Acties:
  • 0 Henk 'm!

• South_Styler
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Je bent een held tweaker2010 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 10:05
South_Styler schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:09:
@Golf2vr6 mijn toestel is ook branded, maar dan van Vodafone. De update heb ik wel geinstalleerd en bij mij staat die er dan gewoon bij :)
Ik geef hem ook alleen maar aan dat unbranded op 1.54. Brandend t-mobile of vodafone of...kan allemaal verschil in zitten. Met branded ben je afhankelijk van de provider zonder root.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Deathchant schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:30:
[...]

Ja daar heb je gelijk in. De com.tomtom bla bla map (2,61GB) staat idd op de INTERNAL STORAGE....

Ik ga straks even tomtom eraf gooien en opnieuw proberen maar dan op de SD kaart. Ik laat jullie wat weten.
Ik heb vandaag uit de PlayStore (dus de officiele app :)) een update binnengekregen van TomTom waarmee onder KitKat de Map data wel naar de SD kaart kan

Voor iedereen: Google heeft onder 4.4 de restricties verder aangescherpt. Een app mag niet meer zomaar naar de SD-kaart schrijven maar dient hiervoor bij installatie van de app permissie voor te vragen. Een ontwikkelaar die het nodig heeft dient in het AppManifest deze permissie dus toe te voegen zodat JIJ als gebruiker er toestemming voor moet geven. Dit staat dus los van HTC.

[ Voor 3% gewijzigd door Xanion op 10-04-2014 20:16 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:52
shameblaster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:47:
[...]

Ik heb even op de pricewatch enkele kaartjes bekeken:
pricewatch: Transcend SDXC Card 64GB Ultimate UHS-I Class 10
39,90 euro

pricewatch: Sandisk Extreme 64GB (45 MB/s)
53 euro

pricewatch: Sandisk Ultra 64GB SDXC UHS-I 30MB/s
41 euro

Prijzen lopen ietwat uiteen.

Maar een kaart zoals de bovenste (Transcend)
SD 3.0 standaard
Class 10, UHS-I 600x
Leessnelheid: 90 MB/s
Schrijfsnelheid: 45MB/s
SDXC ondersteuning is noodzakelijk

Zal gewoon goed functioneren in het toestel?
Ja dat denk ik wel...al het je laten weten als ik mijn toestel binnen heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Deathchant schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:37:
Tis toch gewoon een kwestie van TomTom APK + tomtom-map op je SD kaart pleuren en dan met een file explorer die APK zoeken en runnen in de vliegtuigmodus?
Ik ben stijfkoppig, ik ga het gewoon ook proberen :)
Shit, niet gelukt :'(
Maar even wachten totdat er een nieuwe TomTom komt....
By the way, hoe kan ik er nou voor zorgen dat, screenshots die ik maak, en alle smsjes en foto's die ik via telegram binnenkrijg nou ook op de SD kaart komen?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Deathchant schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:33:
By the way, hoe kan ik er nou voor zorgen dat, screenshots die ik maak, en alle smsjes en foto's die ik via telegram binnenkrijg nou ook op de SD kaart komen?
Rooten en dan bijv. FolderMount.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat doet de setting Settings -> Storage -> Other storage settings -> Update all -functie dan precies? (je kunt dan Phone storage kiezen of SD card storage)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
BlinkFeed en de Galerij app zijn via de Playstore te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 21-09 02:08
Deathchant schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:11:
Wat doet de setting Settings -> Storage -> Other storage settings -> Update all -functie dan precies? (je kunt dan Phone storage kiezen of SD card storage)
Dan zet hij al die dingen op de gekozen plek. Werkt waarschijnlijk wel alleen met standaard apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:29
Brad Pitt schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:03:
[...]

Rooten en dan bijv. FolderMount.
Oei, dat is minder. Had namelijk wel verwacht dat media (foto's, video's en geluiden/muziek) wel automatisch op je SD kaart werd gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Amps schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:04:
Oei, dat is minder. Had namelijk wel verwacht dat media (foto's, video's en geluiden/muziek) wel automatisch op je SD kaart werd gezet :/
Als de betreffende app die functie zélf heeft is dat geen probleem natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:33

Steeffoon

Smartphone-nerd

Volgens HTC verbruikt BlinkFeed niet meer, dan dat je zelf de content opzoekt. Daar geloof ik om eerlijk te zijn helemaal niks van. Iemand die denkt dat het veel uitmaakt?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 21-09 02:08
In principe downloadt hij dezelfde content en laat die vervolgens op een andere manier zien. In beginsel hebben ze dus gelijk, tenzij je hem automatisch 3x laat updaten voor je het een keer leest natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp zet hij files niet automatisch op de SD kaart, of is dat wel mogelijk zonder te rooten? Nouja, zou ook niet heel erg zijn denk ik, zou een SD kaart voornamelijk willen gebruiken om effe muziek op te zetten, foto's e.d. legen doe ik om het half jaar en kan je in principe ook gewoon zelf even kopieren/plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
Steeffoon schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:12:
Volgens HTC verbruikt BlinkFeed niet meer, dan dat je zelf de content opzoekt. Daar geloof ik om eerlijk te zijn helemaal niks van. Iemand die denkt dat het veel uitmaakt?
Ik weet niet zozeer of je het dataverbruik bedoeld of het energieverbruik. Feit blijft dat ik blinkfeed zelf heb verwijderd van het homescreen, vervolgens via instellingen > apps Blinkfeed heb geforceerd te stoppen. Ondanks deze handelingen blijft Blinkfeed elke dag in m'n energieverbruik opduiken (met best wel aardig verbruik, voor iets dat uit zou moeten staan). Helaas heb ik nog geen andere oplossing gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hydroxine schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:38:
[...]
Helaas heb ik nog geen andere oplossing gevonden..
Root + Greenify :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Weet iemand hoe ik van mm branding kan komen? Leed hier dat ik achter loop op updates (extreme energiebesparing e.d.) zag wel een linkje naar htcdev maar moet ik dan mm toestel rooten? Iemand die me t even zou kunnen uitleggen zou fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbeste
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11-2023
de gallerij is maar vreselijk irritant geworden. ik wil geen automatische slideshow, ik heb niet kunnen vinden of je dit aan of uit kunt zetten... iemand een idee?

verder nog heel veel bloatware en troep wat ik niet wil hebben.

maar......

wat een bazentoestel verder! ff tikken op het scherm en scherm gaat aan, camera valt me behoorlijk mee, retesnel, supergeluid, geweldig scherm, gratis gelhoesje erbij.

ik heb wel al van 2 mensen gehoord dat ik slecht te verstaan ben, dat ga ik wel in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Best een stevig toestel die M8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
bbeste schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:00:
de gallerij is maar vreselijk irritant geworden. ik wil geen automatische slideshow, ik heb niet kunnen vinden of je dit aan of uit kunt zetten... iemand een idee?
Je kan ook een vervangende gallery app proberen, QuickPic bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Altijd mooi, die gecontroleerde herhaalbare onder dezelfde omstandigheden uitgevoerde "tests"*
*lees: waarde nul zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Thomasx4 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:35:
Dus als ik het goed begrijp zet hij files niet automatisch op de SD kaart, of is dat wel mogelijk zonder te rooten? Nouja, zou ook niet heel erg zijn denk ik, zou een SD kaart voornamelijk willen gebruiken om effe muziek op te zetten, foto's e.d. legen doe ik om het half jaar en kan je in principe ook gewoon zelf even kopieren/plakken.
Lijkt mij dat de standaard htc app, wel de keuzemogelijkheid heeft om de gemaakte foto's / filmpjes op de sd kaart op te slaan? Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:30
shameblaster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:36:
[...]

Lijkt mij dat de standaard htc app, wel de keuzemogelijkheid heeft om de gemaakte foto's / filmpjes op de sd kaart op te slaan? Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Heb er net een sd kaart in gedaan en dan krijg je de optie om standaard dingen op te slaan op de sd-kaart. Foto's/filmpjes is daar één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51

BPP

Brad Pitt schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:24:
[...]

Altijd mooi, die gecontroleerde herhaalbare onder dezelfde omstandigheden uitgevoerde "tests"*
*lees: waarde nul zoiets
Kan je het niet hebben dat sommigen wel positief zijn? Iedereen heeft zijn eigen mening en bepaalt zelf wel of iets van waarde is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
BPP schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:51:
[...]

Kan je het niet hebben dat sommigen wel positief zijn? Iedereen heeft zijn eigen mening en bepaalt zelf wel of iets van waarde is of niet.
Brad heeft in principe wel gelijjk. Het ligt er maar net aan hoe je telefoon valt. Mijn M7 is een paar keer gevallen (ook van redelijke hoogte) met alleen een deukje en krasje als gevolg. De M7 van een kennis valt van ongeveer 20cm en kwam schijnbaar op een teer punt terecht, speakergrill eraf en barst in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Amps schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:20:
[...]

Je kan ook een vervangende gallery app proberen, QuickPic bijvoorbeeld.
Ik gebruik normaalgesproken Quickpic, maar ik kan nu foto's die gemaakt zijn met de camera niet meer verwijderen. Dat kan alleen met de stock gallery app. Zal wel iets met de SD-kaart rechten van kitkat te maken hebben. Wel irritant, hoop dat quickpic dit kan fixe in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Laatst online: 10-01-2022
Golf2vr6 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:03:
[...]

Brad heeft in principe wel gelijjk. Het ligt er maar net aan hoe je telefoon valt. Mijn M7 is een paar keer gevallen (ook van redelijke hoogte) met alleen een deukje en krasje als gevolg. De M7 van een kennis valt van ongeveer 20cm en kwam schijnbaar op een teer punt terecht, speakergrill eraf en barst in het scherm.
Klopt, zo'n test stelt niet heel veel voor. Is soms ook een kwestie van geluk hebben hoe je telly valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:01
Voor de M8 is een Nano Sim nodig. Heeft iemand hier zonder problemen zijn Microsim goed passend kunnen knippen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
NeWSJuNK schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:33:
Voor de M8 is een Nano Sim nodig. Heeft iemand hier zonder problemen zijn Microsim goed passend kunnen knippen? ;w
Ik heb het even laten doen bij de Saturn. Zo'n beetje elke winkel die mobiles verkopen hebben wij zo'n knipper. Ik durfde het niet aan het zelf te doen (heb heb wel letterijk met een schaar in de hand gestaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:03:
[...]

Inderdaad. Beste wat je kan doen is je telefoon niet laten vallen, snap zelf nooit hoe dat toch zo vaak kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Laatst online: 10-01-2022
Thomasx4 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:46:
[...]

Inderdaad. Beste wat je kan doen is je telefoon niet laten vallen, snap zelf nooit hoe dat toch zo vaak kan gebeuren.
Vallende ziekte :'(
Iedereen "gebruikt"zijn telefoon op zijn/haar manier. Ik gebruik daarom altijd een case. In 2 jaar de htc one x maar 3x laten vallen, ziet er nog als nieuw uit. Schoonvader van 74 mag nu ermee spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 09:18
Thomasx4 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:46:
[...]
Zuipen! In de kroeg wel een keer mijn S3 laten vallen :S

En één keer kan net genoeg zijn. Ongeluk zit in een klein hoekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
kgb545 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:43:
[...]

Ik heb het even laten doen bij de Saturn. Zo'n beetje elke winkel die mobiles verkopen hebben wij zo'n knipper. Ik durfde het niet aan het zelf te doen (heb heb wel letterijk met een schaar in de hand gestaan).
Oke, en hebben ze de dikte ook aangepast in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
NeWSJuNK schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:07:
[...]

Oke, en hebben ze de dikte ook aangepast in de winkel?
Nee, dat was niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Laatst online: 20-09 18:00
Ja hoor; template van internet gehaald, lijntjes overgetrokken en binnen een minuut had ik een nano sim.

[ Voor 11% gewijzigd door Masterkev op 11-04-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
kgb545 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:43:
[...]

Bij dergelijke winkels kost dat toch €5,- om te knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Amps schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:40:
[...]

Bij dergelijke winkels kost dat toch €5,- om te knippen?
Dan zou ik vanaf dan nooit meer bij die winkel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 21:01
0,01 pinnen bij de kpn en je hebt een nieuwe nano sim.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Btje schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:47:
0,01 pinnen bij de kpn en je hebt een nieuwe nano sim.
Waarom willen ze je bankgegevens? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Amps schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:54:
[...]

Waarom willen ze je bankgegevens? :?
Zodat je niet valse bankgegevens opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Mauritsvdb schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:56:
[...]

Zodat je niet valse bankgegevens opgeeft.
Ik zie de relatie tussen het pinnen van €0,01 en het knippen van een SIM kaart niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Amps schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:57:
[...]

Ik zie de relatie tussen het pinnen van €0,01 en het knippen van een SIM kaart niet..
Ooh op dit manier :+. Ja nee, dat snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Yep. Even langs de belturk hier in de buurt gegaan. Micro sim geknipt naar nano en adapter setje voor 2,50 erbij. Totaal 2,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Zit nog steeds in dubio, heb nano sim aangevraagt bij provider maar wil mijn huidige ook wel laten knippen. Zit alleen tegen dat schuren op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
NeWSJuNK schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:00:
Zit nog steeds in dubio, heb nano sim aangevraagt bij provider maar wil mijn huidige ook wel laten knippen. Zit alleen tegen dat schuren op |:(
Niks geschuurd hier. Alleen knippen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Mauritsvdb schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:59:
[...]

Ooh op dit manier :+. Ja nee, dat snap ik ook niet.
Bewijs dat je degene bent die bij de simkaart (en dus abo) hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BPP schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:51:
Dus deze "test" herhaal je nog een keer en de uitkomst zal identiek zijn? Of zou het zomaar kunnen dat een toestel ánders terecht komt? En daardoor in één keer kapot is. Of misschien wel zes val"tests" kan hebben voordat er iets breekt?
Ergo, deze hele video is puur en alleen om de clicks/views gemaakt en heeft geen enkele, maar dan ook geen énkele wetenschappelijke waarde. Heeft niets met bias te maken. Als je dat niet ziet, soit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Na een aantal dagen de M8 gebruikt te hebben, naast de One-X die ik al had kan ik dit opmerken:

- De M8 is even breed als de One-X, maar net even iets meer "beeld"
- De M8 is iets minder dik, dat merk ik als ik de M8 in het schuifhoesje steek. Qua breedte dus gelijk, maar zit iets losser omdat hij wel dunner is.
(ik heb nog geen passend hoesje voor de M8 kunnen vinden, ik gebruik nu even het hoesje voor de One-X.
De M8 steekt nu wel 1-1.5 CM uit het hoesje).
- Het scherm is mooier qua scherpte dan de One-X. Qua kleuren zie ik niet veel verschil.
- Ik moet wennen aan de on screen knoppen. Deze worden nl in sommige modi binnen applicaties verborgen en je moet eerst tikken op de plek om ze zichtbaar te maken. Bij de One-X waren deze knoppen altijd in zicht.
- Het geluid op de M8 is veel beter. Harder volume en helderder. Ook minder vervorming als het volume voluit staat. Wat ook beter is bij de M8 is dat de speakers aan de voorkant zitten ipv aan de achterkant.
Ik had vaak dat het geluid wat gedempt werd als ik de telefoon op een zachte ondergrond legde. Bij de M8 is dit dus niet meer het geval
- Het gewicht lijkt gelijk, zo op gevoel. maar omdat deze metaal achtig aanvoelt en wat langer is bij de M8 is het even wennen. Het lijkt alsof de M8 sneller overtipt. Bij de M8 heb ik meer het gevoel dat als deze valt er meer stuk gaat, maar dat is gevoel. Kwestie van wennen. In iedergeval heb je met de M8 echt iets in handen.
- Camera: de M8 maakt betere foto's wat ik zo heb kunnen testen (wat ik fotografeer in iedergeval).
Bij minder licht is de M8 veel beter en heb je minder last van beweging wazigheid.
Ook de effecten zijn erg goed. Maar dat zou je ook bij de One-X kunnen doen met 3rd party apps.
Wel leuk dat het nu standaard erbij zit. Resolutie is geen issue voor mij.
- WIFI: ik zit vaak in buitenland in hotel en heb veel problemen gehad met de One-X. Na het gebruiken van een andere ROM kon ik de verbinding wel stabiel krijgen.
Ik heb getest (Ookla Speedtest) op beide toestellen en vlak bij en ver af van de router krijg ik overall betere doorvoer bij de M8. Ook in het restaurant waar ik elke week kom pakt de One-X net aan de free WIFI connectie, maar valt wel vaak uit. Op dezelfde plek met de M8 heb ik sneller connectie en deze blijft stabiel open staan. Dus op het gebied van WIFI is het een geweldige vooruitgang.
- Snelheid: uiteraard stukken beter. Apps reageren snel en soepel.
- GPS: ik had sneller een fix en lang getest met TOMTOM. Geen problemen gevonden.
- Accu: veel beter dan op de One-X. Ik heb deze echt moeten tweaken. Vrijwel alles uitgezet wat evt energie kost. Op de M8 nog niets getweakt, alles staat standaard aan en heb veel meer sprit over na het einde van de dag met normaal gebruik.
- Warmte: Op de One-X (mijn exemplaar) was het onmogelijk Sygic te gebruiken. Na een aantal minuten werd de One-X zo heet (echt eitje op bakken) dat deze zichzelf uitschakelde. Met TOMTOM ging het net, maar het toestel werd een behoorlijk roostertje. De M8 wordt wel warm, maar je hebt niet het idee dat dit abnormaal aanvoelt. Bij de One-X had ik echt het idee dat het niet goed voor het toestel was.

Dan Sense/Kitkat:

- Bij WIFI icoontje zie je nu ook up en download mbv pijltjes, handig
- GPS was even lastig te vinden, maar met de standaard GPS widget kan je makkelijk aan/uit zetten
- Ringtone Old Phone. Ik heb deze (zeer irritante, ik weet het) ringtone standaard op de OneX. Maar deze is niet aanwezig op de M8. Met de Zedge app kan je deze gratis downloaden (zoek op Old Phone) voor diverse varianten, waaronder de originele HTC)
- Flash: helaas werkt Flash nu helemaal niet meer. Op de One-X kon je in Dolphin browser dit nog inschakelen, maar op de M8 (met kitkat) lijkt dit vanuit de API compleet uitgeschakeld te zijn.
Er blijkt wel een hack te zijn, die moet ik nog proberen. Waarom flash? Helaas op de sites waar ik kom wordt dit nog gebruikt.
- GUI: kitkat/Sense is iets minimalistischer. Een trend van vandaag met de Windows 8 achtige look. Icoontjes zijn minder kleurig. Maar ik hou er wel van. Alles blijft wel herkenbaar vergeleken met oudere Android versies.

Gisteren een 32Gb kaartje in de M8 gezet, apps verplaatst en mijn muziek en documenten. Dit gaat zonder problemen.

Dus, al met al is voor mij de overstap van One-X naar M8 een grote verbetering. Echt een overstap waard.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Xymox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:51:
- Flash: helaas werkt Flash nu helemaal niet meer. Op de One-X kon je in Dolphin browser dit nog inschakelen, maar op de M8 (met kitkat) lijkt dit vanuit de API compleet uitgeschakeld te zijn.
Er blijkt wel een hack te zijn, die moet ik nog proberen. Waarom flash? Helaas op de sites waar ik kom wordt dit nog gebruikt.
Doe eens zo'n site dan please? Heb geen One maar draai wel 4.4.2 met Dolphin/Jetpack/Flash.
Kan even kijken of zo'n site überhaupt wel wil werken met deze combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Brad Pitt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:05:
[...]

Doe eens zo'n site dan please? Heb geen One maar draai wel 4.4.2 met Dolphin/Jetpack/Flash.
Kan even kijken of zo'n site überhaupt wel wil werken met deze combinatie :)
Oa deze:
http://www.mysterie-weten...cf151829122cf0cc303f6f321

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
Ik ga vandaag waarschijnlijk overstappen van de Galaxy Note 3 naar de HTCOne M8. Ben erg benieuwd en hoop dat ik er geen spijt van krijg.. Heb samsung nu wel gezien en de HTC ziet er wel erg goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<nvm>

[ Voor 99% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Brad Pitt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:31:
[...]

Dat wordt dan zoiets (neem aan dat het gaat om de ingebakken filmpjes?):
Ja, inderdaad. Ik zie nu een leeg vlak met de melding "Flash Player needed"

Als ik daar op klik, dan krijg ik deze Dolphin website:

https://dolphinbrowser.de...do-i-enable-flash-player-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Klopt, en dat advies volg je dan (specifieke Flash player apk), met bovenstaande plaatje als resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<nvm>

[ Voor 98% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Xymox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:58:
Ja, werkt en is simpel !
Thx.
Is precies hetzelfde als in je eigen link stond? :X Maar goed, whatever ook allemaal weer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Xymox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:51:
Na een aantal dagen de M8 gebruikt te hebben, naast de One-X die ik al had kan ik dit opmerken:

- Het scherm is mooier qua scherpte dan de One-X. Qua kleuren zie ik niet veel verschil.
- Ik moet wennen aan de on screen knoppen. Deze worden nl in sommige modi binnen applicaties verborgen en je moet eerst tikken op de plek om ze zichtbaar te maken. Bij de One-X waren deze knoppen altijd in zicht.
Ik kom ook van de One X en ik zie wel verschil in kleuren. De nieuwe M8 is iets blauwer qua witbalans. Best prettig om te kijken, maar ik heb liever de kleuren van de One X.

En ook ik vind onscreen keys niet beter dan de hardware keys. Altijd dat extra tikje doen om ze tevoorschijn te toveren...vreselijk.

Wat ik vooral echt merk is dat de M8 een STUK sneller is met afsluiten/opstarten en de sim unlocken.
De gallery vind ik t.o.v. de One X gewoon klote. Die slideshows vind ik dus echt niks en is niet uit te schakelen.
Bloatware heb ik, bij de initiele setup, direct geuninstalled en waar dat niet ging gedisabled.
Waar ik echt een teringhekel aan heb zijn die apps die niet uit te schakelen zijn en niet te disablen zijn, zoals Facebook for HTC sense. Ik gebruik geen facebook, maar check die app permissies eens!

Camera is echt prima mee te werken; de manual modus maakt voor mij wel veel goed, alleen vind ik een groot nadeel dat de camera megatraag wordt als je echt de langere sluitertijden manually gaat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ai, in het donker moet je niet net zolang met je oplader gaan sukkelen, totdat je de poort hebt gevonden, je hebt veel sneller krassen rondom de poort dan je denkt:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat ook een verbetering is t.o.v. de One X, is dat de camera bij het focussen het lampje gebruikt wanneer het echt donker is, nog vóórdat je echt de foto afdrukt. Bij de One X kon dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Steeffoon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:57:
Ai, in het donker moet je niet net zolang met je oplader gaan sukkelen, totdat je de poort hebt gevonden, je hebt veel sneller krassen rondom de poort dan je denkt:O
Grappig, blijkbaar hebben ze niet geleerd van de One S waar dat ook was :) Mooi spul dat aluminium, maar je moet er wel erg voorzichtig mee zijn wil je er geen krassen op krijgen..

[ Voor 13% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-04-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:30:
[...]

Grappig, blijkbaar hebben ze niet geleerd van de One S waar dat ook was :) Mooi spul dat aluminium, maar je moet er wel erg voorzichtig mee zijn wil je er geen krassen op krijgen..
Ja, inderdaad, ik vind het jammer, maar heb m'n lesje wel geleerd. Maar blijft erg vervelend. En toch jammer dat ze niet uit zichzelf herstellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
SamStar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:43:
Weet iemand hoe ik van mm branding kan komen? Leed hier dat ik achter loop op updates (extreme energiebesparing e.d.) zag wel een linkje naar htcdev maar moet ik dan mm toestel rooten? Iemand die me t even zou kunnen uitleggen zou fijn zijn :)
Kan iemand me hiermee helpen? kan me voorstellen dat er overheen gelezen ins gezien het tijdstip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is al vaker beantwoord, rooten ja en de juiste ROM flashen en nee er is nog geen Custom ROM-topic :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
CLB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:29:
Is al vaker beantwoord, rooten ja en de juiste ROM flashen en nee er is nog geen Custom ROM-topic :)
op htcdev staan erg veel roms, welke moet ik dan kiezen? (ik ga uit van WWE versie van HTC en dan met 1.54) als ik dan die kies, komen de nieuwste updates dan wel binnen?

Thanks!

Sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
SamStar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:23:
[...]
Kan iemand me hiermee helpen? kan me voorstellen dat er overheen gelezen ins gezien het tijdstip ;)
Beter even naar XDA gaan, daar kun je dergelijke zaken altijd nét ;) wat eerder vinden dan hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
LinusTechTips:
HTC One M8 Review & SUPER SECRET SURPRISE

HTC One (M8) Review ING:
Raising the bar for Android.

http://uk.ign.com/articles/2014/04/11/htc-one-m8-review

[ Voor 36% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-04-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 23:40
Zijn er al meer mensen die zowel de One M7 als de One M8 hebben vergeleken met het geluid van BoomSound en BeatsAudio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 19:26
Soundwork schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:18:
Zijn er al meer mensen die zowel de One M7 als de One M8 hebben vergeleken met het geluid van BoomSound en BeatsAudio?
Boomsound klinkt harder dan beatsaudio.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Galaxy S5 versus HTC One M8 foto kwaliteit.

Ik vind de One M8 er verrassend goed uitkomen zeg.

http://blogs.computerworl...y-s5-vs-htc-one-m8-camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik durf na deze foto's gezien te hebben niet meer te zeggen dat de camera echt zo slecht is, zoals de reviewers beweren.

Vindt dit echt goede shots hoor, check maar, allemaal geschoten met de One M8 https://www.flickr.com/ph...0/sets/72157643265004874/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<andere thread handiger>

[ Voor 95% gewijzigd door Brad Pitt op 12-04-2014 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
alwaysleft schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 00:44:
Ik durf na deze foto's gezien te hebben niet meer te zeggen dat de camera echt zo slecht is, zoals de reviewers beweren.

Vindt dit echt goede shots hoor, check maar, allemaal geschoten met de One M8 https://www.flickr.com/ph...0/sets/72157643265004874/
Ziet er inderdaad erg prima uit. Maar toch, ik heb ook foto's gezien die weer redelijk slecht zijn. En waar detail erg minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Heb gisteren even gespeeld met de HTC One M8 bij Mediamarkt maar aan de onderkant heb je eigenlijk 3 balken.. eerst de speaker dan de zwarte balk met HTC logo en dan de balk op het scherm met de touch knoppen. Vind ik wel beetje overdreven, waarom hebben ze die touch knoppen niet weer in de balk met logo gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 19:26
alwaysleft schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 00:30:
Galaxy S5 versus HTC One M8 foto kwaliteit.

Ik vind de One M8 er verrassend goed uitkomen zeg.

http://blogs.computerworl...y-s5-vs-htc-one-m8-camera
Erg goede fotos,vind het verschil met s5 wel meevallen,zou de m8 ook eerder halen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51

BPP

barrymossel schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:16:
[...]

Ziet er inderdaad erg prima uit. Maar toch, ik heb ook foto's gezien die weer redelijk slecht zijn. En waar detail erg minimaal is.
Tja, ik heb ook foto's gezien gemaakt met een Canon 5D Mark III die slecht zijn. Als je geen foto's kan maken dan maakt het niet uit welke camera je hebt. :P
En ja, de S5 en Z2 hebben een betere camera, maar ook de M8 kan redelijke snaps maken. Maar het is duidelijk dat er op dat gebied betere opties zijn. De M8 heeft weer andere pluspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:15
Ik ben over gegaan van een Iphone naar een HTC One en ik heb problemen met de email app. In mij iphone kwamen HTML emails altijd keurig binnen, maar in de email app van HTC moet ik voor alle emails met HTML uitzoomen om ze goed te kunnen bekijken.

In de Gmail app zit wel een functie om ze automatisch uit te zoomen (shrink to fit), maar ik heb ook een werk email adres waarvoor ik de mail app van HTC wil gebruiken. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem en weet iemand een goede oplossing?

Daarnaast moet ik voor elke email aangeven dat de plaatjes moeten worden geladen, hoe kan ik dit automatisch laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 06:56

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Gisteravond de One mogen ontvangen en helaas al vrij snel besloten toestel te retourneren. Design vind ik super en toestel ligt lekker in de hand, maar bij mij leek het alsof het scherm er 'scheef' in zat. Als ik met mijn vinger van onder naar boven gleed, dan merkte ik een overgang naar de speakergrill toe aan de ene kant en aan de andere kant was het wel netjes verzonken. Zag ook duidelijk dat het scherm 'uit stak'.

Ik blijf nog even hangen bij de LG G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Is er inmiddels al een oplossing omtrent het probleem met de indicatie led? Vooralsnog niets over te vinden op het internet.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Laatst online: 22:04
Sinds 1 week (was branded vodafone) unlocked, custom recovery en ViperOneM8 erop en sinds woensdag S-off. Alle warnings zelf verwijderd (rode tekst tijdens booten en "tampered" tekst).
Alles werkt naar behoren en kwaliteit is nog een forse stap hoger dan de OneM7.
Overigens wie betere kwaliteit muziek wil dan boomsound o.i.d. moet eens Jetaudio proberen.
Die heeft een equalizer die je vrij nauwkeurig kunt instellen.
Heb zelf de paid versie en goed ingesteld kan daar geen boomsound of beats tegenop.
Die enhancers zijn feitelijk vooringestelde equalizers die je niet kwa instellingen kunt wijzigen.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BPP schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:30:
[...]

Tja, ik heb ook foto's gezien gemaakt met een Canon 5D Mark III die slecht zijn. Als je geen foto's kan maken dan maakt het niet uit welke camera je hebt. :P
Waar ben jij mijn schoonvader dan tegen gekomen? :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snah001 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:58:
Sinds 1 week (was branded vodafone) unlocked, custom recovery en ViperOneM8 erop en sinds woensdag S-off. Alle warnings zelf verwijderd (rode tekst tijdens booten en "tampered" tekst).
Alles werkt naar behoren en kwaliteit is nog een forse stap hoger dan de OneM7.
Overigens wie betere kwaliteit muziek wil dan boomsound o.i.d. moet eens Jetaudio proberen.
Die heeft een equalizer die je vrij nauwkeurig kunt instellen.
Heb zelf de paid versie en goed ingesteld kan daar geen boomsound of beats tegenop.
Die enhancers zijn feitelijk vooringestelde equalizers die je niet kwa instellingen kunt wijzigen.
Kun je me uitleggen hoe dat allemaal moet. Is miin eerste android (kom van iPhone). Bij staat er ook allemaal dingen van vodafone incl opstartscherm. Hier wil ik van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:58
Atratus schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:07:
Gisteravond de One mogen ontvangen en helaas al vrij snel besloten toestel te retourneren. Design vind ik super en toestel ligt lekker in de hand, maar bij mij leek het alsof het scherm er 'scheef' in zat. Als ik met mijn vinger van onder naar boven gleed, dan merkte ik een overgang naar de speakergrill toe aan de ene kant en aan de andere kant was het wel netjes verzonken. Zag ook duidelijk dat het scherm 'uit stak'.

Ik heb niet het idee dat mijn One heeft wat jij beschrijft.. een maandagmorgentoestel misscgien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Atratus schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:07:

Heb je niet het probleem dat 1 van de speakergrills te laag zit waardoor het lijkt alsof het scherm uitsteekt?
De M7 had hier ook last van, ook gebeurde het wel eens dat 1 van de 2 speakergrills te hoog zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zojuist de HTC Ine M8 zilver gehaald. Erg mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• South_Styler
  • Laatst online: 11-09 18:55
Soundwork schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:18:
Ik heb het in mijn review al deels meegenomen. Het verschil is zeer duidelijk merkbaar in harde cijfers
productreview: HTC One (M8) 16GB Zilver review door South_StylerJ0YR1D3R in "[HTC One M8] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
tweaker2010 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:43:
[...]

Heb je niet het probleem dat 1 van de speakergrills te laag zit waardoor het lijkt alsof het scherm uitsteekt?
De M7 had hier ook last van, ook gebeurde het wel eens dat 1 van de 2 speakergrills te hoog zat.
Grappig dat je het probleem omdraait, het scherm zat namelijk meestal niet goed verlijmd.
De speakergrills sloten bij mijn eerste perfect aan op het middendeel van het toestel en toch zat het scherm boven hoger dan onder waardoor er een scherp randje voelbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
How to take better photos and videos with your HTC One (M8)

http://www.phonearena.com...h-your-HTC-One-M8_id55028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Is er een manier om die zwarte balk met touch knoppen te laten verdwijnen als ik het niet nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Zo, die slowmotion mode op de filmcamera is echt gaaf. Daar kan je leuke dingen mee doen.

How to apply slow motion effects to your videos on the HTC One (M8)

[ Voor 45% gewijzigd door Xymox op 12-04-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Vraagje, ik heb 64 gb class 10 samsung microsd kaartje.
Ik kijk vaak films op smartphone dus ik kopieer nogal wat films naar microsd.

Toen mijn vorige telefoon S4, kon ik snel genoeg bestanden van pc naar microsd kopieeren en snelheid was ongeveer zelfde als wanneer ik iets naar interne opslag kopieerde.

Maar nu met M8, de microsd kaart wordt heel traag aangesproken en als ik een filmpje van 1.4gb naar microsd kopieert dan gaat het erg traag alsof ik class 2 of 4 microsd hebt.

Als ik een cardreader gebruikt heb ik dit weer niet. Heel vreemd .. kaart heb ik net opnieuw geformatteerd naar FAT 32 en nog een keer geprobeerd maar same...

Als ik telefoon aan pc sluit dan krijg ik ook melding over USB3 sneller is maar hij is ook aan USB 3.0 poort gesloten dus dat snap ik ook weer niet...

Kan iemand wat tips geven?

Ik gebruik nu custom rom

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Heeft iemand de Medialink al aan de praat gekregen met de M8? Bij mij kan hij geen verbinding leggen.. :/

Bij het zoeken naar de MediaLink loopt de m8 vast. Lijkt toch iets van een bug.

[ Voor 28% gewijzigd door NeWSJuNK op 13-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Xymox schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:41:
Zo, die slowmotion mode op de filmcamera is echt gaaf. Daar kan je leuke dingen mee doen.

Jammer dat het geluid niet in slomo is, de iphone 5s heeft dit ook (wel iin 1080p incl vertraagd geluid), mijn Pa heeft de 5s en ik heb al veel met de slomo gespeeld.

Kan niet wachten tot mijn m8 bezorgd wordt :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb vandaag een poosje met de M8 kunnen spelen, kan niet anders zeggen, wat een mooie telefoon....
De afwerking is subliem, mocht jij er toevallig één hebben die niet netjes in elkaar zit, gewoon mee terug naar je verkoper brengen en een "goed" exemplaar eisen.

Ik kon de telefoon mooi vergelijken met de S5 die men er heel tactisch naast had geplaatst. Wat een verschil, de One mag dat een mindere camera hebben, een iets kleiner scherm en op een lagere clocksnelheid draaien..... Maar jeeeeeeuhhhhhh, wat blaast dat uiterlijk de S5 weg....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Laatst online: 10-07 23:16
Clubbtraxx schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:40:
[...]

Grappig dat je het probleem omdraait, het scherm zat namelijk meestal niet goed verlijmd.
De speakergrills sloten bij mijn eerste perfect aan op het middendeel van het toestel en toch zat het scherm boven hoger dan onder waardoor er een scherp randje voelbaar was.
Juist!! Echter bij de m8 is zijn het plakplaatjes geworden en als die net scheef geplakt is voel je dat gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Xymox schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:41:

Binnenkort maar eens testen. Kan je denk zeker gave dingen mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
lvrijn schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:33:
[...]

Juist!! Echter bij de m8 is zijn het plakplaatjes geworden en als die net scheef geplakt is voel je dat gelijk :)
Echt een design misser, maken ze zo'n mooie body maar vervolgens gaan er van die el-cheapo plakkertjs op de voorkant ipv de mooie alu speakergrills van het vorige model. Dat snap ik nou echt niet van zo'n design team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
Clubbtraxx schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:43:
[...]

Echt een design misser, maken ze zo'n mooie body maar vervolgens gaan er van die el-cheapo plakkertjs op de voorkant ipv de mooie alu speakergrills van het vorige model. Dat snap ik nou echt niet van zo'n design team.
Voordeel wel is dat een screenprotector erop blijft plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
SamStar schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:59:
[...]

Voordeel wel is dat een screenprotector erop blijft plakken
Tuurlijk, plak jij maar je screen protector over je speakergrill 8)7
Pagina: 1 ... 18 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie