Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Aggressor schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:27:
[...]

ben ik ook wel benieuwd naar.
en heeft die van de onda site standaard een screenprotector erop?
Er komt nog wel $26 verzendkosten overheen dus dan word ie al een stuk duurder.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik ben kitkat nu aan het downloaden
Wat er allemaal doet weet ik nog niet
Wat ik wel weet dat je deze versie niet kunt rooten en je de Onda 975m v1 versie moet hebben
Het downloaden gaat niet zo snel dus het kan even duren
Oja dit is de linl voor android 4.4 of kikat voor de v1 versie http://pan.baidu.com/s/1dDxeJAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
neelle schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:21:
Wat ik wel weet dat je deze versie niet kunt rooten en je de Onda 975m v1 versie moet hebben
Oja dit is de link voor android 4.4 of kikat voor de v1 versie http://pan.baidu.com/s/1dDxeJAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07 16:24
En neelle, heb je de rom al binnen?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:32
neelle schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:21:
Oja dit is de linl voor android 4.4 of kikat voor de v1 versie http://pan.baidu.com/s/1dDxeJAD
ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Ik typ dit nu met de nieuwe rom
Het goede nieuws is de tablet start goed op
En voor de rest kan ik er nog weinig van zeggen omdat ik de rom er net op heb gezet
De chinese dingen weggehaald en nu moet ik even verder kijken
Je kunt nu dus niet rooten volgens onda dus dat doe ik ook maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
neelle schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:10:
Ik typ dit nu met de nieuwe rom
Het goede nieuws is de tablet start goed op
En voor de rest kan ik er nog weinig van zeggen omdat ik de rom er net op heb gezet
De chinese dingen weggehaald en nu moet ik even verder kijken
Je kunt nu dus niet rooten volgens onda dus dat doe ik ook maar niet
Als youtube en surfen goed werkt zou ik ook wel overstappen.
Bij 4.4 kun je art aanzetten bij developer instellingen, fdan gaat hij vlotter, kun je misschien eens proberen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Het surfen gaat zeker niet minder als met 1.07 ik vind het lekker snel gaan
Youtube heb ik gedownload via de appstore een muziek video bekeken zonder te stotteren
En Art kan ik nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Het surfen gaat zeker niet minder als met 1.07 ik vind het lekker snel gaan
Youtube heb ik gedownload via de appstore een muziek video bekeken zonder te stotteren
En Art kan ik nog niet vinden
SwiftKey nog steeds een beetje langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Het a1 toetsenbord is beter en sneller nova launcher geinstalleerd is ook sneller dan onda launcher
Je kan de rom rustig installeren en dan kun je zelf oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Een tijdje getwijfeld, maar nu toch maar besteld. Het wachten is begonnen.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charles1965
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik had het tablet voor mjn moeder bestelt. Was met de 1.06 rom en de nova launcher best wel tevreden. Hoorde gisteren van mijn broer dat er problemen waren met het opladen. Bleek uiteindelijk een brakke usb kabel te zijn. Als mensen problemen hebben met opladen controleer het kabeltje. Ben wel benieuwd hoe hard de kitkat ontwikkeling gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Ik heb net de app rtl xl gedownload geen beeld wel geluid iemand nog tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
neelle schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:54:
Tsja, het is hier geen helpdesk. Geef eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Daarnaast wil ik je verzoeken om van de editknop gebruik te maken in plaats van meerdere keren op rij te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
RoD schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:16:
[...]

Tsja, het is hier geen helpdesk. Geef eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Daarnaast wil ik je verzoeken om van de editknop gebruik te maken in plaats van meerdere keren op rij te posten.
Tja. ik dacht dat dit een forum was waar een ieder met hetzelfde tablet elkaar tips kon geven.
En als je reacties terugleest dan weet je waarover je praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 15:38
RoD schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:16:
[...]

Als je een stukje terugleest, zie je dat Neelle (iig voor mij) interessante dingen gepost heeft over de nieuwe ROM, dus wat dat betreft heeft hij al meer bijgedragen dan vele anderen. Ik denk dat je je eerst even moet inlezen alvorens je standaardriedeltje af te draaien. Al heb je wel gelijk betreffende het 'edit'-knopje. :)
(eventueel vervolg mag in het feedbacktopic)

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 03-03-2014 08:25 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyx666666
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-07 15:34
neelle schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:54:
dit is volgens mij nog in elke rom zo geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-06 12:22
charles1965 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:31:
Hoorde gisteren van mijn broer dat er problemen waren met het opladen. Bleek uiteindelijk een brakke usb kabel te zijn. Als mensen problemen hebben met opladen controleer het kabeltje.
Je kan kabeltje helaas niet zomaar vervangen met kabeltje van jezelf.
Het male gedeelte van de kabel is wat langer dan bij standaard micro-usb kabels.
(hetzelfde geld voor de mini-hdmi kabel)

Stanleymes doet wonderen denk, maar nog niet geprobeerd. :)

Ps. hoe is het met YouTube app op 4.4?

[ Voor 3% gewijzigd door Zomb! op 03-03-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-07 18:30
Dag iedereen,

Het is alweer even geleden dat ik nog heb gepost.
Een tijdje terug had ik een bestelling bij DX geplaatst en ik ging laten weten hoe die afliep.

Deze USB-kabel past voor onze tablet: de micro-usb kant is lang genoeg om in de tablet te kunnen. (dit is trouwens ook zo voor de micro-usb kabel van mijn xperia mini pro, die laadt de tablet ook op).

Deze HDMI-adapter heb ik wat moeten bijsnijden om te passen, maar werkt perfect voor onze tablet.
Outputopties zijn beperkt: 720p of 1080p, maar hij geeft het door in 4:3-formaat, dus je moet de tv/beamer even opnieuw instellen. Moet hier nog verder mee testen.

Deze auto-lader heb ik maar even getest om te zien of hij stroom geeft (wat ook gebeurt), maar ik heb de eigenlijke output niet kunnen testen om te zien hoe snel hij usb-devices oplaadt.

Ik hoop deze week (heb vakantie) de TS bij te werken met recente info en minder cluttered te maken.
Veel plezier met de tablet allemaal en ik ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen met de 4.4 beta (heb hem zelf nog niet geflashed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Zo na een paar dagen 4.4 gebruikt te hebben is het voor een beta versie al een goede rom
Conclusie het surfen gaat lekker snel wifi. bereik nog steeds erg goed
Als de tablet in slaapstand staat gaat de wifi uit
De Antutu score is 30591 bij mij voor wat het waard is
Youtube app heb ik gedownload en kon zonder gestotter een muziek video kijken
Ook een filmpje in facebook zonder problemen behalve dus bij mij rtl xl wel geluid geen beeld
En als je de pagina snel naar beneden scrolt vevagen de letters een beetje
Het is nog wel een beetje stil omtrent een custom rom het is wel te hopen dat iemand dat wil gaan doen

[ Voor 9% gewijzigd door neelle op 04-03-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Wellicht al bekend, maar nog twee links naar fora over deze tablet:

FreakTab forum

v975m.com forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowbox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-07 16:17
Na praktisch alle forums afgestruind te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een best indrukwekkend product is voor zijn prijs. Onda beloofd een hoop problemen te verhelpen met hun 4.4 update die volgens 2 andere forums deze maand nog moet gaan komen. Zeer waarschijnlijk voor v1 iets eerder dan voor v3. Het enige wat er mankeert is de rand apparatuur voor dit apparaat. Verder met een beetje knutsel werk denk ik dat ik het wel voor elkaar krijg om een werkende lader in elkaar te flansen als die het begeeft. Ik heb hem zojuist zelf besteld. Mijn enige angst is de battery chip aangezien die het nog vaak begeeft in Chinese tablets. Maar dat zou ook garantie werk kunnen worden. Helaas gaat hij dan wel een maand weg.

Verder een octacore mali 450 mp gpu en een Amlogic M802 quad core cortex a9 cpu is waarschijnlijk voor €150,- de beste configuratie in de geschiedenis van tablets. Zelfs de google nexus kan er niet tegen op qua prijs kwaliteit verhouding want niet alleen de chipset's zijn verbluffend snel (voor zijn prijs) maar ook het scherm heeft een bizarre resolutie 2048x1536px. Ik hoop dan ook dat je niet inlevert op het scherm wegens aanraak problemen omdat het niet gevoelig genoeg is of zo. Het enige schot onder de rok is dat hij geen bluetooth heeft dat vond ik wel teleurstellend maar aan de andere kant is dat ook echt het enige probleem in mijn ogen.

Ook al heb ik hem nog niet aangeraakt, kijk ik er naar uit om hem over 2 weken binnen te krijgen en hopelijk direct android 4.4 er op te kunnen flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 14:52
Besteld via Aliexpress, nog geen $220 incl. DHL shipment, heel erg goedkoop dus (+/- €160), heb deze thread helemaal doorgelezen en ondanks de probleempjes toch over gegaan tot bestelling omdat ik het idee heb dat er softwarematig hard aan de weg getimmerd wordt en je voor dat geld ook eigenlijk niet teveel tablet mag verwachten natuurlijk.

Voor de geïnteresseerden, ik heb hem hier besteld (en zodra ik hem binnen heb laat ik wel even weten of de verkoper netjes levert):
http://www.aliexpress.com...-RAM-32GB/1608325798.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 10-07 09:10
Ik heb hem vandaag binnen gekregen! Vrijdag ga ik testen, ik zal jullie op de hoogte houden! Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Driftkikkertje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:47:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen! Vrijdag ga ik testen, ik zal jullie op de hoogte houden! Groetjes
Ben erg benieuwd, zit al heel de tijd te kijken of ik hem ga halen ja of nee...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-07 00:30
Driftkikkertje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:47:
Vrijdag pas testen? Hoe hou je dat zo lang vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 29-06 21:50
Iemand een goedkope hoes in UK gevonden?
Wil m snel hebben.

Of kan je http://www.ebay.nl/itm/To...ash=item43bc367088&_uhb=1 met wat snijwerk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
remcoboy1479 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:04:
Wil m snel hebben.

Of kan je http://www.ebay.nl/itm/To...ash=item43bc367088&_uhb=1 met wat snijwerk gebruiken?
Qua covers is het nog schaars bij deze tablet helaas. Hoop ooit een keyboard covertje te kunnen scoren die goed past met USB aansluiting. Momenteel heb ik maar 1 cover gezien en die heeft zijn gaten blijkbaar ook niet op de juiste plek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-07 21:39
je kan hier een ipad case look-a-like kopen die speciaal gemaaakt is voor de onda v975 series
http://www.aliexpress.com...ad/610202_1618134419.html
Misschien is dit iets!! Oh sorry, ik zie dat je snel een cover wilt hebben, dat lukt niet bij bovenstaand model 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door keesie50 op 05-03-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 15:43
Ik heb hem ook maar besteld, was al tijd over zo een Nexus aant denken, maar dit lijkt meer waar voor z'n geld te bieden. En buiten enkele software probleempjes lees 'k niet echt iets negatiefs.

Met wat geluk is de 4.4 update er tergen dat ik hem in mijn bezit heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
remcoboy1479 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:04:
Heb zelf uit de budgetbak van Dixons een iPad hoes voor 10 euro gehaald.
Moest hem een klein beetje versnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Zomb! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:22:
[...]

Heb zelf uit de budgetbak van Dixons een iPad hoes voor 10 euro gehaald.
Moest hem een klein beetje versnijden.
Iets als http://m.ebay.nl/itm/350733376823?nav=SEARCH moet dus tijdelijk kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Mooie cover.
Waarschijnlijk, heb zelf mijn tablet meegenomen naar de Dixons en hem ter plekke in de hoes gestopt.
Geen idee of die hoes voor de 2 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385294

evil kim schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:44:
Ik heb hem ook maar besteld, was al tijd over zo een Nexus aant denken, maar dit lijkt meer waar voor z'n geld te bieden. En buiten enkele software probleempjes lees 'k niet echt iets negatiefs.

Met wat geluk is de 4.4 update er tergen dat ik hem in mijn bezit heb
Ik zou kijken of ik de bestelling kan annuleren. De 3e revisie van de OndaV975M heeft nl. bluetooth 4.0 aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-11-2024
Anoniem: 385294 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:46:
[...]

Ik zou kijken of ik de bestelling kan annuleren. De 3e revisie van de OndaV975M heeft nl. bluetooth 4.0 aan boord.
Source? want ik ben dat nog niet tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Bolique schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:49:
[...]
Ben ook niewsgierig

Source? want ik ben dat nog niet tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Voor mij niet zo belangrijk, maar ik kan me voorstellen dat anderen zullen balen. Wel zo makkelijk om bv. een toetsenbord te gebruiken. Wel goed uitzoeken waar de v3 wordt aangeboden...

Er ligt voor mij een pakketje klaar op het postkantoor. Hopelijk is het hem eindelijk. (helaas bestel ik meer in China, dus het kan best wat anders zijn...al past het meeste wel door de brievenbus)
Edit: het was hem niet. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 07-03-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Anoniem: 385294 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:46:
[...]

Mooie tip, voor wie bluetooth gebruikt :Y .
Maar voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
Bedankt voor de informatie,
Jammer genoeg is de tablet al opgestuurt, maar had toch al geen functie voor de bluetooth :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Laatst online: 13-07 22:37
Zijn er al links opgedoken waar de 3e revisie verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Ik heb de mijne gisteren binnengekregen. Helaas voor het eerst douanekosten moeten betalen, €29,60. Ik wist dat het met al mijn bestellingen uit China een keer ging gebeuren, maar toch vervelend als dat moment dan daar is. Ik heb er nog maar drie kwartier mee kunnen spelen, maar dit zijn mijn eerste indrukken/ervaringen:

Qua uiterlijk en feel is het een mooi apparaat met een goede bouwkwaliteit. Het is een v1 van 32GB. Ik had lang getwijfeld of ik de tablet zou bestellen vanwege het gebrek aan bluetooth, dus ook fijn om op de dag dat ik hem binnenkrijg te lezen dat de v3 versie wel bluetooth heeft... -_-

Ik heb meteen de beta van 4.4 erop gezet en AnTuTu en AnTuTu X gedownload. Daar zit wel een aanzienlijk verschil tussen; ergens in de 31000 bij AnTuTu en slechts ergens in de 21000 bij AnTuTu X. Zou dat komen omdat de processor wordt het OS wordt underclocked? Ook zag ik in de details van AnTuTu maar 1,5GB ram staan en geen 2GB zoals in het screenshot in de TS. Hebben meer mensen dit? Edit: Na wat zoeken kom ik deze screenshots tegen, waar dat ook het geval is. Wel een stuk hogere score met AnTuTu X, maar volgens de laatste reactie op deze pagina is AnTuTu X niet erg consistent met zijn scores. Vanavond nog maar een keer testen.

Vervolgens Nova Launcher erop gezet, dat bevalt toch een stuk beter dan de Onda launcher. Wellicht ga ik daar nog de betaalde variant van halen zodat ik apps kan hiden, want ik word nu al gestoord van alle chinese troep die ik er niet af kan gooien vanwege het gebrek aan root.

YouTube erop en de trailer van Transformers 4 en de bird scene uit Planet Earth bekeken; de trailer ging soepel, de birdscene leek af en toe een beetje te schokken. Het beeld viel me een beetje tegen; niet helemaal scherp, vooral een soort blur effect langs de randen van objecten of misschien dat het een lichte ghosting was. Wellicht heeft dat met die DPI-waarde te maken die standaard niet ideaal staat.

Ziggo TV gedownload, tv kijken op de tablet gaat soepel, maar ook daar valt het beeld me nog een beetje tegen.

Al met al ben ik niet ontevreden (ondanks dat de inklaringskosten en het nieuws van de v3 mijn stemming wat drukten toen ik de tablet voor het eerst aanzette). Ik ben erg benieuwd naar een stabiele 4.4 versie en naar wat er allemaal uit deze tablet te halen is met custom roms en andere tweaks.

Nu nog even wachten op de flip cover die ik heb besteld. Tot ik die binnen heb, laat ik de plastic beschermlagen er nog even op zitten. (Ik bedenk me nu dat dit er misschien ook voor zorgt dat het beeld iets minder scherp is.)

[ Voor 8% gewijzigd door HenkPatat op 07-03-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Viral youtube geeft sinds update vandaag geen beeld meer, wel geluid, zelfde probleem als rtl xl.... Iemand nog een ander alternatief voor youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
Dit vind ik persoonlijk wel intresant,
vandaag 2 onda v975m's ontvangen.
1tje serienummer met V1 en 1 met V3.
Het blijkt dus dat de serienummer met v3 daad werkelijk Bluetooth heeft.ingebakken en wel.
werkt ook probleem loos,

Dus denk dat dat het grote verschil is met de firmwares en waarom er een v1 firmware is en v3.

net de 4.4 v1 beta geinstaleerd op de v3 versie. werkt gewoon, je mist dan die bluetooth optie.. maar ging daar al van uit aangezien je het apparaat haalde zonder bluetooth :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bolique op 08-03-2014 08:41 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Bolique schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:49:
Dit vind ik persoonlijk wel intresant,
vandaag 2 onda v975m's ontvangen.
1tje serienummer met V1 en 1 met V3.
Het blijkt dus dat de serienummer met v3 daad werkelijk Bluetooth heeft.ingebakken en wel.
werkt ook probleem loos,

Dus denk dat dat het grote verschil is met de firmwares en waarom er een v1 firmware is en v3.

net de 4.4 v1 beta geinstaleerd op de v3 versie. werkt gewoon, je mist dan die bluetooth optie.. maar ging daar al van uit aangezien je het apparaat haalde zonder bluetooth :P
Ik heb de v1 zou er mischien gewoon bluetooth opzitten
Hoe kom ik er achter want anders zou er in de v1 een ander moederbord inzitten denk Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Eerste ervaringen goed! gelijk kitkat erop geknalt. zou graag willen weten hoe ik de density op 264 zet! Youtube werkt goed, netflix ook maar mn wifi kan de hoge kwaliteit soms net niet aan, nu is t wifi hier thuis ook niet super. dus met kitkat wel youtube en wel netflix. andere apps die ik moet testen? let me know!

Jammer dat er veel chinese rommel mee word geleverd, kan ik die niet uit de update package van kitkat halen zodat hij deze niet mee installeerd? sorry, nog een dummy op het gebied van dit soort dingen, maar zeker wel geïnteresseerd!!!

[ Voor 3% gewijzigd door 1ntroduc3 op 08-03-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Mijn is verzonden. Hopelijk heeft DHL er zin in en gaat het wat vooruit.

@driftkikkertje ik had hier of op xda ergens gelezen dat je via superuser wel die zaken kan verwijderen. Weet wel niet of het al kan voor de 4.4 maar lang zal dat dan niet duren. En verder is het hopen dat cyanogen deze oppikt. Eens zij het ijs breken volgen er snel verwerkingen van andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
evil kim schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:21:
Mijn is verzonden. Hopelijk heeft DHL er zin in en gaat het wat vooruit.

@driftkikkertje ik had hier of op xda ergens gelezen dat je via superuser wel die zaken kan verwijderen. Weet wel niet of het al kan voor de 4.4 maar lang zal dat dan niet duren. En verder is het hopen dat cyanogen deze oppikt. Eens zij het ijs breken volgen er snel verwerkingen van andere mensen.
Als je root hebt kan je idd al die Chinese rommel wegvegen, helaas heeft 4.4 nog geen root, daarom blijf ik nog even op 4.3

Hopelijk in de loop van de week een nieuwe 4.4 "met root", ze werken redelijk snel bij Onda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Er is inmiddels een nieuwe beta ROM uit van Kitkat. Zover ik lees is hij smoother met browsen maar is er nog steeds geen root beschikbaar.

