Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ik kan nergens een screenshot of iets gerelateerd aan een xbmc image vinden in google.Possible schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:02:
''Speed 4K edition''
Op ditistv zoeken op binsearch en je komt een heel eindchipzakje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:44:
[...]
Ik kan nergens een screenshot of iets gerelateerd aan een xbmc image vinden in google.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ik denk dat dit de Speed 4K edition is. https://ditistv.nl/dit-is-tv-the-one-speed-deluxe-4kkillerflappy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:19:
Wat voor android box is de ''Speed 4K edition''?
Dat begrijp ik. Maar wat is het merk/type? Ik denk niet dat deze ontwikkeld is door DitIsTVchipzakje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:59:
[...]
Ik denk dat dit de Speed 4K edition is. https://ditistv.nl/dit-is-tv-the-one-speed-deluxe-4k
Niet lui zij hèkillerflappy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:10:
[...]
Dat begrijp ik. Maar wat is het merk/type? Ik denk niet dat deze ontwikkeld is door DitIsTV
Screenshot maken van Speed 4K edition:
Uploaden in google

Resultaat
En dit is 'm http://www.amazon.com/4K-Android-4-4-Smart-Box/dp/B00OBXTMXI
[ Voor 64% gewijzigd door chipzakje op 19-12-2014 13:31 ]
Slimme handel.
xbmc geprobeerd heb het wel werkend gekregen maar niet zo als het hoort
Ja, het principe van deze box werkt ook op je laptop.loonstar schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:00:
ben al tijdje hier naar op zoek werkt dit ook op laptop waar kan ik dit downloaden heb
xbmc geprobeerd heb het wel werkend gekregen maar niet zo als het hoort
Standaard is XBMC een mediaspeler voor audio/video wat je zelf al bezit, dus op opslagmedia opgeslagen data. Echter heeft XBMC ook de mogelijkheid om te kunnen streamen. Dit kan uit verschillende bronnen zoals websites maar ook p2p / Torrent verbindingen. Om te kunnen streamen en of direct te kunnen zien vanaf een p2p of torrent verbinding zal je eerst zelf addons moeten downloaden/instellen. Het magic woord om de functionaliteit van de "dit is tv" box te kunnen gebruiken op een laptop zijn "XBMC addons"
- Geen aanpassing gedaan aan de overclock settings
- Samsung class 10 sd
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Geen image nodig, alleen een apk.ApexAlpha schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:18:
Heeft iemand hier zo een 4K ding. En zou diegene de Image willen delen?
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik heb hier geen diepe kennis van maar ik heb de volgende vraag, zit namelijk dit topic te lezen en ik heb een "dit is tv" the one box.
Ik kan nu gewoon een image van the one speed downloaden en installeren op de SD kaart?
Ik las overigens wel ergens dat er een sterkere adapter nodig is als je overstapt naar the one speed vanwege de hogere snelheden?
Ja een ditistv box is gewoon een raspberry B met die img op de sd kaart. Is allemaal gewoon open source software.LarsonNL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:05:
Hoi tweakers,
Ik heb hier geen diepe kennis van maar ik heb de volgende vraag, zit namelijk dit topic te lezen en ik heb een "dit is tv" the one box.
Ik kan nu gewoon een image van the one speed downloaden en installeren op de SD kaart?
Een Pi werkt altijd beter met minimaal 1.5A adapter. Met 0,5 of 1 heb ik in ieder geval problemen soms.Ik las overigens wel ergens dat er een sterkere adapter nodig is als je overstapt naar the one speed vanwege de hogere snelheden?
PSN ID Binloading_nl
Anoniem: 329780
Dus ...
Als ik nog een gewond (scherm ontwricht) laptopje heb liggen, kan ik het daarop ook aan de praat krijgen of zijn de beschikbare images hardware gebonden?
Wellicht een stap te ver is het om het geheel op een windows systeempje met XBMC aan de praat te krijgen of is dat redelijk te doen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1467689/0
Thx, Ik duik er in.sigilens schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:31:
XBMC/Kodi voor op de pc, is een apart topic voor.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1467689/0
Gaat dat zondermeer werken, of zijn daar wel aanpassingen voor nodig?
Nog niet, maar ik ben van plan om het uit te proberen op korte termijn. Zal mijn ervaringen posten.SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:12:
Iemand al de ditistv installs geprobeerd op een Rpi 2?
Gaat dat zondermeer werken, of zijn daar wel aanpassingen voor nodig?
Voor wie overigens de image nog zoekt: https://ditistv.nl/blog/versie-3-updaten
De downloads werken nog. Misschien niet de meest actuele versie, maar wellicht bruikbaar. Zelf heb ik het nog niet kunnen testen. M'n Pi is er nog niet.
To be determined...
De image is "Ditistv 3". Hier is een download link om "Ditistv the one" te installeren, download.MaNdM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:21:
[...]
Nog niet, maar ik ben van plan om het uit te proberen op korte termijn. Zal mijn ervaringen posten.
Voor wie overigens de image nog zoekt: https://ditistv.nl/blog/versie-3-updaten
De downloads werken nog. Misschien niet de meest actuele versie, maar wellicht bruikbaar. Zelf heb ik het nog niet kunnen testen. M'n Pi is er nog niet.
Ik heb de link hier gevonden.
Ik heb de link gevolgd en je kan de oude en de nieuwe versie downloaden.chipzakje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:55:
[...]
De image is "Ditistv 3". Hier is een download link om "Ditistv the one" te installeren, download.
Ik heb de link hier gevonden.
The one was te groot voor mijn micro sd kaartje en had geen grotere liggen dus die kon ik niet testen.
De oudere versie paste wel maar er gebeurde niets bij het booten.
Dus blijkbaar werken ze niet zomaar bij de Pi 2
Echter krijg ik de ondertitels niet werkend, OpenSubtitles.org staat al geïnstalleerd en ingeschakeld, weet iemand toevallig wat ik verkeerd doe?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik kom daar maar twee downloads tegen, een voor "The One" en een oudere image.koesie schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:21:
[...]
Ik heb de link gevolgd en je kan de oude en de nieuwe versie downloaden.
The one was te groot voor mijn micro sd kaartje en had geen grotere liggen dus die kon ik niet testen.
De oudere versie paste wel maar er gebeurde niets bij het booten.
Dus blijkbaar werken ze niet zomaar bij de Pi 2
Heb de image van "The One" geprobeerd op mijn Rpi2 maar kreeg geen beeld. Helaas...SAiN ONeZ schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:45:
Toch wel jammer, ben ook benieuwd naar die Rpi2 alleen gebruik ik the One Speed, en die zal er ook niet op werken denk ik, ben toch wel benieuwd of iemand het aan de gang krijgt..
To be determined...
(Autosubs, nlondertitels, genesis en icefilms etc)
Ben er nu mee aan de slag
Nee
Anoniem: 660795
We hadden daarvoor een andere versie gekocht (ja, we hebben wat geld weggegooid!) en die vonden we behoorlijk langzaam. We hoopte dat de One Speed zn belofte waar zou maken en meer snelheid zou geven. Helaas nog niet kunnen uitproberen. En dat willen we ook niet meer na de moeite die we hebben moeten doen om reactie te krijgen. Nu zijn we in gevecht om ons geld terug te krijgen, maar dat kan niet omdat we niet meer in de zichttermijn zitten. Niet dat het mogelijk was dat binnen 2 weken terug te sturen, want de retouren pagina werkte ruim een maand niet!
Inmiddels hebben we xmbc in combinatie met genesis geïnstalleerd op een mini pc en dat werkt echt super! Dus voor de mensen die liever een plug and play apparaatje kopen.. wees voorbereid: je kan er een paar maanden zoet mee zijn voor je iets hebt dat werkt. Ik heb ook ergens iets gelezen over aan afk-box of zo.. Zelfde idee, maar schijnt beter te zijn. Daar heb ik alleen geen ervaring mee!
Ik baalde ervan dat de Dutch Streaming Sports app er mee was gestopt, maar er is een vervanging:
Download de repo via http://bit.ly/nlsports en plaats dit zip bestand op een usb stick en plaats deze in je Raspberry of MX2 of andere Kodi mediaplayer de rest zie je onderstaande video:tip kies HD
http://youtu.be/__zRllIOF-8
Nu is het in DITISTV net wat anders, maar via de addon manager ook te installeren, en nu dus weer werkende streams, in het fimpje word uitgelegd dat je DSS app moet verwijderen, maar op die manier laat DITISTV die addon niet disablen en uninstallen, mss iemand hiervoor een tip??
Tevens is het zo dat de NL Sports app dan via de video addons is te benaderen, maar ik had ze graag weer in de SPORTS map gezien, zoals de vorige, weet iemand hoe je dit binnen de SiO2-x skin realiseert?
Fixed it, replaced alle verwijzingen in de juiste favourites.xml en nu de NL Sports app op de plek van de niet meer werkende DSS app, en me live wedstrijden icoon is nu de tv gids voor de NL Sports app die meteen ook naar de juiste stream gaat, zuig daar maar eens een puntje aan, DITISTV
met dank aan Open Eleq the Rpi Macigian over @ FB
Deze meneer hierboven heeft me destijds ook aan de image voor The One Speed geregeld, en ik ga me van de week ook een Rpi2 bestellen, want hij had een Helix update die DITISTV op de RPi2 laat draaien, met al zijn voordelen, dus als je er nog niet aan uit bent kan ik je volgende week wrs daar mee helpen.John Doos schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:05:
Heb zojuist ook mijn rPI2 binnen gekregen(had hiervoor een model B met ditistv), maar voor zover ik weet is het gewoon openELEC met inderdaad wat addons.
(Autosubs, nlondertitels, genesis en icefilms etc)
Ben er nu mee aan de slag
[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-03-2015 19:43 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Er komt dus wel een custom image die daarop gaat werken, die de GUI van DITISTV gebruikt, maar niet zoals zij het doen via die SUPERFAVOURITES, maar in een manier wat XMBC zelf veel beter regelen kan.
Ik ga me van de week er een bestellen, en zodra ik die image hier heb draaien, geef ik hier wel een update, too bad dat ze hier bij de Action niet meer die mooie adaptertjes hebben..
Hoe is het mogelijk om buitenlandsvoetbal te kijken? Dit gaat alleen om de eredivisie?SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:54:
Ik heb em via een Facebook groep gedownload, en omdat hij gratis is en ik hem telkens opnieuw kan herschrijven ben ik er geloof als een van de weinige erg tevreden over. De OC van de Rpi hierop geeft vaak een probleem met de voeding, is dat niet het probleem?
Ik baalde ervan dat de Dutch Streaming Sports app er mee was gestopt, maar er is een vervanging:
Download de repo via http://bit.ly/nlsports en plaats dit zip bestand op een usb stick en plaats deze in je Raspberry of MX2 of andere Kodi mediaplayer de rest zie je onderstaande video:tip kies HD
http://youtu.be/__zRllIOF-8
Nu is het in DITISTV net wat anders, maar via de addon manager ook te installeren, en nu dus weer werkende streams, in het fimpje word uitgelegd dat je DSS app moet verwijderen, maar op die manier laat DITISTV die addon niet disablen en uninstallen, mss iemand hiervoor een tip??
Tevens is het zo dat de NL Sports app dan via de video addons is te benaderen, maar ik had ze graag weer in de SPORTS map gezien, zoals de vorige, weet iemand hoe je dit binnen de SiO2-x skin realiseert?
Fixed it, replaced alle verwijzingen in de juiste favourites.xml en nu de NL Sports app op de plek van de niet meer werkende DSS app, en me live wedstrijden icoon is nu de tv gids voor de NL Sports app die meteen ook naar de juiste stream gaat, zuig daar maar eens een puntje aan, DITISTV![]()
met dank aan Open Eleq the Rpi Macigian over @ FB
[...]
Deze meneer hierboven heeft me destijds ook aan de image voor The One Speed geregeld, en ik ga me van de week ook een Rpi2 bestellen, want hij had een Helix update die DITISTV op de RPi2 laat draaien, met al zijn voordelen, dus als je er nog niet aan uit bent kan ik je volgende week wrs daar mee helpen.
http://irc.pcstream.net/admin/data_flat.php
Ik ben gewend om streams te bekijken met aceplayer, is dit ook mogelijk?
Daarnaast ervaar ik veel 'hangen' van mijn remote (Mele F10).
Iemand ervaringen met het aanpassen van menu en dergelijke? Of kan ik dan beter zelf met openelec aan de slag?
Ik heb hem zelf ook op een RPI B gezet, heb je hem ook op een USB gezet en deze ook aangesloten op de Pi? Dit had ik eerst niet, nu wel snelheid is toch ongeveer 50% beter!Fuff schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:54:
Heb zelf ook even geprobeerd om Ditistv One Speed op mijn raspberry pi (modelte zetten. Gaat op zich best goed, alleen is de interface gewoon echt traag.
Daarnaast ervaar ik veel 'hangen' van mijn remote (Mele F10).
Iemand ervaringen met het aanpassen van menu en dergelijke? Of kan ik dan beter zelf met openelec aan de slag?
Gebruik zelf de app: Official Kodi Remote zonder problemen.
Het enige wat ik heb, dat ik de WOL niet werkend krijg.. Iemand hier tips voor? Heb de Pi al een static ip gegeven.
Hoe bedoel je op een USB gezet ? Ik heb ditistv op een SD en die leest de Pi, jij laat ditistv booten vanaf USB?BaZnGaNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:38:
[...]
Ik heb hem zelf ook op een RPI B gezet, heb je hem ook op een USB gezet en deze ook aangesloten op de Pi? Dit had ik eerst niet, nu wel snelheid is toch ongeveer 50% beter!
Gebruik zelf de app: Official Kodi Remote zonder problemen.
Het enige wat ik heb, dat ik de WOL niet werkend krijg.. Iemand hier tips voor? Heb de Pi al een static ip gegeven.
Ik heb overigens wel een andere stroombron geprobeerd en dat werkte wel een stuk beter (van 1 ampere naar 2 ampere).
Nee van beiden, en ik gebruik ook een 2 ampere voeding.Fuff schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:30:
[...]
Hoe bedoel je op een USB gezet ? Ik heb ditistv op een SD en die leest de Pi, jij laat ditistv booten vanaf USB?
Ik heb overigens wel een andere stroombron geprobeerd en dat werkte wel een stuk beter (van 1 ampere naar 2 ampere).
Heb het geprobeerd, ligt hier voornamelijk aan de voeding. Heb nu een andere kabel gebruikt waarbij die wel stabiel is.BaZnGaNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:38:
[...]
Nee van beiden, en ik gebruik ook een 2 ampere voeding.
Zal hem ook eens van USB laten booten en draaien, kijken of dat verschil maakt.
Anoniem: 670929
En met een beetje mazzel heb je hem voor 29 euro (zoals ik)
Anoniem: 686974
Anoniem: 19701
Volgens deze recentie iddd:[b][message=43854788,noline] Ik heb ook ergens iets gelezen over aan afk-box of zo.. Zelfde idee, maar schijnt beter te zijn. Daar heb ik alleen geen ervaring mee!
http://mediaplayer-reviews.nl/tag/afk-box/
De X9 schijnt dus een (mindere?) kloon van DitisTV te zijn volgens dit verhaal:
http://mediaplayer-reviews.nl/filmspeler-x9-review/
Als die app geblokkeerd wordt (na een rechtzaak...) dan kun je hem iig nog als gewone Pi gebruiken... alleen een beetje duur dan....
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 09-08-2015 08:45 ]
Anoniem: 707506
Ik heb even alle berichten gelezen pff wat een hoop snap er even helemaal niks van .
Ik zou graag mijn series en films legaal willen bekijken. Maar heb geen verstand van al die dingen. vroeger downloade ik wel eens iets via torrentz.eu maar daar was ook alles mee gezegd. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen? En wat mij dus het minste kop zorgen geeft
een dit is tv box kopen of zo leeg ding en dan software er op zetten ( wat ik nog niet snap ) ben benieuwd naar jullie mening
Ik raad je aan om deze door te lezen: [Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC / Kodi - Deel 2. Deze werkt veel beter dan Dit-Is-TV.Anoniem: 707506 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:36:
Hallo Allemaal
Ik heb even alle berichten gelezen pff wat een hoop snap er even helemaal niks van .
Ik zou graag mijn series en films legaal willen bekijken. Maar heb geen verstand van al die dingen. vroeger downloade ik wel eens iets via torrentz.eu maar daar was ook alles mee gezegd. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen? En wat mij dus het minste kop zorgen geeft
een dit is tv box kopen of zo leeg ding en dan software er op zetten ( wat ik nog niet snap ) ben benieuwd naar jullie mening
Zelf gebruik ik dit KaosboxAnoniem: 707506 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:36:
Hallo Allemaal
Zowel deze box als een willekeurige andere oplossing met bijvoorbeeld KODI, zijn even legaal als jouw torrentz..Anoniem: 707506 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:36:
Hallo Allemaal
Anoniem: 757339
servicedesk is niet klantvriendelijk. commercieel tegemoetkoming wordt genegeerd.
code voor premium abonnement wordt niet meegeleverd. zou 48 uur na levering opgestuurd worden, is ook niet waar.
1 goede raad --> niet kopen