Nou ik heb hem nu een maandje, misschien 2, maar valt me tegen.
Hij is up to date, firmware, android, en nog een 3e blokje, allemaal groene vinkjes als ik op updates check.
De scherm diagonaal klopt, maar dat is omdat hij hoger en smaller lijkt dan andere phones.
Daarbij zijn de 'knoppen' v/h type touch, op het scherm, en nemen dus scherm ruimte in.
Ik kom van een note II die helaas na tig keer 1 keer verkeerd en stuk viel.
Als ik daar op de volume knop drukte, kon ik in de pop up alle volumes voor alles instellen. Of ik nu belde, muziek luisterde game speelde...
Deze SONY 'walkman phone' kanniet eens onscreen volume als ik een stukje muziek afspeel !! Ja via de hardware knoppen maar dat gaat beroerd met een flipcover diens randje. Dat is nu een plek met ruimte waar een onscreen button, voor volume, wel handig zou zijn...
Ik heb syncro aan staan, zo in diverse app's, maar niks hoor, ook staat uiteraard de ehhh batch en wachten met versturen/ontvangen data in stamina meen ik uit.
Dus no whatsapp, facebook en wordon updates voor mij terwijl dat qua settings up and running ingesteld staat.
Gewoon bellen, kan je snel een contact zoeken denk je, is een zoek regel voor.
NOT, drukken op de regel en er komt geen keyboard, de letters bij de cijfers(die wel in de regel komen van de phones onscreen nummerieke deel) qua touch, geen idee hoe die in die regel te krijgen... kortom, eerst contacvten openen, zoeken, bellen....
En zo nog wat dingen. Zoals de anti-geluid oordoppen, wat houden die tegen, een mug op 3 meter afstand?
Waterproof, de reden dat ik hem kocht, ik testte het niet, dat merk ik wel mocht ie onverhoopt ooit in water vallen.
Gevalletje: jammer dat ik deze kocht, echter hij werkt en doet wat ie moet doen.
Deze sony word de buiten telefoon voor vriendin of als we gaan fietsen/navigeren in de regen,
want voor alle dag is de volgende al onderweg, een oneplus one.
[
Voor 5% gewijzigd door
notsonewbie op 04-11-2014 13:48
]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)