Mochten ze ooit snel even wat gaan aanpassen.
[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 04-02-2014 16:45 ]
[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 04-02-2014 16:45 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Verwijderd
Das leuk, maar op de site staat toch echt:kevinl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:46:
Staat er zelf bij. Een 4g abbo. Die 10 euro abbo is geen 4g abbo.
Het is een 4G abonnement, alleen zonder 4G.kevinl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:46:
Staat er zelf bij. Een 4g abbo. Die 10 euro abbo is geen 4g abbo.
Het is een 4G abonnement, met alleen toegang tot 4G.NotSoSteady schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:48:
[...]
Het is een 4G abonnement, alleen zonder 4G.
Volgens mij wel ja haha!Avance schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:41:
[...]
Was jij dat zojuist naast mij in de winkel?
✌
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Na een lange discussie helaas niet, advies was afwachten en hopenAvance schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:54:
Heb je het toestel alsnog meegekregen?
Ik ben me af aan het vragen of het misschien beter is t-mobile te contacteren
✌
[ Voor 87% gewijzigd door NotSoSteady op 04-02-2014 17:53 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 04-02-2014 18:10 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoorde dat 1 persoon hem bij een PhoneHouse in A'dam direct heeft meegekregen met 12 maanden tientjes contract. Het contract schijnt handmatig te zijn afgesloten omdat het systeem in de winkel plat lag.Joosie200 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:48:
[...]
Das leuk, maar op de site staat toch echt:
Start abonnement [afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door zap8 op 04-02-2014 19:34 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 18:32 ]
Kan je wellicht fotootje uploaden?game007 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:49:
Ik heb de telefoon met 10 Euro abonnement vandaag ontvangen. Ik had zondag avond via de site besteld.
Laat maar..
[ Voor 156% gewijzigd door Perkouw op 04-02-2014 21:13 ]
[ Voor 203% gewijzigd door Perkouw op 04-02-2014 21:15 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd! Neem aan dat je voor de goedkoopste constructie hebt gekozen. Ik denk dat dit gaat betekenen dat iedereen die hem afgelopen nacht heeft besteld met goedkoopste optie hem dus daadwerkelijk gaat krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:10:
Uw aanvraag bij T-Mobile is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw The Phone House bestelling.
Leverdag/ dagdeel: 05-02-14 tussen 08:30 en 13:00
Bedrijfsnaam/ afdeling:
Adres: xxx
Postcode/ plaats: xxx
Verwijderd
Ze hebben mij gisteravond nog om kwart voor 9 gebeld en kon alleen data kiezen vanaf donderdag.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:28:
Klopt inderdaad:
Eenmaligekosten:
Aanschafprijs telefoon: € 611.05
Aanschafprijs accessoires: € 0.00
Verzendkosten en administratiekosten: € 0.00
Korting via voucher: € 305.53
Thuiskopieheffing: € 6.05
Totaal eenmalige kosten: € 311.57
Reeds betaalde kosten: € 0.00
Eenmalige aansluitkosten: € 30.00
Maandelijkse kosten:
Maandelijkse abonnementskosten € 10.00
Maandelijkse toestelprijs € 0.00
Geek Squad verzekeringskosten € 0.00
Bundelkosten € 0.00
Totaal prijs per maand € 10.00
Voor zover ik weet de goedkoopste constructie. Bijzonder dat ik de eerste ben, kwam er vrij laat achter (besteld via de mobiele site). Maar zal wel niet chronologisch gebeuren net als de afgelopen MTV mobile actie. Tipgever nog bedankt!
toettoett
Maandag om 20:52 uur > werd om 20:55 uur gebeld om een leverdatum in te plannen. Maar ze konden me niet bereiken, dus toen zelfs een email en SMS nog gehad met het vriendelijk verzoek terug te bellenMJHH93 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:32:
Hoelaat hebben jullie besteld?
Verwijderd
Wanneer heb je hem besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:10:
Uw aanvraag bij T-Mobile is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw The Phone House bestelling.
Leverdag/ dagdeel: 05-02-14 tussen 08:30 en 13:00
Bedrijfsnaam/ afdeling:
Adres: xxx
Postcode/ plaats: xxx
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
✌
Deze had ik als laatste gekregen..Beste meneer/ mevrouw B Reijnen,
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij The Phone House met ordernummer xxxx.
Wij hebben uw bestelling met ordernummer xxxx in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Verwachte levertijd 0 tot 3 weken.
Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via de volgende link contact met ons opnemen; < www.phonehouse.nl/contactformulier
Met vriendelijk groet,
AMP Logistics namens phonehouse.nl
[ Voor 24% gewijzigd door zap8 op 04-02-2014 21:53 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 21:56 ]
Ik ben totaal geen Apple fan, verre van, maar het is toch juist goed dat iProducten zelden afgeprijsd worden? Zo kan je je oude "meuk" nog voor een mooie prijs kwijt en jezelf goed upgraden voor een lagere prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:55:
Als er morgen door de Mediamarkt de iPhone 5S met meer dan 100 euro korting wordt verkocht, verwacht ik toch wel flinke rijen gok ik zo? Zoals je zelf al aanhaalt, die iProducten worden zelden afgeprijsd helaas.