O.a. hier met hoge snelheid te downloaden:
http://www.v975m.com/down...-v1-rom-kitkat-4-4-beta-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Er is weer update van de 4.3 voor onze tablet:

1.0.8_v1: http://pan.baidu.com/s/1jEfgy
1.0.8_v3 (voor hen met bluetooth): http://pan.baidu.com/s/19w8c2

Wie flasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
iemand ervaring met beta 2 kitkat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Van de nieuwe 4.3 update:
1 WIFI-functie optimalisatie, off-screen is niet gebroken netwerk (wifi slaap beleid als volgt worden ingesteld: altijd).
2 werken een paar vooraf geïnstalleerde softwaretoepassingen.
3 Verbeterde compatibiliteit met externe Ethernet-kaart. Opmerking: 1, de firmware-pakket met Brush tutorial, 2, Brush risico, lees de Brush handleiding zorgvuldig door voordat Brush, 3, de firmware is alleen voor V1 versie van het model, 4, controleer het versienummer, zie de achterkant van de romp SN 9,10-bit code;

Wacht persoonlijk wel op 4.4 met root, tot die tijd volstaat 1.06 nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Morgen is de 32GB en donderdag de 16GB versie bij pandawill in de Happy Hour. Ik weet niet welke versie, maar ik verwacht v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Is er al iemand die cwm werkend heeft gekregen of de nieuwe KitKat beta heeft geprobeerd? Ik draai zelf de eerste KitKat beta zonder probleem, YouTube werkt, Netflix ook. Rtlxl niet, uitzendinggemist daarintegen weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
Driftkikkertje schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:28:
Is er al iemand die cwm werkend heeft gekregen of de nieuwe KitKat beta heeft geprobeerd? Ik draai zelf de eerste KitKat beta zonder probleem, YouTube werkt, Netflix ook. Rtlxl niet, uitzendinggemist daarintegen weer wel!
ben nog geen cwm tegen gekomen voor deze tablet.. (wel de link naar een russische site gevolgt, maar kwam daar geen download links tegen.. misschien over het hoofd gezien.)
Maar Beta 2 werkt prachtig!. nu 2 dagen op de v1 werkt het heerlijk. raad het niet aan op een v3 te installeren, dan raak je na een halfuur / uur je wifi kwijt en moet je rebooten voor je dat weer terug hebt.

ben wel tegen de kernel source aan gelopen.. maar op dit moment weet ik zelf niet wat ik er mee moet, aangezien me kennis daar niet toe reikt

source:
http://openlinux.amlogic.com:8000/download/ARM/kernel/
arm-src-kernel-2014-03-06-d5d0557b2b.tar.gz (2 dagen oud op het moment van posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Goed nieuws die kernel source, nu kunnen roms eenvoudiger gemaakt worden.

Gusev wat denk jij ervan?

[ Voor 16% gewijzigd door C00P op 10-03-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen om een aan te schaffen. Alleen had ik nog wel wat vragen, een daarvan is waar kan ik het beste een tablet aanschaffen zonder al te veel import kosten te betalen en waar de v3 versie te koop is. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Ik ben aan het twijfelen tussen een Surface RT (1e gen) en de Onda, ik woon tijdelijk in Shanghai dus ik kan er makkelijk aan komen.
Dit word mijn eerste tablet en wil hem voornamelijk gaan gebruiken om te internetten, muziek te luisteren en voor Netflix en Youtube. Hoe is de beeld en bouwkwaliteit van de Onda? En kunnen alle kabels gewoon zonder problemen aangesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
Lees hier net dat versie 1.08 uit is voor de v1 en v3
Nog niet geprobeerd aangezien kitkat goed draait op me v1. maar voor de mensen die het willen proberen.
http://www.v975m.com/foru...975m-v1-08-ROM-Discussion

Sorry had niet op pagina 22 gekeken waar dit al op stond. excuses

[ Voor 13% gewijzigd door Bolique op 10-03-2014 14:04 . Reden: Onnodige reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Heeft iemand al geupgrade van KitKat Beta versie 1 naar KitKat Beta versie 2 (voor Onda v1)? Ik zou graag willen weten of het de moeite waard is of dat ik beter even kan wachten op een volgende Beta versie of een stabiele KitKat versie. Beta versie 1 werkt heel behoorlijk, alleen die SD unmount en Wifi disconnect is wel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hè hè, na een week bij inklaring gelegen te hebben komt m'n Onda dan toch morgen eindelijk. Wel 22 euro bijbetalen, maar dat valt me nog mee eigenlijk. :)

Ik geef wel door welke versie ik heb. (vermoedelijk gewoon de v1 aangezien hij een maand onderweg is geweest bij elkaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Ik heb de v1. Toch vreemd dat de v3 Bluetooth zou hebben. Interface erg buggy maar verder geweldige tab voor deze prijs. 1e beta van KitKat er op staan. Iemand anders last van het volgende: bij het scherm uitdrukken met de uit-knop, komt hij automatisch weer op t lockscreeen te staan, als ik dan even niks doe gaat die wel op stand-by maar dat hoort toch niet lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Driftkikkertje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:43:
Ik heb de v1. Toch vreemd dat de v3 Bluetooth zou hebben. Interface erg buggy maar verder geweldige tab voor deze prijs. 1e beta van KitKat er op staan. Iemand anders last van het volgende: bij het scherm uitdrukken met de uit-knop, komt hij automatisch weer op t lockscreeen te staan, als ik dan even niks doe gaat die wel op stand-by maar dat hoort toch niet lijkt me?
Dat komt (volgens mij) omdat hij in de KK beta last heeft van die SD dismount bug. Het scherm gaat weer aan omdat de tablet de SD kaart dismount zodra hij op stand-by wordt gezet. Als het "goed" is, zie je ook een klein SD-kaart tekentje in de linker bovenhoek als het scherm weer aanspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
HenkPatat schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:30:
[...]

Dat komt (volgens mij) omdat hij in de KK beta last heeft van die SD dismount bug. Het scherm gaat weer aan omdat de tablet de SD kaart dismount zodra hij op stand-by wordt gezet. Als het "goed" is, zie je ook een klein SD-kaart tekentje in de linker bovenhoek als het scherm weer aanspringt.
zou dan alleen bij beta 1 kitkat moeten zijn.. ik draai beta 2 (op de v1).. heb nergens last van..dus raad aan dat is te proberen.
over de v3 te hebben.. versie 1.08 draait echt veel beter. geen rare hokken en stoten meer youtube filmpjes, werkt overal "vloeiend" op de homescreen na.. geen loss of wifi en ook geen sd dismount bug.
en bluetooth werkt ook nog altijd!. dus ja .. 1.08 een goeie verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Bolique schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:22:
[...]
zou dan alleen bij beta 1 kitkat moeten zijn.. ik draai beta 2 (op de v1).. heb nergens last van..dus raad aan dat is te proberen.
Goed om te horen, dan zal ik die vanavond eens flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
[...]

over de v3 te hebben.. versie 1.08 draait echt veel beter. geen rare hokken en stoten meer youtube filmpjes, werkt overal "vloeiend" op de homescreen na.. geen loss of wifi en ook geen sd dismount bug.
Dat klinkt goed! Dan ben ik geneigd eerst de 1.08 op m'n v1 te proberen. (als het geen v3 wordt.. weet het vanmiddag als het goed is :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-03-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
[...]

Ik heb de 1.08 uitgepakt en op mijn sd kaart gezet, maar als ik reboot met volume up herkent hij hem niet.
Hoe heb jij deze geflashed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Ik heb eerst Kitkat 1 geflasht die beviel goed maar niet te rooten
Toen 1.08 geflasht enorm laggen en vastlopen bij mij
Nu Kitkat 2 erop bevalt veel beter sneller en smoother tot nu toe voor mij het beste wat ik tot nu toe geflasht heb
En quikboot werkt erg goed
SwiftKey een beetje langzaam ga nu AI toetsenbord proberen
A1 toetsenbord lekker snel
Quikboot sneller als vorige versies en het lijkt wel of de tablet sneller oplaad
Tot zover mijn bevindingen met kitkat beta 2

[ Voor 34% gewijzigd door neelle op 11-03-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Root voor kitkat beta 2:

http://www.sendspace.com/file/m6kbyu

Ik heb t van xda!! Nog niet door mij getest

Ben benieuwd of iemand het aandurft hahaha

[ Voor 17% gewijzigd door 1ntroduc3 op 11-03-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Driftkikkertje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:06:
Root voor kitkat beta 2:

http://www.sendspace.com/file/m6kbyu

Ik heb t van xda!! Nog niet door mij getest

Ben benieuwd of iemand het aandurft hahaha
Wou t ook gaan quoten :-)
K vermoed dat er daar wel snel reacties zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420791

Heb een mooie hoes gevonden voor het tablet het is een 9.4 inch Griffen (Passport Elan) (gemaakt voor Ipad). Deze was van mijn oude Tablet (archos Arnova 9).
Hierin past hij mooi in SD kaart en andere knoppen zijn goed te bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Kit kat nu ook te rooten, kijk op xda voor de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Heb de mijne binnen. Het is een V1.
Kitkat 2 erop gezet, maar nu eerst opladen aangezien hij bijna leeg is. Daarna maar eens kijken hoeveel van de Chinese troep erop op te ruimen is.
Tablet voelt, zoals vaker gezegd, erg goed aan en ziet er super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Hyp Hyper schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:18:
Heb de mijne binnen. Het is een V1.
Kitkat 2 erop gezet, maar nu eerst opladen aangezien hij bijna leeg is. Daarna maar eens kijken hoeveel van de Chinese troep erop op te ruimen is.
Tablet voelt, zoals vaker gezegd, erg goed aan en ziet er super uit!
Misschien is dit dan wel iets voor jou: een tool om alle chinese apps van de de kitkat rom te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
BastienVH schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:53:
[...]

Misschien is dit dan wel iets voor jou: een tool om alle chinese apps van de de kitkat rom te gooien.
Oh tof! dit is best handig!,
ga het vanavond is uit proberen aangezien het je hele device wiped en beta 2 werkt gewoon goed op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Jongens, ik sta werkelijk versteld.
4.4 beta 2 geinstalleerd,geroot en daarna ART geselecteerd bij developer options and this baby flys !!!
Scrollen gaat zoveel soepeler, probeer het even uit, eindelijk iets wat langs een ipad kan staan en dit voor een fractie van de prijs.

Ik ben zeer tevreden van mijn tablet. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nou.. tablet loopt zeker lekker, maar ik heb helaas een wat vervelend issue. Op het begin na, detecteert hij in Android niet meer dat de lader is aangesloten en denkt hij dus niet meer geladen te worden. Gevolg is dat de batterij op iets van 7% staat en blijft staan tot ie echt leeg is. Soms geeft ie nog wat minder aan met als gevolg dat de tablet vanzelf gaat afsluiten.

Na de hele nacht aan de stroom te hebben gehangen, startte ik hem vanmorgen op en hij stond weer op 7%. Nu is hij al twee uur youtube HD filmpjes aan het draaien en hij staat nog steeds op 7%. Niet aan de lader hangend. Dus hij lijkt wel op te laden, maar het niet door te geven aan het OS.

Ik klooi nog maar ff wat aan. Misschien eens helemaal leeg proberen te laten lopen in de hoop dat hij 'reset' en ook de Chinees maar even aanspreken. Misschien heeft die een oplossing. (terugsturen zie ik niet zo zitten: verzendkosten en als een andere gestuurd wordt vast weer inklaringskosten)

Verder is ie écht mooi! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-07 00:31
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:34:
Nou.. tablet loopt zeker lekker, maar ik heb helaas een wat vervelend issue. Op het begin na, detecteert hij in Android niet meer dat de lader is aangesloten en denkt hij dus niet meer geladen te worden. Gevolg is dat de batterij op iets van 7% staat en blijft staan tot ie echt leeg is. Soms geeft ie nog wat minder aan met als gevolg dat de tablet vanzelf gaat afsluiten.

Na de hele nacht aan de stroom te hebben gehangen, startte ik hem vanmorgen op en hij stond weer op 7%. Nu is hij al twee uur youtube HD filmpjes aan het draaien en hij staat nog steeds op 7%. Niet aan de lader hangend. Dus hij lijkt wel op te laden, maar het niet door te geven aan het OS.

Ik klooi nog maar ff wat aan. Misschien eens helemaal leeg proberen te laten lopen in de hoop dat hij 'reset' en ook de Chinees maar even aanspreken. Misschien heeft die een oplossing. (terugsturen zie ik niet zo zitten: verzendkosten en als een andere gestuurd wordt vast weer inklaringskosten)

Verder is ie écht mooi! :P
De meegeleverde lader is gammel, heb je heel goed de mini usb aansluiting in de tablet geduwd :) ? Ik dacht namelijk bij het begin die zit er goed in, tot dat ik nog wat verder duwde, en pas echt een "snap" voelde.

Daarnaast, het verloopstukje voor onze Nederlandse lichtnet kan ook wel eens het probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Gusev schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:52:
[...]

De meegeleverde lader is gammel, heb je heel goed de mini usb aansluiting in de tablet geduwd :) ? Ik dacht namelijk bij het begin die zit er goed in, tot dat ik nog wat verder duwde, en pas echt een "snap" voelde.

Daarnaast, het verloopstukje voor onze Nederlandse lichtnet kan ook wel eens het probleem zijn...
Yep, goed aangedrukt. Alle kanten op bewogen, maar geen verschil. Probleem is ook niet dat hij niet oplaadt, maar dat Android het niet door lijkt te krijgen. Hij draait nu al 2 uur op 7% Youtube filmpjes. :P
Als ik hem uitzet en aan de lader hang geeft hij wél dat batterijtje weer met de 'laadstreepjesanimatie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Yep, goed aangedrukt. Alle kanten op bewogen, maar geen verschil. Probleem is ook niet dat hij niet oplaadt, maar dat Android het niet door lijkt te krijgen. Hij draait nu al 2 uur op 7% Youtube filmpjes. :P
Als ik hem uitzet en aan de lader hang geeft hij wél dat batterijtje weer met de 'laadstreepjesanimatie'.
Al een harde reset gedaan? (10 seconden power in)
Wellicht opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zomb! schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:29:
[...]

Al een harde reset gedaan? (10 seconden power in)
Wellicht opnieuw flashen?
Is dat niet hetzelfde als naar fabrieksinstellingen resetten?
Zal later kijken of flashen naar één van de standaardroms verschil maakt. Draai nu de Kitkat beta 2.
Na het flashen daarvan heeft ie het de eerste keer dat de lader was aangesloten goed gedaan. Na die even los te hebben gehad, niet meer.. Met de meegeleverde ROM deed ie het ook niet meteen goed, dus ik heb het idee dat het niet met de ROM te maken heeft. (maar proberen kan geen kwaad natuurlijk)

Hij is nu trouwens langzaamaan van 7% naar 5% gedaald. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolique
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:34:
[...]

Is dat niet hetzelfde als naar fabrieksinstellingen resetten?
Zal later kijken of flashen naar één van de standaardroms verschil maakt. Draai nu de Kitkat beta 2.
Na het flashen daarvan heeft ie het de eerste keer dat de lader was aangesloten goed gedaan. Na die even los te hebben gehad, niet meer.. Met de meegeleverde ROM deed ie het ook niet meteen goed, dus ik heb het idee dat het niet met de ROM te maken heeft. (maar proberen kan geen kwaad natuurlijk)

Hij is nu trouwens langzaamaan van 7% naar 5% gedaald. :P
Nee dat is geen factory reset, het is de hard reset die ingebakken zit mocht je device vast lopen. en je je batterij er niet uit kunt halen.. zoals die closed devices van tegenwoordig.

Kon mezelf toch niet bedwingen en heb de chinese apps script gedraait, en meteen geroot. en het werkt echt heerlijk nu, meteen de google now launcher er op gezet en al men apps weer geinstalleerd, nu afwachten of het gevoel ook echt zo blijft en de device goed blijft werken.

Edit: ook ART aangezet wou dat er nog wel bij vermelden

[ Voor 2% gewijzigd door Bolique op 12-03-2014 11:01 . Reden: zie Edit: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nouja.. ik kijk het even aan. Zal vanavond nog wel wat proberen. Als het enigszins werkbaar blijft en de Chinees niet met een betere oplossing komt (terugsturen op mijn kosten en een andere sturen met kans op weer inklaringskosten zie ik bv. niet zitten) doe ik het er maar mee. An sich werkt ie lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
C00P schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:06:
4.4 beta 2 geinstalleerd,geroot en daarna ART geselecteerd bij developer options and this baby flys !!!
Scrollen gaat zoveel soepeler, probeer het even uit, eindelijk iets wat langs een ipad kan staan en dit voor een fractie van de prijs.

Waar vind je die "art" setting??ik kan t nergens vinden! alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Driftkikkertje schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Waar vind je die "art" setting??ik kan t nergens vinden! alvast bedankt
Op deze pagina zie je hoe je het kunt aanzetten en een korte uitleg van wat het eigenlijk is/doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
C00P schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:06:

Je hebt me overtuigd! _/-\o_
Ben ook over op beta 2.

Vergeet je density niet op 264 te zetten, ziet die er weer wat strakker uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Zomb! schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:27:
[...]

Je hebt me overtuigd! _/-\o_
Ben ook over op beta 2.

Vergeet je density niet op 264 te zetten, ziet die er weer wat strakker uit. :)
Idd, en xposed framework is nog niet werkzaam onder kit kat dus als je dat gebruikt moet je die even uit zetten. 🐷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Ik ga vanavond ook over op Beta 2. Zeker nu er een script is om al die chinese rommel eraf te gooien. Om de density aan te passen in de build.prop heb je root access nodig, toch? Dan werkt de Ziggo app niet meer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Ilias1991 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 06:21:
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen om een aan te schaffen. Alleen had ik nog wel wat vragen, een daarvan is waar kan ik het beste een tablet aanschaffen zonder al te veel import kosten te betalen en waar de v3 versie te koop is. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, alvast bedankt!
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
HenkPatat schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:45:
Ik ga vanavond ook over op Beta 2. Zeker nu er een script is om al die chinese rommel eraf te gooien. Om de density aan te passen in de build.prop heb je root access nodig, toch? Dan werkt de Ziggo app niet meer :(.
Werkt de unroot dmv SuperUser niet meer?
Anders zou je dat nog kunnen proberen, rooten, buildprop aanpassen en weer unrooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Via Geekbuying besteld, moesten er wel een mailtje achteraan sturen wanneer die kwam
Stond bij invoer een bedrag van 50$ op de verpakking, via DHL shipping.
Geen heffing gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-07 16:58
Ik heb hem hier besteld, 169,- incl dhl: http://www.aliexpress.com...48X1536-2/1620390028.html
Nadat ik hier las dat V3 bluetooth had en daar naar vroeg kreeg ik te horen dat ik volgende week een v3 versie ontvang. Heb gevraagd om cadeau, substitute parts, photoframe of een lagere waarde op het pakket te schrijven, zou geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
okay! 4.4 beta er op, chinese apps eraf, root er op en density op 264! prachtige tablet, ART functie inderdaad ook gelukt en hij draait als een zonnetje! geweldige tablet!! heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Heb ook gelezen dat je best de quickboot uitschakeld omdat deze het batterij verbruik omhoog zou jagen, zeker eens proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Bij het flashen ben je dus altijd alles kwijt qua apps?

Die van mij ligt nu met DHL in HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
remcoboy1479 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:42:
Bij het flashen ben je dus altijd alles kwijt qua apps?

Die van mij ligt nu met DHL in HK :)
Yep,maar je kan een titanium backup maken, de map op je SD kaart zetten en na het flashen de map terug zetten, titanium terug installeren en alle apps installen.
Easy peasy👷

Ik zie het helemaal goed komen met deze tablet, eerst vreesde ik er wat voor, maar hier kunnen de mensen gewoon niet langs kijken. Dit is een erg goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
alive schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:10:
Ik heb hem hier besteld, 169,- incl dhl: http://www.aliexpress.com...48X1536-2/1620390028.html
Nadat ik hier las dat V3 bluetooth had en daar naar vroeg kreeg ik te horen dat ik volgende week een v3 versie ontvang. Heb gevraagd om cadeau, substitute parts, photoframe of een lagere waarde op het pakket te schrijven, zou geen probleem zijn.
Bah, kan niet met paypal betalen daar en heb geen credit card...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HEERLIJK snelle tablet nu,

ps. cpu snelheid is nu ook te boosten naar 2ghz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-07 00:30
Hm, de mijne is onderweg, maar ik word met de dag ongeduldiger nu ik hier steeds meer super enthousiaste real-life gebruikers hoor.
En hoe is de accuduur? Gewoon acceptabel of lader in de buurt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
marcelmg2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:35:
Hm, de mijne is onderweg, maar ik word met de dag ongeduldiger nu ik hier steeds meer super enthousiaste real-life gebruikers hoor.
En hoe is de accuduur? Gewoon acceptabel of lader in de buurt houden?
En daarbij, is de laadtijd nu ook geen 6 uur meer?
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste