Heb precies hetzelfde ontvangen, vorige week donderdag. Sindsdien is het angstvallig stil vanaf PhoneHouse en AMP. Ben er zelf achteraan gegaan en volgens T-Mobile en AMP is er een fout ontstaan bij PhoneHouse..Famous schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:46:
Zojuist eindelijk een mailtje gekregen van T-Mobile met de bevestiging, wat erop lijkt in elk geval.
Er staat welkom bij T-Mobile en een paar linkjes voor o.a. de app. Jullie het zelfde mailtje gehad? Ben benieuwd wanneer ik wat van AMP hoor..
Hier ook de space grey binnen overigens 3e abonnement op dezelfde naam (iemand vroeg dit eerder in het topic).
Nou fijn zo zeg..AMP Logistics @AMP_Logistics 18s
@BraammR Wij hebben helaas nog geen goedkeuring van T-Mobile mogen ontvangen. Zodra we dit binnen krijgen nemen we contact op. Mvg, Fleur
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hier hetzelfde, 8-2 is de aanvraag richting tmobile gegaan maar nog geen reactie terug gehad.
@AMP -> Wij hebben de aanvraag ingediend en zodra wij wat horen stellen we u op de hoogte. Mvg
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Vanmorgen de Apple iPhone 5 s ontvangen van TPH via AMP, 4 februari 2014 om 01:00 uur besteld. geod geregeld en netjes dat TPH geleverd heeft. Bij de T-Mobile Shop me oude micro SIM, kosteloos kunnen wisselen voor een nano SIM. Top service!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had hem 20 minuten later besteld, wel bevestiging van T-Mobile gehad maar AMP schijnt nog van niets te weten
.
Gaat lekker bij PhoneHouse
http://imgur.com/myVA6UU
[ Voor 11% gewijzigd door omgwtfbbq op 12-02-2014 16:47 ]
Iemand hier met het Deezer Muziek pakket die het toestel ook al heeft ontvangen? Ben benieuwd of T-Mobile daadwerkelijk 12 euro per maand gaat rekenen.
Mijn iPhone afspraak staat voor a.s. maandag. Gisteren was wat AMP betreft ook een optie echter ik kan zelf pas maandag. Heb nog geen bericht gehad over goed-/afkeuring door T-Mobile.
Mijn iPhone afspraak staat voor a.s. maandag. Gisteren was wat AMP betreft ook een optie echter ik kan zelf pas maandag. Heb nog geen bericht gehad over goed-/afkeuring door T-Mobile.
Ik heb hem met Deezer besteld. Nog niet binnen al kreeg ik vanochtend wel de bevestiging van T-Mobile. AMP zegt nog geen bevestiging gehad te hebben dus telefoon wordt ook niet uitgeleverd.musicfreak schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:43:
Iemand hier met het Deezer Muziek pakket die het toestel ook al heeft ontvangen? Ben benieuwd of T-Mobile daadwerkelijk 12 euro per maand gaat rekenen.
Verwijderd
Alles wordt geregeld door AMP logistics (ook de aanvraag bij t-mobile), niet door Phone Houseomgwtfbbq schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:47:
Gaat lekker bij PhoneHousehttp://imgur.com/myVA6UU
De medewerkers daar aan de telefoon maken er geregeld een zooitje van, mijn contract van vorig jaar werd verkeerd aangevraagd bij t-mobile, afgekeurd etc. Kostte mij een uur aan bellen om het te herstellen.
Dit was echt een mail van de PhoneHouse, ik weet het verschil 
Kreeg zojuist een belletje van de PhoneHouse (Nee, niet AMP), om half 7 's avonds, om een afspraak te maken. Maandag wordt ie geleverd!
Kreeg zojuist een belletje van de PhoneHouse (Nee, niet AMP), om half 7 's avonds, om een afspraak te maken. Maandag wordt ie geleverd!
Ik heb ook al mijn e-mailtjes van AMP gekregen.
Er staat alleen Phonehouse voor.
Nogmaals een tweet naar AMP gestuurd of er al wat bekend is, ben benieuwd.
Er staat alleen Phonehouse voor.
Nogmaals een tweet naar AMP gestuurd of er al wat bekend is, ben benieuwd.
[ Voor 32% gewijzigd door Famous op 13-02-2014 12:23 ]
Ben benieuwd hoe snel en wat de reactie zal zijn..
Kleine update mbt mobiele site:
Gouden 5S besteld via de mobiele site en dus als geldigheidsdatum ook 2016 gekozen. Echter is mijn ID geldig tot 2019.
Een mailtje naar Phonehouse gestuurd en ze hebben het voor mij veranderd.
Dus mocht een medetweaker dezelfde "fout" hebben gemaakt, gewoon mailtje sturen.
Gouden 5S besteld via de mobiele site en dus als geldigheidsdatum ook 2016 gekozen. Echter is mijn ID geldig tot 2019.
Een mailtje naar Phonehouse gestuurd en ze hebben het voor mij veranderd.
Dus mocht een medetweaker dezelfde "fout" hebben gemaakt, gewoon mailtje sturen.
Update:Zarachi schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:34:
Om 2:20 uur 's nachts die avond nog een iPhone 5S SpaceGrey besteld, en vandaag ook een telefoontje van AMP gekregen voor een afspraak. Helaas nog geen bevestiging van T-Mob.
Lijkt erop dat het allemaal goed komt, ik zie het donderdag wel!
Telefoon vandaag bezorgd en contract getekend =D trouwens nooit mail ofzo van T-Mob gekregen.
Mensen die zo laat besteld hebben, hebben gewoon nog kans!
Lekker dan.. Ik heb hem ruim een uur eerder besteld en T-Mobile heeft nog niets door gegeven aan AMP. Ik zelf heb al wel een e-mail ontvangen met de bevestiging..
Ik ben misschien niet een van de eersten maar ook hier is de iPhone 5S Grey geleverd zojuist door AMP Logistics. Geweldige service by the way. Werk zelf in een telefoonwinkel maar daar kan deze in verhouding niet echt aan tippen.
Nu is het afwachten wanneer de iPhone 5S Gold wordt geleverd, deze is nog steeds niet op voorraad.
Nu is het afwachten wanneer de iPhone 5S Gold wordt geleverd, deze is nog steeds niet op voorraad.
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Is de order ook afgeleverd bij mensen waar qua einddatum op het paspoort niet klopten?
Je kon max 2016 invullen tijdens de bestelling, de phonehouse heeft niet gereageerd op mijn mails en hij word morgen afgeleverd
EDIT: Via twitter reageert TPH gelukkig wel en hebben ze mijn wijziging doorgevoerd, de datum klopt morgen ook
Je kon max 2016 invullen tijdens de bestelling, de phonehouse heeft niet gereageerd op mijn mails en hij word morgen afgeleverd
EDIT: Via twitter reageert TPH gelukkig wel en hebben ze mijn wijziging doorgevoerd, de datum klopt morgen ook
[ Voor 35% gewijzigd door arjants op 14-02-2014 19:14 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Nog even een tweet naar The Phone House gestuurd gezien het bericht hier boven.
Krijg als antwoord terug dat ook zij niet weten waarom de status nog niet is aangepast en dus ook niet uitgeleverd kan worden. Zij leggen het bij T-Mobile neer zodat zij ervan af zijn..
Krijg als antwoord terug dat ook zij niet weten waarom de status nog niet is aangepast en dus ook niet uitgeleverd kan worden. Zij leggen het bij T-Mobile neer zodat zij ervan af zijn..
Pff de eerste afleverdatum is de bezorger niet op komen dagen; nieuwe afspraak gemaakt en op de tweede afspraak was ik helaas niet thuis. Nu heeft ThePhoneHouse zonder enig bericht mijn bestelling geannuleerd. Iemand anders hier ook ervaring mee?
Volgens mij zijn dat de voorwaarden ook, de eerste keer kan jij echter niets doen. Beste kan je even bellen.
Zelfs een The Phone House winkel in Barneveld mengt zich in het gesprek tussen AMP, T-mobile en mij (op Twitter). Niemand weet waar mijn telefoon blijft en waarom die niet uitgeleverd wordt.
T-mobile zegt alles is goed gekeurd hij mag geleverd worden
AMP zegt; nee mag nog niet van T-mobile..
Zelfs een The Phone House winkel in Barneveld mengt zich in het gesprek tussen AMP, T-mobile en mij (op Twitter). Niemand weet waar mijn telefoon blijft en waarom die niet uitgeleverd wordt.
T-mobile zegt alles is goed gekeurd hij mag geleverd worden
AMP zegt; nee mag nog niet van T-mobile..
Verwijderd
Misschien moet je AMP gewoon even bellen (ze hebben een algemeen gratis nummer), begint onderhand op een soap te lijken. Op internet kan je lezen dat ze geregeld een zooitje van maken daar bij AMP logistics...
Krijg je dus het zelfde antwoord
Ik heb juist mijn twee iPhone 5s SpaceGrey binnen gekregen.
Wat hebben jullie op het contract staan bij aansluitkosten?
- Bij mijn eerste contract staat namelijk 23 euro korting op aansluitkosten
- Bij mijn tweede staat 100% korting op aansluitkosten
1 van de contracten heb ik gedaan met nummerbehoud vanaf een t-mobile prepaid
Btw, vervelend dat het ontvangen zo moeizaam gaat, maar ik zou inderdaad AMP even bellen. Ik heb ze een paar keer aan de lijn gehad voor mijn bestelling en ze zijn vriendelijk en je krijgt ze vrij snel aan de lijn (korte wachttijd). Succes ermee!
Wat hebben jullie op het contract staan bij aansluitkosten?
- Bij mijn eerste contract staat namelijk 23 euro korting op aansluitkosten
- Bij mijn tweede staat 100% korting op aansluitkosten
1 van de contracten heb ik gedaan met nummerbehoud vanaf een t-mobile prepaid
Btw, vervelend dat het ontvangen zo moeizaam gaat, maar ik zou inderdaad AMP even bellen. Ik heb ze een paar keer aan de lijn gehad voor mijn bestelling en ze zijn vriendelijk en je krijgt ze vrij snel aan de lijn (korte wachttijd). Succes ermee!
Bij nummerbehoud vanaf t-mobile prepaid betaal je geen aansluitkosten. Klopt dus. Scheelt je nog eens 30 euro.
Ah kijk, ik was bang dat ik voor die prepaid toch aansluitkosten moest betalen, toch niet dus
.
Maar die 23,- korting vond ik ook vreemd, maar zie nu bij t-mobile dat het normaal 53,- kost, dus dat klopt dan toch weer (53 - 23 = 30).
Maar die 23,- korting vond ik ook vreemd, maar zie nu bij t-mobile dat het normaal 53,- kost, dus dat klopt dan toch weer (53 - 23 = 30).
Heb jij ondertussen je telefoon ontvangen? Ik ontving mijn telefoon vandaag. Helaas is mijn T-Mobile muziek abo vervangen door een Stel samen icm Deezer. De kosten zijn hierdoor 16 euro ipv 12 euro. Hoe is dat bij jou?Famous schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:12:
[...]
Ik heb hem met Deezer besteld. Nog niet binnen al kreeg ik vanochtend wel de bevestiging van T-Mobile. AMP zegt nog geen bevestiging gehad te hebben dus telefoon wordt ook niet uitgeleverd.
Heb hem nog niet binnen. Ik wordt door meerdere Phone House vestigingen aangesproken dat de telefoon ASAP geleverd wordt. Dit zelfde geldt voor T-Mobile en AMP.
Als ik de telefoon binnen krijg (wanneer ze opschieten) en er staat 16 euro p.m. dan weiger ik hem. Ik vond €470,- een leuke deal om mijn 5 te vervangen maar als daar weer €52,- bij kom houd het voor mij op.
Als ik de telefoon binnen krijg (wanneer ze opschieten) en er staat 16 euro p.m. dan weiger ik hem. Ik vond €470,- een leuke deal om mijn 5 te vervangen maar als daar weer €52,- bij kom houd het voor mij op.
Op het contract staat geen bedrag alleen het type abonnement, in mijn geval Stel samen incl. Deezer. Als dat er bij jou ook staat dan ga je dus 16 euro betalen.
Ik ga kijken of ik e.e.a. nog via The Phonehouse kan laten herstellen.
[ Voor 9% gewijzigd door musicfreak op 18-02-2014 06:13 ]
Ben nog even langs de winkel geweest en de 5s gold en grey met elkaar vergeleken. Vind de grey toch beter omdat de witte voorkant van de gold me toch niet zo aanstaat.
Phone house gebeld en kon gelukkig nog mijn bestelling wijzigen. Van de gold hadden ze geen idee hoe lang de levertijd zou duren en daarom al lang van de website gehaald en de space grey stond op 2 weken levertijd. Wel vreemd.
Phone house gebeld en kon gelukkig nog mijn bestelling wijzigen. Van de gold hadden ze geen idee hoe lang de levertijd zou duren en daarom al lang van de website gehaald en de space grey stond op 2 weken levertijd. Wel vreemd.
T-Mobile abonnement heb ik opgezegd. Contract loopt af op 04/02/2015.
Ik heb geen idee wat ik moet doen, met het onbeperkte internet (64/64) en onbeperkt sms'en.
Ik heb geen idee wat ik moet doen, met het onbeperkte internet (64/64) en onbeperkt sms'en.
vind dat altijd zo zinloos want je gebruikt hem toch om hem dan op te zeggen is weggegooit geldDJustin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:30:
Mijn twee simkaartjes hebben een plek in mijn laptop (snel genoeg voor mail en IRC) en in de inbraaksignalering gekregen. De inbraaksignalering gebruikt namelijk een GPRS verbinding als backup naar de meldkamer.DJustin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:30:
Nvm, zal zelf onderzoek doenreal-doc schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:57:
[...]
Mijn twee simkaartjes hebben een plek in mijn laptop (snel genoeg voor mail en IRC) en in de inbraaksignalering gekregen. De inbraaksignalering gebruikt namelijk een GPRS verbinding als backup naar de meldkamer.
[ Voor 12% gewijzigd door Hummed op 19-02-2014 18:04 ]
Eerste factuur is bij mij 41,35 incl de aansluitkosten. Bij jullie?
Eindelijk een afspraak gemaakt bij amp voor komende zaterdag. Volgens amp moet het contract nog worden afgerond bij t-mobile, dus hopelijk is het dan eindelijk rond.
42,25 bij mij. 30 aansluitkosten, 10 vaste abonnementskosten en 2,25 omdat de vaste periode 6 dagen later pas in ging
Even een update: via de Phonehouse kon ik het niet laten wijzigen, via T-Mobile zelf wel. Heb via Twitter contact opgenomen, men reageerde erg snel en netjes. Het was binnen een dag geregeld, kreeg een bevestiging per mail. Het kan alleen niet met terugwerkende kracht geregeld worden, dus hoe sneller je reageert hoe beter. Ik ga nu voor mijn muziek pakket de 12 euro uit de bestelbevestiging betalen.musicfreak schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 06:13:
Op het contract staat geen bedrag alleen het type abonnement, in mijn geval Stel samen incl. Deezer. Als dat er bij jou ook staat dan ga je dus 16 euro betalen.
En dat Deezer is best tof, het scheelt niet veel met Spotify, ook een mooie app en compatible met mijn Logitech squeezebox systeem.
Blijkbaar is er een fout geweest bij mijn bestelling.. Na veel contact was het nog niet geregeld. Toen ik boos werd, werd het volgende binnen een aantal uur gemeld. Jammer dat je eerst boos moet worden voordat ze eens goed naar de bestelling gaan kijken..

Is er onderhand al een gouden iphone geleverd? Tot op heden nog neits gehoord. Is toch al een tijdje geleden de bestelling.
Nee nog steeds niet, heb al geinformeerd bij AMP Logistics maar melden dat zowel goud als de andere kleuren momenteel niet leverbaar zijn en voor verdere informatie doorverwijzen naar The Phone House. Ik gok op nog een week of 2... zit momenteel vast aan een cheap ass Samsung Galaxy Mini
Heeft iemand geprobeerd om te wisselen?
Dus niet alleen van kleur, maar bvb naar een Samsung Note 3?
Dus niet alleen van kleur, maar bvb naar een Samsung Note 3?
Mijn 5S (space gray) is twee uurtjes geleden geleverd.Avance schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:32:
Nee nog steeds niet, heb al geinformeerd bij AMP Logistics maar melden dat zowel goud als de andere kleuren momenteel niet leverbaar zijn en voor verdere informatie doorverwijzen naar The Phone House. Ik gok op nog een week of 2... zit momenteel vast aan een cheap ass Samsung Galaxy Mini
Beetje uit een onverwachte hoek gezien T-Mobile en PhoneHouse nog aan het kijken waren waar de bestelling fout was gegaan..
Iemand al een gouden iPhone mogen ontvangen?
ik ben ook benieuwd. tot nu toe niks gehoord van T mobile of AMP logistics... ik w8 nog steeds op mijn goldenphoneAvance schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:04:
Iemand al een gouden iPhone mogen ontvangen?
Mn zusje werd voor de gouden iphone gebeld gisteren, voor levering zaterdag maar ze wou t al niet meer. Dus heeft ze t geannuleerd. Ze zijn er dus wel mee bezig
NS FC: SW 2742 0448 8213
Gisteren gebeld met vraag of de Gouden al binnen was. Helaas niet. (hoopte op dat hierboven die gouden nog niet vergeven was haha.
Zilver was wel op voorraad, dus vandaag bezorgd!
Goede service van Phone House /AMS Logistics.
Haha, kom net erachter dat het niet zilver maar TOCH goud is!
Wel een verrassing. Had na het tekenen van het contract niet meer naar gekeken.
Deed hem nu open en wat blijkt, goud haha. Mooi meegenomen.
Haha, kom net erachter dat het niet zilver maar TOCH goud is!
Wel een verrassing. Had na het tekenen van het contract niet meer naar gekeken.
Deed hem nu open en wat blijkt, goud haha. Mooi meegenomen.
[ Voor 31% gewijzigd door kx22 op 07-03-2014 22:24 ]
Een maand later... Zo'n goede service vind ik het eigenlijk niet....kx22 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:34:
Gisteren gebeld met vraag of de Gouden al binnen was. Helaas niet. (hoopte op dat hierboven die gouden nog niet vergeven was haha.
Ik heb afgelopen week afspraak gemaakt voor levering van dr iphone
Vandaag even langs een Phonehouse-winkel geweest.
Die konden niet veel betekenen i.v.m verschil tussen webshop en winkel.
Maar vandaag "spontaan" Wij hebben uw bestelling met ordernr......... in goede orde ontvangen.
Is dit een oprisping ? Verwachte levertijd 0 tot 3 weken.....dat was al op 3 Febr.
Die konden niet veel betekenen i.v.m verschil tussen webshop en winkel.
Maar vandaag "spontaan" Wij hebben uw bestelling met ordernr......... in goede orde ontvangen.
Is dit een oprisping ? Verwachte levertijd 0 tot 3 weken.....dat was al op 3 Febr.
Bij mij was die 1 dag voor de bezorging al geactiveerd, als ik het bij 'my tmobile' goed heb gelezen.kx22 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:53:
Moet je dat abonnementje activeren?
Ik heb de Tmobile pakket nog niet eens uitgepakt.
Vandaag voor het eerst het abonnement afgeschreven, echter is er €24,- afgeschreven..
Dat wordt zeker weer flink wat contact met T-Mobile.
Hier wordt er netjes € 9,99 in rekening gebracht.
Heb jij de Djeezer abonnement of de start?Famous schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:16:
Vandaag voor het eerst het abonnement afgeschreven, echter is er €24,- afgeschreven..
Nu na twee maanden eindelijk een afspraak met AMP.
Kreeg mailtje omdat ik mobiel niet meer bereikbaar was.
Tja die was tot half maart in de lucht.
Denk je op 2 Februari dat je op tijd bent met je Sh.t.
Kreeg mailtje omdat ik mobiel niet meer bereikbaar was.
Tja die was tot half maart in de lucht.
Denk je op 2 Februari dat je op tijd bent met je Sh.t.
Beetje late reactie, maar heb het Deezer abo.
Na 3 keer vragen via Twitter en geen enkele reactie gekregen te hebben maar een e-mail gestuurd.
Nog een update;
Er zijn in drie maanden nu drie verschillende bedragen afgeschreven;
- Februari: €78,54
- Maart: €23,64
- April: €46,98 (dit is het maandbedrag volgens T-Mobile)
Dit komt totaal uit op €149,16 terwijl de totale (maandelijkse) kosten voor één jaar, looptijd van het abonnement, uitkomt op €144,-. In deze drie maanden heb ik nu dus al meer betaald dan wat één jaar mij oorspronkelijk zal kosten.
T-Mobile nu maar gezegd dat ze het abonnement moeten beëindigen en als er nog wat afgeschreven wordt ik alles laat storneren. Naast dit had ik eigenlijk ook nog €25,xx tegoed van T-Mobile maar dat mogen ze lekker houden.
Wat een drama bedrijven.
Er zijn in drie maanden nu drie verschillende bedragen afgeschreven;
- Februari: €78,54
- Maart: €23,64
- April: €46,98 (dit is het maandbedrag volgens T-Mobile)
Dit komt totaal uit op €149,16 terwijl de totale (maandelijkse) kosten voor één jaar, looptijd van het abonnement, uitkomt op €144,-. In deze drie maanden heb ik nu dus al meer betaald dan wat één jaar mij oorspronkelijk zal kosten.
T-Mobile nu maar gezegd dat ze het abonnement moeten beëindigen en als er nog wat afgeschreven wordt ik alles laat storneren. Naast dit had ik eigenlijk ook nog €25,xx tegoed van T-Mobile maar dat mogen ze lekker houden.
Wat een drama bedrijven.
Daarom je weet het nooit met deze soort acties.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier netjes elke maand € 9,99 afgeschreven. Alleen de eerste keer de aansluitkosten erbij.
Dat laatste is logisch. Elke maand €47,- afschrijven bij een abonnement van €12,- kan gebeuren, we zijn ook maar mensen. Maar als je dan als provider gaat zeggen dat je er niets aan kan doen en de Phone House maar contact met hun moet opnemen (want jij als provider kan dat niet..) dan schiet het bij mij in het verkeerde keelgat gezien ik nu al een maand bezig ben zonder vooruitgang.
Ze "konden" het abonnement niet beëindigen (stop zetten) dus heb aangegeven dat ik alles laat terug vorderen wat nu nog afgeschreven wordt OF ze moeten met een oplossing komen. Ben benieuwd wat we aankomende week gaan horen..
Ze "konden" het abonnement niet beëindigen (stop zetten) dus heb aangegeven dat ik alles laat terug vorderen wat nu nog afgeschreven wordt OF ze moeten met een oplossing komen. Ben benieuwd wat we aankomende week gaan horen..
Weet jij nog wat de aansluitkosten waren?Jumpman schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:54:
Hier netjes elke maand € 9,99 afgeschreven. Alleen de eerste keer de aansluitkosten erbij.
Naar mijn weten gaat het nog steeds niet goed en T-mobile beweert natuurlijk van wel. Ik heb nu al meer dan het totaal bedrag betaald en betaal nu ook opeens €16,- in de maand in plaats van de €12.
Volgens mij staat dat op je contract. Er waren volgens mij meerdere abonnementsvormen mogelijk. Zie ook de rekenvoorbeelden in het begin van dit topic.Famous schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:25:
[...]
Weet jij nog wat de aansluitkosten waren?
Naar mijn weten gaat het nog steeds niet goed en T-mobile beweert natuurlijk van wel. Ik heb nu al meer dan het totaal bedrag betaald en betaal nu ook opeens €16,- in de maand in plaats van de €12 (of 14,xx incl btw).