Bij de Deen is er voor komende week (1 mei t/m 7 mei) ook een 1+1 gratis:
voor de Pamper new baby en baby dry pants
(clique voor de folder)
voor de Pamper new baby en baby dry pants
(clique voor de folder)
Pak je rust!
Pak je rust!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb je ook iets meer info? Aan zo'n kort bericht heeft niemand wat.marteltor schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:37:
etos, pampers voor de helft
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
marteltor schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:37:
etos, pampers voor de helft
Volgens luierinfo en de etos folder geldt dit tot 21 mei en gaat het om Baby Dry pants en Premium Protection. Geen gewone Baby Dry dus helaas....Yorinn schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:49:
[...]
[mbr]Heb je ook iets meer info? Aan zo'n kort bericht heeft niemand wat.[/]
[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 08-05-2017 09:31 ]
Hoezo heeft niemand er wat aan, beetje eigen initiatief mag best toch?Yorinn schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:49:
[...]
[mbr]Heb je ook iets meer info? Aan zo'n kort bericht heeft niemand wat.[/]
Ik heb liever dat iemand even meld waarop er 50% korting is. Enkel: "50% korting op luiers" zorgt ervoor dat elke Tweaker moet gaan kijken op welke soort luiers dat is. Even vermelden op welke soorten is voor de poster vaak een kleine moeite, en je helpt er veel mensen mee IMHO.marteltor schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:29:
[...]
Hoezo heeft niemand er wat aan, beetje eigen initiatief mag best toch?
Op etos.nl zie je dat er 50% korting is op premium protection en baby dry pants. Veel meer valt er niet over te zeggen...
lees de draad voordat je blaat
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik kan alleen putten uit eigen ervaring.Theelepel88 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:22:
Is er ook nog een overzicht van de verschillen per luier? Want ik word er gek van, bij Pampers heb je 4 soorten.
[ Voor 4% gewijzigd door Frankisback op 15-05-2017 11:09 ]
Premium Protection wordt gebruikt bij de pampers "new baby" en "active fit".RemcoDelft schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:50:
[...]
Ik kan alleen putten uit eigen ervaring.
Pampers:
-Simply Dry: de goedkoopste. Bij Amazon.de met spaarabonnement af en toe zeer voordelig te krijgen
-Baby Dry: redelijk hetzelfde, maar iets duurder, redelijk vaak in de aanbieding
-Premium Protect: volgens Pampers zelf de beste, een flink stuk duurder, ook in de aanbieding niet echt concurrerend met de goedkopere luiers
-Active Fit: voor actieve kinderen, deze zou een fractie dunner moeten zijn dan de Baby Dry, ik merk weinig verschil
Het continu varieren in verpakkingseenheid kan alleen maar bedoeld zijn om consumenten te laten denken dat het goedkoop is. Omrekenen per luier is noodzakelijk om te vergelijken.
Veel (alle?) huismerken hebben gewoon altijd dezelfde verpakking. Kruidvat 4 bijvoorbeeld: standaard 2 x 86 stuks voor 25 euro (14,53 cent per stuk), gratis thuisbezorgd.
Onze favoriet is het huismerk van de Duitse DM, incl. Punkte kortingssysteem kom ik op 12,69 cent per stuk voor maat 4. Af en toe gooien we daar de kofferbak vol.
We gebruiken vrijwel altijd huismerk, in de auto en 's nachts voor de zekerheid Pampers tegen doorlekken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 21% gewijzigd door The Legend op 14-05-2017 22:59 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Helaas, ik zie de korting niet terug, alleen de standaard 20% korting is zichtbaar. Of ze hebben de actie afgeblazen?Frankisback schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:47:
Drogistplein 35% korting actieGeldig t/m zondag 21 mei
- Pampers Baby Dry Luiers Maat 5, 144st. € 36,71 0,25ct per stuk
- Pampers Baby Dry Luiers Maat 4, 174st. € 36,71 0.21ct per stuk
- Pampers Baby Dry Luiers Maat 3, 198st. € 36.71 0.18ct per stuk
Koekoek!
[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 15-05-2017 10:03 ]
Koekoek!
[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 14-06-2017 19:17 ]
Wederom alle pampers in de aanbieding bij drogistplein, momenteel goedkoper dan amazon.deFrankisback schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:47:
Drogistplein 35% korting actieGeldig t/m zondag 21 mei 15-5 Actie is eerder stop gezet schijnbaar.
- Pampers Baby Dry Luiers Maat 5, 144st. € 36,71 0,25ct per stuk
- Pampers Baby Dry Luiers Maat 4, 174st. € 36,71 0.21ct per stuk
- Pampers Baby Dry Luiers Maat 3, 198st. € 36.71 0.18ct per stuk
Cashbackxl geeft 4% extra korting over je bestelling. Per doos totaal: € 35.24,-
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
DukeBox schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:39:
offtopic:
Joepie, mag dit topic eindelijk uit mijn bookmarks verwijderenTnx iedereen voor de bijdragen !
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 20% gewijzigd door Napsju op 29-07-2017 02:25 ]
Lekker!
[ Voor 54% gewijzigd door Knielen op 04-08-2017 14:21 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 20-08-2017 20:10 . Reden: www. uit link gehaald ]
Anoniem: 39993
Bij de AH ook. Je kunt beter die Mega-Ultra-Voordeelpacks van het eigen merk van Kruidvat kopen (2 voor 25 euro). Ben je nog iets goedkoper uit. Pampers zijn eigenlijk alleen voordeliger als het 1+1 is. Maar als je alleen Pampers wil, is het natuurlijk wel interessant.Hackus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:37:
Deze week bij de Kruidvat; Pampers 2+1 https://www.kruidvat.nl/s...pampers&searchType=manual
Bekijk wel even of het goedkoper is als het eigen merk van Kruidvat, die zijn ook goed.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 29-08-2017 11:32 ]
En op de vip/extra koopavond zijn ze ook vaak nog eens extra afgeprijsd en krijg je bovendien als je enkel die 2 pakken haalt nog eens 20% korting!Anoniem: 39993 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:29:
[...]
Bij de AH ook. Je kunt beter die Mega-Ultra-Voordeelpacks van het eigen merk van Kruidvat kopen (2 voor 25 euro). Ben je nog iets goedkoper uit. Pampers zijn eigenlijk alleen voordeliger als het 1+1 is. Maar als je alleen Pampers wil, is het natuurlijk wel interessant.
Wij zijn inmiddels afgestapt van "alleen Pampers". We gebruiken nu eigenlijk altijd het Kruidvat eigen merk. Je kan ook best groot inkopen bij de Kruidvat. Als je een onaangebroken pak overhoud in de verkeerde maat, doen ze niet moeilijk over ruilen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Dat valt vies tegen ik was daar laatst en deden alleen de gele pakken pampers mee. Alle andere volle mep alleen 20% eraf.OmeJoyo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:28:
[...]
En op de vip/extra koopavond zijn ze ook vaak nog eens extra afgeprijsd en krijg je bovendien als je enkel die 2 pakken haalt nog eens 20% korting!
[ Voor 3% gewijzigd door alki op 29-08-2017 15:23 ]
Het ging hier over de Kruidvat luiersalki schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:21:
[...]
Dat valt vies tegen ik was daar laatst en deden alleen de gele pakken pampers mee. Alle andere volle mep alleen 20% eraf.
En natuurlijk 0 voorraad.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
vermelden mag altijd! ook al is het terug kerend, het is toch korting3raser schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:10:
Bol.com geeft momenteel 30% korting op de maandboxen Pampers (link). Ik weet dat dit een terugkerende korting is dus wordt deze hier nog wel eens vermeld? Of moet de korting verder oplopen voordat het vermeld mag worden?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Anoniem: 282436
Laatste keer had ik het volgende:Anoniem: 282436 schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:01:
Geen luiers maar billendoekjes;
Weet iemand wat de aanbiedingsprijs is van Zwitsal (lotion) billendoekjes? Bij Kruidvat kun je nu 2 boxen (1+1) kopen met 12x 72 doekjes voor 35 euro.
35:1728= 0,02 euro per doekje.
[ Voor 88% gewijzigd door spokje op 17-09-2017 09:30 ]
Ik zou als ik jou was eerst een aantal merken / soorten uitproberen voordat je grote aantallen gaat inslaan.Jolly_Jumper schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:17:
Aangezien ik binnenkort ook vader word en ook rondkijk voor dat soort spul, weet iemand of de Zwitsal billendoekjes lang 'houdbaar' zijn? Ik meen ze bij de Vomar hier gezien te hebben voor € 9,99 (8x72) en ik wil alvast wat inslaan.
Ik kocht bij de Kruidvat 8 dozen babydoekjes (van Pampers) omdat die in de aanbieding waren (2e doos gratisJolly_Jumper schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:17:
Aangezien ik binnenkort ook vader word en ook rondkijk voor dat soort spul, weet iemand of de Zwitsal billendoekjes lang 'houdbaar' zijn? Ik meen ze bij de Vomar hier gezien te hebben voor € 9,99 (8x72) en ik wil alvast wat inslaan.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Prijzen zijn ook excl. VAT en shipping. Dat vertellen ze je pas als je al een Prime hebt, Amazon maakt er graag een doolhof van.Frankisback schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:51:
Amazon.co.uk staan pampers op zijn laagste prijs sinds dec-16
ik kom met een tijdelijk prime-membership én subscribe&save op het volgende voor 3 dozen baby dry maat 5:RemcoDelft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:19:
[...]
Prijzen zijn ook excl. VAT en shipping. Dat vertellen ze je pas als je al een Prime hebt, Amazon maakt er graag een doolhof van.
3 dozen van 16,18 pond komt op 76,54 totaal. Dat maakt het 25,51 pond per doos. 0,17 euro per Baby Dry 4.
[ Voor 5% gewijzigd door rikkieking op 02-10-2017 10:34 ]
Maat 5 is inderdaad goedkoper dan 4, maar helaas ook te groot.rikkieking schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:53:
voor 3 dozen baby dry maat 5:
Hierboven las ik dat de luiers bij Amazon.co.uk weer goedkoop zijn, maar dat is niet mijn ervaringThe Legend schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:25:
5 maandboxen Baby Dry 4+ voor £95,03 incl. verzenden (£0,125 p/stuk) bij Amazon.co.uk(Met Prime trial en subscribe & save abo (20% korting) die ik na levering weer uitzet uiteraard)
[edit]
Hebben jullie dit ook vaker? Ik heb dus 5 dozen besteld voor 95,03 pond. De order is nu in drie delen verzonden, maar als ik de losse bedragen optel kom ik op 87,04. Het bedrag dat ik betaal is dus lager dan bij het plaatsen van de bestelling? Nu dus maar 13.9 cent (euros) per luier.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 01-10-2017 22:01 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waren ze maar zo goedkoop. Ik denk 14 eurocent of 0,14 euro?Martinusz schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:02:
0,14cent per stuk.
Lekker!
en misschien even de maat bij zetten, maat 1 is een stuk goedkoper dan 5.Martinusz schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:02:
Bij bol.com zijn de maandboxen weer in de aanbieding, wij hadden 244 luiers voor 0,14cent per stuk.
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Pampers New baby, Premium protection of Baby dry pants (m.u.v. valuepack). Pak 19 - 44 stuks. OP=OPkeko12 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:42:
Bij dirk deze week 4 pakken voor 20 euro. (Ook baby dry volgens mij).
Herkenbaar, maar dan met Lidl.Dzine schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:18:
Gerelateerd maar geen aanbieding;
Ik ben inmiddels al een 2 maanden gestopt met alle bestel trucjes, aanbiedingen tracken en omrijden op zoek naar goedkope Pampers en volledig om op Kruidvat.
Ik moet zeggen dat dat ook echt top spul isMisschien 1 keer doorlekken 'meer' gehad met de Kruidvat luiers vs Pampers.
Veel te duur, bij 3 boxen zijn de pampers zon 25ct per stuk.henkjobse schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:50:
Bij Wehkamp aanbieding op maandboxen, stapelkorting, 30% korting bij 3 maandboxen. Nog niet berekend of dit echt voordelig is, iemand al wel gedaan?
Onlangs bij Etos een leuke aanbieding: 2 dozen (6 pakjes per doos, 72 doekjes per pakje, totaal 864 doekjes (Voor Normal, Sensitive & Lavendel zitten 63 per pakje)) voor € 8. Dit was vorige week in Assen, misschien alleen die winkel, heb niets via de mail gezien maar kan het ook gemist hebben.De_Bastaard schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:32:
Haha, die doekjes zijn toch wel bizar duur in Nederland. Hier in Duitsland koop ik 672 sensitief doekjes voor <10 Euro. Bij Bol e.d kosten ze 25!
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Is dat bij een standaard winkel?De_Bastaard schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:32:
Haha, die doekjes zijn toch wel bizar duur in Nederland. Hier in Duitsland koop ik 672 sensitief doekjes voor <10 Euro. Bij Bol e.d kosten ze 25!
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ja bij de DM/ kaufland lidlavotar schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:22:
[...]
Is dat bij een standaard winkel?
Ik zit namelijk volgende maand een paar dagen in die Heimat, misschien kan ik wel gelijk even inslaan nml.
Niet moeilijk doen en gewoon op Amazon.de kopen. Maak er een Sparabo van dat je ze elke X maanden gratis laat bezorgen. Huidige aanbod:avotar schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:22:
[...]
Is dat bij een standaard winkel?
Ik zit namelijk volgende maand een paar dagen in die Heimat, misschien kan ik wel gelijk even inslaan nml.
de maat 4 baby dry komt dan op €0,20 per luier (bij 3x120 stuks )Hackus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:41:
Bij de Dirk deze week (t/m za) Pampers Baby-dry of Active fit 4 voor €20,-
Bij AH in de Bonus: 2+1 gratis op alle Pampers
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2017 10:06 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 20% gewijzigd door The Legend op 16-11-2017 14:27 ]
Ik ben een keer bij zo'n extra koopavond geweest. Ze zullen mij daar op zo'n avond nooit meer zien!Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:05:
Vanavond is er bij de Kruidvat een VIP-koopavond (je moet een klantenkaart hebben) van 17:00-20:00 waar o.a. een 1+1 actie is op "Pampers midpakken premium protection en midpakken baby dry pants".
Max 8 stuks
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2017 14:46 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit werkt dus niet. Maar in plaats van de order te cancellen wordt stilzwijgend de 20% korting verwijderd.. order zelf maar gecanceld dus.The Legend schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:25:
Zojuist via Amazon.co.uk Prime maandabo afgesloten, 3 maandboxen Pampers Baby Dry 4+ besteld via Subscribe & Save (-20%) en vervolgens Prime geannuleerd waarbij je geen 7,99 hoeft te betalen. De vraag is nu of de S&S order ook geannuleerd wordt of toch doorschiet. In dat geval een nieuw loophole
Luiers komen op 18,5ct (€) per stuk trouwens, stuk duurder dan de 14ct die ik vorig jaar nog betaalde, maar nog steeds goedkoper dan Nederlandse acties.
[ Voor 27% gewijzigd door The Legend op 21-11-2017 10:48 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sorry, vergeten te vermelden. Wehkamp inderdaad.The_Cure schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:16:
Is die actie bij de Wehkamp of elders?
maat 5 babydry en active fit werken niet met deze code. kan nergens vinden wat de voorwaarden zijn, jij misschien?The Legend schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:48:
[...]
Sorry, vergeten te vermelden. Wehkamp inderdaad.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Pff lekker verwarrend weer. Ik moet maat 5 hebben, dus klik op je link, kom ik bij 136 stuks voor € 32,50 uit. Zoek ik even later, zie ik ook 144 stuks voor € 37,85. Op beide staat "maandbox". Blijkbaar is die van 136 stuks goedkoper per luier (23,9 ct) dan de 144 stuks (26,3 ct), dus ga ik die maar nemen.hvanlente schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:49:
Pampers premium protection, verschillende maten bij Bol.com 50% korting
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html
[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 24-11-2017 12:11 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq