terug een order geplaatst bij de GM en een maand terug de ps4 opgehaald, (6weken gewacht)

Zijn jullie er laat bij of "bang" voor een zogenaamde wachtlijst?

Vergeet niet dat meer dan de helft op de wachtlijst annuleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
Ik sta al maanden op wachtlijsten bij verschillende winkels. Zojuist gehoord dat mediamarkt Beierlandselaan waarschijnlijk tot de zomer geen leveringen meer krijgt omdat Sony leveringsproblemen heeft. Zij nemen daar ook geen pre-orders meer aan. Hoe moeilijk is het om een playstation 4 te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De levertijd van de Neckermann is ook naar 8 tot 9 weken gegaan, dus erg positief ziet het er op dit moment niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Voor het verkopen van hardware kun je Vraag en Aanbod gebruiken, niet dit topic!

[ Voor 77% gewijzigd door BM op 11-03-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
Geen Bon, UK versie, en nog eens een verhoogde prijs. Gaat em voor mij in ieder geval niet worden bij je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
prodygee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:42:
Uhu, lachen dit. Echter zijn er meer van dat soort industrieterreinen bij mij in de buurt waar van die kleine computerzaakjes starten. En streetview is niet echt een actuele informatiebron.

Ik ga die hap alvast annuleren eigenlijk ;)

-edit-

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,18036.0.html

Kijk nou, omdat ik 't niet helemaal vertrouwde, heb ik een berichtje geplaatst op opgeletopinternet.nl. Kocmedia had een account gemaakt en heeft m'n bestelling geannuleerd omdat ik per acceptgiro wilde betalen. Ja zo krijgt hij z'n geld niet direct, dus heeft hij niks aan me.
Ik heb het doorgelezen, man man man wat heb ik hardop gelachen. Vooral om deze post.

http://www.opgeletopinter....msg189720.html#msg189720
Als u dat wilt weten doctor dan dient u contact op Te nemen met ons,

We gaan hier geen namen van onze etnische hackers opnoemen,
Uiteraard ben ik daar zelf 1 van en nog 1 collega boven dien zijn wij ook Europees bekend als 1 van de beste hackers,
Het gaat bij ons niet om wie wat is.

We willen serieus geld verdienen door dit topic is alles kapot,
Ik zal dit moeten overleggen, wat we nu moeten gaan doen,

Ik kan je mailen over onze organisatie waar we zitten,
Dan ben ik bang dat dit word geposted.
Daarom zijn voor voorzichtig met zulke afspraken,

Ik zal 1 opmerking plaatsen,

Vorige jaar is er een jongen opgepakt wegens ddos Aanvallen,
Wie zou die jongen hebben opgepakt ( met behulp van ons )
Wereldwijd zijn we actief in hackers wereld.

Toch hebben we een fout gemaakt met dit en willen dit netjes oplossen,
Bedrag boeit ons vrij weinig eerlijk gezegd.. Dat is toch niet veel.
Maar we willen dit oplossen daarom storten we alles terug,

We hopen nu duidelijk te zijn geweest,

Over onze leeftijd we zitten tussen de 25-35,
Werkend bijna in heel Europa, en 2 staten van Amerika, en Brazilië,

We hebben de ISO zoals ik eerder heb aangegeven.
We zullen niet onze echte gegevens naar u toe sturen.
Pas na dat we geen klachten meer hebben zal ik contact opnemen met the doctor,
Mail of telefonisch,

Fijne avond

Team Koc/Red

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:45:
[...]

Ik heb het doorgelezen, man man man wat heb ik hardop gelachen. Vooral om deze post.

http://www.opgeletopinter....msg189720.html#msg189720

[...]
"the doctor". Klinkt als een bad guy uit inspector gadget oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:36
Dit topic is toch zo goed als dood, mocht iemand nog interesse hebben in een Playstation 4.Ik heb nog een preorder liggen in een winkel in Veldhoven! Stuur mij een DM en hij is voor jou.

Zelf ophalen, zelf betalen. dus gewoon normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:50
Berichtje vandaag van Bol.com. Orders geplaatst tót 16 november zijn geleverd:
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die vóór 16 november 2013 hebben besteld.

Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij vinden het jammer dat wij nog niet aan jou kunnen leveren.

Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Wij verwachten de komende paar weken iedere week nieuwe Playstation 4 consoles te ontvangen. Helaas weten wij op dit moment nog niet exact hoeveel PlayStations wij gaan ontvangen.

Hierdoor kunnen wij helaas niet aangeven wanneer jij de Playstation 4 gaat ontvangen. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook niet up-to-date.

Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.
We doen er alles aan om jou alsnog zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Ik ruik een nieuwe schaarste aankomende maand, o.a. door Mediamarkt die aangeeft minstens een maand of misschien wel 2 maanden niet te kunnen leveren.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
BekSide schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:45:
Dit topic is toch zo goed als dood, mocht iemand nog interesse hebben in een Playstation 4.Ik heb nog een preorder liggen in een winkel in Veldhoven! Stuur mij een DM en hij is voor jou.

Net iets te ver helaas...
Voor andere pre-orders in het midden van het land of de Randstad houd ik mij graag aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Dit topic is voornamelijk dood, omdat er echt helemaal niks meer te schrapen is. ;(

Sommige winkels hebben de levertijd weer opgeschroefd naar 8 tot 9 weken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:41

Heb je een DM gestuurd, zit in de buurt van Veldhoven namelijk!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel heel stil rondom de ps4.. Is er nergens geen vooruitzicht>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:08:
Het is wel heel stil rondom de ps4.. Is er nergens geen vooruitzicht>?
Tja Japan release he, daarom is het hier zo dood!
Maar in April kun je het vrij kopen aldus Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 19-09 19:17
Jay47 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Tja Japan release he, daarom is het hier zo dood!
Maar in April kun je het vrij kopen aldus Sony.
En driveclub was een launchtitel |:( Eerst zien, dan geloven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 13-03-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Het Killzone pakket is weer bestelbaar bij de Mediamarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...ickid=1878434016991368192

Bezorging van 7 tot 9 werkdagen.

[ Voor 6% gewijzigd door slico op 13-03-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
slico schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:39:
Het Killzone pakket is weer bestelbaar bij de Mediamarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...ickid=1878434016991368192

Bezorging van 7 tot 9 werkdagen.
Het product dat u aan uw winkelmandje toe wil voegen is momenteel niet beschikbaar

Maar dat zal wel weer alleen bij mij zo zijn natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
LordLynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:49:
[...]

Het product dat u aan uw winkelmandje toe wil voegen is momenteel niet beschikbaar

Same here, zal wel uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
LordLynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:49:
[...]

Jep, net te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Was ook maar een heel klein aantal, waarschijnlijk had ik de laatste kon er namelijk niet meer selecteren dan 1.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Heeft er hier al iemand de vorige keer het Killzone pakket gekocht via MediaMarkt?
En zoja, hoe lang duurde het voordat je hem binnen kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Zou Sony nu weer een tijdje alleen Killzone bundles leveren? Namelijk wel apart dat MM ze na 2/3 maanden weer levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:41
Besteld, en bedankt voor de tip! tussen 17 en 18 maart geleverd.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt! ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guntario
  • Laatst online: 07-09 09:28
Voor de mensen die zich afvragen hoeveel ze er hebben, op het moment kun je tot 290 consoles in 1 keer bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
Guntario schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:53:
[...]

Voor de mensen die zich afvragen hoeveel ze er hebben, op het moment kun je tot 290 consoles in 1 keer bestellen :+
half uur later nog 170!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
En nu nog maar 20 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

zo rustiger geworden hier :) dus bijna iedereen is voorzien van PS4 dus ;)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

nope je kan nog bestellen .. nee dus :) :>

[ Voor 5% gewijzigd door DJkim op 13-03-2014 17:03 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:38
nee hoor je kan niet meer bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik heb er nog iemand blij mee kunnen maken :) Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Tuurlijk. Weer te laat op Sony.nl.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 21:17
wizzlewaxx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:46:
Tuurlijk. Weer te laat op Sony.nl.....
Als ik wil bestellen is die gewoon op voorraad hoor.
Ik hoef er zelf geen want heb hem zelf al een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

LordFather schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:51:
[...]

Als ik wil bestellen is die gewoon op voorraad hoor.
Ik hoef er zelf geen want heb hem zelf al een tijdje :)
Nee, in winkelmandje lukt wel maar afrekenen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 21:17
C0nscious schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:06:
[...]

Nee, in winkelmandje lukt wel maar afrekenen niet.
ahhh oke zover had ik nog niet gekeken nee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Beste medetweakers,

Mijn bestelling bij Sony.nl van 4 februari is vandaag verzonden rond 5 uur.

Ik zal deze dus morgen ontvangen.

Bedankt voor jullie support en linkje!

Ik zal dit topic nog wel eens in gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
Waar de klote blijft wehkamp nou???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Eind Maart voor de klanten die in December hebben besteld

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
naturalcool schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:00:
Waar de klote blijft wehkamp nou???
Ben blij dat je aangeeft wanneer besteld enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag in aantal BS'sen geweest waar briefjes ophingen met : nu reservering = voor 30 april een ps4.

het word steeds makkelijker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:30:
vandaag in aantal BS'sen geweest waar briefjes ophingen met : nu reservering = voor 30 april een ps4.

het word steeds makkelijker:)
Dat geeft inderdaad wat meer zekerheid, maar nog steeds... uiterlijk 30 april, duurt nog een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
30 april dat is meer dan anderhalve maand later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Vandaag gebelt door de Wehkamp, hij wordt morgen eindelijk geleverd...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Jer0entjeh88 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:07:
Vandaag gebelt door de Wehkamp, hij wordt morgen eindelijk geleverd...
Wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Hetzelfde hier, vandaag gebeld door Wehkamp en morgen mag ik 'm dan eindelijk verwachten. 2 December besteld, en ik had de megabundel omgezet in een kale versie.

Overigens krijg ik het resterende bedrag wel gewoon terug op m'n rekening werd me toegezegd, ondanks dat ik heb betaald met die AH-bonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Wel goed om te zien dat ze opeens al bij 2 december zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Sony.nl is ook onderweg hier.
Bol.com lijkt de traagste nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Laatst online: 12-08 13:15
7 december besteld bij wehkamp, maar er is eindelijk een btje leven daar.
Mooi dat 2 december bestellingen geleverd worden, dat is hopelijk ook een goed teken voor mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Mwah, eind oktober besteld bij Dixons, tot nu toe alleen een verhaal dat mijn order (voor het killzone launch pack) omgezet gaat worden voor de losse spullen, maar het daadwerkelijke omzetten is nog steeds niet gebeurd Al 2 keer om gevraagd en dan zeggen ze 'dat dat tijd kost' maar meer dan een maand om een order om te zetten?

Wat ik wel vaag blijf vinden is dat je bij Sony (en ook de mediamarkt) de PS4 niet kunt voorbestellen, enkel wanneer die in stock is maar dan zijn ze natuurlijk binnen no time weer weg...
Pagina: 1 ... 29 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]