Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• hvanlente
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04-2019
quote:
gwystyl schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:09:
[...]

Pff lekker verwarrend weer. Ik moet maat 5 hebben, dus klik op je link, kom ik bij 136 stuks voor € 32,50 uit. Zoek ik even later, zie ik ook 144 stuks voor € 37,85. Op beide staat "maandbox". Blijkbaar is die van 136 stuks goedkoper per luier (23,9 ct) dan de 144 stuks (26,3 ct), dus ga ik die maar nemen.

De billendoekjes zijn ook in de aanbieding bij Bol.com, en ook daar moet je goed kijken/rekenen welke nou het goedkoopst is....

edit: oh ik zie dat jouw link premium protection is, en de 144 stuks maandbox die ik noemde was Baby-dry. Blijft verwarrend.
Ja je moet scherp blijven bij de pamper aanbiedingen ;)

Overigens zijn billendoekjes bij Amazon nóg goedkoper:

https://www.amazon.de/Pam...s+feuchtt%C3%BCcher&psc=1

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:01

luigi87

Domotica Fanaticus

Ja en dan heb je alles uitgezocht en nagerekend, ga je bestellen. en toen was de voorraad op :S
Nu heb helaas geen nummertjes 3 kunnen scoren

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• _XipHiaS_
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
luigi87 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
Ja en dan heb je alles uitgezocht en nagerekend, ga je bestellen. en toen was de voorraad op :S
Hier dus hetzelfde :| . Helaas op. Jammer, dat ze voor zo'n actie een beperkte voorraad reserveren.

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
luigi87 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
Op? Bij Drogistplein heb je ze gewoon nog op voorraad en goedkoper ook. 10% black friday korting + 4% korting via cashbackxl.

Website

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

quote:
J0YR1D3R schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:48:
[...]

Op? Bij Drogistplein heb je ze gewoon nog op voorraad en goedkoper ook. 10% black friday korting + 4% korting via cashbackxl.
Bij bol was het 13 cent de luier. Bij drogistplein is het 18 cent. Dus helaas niet goedkoper. Bij amazon.de is dat de standaard prijs

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• J0YR1D3R
  • Niet online
@luigi87 Vreemd, de maat die ik heb (4/4+) zit op dezelfde prijs als amazon maar dan -10 + 4%.

Website

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

quote:
J0YR1D3R schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:28:
@luigi87 Vreemd, de maat die ik heb (4/4+) zit op dezelfde prijs als amazon maar dan -10 + 4%.
Dat kan ja want nummer 4 is een 10 euro per pak duurde bij amazon dsnnde standaard nummer 3. Dus dst klopt dan wel.

• PhoeniX-
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 26-03 13:07
Pampers in de aanbieding bij Dirk, gisteren 4 pakken (100 stuks) maat 4 active fit voor 20 euro (0,20 per luier).

• gwystyl
  • Laatst online: 22:18

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
PhoeniX- schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:02:
Pampers in de aanbieding bij Dirk, gisteren 4 pakken (100 stuks) maat 4 active fit voor 20 euro (0,20 per luier).
Hmmm helaas niet de gewone baby-dry:
quote:
New baby, Premium protection, Baby-dry pants of Active fit (m.u.v. Baby-dry grootverpaking 34 - 50 stuks). Pak 19 - 44 stuks.
Ik heb mijn black-friday bestelling van Bol.com nog steeds niet binnen, dus ik moet vandaag wel een andere aanbieding scoren.....

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• PhoeniX-
  • Laatst online: 26-03 13:07
quote:
gwystyl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:34:
Ik heb mijn black-friday bestelling van Bol.com nog steeds niet binnen, dus ik moet vandaag wel een andere aanbieding scoren.....
Dat schiet niet op .. kruidvat heeft die volgens mij in de aanbieding, die hadden juist weer de active fit niet op voorraad die ik nodig had :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik weet nooit het verschil tussen de active fit, baby dry en premium protection. De uitleg op luierinfo doet vermoeden dat active fit en premium protection beter zijn dan baby-dry, maar ook bij premium protection krijgt junior het voor elkaar om er af en toe langs te plassen of over de capaciteit van de luier heen te gaan. Ik zie dat de active fit bij de Dekamarkt (supermarkt bij mij in de buurt) nu het goedkoopst is, dus die gaan we maar 's proberen..... ik ben al lang blij als de pampers prijzen onder de Etos huismerk luiers uitkomen. Die zijn namelijk prima voor overdag, maar lekken 's nachts wel iets vaker door dan pampers naar mijn idee.

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:26
quote:
gwystyl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:30:
Ik weet nooit het verschil tussen de active fit, baby dry en premium protection. De uitleg op luierinfo doet vermoeden dat active fit en premium protection beter zijn dan baby-dry, maar ook bij premium protection krijgt junior het voor elkaar om er af en toe langs te plassen of over de capaciteit van de luier heen te gaan. Ik zie dat de active fit bij de Dekamarkt (supermarkt bij mij in de buurt) nu het goedkoopst is, dus die gaan we maar 's proberen..... ik ben al lang blij als de pampers prijzen onder de Etos huismerk luiers uitkomen. Die zijn namelijk prima voor overdag, maar lekken 's nachts wel iets vaker door dan pampers naar mijn idee.
Hoe oud is die? want er langs plassen lijkt eerder op het verkeerd aandoen van de luier....
* waah weet uit ervaring dat de plasser toch omlaag moet :+

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
waah schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:00:
[...]

Hoe oud is die? want er langs plassen lijkt eerder op het verkeerd aandoen van de luier....
* waah weet uit ervaring dat de plasser toch omlaag moet :+
Hij is begin oktober 2 geworden, en nu zo'n 15 kg. De ene keer werkt hij beter mee dan de andere keer bij het aantrekken van een nieuwe luier. Bij hoge urineproductie hou je er op een gegeven moment weinig aan, maar soms is het niet extreem veel en is toch zijn romper of pyjama nat. Overdag gaat het normaalgesproken prima en gebruiken we meestal Etos luiers, 's nachts meestal pampers. Ik zal er 's op letten welke kant de plasser op staat.... meestal ben ik al blij als de luier weer aan is :)

• waah
@gwystyl tja daar kan ik nog niet over meepraten... Nja hij is het er vaak ook niet mee eens, maar ik kan hem met 1 hand nog prima in bedwang houden met 13 maanden.

• Deshmir
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:45
Uit ervaring van onze kleine (15mn) en n=1 heeft de Premium protection de meeste opvangcapaciteit.
We merken niet echt een verschil tussen active dry en babydry, anders dat de ene een broekje is en de andere niet.
Vind het persoonlijk wel lastiger om een poepluier te verschonen als hij een activedry aan heeft.
Verder vind ik de gele streep van de PP ook wel handig, helemaal blauw is sws verschonen :+
quote:
gwystyl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:30:

• Freee!!
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

quote:
gwystyl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:04:
[...]
Hij is begin oktober 2 geworden, en nu zo'n 15 kg.
Dat is best wel veel.
quote:
De ene keer werkt hij beter mee dan de andere keer bij het aantrekken van een nieuwe luier.
* Freee!! is judosensei nog steeds dankbaar voor keer- en kanteltechnieken en houdgrepen ;)
quote:
Bij hoge urineproductie hou je er op een gegeven moment weinig aan, maar soms is het niet extreem veel en is toch zijn romper of pyjama nat. Overdag gaat het normaalgesproken prima en gebruiken we meestal Etos luiers, 's nachts meestal pampers. Ik zal er 's op letten welke kant de plasser op staat.... meestal ben ik al blij als de luier weer aan is :)
Altijd Kruidvatluiers gebruikt en als ze het er niet meer mee droog hielden (meestal 's nachts), was het tijd voor een grotere maat. De oudste is niet verder gekomen dan maat 4 en 's nachts droog sinds hij drie jaar en vier of vijf maanden oud was, de jongste is nog geen drie en al een tijdje uit de luiers, ook 's nachts (maar heeft wel ruim een jaar maat 5 nodig gehad).

* Freee!! trekt zich terug uit dit topic aangezien luiers hier niet meer nodig zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Freee!! Achja, hij heeft papa's bouw O-). volgens het CB zit hij nog mooi op de curve, dus daar zijn we al lang blij mee na een ietwat valse start (3mnd te vroeg en 900g bij geboorte). Wij houden ongeveer dezelfde logica aan, dus heeft hij nu maat 5 aan hoewel maat 4 volgens de gewichtlabels op de verpakking ook nog prima zou moeten passen.
Ik heb inmiddels wat baby-dry ingeslagen bij de Kruidvat, daar hadden ze 3 jumbo+ pakken in de aanbieding voor € 50. Voor maat 5 is dat 216 luiers, ofwel 23,1ct per luier. Kunnen we weer ff vooruit 8)

@waah In bedwang houden gaat op zich ook wel, maar hij heeft de neiging om net voor je de plakkers dichtdoet zijn benen strak tegen elkaar te doen of beide benen naar één kant te gooien en/of om te rollen. Zonder al te onvriendelijk te worden is daar weinig aan te doen. Nu heb ik dus meestal zoiets van "vast is vast"....

@Deshmir bedankt voor de toelichting, dat had ik ook zo'n beetje verwacht. Zijn die broekjes niet net als zwemluiers zo gemaakt dat je de zijkant open kan rukken? Dan kan je ze als gewone luiers opendoen en wat smurrie opvangen/wegvegen zonder dat het hele verschoningskussen onder zit.

gwystyl wijzigde deze reactie 07-12-2017 20:13 (37%)

• Freee!!
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

quote:
gwystyl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:09:
@Freee!! Achja, hij heeft papa's bouw O-). volgens het CB zit hij nog mooi op de curve, dus daar zijn we al lang blij mee na een ietwat valse start (3mnd te vroeg en 900g bij geboorte).
Blij dat het goed gaat.
[...]
@waah In bedwang houden gaat op zich ook wel, maar hij heeft de neiging om net voor je de plakkers dichtdoet zijn benen strak tegen elkaar te doen of beide benen naar één kant te gooien en/of om te rollen. Zonder al te onvriendelijk te worden is daar weinig aan te doen. Nu heb ik dus meestal zoiets van "vast is vast"....
[/quote]
Ga judo leren ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• waah
Heb ook judo gehad. Misschien zit het daar ook in....
En ik kan ook best onvriendelijk zijn. Luier = liggen = normaal doen. Misschien streng, en ja huilen (alhoewel... Meer klagen). So be it.

Maar tot nu toe voldoet de LIDL hier prima. Overdag en snachts.

• Deshmir
Ze zijn aan de zijkant wat minder stug (lees: dun), daarmee kan je het makkelijk openscheuren.
Heeft er ook al een keer voor gezorgd dat ik die halve luier aan gort scheurde omdat de kleine net met zn voetje op de luier stond.

Wij zijn in ieder geval weer terug naar de PP :+
quote:
gwystyl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:09:
@Deshmir bedankt voor de toelichting, dat had ik ook zo'n beetje verwacht. Zijn die broekjes niet net als zwemluiers zo gemaakt dat je de zijkant open kan rukken? Dan kan je ze als gewone luiers opendoen en wat smurrie opvangen/wegvegen zonder dat het hele verschoningskussen onder zit.

• pipo01
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 25-03 22:44
Vanaf 2 januari bij de AH alle pampers 1 + 1 gratis

• Ystime
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 27-03 12:52
Dagaanbieding VoordeelDrogisterij.nl:
Pampers Maat 6 124 luiers voor 34,95 (+ 5,95 verzendkosten onder de 50 euro) = 0,33ct/luier
https://www.voordeeldrogi...y-luiers-maat-6-124-stuks

Pampers Maat 5 ook in de aanbieding:
https://www.voordeeldrogi...rs-baby-dry-luiers-maat-5

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Ystime Maat 6 kost 34,65 incl verzenden bij Amazon.de. Hoe is 40,90 dan een aanbieding? Overigens kom je momenteel bij AH nu nog goedkoper uit dan bij Amazon met 44 stuks voor 9,15 = 20,8 cent.

Website

• Ystime
Verschillende luiers in de aanbieding bij iBood.nl in de Outlet.
(Voorbeeld: Maat 5, 108 luiers voor € 20,95 + € 5,95 verzendkosten)
Kijk in het ibood referral en kortingcode topic voor kortingcodes waarmee je bijna gratis kunt laten verzenden.

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

quote:
Ystime schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:50:
Verschillende luiers in de aanbieding bij iBood.nl in de Outlet.
(Voorbeeld: Maat 5, 108 luiers voor € 20,95 + € 5,95 verzendkosten)
Kijk in het ibood referral en kortingcode topic voor kortingcodes waarmee je bijna gratis kunt laten verzenden.
Heb je ook een link? Ik vind alleen luiers die zijn uitverkocht.

hmmz

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 27-03 22:07

Geckoo

Good news everyone

Bij maximale hoeveelheid dozen is maat 4 goedkoper dan maat 3 per luier.

En maat 5 is al uitverkocht

Geckoo wijzigde deze reactie 19-01-2018 11:01 (17%)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik dit topic ook maar even in de gaten houden. In mei verwachten we onze eerste kindje.

Nu kwam mijn vriendin al met een kortingsbon aanzetten voor het starterspakket via de Wehkamp: www.wehkamp.nl/pampers (nu 20% korting op alles) met code 'starterspakkets' krijg je 10 euro korting op je bestelling. Leuk maar het hele starterspakket is niet vindbaar op de site.
Dan nog op alle Premium Protection maat 0-3 10 euro korting met code 'NEWBABY'

Via ebay kwam ik uit op een Duitse site (vanuit Polen): http://www.windelnundfeuchttucher.de.
Voor 688 stuks (ze hebben daar wat afwijkende aantallen) betaal je €117,90 euro incl. verzenden naar Nederland.

Bij de Jumbo in de seizoensaanbieding maat 2 pak met 41 stuks 3+1 gratis. Dus bestel ik 18 pakken (738 luiers) dan betaal ik €113,78 dat is 15,4 cent per stuk.

Mijn vriendin heeft een gastouderopvang maar de ouders nemen zelf de luiers mee. Dus zakelijk bestellen is niet zo interessant. Daarnaast heeft ze het over die Pamper Sensitive luierdoekjes die haar goed bevallen. Bij de Wehkamp in de aanbieding zie je een maandbox a 240 stuks met 12x luierdoekjes voor €72,-

Bij Op=Op kosten 68 Pamper luiers maat 2 €10,98.Voor 680 luiers zit ik incl. verzenden op 16,5 per stuk.

Dan lijkt me de aanbieding van de Jumbo op dit moment het beste of zijn er betere aanbiedingen op dit moment?

Binnetie wijzigde deze reactie 20-01-2018 10:43 (6%)

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
iBood heeft ze weer. Maat 4,5,6.

Vanmorgen zat er een code in mijn mailbox voor gratis verzending. Toch maar 3 pakken 5 (324st) en 3 pakken 6 (276) besteld. voor € 125,70 totaal. (excl € 4,16 cashbackxl)

Napsju wijzigde deze reactie 24-01-2018 12:46 (6%)

Lekker!

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

https://www.bol.com/nl/p/...20200/?s2a=#product_title
Bol.com is weer in de actie ;) alle maten

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

• SushiMonster
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 27-03 16:11

SushiMonster

OmNomNom

*knip* Dit topic is niet bedoeld voor statusupdates.

Yorinn wijzigde deze reactie 02-02-2018 00:37 (85%)

PS4: OU-LE-WAPPEUR_NL

• fender89
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:09
te vinden op ebay: Pampers Baby-Dry Nappies Monthly Saving Pack - Size 3, Pack of 198

met Ebay 10 EU promo code eraf, komt je uit op 27,09 EU. (0,1368 EU per stuk)

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19:40
Bij de Wehkamp 50% korting op Pampers. 10 euro per 88, 82 en 70 luiers.

Maat 1
Maat 2
Maat 3

Inmiddels hier geleverd. Alleen wel in zeven losse pakketten :')

Ophidian wijzigde deze reactie 19-02-2018 21:39 (9%)

Solaredge 18x LG Neon 2 320 - 5,76 kWp - 120 graden OZO - 38 graden helling PVoutput

• Ystime
Pampers bij de Makro: 1+1
Voorbeeld: Baby-Dry Pants Maat 5 128 stuks € 24,99 = 19,5ct/luier

https://folders.makro.nl/...icid=related-publications

Ystime wijzigde deze reactie 19-02-2018 19:39 (3%)

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:20
Pampers baby dry verschillende maten:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Heb maat 4, 174 stuks voor 0,18 per stuk

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Martinusz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:20:
Pampers baby dry verschillende maten:

Heb maat 4, 174 stuks voor 0,18 per stuk
https://www.ah.nl/product...luiers-maat-4-maxi-7-18kg

60st a €9,49 =16ct p/st

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Martinusz
quote:
Is dat incl. verzendkosten? :)

Op Ibood overigens ook Pampers aanbiedingen, wellicht interessant inclusief 7,50 extra paypal korting.

• beyazz06
  • Laatst online: 27-03 09:31
quote:
Martinusz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Is dat incl. verzendkosten? :)

Op Ibood overigens ook Pampers aanbiedingen, wellicht interessant inclusief 7,50 extra paypal korting.
Zojuist 2 pakken maat 6 besteld a 0.28 cent per luier.. Hoe ouder ze worden, hoe meer ze kosten :9

• Martinusz
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Zojuist 2 pakken maat 6 besteld a 0.28 cent per luier.. Hoe ouder ze worden, hoe meer ze kosten :9
Had je beter die van Amazon kunnen pakken voor 0,21 per stuk :?

• beyazz06
quote:
Martinusz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Had je beter die van Amazon kunnen pakken voor 0,21 per stuk :?
Ik heb op Amazon gekeken, maar geen kunnen vinden voor 0,21 per stuk? Niet voor maat 6 iig..?

• Martinusz
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:18:
[...]

Ik heb op Amazon gekeken, maar geen kunnen vinden voor 0,21 per stuk? Niet voor maat 6 iig..?
Mijn link paar plekken naar boven ;)

https://www.amazon.de/gp/...page_o00_s00?ie=UTF8&th=1

Edit: ah wacht verkeerd gekeken, 0,21 cent is alleen bij een abonnement erop. Niks gezegd dus :) (0,26 per stuk normale prijs)

Martinusz wijzigde deze reactie 22-02-2018 13:21 (15%)

• beyazz06
quote:
Die had ik gevonden, maar niet langer gekeken dan mijn neus lang is zie ik nu :+
Maar zie dat je een 'spaar abo' moet hebben, voor de prijs van 0,21 per stuk.. Even lezen hoe dat in elkaar steekt..

De order bij ibood kan ik nog altijd annuleren O-)

• Martinusz
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Die had ik gevonden, maar niet langer gekeken dan mijn neus lang is zie ik nu :+
Maar zie dat je een 'spaar abo' moet hebben, voor de prijs van 0,21 per stuk.. Even lezen hoe dat in elkaar steekt..

De order bij ibood kan ik nog altijd annuleren O-)
De normale prijs is dus ook al 0,26 ;) nog steeds lager dan 0,28 :P

• beyazz06
quote:
Martinusz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:30:
[...]

De normale prijs is dus ook al 0,26 ;) nog steeds lager dan 0,28 :P
Haha, ja die had ik gezien. Maar voor die 0.02 cent (afgerond naar boven :p) verschil bij iBood besteld.. Alhoewel Amazon sneller is met verzenden, laat ik de bestelling toch bij iBood lopen. De volgende keer maar weer naar Amazon kijken!

• Binnetie
https://www.kruidvat.nl/beursaanbieding weet niet of deze al genoemd was... 104 luiers nr 2 voor 6,99. Heb je 100 spaarpunten dan wordt het 5,99.
Loopt hard hier op de beurs :)

• RedRayMann
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 27-03 21:25
Kruidvat aanbieding. Eigen merk, maat 0, 1 en 2.

52 stuks per verpakking
5 euro per verpakking
Ofwel, 0,096euro / 9,6cent per stuk.

Maat 0
Maat 1
Maat 2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 27-03 17:09
quote:
RedRayMann schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:03:

52 stuks per verpakking
5 euro per verpakking
Ofwel, 0,096 cent per stuk.
Dat is wel heel goedkoop ;). Ik denk dat je 0,096 euro per stuk bedoeld.

• Niek_
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:40
Ook ik mag me gaan verdiepen in de wondere wereld van de luiers.. ;)
Zie net bij AH de aanbieding van -40% op de Pampers vanaf morgen (maandag).
Premium Protect, maat 1, verpakking van 44 voor 5,87 = 13,3 ct per stuk.
Als ik de posts zo doorlees is dat een prima prijs, toch?

• Deshmir
quote:
Niek_ schreef op zondag 11 maart 2018 @ 09:02:
Ook ik mag me gaan verdiepen in de wondere wereld van de luiers.. ;)
Zie net bij AH de aanbieding van -40% op de Pampers vanaf morgen (maandag).
Premium Protect, maat 1, verpakking van 44 voor 5,87 = 13,3 ct per stuk.
Als ik de posts zo doorlees is dat een prima prijs, toch?
Bij de AH is de 72pack voor 0,10ct de luier.
Is weliswaar alleen Online, maar bestel een pk sun erbij en je kan ze gratis afhalen bij een pickup point

• Niek_
quote:
Deshmir schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Bij de AH is de 72pack voor 0,10ct de luier.
Is weliswaar alleen Online, maar bestel een pk sun erbij en je kan ze gratis afhalen bij een pickup point
Ik zie het 72pack enkel voor 13,85 euro en dat is 0,19ct per stuk. Waar was jij hem voor 7,20 euro tegen gekomen?

• Deshmir
quote:
Niek_ schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Ik zie het 72pack enkel voor 13,85 euro en dat is 0,19ct per stuk. Waar was jij hem voor 7,20 euro tegen gekomen?
Die was gisteren, toen ik met een collega keek, nog 9ct.

• joopv
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Maandag was er een interessante aanbieding bij de Makro. 0,17/stuk. Helaas te laat gezien, maar wellicht interessant voor een volgende keer.

• beyazz06
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Haha, ja die had ik gezien. Maar voor die 0.02 cent (afgerond naar boven :p) verschil bij iBood besteld.. Alhoewel Amazon sneller is met verzenden, laat ik de bestelling toch bij iBood lopen. De volgende keer maar weer naar Amazon kijken!
Na nog geen maand later zijn we al door de voorraad heen :o

Dit keer bij amazon.de besteld voor 0,24 p. stuk :9 Toch een aardige deal!

https://www.amazon.de/dp/...8YH&ref_=v_sp_detail_page

• Superbaddd
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15-07-2019
Alleen dit weekend bij de Lidl, 2 pakken Lupilu luiers voor een tientje. Maat 3 (56 stuks), 4 (50 stuks) en 5 (44 stuks). Normaal rond de 7 euro per pak.

• Napsju
  • Nu online
12 pakken Pampers vochtige doekjes. Voor de grensgangers: 8,99 euro bij Kaufland, maar bij amazon.de ook niet duur voor 10,99

Lekker!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:53
quote:
RedRayMann schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:03:

52 stuks per verpakking
5 euro per verpakking
Ofwel, 0,096 cent per stuk.

Maat 0
Maat 1
Maat 2
per stuk 0,096 euro of 9,6 cent bedoel je ;)

(Was me hier even aan het oriënteren omdat over een paar maanden bij ons ook zover is)

PV Output

• RedRayMann
quote:
Kees_B schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:11:
[...]
per stuk 0,096 euro of 9,6 cent bedoel je ;)

(Was me hier even aan het oriënteren omdat over een paar maanden bij ons ook zover is)
Klopt.
Foutje :)

Ik was al gecorrigeerd, maar heb mijn post nu ook gewijzigd.

• Demiesehv
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 29-02 09:56
Ik bestel ze altijd op amazon.co.uk a 16 cent per stuk doe ik al 2 jaar

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:01

DropjesLover

Dit dus ->

iBood heeft wat aanbiedingen deze periode, vanaf zo'n 11ct per stuk :)
Maat 2 en groter.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Niek_
Kruidvat heeft nu 2+1 gratis op alle Pampers.
Maat 0, 24 per pak = 72 totaal voor €9,98 is €0,14 per stuk.
Volgens mij wel een nette aanbieding als ik zo terugblader.

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

quote:
Niek_ schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:09:
Met welke maat en type reken je nu?

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:53

OmeJoyo

This is me

quote:
Niek_ schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:09:
Dat is 33% korting, er is regelmatig beter te vinden. Kan me niet heugen dat ik voor minder dan 40% korting pampers gekocht heb eigenlijk. Ik vind 14 cent per stuk een hele berg geld voor maat 0 eigenlijk.

Persoonlijk zou ik bij de kleinste maten sowieso voor kruidvat huismerk gaan, die zitten standaard al onder de 14 cent per stuk.

Wij gebruiken tegenwoordig kruidvat en pampers door elkaar, net wat de goedkoopste is. We hebben keuze uit Amazon, Albert heijn, hoogvliet, kruidvat, trekpleister, Dirk en nog vele andere. Beste deal ooit waren pampers maat 4+ voor 9,7 cent per stuk :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niek_
*knip* Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar ervaringen of waar er nog ergens een goedkope aanbieding te koop is.

Yorinn wijzigde deze reactie 27-05-2018 19:03 (80%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shinji
Kruidvat heeft nu stapelkorting op de midpacks. Vier voor €20,- dus dat is dan bij maat 0-2 volgens mij voor 208 luiers wat neerkomt op 9,6ct per luier. Je mag ook combineren dus heb de laatste twee en drie maatje 3 gehaald.

Zag het niet in de luierapp staan als actie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joenevd
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-03 21:24
En etos heeft de 1+1 actie. Vorige week daar een voorraadje pampers gehaald. Zag vandaag toevallig dat de actie er nog steeds is

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Geckoo het zal vast in een aantal gevallen lonen, maar eigenlijk is bol.com altijd (flink) duurder dan Amazon.de...

Toevallig gisteren nog gekocht:

Amazon.de
Pampers Baby Dry Gr.4+ Maxi Plus 10-15kg MonatsBox, (152 Windeln) - EUR 31,47

Bol.com
Pampers Baby-Dry - Maat 4+ (Maxi+) 10-15 kg - Maandbox 152 Stuks - EUR 37,85

Om over de doekjes maar niet te beginnen (17,67 bij Amazon vs 25,11 bij Bol :X) Bij elkaar heb je het over 13,82 verschil op een bedrag van totaal 62,96. Dat vind ik nogal wat :P

J0YR1D3R wijzigde deze reactie 05-06-2018 10:18 (12%)

Website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

quote:
J0YR1D3R schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:17:
@Geckoo het zal vast in een aantal gevallen lonen, maar eigenlijk is bol.com altijd (flink) duurder dan Amazon.de...

Amazon.de

Bol.com

Om over de doekjes maar niet te beginnen (17,67 bij Amazon vs 25,11 bij Bol :X) Bij elkaar heb je het over 13,82 verschil op een bedrag van totaal 62,96. Dat vind ik nogal wat :P
Inderdaad normaal is bol echt heel duur, alleen dit weekend was bol wat goedkoper door ene bulk actie.
De baby dry is bij amazone.de wel goedkoper. alleen de premium protection niet daar betaal je volle mep voor en deze is bol nu lekker goedkoop.
Doekjes koop ik ook altijd bij amazone.de nog nooit een lagere prijs tegen gekomen dan daar :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:17
quote:
J0YR1D3R schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:17:

Amazon.de

Bol.com

Amazon UK kosten die doekjes maar 13 euro. En de maandbox heb ik maar 23 euro voor betaald vorige maand, voor de pants ook nog mt4

alki wijzigde deze reactie 05-06-2018 10:51 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 27-03 16:21
Hoe doen jullie dat dan op amazon?
Dat is toch allemaal via zo'n prima abbo?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:53
quote:
Shinji schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:41:
Kruidvat heeft nu stapelkorting op de midpacks. Vier voor €20,- dus dat is dan bij maat 0-2 volgens mij voor 208 luiers wat neerkomt op 9,6ct per luier. Je mag ook combineren dus heb de laatste twee en drie maatje 3 gehaald.

Zag het niet in de luierapp staan als actie.
De aanbieding geldt deze week ook nog zag ik.
Geldt ook voor de voordeeldozen met doekjes.

PV Output

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alki
quote:
Qosmic schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:25:
Prime aanmelden is gratis voor een maand, aan t eind vd maand kun je gratis opzeggen. Keer erna kun je t weer activeren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
quote:
Qosmic schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:25:
Bij bestellingen van een maandbox heb je nooit verzendkosten. Aangezien je met een maandbox genoeg voorraad hebt kun je de bestelling ook prima plannen :) Overigens heeft het nooit langer dan 3 dagen geduurd voordat de boel binnen was...

Website

• 3raser
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-03 22:14

3raser

Onderdirecteur

quote:
alki schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:50:
[...]

Amazon UK kosten die doekjes maar 13 euro. En de maandbox heb ik maar 23 euro voor betaald vorige maand, voor de pants ook nog mt4
Ik zie ze staan en omgerekend is dat inderdaad zo'n 23 euro. Veel goedkoper dan dat wordt het volgens mij niet. Maar hoe zit het met verzending naar Nederland en de bijbehorende verzendkosten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
De doekjes zijn nu 9 euro in Duitsland. 24 pakken voor 18 euro is een pak (haha... :/ ) goedkoper dan dan de 25 euro voor 18 pakken die de Kruitvat heeft.

K to the KillaZ

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

t/m zaterdag 23 juni heeft Dirk 4 pakken Pampers voor €20,-

https://www.dirk.nl/aanbiedingen/pampers

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Hackus: de baby dry pants zijn ook in de aanbieding bij de Dirk. Ik heb ze net bij de AH gehaald, daar zijn ze 1 + 1 gratis. Komt ook op € 9,99 per pak (bij Dirk 9,29, dus dat is nog iets goedkoper)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:27
Vanavond nog 2 x 78 luiers maat 5 van Kruidvat gehaald voor € 20,00. Was een speciale koopavond met 20% extra korting.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Goof2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:09
quote:
KillaZ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:17:
De doekjes zijn nu 9 euro in Duitsland. 24 pakken voor 18 euro is een pak (haha... :/ ) goedkoper dan dan de 25 euro voor 18 pakken die de Kruitvat heeft.

Ik koop overigens regelmatig 1008 stuks sensitive voor 14,18 euro (https://www.amazon.de/dp/B01GUYA6DK) nu zijn ze weer 50 euro maar regelmatig zijn ze voor 14,18 euro te krijgen. (beetje in de gaten houden)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dzine
  • Laatst online: 19:37
quote:
Jumpman schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:38:
Vanavond nog 2 x 78 luiers maat 5 van Kruidvat gehaald voor € 20,00. Was een speciale koopavond met 20% extra korting.
Hoe vindt je zoiets? Lokale krantjes of via het email programma van ze?

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 27-03 14:23

avotar

P0werd by Black Coffee

quote:
Dzine schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:58:
[...]

Hoe vindt je zoiets? Lokale krantjes of via het email programma van ze?
hun digitale nieuwsbrief en de folder die binnenvalt.
Hoewel die eerste kan zijn omdat ik meedoe met hun spaarprogramma.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• SushiMonster

SushiMonster

OmNomNom

Er is weer een 40% aanbieding bij de Wehkamp.

https://www.wehkamp.nl/baby/luiers/C50_C57/?aib=baby_luiers

Vanmorgen echter zelf nog goedkoper besteld bij Amazon.de

• Napsju
  • Nu online
Baby Dry maat 5 bij Amazon UK (met gratis proef-prime) gekocht voor omgerekend €0,17 per stuk incl. verzendkosten.

/Edit: Ik had dus twee pakken en een tube Bepanthen (goedkoop daar!!!) besteld en kwam toen op die prijs. Nu max. 1 pak per bestelling? Dan zijn de kosten €0,19 per luier incl. verzendkosten.

Napsju wijzigde deze reactie 27-06-2018 14:08 (46%)

Lekker!

• Martinusz
quote:
Antweak schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:47:
Er is weer een 40% aanbieding bij de Wehkamp.

https://www.wehkamp.nl/baby/luiers/C50_C57/?aib=baby_luiers

Vanmorgen echter zelf nog goedkoper besteld bij Amazon.de
Idd amazon.de standaard rond de 20 cent per luier met gratis verzenden, al 4x op rij besteld omdat ze de goedkoopste waren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedRayMann
Deze week bij de Albert Heijn;

Pampers luiers, tweede gratis. Ik weet niet welke types in de aanbieding zijn, zelf ben ik vanochtend voor de Premium Protection maat 3 gegaan. In de winkel hingen de kortingsprijzen nog niet in de rekken. Maar op de website staat het wel.
https://www.ah.nl/bonus/drogisterij-baby/merk=Pampers

Enkele voorbeelden;
Premeium Protection
Maat 2 = 2x 41 stuks voor 9,99 euro (12,18 cent per stuk)
Maat 3 = 2x 35 stuks voor 9,99 euro (14 cent per stuk)
Maat 4 = 2x 24 stuks voor 9,99 euro (20,8 cent per stuk)

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:06
Net via Amazon.co.uk weer eens een goede aanbieding gevonden. Wel Prime nodig, maar kon met een free trial. Pampers baby dry maat 5 voor 11 cent per luier :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Napsju
  • Nu online
@The Legend Daar kom ik toch niet op hoor.
quote:
Order Summary

Items: £17.87
Postage & Packing: £5.90
Order Total: £23.77
Order Totals include VAT. See details.
GBP 23.77= EUR 26,73 / 144 luiers is 18,5 eurocent per luier.

Napsju wijzigde deze reactie 17-07-2018 21:58 (3%)

Lekker!

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:06
Klopt ik vergat de VAT, maar ik kom op 17,2 eurocent per luier (3 maandboxen). Das nog steeds goedkoper dan de aanbiedingen hier.

Ik ben toch malle pietje niet!

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:49
quote:
The Legend schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 06:57:
Klopt ik vergat de VAT, maar ik kom op 17,2 eurocent per luier (3 maandboxen).
Amazon wordt steeds vager: de Terms voor de Free Prime Trial geeft een 404 met een lelijke hond, dus zijn niet te lezen.
Bij 3 dozen van £14.77 kom ik op Items: £44.31 in de Order Summary, en zodra ik klik Use this address kost Items: £53.61 (plus Postage natuurlijk). Blijkbaar komt er nog VAT bij: sinds wanneer zijn Amazon prijzen exclusief VAT? Of berekenen ze de Nederlandse BTW gewoon bovenop de Engelse?

En als ik Subscribe voor 5% extra korting, komt het totaal hoger uit omdat de verzendkosten stijgen!

Voor zover ik weet mag adverteren zonder BTW niet voor consumenten, en het wordt nergens genoemd. Ik zou het bijna oplichting noemen hoe ze producten prijzen en wat ze vervolgens aan het eind van het bestelproces in rekening willen brengen.

Ter lering ende vermaeck: chatlog:
Hi! I'm ordering some Diapers (3 pcs Pampers Baby Dry Month boxes size 5). When I choose 5% subscription discount, the Shipping cost goes up, and the total ends up £5.50 HIGHER than without the 5% "discount". Is this intentional?
You're now connected to H. from Amazon.co.uk
H.: Thank you for contacting Amazon.co.uk. My name is H..
Thank you for trying our Amazon Prime membership.
Am I chatting with Remco?
Me: Yes.
H.: Hello,Remco
I can certainly understand your concern regarding the shipping charge for the item, I'll check and help you in this issue.
In this case I suggest you to order the item and please help me with the order number.
Me: Which one: the monthly subscription or the one-time order?
H.: One time order
let me check this for you now.
Me: 026-xx
H.: In this case you would like to add 5 GBP promo isn't?
Me: Well, that's not what I said, but it sounds okay :)
H.: Can you please go in detail about the issue Remco?
Me: I'm ordering some Diapers (3 pcs Pampers Baby Dry Month boxes size 5). When I choose 5% subscription discount, the Shipping cost goes up, and the total ends up £5.50 HIGHER than without the 5% "discount". Is this intentional?
H.: Yes this is an international shipping that's reason your delivery charge is higher.
Also I can see that there is no 5 GBP promo in your account.
Order Total:
Subtotal:
£44.31
Shipping & Handling:
£8.03
Tax:
£10.98
Order Total: £63.32
Here is the order total.
Me: My one time order is international shipping too, that's my point.
Well, of course there is no 5 GBP promo in my account, you're the one who came up with that, not me.
H.: Sorry for the confusions made Remco!
In this case for the shipping charge high in your order after discussing with my supervisor I'll help you with the promo of 5 GBP to your account you can use this promo towards future purchase with Amazon.
Is that helpful Remco?
Me: How long is the promo valid?
H.: for 2 years it is valid you can use this till that!
Me: I'm okay with that.

RemcoDelft wijzigde deze reactie 18-07-2018 08:30 (73%)

• alki
Duitse amazon Pants 72 stuks voor 15.95. Verzenden kost iets van 3 euro, prime members gratis.

2 pakken bestellen is evenveel als een maandbox

alki wijzigde deze reactie 19-07-2018 09:56 (11%)

• Chamek
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10-02 11:03
Ik kop standaard de luiers van Jumbo of Lidl aanbiedingen in de gaten houden en inslaan

• SushiMonster

SushiMonster

OmNomNom

Prénatal geeft goedkope sensitive baby doekjes van pampers.

https://www.prenatal.nl/b...mpers%2Bsensitive&start=1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Laank
  • Laatst online: 21:09
quote:
Bij amazon.de zijn ze nog voordeliger (icm met prime abbo geen verzendkosten).

Pampers Sensitive Protect 936 Feuchttücher, 18er Pack (18 x 52 Stück) https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_uMYvBbH6VBRT9

• Goof2000
  • Laatst online: 22:09
quote:
Laank schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:30:
[...]

Pampers Sensitive Protect 936 Feuchttücher, 18er Pack (18 x 52 Stück) https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_uMYvBbH6VBRT9
De (12 x 52) 624 stuks zijn nog iets goedkoper per stuk bij Amazon.de, voor € 9,35.

• krizzziz
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
quote:
Laank schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:30:
[...]

*zucht*. Nu bestellen pas 16 augustus leveren. Ook vanuit Duitsland zijn dit toch geen levertijden meer...

ehhhh..HOI

• Binnetie
Top, ik was ze net nodig. Wilde al bijna de 1+1 bij Kruidvat bestellen. Dan betaal je er 25 euro voor 18 pakken. Nu kosten ze daar €14,03 maar uiteindelijk hoefde ik maar €41,95 af te rekenen = €13,98 per doos van 18 (gratis verzenden boven de 29 euro, hoef je geeen Prime abo voor te hebben).
De kleine meid groeit hier bijna uit haar maat 2 Kruidvat luiers, een paar pakken ruilen we om voor maat 3.

• alki
quote:
krizzziz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:28:
[...]

*zucht*. Nu bestellen pas 16 augustus leveren. Ook vanuit Duitsland zijn dit toch geen levertijden meer...
Neem je toch 2x een 12pack voor die paar euro meer.
https://www.amazon.de/Pam...TF8&qid=1533123303&sr=1-1

• Napsju
  • Nu online
2 dozen Premium Protection 80 st maat 3 bij de lokale Blokker gehaald voor 18,99 euro. (=0,11868 euro p st!!). Helaas niet online verkrijgbaar.

Lekker!

• aerofreak
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20:04

aerofreak

Steve Jobs

Net maat 2 Pampers Premium Protection 240 stuks voor €23,89 besteld bij de wehkamp.

Code NEWBABY geeft 10 euro korting. (is geldig voor maat 0-3)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True