Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:45
Stunning design, loads of power and some big upgrades; HTC's done it again:
http://www.techradar.com/...htc-one-m8-1235307/review

HTC One M8: Hands-On Preview
http://www.ubergizmo.com/...-one-m8-hands-on-preview/

A Photographers Take on The HTC One M8 (2014)
http://www.colbybrownphot...e-on-the-htc-one-m8-2014/
Afbeeldingslocatie: http://www.colbybrownphotography.com/wp-content/gallery/htc-one-m8/IMAG0137_1.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-03-2014 08:59 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
HTC One M8 (2014) first custom recovery + first custom ROM:
http://android-revolution...irst-custom-recovery.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:03
ook wel jammer dat je nu google drive krijg in plaats van dropbox. 50gb google drive voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand hoe het zit met het volume van de speakers? Op de M7 werd dit toch juist terug geschroefd?
Nu lees ik overal (ook in de Tweaker preview) dat het volume weer harder gezet is. Wat is daar de reden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
tweaker2010 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:51:
Weet iemand hoe het zit met het volume van de speakers? Op de M7 werd dit toch juist terug geschroefd?
Nu lees ik overal (ook in de Tweaker preview) dat het volume weer harder gezet is. Wat is daar de reden van?
betere speakers waardoor het geluid ook weer harden kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt... meer dat HTC in de nieuwe One gebruikmaakt van een DSP-chip, meer versterkers :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RenaldoN schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:17:
[...]
betere speakers waardoor het geluid ook weer harden kan ?
De oude speakers konden ook harder. Alleen dat is toen om onduidelijke reden teruggeschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt inderdaad, maar het gaat niet alleen om 'hard', moet wel mooi blijven en niet vervormen, dat kan nu ook.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
CLB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:44:
Klopt inderdaad, maar het gaat niet alleen om 'hard', moet wel mooi blijven en niet vervormen, dat kan nu ook.
dat is het belangrijkste,
ik zelf heb de m7 en had hiervoor de one x. nfc stickers niet aangepast maar wat schrok ik telkens als ik een melding kreeg. tegenwoordig het geluid altijd maar op 50 procent staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:29

_AvA_

en dat ben zo.

Waar gebruik je NFC voor? Gebruik het zelf niet (One X), ben benieuwd welke toepassingen handig zijn.
Heb em net besteld bij een abonnementsverlenging, nadat ik de M7 boot had gemist, dus ik verwacht dubbel zo veel van deze, haha.
Jammer van de OIS, maar dat mag de pret niet drukken, als de SIS net zo goed is als geclaimd verwacht ik geen problemen, wel een hoop plezier van de dubbele camera set-up.
Het lijkt me overigens wel dat HTC gebruikt maakt van een nieuwere variant van de ultrapixel camera die in de M7 zat, en niet precies dezelfde module.
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is hoe het scherm overkomt. Samsung kan me absoluut niet bekoren (lagere resolutie dan geclaimd, verschrikkelijke kleuren) en de One X heeft een heel 'echte' weergave. In de M7 is dat iets minder goed (wel scherper, dat wel) dus ik hoop dat deze M8 de trend weer heeft gekeerd.
Stiekem hoopte ik heel even in de periode van geruchten dat de dubbele camera gebruikt zou worden om een 3D afbeelding te kunnen maken, net als in de Evo 3D (ook gehad) maar deze functionaliteit zal in de praktijk bruikbaarder zijn, de 3D beeldjes waren toch meer een gimmick (wel een leuke gimmick).
Verder ben ik blij dat het geheugen uitbreidbaar is, en teleurgesteld in de keuze voor Google Drive, hoewel dat misschien meer aan het feit ligt dat ik nu Dropbox heb (ook via HTC). Drive ga ik dus nog even goed uitspitten voor ik een conclusie trek.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:20
_AvA_ schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:28:
Heb em net besteld bij een abonnementsverlenging, nadat ik de M7 boot had gemist, dus ik verwacht dubbel zo veel van deze, haha.
Via welke provider? Kan nog nergens prijzen vinden met abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Untouchablezz20 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Via welke provider? Kan nog nergens prijzen vinden met abonnement.
Bij Hi staat hij iig gewoon op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor prijsjes hebben we: [HTC One M8] Levertijden & Prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ah oke thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm alles in me zegt dat ik mijn One X moet upgraden met deze nieuwe One, maar de camera....Ik ben fotograaf en vind camera wel belangrijk, maar de laatste tijd maak ik niet veel foto's met de One X meer. Als ik dat doe, zijn het kiekjes om door te sturen, maar nooit af te drukken. Het missen van detail, wanneer ik naar de ultrapixel camera zou gaan, vind ik wel jammer. Echter zijn de bewerkingsmogelijkheden achteraf wel divers.
Misschien focus ik teveel op de negativiteit van de camera, want laten we eerlijk zijn, onbruikbare foto's zijn het niet echt, en met de bewerkingsmogelijkheden achteraf kun je toch wat mooie bewerking op foto's krijgen, zodat je een interessantere foto hebt dan de default instagram-effecten. Het is eens wat anders. Neemt niet weg dat ik liever een reguliere camera zie, zoals die op de One X, maar dan met de bewerkingsmogelijkheden van de nieuwe One M8.

Daarnaast zal de werking van het Ufocussen e.d. wel updates krijgen via software updates, dus ruimte voor verbetering. Een HTC-foto afdrukken doe ik sowieso niet aan en ik neem altijd mijn DSLR overal mee naartoe. Daarnaast vind ik sense echt een cleane, strakke skin waar ik nu ook al aan gewend ben.

Een andere kant van me wilt ook graag de Sony Xperia Z2 zien. Maar daar heb ik iig meer nadelen van dan van de One M8. Functionaliteit gaat boven uiterlijk, maar de glazen behuizing en hoekigheid van de telefoon vind ik echt niks. Het ligt niet zo lekker in de hand, en een glazen behuizing is gewoon niet zo stevig als die alu-behuizing van de HTC. Daarentegen is de camera wel een stuk beter, is ie waterdicht. Maar verder heb ik teveel unknown variables, zoals skin performance en het gebruiksgemak ervan, de kwaliteit van het scherm wat echt een pre is, ik ben verder niet geheel bekend met de kwaliteit van de software en de frequentie van hun updates.
Daarnaast heb ik nooit echt erbij stil gestaan of ik waterdichtheid nodig heb of niet. Ik ga vaak naar Schotland op vakantie en maak regelmatig foto's in de regen, maar mijn One X heeft nooit problemen gehad.
Wat je vaak ziet is dat een nieuwe feature ineens noodzaak wordt, maar ik moet me wel goed gaan afvragen of dit wel echt een pre is of niet.
Hetzelfde geldt voor de optische stabilisatie: ik had het bij de One X niet, maar ik kan me niet echt herinneren of ik het mis of niet. Dus ook hiervan vraag ik me af of het een pre is of niet.

Ik wil best eens een gokje wagen om over te stappen naar Sony, maar tot nu toe zijn er teveel voordelen van de HTC t.o.v. de Sony, behalve die camera: materiaal behuizing, ergonomie en stevigheid, bekende strakke sense e.d.

Een HTC telefoon met diens sense skin, uitstekende scherm en stevige body gecombineerd met de waterdichtheid van Sony en de pureview camera van Nokia zou een perfecte telefoon zijn :D

By the way, ik kan nergens vinden of je Blinkfeed volledig kunt uitschakelen of niet.
Ik ben blij dat de notificatie LED een stuk zichtbaarder is dan op de One X en de One M7.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Deathchant schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:23:
Het ligt niet zo lekker in de hand, en een glazen behuizing is gewoon niet zo stevig als die alu-behuizing van de HTC. Daarentegen is de camera wel een stuk beter, is ie waterdicht. Maar verder heb ik teveel unknown variables, zoals skin performance en het gebruiksgemak ervan, de kwaliteit van het scherm wat echt een pre is, ik ben verder niet geheel bekend met de kwaliteit van de software en de frequentie van hun updates.
Daarnaast heb ik nooit echt erbij stil gestaan of ik waterdichtheid nodig heb of niet. Ik ga vaak naar Schotland op vakantie en maak regelmatig foto's in de regen, maar mijn One X heeft nooit problemen gehad.
Weet niet of deze video al eens voorbij gekomen is, maar check dit filmpje eens. Ik durf best met de nieuwe M8 in de regen te gaan staan. :-)

YouTube: All New HTC One (M8) Water Test - Water Resistant?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Waar niemand het eigenlijk over heeft zijn de Zoe Highlights want voor mij is dit echt de mooiste functie van de HTC One.

Ik heb al zoveel leuke filmpjes hiermee gemaakt bij feestjes, festivals en trips/vakanties dat ik totaal geen behoefte heb om bijvoorbeeld een stock rom erop te gooien (dit was bij vorige telefoons wel anders). Geeft de sfeer van een event zoveel meer aan dan simpelweg door je foto's te scrollen .Dat de kwaliteit van de foto's zelf hierin iets minder is neem ik dan maar voor lief. Zo te zien hebben ze dit gedeelte ook weer flink geupdate op de Sixth Sense :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 16:21
Xanion schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:40:
[...]

Weet niet of deze video al eens voorbij gekomen is, maar check dit filmpje eens. Ik durf best met de nieuwe M8 in de regen te gaan staan. :-)

YouTube: All New HTC One (M8) Water Test - Water Resistant?
Mijn One X is ook in een wastafel met water gaan zwemmen een seconde of 5. Na uitlekken en 3 dagen in een bak rijst doet hij het weer prima _/-\o_

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
_AvA_ schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:28:
Waar gebruik je NFC voor? Gebruik het zelf niet (One X), ben benieuwd welke toepassingen handig zijn.
ik heb op het werk in de auto en thuis stickers/sleutelhangers liggen.

zodra ik ergens ben hou ik de telefoon ervoor en word het juiste profiel ingesteld.
bijv wifi aan/uit Bluetooth aan geluidsinstellingen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mag over een paar weken weer verlengen, heb inmiddels al 3 HTC telefoons gehad (HTC Incredible S, HTC Sensation, HTC One X) en heb eigenlijk met alle telefoons wel kuren gehad. Vond de prestaties en Sense altijd heel fijn, twijfel nu dus heel erg of ik nu wel of niet nog eens voor een HTC moet gaan. Heb altijd gedacht dat ik HTC geen kans meer zou geven maar het lijkt me wel een prima telefoon... Wordt nog moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Wat voor een kuren als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Thomasx4 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:05:
Mag over een paar weken weer verlengen, heb inmiddels al 3 HTC telefoons gehad (HTC Incredible S, HTC Sensation, HTC One X) en heb eigenlijk met alle telefoons wel kuren gehad. Vond de prestaties en Sense altijd heel fijn, twijfel nu dus heel erg of ik nu wel of niet nog eens voor een HTC moet gaan. Heb altijd gedacht dat ik HTC geen kans meer zou geven maar het lijkt me wel een prima telefoon... Wordt nog moeilijk.
dan noem je ook 3 niet zulke beste types op.
hier een desire one x en nu een one gehad. desire en one waren top. de one x was gewoon slecht en ook veel problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
RenaldoN schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:11:
[...]

hier een desire one x en nu een one gehad. desire en one waren top. de one x was gewoon slecht en ook veel problemen mee gehad.
Zelf 1 jaar een One-X gehad en mijn vrouw heeft er al 2 jaar een. Beiden toestellen nooit problemen mee gehad. One-X had een design bug in de eerste versies waardoor WIFI soms niet meer werkte, voor de rest uitstekende telefoons en er waren niets meer problemen mee als bij andere merken telefoons.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
RenaldoN schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Niet zulke beste types? De Sensation was mijn beste foon ooit. Tot de One kwam dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoveel mensen, zoveel meningen, hier persoonlijk ook nooit One X-problemen gehad :)
Tevens kan het best dat straks iemand een One (M8) heeft die helemaal prut is, vanwege...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Xanion schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Zelf 1 jaar een One-X gehad en mijn vrouw heeft er al 2 jaar een. Beiden toestellen nooit problemen mee gehad. One-X had een design bug in de eerste versies waardoor WIFI soms niet meer werkte, voor de rest uitstekende telefoons en er waren niets meer problemen mee als bij andere merken telefoons.
ik ga er niet teveel op in omdat dit een m8 topic is maar mijn ervaring is anders.
inderdaad heb ik last gehad van de wifi problemen verder heb ik heel veel problemen gehad met de warmte ontwikkeling van de telefoon. telefoon viel spontaan uit en als ik 10/15 min een spelletje speelde moest ik al stoppen omdat de telefoon gewoon ging stotteren. de desire en one heb ik beide geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
RenaldoN schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:24:
[...]

ik ga er niet teveel op in omdat dit een m8 topic is maar mijn ervaring is anders.
inderdaad heb ik last gehad van de wifi problemen verder heb ik heel veel problemen gehad met de warmte ontwikkeling van de telefoon. telefoon viel spontaan uit en als ik 10/15 min een spelletje speelde moest ik al stoppen omdat de telefoon gewoon ging stotteren. de desire en one heb ik beide geen problemen mee gehad.
Wellicht een maandag ochtend modelletje gehad. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ga de M8 denk ik toch een kans geven. Allicht de Nexus 5, maar ik moet even kijken wat voor opties ik heb. Heb over de vorige One eigenlijk niet veel slechts gehoord, hopelijk zetten ze dat voort met de M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Freshnezz schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:46:
Waar niemand het eigenlijk over heeft zijn de Zoe Highlights want voor mij is dit echt de mooiste functie van de HTC One.

Ik heb al zoveel leuke filmpjes hiermee gemaakt bij feestjes, festivals en trips/vakanties dat ik totaal geen behoefte heb om bijvoorbeeld een stock rom erop te gooien (dit was bij vorige telefoons wel anders). Geeft de sfeer van een event zoveel meer aan dan simpelweg door je foto's te scrollen .Dat de kwaliteit van de foto's zelf hierin iets minder is neem ik dan maar voor lief. Zo te zien hebben ze dit gedeelte ook weer flink geupdate op de Sixth Sense :P
Inderdaad, maar bij de laatste updates heeft HTC al veel van de leuke Zoe functies eruit gesloopt dus wat dat betreft vind ik het alleen maar minder geworden qua effecten etc. Ben benieuwd hoe dit bij Sense 6 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoe wordt ook groter getrokken, door het ook op andere apparaten dan HTC's te kunnen laten installeren.
Zo kun je met je vrienden met tig telefoons, Zoe's maken en wordt de ervaring grootser, beter en mooier..

Althans dat is wat ik er van begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

3 vraagjes, aangezien ik geen One M7 heb gehad.

- Ik heb ook nog niet 100% bevestigd of HTC nou dat dunne achterkanthoesje meelevert in NL (zie deze review: http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-M8-Review_id3619)? CLB weet jij dat toevallig? Is wel handig, dan hoef ik geen hoesje meer te kopen :)
- weet iemand hoe het met de highlight functie zit in de gallery? Mijn One X doet random foto's als highlight marken. Ik heb contact gehad met HTC en zij zeggen dat het niet mogelijk is om dit uit te schakelen. Mijn workaround nu is om de map HIGHLIGHT niet meer weer te geven in de gallery, maar de foto wordt waarschijnlijk toch ergens naartoe gecopy'd.
- is blinkfeed uitschakelbaar?

@RenaldoN. ik heb de one X over enkele dagen precies 2 jaar. Eerste batch en loopt nog steeds als een tierelier. Dus de One X als minder goeie telefoon bestempelen is erg kort door de bocht. Dat jij er niet tevreden mee was, dat is duidelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 26-03-2014 14:33 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Hoesje wordt meegeleverd ja, transparante (op sommige foto's / hand on's te zien)
- Geen idee
- Op de huidige One wel, ga er vanuit dat dit ook kan op de M8 ja
(en anders kun je zeker weten een ander homescreen assignen als 'hoofd-homescreen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:31:
- Hoesje wordt meegeleverd ja, transparante (op sommige foto's / hand on's te zien)
- Geen idee
- Op de huidige One wel, ga er vanuit dat dit ook kan op de M8 ja
(en anders kun je zeker weten een ander homescreen assignen als 'hoofd-homescreen')
Mooi, dan hoef ik geen hoesje meer te kopen :)
Een ander homescreen assignen vind ik niet genoeg. Blinkfeed wil ik weg hebben of in ieder geval zo instellen dat die NIKS richting het internet doet. Die App Ops app was daarom zo handig. Dan kon ik aangeven dat Blinkfeed geen permissies mocht hebben. Maar App Ops is waarschijnlijk niet meer te gebruiken omdat de M8 met 4.4.2 geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Blinkfeed doet ook niks met internet, als je het niet in je scherm hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:45

BPP

Jammer dat HTC Advantage alleen maar geldt voor de N-Amerikaanse markt. Dit kan voor de gemiddelde consument best een reden zijn om voor de M8 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
http://blog.gsmarena.com/htc-one-m8-battery-test/, ziet er niet verkeerd uit, met zo'n groot scherm.

BTW: ze hebben het over quick charge 2.0, maar leveren in de doos 1.0?!?

[ Voor 27% gewijzigd door Untouchablezz20 op 26-03-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat bedoelen ze dan precies met de Endurance rating? En waarom staat die alleen bij 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Om te vergelijken, iPhone 5s 0,36% en HTC one m7 0,71%. Dus vrij netjes het resultaat van de m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Als je kijkt dat het er niet zachtzinnig aan toegaat hier:
YouTube: All New HTC One (M8) Scratch & Hammer Test!

Toch wel enigszins verbazingwekkend dat flinke tikjes van een hamer niks doen met het glas (rond de 05:58).
Natuurlijk krijg je dat glas wel kapot als je met dezelfde kracht op de telefoon slaat als dat je een schroef in een stuk hout ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:27:
3 vraagjes, aangezien ik geen One M7 heb gehad.
- is blinkfeed uitschakelbaar?
Ja "samenknijpen en wegslepen naar remove", krijg ik net te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:21:
[...]

Ja "samenknijpen en wegslepen naar remove", krijg ik net te horen.
Klopt, Blinkfeed is niets meer dan een iets wat aangepaste widget.....

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 26-03-2014 15:31 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is prima, het is hele lange tijd niet mogelijk geweest om volledig te verwijderen (behalve met launcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@CLB bedankt voor de info. Geeft de burger moed :) Blinkfeed uit is wel belangrijk ;)
Het geluid van Sony Z2 is ook erg goed in deze M8 vs Z2 vergelijking: YouTube: HTC One (M8) vs Sony Xperia Z2 - speaker comparison
HTC klinkt duidelijk voller, maar wat Sony hier doet is zeker ook indrukwekkend als je bedenkt dat de speakers waterdicht zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 26-03-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
JustwilliamNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:33:
[...]

Ligt het aan mij of is de pagina niet te laden?
Ligt aan jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De One W8, lijkt me wel een mooie en duidelijke naam :)

Kan niet wachten, zeker als ie met 8.1 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Lees net ook de geruchten over een WP versie. Erg interessant, zeker omdat ik met mijn Samsung Ativ S intussen prima gewend ben aan WP.

Verder hoop ik dat de M8 toch eens het toestel gaat zijn wat HTC gaat 'redden'. Ik gun het ze zo, heb jaren lang plezier gehad van een Desire Z en vind de toestellen (het design(!) en de specs) sinds de One X geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Niku, ben het volledig met je eens. HTC heeft het gewoon goed voor elkaar, jammer dat marketing niet helemaal is wat het moet zijn.
Want eigenlijk is er gewoon erg weinig aan te merken op de HTC toestellen tegenwoordig. Althans niet meer dan andere toestellen, en toch kiest de meute voor samsung of apple.

Als die HTC nou een pureview cam met xenon flits had, had niemand een negatief iets kunnen vinden. Misschien het gewicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:46

Steeffoon

Smartphone-nerd

Gisterenavond bij coolblue de HTC One M8 besteld met T-Mobile verlenging. Het vergelijken van prijzen is erg belangrijk. Waar bij Coolblue met mijn Abo de bijbetaling 133 euro was, is tie bij Phone House 299!

Ben heel benieuwd!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Steeffoon schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:25:
Gisterenavond bij coolblue de HTC One M8 besteld met T-Mobile verlenging. Het vergelijken van prijzen is erg belangrijk. Waar bij Coolblue met mijn Abo de bijbetaling 133 euro was, is tie bij Phone House 299!

Ben heel benieuwd!
Dat is mooi, maar meer iets voor het levertijden topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Deathchant schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:20:
Want eigenlijk is er gewoon erg weinig aan te merken op de HTC toestellen tegenwoordig. Althans niet meer dan andere toestellen, en toch kiest de meute voor samsung of apple.
Het is natuurlijk ook moeilijk concurreren met het image van Apple en/of de marketing machine van Samsung. Jammer, want HTC springt wat mij betreft inderdaad ver boven de Android middelmaat uit. Laat staan boven de middelmaat op de WP markt, waar nog te weinig toestellen zijn om überhaupt een middelmaat te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glacial Silver, Arctic Silver, Facial Silver, Glacier Silver... iedere website verzint zn eigen kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

CLB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:11:
Glacial Silver, Arctic Silver, Facial Silver, Glacier Silver... iedere website verzint zn eigen kleur :)
Facial Silver :/

Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:22
Heb af en toe ook het idee dat HTC bewust de huidige aanpak doorzet. Bewust een niche markt aanboren met hun high-end toestellen. Kijk bijvoorbeeld naar het proces om de unibody te maken, 120 minuten per stuk!!!! Hoe kan je dan in godsnaam vele miljoenen toestellen willen verkopen (laat zeggen 3 miljoen?)?)

120 minuten x 3 miljoen is al 360 miljoen minuten. oftewel 685 jaar werk. Laat HTC nou 500 machines hebben die dit kunnen (lijkt me al extreem veel) dan hebben ze nog dik 1,5 jaar werk.

Nou zal er wel wat marketing in zitten, maar als je met de top mee wilt doen en laat hem pak en beet 30 miljoen toestellen afzetten ben je al 15 jaar bezig met unibody's maken, of je moet 5000 machines hebben. Zet dat bijvoorbeeld af tegen een mal om een stuk polycarbonaat te vormen. Dan doe je er wellicht 100 per minuut!

Nee, HTC wordt geen grote speler in het high end segment, en daar doen ze goed aan! Hoop dat ze dit zo doorzetten.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Als dat hun intentie is en ze kunnen blijven bestaan op deze manier, ga vooral zo door. Blij dat ik de enige ben in mijn vriendenkring die niet door Samsung wordt gedomineerd. Ook altijd zo leuk dat ze hun eigen telefoontje de hemel in moeten prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
tiguan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:00:
Ook altijd zo leuk dat ze hun eigen telefoontje de hemel in moeten prijzen.
Net zoals vrijwel iedereen zijn dure aankoop (met alle tekortkomingen) voor zichzelf en anderen wil verantwoorden.
En tekortkomingen heeft elke huidige flagship telefoon, van iPhone tot HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee, ik doe bewust niet aan me eigen keuze de hemel in prijzen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 21:10
tiguan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:10:
Nee, ik doe bewust niet aan me eigen keuze de hemel in prijzen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Het is veel leuker andermans keuze de grond in te boren >:)

Ontopic: Net de M8 besteld.
Kom vanaf HTC One X. Ga voor sneller, stevigere unibody. Heb mn One X getest met vallen en over de muur schuren. Zelfs water lijkt dat ding niet kapot te krijgen. (ik douche er niet mee, maar als zeiler is er nog wel eens een golfje overheen gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@duckyvite: Mee eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ah, de eerste filmpjes zijn ook opgedoken, waarin de HTC One M8 wordt onderworpen aan een val, water en kras-test.

http://www.droidapp.nl/to...theid-verschillende-tests

valt me nog niet tegen:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Laatst online: 13-08 18:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vind het toch ook wel een negatieve ontwikkeling dat Android toestellen het gat met Apple qua prijs toch wel aan het dichten zijn. Met als enige (grote) verschil dat Android toestellen sneller in prijs dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Steeffoon schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:23:
Ah, de eerste filmpjes zijn ook opgedoken, waarin de HTC One M8 wordt onderworpen aan een val, water en kras-test.

http://www.droidapp.nl/to...theid-verschillende-tests

valt me nog niet tegen:O
Die gast met die hamer...hij zal en moet kapot :) maar zeker indrukwekkend. Die waterproef zou ik liever toch niet willen proberen thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

When the Galaxy S5 and Xperia Z2 arrive, both with bigger batteries and, in Samsung's case, with even higher clock speeds, the One will likely be edged out of the top spot on any benchmarking table.
Jammer, maar dat viel te verwachten. Voor nu iig een van de snelste toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'FYI, the HTC One (M8) is rated IPx3, which protects it from everyday use in rainy or damp conditions.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:16:
'FYI, the HTC One (M8) is rated IPx3, which protects it from everyday use in rainy or damp conditions.'
Jeff Gordon ‏@urbanstrata 1 u
The HTC One (M8) IPx3 rating means it's protected from water spray up to 60 degrees at 10l per minute, pressure of 80-100kN/m2 up to 5 mins.

en

Jeff Gordon ‏@urbanstrata 49 min.
For those asking, the HTC One (M8) hammerability rating is 0. Don't hammer it.

lol

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-03-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha gewoon een Wikipedia-copy-paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

tweaker2010 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:05:
[...]

En straks opeens niet meer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
tweaker2010 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:05:
[...]

Benchmark scores zeggen geen drol. De S4 scoort hoger dan de One, maar is lang niet zo smooth en lagged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 19-09 23:09
Is het ook niet zo dat sommige fabrikanten de kloksnelheden van de telefoon tijdelijk opvoeren tijdens benchmarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
AquaSheep schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:23:
Is het ook niet zo dat sommige fabrikanten de kloksnelheden van de telefoon tijdelijk opvoeren tijdens benchmarks?
Dat is niet meer mogelijk,samsung deed dat.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Een nieuwe review van MKBHD

YouTube: HTC One M8 Dot View Case!

Edit: Heb hier gelezen dat de case er bij zit, maar MKBHD zegt dat die '50 bucks' kost, dus niet standaard meegeleverd?

[ Voor 30% gewijzigd door Untouchablezz20 op 26-03-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Untouchablezz20 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:59:
Een nieuwe review van MKBHD

YouTube: HTC One M8 Dot View Case!

Edit: Heb hier gelezen dat de case er bij zit, maar MKBHD zegt dat die '50 bucks' kost, dus niet standaard meegeleverd?
Er zit een andere case bij die alleen de achterkant/zijkant bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Wel jammer dat er extra kosten worden gemaakt om een case bij zo'n degelijke telefoon te stoppen. Ik heb nooit een case gehad; het maakt de telefoon dikker, of je loopt daarbij ook nog eens te klooien met zo'n flap. Het nut van cases bij telefoons met gorilla glass heb ik überhaupt nooit ingezien, zeker sinds v2. Nu met v3 is het duidelijk dat je eerder een hamer stuk slaat op je telefoon, dan dat het scherm barst.

Desondanks is deze case wel erg gaaf. Wel een duidelijke sprong vooruit ten opzichte van die lelijke dingen die je vandaag de dag veel ziet.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kazu schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:16:
Wel jammer dat er extra kosten worden gemaakt om een case bij zo'n degelijke telefoon te stoppen. Ik heb nooit een case gehad; het maakt de telefoon dikker, of je loopt daarbij ook nog eens te klooien met zo'n flap. Het nut van cases bij telefoons met gorilla glass heb ik überhaupt nooit ingezien, zeker sinds v2. Nu met v3 is het duidelijk dat je eerder een hamer stuk slaat op je telefoon, dan dat het scherm barst.
Welke case bedoel je? Er zit standaard zo'n plastic hoesje bij. Die flap met gaatjes moet je los aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
tweaker2010 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:33:
[...]

Welke case bedoel je? Er zit standaard zo'n plastic hoesje bij. Die flap met gaatjes moet je los aanschaffen.
Sorry, dat was inderdaad niet duidelijk. Ik bedoelde de meegeleverde case mbt de kosten, en met de gave case bedoel ik die dot view case.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Benieuwd of de dots zich niet met rommel/stof gaan "vullen".

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Anandtech!

Display is iets slechter dan de M7.
Accuduur is verbluffend. Camera toch s;echter nu OIS weg is.

Degelijke telefoon. Maar toch nog steeds geen reden om de M7 te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
SAWYER schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 01:19:
Anandtech!

Slechter?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Anandtech!

Ik weet niet waar jij precies op doelt met een slechter presterend display, maar Anandtech schrijft echt het volgende;
The overall display experience on M8 is near identical to M7 from a color accuracy standpoint. Black levels are higher than our original M7 sample, but max contrast ratio is still a healthy 1300:1.
Zeker niet "slechter" dus....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Anandtech!

Dan lees jij een andere Anandtech dan ik....

[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-03-2014 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Deathchant schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:04:
[...]

Die gast met die hamer...hij zal en moet kapot :) maar zeker indrukwekkend. Die waterproef zou ik liever toch niet willen proberen thuis :)
Hahaha, echt hè! Zonde. Doet toch een beetje pijn, in het hart van de tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Ik vraag me dan toch af hoe dit verder gaat. Dit lijkt me gewoon een gast die aandacht wil op youtube. Het zal me niks verbazen dat ie na afloop doodleuk het zaakje opgeeft bij zijn verzekering.

Dat grote techsites dit soms doen snap ik nog, die krijgen waarschijnlijk de toestellen gewoon geleverd voor een review en valt voor de leverende partijen onder het marketingbudget.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
renzo4000 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:20:
Ik vraag me dan toch af hoe dit verder gaat. Dit lijkt me gewoon een gast die aandacht wil op youtube. Het zal me niks verbazen dat ie na afloop doodleuk het zaakje opgeeft bij zijn verzekering.

Dat grote techsites dit soms doen snap ik nog, die krijgen waarschijnlijk de toestellen gewoon geleverd voor een review en valt voor de leverende partijen onder het marketingbudget.
Snap ook het niet om er met een hamer op te gaan lopen slaan. Wie doet dat nou in het echt? Of er met een mes in lopen prikken.

Hij is overigens wel prima waterdicht zo te zien, Hij ligt toch 1 uur en 15 minuten in dat water en werkt nog Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we moeten gaan mierenn**ken, dan is de PPI wel slechter ja, op papier, niemand die 't ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou die M8 wordt een pain in the ass om te repareren als er iets stuk gaat:

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/ifixit-htc-one-m8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/pOMuKUkkaohG4gEs.medium

Afbeeldingslocatie: http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/bZfwsg4KE3p1gADF.medium

Bron: http://www.ifixit.com/Tea...e+%28M8%29+Teardown/23615

@SAWYER: de One M8 heeft zelfs een iets betere kleurbalans. Waar de M7 erg blauwig is (tegen de 7700K aan) zit de M8 meer richting de 7000K. Staat in een van de reviews uit de startpost.

[ Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 27-03-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:01
Die water schade is een dummy net als de meeste andere let maar op de leds. En als hij hem dan toont dat hij nog werkt zie je het beeld omspringen.

En die met de hamer volgens mij ook.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Een dummy met schermverlichting die de tijd veranderd onderwater? Kan me niet voorstellen dat dat een dummy is om eerlijk te zijn. Ook Photoshop lijkt me onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik moet zeggen dat ik die dot view case wel erg tof vindt, normaal gesproken ben ik niet van de cases die het scherm bedekken maar in dit geval kun je zelfs bellen met je toestel in een ongeopende case!

Jammer dat deze case niet voor de M7 beschikbaar is, maar dat komt misschien ook door die veegbeweging die niet worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
HTC M8 Camera vergelijk:

http://www.trustedreviews...camera-vs-a-proper-camera

http://www.geek.com/apple...one-5s-vs-moto-x-1589179/

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-03-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

Sorcerer8472

Mens sana?

In die ifixit-uiteenzetting (:+) kan ik 4 mini-antennetjes vinden, bij de horizontale strepen op de achterkant telkens links en rechts, waarbij het toch een beetje achter het metaal zal liggen, ook al steken ze een klein stukje uit waardoor de polarisatie ietsjes meer haaks op het metaal staat wellicht (theorie op theorie, want zeker weten dat dat de antennes zijn, of wat de polarisatie is, doe ik niet).

Ben benieuwd hoe de ontvangst van wifi/3G/4G etc. van deze telefoon zal zijn met z'n gigantische metalen plaat aan de achterkant/zijkant...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94/00002b827/f635/htc-radar-2.jpg

Dat achteraf scherpstellen komt maar slecht uit de verf. De muur is voor een deel ook wazig op deze foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Waar men natuurlijk wel een beetje rekening mee moet houden is dat nu echt iedereen toch wat negatief lijkt over de M8 door die M8-camera. Enerzijds ook logisch, omdat de camera blijkbaar niet goed bevallen is op de M7, dus waarom dat dan nog aanhouden. Anderzijds is het niet zo dat er waardeloze foto's uitkomen. De foto's zijn gewoon OK, en onder mindere lichtomstandigheden iets beter dan de rest qua ruis. Het is detail en scherpte waar men over klaagt door het gemis van resolutie.
Het blijft een persoonlijke voorkeur of je liever resolutie hebt zodat je kunt croppen/zoomen, of dat je wat betere avondfoto's wilt met meer bewerkingsmogelijkheden, want dat biedt de M8 wel gewoon. Ik zou nooit telefoonfoto's laten afdrukken, ook niet op 10x15 waar dat echt wel kan met deze 4,1MPIX cam.

Ik gebruik het voor kiekjes en wil foto's flink bewerken. Dat biedt deze M8 me. Ik ga niet croppen tot ik een ons weeg of inzoomen zodat ik de lijntjes in de muur helemaal op het einde van de foto kan zien.
De "selfie" camera is wel een grote vooruitgang, zeker in de huidige selfie-maatschappij ;)

Dus ja, de camera is de mindere onder de andere highends, en daar mag ook kritisch naar gekeken worden, maar ik kan er niks aan doen dat ik het soms wat gechargeerd vind wanneer mensen de M8 voor de helft afschrijven doordat HTC dezelfde camera hanteert. De 4,1MPIX reso verander je niks aan, maar wat mij betreft heeft HTC wel mijn vertrouwen als ze beloven de telefoon 2 jaar lang te updaten, en camera apps, gallery apps e.d. los in de playstore te doen zodat je frequentere updates van deze losse apps krijgt zodat je niet op grote SW-updates hoeft te wachten.
Daarnaast is de boel soort van open source zodat andere bedrijven dit ook onder de loep kunnen nemen en algoritmes kunnen verbeteren.
Ik vind dat eigenlijk wel een geruststellende gedachte dat die Ufocus functionaliteit met enige zekerheid nog verbeterd gaat worden.

Als de rest je niks boeit, maar alleen de camera, dan moet je de M8 gewoon niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Deathchant schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:54:
Als de rest je niks boeit, maar alleen de camera, dan moet je de M8 gewoon niet nemen.
De camera en de bizarre wasted space onderaan het toestel zijn voor mij dealbreakers. Vind de kwaliteit van de foto's niet goed, het neppe bokeh gebeuren werkt (imho) niet. Wel jammer, had meer van verwacht.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Mehh dat refocusen werkt dus voor geen meter.. erg jammer :/

Ongelooflijk dat HTC na al die kritiek op de M7 niet gewoon een simpele 8/16 megapixel camera erin stopt totdat er een betere Ultrapixel chip te produceren is. Alsof ze het niet willen om veel te verkopen.
Pagina: 1 ... 10 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie