Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Nu maar hopen dat 'ie in Nederland wel gewoon begin mei uitkomt, anders kun je beter wachten tot de volgende generatie. Die komt waarschijnlijk ergens in oktober uit, aangezien Sony elk half jaar een flagship onthuld.

Ik zie dat de Xperia Z2 bij GSMEasy binnen 1-3 werkdagen geleverd kan worden?! Neem aan dat dit een foutje is.

Bron: http://www.gsmeasy.nl/gsm/Sony/Xperia-Z2.html

[ Voor 27% gewijzigd door andydewit op 08-04-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Ja lijkt me een foutje, i.c.m. een willekeurig abonnement geven ze wel "Levering verwacht eind mei".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:33:
Net een vergelijking gezien tussen een Galaxy S4 vs een Z2. Die Z2 lijkt me wel erg groot en waarschijnlijk ook te groot. Scheelt toch een flink stuk met de S4. Lijkt me wel iets om rekening mee te houden. En het schermformaat is niet heel veel groter, zeker als je de on screen buttons in ogenschouw neemt.
Vind ik wel meevallen. Als je de Z1 weleens in je handen hebt gehad, voel je dat dit formaat nog handbaar is. Het voelt (en oogt) wat mij betreft precies goed. Is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Als je kijkt naar de andere nieuwe flagships van HTC en Samsung op onderstaande picture zie je dat zij er ook zo over denken ;). Links is trouwens de LG Pro 2, rechts de Z2.
title

Las net een artikel dat de Z2 de nieuwe foto smartphone king wordt en daarmee de Nokia 808 Pureview van de eerste plaats stoot :9
http://www.phonearena.com...ne-camera-ranking_id54899
En:
http://www.allaboutphones...eft-beste-fotocamera.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
shinken82 schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:32:
Ik heb persoonlijk ook de Z2 gepreordered. 20 megapixel camera klinkt leuk, maar uiteindelijk is het wel een beetje blurry. Maar goed, slecht zijn de foto's niet, het is alleen geen Lumia camera en ook jammer dat Sony nog steeds zo'n sterke filter gebruikt waardoor er zwarte stippen op de foto's komen.

Voor degene die interesse hebben, een camera vergelijking tussen de HTC One m8, S5, G2 Pro en de Z2.

http://www.eprice.com.cn/mobile/talk/4922/4530122/1/1/0/1/0
Meer blurry??? Dan moet je misschien de telefoon beter vast houden...

De enige probleem van de Z1 was de Superior Auto mode, en dat hebben ze aangepast in de Z2.

Zie je nog steeds ruis in je foto met weinig licht? Ja dat hoort, waarom je dat bij de S5 niet ziet is heel simpel, noise reduction, maar met extreem noise reduction verlies je ook details... Foto's worden overprocessed... Heb liever de wat natuurlijker resultaat van de Xperia.

Tja, het is wat je maar goed noemt... sommige messen vinden de onscherpte foto's met een afwijkend white balance van de Lumia 920 goed... :)

>>

Over camera's, uit de tests van dxomark , kwam dat de foto's kwaliteit net zo goed, of soms beter zijn dan de 808 pureview... De Z2 is nu officieel de beste foto camera telefoon.

----

Jammer dat je in NL niks, echt niks krijg met de bestelling, in sommige landen krijg je een speaker of een smartwatch of een smartband...

Ik doe met de Z1 het zelfde dat ik voor de Z en Z1 heb gedaan, even wachten en dan op marktplaats gaan zoeken... zowel de Z als de Z1 heb ik binnen twee maanden na de officieel release date voor 400€ gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:50
Bij de pre-order krijg je in NL een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de T-mobile site is de Z2 leverbaar vanaf 6 mei. Datum stond er eerst niet op dus nu wat meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

cedras schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:58:
Bij de pre-order krijg je in NL een koptelefoon.
Ik heb hem al gepreorderd maar dan vooraf bij Coolblue....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Vodafone geeft aan vanaf 7 april te leveren, ook een fout denk ik.
Nivida_intel schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:51:
[...]

Ik heb hem al gepreorderd maar dan vooraf bij Coolblue....
Bij Coolblue gold die actie ook, is via Sony geregeld.

Update @ 17:08: heb de lijst met levertijden geüpdatet. Zie andydewit in "[Sony Xperia Z2] Ervaringen en Discussie".

[ Voor 83% gewijzigd door andydewit op 09-04-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Heb hem via The Phone House gepreorderd aangezien telfort mijn pre-order heeft geannuleerd omdat de telefoon niet leverbaar is (Duh....het is een pre-order).

Phone house geeft trouwens begin mei aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Telfort nog even als laatste gebeld, zij wisten (ook intern) nog geen levertijd. Vrouw aan de telefoon kon wel zien dat er 46 Xperia Z2's zijn gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Staat tevens tussen het nieuws van Tweakers;)

Heb inmiddels al een gedeelte van de accessoires binnen, namelijk een oplaaddock, cover stand en een paar screen protectors. Nu nog de SmartTags en de Smartband (en natuurlijk de Z2 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
Dus sowieso niet als eerste de telefoon willen, zodat de kinderziektes opgelost zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
  • Laatst online: 18:08
Meer nieuws omtrent levering, die 'uitgesteld' is tot eind april
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=9599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
KevinK92 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:19:
Meer nieuws omtrent levering, die 'uitgesteld' is tot eind april
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=9599
Is goed nieuws, aangezien ik een van de eerste was die heeft gepre-ordered heb ik (een kleine) kans dat ik 'm dus eind april al binnen heb.

KPN heeft mij kunnen vertellen dat Sony problemen heeft met het ontvangen van onderdelen, waardoor de levering is vertraagd.
barrymossel schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:40:
[...]

Dus sowieso niet als eerste de telefoon willen, zodat de kinderziektes opgelost zijn? :)
Ik neem 'm gewoon aan en controleer de telefoon op fouten. Zitten er fouten in, dan gaat 'ie zo weer retour afzender.

[ Voor 26% gewijzigd door andydewit op 10-04-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
andydewit schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:57:
Telfort nog even als laatste gebeld, zij wisten (ook intern) nog geen levertijd. Vrouw aan de telefoon kon wel zien dat er 46 Xperia Z2's zijn gepre-ordered.
Mijn telfort-vrouw melde zojuist dat alle pre-orders geannuleerd zijn destijd.

Heerlijk die onduidelijkheid binnen 1 bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
cedras schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:29:
[...]

Mijn telfort-vrouw melde zojuist dat alle pre-orders geannuleerd zijn destijd.

Heerlijk die onduidelijkheid binnen 1 bedrijf.
Blijkbaar konden ze dus niet meer dan 46 pre-orders handelen. Misschien dat het alleen intern kon, I dunno.

EDIT 10-04-2014 @ 16:13 Belsimpel net gebeld, zij geven aan dat de levering van de Z2 pas eind mei is.

[ Voor 13% gewijzigd door andydewit op 10-04-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
barrymossel schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:40:
[...]

Mjah, ik ga toch meer naar de M8 neigen nu...ik mag nu verlengen en het zou gaan tussen deze 2 toestellen. Het feit dat direct na de launch er al zulke gebreken naar voren komen geeft me niet een heel gerust gevoel...zeker als je beseft dat dit met de nieuwe One nog niet het geval lijkt te zijn...

Ik wacht het nog een paar weken af ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Nou ja, bij de M8 schijnt bij sommige exemplaren de volumeknop los te zitten (en ik lees dat HTC aangeeft dat dit niet het geval hoort te zijn)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vandaag een minpuntje ontdekt.

Bij zonnig weer als je met de telefoon loopt (of gewoon stil staat en het scherm beweegt) zie je een wit/zilveren lijn van puntjes over de breedte van het scherm bewegen.

Beetje moeilijk te omschrijven maar het zal een laag onder het glas zijn die reflecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:14
Is waarschijnlijk de digitizer van het scherm. Hebben alle LCD's. Bij de een valt het meer op dan bij de ander. Bij de Xperia Z zie je het ook best wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:27
Ace schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:57:
Vandaag een minpuntje ontdekt.

Bij zonnig weer als je met de telefoon loopt (of gewoon stil staat en het scherm beweegt) zie je een wit/zilveren lijn van puntjes over de breedte van het scherm bewegen.

Beetje moeilijk te omschrijven maar het zal een laag onder het glas zijn die reflecteert?
was volgens mij iets voor de touch input sommige tot nu toe hadden al mijn xperia's dat(xperia/s/z/z1) er zijn nog wel andere smartphones die dat hebben
maar bij samsung en apple heb je het niet of ze zijn niet zichtbaar
maar ja minpuntje het stoort zelden eersr bij mijn xperia s dacht ik dat er iets scheelde met men scherm :P

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Heb ik ook op m'n SmartWatch 2. Die heeft puntjes en diagonale lijnen over het hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Review van TheVerge geeft aan dat de Xperia Z2 nog steeds niet echt met de top mee kan, jammer hoor:

http://www.theverge.com/2...a-z2-and-z2-tablet-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hij krijgt toch gewoon hetzelfde cijfer als de S5? Ook lees ik nergens in de review dat de Z2 achter loopt op de concurrentie. Ze zeggen wel dat elk toptoestel zijn eigen nadelen heeft en dat geen van allen echt een verschil kan maken met een nuttige feature. Het komt er gewoon op neer welke je qua design en UI het meest aanspreekt.

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 21-04-2014 19:03 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:38
alwaysleft schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:03:
Review van TheVerge geeft aan dat de Xperia Z2 nog steeds niet echt met de top mee kan, jammer hoor:

http://www.theverge.com/2...a-z2-and-z2-tablet-review
Eerlijk gezegd heb ik het idee of de schrijver van die review redenen zocht en uit proportie blaast om de telefoon maar geen hoge score te geven. In de comments wordt er ook aardig getwijfeld aan bepaalde punten uit de review. Volgens mij heeft het vooral te maken met diegene die bij The Verge de review schrijft. De reviews van de HTC One en de Galaxy S5 zijn beiden door dezelfde persoon gemaakt, die van Sony is door iemand anders geschreven.

Als voorbeeld: de schermen van de Z en Z1, die toch duidelijk van mindere kwaliteit waren, kregen respectievelijk een 7 en een 6 bij The Verge. Het scherm van de Z2 is een flinke vooruitgang t.o.v. diens voorgangers, maar puur omdat hij (overigens zonder enige foto bewijs) schijnbaar slecht afleesbaar is in de volle zon (nee dat hebben we nog nooit gehad bij een telefoon 8)7 ) is het scherm maar een magere 6 waard? Tevens heb ik er nog geen enkele andere review (en er zijn er tientallen) over gehoord, aan de andere kant heb ik ook nergens data kunnen vinden die aangeeft hoe helder het scherm van de Z2 is.

Hetzelfde geldt voor de camera. Over het algemeen stelt men dat de camera goed tot zeer goed is, zeker een stuk beter als op de Z1; overdag maakt hij goede foto's met meer detail dan de HTC One M8, met iets mindere (of minder oversaturated) kleuren en iets minder scherpte dan de Galaxy S5. In het donker presteert de Z2 vele malen beter dan de Galaxy S5 en ongeveer gelijk aan de HTC, maar wederom met wat meer detail dan deze. Wel wordt vaak aangegeven dat de autofocus niet super is bij de Z2, maar dat handmatig bijstellen helpt.

Verder krijgt de Z2 ook "slechts" een 8 voor de categorie Ecosystem, terwijl de S5 en One beiden een 9 krijgen. Sorry hoor, maar alle 3 draaien ze Android met dezelfde Google Playstore, waar Samsung nog een heleboel apps toevoegd die door velen als bloatware worden gezien. Dit noem ik onterecht een lagere score geven.

Kijk je naar de scores van HTC One, Xperia Z2 en de Galaxy S5 dan haalt de HTC er 67, de Z2 64 en de S5 63. Ze geven hier zelf wel al aan dat een hoger puntentotaal niet perse een hogere eindscore betekent. De Sony scoort al hoger dan de Samsung, terwijl er a) 1 punt onterecht minder is gegeven voor het Ecosystem en b) naar mijn inziens zonder enig verder bewijs wel erg veel punten worden afgetrokken voor het scherm. Ondanks dat is de eindscore van de Galaxy S5 gelijk. Corrigeer je de score van de Sony bij het Ecosystem en trek je 1 of 2 punten minder af vanwege de vermeende helderheid, dan scoort de Sony ineens even hoog als de HTC.

Al met al wacht wel even totdat ik de Xperia Z2 in handen heb en naast mijn huidige Xperia Z kan houden. Is het scherm net zo helder als dat van de Xperia Z, waar ik buiten nooit problemen mee heb, dan noem ik de kritiek van The Verge zwaar overdreven en is het een mooie upgrade.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Duidelijke taal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:01

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik ben ook echt benieuwd naar ervaringen van mensen zelf :) ik kan me niet voorstellen dat het scherm compleet onbruikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Ik kwam net nog deze video tegen, waar de 3 telefoons naast elkaar liggen.

De Galaxy S5 heeft inderdaad het meest heldere scherm en de Sony lijkt iets meer last te hebben van reflecties, maar om de een nu "the be all and end all" te noemen en de ander compleet onbruikbaar.... nee absoluut niet. Het is even verwarrend, omdat het scherm bij de Sony 180 graden gedraaid is t.o.v. de anderen, vanaf 2.18 mins liggen ze wel allen in dezelfde richting.

Het leukste van de video vind ik nog, en dat vergeten ze in 99% van de reviews, dat je bij Sony telefoons de white balance en kleurweergave handmatig bij kunt stellen. Ik heb dit bij mijn Xperia Z ook iets bijgesteld, omdat ik de kleuren daardoor beter vind. Alleen al het hebben van deze mogelijkheid vind ik een enorm pluspunt en iets wat eigenlijk elke telefoon wel mag/moet hebben.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

ETzPliskin schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:16:
Ik ben ook echt benieuwd naar ervaringen van mensen zelf :) ik kan me niet voorstellen dat het scherm compleet onbruikbaar is!
Is het ook niet maar het is wel mijn eerste smartphone waarbij je in de zon die puntjes ziet reflecteren. Maar alles is nog steeds goed leesbaar.

Alles wat niet van Apple komt neem ik altijd met een korreltje zout bij The Verge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik zelf kan niet wachten iig. Ben weer aan vervanging toe na me htc one X.

@Ace hoe bevalt de grootte jou en hoe bevalt die verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ace schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:
[...]

Is het ook niet maar het is wel mijn eerste smartphone waarbij je in de zon die puntjes ziet reflecteren. Maar alles is nog steeds goed leesbaar.

Alles wat niet van Apple komt neem ik altijd met een korreltje zout bij The Verge :)
Jij hebt em al? Bij mijn Xperia S zijn die stipjes ook duidelijk zichtbaar onder een bepaalde hoek in zonlicht. Is de interface soms traag? Dat leek een minpuntje te zijn in een review die ik ergens gelezen heb. Lijkt me sterk met zulke specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

Ben wel bezorgd over deze punten die regelmatig terugkomen op XDA. Vooralsnog laat ik me pre-order staan. Maar als het echt problematisch blijkt te zijn, kan ik alsnog voor de S5 gaan.

Veel mensen op XDA die hun telefoon in Duitsland geleverd hebben gekregen hebben gezegd helemaal geen fouten te hebben, dat de fouten eerder voorkomen bij versies uit taiwan etc.

Letterlijke copy -> paste:

1- getting too hot easily. Not only when recording 4k videos some users find it getting too hot while browsing Internet. That's not acceptable. I don't want it to be blown off in my hand.

2- screen is dim. I thought that's since I watch the videos on YouTube. Other phones such as samsung s5 and HTC One m8 has got a lot brighter screen. If it is sunny you can see your phone screen that's not good for people especially in hot countries.

3- gap issues. I don't know if this is a big issue but still shouldn't be like that.

4- speakers. So people are happy some people are not. Some people are having issue with income calls they say it's not loud enough and only one speaker works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Bozznl schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:53:
Ik zelf kan niet wachten iig. Ben weer aan vervanging toe na me htc one X.

@Ace hoe bevalt de grootte jou en hoe bevalt die verder?
De telefoon bevalt prima, niet te groot voor mij maar ik heb vrij grote handen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2865921/IMG_20140403_225802.jpg

Weinig gemerkt van warm worden, zeker niet bij normaal surfen of langere tijd Youtube kijken. Mijn toestel komt van Taiwan, geen gap probleem of te donker scherm.
ETzPliskin schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:38:
[...]

Jij hebt em al? Bij mijn Xperia S zijn die stipjes ook duidelijk zichtbaar onder een bepaalde hoek in zonlicht. Is de interface soms traag? Dat leek een minpuntje te zijn in een review die ik ergens gelezen heb. Lijkt me sterk met zulke specs?
De interface is zeker niet traag, nooit iets gemerkt van haperingen. Heb nu een uptime van 239 uur dus dat is 10 dagen zonder herstart en voelt niet trager aan dan dag 1.

Ik denk dat er op alledrie van de huidige flagship telefoons wel wat aan te merken is als je goed zoekt of als iets je specifiek niet bevalt. Ik was toe aan een nieuwe na 2.5 jaar Galaxy Nexus dus heb eigenlijk zonder naar de S5 of M8 te kijken voor de Z2 gekozen.

En nog geen moment spijt van gehad.

[ Voor 48% gewijzigd door Ace op 24-04-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Ace schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:32:
[...]

De telefoon bevalt prima, niet te groot voor mij maar ik heb vrij grote handen.

Weinig gemerkt van warm worden, zeker niet bij normaal surfen of langere tijd Youtube kijken. Mijn toestel komt van Taiwan, geen gap probleem of te donker scherm.
Goed om te horen dat het zeker niet alle Xperia Z2 toestellen betreft tot zo ver.
En hoe zit het met de batterij?
Gaat de Z2 een dag mee met redelijk intensief gebruik?

zodra de Xperia Z2 hier in Nederland in de winkels ligt en de eerste ervaringen zijn net zo positief dan ben ik er toch wel zeker van dat dit de opvolger van mijn 2 jaar oude HTC One X gaat worden die nu wel aan vervanging toe is.

Na verschillende telefoons in overweging gehad te hebben zoals:

OnePlus One ( die viel vrij snel af door het ontbreken van de LTE band 20 aangezien ik op het kpn netwerk overstap)

Oppo Find 7 ( Heb mijn bedenkingen bij ColorOS + de Find 7 nog ietsjes groter is dan de Z2 )

HTC One m8 ( Als ik zoveel geld uitgeef aan een toestel wil ik toch wel een betere camera )

Samsung S5 ( Heb totaal niets met Touchwiz en Samsung )

Blijft er in mijn ogen eigenlijk alleen de Xperia Z2 over.
Dus nu maar hopen dat het idd meevalt met de issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

timoj schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:03:
[...]

Goed om te horen dat het zeker niet alle Xperia Z2 toestellen betreft tot zo ver.
En hoe zit het met de batterij?
Gaat de Z2 een dag mee met redelijk intensief gebruik?
Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik onder de 30% zat aan het einde van een werkdag. En dat is zonder de batterij besparende functies en vrij intensief gebruik.

De eerste dag dat ik hem had na het opladen expres leeg laten lopen, dat duurde wel even :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2865921/Screenshot_2014-04-08-20-49-53.png

[ Voor 17% gewijzigd door Ace op 24-04-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Wel grappig dat het Android OS 31% van de totale batterij heeft gebruikt. Als ik naar mijn telefoon kijk staat 'ie ergens onderin het lijstje, met 4%. Is 31% normaal bij de nieuwste telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Hoopte dat hij eind april in de schappen zou liggen, maar tot dusver is er nog niks bekend. Zal wel eerste week of tweede week van mei worden. Nog even wachten dus... Vodafone winkels hebben in ieder geval al screenprotectors te koop van de Z2 en de Official Sony Style Cover Case is er ook al te koop. Helaas weten ze nog niet wanneer het toestel daadwerkelijk verkocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:18
Screenprotectors en hoesjes zijn er inderdaad al, Sony schijnt problemen te hebben met een onderdeel (weet niet welke) waardoor alles vertraging oploopt. Nog een paar weken wachten dus helaas...

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:21
@Ace, hoe zit het eigenlijk met het geluid? Hoe is de kwaliteit van de speakers , en kunnen ze een beetje luid of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vrietje schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 22:11:
@Ace, hoe zit het eigenlijk met het geluid? Hoe is de kwaliteit van de speakers , en kunnen ze een beetje luid of niet?
Geluid is goed en kan ook vrij hard, moet het meestal zachter zetten omdat de speakers aan de voorkant zitten en dus niet veel volume nodig hebben.
andydewit schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 22:01:
Wel grappig dat het Android OS 31% van de totale batterij heeft gebruikt. Als ik naar mijn telefoon kijk staat 'ie ergens onderin het lijstje, met 4%. Is 31% normaal bij de nieuwste telefoons?
Volgens mij worden er wat Sony shell processen onder Android OS gecategoriseerd want het staat veel hoger dan bij mijn vorige Android telefoons als ik battery usage bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Laatst online: 23:21
Iekozz schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:16:
Screenprotectors en hoesjes zijn er inderdaad al, Sony schijnt problemen te hebben met een onderdeel (weet niet welke) waardoor alles vertraging oploopt. Nog een paar weken wachten dus helaas...
Screenprotectors en hoesjes... heb je die überhaupt nodig?
Weet iemand of ik de Z2 met een sleutelbos in mijn broekzak kan laten zitten zonder protectors etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

ikbenerniet schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:49:
[...]

Weet iemand of ik de Z2 met een sleutelbos in mijn broekzak kan laten zitten zonder protectors etc?
Het is aan beide kanten gorilla glas dus in principe wel. Ik heb zelf ook een hekel aan hoesjes en zeker aan screen covers (voelt raar) en heb de Z2 gewoon los in mijn zak zitten zoals ik ook deed met mijn vorige telefoons.

Tot nu toe nog geen krassen maar zit dan ook niet bij mijn sleutelbos of losse munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:14
[...]

Sorry hoor, maar als je dat doet ben je toch niet helemaal goed met een device van 700 euro lijkt mij. Natuurlijk is het glas redelijk goed bestand tegen krassen, zeker tegen metaal aangezien dit zachter is dan glas en het dus (meestal) geen krassen zal geven. Het materiaal aan de zijkanten van de Z2 is echter gemaakt van aluminium en rubber, en dat krast dus wel degelijk met sleutels of elk ander metaal. Aan jou dus de keus of je een mooie Z2 met krassen aan de zijkanten wilt. Of gewoon je telefoon in je ene zak doen en je sleutels in je andere zak. Zo simpel is dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
Tjah, naast de telefoon moet ik ook nog mijn portemonnee, autosleutels, fietssleutels en huis/schuursleutels kwijt. dus dan zit je al snel met sleutels bij je telefoon...
Bij mijn Galaxy S is hierdoor wel het glas voor de camera beschadigd, maar verder kon het helemaal geen kwaad. Dus ik was wel benieuwd of dat met een telefoon die 5 jaar nieuwer is wel kon...

In ieder geval bedankt voor het antwoord, dan zal ik daar ook wel wat meer rekening mee gaan houden zodra de Z2 hier te koop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
[...]

Naar mijn idee wel. Heb vroeger een iPhone 4 gehad. (Zelfde materialen als de Z2) Zonder bumper / hoesje zaten er al gauw allemaal kleine krasjes op de zijkant. Niet echt een mooi gezicht.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Hoesjes gebruik ik altijd. Zelf ben ik anti-flipcover of meer van dat soort gekke hoesjes. Bij mijn HTC HD2 zal al een echt leren hoesje. Veel beter heb ik ze trouwens nog niet gezien. Voor mijn SXS heb destijd een sleeve van Krussell gekocht. Ook voor de Z2 kocht ik weer een sleeve, maar ditmaal een leren (of iets wat er voor moet doorgaan). De tijd zal het mij leren.

http://www.ebay.nl/itm/33..._trksid=p3984.m1439.l2648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Is dit dan niet wat voor je? http://www.amazon.co.uk/g...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Edit: Deze is een stuk beter: http://www.ebay.nl/itm/So...ash=item1e8a61d651&_uhb=1

Leren hoesje, met magnetische cover zodat die er niet uit kan vliegen. Heb er een besteld, ben benieuwd :)

[ Voor 57% gewijzigd door Iekozz op 27-04-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Gebruik al jaren sleeves, maar heb niet de ervaring dat de telefoon er uit floept. Dan moet je je m.i. wel heel vreemd gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 15:16
Hier ook altijd sleeves gebruikt, maar dit keer over gegaan op de Sony cover (de style cover stand) na mijn huidige telefoon een keer te hebben laten vallen terwijl ik hem gebruikte. Dan helpt zo'n sleeve niet veel helaas.

Heb hem sinds donderdag in huis, mooi spul. Nu de telefoon zelf nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Kijk eens aan, dit begint ergens op te lijken.

Beste meneer/ mevrouw

Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij The Phone House met ordernummer xxxxxx.

Wij hebben uw bestelling met ordernummer xxxxx in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Verwachte levertijd 1 tot 2 weken.

Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via de volgende link contact met ons opnemen; < www.phonehouse.nl/contactformulier

Met vriendelijk groet,
AMP Logistics namens phonehouse.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
cedras schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:13:
Kijk eens aan, dit begint ergens op te lijken.

Beste meneer/ mevrouw

Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij The Phone House met ordernummer xxxxxx.

Wij hebben uw bestelling met ordernummer xxxxx in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Verwachte levertijd 1 tot 2 weken.

Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via de volgende link contact met ons opnemen; < www.phonehouse.nl/contactformulier

Met vriendelijk groet,
AMP Logistics namens phonehouse.nl
Zozo, jij durft. Bij een van de duurste winkels een abonnement af te sluiten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Telfort heeft mijn pre-order geannuleerd. Daarom destijds verder gezocht naar een andere aanbieding. Deze bleek uiteindelijk goedkoper te zijn dan bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
Vreemd... Zoals ik het hier lees moet de Z2 hier nog uitkomen, maar als ik in de pricewatch kijk dan kan ik hem morgen al in huis hebben. (source=kieskeurig via link van tweakers pricewatch??????)
Verder zie ik op deze website staan dat de Z2 tot 64 GB uitgebreid kan worden en dus niet tot 128 GB...

Hier snap ik dus helemaal niks van... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Ik vermoed dat zij hem parallel uit Azie hebben geïmporteerd. Het is een vermoeden overigens, maar als dat zo is, heb je een toestel uit de eerste productie waar wellicht de bekende issues mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
ikbenerniet schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:54:
Vreemd... Zoals ik het hier lees moet de Z2 hier nog uitkomen, maar als ik in de pricewatch kijk dan kan ik hem morgen al in huis hebben. (source=kieskeurig via link van tweakers pricewatch??????)
Verder zie ik op deze website staan dat de Z2 tot 64 GB uitgebreid kan worden en dus niet tot 128 GB...

Hier snap ik dus helemaal niks van... :?
En die link zal komen doordat ze aan Tweakers (per ongeluk) dezelfde feed leveren als aan Kieskeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem hier al besteld of contact met de winkel gehad of het een origineel toestel betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Ik zie op de Vodafone Friends and Family pagina dat het toestel vanaf 4 mei leverbaar is. Denk dat dit eerder 5 mei moet zijn, want dat is een data dat ik al eens eerder gelezen heb op diverse websites. BelCompany heeft trouwens een actie op 1, 2 en 3 mei waardoor je 100 euro korting krijgt op bijbetalen icm een Vodafone abonnement. De KPN website geeft overigens aan dat het toestel gereleased wordt op 9 mei pas. Dus nog steeds een hoop onduidelijk en Sony gaf op Facebook nog steeds begin mei aan. De exacte datum is nog steeds niet officieel gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg net een persbericht dat het toestel vanaf vandaag in de winkels ligt... niemand heeft 'm hier al heh in NL?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
Really? *Hartkloppingen* :9~ :D

Hoop dat Coolblue ze ook al heeft en ze vandaag opstuurt. (Nog niks gehoord, dus het zal wel niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het ook wat apart, maar Sony beweert bij hoog en laag dat ze al uitleveren aan winkels...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Zag net wel ergens een link voorbij komen, maar op de website van Sony staat het nog niet en ook niet op social media oid. Denk dat ze begonnen zijn met het leveren van de toestellen aan de diverse verkoopkanalen en dat ze dan vervolgens weer naar de klanten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het ook, maar if so dan weten winkels wel dat ze toestellen krijgen en wanneer die naar klanten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
  • Laatst online: 18:08
Zojuist bij de KPN winkel geweest, die heeft nog niets. Evenals phonehouse. Mag volgende week pas verlengen, maar hoopte op een reservering in de winkel zoals me beloofd was. Dabkzij vakantie vis ik nu wss achter het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Volgens Coolblue kunnen ze pas leveren op 09-05 en zeker niet eerder. Wellicht hebben ze nog geen idee dat de toestellen iets eerder komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Ik betwijfel ten zeerste of er al winkels/webshops zijn die toestellen klaar hebben liggen. De dichtstbijzijnde datum die ik kon vinden is van de Mediamarkt hier net over de grens in Duitsland. Die geven aan het toestel van (op zijn vroegst) 5 mei te kunnen leveren en dan ook voor 599 euro (in tegenstelling van de +- 640 euro hier in Nederland). Volgende week rij ik er eens heen, bekijk ik me het toestel eens en dan zie ik wel of ik hem aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Ik zie op de T-Mobile website staan dat 'ie nu uit voorraad leverbaar is.

EDIT: ik heb met T-Mobile gesproken, zij zeggen dat de telefoon op voorraad is, maar dat je 'm pas 6 mei ontvangt. Ik citeer:
Andy de Wit: Ik zie op de website staan dat de Xperia Z2 uit voorraad leverbaar is?
Frank (verkoopadviseur): Klopt, hij wordt dan 6 mei bij u afgeleverd!
Andy de Wit: Waarom 6 mei als 'ie op voorraad is?
Andy de Wit: Is dat een regel van Sony?
Frank (verkoopadviseur): Omdat 6 mei hij pas wordt geleverd, dan is hij uit in Nederland
Frank (verkoopadviseur): Hij is nu al online te bestellen, zodat wij het juiste aantal zelf kunnen gaan leveren straks!
Andy de Wit: Aha. Maar is dat een regel van Sony of is dat door jullie bedacht?
Frank (verkoopadviseur): Dat is door Sony bepaald, wij bepalen niet wanneer een toestel wordt uitgebracht in Nederland.
Best raar, betekent dus dat Sony zélf een releasedatum van 6 mei heeft gepland. Ookal zijn toestellen dus eerder geleverd, winkels mogen hem pas vanaf 6 mei leveren. Verkeerde zet van Sony als het aan mij ligt: klanten wachten al langer op hun toestel en dan word er óók nog een releasedatum afgesproken, terwijl de vorige releasedatum al op 7 april stond.

[ Voor 88% gewijzigd door andydewit op 29-04-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Hierbij een update omtrent de levertijd:

AanbiederLeverdatum (verwacht)
T-MobileDIRECT LEVERBAAR.
Vodafone Direct Sales4 mei
Hi5 mei
BelCompanyTussen 6 en 13 mei
GSMWijzer8 mei
KPN9 mei
Castle11 mei
Studentmobiel15 mei
PDAShop (Coolblue)15 mei
RitelBegin mei
Phone HouseBegin mei
AlgebeldMidden mei
BelsimpelMidden mei
TyphoneEind mei
GSMWebEind mei
GSMEasyEind mei
GSMPlazaEind mei
VodafoneMedio mei
TelfortOnbekend, laatst bekend was 7 mei
Tele2Onbekend - staat niet op de website

EDIT 30-04 @ 12:59
- Belsimpel levertijd aangepast naar midden mei.
- T-Mobile levertijd aangepast naar direct leverbaar.
- Vodafone link aangepast
- Vodafone levertijd Direct Sales toegevoegd.

EDIT 30-4 @ 13:08
- T-Mobile levertijd kleur wit toegevoegd.

EDIT 30-4 @ 13:25
- Belcompany levertijd aangepast naar tussen 6 en 13 mei.

EDIT 30-4 @ 17:01
- Hi toegevoegd.

EDIT 3-5 @ 17:13
- Levertijd Telfort naar onbekend.
- Levertijd T-mobile aangepast, kleur wit is inmiddels ook direct beschikbaar.
- Levertijd PDAShop (Coolblue) aangepast naar 15 mei.
- Levertijd Studentmobiel aangepast naar 15 mei.

Mocht je een andere leverdatum vinden op de website van de aanbieder als hier is aangegeven, stuur me dan even een PM.

[ Voor 52% gewijzigd door andydewit op 03-05-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Directsales is alleen beschikbaar voor mensen met een actiecode (die bij Vodafone werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, maar dat is heden ten dage niet echt lastig meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
andydewit schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:49:
Directsales is alleen beschikbaar voor mensen met een actiecode (die bij Vodafone werken)
Die code kun je ook aan familie/vrienden geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Nee daar heb je gelijk in, maar een persoon die daar niet van af weet zou gewoon in de webshop van Vodafone een bestelling plaatsen.

[ Voor 67% gewijzigd door andydewit op 29-04-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt ook ;) Het ging alleen om de leverdatum ;)
Voor DS hebben we: [Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Net ook even KPN gebeld over de levertijd van de Z2. Zij gaan 'm pas echt op 9 mei uitleveren, ook als ze van tevoren al op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
andydewit schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:58:
Net ook even KPN gebeld over de levertijd van de Z2. Zij gaan 'm pas echt op 9 mei uitleveren, ook als ze van tevoren al op voorraad hebben.
Vreemd, ik belde met KPN dockter Hi en die verwachten hem op 5 mei al te kunnen leveren en uitsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Iekozz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:59:
[...]

Vreemd, ik belde met KPN dockter Hi en die verwachten hem op 5 mei al te kunnen leveren en uitsturen..
Tja, het zou ook aan de persoon waarmee ik sprak kunnen liggen, waarschijnlijk had die vrouw haar periode op dat moment. Ze ging aardig tegen me tekeer toen ik vroeg over de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
andydewit schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:02:
[...]

Tja, het zou ook aan de persoon waarmee ik sprak kunnen liggen, waarschijnlijk had die vrouw haar periode op dat moment. Ze ging aardig tegen me tekeer toen ik vroeg over de levertijd.
Waarschijnlijk wel ja, Zou wel vreemd zijn als KPN op 9 mei levert en Hi al op 5 mei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
andydewit schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:02:
[...]

Misschien was je de 100e beller met exact dezelfde vraag en zat ze aan het eind van haar dienst :P

We kunnen er zo te zien vanuit gaan dat je in Nederland wel 650 euries neerlegt voor de Z2?
Zelfs mijn lokale mobielenboer zit daar helaas net boven... Bij deze bedragen ga ik dan ook maar niet moeilijk doen over een paar euro..

*ikbenerniet denkt aan vroeger toen 100 gulden voor een mobiel erg duur was*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:21:
Heeft iemand hem hier al besteld of contact met de winkel gehad of het een origineel toestel betreft?
Doe geen moeite, tenminste, alle andere aanbieders in Nederland kunnen het toestel pas over een week leveren.

Dus 1+1 is twee (en nee dan bedoel ik niet de OnePlus One ;) ).

Ik zou het risico niet nemen en nog een weekje geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 23:23
Ja het gaat om geïmporteerde Xperia z2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn Xperia z2 ontvangen van vodafone.
Online verlenging van mijn abonnement gedaan afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:39:
Zojuist mijn Xperia z2 ontvangen van vodafone.
Online verlenging van mijn abonnement gedaan afgelopen vrijdag.
Klinkt goed! Ik denk dat ik nog even moet wachten, heb namelijk bij Belsimpel gepre-ordered.

EDIT: Belsimpel staat nu op 2 weken. Hierop heb ik even het overzicht aangepast.

[ Voor 11% gewijzigd door andydewit op 30-04-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Mijn Z2 word pas in Juni uitgeleverd!

[ Voor 4% gewijzigd door J.S. Bach op 30-04-2014 12:59 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04 08:53
Bij BelCompany worden ze vandaag uitgeleverd en mogen ze ook per direct verkocht worden. Wel alleen icm een Vodafone abonnement. De aktie met de gratis dock geldt wel pas vanaf morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
TheGHunter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:04:
Bij BelCompany worden ze vandaag uitgeleverd en mogen ze ook per direct verkocht worden. Wel alleen icm een Vodafone abonnement. De aktie met de gratis dock geldt wel pas vanaf morgen.
Welke dock bedoel je? De DK36? Of een speaker dock?

Aha, ik zie het al. De DK36. Die heb ik al binnen. Heb 'm voor €20,79 besteld bij Smitshop. Dat is de goedkoopste die ik kon vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door andydewit op 30-04-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedRay
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik heb vodafone, en heb hem gisteren al ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ook ik heb een pre-order staan van de Z2. Geplaatst op 21 Maart.
Dit heb ik gedaan bij Typhone.nl.
Vandaag nog via de chat gesproken. En houden nog steeds vast aan eind mei.
Terwijl Vodafone en T-mobile inmiddels zijn begonnen met uitleveren....
Wordt toch even wachten.... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Arshedes op 30-04-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Ik heb bij Belsimpel een actie met een gratis headset, die maar een paar dagen geldig was in begin maart. Daarom ga ik niet zo snel switchen naar een andere provider, ik wacht wel even. Ook omdat ik een topdeal heb, de telefoon en het abonnement kosten bij elkaar €668,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 20:55
Even ter info, via Vodafone friends & family (directsales, actie code via werkgever) heb ik op 28 april (eer gisteren) mijn abbo verlengt welke op 4 mei verloopt. En vandaag is het toestel afgeleverd bij mijn voordeur.

Vreemde manier van voorraad verdeling als ik zo lees dat mensen met preorder nog moeten wachten tot juni(!) en ik hem 2 dagen na bestelling in huis heb.

Anderzijds, _/-\o_ hulde voor Vodafone (directsales) _/-\o_

P.S. iemand die een Friends & Family code nodig heeft/wil hebben, kan mij DMen. Leuke kortingen ook op de abbos en sim-only's O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Mobzy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:18:
Even ter info, via Vodafone friends & family (directsales, actie code via werkgever) heb ik op 28 april (eer gisteren) mijn abbo verlengt welke op 4 mei verloopt. En vandaag is het toestel afgeleverd bij mijn voordeur.

Vreemde manier van voorraad verdeling als ik zo lees dat mensen met preorder nog moeten wachten tot juni(!) en ik hem 2 dagen na bestelling in huis heb.

P.S. iemand die een Friends & Family code nodig heeft/wil hebben, kan mij DMen. Leuke kortingen ook op de abbos en sim-only's O-)
Van wie heb je gehoord dat pre-orders tot juni moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Hier in België heeft Vandenborre hem pas 1 juli :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Laat het aub bij een TR.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 30-04-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Levertijden/winkels horen hier niet thuis. Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp aub dat sinds. Vandaag. Er eindelijk. Nieuws is over de levering in Nederland van de eerste. Z2. Dit zal eindelijk tot meer echte ervaringen leiden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 20:55
andydewit schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:37:
[...]

Van wie heb je gehoord dat pre-orders tot juni moeten wachten?
Zie:
Nivida_intel schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:59:
Mijn Z2 word pas in Juni uitgeleverd!
En:
Arshedes schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:19:
Ook ik heb een pre-order staan van de Z2. Geplaatst op 21 Maart.
Dit heb ik gedaan bij Typhone.nl.
Vandaag nog via de chat gesproken. En houden nog steeds vast aan eind mei.
Terwijl Vodafone en T-mobile inmiddels zijn begonnen met uitleveren....
Wordt toch even wachten.... |:(
Maar zoals gezegd, zal ik dit voor een ander topic overlaten.
Dan over de ervaringen met het 'toestel'. Van wat ik van reviews begreep zat er standaard een oplaad dok (DK36) en noise canceling earphones bij.

De earphones zijn (volgens mij) wel standaard. Maar het oplaad dok dat in de unpacking & reviews zat dus niet. Wel onderdeel van een pre-order bij een van de providers blijkbaar. Beetje domper gezien ik dan of elke keer die flap moet bedienen of zelf zo'n dok kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:45
Draicon schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:16:
BelCompany heeft trouwens een actie op 1, 2 en 3 mei waardoor je 100 euro korting krijgt op bijbetalen icm een Vodafone abonnement.
45 euro per maand voor een Red Essential abbo met gratis Z2 is toch niet zo spotgoedkoop? Dat dock is wel extra ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Mobzy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:45:
[...]

Zie:

[...]

En:

[...]

Maar zoals gezegd, zal ik dit voor een ander topic overlaten.
Dan over de ervaringen met het 'toestel'. Van wat ik van reviews begreep zat er standaard een oplaad dok (DK36) en noise canceling earphones bij.

De earphones zijn (volgens mij) wel standaard. Maar het oplaad dok dat in de unpacking & reviews zat dus niet. Wel onderdeel van een pre-order bij een van de providers blijkbaar. Beetje domper gezien ik dan of elke keer die flap moet bedienen of zelf zo'n dok kopen :/
Of een magnetisch laadkabeltje van ebay halen voor 5 euro, werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Die oplaaddock DK36 krijg je er niet gratis bij. De DNC oordopjes krijg je er wél gratis bij.
Mobzy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:18:

Hoe bevalt 'ie tot nu toe? Heb je ook last van overhitting bij (lange) 4K-opname? En een kier bij je scherm?

[ Voor 81% gewijzigd door andydewit op 30-04-2014 16:30 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het [Sony Xperia Z2] Levertijden & Prijzen.