Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Zelfde verhaal hier. Zit beweging in. Ben benieuwd

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Ook hier zelfde bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:20

GS88

π raat

Ik heb een aantal bladzijdes hier doorgenomen, het lijkt enkel over de iPhone 5S te gaan.. loont het ook om een andere telefoon te nemen (of is 't dan niet echt een goede deal meer?),

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Scheelt een paart eurootjes als je het via deze methode doet. Kan je beter voor de tmobile actie gaan.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:38
Hier ook een verandering.

Er staat wel: Tip: Nadat u de afspraak heeft gemaakt wordt uw abonnement aangevraagd bij T-Mobile. De status van deze aanvraag kunt u hier volgen!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Jumpman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:26:
Hier ook een verandering.

Er staat wel: Tip: Nadat u de afspraak heeft gemaakt wordt uw abonnement aangevraagd bij T-Mobile. De status van deze aanvraag kunt u hier volgen!
Ja dat stond er bij mij de hele dag gisteren. Aan het eind van de dag kreeg ik een mail dat mijn order nog niet was behandeld door T-mobile helaas. Hoopte vandaag wat te horen maar gezien het nu al 17:30 is verwacht ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camo schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:13:
[...]

Uhm de iPhone 5S was 47x of 46x ... weet niet precies meer hoeveel dit is wel inclusief de abonnementskosten.
Ja, daar ging ik ook vanuit, maar kreeg dus in de winkel te horen dat ik minimaal 90 min belbundel erbij moest nemen wat dus 120 euro duurder was. In totaal kwam ik uit op 578.

Anders had ik het gelijk meegenomen voor 465.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopkiller
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-10-2022
Waar zien jullie dat de status gewijzigd is.
Zou iemand een link kunnen plaatsen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopkiller
Oww zie het al, bij mij staat er nog steeds:

Bedankt voor uw bestelling bij The Phone House. Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Zodra we uw bestelling weer op voorraad hebben ontvangt u van ons een email en sms waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.Wij verwachten uw toestel binnen Verwachte levertijd 0 tot 3 weken te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Afgelopen? De actie duurt nog tm 9 feb ;)

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-07-2024
Willen de mensen die de "Apple iPhone 5s 16GB T-Mobile Grey" ontvangen hebben nog even checken en mededelen of er nu definitief geen T-Mobile simlock op zit a.u.b.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
wjsbeheer schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:15:
Willen de mensen die de "Apple iPhone 5s 16GB T-Mobile Grey" ontvangen hebben nog even checken en mededelen of er nu definitief geen T-Mobile simlock op zit a.u.b.?
Als die erop zit kun je die ook heel eenvoudig weer eraf halen, tmobile heeft er zelfs een handleiding voor volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Lees de draad even op alle Nlds nieuwe iPhones zitten na de 3GS zitten geen simlocks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer wilt het waarschijnlijk meteen verkopen, het moet natuurlijk goed in de advertentie staan ;)
Waarom wil je het anders bij voorbaat weten? Je kan het zelf gewoon checken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Waarom staat in het onderwerp dat de actie is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
jroz2001 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:38:
Waarom staat in het onderwerp dat de actie is afgelopen?
De actie is niet afgelopen, maar wel met de voorwaarden waarmee ze gestart waren. Dit is denk ik gedaan om verwarring te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:36:
Meneer wilt het waarschijnlijk meteen verkopen, het moet natuurlijk goed in de advertentie staan ;)
Waarom wil je het anders bij voorbaat weten? Je kan het zelf gewoon checken lijkt me.
Ik heb geen gebruik gemaakt van de actie, maar zou dat in de toekomst evt. overwegen. Heb op de website van T-mobile nu gezien dat er inderdaad de mogelijkheid is (voor zover ik het kan overzien zonder restricties) een evt. simlock te verwijderen.

Ik heb eerder een iPhone 4 T-Mobile gehad waar overigens wél een simlock op zat, die na 12 mnd (legaal) te verwijderen was.

[ Voor 10% gewijzigd door wjsbeheer op 07-02-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Sinds de 4S zijn de Nederlandse iPhone's simlockvrij. Tevens zijn ze na 12 maanden gratis te verwijderen

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Ik type dit vanaf een 5S met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik heb zojuist een mail ontvangen van T-mobile die me bedankt voor het kiezen voor hun. Lijkt er op dat mijn bestelling van een iPhone 5s (silver) van dinsdagavond maandagavond 21:20 doorgaat :)

[ Voor 5% gewijzigd door omgwtfbbq op 07-02-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 21:43
Dinsdagavond nog kunnen bestellen ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Jumpman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:48:
[...]

De actie is niet afgelopen, maar wel met de voorwaarden waarmee ze gestart waren. Dit is denk ik gedaan om verwarring te voorkomen.
En eigenlijk draaide deze draad maar om een ding en dat is dat je voor een koopje een iPhone 5S kon bemachtigingen. Die mogelijkheid was er tot maandagnacht/ dinsdag vroeg in de ochtend online en in de winkels voor degenen die mazzel hadden tm afgelopen woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
tn-fr schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:05:
Dinsdagavond nog kunnen bestellen ja?
Excuus, maandagavond*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
np, dacht dat je heel gelukkig was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:56
Ik heb ook een iPhone 5s met Vodafone. Geen simlock dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Ik ben net gebeld voor een levering, maandag tussen 08.30 en 13.00, mevrouw aan de telefoon vertelde dat er nu gewacht wordt op de goedkeuring van t-mobile en als die binnen is krijg ik nog een bevestiging! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:08
Morgen denk ik even de Lumia 1020 oppikken met 10 euro abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Net gebeld met de plaatselijke Phonehouse winkel of de actie nog geldig was, maar die wisten niet eens van het bestaan van de actie af...

Nu zou ik teruggebeld worden, al lijkt dat vanavond niet meer te gaan gebeuren.

Morgen maar eens langsgaan om te kijken wat er mogelijk is :P

[ Voor 41% gewijzigd door wph op 07-02-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Net een bevestiging van tmobile gekregen, maandag wordt het toestel geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:08
Net is het mij nog gelukt in de winkel. Je moet een medewerker hebben die niet op de hoogte is van de situatie. Fysiek kunnen ze het gewoon in het systeem invoeren.
Heb nu een Z1 compact voor 230,- + 1jaar 10,-/mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
Ik denk alleen niet dat ze het nog icm de 5s doen.

Wel goeie deal gesloten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de andere toestellen zit wrs nog een beetje marge na die korting. Op een iPhone nagenoeg niet.

Wat is de stand van zaken bij de enkeling die een afwijzing hebben gehad? Was wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:24
Volgens mij kan je in de winkel proberen met de Tele 2 100 minuten.
Die kost dat wel 15 euro, maar alsnog ben je onder de 500 euro klaar.
Heb je ook 100 belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
kx22 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:01:
Volgens mij kan je in de winkel proberen met de Tele 2 100 minuten.
Die kost dat wel 15 euro, maar alsnog ben je onder de 500 euro klaar.
Heb je ook 100 belminuten.
Lijkt me geen 4G......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tele2 heeft geeneens 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:17
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:52:
Op de andere toestellen zit wrs nog een beetje marge na die korting. Op een iPhone nagenoeg niet.

Wat is de stand van zaken bij de enkeling die een afwijzing hebben gehad? Was wel benieuwd.
Maandag gaan ze opnieuw de aanvraag doen dankzij een Phonehouse medewerker die welwillend was om AMP te mailen om de order opnieuw in te voeren. De afwijzing kan gekomen zijn doordat eerste keer de aanvraag mis was gegaan en daarna weer opnieuw terwijl tmobile zegt dat er ongeveer 2 dagen tussen meoten zitten anders kom je niet door de kredietcheck heen (als ik hier echt achter wil komen moet ik een brief sturen naar tmobile en krijg dan binnen 14 dagen reactie). Maar we gaan het maandag zien!

[ Voor 7% gewijzigd door menalert op 07-02-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
De aanbieding was eerst dat je online kon bestellen met een kortingscode en dat hebben ze redelijk snel ingetrokken maar je kunt tot en met zaterdag fysiek in de winkel voor alle 4G telefoons die op voorraad zijn een abbo afsluiten, zelfs met 0 minuten maar wel minimaal 250MB databundel (in ieder geval in mijn geval).

Ik heb nu een T-mobile 0min 250 MB (daarna 64kbps) 4G abbo met een 5S 32GB voor een prijs die absoluut de moeite waard was ondanks dat ik hem bijna met 0 MB abbo had gekregen.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Maandagavond om 23.30 besteld, iPhone wordt vandaag geleverd :-)

Contract werd door T-Mobile binnen twee uurtjes goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Rub welke kleur?
Ik had rond 22:30 een gouden besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Nu online
kx22 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:07:
Rub welke kleur?
Ik had rond 22:30 een gouden besteld...
Ik had Grey, maar heb er zelf gister achteraan gebeld, aangezien de status al twee dagen op "wij maken zsm een afspraak met u" stond, ze gaven aan dat ze het enorm druk hebben en niet iedereen kunnen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beejeee
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 21:54
Rub147 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:19:
[...]

Ik had Grey, maar heb er zelf gister achteraan gebeld, aangezien de status al twee dagen op "wij maken zsm een afspraak met u" stond, ze gaven aan dat ze het enorm druk hebben en niet iedereen kunnen bellen
Heb je t mobile of AMP benaderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Nu online
beejeee schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:22:
[...]

Heb je t mobile of AMP benaderd?
AMP een tweet gestuurd, toen werd ik direct gebeld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een trend dat ze tegenwoordig de mensen op social media "voortrekken", bij t-mobile hetzelfde verhaal. Raar dat de extra mankracht niet gewoon gebruiken om de lijst netjes chronologisch af te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Vandaag nog even bij de Phone house in de Makro geprobeerd.
Lukte bijna, tot hij dacht hmmm das wel erg goedkoop. Even bellen.
Kreeg hetzelfde verhaal als iedereen te horen. Minstens 1GB.

Jammer dat is dus niet nog 1 extra iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbievb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 22:28
Juist gebelt, mijn beide iPhone 5s (space grey) worden komende zaterdag geleverd :D

Bij 1 van de 2 bestellingen heb ik overigens verlenging gekozen, maar vervolgens het simkaartnummer etc. niet ingegeven. Weet iemand of en wanneer ik dat zou moeten opgeven? Ik wilde dat namelijk met een prepaidkaartje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Zojuist ook gebeld voor een afspraak voor levering, ik was enkel te laat met opnemen en hebben een voicemail bericht achter gelaten. Zo even terug bellen (maandagnacht rond 01:15 besteld).

edit; net terug gebeld wordt dinsdag tussen 8:30 en 13:00 geleverd.

[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 08-02-2014 13:37 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook gebeld, ook maandag op dinsdag nacht besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
Niemand nog een gold/champagne gekregen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:32
Geen een betreft een gouden zeker

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
ik ook niet :(
Geen gouden blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

kx22 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:57:
Vandaag nog even bij de Phone house in de Makro geprobeerd.
Lukte bijna, tot hij dacht hmmm das wel erg goedkoop. Even bellen.
Kreeg hetzelfde verhaal als iedereen te horen. Minstens 1GB.
Vandaag in twee winkels geweest, had een nieuw toestel en nieuw abo nodig, dus ik dacht ik neem een Hi abonnement, een 1 jarig Hi 4G Medium. Kreeg ook te horen minimaal 1GB en daar voldoe ik aan, moest het ook nog eens een 2 jarig abonnement zijn..

Lange discussies gehad, maar niet meegekregen uiteindelijk, in beide winkels niet. Zeer slechte zaak dit, in twee winkels waar men allebei niet op de hoogte was van de actie, hoezo slechte interne communicatie. Vervolgens naar allerlei uitvluchten zoeken om de schade van de actie te beperken.

Eerst werd me trouwens verteld dat ik de Telegraaf mee moest nemen omdat je anders zomaar een foto van een ander had kunnen krijgen. Als respons heb ik gegeven dat de actie ook in de Metro stond, die met honderdduizenden per dag door het land verspreid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Ik ga het morgen nog proberen hier in Zoetermeer met een het duurste Hi abonnement voor 1 jaar (+100 min) met de Samsung Galaxy S4. Het mooie is dat er ook nog allerlei KPN kortingen bij komen zoals KPN Familievoordeel en KPN Compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

calvinturbo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:00:
Ik ga het morgen nog proberen hier in Zoetermeer met een het duurste Hi abonnement voor 1 jaar (+100 min) met de Samsung Galaxy S4. Het mooie is dat er ook nog allerlei KPN kortingen bij komen zoals KPN Familievoordeel en KPN Compleet :)
Klopt, dat was ook mijn doel, familievoordeel dan. KPN Compleet is niet interessant waar ik woon. Maar ja toen gingen ze opeens als eis stellen dat het een 2 jarig contact moest zijn. Toen heb ik uitgelegd dat het toestel dat ik wilde (LG G2) dan sowieso al gratis is, dus dat de actie dan niet meer zo interessant is. Dat mocht echter niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:50
Helaas in de winkel werdt mij het ook niet toegewezen, ging voor de sony z1c met voda red b 37 euro per maand en 1 jaar met bijbetaling van 187 euro.
Enkel na een belletje van zijn kant naar hun eigen interne helpdesk blijkt ineens dat dit niet mogelijk is.
Er waren 4 voorwaardes voor deze actie.
1, de telefoon moest op voorraad zijn (hij had er een maar daar was iets mee zij hij)
2, het abbo moet 4g hebben.
3, contract moet 2 jaar zijn (klopt niet want alle abbos mochten zolang 4g er maar bij zat)
4, minimaal 1gb internet (heb 2gb pakket gekozen)

Hij vond het te betallen bedrag dan wel erg apart uitkomen, en wou om deze rede niet verkopen.
Als je alles bij elkaar optelt kom je op meer dan toestel waarde dan is het toch goed, maar hij zij al kan het niet toekenen straks zit ik met een min verkoop in mijn winkel.

Maandag maar even bellen voor dit, hij heeft het genoteerd dat ik er was en gehoord had van hun klanten service dat dit allemaal mocht.

Dit is dan wel slechte actie van hun wel beloven maar niet uitleveren.

[ Voor 22% gewijzigd door franssnarf op 08-02-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

franssnarf schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:11:
Helaas in de winkel werdt mij het ook niet toegewezen, ging voor de sony z1c met voda red b 37 euro per maand en 1 jaar met bijbetaling van 187 euro.
Enkel na een belletje van zijn kant naar hun eigen interne helpdesk blijkt ineens dat dit niet mogelijk is.
Er waren 4 voorwaardes voor deze actie.
1, de telefoon moest op voorraad zijn (hij had er een maar daar was iets mee zij hij)
2, het abbo moet 4g hebben.
3, contract moet 2 jaar zijn (klopt niet want alle abbos mochten zolang 4g er maar bij zat)
4, minimaal 1gb internet (heb 2gb pakket gekozen)

Hij vond het te betallen bedrag dan wel erg apart uitkomen, en wou om deze rede niet verkopen.
Als je alles bij elkaar optelt kom je op meer dan toestel waarde dan is het toch goed, maar hij zij al kan het niet toekenen straks zit ik met een min verkoop in mijn winkel.

Maandag maar even bellen voor dit, hij heeft het genoteerd dat ik er was en gehoord had van hun klanten service dat dit allemaal mocht.

Dit is dan wel slechte actie van hun wel beloven maar niet uitleveren.
Bij mij hebben ze ook genoteerd dat ik er was. De verkoopmedewerkster durfde het ook niet aan om de actie in te voeren, ze werkte er nog niet zo lang en haar manager was er niet om toestemming te verlengen. Ze zou nog proberen om deze te bereiken vandaag en mij terug te bellen om te kijken of het alsnog door kon gaan.

Daarnet werd ik terug gebeld en het mocht toch niet. Als compensatie kon ze me 30 euro korting aanbieden. Waar ik uiteraard niet op in ben gegaan, wat ze ook begreep. Ze had zelf ook behoorlijk kritiek op hoe dit allemaal gelopen was en was vooral niet te spreken over de communicatie van hogerop, waar de actie bedacht was.

Uiteraard ga ik ook maandag nog even bellen, al acht ik de kans niet zo groot dat ik er iets mee op ga schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te horen hebben de winkels wat extra voorwaarden (damage control) toegevoegd, in schril contrast met de enkele mensen die een iPhone 5S met 1 jaar kaal abonnement hebben gescoord |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
Er stonden totaal geen voorwaarden bij dat het bij een 2-jarig abo moest zijn en over die verkoper die suggereerde dat de foto van de advertentie van iemand anders kon worden overgenomen :D Het staat zelf bij die hele actie dat er een foto van de ad gemaakt moest worden

http://www.phonehouse.nl/...LiL7NaxsrwCFfLHtAodN0YAQg

Vind het echt belachelijk hoe ze deze actie hebben opgezet, ook al was ik er gelukkig wel op tijd bij via de website (hoop ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:02:
Zo te horen hebben de winkels wat extra voorwaarden (damage control) toegevoegd, in schril contrast met de enkele mensen die een iPhone 5S met 1 jaar kaal abonnement hebben gescoord |:(
De boot gemist? :)

Gun anderen in ieder geval een keer een mooie korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pardon? Ik heb mijn iPhone 5S al binnen. Geen idee hoe jij mijn post interpreteert, boeit mij verder ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:59
Mooi haha, de smiley kwam in ieder geval zo over. Veel plezier ervan :) Die van mij komt a.s. dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tn-fr schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:45:
Er stonden totaal geen voorwaarden bij dat het bij een 2-jarig abo moest zijn en over die verkoper die suggereerde dat de foto van de advertentie van iemand anders kon worden overgenomen :D Het staat zelf bij die hele actie dat er een foto van de ad gemaakt moest worden

http://www.phonehouse.nl/...LiL7NaxsrwCFfLHtAodN0YAQg

Vind het echt belachelijk hoe ze deze actie hebben opgezet, ook al was ik er gelukkig wel op tijd bij via de website (hoop ik dan).
Beetje flauw inderdaad dat ze nu 360 graden gedraaid zijn met de oorspronkelijke voorwaarden. Misschien kan je maandag even contact opnemen met het hoofdkantoor, misschien zit die vestiging stiekem haar eigen voorwaarden te maken wat niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
Ik ga maandag bellen en dit voorleggen en eisen dat ik alsnog deze actie mee mag pakken.
Ze beloven een 50% korting op alle abbos met 4g en alle telefoons dan moeten ze maar ook toestemming geven.
En dat mogen ze dan mooi in het systeem zetten zodat ik vandeweek dit kan ophallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:57:
[...]

Beetje flauw inderdaad dat ze nu 360 graden gedraaid zijn...
offtopic:
lol...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
wph schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:04:
[...]

Klopt, dat was ook mijn doel, familievoordeel dan. KPN Compleet is niet interessant waar ik woon. Maar ja toen gingen ze opeens als eis stellen dat het een 2 jarig contact moest zijn. Toen heb ik uitgelegd dat het toestel dat ik wilde (LG G2) dan sowieso al gratis is, dus dat de actie dan niet meer zo interessant is. Dat mocht echter niet baten.
Raar, ik heb gewoon een LG g2 gekregen als verlenging van bij Hi met 100min en 6gig internet bundel en een 1 jarig abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
wph schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:04:
[...]

Het is mij gelukt met Hi, 6GB + 100 minuten voor 1 jaar, maar de verkoper mocht dat eigenlijk niet doen vanwege gewijzigde actievoorwaarden. Maar omdat ik eerder die week was geweest en toen wel te horen kreeg dat dat kon, kreeg ik het alsnog mee hier in Zoetermeer.
Ze hebben wel lopen kloten met de overzetdatum van mijn 06-nummer, aangezien mijn RobinMobile de 26e van februari verloopt en Hi pas de 10e ingaat.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

calvinturbo schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:57:
[...]
Ze hebben wel lopen kloten met de overzetdatum van mijn 06-nummer, aangezien mijn RobinMobile de 26e van februari verloopt en Hi pas de 10e ingaat.. 8)7
Nee hoor, aangezien je een maand opzegtermijn hebt is dit de eerste mogelijkheid tot ingaan van nieuwe abonnement. Je RobinMobile gaat gewoon tot de 10e (en daar betaal je ook voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
MeltedForest schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:28:
[...]

Nee hoor, aangezien je een maand opzegtermijn hebt is dit de eerste mogelijkheid tot ingaan van nieuwe abonnement. Je RobinMobile gaat gewoon tot de 10e (en daar betaal je ook voor).
Dat klopt niet, RobinMobile heeft geen maand opzegtermijn, dat dacht de verkoper van Phonehouse ook, maar kennelijk klopt dat niet.

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/720x302q90/812/lzq4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
calvinturbo schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:57:
[...]

Het is mij gelukt met Hi, 6GB + 100 minuten voor 1 jaar, maar de verkoper mocht dat eigenlijk niet doen vanwege gewijzigde actievoorwaarden. Maar omdat ik eerder die week was geweest en toen wel te horen kreeg dat dat kon, kreeg ik het alsnog mee hier in Zoetermeer.
Ik ging voor hetzelfde abonnement maar dan met 300 minuten.
Samen met Calvin woensdag naar de winkel geweest en daar inderdaad te horen gekregen dat het mocht voor 1 jaar.

Door wat vertraging niet op dezelfde tijd als Calvin kunnen kopen in de winkel (ik was uurtje later). De verkoper(s) zeiden dat het niet mocht. Toen natuurlijk flink lopen bekvechten en discussiëren met de verkopers. Ze gaan morgen bellen naar de klantenservice en regiomanager om te overleggen. Als dat niet lukt dan ga ik zelf hoofdkantoor bellen en dat abonnement eisen.
Er zijn verder nooit actievoorwaarden bekent gemaakt en deze kan je nergens op de site vinden.
En je kan toch niet zomaar je voorwaarden veranderen in de actie week zonder je klanten hiervan op de hoogte te brengen?

Dit noem ik geen "Hartelijke service van de Phone House"... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 13:22
En je kan toch niet zomaar je voorwaarden veranderen in de actie week zonder je klanten hiervan op de hoogte te brengen?
Ze zullen sowieso wel in hun voorwaarden hebben staan dat ze de actie tussentijds stop mogen zetten, wijzigen etc. Het is inderdaad wat minder naar je klanten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Telefoon is binnen! (5S Space gray) :) Simlock vrij en met het 9,99 per maand abbonoment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Vanochtend rond een uurtje of 10 een e-mail van T-Mobile met daarin de bevestiging voor het abonnement en hoe ik Deezer kan activeren. Heb echter sinds afgelopen vrijdag Spotify gekregen van KPN :+

Telefoon wordt morgen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:14
Famous schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:19:
Vanochtend rond een uurtje of 10 een e-mail van T-Mobile met daarin de bevestiging voor het abonnement en hoe ik Deezer kan activeren. Heb echter sinds afgelopen vrijdag Spotify gekregen van KPN :+

Telefoon wordt morgen afgeleverd.
Helaas nog geen T-Mobile bevestiging hier. wel een afspraak morgen voor telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopkiller
Heeft iemand al de zilveren Iphone 5S binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Owh.. Lekker dan, het vorige mailtje was enkel voor Deezer :(
Beste xxx,

Wij hebben uw aanvraag verwerkt bij T-Mobile. Op dit moment hebben wij echter nog geen terugkoppeling ontvangen van T-Mobile dat uw order is verwerkt, uw aanvraag is in behandeling.

Let op; hierdoor kan uw bestelling met ordernummer xxx, NIET worden afgeleverd op de door u afgesproken voorkeursdatum.

Hoe nu verder? Zodra T-Mobile uw aanvraag heeft verwerkt zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor een nieuwe en definitieve afspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Meer informatie over het bestelproces van The Phone House kunt u vinden op www.phonehouse.nl.

Met de hartelijke service,
AMP Logistics namens phonehouse.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:56
Heuj,
T-Mobile bevestiging is binnen.
Woensdag wordt hij als het goed is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Volgens mij krijgen steeds mensen 'm binnen. De advertenties beginnen al te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 02-07 13:06
Servertje schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:13:
[...]

Ik ging voor hetzelfde abonnement maar dan met 300 minuten.
Samen met Calvin woensdag naar de winkel geweest en daar inderdaad te horen gekregen dat het mocht voor 1 jaar.

Door wat vertraging niet op dezelfde tijd als Calvin kunnen kopen in de winkel (ik was uurtje later). De verkoper(s) zeiden dat het niet mocht. Toen natuurlijk flink lopen bekvechten en discussiëren met de verkopers. Ze gaan morgen bellen naar de klantenservice en regiomanager om te overleggen. Als dat niet lukt dan ga ik zelf hoofdkantoor bellen en dat abonnement eisen.
Er zijn verder nooit actievoorwaarden bekent gemaakt en deze kan je nergens op de site vinden.

Dit noem ik geen "Hartelijke service van de Phone House"... |:(
En jahoor, vandaag gebeld door de Phone House en heb het abonnement mogen afsluiten!
Dat noem ik nou wel service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Hier hetzelfde, morgen overdag verwacht ik ze aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook bevestiging van de afspraak (dus aanvraag goedgekeurd).

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 10-02-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb de bevestiging nog niet, wellicht heeft het te maken dat me ID tot 2018 is ipv de 2016 die ik kon kiezen.
We wachten nog even rustig af^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
ik heb ook nog neits gehoord. Alle info klopte van me.
Iemand die met gouden iP5 al een ontvangstbericht heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:32
kx22 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:51:
Nee, mn zusje ook nog niks hier. Maar stond max 3 weken in? misschien krijg je pas laatste week een bericht

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Famous schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:46:
Ik heb de bevestiging nog niet, wellicht heeft het te maken dat me ID tot 2018 is ipv de 2016 die ik kon kiezen.
We wachten nog even rustig af^^
Ik zou hierover wel even contact zoeken met TPH, voordat je abonnement wordt afgekeurd op basis van inconsistenten gegevens.
kx22 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:51:
De gouden iPhone 5 s lijkt inderdaad lastig leverbaar te zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 11-02-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:16:
[...]

Ik zou hierover wel even contact zoeken met TPH, voordat je abonnement wordt afgekeurd op basis van inconsistenten gegevens.

[...]

De gouden iPhone 5 s lijkt inderdaad lastig leverbaar te zijn.
Dat lijkt niet alleen zo. Dat is zo. Dit was sinds de vorige actie van de Phonehouse in november ook al zo. Heb toen een dikke maand op de gouden 64 gb moeten wachten. Helaas voor degenen die de gouden iPhone nu besteld hebben, gaat het dus nog wel even duren ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:10
Mijn iPhone 5S is afgelopen donderdag geleverd. Vandaag een mailtje van The Phone House of ik een shopreview op Kieskeurig wil achterlaten n.a.v. de bestelling. Zo ja, dan krijg ik een 'klein cadeautje'. Iemand enig idee wat dat cadeautje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Een kusje van de bezorger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Laatst online: 17-06 22:17
Zeker korting op accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik heb vandaag met AMP en T-mobile gesproken na een week stilte uit beide partijen. Blijkbaar is mijn abonnement al ingegaan op 5 februari, wat opmerkelijk is gezien ik nog geen handtekening gezet heb, noch mijn identiteit is geverifieerd. Daarnaast kwam AMP met de opmerking dat PhoneHouse mijn bestelling niet goed heeft verwerkt. Dit gaat nog een staartje krijgen zo te merken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Zojuist telefonisch benaderd door AMP Logistics om een afspraak te maken voor mijn eerste bestelling, de iPhone 5S in het Grijs(eigenlijk zwart). Nu nog wachten op de bevestiging van T-Mobile en dan hopen dat de gouden ook snel geleverd gaat worden.

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
Helaas na flink wat heen en weer gebelt met helpdesk kwam ik niet verder.
De telefoon was niet op voorraad in de winkel die ik bezocht had en dat moest anders kon de deal niet doorgaan.
Heb na een lang gesprek een tegoedbon van 50 euro gehad ter goedmakertje.
Mocht de complete deal wel doen enkel met een voorradige toestel, bestellen kon niet want dat viel buiten de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
franssnarf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:31:
Helaas na flink wat heen en weer gebelt met helpdesk kwam ik niet verder.
De telefoon was niet op voorraad in de winkel die ik bezocht had en dat moest anders kon de deal niet doorgaan.
Heb na een lang gesprek een tegoedbon van 50 euro gehad ter goedmakertje.
Mocht de complete deal wel doen enkel met een voorradige toestel, bestellen kon niet want dat viel buiten de actie.
Kan je niet naar een winkel gaan waar ze WEL dat toestel hebben? Of hebben ze je lokaal gebeld?
Anders kies je een andere toestel uit en laat je het gesealed. Ruil je binnen 14 dagen om wanneer ze het toestel wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopkiller
Hèhè,

Eindelijk vandaag gebeld door AMP en meteen een afspraak gemaakt voor morgen. T-Mobile heeft het vandaag ook nog goedgekeurd.

Dus ik krijg de zilveren iPhone eindelijk binnen. Tevens verloopt m'n paspoort in 2017 en ik had 2016 aangegeven. Dus zo nauw kijken ze niet.....

Succes allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Laatst online: 17-06 22:17
joopkiller schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:30:
Hèhè,

Dus ik krijg de zilveren iPhone eindelijk binnen. Tevens verloopt m'n paspoort in 2017 en ik had 2016 aangegeven. Dus zo nauw kijken ze niet.....

Succes allemaal...
Gasten van AMP doen dat wel als ze bij je thuis komen en alles controleren ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Alessandr0 op 11-02-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
Dat heb ik gevraagd of ik niet naar amersfoort mocht daar was ik toch aan het werk, maar daar was hij niet op voorraad.
Mocht idd wel andere telefoon kiezen maar heb daar niet aan gedacht ofz, wou persee die z1c.
Ze hadden ook gebeld naar de winkel en officieel mocht ik alleen nog in die plaats van de actie genieten omdat ik daar was gewijgerd.
kx22 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:17:
[...]

Kan je niet naar een winkel gaan waar ze WEL dat toestel hebben? Of hebben ze je lokaal gebeld?
Anders kies je een andere toestel uit en laat je het gesealed. Ruil je binnen 14 dagen om wanneer ze het toestel wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarachi
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 17:09
Om 2:20 uur 's nachts die avond nog een iPhone 5S SpaceGrey besteld, en vandaag ook een telefoontje van AMP gekregen voor een afspraak. Helaas nog geen bevestiging van T-Mob.

Lijkt erop dat het allemaal goed komt, ik zie het donderdag wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:56
Besteld op maandag 3 februari om 21:16. Abonnement T-Mobile starter (10 p/m) + iPhone 5s black/grey.

Vandaag heeft de aardige meneer van AMP de aflevering verzorgd. Super ! (en inderdaad simlockvrij).

[ Voor 7% gewijzigd door stfn345 op 12-02-2014 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:34:
Mijn iPhone 5S is afgelopen donderdag geleverd. Vandaag een mailtje van The Phone House of ik een shopreview op Kieskeurig wil achterlaten n.a.v. de bestelling. Zo ja, dan krijg ik een 'klein cadeautje'. Iemand enig idee wat dat cadeautje is?
Een soort borsteltje om je scherm schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik krijg de iPhone Space Grey morgen. Besteld op de bekende maandag rond 22.00. T-mobile bevestiging binnen.

Ben benieuwd. Hij gaat het opnemen tegen de Note 3. Ga hem maximaal 4 dagen uittesten. Ben benieuwd!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:17:
[...]
Een soort borsteltje om je scherm schoon te maken.
Dank voor je reactie! Goed om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zojuist eindelijk een mailtje gekregen van T-Mobile met de bevestiging, wat erop lijkt in elk geval.

Er staat welkom bij T-Mobile en een paar linkjes voor o.a. de app. Jullie het zelfde mailtje gehad? Ben benieuwd wanneer ik wat van AMP hoor..

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste