Batterij eruit had ik gedaan, maar ik zie in je tekst toch een aantal zaken die iets anders staan beschreven dan in de Youtube tutorial. Ik ga dit maar eens opvolgen, bedankt.
Verwijderd
Ik heb de mijne afgelopen vrijdag ontvangen, moest dus inderdaad aan de deur 30,87 betalen voor 2 telefoons. Dit heb ik nog niet teruggevraagd bij Howsea, maar zal vast goed komen.
Heb er pas op zondag mijn simkaartje ingestopt. Had eerder geen tijd. Daarna de nodige apps geinstalleerd en geprobeerd. GPS werkt tot nu toe probleemloos. Scherm is echt heel mooi, de hele telefoon ziet er gewoon goed uit.
Wat mij het meest verrast is de accuduur. Ik gebruikte nu een HTC Desire X van 1 jaar oud, en deze telefoon gaat veel langer mee. Ik gebruik hem gedurende de dag regelmatig (WhatsApp, push mail, bellen) met de hele dag de wifi aan (geen GPS of bluetooth aan) en ik haalde een uur of 32... Mijn Desire X haalde dat echt niet met wifi de hele dag aan, en een vergelijkbaar gebruik (zal de iNew nu zelfs nog wel wat meer gebruiken omdat ik nog wat meer installeer en speel...).
Wel zag ik dat hij heel lang bleef hangen op 31% acculading, en ineens uitviel omdat hij leeg was. Dat zat dus nog niet helemaal lekker. Ik heb ook geen aparte accu-app geinstalleerd, iemand een aanrader?
Edit:
Iemand nog een verklaring voor het feit dat hij geen Nederlandse correcties uit wil voeren? Ik heb voor zover ik kan zien overal waar mogelijk de taal in Nederlands veranderd, maar in bv WhatsApp blijft hij met rode onderstrepingen komen, en dus ook geen suggesties/verbeteringen tijdens het typen.
Heb er pas op zondag mijn simkaartje ingestopt. Had eerder geen tijd. Daarna de nodige apps geinstalleerd en geprobeerd. GPS werkt tot nu toe probleemloos. Scherm is echt heel mooi, de hele telefoon ziet er gewoon goed uit.
Wat mij het meest verrast is de accuduur. Ik gebruikte nu een HTC Desire X van 1 jaar oud, en deze telefoon gaat veel langer mee. Ik gebruik hem gedurende de dag regelmatig (WhatsApp, push mail, bellen) met de hele dag de wifi aan (geen GPS of bluetooth aan) en ik haalde een uur of 32... Mijn Desire X haalde dat echt niet met wifi de hele dag aan, en een vergelijkbaar gebruik (zal de iNew nu zelfs nog wel wat meer gebruiken omdat ik nog wat meer installeer en speel...).
Wel zag ik dat hij heel lang bleef hangen op 31% acculading, en ineens uitviel omdat hij leeg was. Dat zat dus nog niet helemaal lekker. Ik heb ook geen aparte accu-app geinstalleerd, iemand een aanrader?
Edit:
Iemand nog een verklaring voor het feit dat hij geen Nederlandse correcties uit wil voeren? Ik heb voor zover ik kan zien overal waar mogelijk de taal in Nederlands veranderd, maar in bv WhatsApp blijft hij met rode onderstrepingen komen, en dus ook geen suggesties/verbeteringen tijdens het typen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 20:14 ]
hoeveel uur heb je het scherm aan van die 32 uur?Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:04:
Edit:
[ Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 12-03-2014 20:33 ]
tip voor de accu :Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:04:
Ik heb de mijne afgelopen vrijdag ontvangen, moest dus inderdaad aan de deur 30,87 betalen voor 2 telefoons. Dit heb ik nog niet teruggevraagd bij Howsea, maar zal vast goed komen.
Edit:
batterij callibratie
http://forum.xda-develope...__utmv=-&__utmk=239714304
Het is mij (nav een hele discussie op Chinaforum) duidelijk dat de batterij met THL kleuren met enkel het plastic eromheen en onderkant eraf in de telefoon past.

En zo te zien bij deze moet er enig soldeerwerk aan te pas komen wellicht:

Resultaat van bovenste accu:

De bovenkant is iets geschuurd zodat die goed past maar hoeft niet persé het is alleen dan wel erg krapjes.
Zoals op deze foto staat is zonder schuren!
Grofweg:
- Plastic om de batterij voorzichtig afwikkelen.
- Plastic onderkant eraf halen
- Batterij in de iNew V3 plaatsen, mocht het niet echt goed passen -> plastic 0,5mm bijschuren met schuurpapier.
En zo te zien bij deze moet er enig soldeerwerk aan te pas komen wellicht:

Resultaat van bovenste accu:
De bovenkant is iets geschuurd zodat die goed past maar hoeft niet persé het is alleen dan wel erg krapjes.
Zoals op deze foto staat is zonder schuren!
Grofweg:
- Plastic om de batterij voorzichtig afwikkelen.
- Plastic onderkant eraf halen
- Batterij in de iNew V3 plaatsen, mocht het niet echt goed passen -> plastic 0,5mm bijschuren met schuurpapier.
Je gebruikt nu wel SP Flashtools neem ik aan?Flabergasted schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:59:
Batterij eruit had ik gedaan, maar ik zie in je tekst toch een aantal zaken die iets anders staan beschreven dan in de Youtube tutorial. Ik ga dit maar eens opvolgen, bedankt.
[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 12-03-2014 22:02 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Poeh geen idee. Hoelang staat je scherm aan bij normaal gebruik? Beetje WhatsApp, apps downloaden en installeren, spelletje, surfen... Ik kan er echt geen schatting van maken!krissie100 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:31:
[...]
hoeveel uur heb je het scherm aan van die 32 uur?
Kan je zien bij instellingen -> accu -> scherm.
Interessant:

Capaciteit van de accu van onze telefoon is 'maar' 1683 mAh? Of te wel 9% minder dan aangegeven en 18% minder dan een 2000mAh batterij van de THL W8 (als die echt 2000mAh is dan).
Interessant:

Capaciteit van de accu van onze telefoon is 'maar' 1683 mAh? Of te wel 9% minder dan aangegeven en 18% minder dan een 2000mAh batterij van de THL W8 (als die echt 2000mAh is dan).
[ Voor 76% gewijzigd door Quad op 13-03-2014 09:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik heb de THL W8 batterij gehaald via ebay voor $5,00 incl verzending.
De Inew besteld 1 week geleden bij Banggood.com en gisteren verstuurd.
Heb thuis al een zooi NFC stickers liggen die ik ga gebruiken voor profielen wijzigingen voor auto, tuis etc. Dan hoef ik tenminste niet handmatig mijn bluetooth/wifi aan of uit te schakelen. (scheelt weer batterij)
Tevens ga ik NFC gebruiken i.c.m mijn domotica systeem.
Ik kan niet wachten.
De Inew besteld 1 week geleden bij Banggood.com en gisteren verstuurd.
Heb thuis al een zooi NFC stickers liggen die ik ga gebruiken voor profielen wijzigingen voor auto, tuis etc. Dan hoef ik tenminste niet handmatig mijn bluetooth/wifi aan of uit te schakelen. (scheelt weer batterij)
Tevens ga ik NFC gebruiken i.c.m mijn domotica systeem.
Ik kan niet wachten.
Ik hoop voor je dat NFC werkt. 
Hier geprobeerd te testen met een HTC One X maar dat werkte helaas niet. Ik gebruik het niet dus mis het ook niet.
Hier geprobeerd te testen met een HTC One X maar dat werkte helaas niet. Ik gebruik het niet dus mis het ook niet.
⏩ PVOutput☀️
Ik ga er van uit dat het werkt.....ook al moet ik wat pinnetje verbuigen zodat het contact maakt met de behuizing...hoe dan ook GAAT het werken ;-)
Jazeker, alles volgens de tutorial. Ik krijg het echter niet werkend...Je gebruikt nu wel SP Flashtools neem ik aan?
Telefoon leegemaakt, accu verwijderd, in SP Flashtools -> Firmware update -> klik op download
Accu terugplaatsen en USB kabel aansluiten. Vervolgens gelijktijdig Power On en Volume up vasthouden.
Zo snel ik echter de USB kabel plaats, herkent mijn PC de telefoon en krijg ik gelijk het "opladen" plaatje in beeld. Klopt dat wel ?
Volgens mij accu pas aan het einde terug plaatsen.
⏩ PVOutput☀️
Volgens de tutorial niet, maar toch getest zonder accu, helaas geen resultaat.
Ik krijg een liggend android poppetje op het telefoonscherm met de tekst "geen opdracht"
Ik krijg een liggend android poppetje op het telefoonscherm met de tekst "geen opdracht"
Ntag203 werkt als een zonnetje. Leuk hoor dat nfc: voor 70 cent lekker een macro instellen (wifi uit, bt uit, screen dimmen, geluid zacht en alarm aan)Quad schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:50:
Ik hoop voor je dat NFC werkt.
marco_sire@hotmail.com
Probeer deze eens: http://www.chinaphonearen...0-4-rooted-full-touch-CWMFlabergasted schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:23:
Volgens de tutorial niet, maar toch getest zonder accu, helaas geen resultaat.
Volg daar ook echt goed de instructies, heb nu het idee dat je de drivers ook niet (correct) hebt geïnstalleerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 13-03-2014 20:03 ]
⏩ PVOutput☀️
Bedankt voor je link Quad, zat toevalligerwijs net op die site om e.e.a. uit te pluizen.
Ik ben bang dat het met de ADB driver te maken heeft.
Bij het (opnieuw) installeren wordt de telefoon niet door deze driver herkent. ( In windows 7 zie ik hem wel )
Nog voor alle duidelijkheid : "Boot into recovery and factory reset" is toch gewoon de telefoon opstarten
met de "power on en volume up" toets tegelijkertijd ingedrukt houden ?
Ik puzzel nog even...
Ik ben bang dat het met de ADB driver te maken heeft.
Bij het (opnieuw) installeren wordt de telefoon niet door deze driver herkent. ( In windows 7 zie ik hem wel )
Nog voor alle duidelijkheid : "Boot into recovery and factory reset" is toch gewoon de telefoon opstarten
met de "power on en volume up" toets tegelijkertijd ingedrukt houden ?
Ik puzzel nog even...
Volume down zover ik weet. 
Maar dat is pas nadat de ROM op je telefoon is geladen.
Hoe staat je telefoon in apparaatbeheer?
Maar dat is pas nadat de ROM op je telefoon is geladen.
Hoe staat je telefoon in apparaatbeheer?
⏩ PVOutput☀️
[quote]Quad schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 01:02:
[quote]
Het is gelukt. Driver stond blijkbaar niet goed en werd zodoende niet herkend.
ADB driver onieuw geistalleerd en flashen ging deze keer goed.
Bedankt voor het meedenken Quad
Het is gelukt. Driver stond blijkbaar niet goed en werd zodoende niet herkend.
ADB driver onieuw geistalleerd en flashen ging deze keer goed.
Bedankt voor het meedenken Quad
Toppie.

⏩ PVOutput☀️
De THL W8 batterij binnen en gelijk gemodificeerd.
Met de soldeerbout voor het koper, en wat terpentine voor de plakresten een klusje van een paar minuutjes.
Wel wat voorzichtigheid bij de bovenste strip, want anders trek je 'm er helemaal af en dat moet niet.
Past perfect, en is inmiddels aan het opladen.
Ben benieuwd wat het resultaat is.

Met de soldeerbout voor het koper, en wat terpentine voor de plakresten een klusje van een paar minuutjes.
Wel wat voorzichtigheid bij de bovenste strip, want anders trek je 'm er helemaal af en dat moet niet.
Past perfect, en is inmiddels aan het opladen.
Ben benieuwd wat het resultaat is.

Heb je ook gedetailleerde foto's van wat je precies moet doen?
Top,ben benieuwd naar het resultaat,merk je nu al verschil? Hoelang hielt jij het uit met de standaard accu?
Verschil zou er zeker moeten zijn. Op basis van recente informatie over de iNew V3 batterij moet je in capaciteit zelfs 18% op vooruit gaan. Hoop mijn accu snel binnen te hebben zodat ik bezig kan.
⏩ PVOutput☀️
Met die mod is deze telefoon dus helemaal aan te raden? Heb hem besteld bij coolicool zondag alleen is de status nog steeds niet veranderd. =( ga dan die andere accu ook maar bestellen,word straks ee hele handel ;-)
Net opgeladen, maar merk wel een snelle drop van 100% naar 94%.
Toch maar even de batterij calibreren en dan dit weekend eens goed testen.
Toch maar even de batterij calibreren en dan dit weekend eens goed testen.
[ Voor 17% gewijzigd door Amok op 14-03-2014 20:53 ]
Zal hem wel eerst kalibreren, was hij met 100% wel +- 4200mV?
⏩ PVOutput☀️
Iemand die zo'n aangepaste batterij tegen klein extraatje wil aanbieden?
marco_sire@hotmail.com
Ik heb zojuist volgens de Youtube tutorial mijn telefoon geflashed naar 1.0.4 (bestand wat in het begin van de topic gedownload kon worden) via SP Flash. De stappen gedaan volgens de instructies en kreeg keurig netjes de groene ring. Nu reageert de telefoon nergens meer op (ook als ik in SP flash contact probeer te maken dan geeft hij de melding BROM ERROR:S_FT_ENABLE_DRAM_FAIL (4032)
Iemand nog goede ideeën?
Iemand nog goede ideeën?
http://www.chinaphonearen...ricked-V3-after-ROM-flash
Je bent niet de enige blijkbaar.
Welke versie van 1.0.4 probeer je naar te upgraden?
Ik kan je deze aanbevelen : http://www.chinaphonearen...0-4-rooted-full-touch-CWM
Ik kan je deze aanbevelen : http://www.chinaphonearen...0-4-rooted-full-touch-CWM
⏩ PVOutput☀️
Dat gecombineerd met een preloader.bin van een recente telefoon (http://www.chinaphonearen...V3-after-ROM-flash?page=2) heeft mij een weer levende telefoon opgeleverd.Quad schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:44:
http://www.chinaphonearen...ricked-V3-after-ROM-flash
Mooi zo!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb vorige week een iNew ontvangen van Howsea.
De update van 1.01. naar 1.04 verloop fout, toestel gebricked / volledig dood.
N.a.v. bovenstaande weer leven in het toestel echter ik heb een "Boot Loop" !
De opstart animatie blijft zich herhalen. Hoe is dat op te lossen ?
De update van 1.01. naar 1.04 verloop fout, toestel gebricked / volledig dood.
N.a.v. bovenstaande weer leven in het toestel echter ik heb een "Boot Loop" !
De opstart animatie blijft zich herhalen. Hoe is dat op te lossen ?
Verwijderd
Casper wat heb je met de originele Preloader Bin gedaan ?Caspar schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:49:
[...]
Dat gecombineerd met een preloader.bin van een recente telefoon (http://www.chinaphonearen...V3-after-ROM-flash?page=2) heeft mij een weer levende telefoon opgeleverd.
Heb je deze Bin eerst apart geladen en vervolgens met V3E 1.04 een firmware update gedaan ?
Of moet je de originele Bin plaatsen in de 1.04 firmware en de 1.04 Bin die hierin zit overschrijven met de originele ?
Ik heb de update gekozen en daarna alleen preloader.bin vervangen binnen SP Flash. Voor de rest dus wel de update doorgevoerd.
Ik heb momenteel mijn Inew V3 ontvangen, heb hem geroot en Unicon geinstalleerd vind die stock icons echt verschrikkelijk. Heb een samsung icon pack gedownload alleen nu zijn de Iconen nog steeds erg 'blokkerig' is er een optie om echt mooie iconen te krijgen? Zoals eigenlijk bijv samsung heeft?
Give 2 Get
Die blokjes achter de icons zijn erg lelijk inderdaad, evenals het energiebeheer widget. Andere launcher helpt niet iig.
⏩ PVOutput☀️
Iemand een idee wat de snelste leverancier is van de V3 momenteel? Ik zou hem tegen eind van de week ongeveer moeten hebben i.v.m. vertrek naar het buitenland.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dan zou ik het er niet op gokken als je uit China wilt bestellen.
⏩ PVOutput☀️
Ach, als hij te laat aankomt koop ik mij lokaal wel een simpele telefoon.
In ieder geval via DHL dan, shop maakt niet zoveel uit.
Maar of je dan het eind van de week haalt..
Maar of je dan het eind van de week haalt..
@Quad, nee inderdaad.. Ik zou zo graag andere iconen willen.. Iemand al ervaringen met deze custom rom: http://www.chinaphonearen...0-4-rooted-full-touch-CWM
Kan iemand screenshots posten hoe deze er uit ziet met iconen enz?
Kan iemand screenshots posten hoe deze er uit ziet met iconen enz?
Give 2 Get
Verwijderd
Ik had mijn V3 bij pandawill besteld. Meer vanwege goede berichten en (toen ik bestelde) de laagste prijs. Maar man-o-man wat is het lang wachten. De communicatie is wel weer erg goed en snel. Vorige week eindelijk een T+T code gekregen en nu zie ik dat de bestelling is aangekomen in BEBRUA (Belgie Brussel Airport)
Ik hoop dat ik hem volgende week thuis heb....
Ik hoop dat ik hem volgende week thuis heb....
Die blokjes zitten in de launcher2.apk in de system/app map. Ik heb geprobeerd die bestand in de apk te verwijderen maar het resulteert in een niet werkende launcher dus niet aan te raden.Quad schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:21:
Die blokjes achter de icons zijn erg lelijk inderdaad, evenals het energiebeheer widget. Andere launcher helpt niet iig.
Widget ben ik nog niet over uit.. Zal het vast ergens van een andere locatie moeten kunnen halen en overschrijven.
⏩ PVOutput☀️
Even een status update van mijn kant:
Ik heb besteld via HowSea. Mijn ervaringen met de shop: erg goede communicatie, alleen betalen via CC of bank, levering duurde lang maar keurig netjes verpakt geleverd gekregen en het inklaringsbedrag is ook terugbetaald. De iNew gekregen met FW 1.0.1, meteen even geüpdatet naar 1.0.4 en alles draait als een trein. Erg tevreden met de telefoon tot nu toe en HowSea lijkt dus een betrouwbare winkel :-)
Ik heb besteld via HowSea. Mijn ervaringen met de shop: erg goede communicatie, alleen betalen via CC of bank, levering duurde lang maar keurig netjes verpakt geleverd gekregen en het inklaringsbedrag is ook terugbetaald. De iNew gekregen met FW 1.0.1, meteen even geüpdatet naar 1.0.4 en alles draait als een trein. Erg tevreden met de telefoon tot nu toe en HowSea lijkt dus een betrouwbare winkel :-)
Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing
Je moet zijn geroot om dit te doen.
Het gaat om launcher2.apk in /system/app/ deze heb ik naar mijn pc gekopiëerd en de icon_bg.png geëdit.
Ik had deze eerst verwijderd maar dat werkte natuurlijk niet dus launcher crashte hele tijd.
De icon_bg.png geëdit naar een blanco plaatje en teruggezet in de apk met Winrar, de launcher2.apk vervolgens teruggezet naar /system/app/ (wel even de oude hernoemen naar launcher2.old.apk voor de zekerheid).
Daarna keer je terug naar homescreen en zie je dat de launcher vernieuwd is.
Voor jullie even lekker makkelijk gemaakt: https://db.tt/GHB1IX1x
Plaatsen in /system/app/ met Google Play: Root Browser (File Manager) wel even het origineel hernoemen als backup.
Edit:
before and after pic:
Het gaat om launcher2.apk in /system/app/ deze heb ik naar mijn pc gekopiëerd en de icon_bg.png geëdit.
Ik had deze eerst verwijderd maar dat werkte natuurlijk niet dus launcher crashte hele tijd.
De icon_bg.png geëdit naar een blanco plaatje en teruggezet in de apk met Winrar, de launcher2.apk vervolgens teruggezet naar /system/app/ (wel even de oude hernoemen naar launcher2.old.apk voor de zekerheid).
Plaatsen in /system/app/ met Google Play: Root Browser (File Manager) wel even het origineel hernoemen als backup.
Edit:
before and after pic:

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 17-03-2014 09:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Of je installeert Apex/Nova met een mooi icon pack
Verwijderd
Eindelijk... vandaag binnengekomen. Ik hoefde niets af te rekenen bij de bezorger. Dus voor E143,- heb ik de V3.... Nu eens wat gaan vogelen wat er allemaal mee kan/op zit.
Overigens geleverd met extra batterij, extra screenprotector en beschermingshoesje. Verder ziet de telefoon er ERG goed uit.
Overigens geleverd met extra batterij, extra screenprotector en beschermingshoesje. Verder ziet de telefoon er ERG goed uit.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 14:54 ]
Bedankt voor de aangepaste launcher2.apk Quad
Het ziet er 10x beter uit zo.
Trouwens met de THL-W8 batterij hou ik het een stuk langer vol.
Dankzij wat tweaks, is het nu toch echt een top toestel.

(screen 2% klopt niet)
Trouwens met de THL-W8 batterij hou ik het een stuk langer vol.
Dankzij wat tweaks, is het nu toch echt een top toestel.

(screen 2% klopt niet)
Ik kan mijn Launcer.apk niet hernoemen.. Krijg een melding in het Chinees van mijn jailbreak, druk op de groene knop en er gebeurd niks..
EDIT: Het is gelukt met een andere root browser! Super dankje, het ziet er nu weer gelikt uit!
Is iemand ook al gelukt om de trilling uit te schakelen als er opgenomen wordt? Ik heb me suf gezocht maar kan het niet vinden...
EDIT: Het is gelukt met een andere root browser! Super dankje, het ziet er nu weer gelikt uit!
Is iemand ook al gelukt om de trilling uit te schakelen als er opgenomen wordt? Ik heb me suf gezocht maar kan het niet vinden...
[ Voor 48% gewijzigd door Runescom op 17-03-2014 18:51 ]
Give 2 Get
iNew V3 v1.0.7 is er!
Schijnbaar volgende dingen aangepakt:
- Airgesture
- Aperture is now F2.0
- Meer weet ik zo even nog niet.
http://www.chinaphonearen...-V3-iNew-V1-0-7-STOCK-ROM
Je kan het hier vinden:
http://pan.baidu.com/wap/...hareid=1549936594&third=0 (super slow aka 30kB/s)
http://www.mediafire.com/...0v/cxq_v3_inew_v1.0.7.zip (normal download aka 1MB/s)
Als het goed is is de update.zip te flashen via CWM.
Images:
System info:

Photo info:

Internal storage info:
Schijnbaar volgende dingen aangepakt:
- Airgesture
- Aperture is now F2.0
- Meer weet ik zo even nog niet.
http://www.chinaphonearen...-V3-iNew-V1-0-7-STOCK-ROM
Je kan het hier vinden:
http://pan.baidu.com/wap/...hareid=1549936594&third=0 (super slow aka 30kB/s)
http://www.mediafire.com/...0v/cxq_v3_inew_v1.0.7.zip (normal download aka 1MB/s)
Als het goed is is de update.zip te flashen via CWM.
Images:
System info:

Photo info:

Internal storage info:

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 18-03-2014 10:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Je afbeeldingen doen het niet, registratie vereist.
Even aangepast dmv upload naar imgur.
⏩ PVOutput☀️
Quote:
KNOWN Problems that some users experienced:
1) no touch screen respond (for me didnt happen)
2) miss calibrated display resolution (for me didnt happen)
3) no network coverage for 2g simcards (HAPPENED TO ME)
4) not being able to install CWM recovery (HAPPENED TO ME)
Nummer 3 baart mij zorgen. Ik heb alleen 2G in mijn abbo, dus het is dan niet aan te raden om dit te installeren of wel?
KNOWN Problems that some users experienced:
1) no touch screen respond (for me didnt happen)
2) miss calibrated display resolution (for me didnt happen)
3) no network coverage for 2g simcards (HAPPENED TO ME)
4) not being able to install CWM recovery (HAPPENED TO ME)
Nummer 3 baart mij zorgen. Ik heb alleen 2G in mijn abbo, dus het is dan niet aan te raden om dit te installeren of wel?
Zag het inderdaad voorbij komen, misschien toch maar niet flashen.
Youtube problemen zijn waarschijnlijk wel opgelost, melding op fora dat YT app nu wel goed werkt.
Oplossing is beschikbaar.
Mij baart het touchscreen zorgen.
Ik kan met mijn huidige CWM niet eens een nandroid backup maken, denk vanwege het gecombineerde opslag.
Youtube problemen zijn waarschijnlijk wel opgelost, melding op fora dat YT app nu wel goed werkt.
Zal vermoedelijk een IMEI probleem zijn, heel normaal voor MediaTek chipsets.ivo001 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:36:
Quote:
Oplossing is beschikbaar.
Mij baart het touchscreen zorgen.
Ik kan met mijn huidige CWM niet eens een nandroid backup maken, denk vanwege het gecombineerde opslag.
[ Voor 64% gewijzigd door Quad op 18-03-2014 16:24 ]
⏩ PVOutput☀️
Vandaag de THL-W8 Batterij eens goed getest.
Voornamelijk met Flitzmeister.
Scherm contrast is ingesteld op de één na hoogste waarde.

Voornamelijk met Flitzmeister.
Scherm contrast is ingesteld op de één na hoogste waarde.

En is het een verbetering tov de originele batterij?
⏩ PVOutput☀️
Denk het.
Ik flash hem ook niet nu, gezien de mogelijke problemen.
Ik flash hem ook niet nu, gezien de mogelijke problemen.
⏩ PVOutput☀️
Ik laat het inderdaad ook eerst andere mensen testen, ik zit alleen met een batterij die erg snel leeg is...
Give 2 Get
Daarvoor heb ik een THL W8 batterij onderweg.
⏩ PVOutput☀️
Hi Amok,
Kun je iets zeggen over je grondige accu test (met THL w8 accu ivm het origineel)?
- Heb je een langere levensduur (10%, 15% of meer)?
- Hoe warm voelt deze qua tempertuur aan tijdens laden en ontladen?
- Duur van het opladen en wat voor lader gebruik je (in 0,5, 1 of 2 Amp lader)?
- Hoe goed zit de modified THL W8 accu in telefoon. Maw, kan deze bij harde stoot evt. verschuiven zodat de accu contactpunten wellicht kortsluiting kunnen veroorzaken?
- Matchen de accu percentages in Android (na calibratie) met de THL w8 beter of is er nog steeds een drop te bekennen.
Sorry voor alle vragen, maar wellicht zie je tijd/zin om deze of een aantal daarvan te beantwoorden met je recente opgedane kennis :)! Hoe dan ook al enorm bedankt voor je geposte berichten en alvast dank voor je antwoorden mede omdat mijn THL w8 accu (banggood) ook onderweg is maar ik toch lichtjes schrik heb voor "explosie"/brandgevaar door incompatibiliteit/kortsluiting. JD
Kun je iets zeggen over je grondige accu test (met THL w8 accu ivm het origineel)?
- Hoe goed zit de modified THL W8 accu in telefoon. Maw, kan deze bij harde stoot evt. verschuiven zodat de accu contactpunten wellicht kortsluiting kunnen veroorzaken?
- Matchen de accu percentages in Android (na calibratie) met de THL w8 beter of is er nog steeds een drop te bekennen.
Sorry voor alle vragen, maar wellicht zie je tijd/zin om deze of een aantal daarvan te beantwoorden met je recente opgedane kennis :)! Hoe dan ook al enorm bedankt voor je geposte berichten en alvast dank voor je antwoorden mede omdat mijn THL w8 accu (banggood) ook onderweg is maar ik toch lichtjes schrik heb voor "explosie"/brandgevaar door incompatibiliteit/kortsluiting. JD
- Ik zal morgen eens testen met de originele batterij, dan kan ik met duidelijke cijfers komen.JD_1971 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:44:
Hi Amok,
- Batterij loopt qua temperatuur niet op tijdens het laden.
- Opladen zal een uurtje of 2 zijn denk ik (niet echt opgelet) Lader is van Samsung 1 Amp
- Batterij zit perfect kan niet verschuiven.
- Calibratie is wel nodig, drop is in het begin nog aanwezig maar wel een stuk minder.
[ Voor 6% gewijzigd door Amok op 19-03-2014 23:19 ]
Amok, dank voor je feedback! Ik zal mijn bevindingen tzt ook posten zodat jij weer feedback hebt en of deze in lijn zijn met jou/jullie ervaringen.
Batterij test.
Getest met volle accu's en gecalibreerd.
Normaal gebruik, paar telefoontjes en wat internet browsen. Intensief gebruik van Flitzmeister app.
THL W8 accu resultaat.

Inew V3 accu resultaat.

.....
Bijna geen verschil.
ik ben erg benieuwd naar resultaten van anderen.
Getest met volle accu's en gecalibreerd.
Normaal gebruik, paar telefoontjes en wat internet browsen. Intensief gebruik van Flitzmeister app.
THL W8 accu resultaat.

Inew V3 accu resultaat.

.....

Nou, ik heb m ook binnen. Via Howsea. Eerst zou die via DHL komen, maar na een week stof verzamelen in Hong Kong werd die van mij geweigerd door DHL omdat bij een steekproef een 2e accu werd gevonden. Toen heeft Howsea ipv opnieuw te verzenden uit Hong Kong, een toestel geleverd uit de Europese voorraad. Topservice! Die was dan vandaag binnen. Toen natuurlijk binnen 5 minuten gebricked door de update naar 1.07. Ik zit nu vast in de LEWA rom, 1.04. Wel grappig die Chinese zooi die er op staat. Maar ik kom er niet af, welke rom ik nu ook probeer, met een andere dan de LEWA start de telefoon niet eens op. Scherm zwart. Niks. Nu dus even wennen aan LEWA, en dan van het weekend verder experimenteren.
Verwijderd
Goedendag,
Ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje.
Ik Heb deze telefoon besteld bij to2c, maandag heb ik een track and trace nummer gekregen.
Maar er staat nog steeds (Zending informatie ontvangen) en licht nog steeds in china...blijkbaar..
Heb via dhl gedaan omdat mijn oude telfoon kapot is, moest ik met spoet 1 hebben...
Hebben meer mensen dit gehad..???
Ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje.
Ik Heb deze telefoon besteld bij to2c, maandag heb ik een track and trace nummer gekregen.
Maar er staat nog steeds (Zending informatie ontvangen) en licht nog steeds in china...blijkbaar..
Heb via dhl gedaan omdat mijn oude telfoon kapot is, moest ik met spoet 1 hebben...
Hebben meer mensen dit gehad..???
Verwijderd
Als je iets met spoet moed (pun intended) hebben dan is bestellen in China niet echt handig. Ook via DHL zal je moeten rekenen op een levertijd tussen 1 en 3 weken.
Verwijderd
Nee dat dat niet handig is dat wist ik wel, maar ik wou deze tel. zowiezo al.
En heb vaak genoeg gehad uit china of ander vere landen dat ik het binnen 2 dagen had.
zowel met dhl als fedex of ups.
Alleen dit is de eerste keer dat ik bij to2c bestel..
En heb vaak genoeg gehad uit china of ander vere landen dat ik het binnen 2 dagen had.
zowel met dhl als fedex of ups.
Alleen dit is de eerste keer dat ik bij to2c bestel..
Verwijderd
Ik heb net voor mijzelf de zwarte versie besteld inclusief een ThL W8S W8 batterij. Ik heb hem niet direct nodig en hoop dat ze de zwarte op redelijke termijn binnen hebben. Ondanks dat de witte voor mijn vrouw, erg lang op zich liet wachten, toch weer bij pandawill de bestelling geplaatst.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2014 18:04 ]
zal je dat nou wel doen??Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:00:
Ik heb net voor mijzelf de zwarte versie besteld inclusief een ThL W8S W8 batterij. Ik heb hem niet direct nodig en hoop dat ze de zwarte op redelijke termijn binnen hebben. Ondanks dat de witte voor mijn vrouw, erg lang op zich liet wachten, toch weer bij pandawill de bestelling geplaatst.
kreeg dit van pandawill en heb hem toch maar omgezet naar een witte omdat ik al een maand aan het wachten was!!
i am writing to you about the order#, which is processing at the moment.
As the item sku49488 is not available now
And I am afraid it is not easy to get it back in the near future, so we suggest you change to sku49394
Ik ben benieuwd of, en wanneer, je de zwarte variant krijgt. Bij Mixeshop zeggen ze te kunnen shippen op 15 april, voor mij voldoende reden om verder te kijken.
Verwijderd
Ik heb je bestandje gedownload en daarmee de originele overschreven. Probleem is dat het toestel nu in een bootloop terecht is gekomen. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?Quad schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:11:
Je moet zijn geroot om dit te doen.
Edit:
before and after pic:
[afbeelding]
Mijn inew is inmiddels in Amsterdam aangekomen!
heb gelijk een w8 batterij en otg kabel besteld!
Verwijderd
OP de website van Pandawill werd gezegd dat de zwarte vanaf 1 April beschikbaar is. Maar zoals gezegd, ik heb geen haast.nbch schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:24:
Ik ben benieuwd of, en wanneer, je de zwarte variant krijgt. Bij Mixeshop zeggen ze te kunnen shippen op 15 april, voor mij voldoende reden om verder te kijken.
Mijn iNew V3 net binnen. Helaas onderschept door de douane, dus 40 euro bijbetalen.
Mooie telefoon. Op de site van Inew staat sinds vandaag firmware 1.0.8. Echter nog geen tijd om die erop te zetten.
Mooie telefoon. Op de site van Inew staat sinds vandaag firmware 1.0.8. Echter nog geen tijd om die erop te zetten.
Welke FW versie staat er nu bij jou op?
⏩ PVOutput☀️
Uit de doos staat er v1.01.1 op.Quad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:53:
Welke FW versie staat er nu bij jou op?
Je hebt gelijk, het is 1.0.1Quad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:29:
Versie 1.01.1? Niet V1.0.1?
Verwijderd
Is er ook een iNEW-v3-FW-upgrade-for-dummies handleiding? Ik ben een absolute n00b als het om telefoons/Android gaat.
⏩ PVOutput☀️
Net 1.08 geinstalleerd, touchscreen werkt nu prima! Bij 1.07 niet bij mij. Ik heb een V3 v4.0 900/2100 model.
Ik heb wel mn IMEI eerst gebackupped, want die was weer weg....
Ik heb wel de SPFlashtool methode moeten gebruiken, de CWM met update.zip failde met error 7.
Nog geen idee wat er allemaal NIET werkt, kom ik morgen wel achter!
Ik heb wel mn IMEI eerst gebackupped, want die was weer weg....
Ik heb wel de SPFlashtool methode moeten gebruiken, de CWM met update.zip failde met error 7.
Nog geen idee wat er allemaal NIET werkt, kom ik morgen wel achter!
ik heb na het inschieten van de 1.0.4 ultimate rom dat de telefoon niet meer aan wilt, Iemand een idee?
Wat heb je gedaan?
Inmiddels ook geflashed naar v1.0.8, nu backup terugzetten want natuurlijk werd het intern geheugen geformatteerd.
Daarna rooten en de launcher vervangen.
BTW, geen IMEI gedoe gehad iig, simkaart werd herkend en 3G werd ook direct opgepakt.
Inmiddels ook geflashed naar v1.0.8, nu backup terugzetten want natuurlijk werd het intern geheugen geformatteerd.
Daarna rooten en de launcher vervangen.
BTW, geen IMEI gedoe gehad iig, simkaart werd herkend en 3G werd ook direct opgepakt.
[ Voor 101% gewijzigd door Quad op 24-03-2014 23:01 ]
⏩ PVOutput☀️
Probeer eens te reflashen, maar dan met de preloader file uit de LEWA 1.04 ROM.
Gewoon de preloader vervangen in je folder met de Ultimate Rom.
Mijn telefoon wilde helemaal niet meer aan, alleen met die loader lukt(e) het.
Met flash tools die rom geïnstalleerd. Installatie ging goed, kreeg de groene vink, alleen daarna wil de telefoon niet meer aan
Inderdaad, scatter laden en gaan met de banaan.
⏩ PVOutput☀️
flash tools lijkt de telefoon ook niet meer te herkennen. Met een firmware upgrade gebeurt er niksmarcelmg2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:01:
Probeer eens te reflashen, maar dan met de preloader file uit de LEWA 1.04 ROM.
Drivers opnieuw installeren?
⏩ PVOutput☀️
Hoor je wel het 'koppel' geluidje? Batterij eruit, En na het starten van de upgrade, even stekkertje eruit en er weer in.
dat geluidje hoor ik om de paar seconden, batterij haal ik eruit en koppel hem opnieuw, er gebeurt dan niks
[ Voor 45% gewijzigd door cverkooyen op 24-03-2014 23:10 ]
http://www.chinaphonearen...-Pc-Drivers-SP-flashtools
Download de drivers eens, zitten in een .zip mapje. Installeer de drivers en PDAnet, telefoon losgekoppeld houden.
Dan procedure volgen met Flashtools en op moment van dat je download hebt geklikt de telefoon aansluiten, batterij eruit houden en geduld hebben.
Download de drivers eens, zitten in een .zip mapje. Installeer de drivers en PDAnet, telefoon losgekoppeld houden.
Dan procedure volgen met Flashtools en op moment van dat je download hebt geklikt de telefoon aansluiten, batterij eruit houden en geduld hebben.
⏩ PVOutput☀️