Lukt niet meer in de winkel volgens mij, het landelijk systeem is aangepast. Een collega heeft het gisteren nog geprobeerd, maar hij moest een belbundel en een 4G databundel nemen van minimaal 250MB.alwaysleft schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:52:
Leuk als mensen laten weten of het nog in de winkel is gelukt....
Er moet even duidelijk in de topic start gezet worden dat er 99 procent kans is dat het in de winkel niet lukt en op internet sowieso niet. Dat voorkomt teleurstellingen. En dan kunnen we dit topic openhouden voor de wachtende.
https://www.youtube.com/@droommotor
Het is niet gelukt met de Iphone en 10 euro abbo
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Verwijderd
Lukt het ook niet als je ze ahv de screenshots in dit topic attendeert op de prijs in de webshop en dat andere mensen hem gewoon met het startabonnement geleverd krijgen? Of zeggen ze dan dat het een fout is geweest?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 12:32 ]
Als ik het zo lees is het maar een paar mensen gelukt in de winkel gisteren. Daar komt bij dat er eentje de mazzel had dat systeem van Phonehouse plat lag toen hij bestelde. Ik denk dat het einde goedkope 5S maand constructie is.Denzis schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:04:
Er moet even duidelijk in de topic start gezet worden dat er 99 procent kans is dat het in de winkel niet lukt en op internet sowieso niet. Dat voorkomt teleurstellingen. En dan kunnen we dit topic openhouden voor de wachtende.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Ik sprak gisteren mensen die het hier geprobeerd hebben in de winkel, maar die door aardige verkopers werden gewezen op het feit dat de boel niet klopte met verwijzing naar t-mobile website. Zoals zojuist gezegd. De mensen die maandag hebben besteld online of die die dag of gisteren nog een goedgezinde verkoper aantroffen in the Phone House hebben allemaal gewoon geluk gehad.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:31:
Lukt het ook niet als je ze ahv de screenshots in dit topic attendeert op de prijs in de webshop en dat andere mensen hem gewoon met het startabonnement geleverd krijgen? Of zeggen ze dan dat het een fout is geweest?
Overigens doet het me denken aan het verhaal bij de Footlocker een paar jaar geleden in de Kalverstraat. Er was toen in de uitverkoop totaal verkeerd geprijsd, Nike air maxen voor 20 tientjes. Ik kwam toen net te laat, de deuren van de winkel waren dicht maar iedereen nog in de winkel was mocht de boel gewoon tegen de prijs die er op stond meenemen
[ Voor 19% gewijzigd door zap8 op 05-02-2014 12:39 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Hoop dat mijne nog geleverd wordt dan, heb enkel het mailtje gehad met "levertijd bedraagt 0-3 weken".
Had hem ook wel erg laat besteld daar niet van.
Had hem ook wel erg laat besteld daar niet van.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Komt dus wel goed zoals iemand bevestigd kreeg via de facebookpagina van phonehouse
Via de website is de IPhone 5s (grijs en zilver) weer leverbaar. Helaas kan je deze niet bestellen in combinatie met een T-mobile (je krijgt een foutmelding). Met Vodafone of KPN abonnement lukt wel, maar de kortingscode werkt vervolgens niet.
Nee het lijkt er op dat ze alleen nog met de "aangeraden" toestellen en abonnement geleverd gaan worden, maar niet meer i.c.m. iPhone 5SGeen12 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:48:
Via de website is de IPhone 5s (grijs en zilver) weer leverbaar. Helaas kan je deze niet bestellen in combinatie met een T-mobile (je krijgt een foutmelding). Met Vodafone of KPN abonnement lukt wel, maar de kortingscode werkt vervolgens niet.
http://www.phonehouse.nl/telefoon/apple/iphone5s16gb/?type=abonnement&color=grey&q=&
Ik zie nog steeds een verwachte levertijd van 3 tot 4 weken
Edit: Pagina geeft nu een error
Ik zie nog steeds een verwachte levertijd van 3 tot 4 weken
Edit: Pagina geeft nu een error
[ Voor 7% gewijzigd door jayjay2 op 05-02-2014 13:25 ]
O dat is lastig dan, dan weet je eigenlijk niet waarvoor je tekent. Of staat er wel een omschrijving van het abonnement op?Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:11:
2x handtekening gezet, op het contract staat niet specifiek het maandbedrag, maar wel contractduur.
Voor 20 tientjes is het niet zo een bijzondere deal toch?zap8 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:36:
[...]
Ik sprak gisteren mensen die het hier geprobeerd hebben in de winkel, maar die door aardige verkopers werden gewezen op het feit dat de boel niet klopte met verwijzing naar t-mobile website. Zoals zojuist gezegd. De mensen die maandag hebben besteld online of die die dag of gisteren nog een goedgezinde verkoper aantroffen in the Phone House hebben allemaal gewoon geluk gehad.
Overigens doet het me denken aan het verhaal bij de Footlocker een paar jaar geleden in de Kalverstraat. Er was toen in de uitverkoop totaal verkeerd geprijsd, Nike air maxen voor 20 tientjes. Ik kwam toen net te laat, de deuren van de winkel waren dicht maar iedereen nog in de winkel was mocht de boel gewoon tegen de prijs die er op stond meenemen
Vanmiddag naar The Phone House winkel in Eindhoven geweest. Kon iPhone 5S gelijk meekrijgen, T-mobile abbo met 0 belminuten was geen probleem, toen 0 MB internetbundel aangeklikt en even later alles in orde aan het maken (legitimatiebewijs, bankpas 1 cent pinnen, etc.) bleek dat ze de voorwaarden nog eens ging nalezen en concludeerde dat ik persé een 1GB bundel moest afnemen omdat alles daaronder niet 4G was.
Morgen dus maar een andere winkel proberen...
Ontzettend jammer als je bij TPH zo 45 minuten hebt staan te verdoen. Hoeveel mensen is het inmiddels wél gelukt in een winkel?
Morgen dus maar een andere winkel proberen...
Ontzettend jammer als je bij TPH zo 45 minuten hebt staan te verdoen. Hoeveel mensen is het inmiddels wél gelukt in een winkel?
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.CeeJay op 05-02-2014 13:59 ]
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Heb je wel die 1 cent terug gevraagd?Mr.CeeJay schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:58:
Vanmiddag naar The Phone House winkel in Eindhoven geweest. Kon iPhone 5S gelijk meekrijgen, T-mobile abbo met 0 belminuten was geen probleem, toen 0 MB internetbundel aangeklikt en even later alles in orde aan het maken (legitimatiebewijs, bankpas 1 cent pinnen, etc.) bleek dat ze de voorwaarden nog eens ging nalezen en concludeerde dat ik persé een 1GB bundel moest afnemen omdat alles daaronder niet 4G was.
Morgen dus maar een andere winkel proberen...
Ontzettend jammer als je bij TPH zo 45 minuten hebt staan te verdoen. Hoeveel mensen is het inmiddels wél gelukt in een winkel?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Lijkt mij dat de deal al beklonken is. Dus ze moeten leveren.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Zover ik de draad bij hou, PhoneHouse Heerlen leverde uit en een PhoneHouse in Amsterdam dat was allemaal gisteren.Mr.CeeJay schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:58:
Vanmiddag naar The Phone House winkel in Eindhoven geweest. Kon iPhone 5S gelijk meekrijgen, T-mobile abbo met 0 belminuten was geen probleem, toen 0 MB internetbundel aangeklikt en even later alles in orde aan het maken (legitimatiebewijs, bankpas 1 cent pinnen, etc.) bleek dat ze de voorwaarden nog eens ging nalezen en concludeerde dat ik persé een 1GB bundel moest afnemen omdat alles daaronder niet 4G was.
Morgen dus maar een andere winkel proberen...
Ontzettend jammer als je bij TPH zo 45 minuten hebt staan te verdoen. Hoeveel mensen is het inmiddels wél gelukt in een winkel?
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Mijn ervaring is dat je op het laatste moment pas teken bij het afsluiten van een abonnement. Zolang er niet getekend is, is er ook nog niets rond.kevinl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:01:
Lijkt mij dat de deal al beklonken is. Dus ze moeten leveren.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Meestal teken ik het contract en dan betaal ik.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
morgen naar Heerlen dus, is ook nog eens minder ver
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Ook hier is de Iphone 5s geleverd. Thanks Phonehouse!
Sta nog in de wacht. Kunnen mensen aangeven wanneer ze besteld hebben? Begin toch telkens meer zin in de iPhone te hebben. Had ik niet verwacht.
https://www.youtube.com/@droommotor
Maandag 21.20 besteld, dinsdagochtend nog een bevestiging gehad dat ze de order hebben ontvangen. Binnen 0-3 weken levering. Maar nog geen telefoontje of iets gehad helaas
✌
Dit, alleen 5 uur later besteld.MJHH93 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:31:
Maandag 21.20 besteld, dinsdagochtend nog een bevestiging gehad dat ze de order hebben ontvangen. Binnen 0-3 weken levering. Maar nog geen telefoontje of iets gehad helaas
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dan ben je gewoon te laat, ik heb hem om iets over half 9 besteld en bij mij wordt die morgen afgeleverd.MJHH93 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:31:
Maandag 21.20 besteld, dinsdagochtend nog een bevestiging gehad dat ze de order hebben ontvangen. Binnen 0-3 weken levering. Maar nog geen telefoontje of iets gehad helaas
En het is geen complete willekeur? Er zijn mensen die hem diep in de nacht hebben besteld en al een afspraak hebben.NotSoSteady schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Dan ben je gewoon te laat, ik heb hem om iets over half 9 besteld en bij mij wordt die morgen afgeleverd.
Denk ik.
Rare uitspraak Haha.
https://www.youtube.com/@droommotor
Nah ik verwacht het nog gewoon hoor, zie reactie op facebook vraag van iemand hier en anders hadden ze het vast al geanuleerdNotSoSteady schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Dan ben je gewoon te laat, ik heb hem om iets over half 9 besteld en bij mij wordt die morgen afgeleverd.
✌
Hoorde net van iemand dat iemand hem vandaag nog bij Phone House van Baerlestraat heeft mee kunnen krijgen. Dacht ik deel dit even voordat de winkel dicht zo meteen dicht gaat.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Welke iphone hebben degenen gekozen die t al hebben ontvangen? Zag ergens een silver, mijn zusje heeft namelijk goud gekozen en daar duurt t ook nog wel even. Oja en ze is haar id kwijt
Gelukkig kan je zelf een afleverdatum bij hun kiezen straks
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb zelf ook een gold/champagne besteld, dus verwacht ook wel een langere leveringstijd. Op zich wel prima, want ben de komende weken toch niet thuis.
Weet iemand of je bij AMP ook bijvoorbeeld een afspraak over 2 a 3 weken kan maken al zouden ze vandaag/morgen bellen voor een levering?
Weet iemand of je bij AMP ook bijvoorbeeld een afspraak over 2 a 3 weken kan maken al zouden ze vandaag/morgen bellen voor een levering?
Tegen het 10 euro abbo?zap8 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:12:
Hoorde net van iemand dat iemand hem vandaag nog bij Phone House van Baerlestraat heeft mee kunnen krijgen. Dacht ik deel dit even voordat de winkel dicht zo meteen dicht gaat.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
In de phonehouse Zeist moest er minimaal een databundel van 1gb erbij genomen worden.
De manager zei dat ze net een mail had gekregen van het hoofdkantoor dat de 10 Euro abbo van t-mobile niet meedoet tenzij dus de databundel van 1gb
De manager zei dat ze net een mail had gekregen van het hoofdkantoor dat de 10 Euro abbo van t-mobile niet meedoet tenzij dus de databundel van 1gb
Ook een gouden besteld en nog 0-3 weken, denk zelf dat het binnen 2 weken geleverd wordt (volkomen goktn-fr schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:19:
Ik heb zelf ook een gold/champagne besteld, dus verwacht ook wel een langere leveringstijd. Op zich wel prima, want ben de komende weken toch niet thuis.
Weet iemand of je bij AMP ook bijvoorbeeld een afspraak over 2 a 3 weken kan maken al zouden ze vandaag/morgen bellen voor een levering?
Twijfel wel of ik de 5s houd, heb net een z1 die prima bevalt
Hier ook de 5s binnen:)
Tegelijk met een Note3
Tegelijk met een Note3
Ik heb zojuist een bericht ontvangen van Phonehouse dat t-mobile mijn (10 euro abo) order nog niet heeft kunnen verwerken en dat de levering wordt uitgesteld. Geen annulering dus, maar ook nog geen bevestiging.
Had via prive bericht op facebook gevraagd naar de status van mijn order en of ze iets konden zeggen over de levertijd
Hi Mark,
Ik heb helaas nog geen update wanneer (en hoeveel, gezien de extreme populariteit van deze actie) we weer iPhones binnen krijgen. Het enige wat ik op het moment kan zien is dat hij in bestelling is.
Met vriendelijke groet,
Phone House webcare
Hi Mark,
Ik heb helaas nog geen update wanneer (en hoeveel, gezien de extreme populariteit van deze actie) we weer iPhones binnen krijgen. Het enige wat ik op het moment kan zien is dat hij in bestelling is.
Met vriendelijke groet,
Phone House webcare
✌
Wel leuk dat de iPhone 5s inmiddels weer op direct leverbaar staat :-/MJHH93 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:04:
Had via prive bericht op facebook gevraagd naar de status van mijn order en of ze iets konden zeggen over de levertijd
Hi Mark,
Ik heb helaas nog geen update wanneer (en hoeveel, gezien de extreme populariteit van deze actie) we weer iPhones binnen krijgen. Het enige wat ik op het moment kan zien is dat hij in bestelling is.
Met vriendelijke groet,
Phone House webcare
Direct even gevraagd via de chatRub147 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:55:
[...]
Wel leuk dat de iPhone 5s inmiddels weer op direct leverbaar staat :-/
Als ik de tmobile 5s wil openen dan gaat hij weer terug naar het overzicht
[ Voor 14% gewijzigd door MJHH93 op 05-02-2014 19:07 ]
✌
Laat even weten! Ongeduld slaat toeMJHH93 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:04:
[...]
Direct even gevraagd via de chat
Als ik de tmobile 5s wil openen dan gaat hij weer terug naar het overzicht
https://www.youtube.com/@droommotor
Verwijderd
Ik vrees dat het niet meer mogelijk gaat worden om de deal te bestellen i.c.m. een kaal T-mobile abonnement. Vooral nu ik lees dat het hoofdkantoor expliciet nog een mail heeft verstuurd aan de Phone House vestigingen dat dit niet (meer) mag. Kan me ook haast niet voorstellen dat de actie hiervoor bedoeld is
Binnenkort zal er wel weer een andere actie voorbijkomen, misschien nog beter
Binnenkort zal er wel weer een andere actie voorbijkomen, misschien nog beter
Beste *******,
Op basis van de nu bekende gegevens heeft T-Mobile besloten u als klant geen mogelijkheid tot aansluiting te geven. Vanwege de privacywetgeving hebben wij geen verdere informatie over de reden van afwijzing.
Indien u verdere informatie wenst omtrent de reden(en) die tot deze beslissing hebben geleid, dient u contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile. Klik hier voor contact gegevens van de netwerken.
Let op: Helaas kunnen wij om bovenstaande reden uw bestelling niet uitleveren, uw afspraak komt hiermee te vervallen.
Als u alsnog graag een abonnement wilt afsluiten willen wij u de mogelijkheid bieden om opnieuw een bestelling te plaatsen op http://www.phonehouse.nl/mobiele-telefoons/ maar geven u het advies om het te proberen bij een ander netwerk. U kunt ook overwegen om een Sim Only abonnement af te sluiten.
Heeft u vragen of wilt u hulp bij het bestellen dan helpen wij u graag verder op telefoonnummer 0900-424-0900. Elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 17:30 (10ct p/m).
Raar, T-mobile heeft nooit iets ontvangen of geweigerd! Ze zeggen ook dat ze gezien mijn bestaande abonnement (betaling en duur daarvan) nooit zou worden afgekeurd.
Op basis van de nu bekende gegevens heeft T-Mobile besloten u als klant geen mogelijkheid tot aansluiting te geven. Vanwege de privacywetgeving hebben wij geen verdere informatie over de reden van afwijzing.
Indien u verdere informatie wenst omtrent de reden(en) die tot deze beslissing hebben geleid, dient u contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile. Klik hier voor contact gegevens van de netwerken.
Let op: Helaas kunnen wij om bovenstaande reden uw bestelling niet uitleveren, uw afspraak komt hiermee te vervallen.
Als u alsnog graag een abonnement wilt afsluiten willen wij u de mogelijkheid bieden om opnieuw een bestelling te plaatsen op http://www.phonehouse.nl/mobiele-telefoons/ maar geven u het advies om het te proberen bij een ander netwerk. U kunt ook overwegen om een Sim Only abonnement af te sluiten.
Heeft u vragen of wilt u hulp bij het bestellen dan helpen wij u graag verder op telefoonnummer 0900-424-0900. Elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 17:30 (10ct p/m).
Raar, T-mobile heeft nooit iets ontvangen of geweigerd! Ze zeggen ook dat ze gezien mijn bestaande abonnement (betaling en duur daarvan) nooit zou worden afgekeurd.
Heel vreemd en een beetje waar ik al bang voor was/ben.menalert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:34:
Beste *******,
Op basis van de nu bekende gegevens heeft T-Mobile besloten u als klant geen mogelijkheid tot aansluiting te geven. Vanwege de privacywetgeving hebben wij geen verdere informatie over de reden van afwijzing.
Indien u verdere informatie wenst omtrent de reden(en) die tot deze beslissing hebben geleid, dient u contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile. Klik hier voor contact gegevens van de netwerken.
Let op: Helaas kunnen wij om bovenstaande reden uw bestelling niet uitleveren, uw afspraak komt hiermee te vervallen.
Als u alsnog graag een abonnement wilt afsluiten willen wij u de mogelijkheid bieden om opnieuw een bestelling te plaatsen op http://www.phonehouse.nl/mobiele-telefoons/ maar geven u het advies om het te proberen bij een ander netwerk. U kunt ook overwegen om een Sim Only abonnement af te sluiten.
Heeft u vragen of wilt u hulp bij het bestellen dan helpen wij u graag verder op telefoonnummer 0900-424-0900. Elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 17:30 (10ct p/m).
Raar, T-mobile heeft nooit iets ontvangen of geweigerd! Ze zeggen ook dat ze gezien mijn bestaande abonnement (betaling en duur daarvan) nooit zou worden afgekeurd.
Heb nu bij t-mobile nagevraagd of zij al een order hebben binnen gekregen en wacht nog op antwoord.
Hier ook een afwijzing van t-mobile binnen.
Hmm is dit nu een manier om niet te leveren ofzo.. Mijn zusje heeft nog geen abo gehad bij t mobile dus haar kunnen ze dan hopelijk niet afwijzen
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ja een abo heb ik al lopen maar zolang deze al 2 maanden loopt + geen betalingsachterstand bij dit abonnement (of andere provider) weigert T-mobile een klant niet. In mijn geval zou het zeker niet geweigerd worden en kon wel via hen een abonnement afsluiten (maar dat willen we niet) ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door menalert op 05-02-2014 19:55 ]
Verwijderd
Wat hebben jullie besteld?
Ik was al klant bij t-mobile (en uitgeleverd), dus daar ligt het niet aan.
Ik was al klant bij t-mobile (en uitgeleverd), dus daar ligt het niet aan.
Wel raar, mensen die er als eerst bij waren via internet krijgen dus niet afgeleverd,
had ik dat geweten was ik meteen naar de phone house gefietst om gelijk een iphone 5s mee te krijgen
zoals sommigen die het wel gelukt is
had ik dat geweten was ik meteen naar de phone house gefietst om gelijk een iphone 5s mee te krijgen
zoals sommigen die het wel gelukt is
contact gehad met t-mobile en zij kunnen mijn order niet inzien als het via phone house is gebeurd, dus ik wacht geduldig af
Verwijderd
Je trekt wel heel snel je conclusies... bovendien worden de bestellingen niet in chronologische volgorde afgewerkt, blader maar terug.Ikpakacties schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:59:
Wel raar, mensen die er als eerst bij waren via internet krijgen dus niet afgeleverd,
had ik dat geweten was ik meteen naar de phone house gefietst om gelijk een iphone 5s mee te krijgen
zoals sommigen die het wel gelukt is
Bij mij is alles gewoon goedgekeurd, paar uurtjes geleden gebeurd.
Verwijderd
De mensen die een afwijzing hebben gehad, hebben jullie meerdere bestellingen gedaan?
Bij mij was de reden van de afwijzing dat ik 2x een iPhone had besteld. Dit mag dus blijkbaar niet.
Bij mij was de reden van de afwijzing dat ik 2x een iPhone had besteld. Dit mag dus blijkbaar niet.
Kan het ook nog zo zijn dat bij de mensen die een afwijzing hebben ontvangen, de gegevens van de legitimatie niet klopte(n)?
Op de mobiele site kon je namelijk tot maximaal 2016 opgeven als het jaar waarin de geldigheid verliep.
Als je dan een document met een geldigheid tot voorbij 2016 hebt besteld op de mobiele site, dan kloppen je gegevens feitelijk niet.
Zoiets zou ik me ook nog kunnen voorstellen.
En uiteraard BKR registraties
Op de mobiele site kon je namelijk tot maximaal 2016 opgeven als het jaar waarin de geldigheid verliep.
Als je dan een document met een geldigheid tot voorbij 2016 hebt besteld op de mobiele site, dan kloppen je gegevens feitelijk niet.
Zoiets zou ik me ook nog kunnen voorstellen.
En uiteraard BKR registraties
Verwijderd
Een pagina terug meen ik te hebben lezen dat iemand een iPhone en Galaxy Note had besteld en (tegelijk) uitgeleverd. Dus meerdere bestellingen zou in principe mogelijk geweest zijn.
Dat de legimatiegegevens niet kloppen zou weleens de reden kunnen zijn, wel beetje lullig.
Dat de legimatiegegevens niet kloppen zou weleens de reden kunnen zijn, wel beetje lullig.
bkr registraties gebeurt niet meer dacht ik, is nu preventel.
Ik heb zondagnacht 2 bestellingen gedaan. Vooralsnog geen afkeuring of goedkeuring dus zou normaal gesproken moeten lukken.
Lijkt me logischer dat de gegevens niet overeen kwamen
Lijkt me logischer dat de gegevens niet overeen kwamen
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
geluk dat mijn idkaart over 4/5 maanden afloopt haha. Je kan inderdaad niet verder dan 2016. Mijn paspoort en rijbewijs zijn niet zo heel lang geleden verlengt haha.
Hoe kan je dit zien, krijg je dan een e-mail?NotSoSteady schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:09:
Bij mij is alles gewoon goedgekeurd, paar uurtjes geleden gebeurd.
Ja, definitieve bevestiging van de afspraak.Jumpman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:59:
[...]
Hoe kan je dit zien, krijg je dan een e-mail?
Ik heb nog niets ontvangen heb maandagavond om 23:40 een iPhone 5s besteld icm met het 10 euro abbo.
Spannend.....
Spannend.....
Misschien dat het gaat om je gegevens mbt id kaart etcmenalert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:34:
Beste *******,
Op basis van de nu bekende gegevens heeft T-Mobile besloten u als klant geen mogelijkheid tot aansluiting te geven. Vanwege de privacywetgeving hebben wij geen verdere informatie over de reden van afwijzing.
Indien u verdere informatie wenst omtrent de reden(en) die tot deze beslissing hebben geleid, dient u contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile. Klik hier voor contact gegevens van de netwerken.
Let op: Helaas kunnen wij om bovenstaande reden uw bestelling niet uitleveren, uw afspraak komt hiermee te vervallen.
Als u alsnog graag een abonnement wilt afsluiten willen wij u de mogelijkheid bieden om opnieuw een bestelling te plaatsen op http://www.phonehouse.nl/mobiele-telefoons/ maar geven u het advies om het te proberen bij een ander netwerk. U kunt ook overwegen om een Sim Only abonnement af te sluiten.
Heeft u vragen of wilt u hulp bij het bestellen dan helpen wij u graag verder op telefoonnummer 0900-424-0900. Elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 17:30 (10ct p/m).
Raar, T-mobile heeft nooit iets ontvangen of geweigerd! Ze zeggen ook dat ze gezien mijn bestaande abonnement (betaling en duur daarvan) nooit zou worden afgekeurd.
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Zou eventueel kunnen, maar eenmaal dit bericht gekregen is er geen mogelijkheid tot heropening van de bestelling. T-mobile geeft aan dat er nooit een aanvraag is geweest en ook niet afgekeurd is. Mocht ik toch opnieuw wil bestellen moet ik met phonehouse contact op nemen. Morgen zal ik dit verder onderzoeken. Ik vraag me af of nog meer mensen dit bericht hebben gehad?Avance schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:21:
[...]
Misschien dat het gaat om je gegevens mbt id kaart etc
Nope, (nog) niks. idkaart nog tot 2016 geldig.
Verwijderd
"Zou eventueel kunnen?"
De vraag is gewoon of jouw ID gegevens (jaartal) overeenkomen met wat je ingevuld had. Lijkt me niet een hele moeilijke vraag?
Dan is het tenminste voor iedereen hier duidelijk wat de reden van afwijzing is kan zijn, voordat men door gaat speculeren of zelfs al allerlei conclusies gaat trekken
De vraag is gewoon of jouw ID gegevens (jaartal) overeenkomen met wat je ingevuld had. Lijkt me niet een hele moeilijke vraag?
Dan is het tenminste voor iedereen hier duidelijk wat de reden van afwijzing is kan zijn, voordat men door gaat speculeren of zelfs al allerlei conclusies gaat trekken
Heeft iemand een foto van de advertentie kunnen maken? Alle abonnementen die je nu af wilt sluiten kunnen alleen via de winkel, en ik zou toch graag verlengen met een Sony Xperia Z1 compact... Alvast bedankt
Ergens in t begin had ik een afbeelding geplaatst, kijk even terug. Pagina 11
[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 06-02-2014 00:13 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik was vergeten dat je een mail hebt gekregen met alle ingevulde informatieVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:01:
"Zou eventueel kunnen?"
De vraag is gewoon of jouw ID gegevens (jaartal) overeenkomen met wat je ingevuld had. Lijkt me niet een hele moeilijke vraag?
Dan is het tenminste voor iedereen hier duidelijk wat de reden van afwijzing is kan zijn, voordat men door gaat speculeren of zelfs al allerlei conclusies gaat trekken
Verwijderd
Ok duidelijk.
Vaag wat nu precies de reden kan zijn, misschien is er iets in je persoonlijke situatie veranderd wat de check beïnvloedt, geen idee.
Hij bedoelt de foto van het krantenknipsel, iemand had de Metro op de foto gezet, ergens midden in dit topic.
Vaag wat nu precies de reden kan zijn, misschien is er iets in je persoonlijke situatie veranderd wat de check beïnvloedt, geen idee.
Hij bedoelt de foto van het krantenknipsel, iemand had de Metro op de foto gezet, ergens midden in dit topic.
Net nog een reactie ontvangen:
Hi Mark,
dit geldt helaas niet voor elke iPhone. De iPhones die we van T-Mobile krijgen hebben een langere levertijd. We hebben daarom voor de zekerheid ook een extra melding in de linkerbalk gezet, aangezien we nog niet weten wanneer en hoe veel iPhones T-Mobile kan leveren.
Met vriendelijke groet,
Phone House Webcare
Hi Mark,
dit geldt helaas niet voor elke iPhone. De iPhones die we van T-Mobile krijgen hebben een langere levertijd. We hebben daarom voor de zekerheid ook een extra melding in de linkerbalk gezet, aangezien we nog niet weten wanneer en hoe veel iPhones T-Mobile kan leveren.
Met vriendelijke groet,
Phone House Webcare
✌
Nou dat wordt lang wachten waarschijnlijk voor mij gezien ik hem na 1 uur 's nachts had besteld.
Jammer dat je de bestelling niet kan ophalen in de winkel.
Jammer dat je de bestelling niet kan ophalen in de winkel.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hmmm, iPhones die door T-Mobile zelf geleverd moeten worden, waarschijnlijk dus met T-Mobile lock voor de duur van het contract.MJHH93 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:51:
Net nog een reactie ontvangen:
Hi Mark,
dit geldt helaas niet voor elke iPhone. De iPhones die we van T-Mobile krijgen hebben een langere levertijd. We hebben daarom voor de zekerheid ook een extra melding in de linkerbalk gezet, aangezien we nog niet weten wanneer en hoe veel iPhones T-Mobile kan leveren.
Met vriendelijke groet,
Phone House Webcare
Ik weet dat er eerder in het topic is gezegd, dat dit niet meer gebeurd. maar als ik dit zo lees zou dit mij niet verbazen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 06-02-2014 10:44 ]
Zojuist mijn iPhone 5s ontvangen icm met het abonnement van €10 per maand.
Er zit, zoals al meerdere keren aangegeven, geen lock op Nederlandse telefoons..
@DJustin; Hoe laat had je de telefoon ongeveer besteld?
@DJustin; Hoe laat had je de telefoon ongeveer besteld?
[ Voor 26% gewijzigd door Famous op 06-02-2014 10:45 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Het gaat helaas niet op volgorde .. Ik had om 21.20 besteld en mensen na mij hebben het toestel al ontvangen
✌
Dezelfde kleur?MJHH93 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:50:
Het gaat helaas niet op volgorde .. Ik had om 21.20 besteld en mensen na mij hebben het toestel al ontvangen
Ik had hier rond half 9 besteld, maar omdat t goud is duurt t swso langer dan de rest. Zusje wordt al onrustig
NS FC: SW 2742 0448 8213
20:30 uur, wel de grijze variant. Ik kon het gisterenmiddag al geleverd krijgen, maar toen was ik aan het werk, dus heb de telefoon vanochtend gekregen.[b]Famous schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:45
@DJustin; Hoe laat had je de telefoon ongeveer besteld?
T-Mobile acceptatie had ik eergisteravond al.
Hij is binnen, thanks voor de tip! Niet veel veranderd ten opzichte van de 5, maar toch een erg lekker toestel.
Heeft iemand al iets ontvangen die al een abonnement bij T-Mobile heeft lopen, en dit dus zijn tweede abonnement bij T-Mobile is?
Goedemiddag heren, ik lees nu pas over deze actie. Is het inmiddels al afgelopen of kan ik nog meeprofiteren?
Dinsdag morgen was het afgelopen en zijn de Actievoorwaarden op de website veranderd/verduidelijkt.nWo_Riot schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:03:
Goedemiddag heren, ik lees nu pas over deze actie. Is het inmiddels al afgelopen of kan ik nog meeprofiteren?
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 06-02-2014 14:13 ]
Ah, daar was ik al bang voor, was het topic op sneltreinvaart aan het doorpluizen en zag het aankomen. Is er nu nog ergens winst te behalen of is de aantrekkelijkheid om zeep geholpen? (Ben in de markt voor een nieuw toestel, hoef niet perse een Iphone 5)Jumpman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:12:
[...]
Dinsdag morgen was het afgelopen en zijn de Actievoorwaarden op de website veranderd/verduidelijkt.
Nagenoeg om zeep geholpen. Maar een telefoon met abbo voor niet veel meer dan de kostprijs van de telefoon is het wel ok.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Dat moet je even uitzoeken, volgens mij zijn er een aantal abonnementen en smartphone niet meer mogelijk.
Verwijderd
Voor 580 wacht ik liever op de iPhone 6. Heb nu een 4 en twijfel tussen 5s en 6.Denzis schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:27:
[...]
Is opzicht ook niet verkeerd als je op zoek was naar een iPhone.
Ik heb geen idee, na het doorbladeren van dit topic ben ik gelijk naar de winkel gelopen. Maar voorwaarden zijn nu aangepast?GioStyle schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:30:
[...]
Dat is toch de actie niet? Het gaat om een 4G data abonement. Bij elk 4G abonnement krijg je 50% korting op het toestelprijs. Wat voor belbundel je erbij neemt lijkt mij irrelevant.
Ja kennis van me. Weet alleen niet wat voor abbo hij had. Zal es navragen.Jumpman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:49:
Heeft iemand al iets ontvangen die al een abonnement bij T-Mobile heeft lopen, en dit dus zijn tweede abonnement bij T-Mobile is?
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Kreeg je een mail van t-mobile of the phone house dat je aanvraag was geaccepteerd? En je kon ook meteen een aflevering plannen dus?DJustin schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:21:
[...]
20:30 uur, wel de grijze variant. Ik kon het gisterenmiddag al geleverd krijgen, maar toen was ik aan het werk, dus heb de telefoon vanochtend gekregen.
T-Mobile acceptatie had ik eergisteravond al.
In fysieke winkels schijnt de telefoon via de actie tm gisteren nog wel verkrijbaar te zijn geweest. Weet niet hoe het vandaag zit.Jumpman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:12:
[...]
Dinsdag morgen was het afgelopen en zijn de Actievoorwaarden op de website veranderd/verduidelijkt.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Bij mij werd de afspraak direct gepland, daarna kwam pas de goedkeuring van T-Mobile en daarna de officiële bevestiging van de afspraak. Ik moet zeggen dat het afhandelen van het contract op een zeer goede manier en nette manier ging.tn-fr schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:44:
[...]
Kreeg je een mail van t-mobile of the phone house dat je aanvraag was geaccepteerd? En je kon ook meteen een aflevering plannen dus?
Uhm de iPhone 5S was 47x of 46x ... weet niet precies meer hoeveel dit is wel inclusief de abonnementskosten.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:41:
[...]
Voor 580 wacht ik liever op de iPhone 6. Heb nu een 4 en twijfel tussen 5s en 6.
[...]
Ik heb geen idee, na het doorbladeren van dit topic ben ik gelijk naar de winkel gelopen. Maar voorwaarden zijn nu aangepast?
[ Voor 4% gewijzigd door Camo op 06-02-2014 15:35 ]
312 euro voor de iPhone, 150 euro aan abonnementskosten.
Ziet er naar uit dat ik hem geleverd krijg. Al 4 dagen niets gehoord is goed nieuws haha. Wel 3/4 weken wachten. Maarja dat neem ik maar voor lief. Kheb voor rembours gekozen dus duurt het nog even.
Ik keek zojuist op de mijnorderstatus gebeuren en zag dat er nu staat dat ze contact met me zullen opnemen voor het maken van een afspraak.kx22 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:48:
Ziet er naar uit dat ik hem geleverd krijg. Al 4 dagen niets gehoord is goed nieuws haha. Wel 3/4 weken wachten. Maarja dat neem ik maar voor lief. Kheb voor rembours gekozen dus duurt het nog even.
[ Voor 3% gewijzigd door Camo op 06-02-2014 17:03 ]