Yep dat is volgens mij ook een van de Apple strategien, doordat zij de prijs bepalen komt er eigenlijk nooit dumping. Als Apple LG of Samsung was geweest was de iPhone 5C (die ik eigenlijk zelden in het openbaar zie, en volgens mij totaal niet populair is) allang gedumpt zijn.GioStyle schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:56:
[...]
Ik ben totaal geen Apple fan, verre van, maar het is toch juist goed dat iProducten zelden afgeprijsd worden? Zo kan je je oude "meuk" nog voor een mooie prijs kwijt en jezelf goed upgraden voor een lagere prijs.
[ Voor 14% gewijzigd door zap8 op 04-02-2014 22:00 ]
Dat kon vandaag al mits je TPH vestiging hem in voorraad had. Want in navolging van G33st ben ik gaan kijken of het mogelijk was voor die prijs die hij noemde. Ze gaven in mijn vestiging de prijs aan zoals die op de website stond (461,57 totaal voor 1 jarig contract met 16GB iPhone 5s) Maar nu ik al wist dat de bestelling toch morgen bezorgd zou worden, heb ik verder niet door gezet. Een klant achter mij hoorde mijn gesprek + haakte inzap8 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:55:
Zou dit overigens betekenen dat je hem morgen ook voor deze prijs in de winkel kunt halen?
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 04-02-2014 21:59 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 04-02-2014 22:04 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
✌
Verwijderd
Verwijderd
Misschien wordt eerst alleen de simkaart bezorgd?Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:09:
In de winkel kreeg ik te horen dat de 5S nogal slecht leverbaar waren, dus zou kunnen dat de koerier pas belt als die weer op voorraad is. Er stond bij mij ook een verwachte levertijd van 3-4 weken, terwijl die wel morgen bezorgd wordt.
Verwijderd
Ik ben benieuwd!Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:10:
[...]
Misschien wordt eerst alleen de simkaart bezorgd?
Je kan alleen nog naar de winkel toch?Servertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:14:
Ik weet niet of het eerder in het topic is vermeld.
Maar hij pakt de code niet als ik een Hi 4G abonnement kies?
Wie heeft dit probleem ook?
Verwijderd
Blader even terug... je bent nogal laat.Servertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:14:
Ik weet niet of het eerder in het topic is vermeld.
Maar hij pakt de code niet als ik een Hi 4G abonnement kies?
Wie heeft dit probleem ook?
Gezocht maar niks gevonden, overheen gelezen?Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:15:
[...]
Blader even terug... je bent nogal laat.
Ja , over de vorige 14993 posts.Servertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:17:
[...]
Gezocht maar niks gevonden, overheen gelezen?
Creating my own hero.
Je hebt o.a. dezekevinl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:40:
[...]
Ja dat mag wel zo zijn. Maar dat het in het Phonehouse systeem nu uitgeschakeld is en niet uitgeleverd mag worden.
Verwijderd
Afwachten tot je je contact krijgt en kijken wat daar op staat, dat lijkt mij het slimste.musicfreak schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:26:
Ik heb even wat advies nodig. Gisteren heb ik een iPhone i.c.m. het T-Mobile Muziek pakket besteld. Heb vanochtend de volgende tweet naar The Phonehouse gestuurd:
Heb zojuist een order geplaatst met een T-Mobile Muziek pakket. Zijn de maandkosten hiervan € 6,01 of € 12,-?
Wilde graag even zekerheid hebben, maar ik vraag me af of ik dat wel had moeten doen, want de reactie was:
Hi Martijn, er is helaas wat fout gegaan bij je bestelling. De bundel van Deezer is inderdaad 6,-/mnd, maar dat komt bovenop de standaard kosten van Zelf Samenstellen a 10,-/mnd. Bij deze bundel zit 64kb/s. Excuses voor het ongemak
Ik heb niet het Zelf samenstellen startabo gekozen zoals The Phonehouse twittert, maar ik vrees dat ze mijn bestellen nu omgezet hebben. Wil eigenlijk het liefste het Muziek pakket met Deezer, maar ik vrees dat dat nu misgaat.
Wat zal ik doen, reageren via twitter, afwachten of wellicht al even T-Mobile bellen? Weet alleen niet of zij al wat kunnen zien.
Verwijderd
Verwijderd
Heb ook voor het muziek abo gekozen, die twee euro extra per maand haal ik wel eruit met Deezer en het eventueel verkopen van de telefoon.musicfreak schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:50:
Niks loos, ik heb een jaar lang Deezer als dit doorgaat!
Alle iPhones worden sinds de 4S zonder simlock verkocht.omgwtfbbq schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:05:
Wat ik me nou afvraag, zou die iPhone 5s nou een Simlock hebben of niet? Anders moet dat er ook nog afgehaald worden..
In Heerlen en Maastricht gaven ze ook de 5S dus mee met het starterspakket van 10 euro van Tmobile en dus totaal maar 461 euro.Joosie200 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:58:
[...]
Dat kon vandaag al mits je TPH vestiging hem in voorraad had. Want in navolging van G33st ben ik gaan kijken of het mogelijk was voor die prijs die hij noemde. Ze gaven in mijn vestiging de prijs aan zoals die op de website stond (461,57 totaal voor 1 jarig contract met 16GB iPhone 5s) Maar nu ik al wist dat de bestelling toch morgen bezorgd zou worden, heb ik verder niet door gezet. Een klant achter mij hoorde mijn gesprek + haakte inOf die de foto van de metro advertentie eens mocht lezen
Was grappig.. meen dat ik echt de eerste was daar die er over begon. De klant achter mij wou zijn iPhone 4s upgraden en had wel oren naar dit aanbod hehe. Ben benieuwd of ie door heeft gezet
Recentelijk een (Duitse) iPhone 5 in handen gehad die toch echt een simlock had. Kan zijn dat voor NL versies dit niet het geval is...alwaysleft schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:09:
[...]
Alle iPhones worden sinds de 4S zonder simlock verkocht.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Hij bedoelt iPhones in Nld die sinds de 4S geen simlock meer hebbenTaigu schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:35:
[...]
Recentelijk een (Duitse) iPhone 5 in handen gehad die toch echt een simlock had. Kan zijn dat voor NL versies dit niet het geval is...
[ Voor 11% gewijzigd door zap8 op 04-02-2014 23:51 ]
Website werkt niet meer op de manier waarop je de 5S zo cheap kreeg (lees anders even terugRedshark schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:51:
Damn, zie dit nu pas. De website van phonehouse ligt ook plat ineensHopelijk komt ie zo nog op, zou erg mooi zijn.
toettoett
Nice! Haha ja als ik het ontvang gaat het kaartje in een iPad denk ik..Thecola schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:03:
Mijn iPhone 5S zilver is zojuist gebracht.
Leuke deal, nou nog even bedenken wat ik met dat internetabonnementje voor € 10,- de maand moet..
✌
Netjes ^^Thecola schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:03:
Leuke deal, nou nog even bedenken wat ik met dat internetabonnementje voor € 10,- de maand moet..
Verwijderd
Die van mij ook.. Verwacht wel dat we het nog gewoon gaan krijgenCamo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Netjes ^^
Mijn iPhone staat nog in bestelling 0-3 weken
✌
Bij mij ook. Verwacht niet dat de levering langer dan een week duurt. iPhone is al een tijdje uit namelijk.MJHH93 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:19:
[...]
Die van mij ook.. Verwacht wel dat we het nog gewoon gaan krijgen
Waar kan je dit zien?Camo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Netjes ^^
Mijn iPhone staat nog in bestelling 0-3 weken
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 05-02-2014 09:29 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Senaxx op 05-02-2014 09:35 ]
Voor in je iPad, dan heb je overal internet.Thecola schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:03:
Ja heb alleen geen ipad.GioStyle schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:34:
[...]
Voor in je iPad, dan heb je overal internet.
Klopt, wel netjes geregeld eigenlijk via die vervoers-toko. Kreeg vanochtend vroeg al een mailtje welke persoon er langs zou komen (incl. pasfoto) en hij identificeerde zich nog even netjes aan de deur.musicfreak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:36:
[...]
Hoe is het bij jou met het contract geghaan, moest je dat aan de deur tekenen?
toettoett
Denk wel dat ze het dan beter dichtspijkeren, ze willen natuurlijk alleen 50% korting geven op een bedrag van 50, 60, 70, 80 euro. Niet op een bedrag van 600 nog wat euro's.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:12:
Jammer jongens. Gewoon wachten op de volgende 50% actie. Phonehouse had afgelopen november ook een soortgelijke actie en toen het vuurtje eenmaal begon te lopen waren ze ook al erg snel (binnen een halve dag) door de voorraad heen.
Via Facebook heb ik deze vraag bij Phonehouse neergelegd, ze zeggen dat ze "netjes leveren". Dus dat komt hopelijk wel goed.tn-fr schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:40:
prima geregeld bij amp idd.
Ik zit zelf nog wel met achterdocht of mijn iPhone 5s wel wordt geleverd ondanks de bevestiging van amp over de levertijd van 0 tot 3 weken.
Verwijderd
Zodat je kan internetten met 64 kbps?GioStyle schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:34:
[...]
Voor in je iPad, dan heb je overal internet.
Ik zeg altijd beter iets dan niets.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Zodat je kan internetten met 64 kbps?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq