Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
De images van de ''Speed 4K edition'' staat inmiddels gewoon op usenet. Ook ''The One'' versie staat er gewoon op en kun je gratis downloaden en op een SDkaart installeren (De android versie kun je op elke Android apparaat installeren, is een APK bestand)

Aangezien het gebaseerd is op XBMC en dus opensource mag het gewoon (legaal) gedownload worden. Dat er veel mensen in ditistv intrappen voor die belachelijk hoge prijzen snap ik echt niet.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik kan nergens een screenshot of iets gerelateerd aan een xbmc image vinden in google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
chipzakje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:44:
[...]

Ik kan nergens een screenshot of iets gerelateerd aan een xbmc image vinden in google.
Op ditistv zoeken op binsearch en je komt een heel eind ;)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:15

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

xmbc voor beginners opzoeken op Facebook, daar vind je een hele hoop leuke images, er zijn nu zelfs ditistv images voor android en windows...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Wat voor android box is de ''Speed 4K edition''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
killerflappy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:19:
Wat voor android box is de ''Speed 4K edition''?
Ik denk dat dit de Speed 4K edition is. https://ditistv.nl/dit-is-tv-the-one-speed-deluxe-4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerflappy
  • Laatst online: 29-08-2021
Dat begrijp ik. Maar wat is het merk/type? Ik denk niet dat deze ontwikkeld is door DitIsTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
killerflappy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:10:
[...]

Dat begrijp ik. Maar wat is het merk/type? Ik denk niet dat deze ontwikkeld is door DitIsTV
Niet lui zij hè :+

Screenshot maken van Speed 4K edition:
Uploaden in google
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yWoyopx.jpg?1
Resultaat
En dit is 'm http://www.amazon.com/4K-Android-4-4-Smart-Box/dp/B00OBXTMXI

[ Voor 64% gewijzigd door chipzakje op 19-12-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57

Daniel36

vernieuwde formule

Dat is dus een apparaatje van 112 dollar waar ze open source software op zetten en configureren en dan verkopen voor 170 euro.
Slimme handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
ben al tijdje hier naar op zoek werkt dit ook op laptop waar kan ik dit downloaden heb
xbmc geprobeerd heb het wel werkend gekregen maar niet zo als het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 19:44
loonstar schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:00:
ben al tijdje hier naar op zoek werkt dit ook op laptop waar kan ik dit downloaden heb
xbmc geprobeerd heb het wel werkend gekregen maar niet zo als het hoort
Ja, het principe van deze box werkt ook op je laptop.

Standaard is XBMC een mediaspeler voor audio/video wat je zelf al bezit, dus op opslagmedia opgeslagen data. Echter heeft XBMC ook de mogelijkheid om te kunnen streamen. Dit kan uit verschillende bronnen zoals websites maar ook p2p / Torrent verbindingen. Om te kunnen streamen en of direct te kunnen zien vanaf een p2p of torrent verbinding zal je eerst zelf addons moeten downloaden/instellen. Het magic woord om de functionaliteit van de "dit is tv" box te kunnen gebruiken op een laptop zijn "XBMC addons"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:04
Heeft iemand hier zo een 4K ding. En zou diegene de Image willen delen?

• chipzakje
Ik heb de One speed op mijn Raspberry pi B+ geinstalleerd. Bij mij worden films/ streams niet gestart. Ik probeer een film te laden via het menu "Films".
  • Geen aanpassing gedaan aan de overclock settings
  • Samsung class 10 sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Via de apps icoon naar video addons en daar naar de Genesis plugin, dan naar de settings, daarin kun je autostart uitschakelen zodat je bij films meerdere HD en SD hosts krijgt ipv dat hij de eerste meteen start, dan kun je andere testen en er liggen er een aantal uit.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 26-05 14:09
ApexAlpha schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:18:
Heeft iemand hier zo een 4K ding. En zou diegene de Image willen delen?
Geen image nodig, alleen een apk.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsonNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 21:32
Hoi tweakers,

Ik heb hier geen diepe kennis van maar ik heb de volgende vraag, zit namelijk dit topic te lezen en ik heb een "dit is tv" the one box.

Ik kan nu gewoon een image van the one speed downloaden en installeren op de SD kaart?

Ik las overigens wel ergens dat er een sterkere adapter nodig is als je overstapt naar the one speed vanwege de hogere snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:04
LarsonNL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:05:
Hoi tweakers,

Ik heb hier geen diepe kennis van maar ik heb de volgende vraag, zit namelijk dit topic te lezen en ik heb een "dit is tv" the one box.

Ik kan nu gewoon een image van the one speed downloaden en installeren op de SD kaart?
Ja een ditistv box is gewoon een raspberry B met die img op de sd kaart. Is allemaal gewoon open source software.
Ik las overigens wel ergens dat er een sterkere adapter nodig is als je overstapt naar the one speed vanwege de hogere snelheden?
Een Pi werkt altijd beter met minimaal 1.5A adapter. Met 0,5 of 1 heb ik in ieder geval problemen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:59
Heb de software ook geprobeerd. kan niet zeggen dat het "probleemloos"werkt. Geregeld Genisis could not find a stream melding.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
Software is zeer traag, bij mij is het niet eens 1x gelukt om een film te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329780

Hier wel gelukt, echter gebruik de analoge kanalen op een B+. Geluid van films verzuipt in de ruis. Ook versterken binnen ditistv helpt niet. Het is niet om aan te horen. Vervolgens OpenElec geinstalleerd op het zelfde kaartje (gebruik geen stick). Ruis zit in de verte, met versterking is het goed te doen voor analoog.
Dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldNoob
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-05 23:03
Lijkt me een leuk projectje om mee te gaan experimenteren. :9~
Als ik nog een gewond (scherm ontwricht) laptopje heb liggen, kan ik het daarop ook aan de praat krijgen of zijn de beschikbare images hardware gebonden?

Wellicht een stap te ver is het om het geheel op een windows systeempje met XBMC aan de praat te krijgen of is dat redelijk te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
XBMC/Kodi voor op de pc, is een apart topic voor.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1467689/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldNoob
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-05 23:03
Thx, Ik duik er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Iemand al de ditistv installs geprobeerd op een Rpi 2?
Gaat dat zondermeer werken, of zijn daar wel aanpassingen voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:32

MaNdM

1000-dingen-doekje

SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:12:
Iemand al de ditistv installs geprobeerd op een Rpi 2?
Gaat dat zondermeer werken, of zijn daar wel aanpassingen voor nodig?
Nog niet, maar ik ben van plan om het uit te proberen op korte termijn. Zal mijn ervaringen posten.

Voor wie overigens de image nog zoekt: https://ditistv.nl/blog/versie-3-updaten

De downloads werken nog. Misschien niet de meest actuele versie, maar wellicht bruikbaar. Zelf heb ik het nog niet kunnen testen. M'n Pi is er nog niet.

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
MaNdM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:21:
[...]

Nog niet, maar ik ben van plan om het uit te proberen op korte termijn. Zal mijn ervaringen posten.

Voor wie overigens de image nog zoekt: https://ditistv.nl/blog/versie-3-updaten

De downloads werken nog. Misschien niet de meest actuele versie, maar wellicht bruikbaar. Zelf heb ik het nog niet kunnen testen. M'n Pi is er nog niet.
De image is "Ditistv 3". Hier is een download link om "Ditistv the one" te installeren, download.
Ik heb de link hier gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
chipzakje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:55:
[...]

De image is "Ditistv 3". Hier is een download link om "Ditistv the one" te installeren, download.
Ik heb de link hier gevonden.
Ik heb de link gevolgd en je kan de oude en de nieuwe versie downloaden.
The one was te groot voor mijn micro sd kaartje en had geen grotere liggen dus die kon ik niet testen.
De oudere versie paste wel maar er gebeurde niets bij het booten.
Dus blijkbaar werken ze niet zomaar bij de Pi 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Toch wel jammer, ben ook benieuwd naar die Rpi2 alleen gebruik ik the One Speed, en die zal er ook niet op werken denk ik, ben toch wel benieuwd of iemand het aan de gang krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 10:49
Zojuist op de Raspberry Pi Type B+ werkend gekrijgen icm Samsung Evo microSDHC 16GB.

Echter krijg ik de ondertitels niet werkend, OpenSubtitles.org staat al geïnstalleerd en ingeschakeld, weet iemand toevallig wat ik verkeerd doe?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Je moet even naar de addons gaan en dan bij videoaddons de instellingen van Genesis benaderen, daar vind je ergens of de auto subtitle settings in of uitgeschakeld staat, en je kunt tevens daar je 1e en of 2e voorkeurstaal opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Done! Stond idd nog niet aan. Werkt nu perfect! Thanks!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:32

MaNdM

1000-dingen-doekje

koesie schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:21:
[...]

Ik heb de link gevolgd en je kan de oude en de nieuwe versie downloaden.
The one was te groot voor mijn micro sd kaartje en had geen grotere liggen dus die kon ik niet testen.
De oudere versie paste wel maar er gebeurde niets bij het booten.
Dus blijkbaar werken ze niet zomaar bij de Pi 2
Ik kom daar maar twee downloads tegen, een voor "The One" en een oudere image.
SAiN ONeZ schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:45:
Toch wel jammer, ben ook benieuwd naar die Rpi2 alleen gebruik ik the One Speed, en die zal er ook niet op werken denk ik, ben toch wel benieuwd of iemand het aan de gang krijgt..
Heb de image van "The One" geprobeerd op mijn Rpi2 maar kreeg geen beeld. Helaas...

To be determined...

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die draaien ook nog op open elec 4.xx, maar gezien de Dutch Stream Sports app ook al niet meer werkt, is het zelf in elkaar knallen van een image wrs toch een beter alternatief.. (persoonlijk dan..)

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:58

John Doos

ClaudZaque

Heb zojuist ook mijn rPI2 binnen gekregen(had hiervoor een model B met ditistv), maar voor zover ik weet is het gewoon openELEC met inderdaad wat addons.

(Autosubs, nlondertitels, genesis en icefilms etc)

Ben er nu mee aan de slag :+

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660795

Wij hebben de fout gemaakt om de ditistv box te bestellen. Ik zag hier al wat meer reacties, maar helaas kan ik mij aansluiten bij de mensen die klagen over de service. Ik heb 2 maanden moeten wachten op reactie nadat we voor de 2e keer een corrupt kaartje ontvangen hadden.

We hadden daarvoor een andere versie gekocht (ja, we hebben wat geld weggegooid!) en die vonden we behoorlijk langzaam. We hoopte dat de One Speed zn belofte waar zou maken en meer snelheid zou geven. Helaas nog niet kunnen uitproberen. En dat willen we ook niet meer na de moeite die we hebben moeten doen om reactie te krijgen. Nu zijn we in gevecht om ons geld terug te krijgen, maar dat kan niet omdat we niet meer in de zichttermijn zitten. Niet dat het mogelijk was dat binnen 2 weken terug te sturen, want de retouren pagina werkte ruim een maand niet!

Inmiddels hebben we xmbc in combinatie met genesis geïnstalleerd op een mini pc en dat werkt echt super! Dus voor de mensen die liever een plug and play apparaatje kopen.. wees voorbereid: je kan er een paar maanden zoet mee zijn voor je iets hebt dat werkt. Ik heb ook ergens iets gelezen over aan afk-box of zo.. Zelfde idee, maar schijnt beter te zijn. Daar heb ik alleen geen ervaring mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb em via een Facebook groep gedownload, en omdat hij gratis is en ik hem telkens opnieuw kan herschrijven ben ik er geloof als een van de weinige erg tevreden over. De OC van de Rpi hierop geeft vaak een probleem met de voeding, is dat niet het probleem?

Ik baalde ervan dat de Dutch Streaming Sports app er mee was gestopt, maar er is een vervanging:

Download de repo via http://bit.ly/nlsports en plaats dit zip bestand op een usb stick en plaats deze in je Raspberry of MX2 of andere Kodi mediaplayer de rest zie je onderstaande video:tip kies HD

http://youtu.be/__zRllIOF-8
Nu is het in DITISTV net wat anders, maar via de addon manager ook te installeren, en nu dus weer werkende streams, in het fimpje word uitgelegd dat je DSS app moet verwijderen, maar op die manier laat DITISTV die addon niet disablen en uninstallen, mss iemand hiervoor een tip??

Tevens is het zo dat de NL Sports app dan via de video addons is te benaderen, maar ik had ze graag weer in de SPORTS map gezien, zoals de vorige, weet iemand hoe je dit binnen de SiO2-x skin realiseert? :?

Fixed it, replaced alle verwijzingen in de juiste favourites.xml en nu de NL Sports app op de plek van de niet meer werkende DSS app, en me live wedstrijden icoon is nu de tv gids voor de NL Sports app die meteen ook naar de juiste stream gaat, zuig daar maar eens een puntje aan, DITISTV :+

met dank aan Open Eleq the Rpi Macigian over @ FB
John Doos schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:05:
Heb zojuist ook mijn rPI2 binnen gekregen(had hiervoor een model B met ditistv), maar voor zover ik weet is het gewoon openELEC met inderdaad wat addons.

(Autosubs, nlondertitels, genesis en icefilms etc)

Ben er nu mee aan de slag :+
Deze meneer hierboven heeft me destijds ook aan de image voor The One Speed geregeld, en ik ga me van de week ook een Rpi2 bestellen, want hij had een Helix update die DITISTV op de RPi2 laat draaien, met al zijn voordelen, dus als je er nog niet aan uit bent kan ik je volgende week wrs daar mee helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-03-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dus als ik het goed begrijp werkt de DITISTV onespeed software niet op een standaard Raspberry Pi 2?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nope, zij gebruiken nog OpenElec 4.2.1 ofzo, en die draait daar niet op..

Er komt dus wel een custom image die daarop gaat werken, die de GUI van DITISTV gebruikt, maar niet zoals zij het doen via die SUPERFAVOURITES, maar in een manier wat XMBC zelf veel beter regelen kan.

Ik ga me van de week er een bestellen, en zodra ik die image hier heb draaien, geef ik hier wel een update, too bad dat ze hier bij de Action niet meer die mooie adaptertjes hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:54:
Ik heb em via een Facebook groep gedownload, en omdat hij gratis is en ik hem telkens opnieuw kan herschrijven ben ik er geloof als een van de weinige erg tevreden over. De OC van de Rpi hierop geeft vaak een probleem met de voeding, is dat niet het probleem?

Ik baalde ervan dat de Dutch Streaming Sports app er mee was gestopt, maar er is een vervanging:

Download de repo via http://bit.ly/nlsports en plaats dit zip bestand op een usb stick en plaats deze in je Raspberry of MX2 of andere Kodi mediaplayer de rest zie je onderstaande video:tip kies HD

http://youtu.be/__zRllIOF-8
Nu is het in DITISTV net wat anders, maar via de addon manager ook te installeren, en nu dus weer werkende streams, in het fimpje word uitgelegd dat je DSS app moet verwijderen, maar op die manier laat DITISTV die addon niet disablen en uninstallen, mss iemand hiervoor een tip??

Tevens is het zo dat de NL Sports app dan via de video addons is te benaderen, maar ik had ze graag weer in de SPORTS map gezien, zoals de vorige, weet iemand hoe je dit binnen de SiO2-x skin realiseert? :?

Fixed it, replaced alle verwijzingen in de juiste favourites.xml en nu de NL Sports app op de plek van de niet meer werkende DSS app, en me live wedstrijden icoon is nu de tv gids voor de NL Sports app die meteen ook naar de juiste stream gaat, zuig daar maar eens een puntje aan, DITISTV :+

met dank aan Open Eleq the Rpi Macigian over @ FB

[...]

Deze meneer hierboven heeft me destijds ook aan de image voor The One Speed geregeld, en ik ga me van de week ook een Rpi2 bestellen, want hij had een Helix update die DITISTV op de RPi2 laat draaien, met al zijn voordelen, dus als je er nog niet aan uit bent kan ik je volgende week wrs daar mee helpen.
Hoe is het mogelijk om buitenlandsvoetbal te kijken? Dit gaat alleen om de eredivisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Vanavond Barca, Real en ook Liverpool, dat is toch behoorlijk buitenlands...
http://irc.pcstream.net/admin/data_flat.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Dat kan je zo zeggen inderdaad. Hoe is de kwaliteit van de streams?
Ik ben gewend om streams te bekijken met aceplayer, is dit ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

je bent afhankelijk van de player inside je xbmc config, zodra je een stream klikt opent hij full screen op je tv/monitor, geen probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb zelf ook even geprobeerd om Ditistv One Speed op mijn raspberry pi (model B) te zetten. Gaat op zich best goed, alleen is de interface gewoon echt traag.
Daarnaast ervaar ik veel 'hangen' van mijn remote (Mele F10).

Iemand ervaringen met het aanpassen van menu en dergelijke? Of kan ik dan beter zelf met openelec aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Fuff schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:54:
Heb zelf ook even geprobeerd om Ditistv One Speed op mijn raspberry pi (model B) te zetten. Gaat op zich best goed, alleen is de interface gewoon echt traag.
Daarnaast ervaar ik veel 'hangen' van mijn remote (Mele F10).

Iemand ervaringen met het aanpassen van menu en dergelijke? Of kan ik dan beter zelf met openelec aan de slag?
Ik heb hem zelf ook op een RPI B gezet, heb je hem ook op een USB gezet en deze ook aangesloten op de Pi? Dit had ik eerst niet, nu wel snelheid is toch ongeveer 50% beter!

Gebruik zelf de app: Official Kodi Remote zonder problemen.

Het enige wat ik heb, dat ik de WOL niet werkend krijg.. Iemand hier tips voor? Heb de Pi al een static ip gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:38:
[...]

Ik heb hem zelf ook op een RPI B gezet, heb je hem ook op een USB gezet en deze ook aangesloten op de Pi? Dit had ik eerst niet, nu wel snelheid is toch ongeveer 50% beter!

Gebruik zelf de app: Official Kodi Remote zonder problemen.

Het enige wat ik heb, dat ik de WOL niet werkend krijg.. Iemand hier tips voor? Heb de Pi al een static ip gegeven.
Hoe bedoel je op een USB gezet ? Ik heb ditistv op een SD en die leest de Pi, jij laat ditistv booten vanaf USB?

Ik heb overigens wel een andere stroombron geprobeerd en dat werkte wel een stuk beter (van 1 ampere naar 2 ampere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Fuff schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:30:
[...]

Hoe bedoel je op een USB gezet ? Ik heb ditistv op een SD en die leest de Pi, jij laat ditistv booten vanaf USB?

Ik heb overigens wel een andere stroombron geprobeerd en dat werkte wel een stuk beter (van 1 ampere naar 2 ampere).
Nee van beiden, en ik gebruik ook een 2 ampere voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:38:
[...]

Nee van beiden, en ik gebruik ook een 2 ampere voeding.
Heb het geprobeerd, ligt hier voornamelijk aan de voeding. Heb nu een andere kabel gebruikt waarbij die wel stabiel is.

Zal hem ook eens van USB laten booten en draaien, kijken of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 670929

http://www.everbuying.net/product792435.html

En met een beetje mazzel heb je hem voor 29 euro (zoals ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 686974

Ik ben een klant van het eerste uur, heb eind 2013 voor het eerst dit is tv gekocht en gebruikt. Zaten toen kinderziektes in, maar is aanzienlijk verbeterd in de loop der tijd, zowel op gebied van hardware als software. Ik gebruik het boxje nu dagelijks voor films, series, sport en ben zeer tevreden (gebruik dit is tv speed). Ik wil overstappen op dit is tv alive. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57

Daniel36

vernieuwde formule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

[b][message=43854788,noline] Ik heb ook ergens iets gelezen over aan afk-box of zo.. Zelfde idee, maar schijnt beter te zijn. Daar heb ik alleen geen ervaring mee!
Volgens deze recentie iddd:
http://mediaplayer-reviews.nl/tag/afk-box/
De X9 schijnt dus een (mindere?) kloon van DitisTV te zijn volgens dit verhaal:
http://mediaplayer-reviews.nl/filmspeler-x9-review/

Als die app geblokkeerd wordt (na een rechtzaak...) dan kun je hem iig nog als gewone Pi gebruiken... alleen een beetje duur dan.... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 09-08-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 707506

Hallo Allemaal

Ik heb even alle berichten gelezen pff wat een hoop snap er even helemaal niks van .
Ik zou graag mijn series en films legaal willen bekijken. Maar heb geen verstand van al die dingen. vroeger downloade ik wel eens iets via torrentz.eu maar daar was ook alles mee gezegd. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen? En wat mij dus het minste kop zorgen geeft
een dit is tv box kopen of zo leeg ding en dan software er op zetten ( wat ik nog niet snap ) ben benieuwd naar jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Anoniem: 707506 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:36:
Hallo Allemaal

Ik heb even alle berichten gelezen pff wat een hoop snap er even helemaal niks van .
Ik zou graag mijn series en films legaal willen bekijken. Maar heb geen verstand van al die dingen. vroeger downloade ik wel eens iets via torrentz.eu maar daar was ook alles mee gezegd. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen? En wat mij dus het minste kop zorgen geeft
een dit is tv box kopen of zo leeg ding en dan software er op zetten ( wat ik nog niet snap ) ben benieuwd naar jullie mening
Ik raad je aan om deze door te lezen: [Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC / Kodi - Deel 2. Deze werkt veel beter dan Dit-Is-TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
Hallo Allemaal

Zelf gebruik ik dit Kaosbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:32
Hallo Allemaal

Zowel deze box als een willekeurige andere oplossing met bijvoorbeeld KODI, zijn even legaal als jouw torrentz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 757339

te laat opgestuurd. normaal 6-8dagen, bij ons was het 16 dagen!!!
servicedesk is niet klantvriendelijk. commercieel tegemoetkoming wordt genegeerd.
code voor premium abonnement wordt niet meegeleverd. zou 48 uur na levering opgestuurd worden, is ook niet waar.
1 goede raad --> niet kopen
Pagina: 1 2 Laatste