Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Bij de Deen is er voor komende week (1 mei t/m 7 mei) ook een 1+1 gratis:

voor de Pamper new baby en baby dry pants

(clique voor de folder)

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij de Kruidvat zijn ook luiers in de aanbieding. bijv mt4 jumbopack a 86st, 2 pack voor €25,- (+- 14,5ct p/st)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Pampers

New baby, Premium protection of pants. Pak 19 - 44 stuks.

Bij [url="https://https://www.dirk.nl/aanbiedingen/prijsbrekers-8/pampers.htm"]Dirk van den Broek[/url] week 19

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:58
etos, pampers voor de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb je ook iets meer info? Aan zo'n kort bericht heeft niemand wat.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Yorinn schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:49:
[...]

[mbr]Heb je ook iets meer info? Aan zo'n kort bericht heeft niemand wat.[/]
Volgens luierinfo en de etos folder geldt dit tot 21 mei en gaat het om Baby Dry pants en Premium Protection. Geen gewone Baby Dry dus helaas....

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 08-05-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 18:58
Yorinn schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:49:
[...]

[mbr]Heb je ook iets meer info? Aan zo'n kort bericht heeft niemand wat.[/]
Hoezo heeft niemand er wat aan, beetje eigen initiatief mag best toch?
Op etos.nl zie je dat er 50% korting is op premium protection en baby dry pants. Veel meer valt er niet over te zeggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
marteltor schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:29:
[...]

Hoezo heeft niemand er wat aan, beetje eigen initiatief mag best toch?
Op etos.nl zie je dat er 50% korting is op premium protection en baby dry pants. Veel meer valt er niet over te zeggen...
Ik heb liever dat iemand even meld waarop er 50% korting is. Enkel: "50% korting op luiers" zorgt ervoor dat elke Tweaker moet gaan kijken op welke soort luiers dat is. Even vermelden op welke soorten is voor de poster vaak een kleine moeite, en je helpt er veel mensen mee IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Is er ook nog een overzicht van de verschillen per luier? Want ik word er gek van, bij Pampers heb je 4 soorten.

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:14
Ha, niet alleen tig verschillende soorten in verschillende maten. Maar ook de verpakkingseenheid fluctueert enorm. Je hebt per maat/type zomaar 5-6 verschillende verpakkingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Daarom ben ik er ook altijd voor (en doe dat zelf) om de prijs/luier neer te zetten. Dan zie je het snelst of het goedkoop is of niet. Al ben ik zelf een stuk minder actief omdat ik de Lidl-luiers gebruik en die zijn eigenlijk altijd goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 11:22
Theelepel88 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:22:
Is er ook nog een overzicht van de verschillen per luier? Want ik word er gek van, bij Pampers heb je 4 soorten.
Ik kan alleen putten uit eigen ervaring.
Pampers:
-Simply Dry: de goedkoopste. Bij Amazon.de met spaarabonnement af en toe zeer voordelig te krijgen
-Baby Dry: redelijk hetzelfde, maar iets duurder, redelijk vaak in de aanbieding
-Premium Protect: volgens Pampers zelf de beste, een flink stuk duurder, ook in de aanbieding niet echt concurrerend met de goedkopere luiers
-Active Fit: voor actieve kinderen, deze zou een fractie dunner moeten zijn dan de Baby Dry, ik merk weinig verschil
Het continu varieren in verpakkingseenheid kan alleen maar bedoeld zijn om consumenten te laten denken dat het goedkoop is. Omrekenen per luier is noodzakelijk om te vergelijken.

Veel (alle?) huismerken hebben gewoon altijd dezelfde verpakking. Kruidvat 4 bijvoorbeeld: standaard 2 x 86 stuks voor 25 euro (14,53 cent per stuk), gratis thuisbezorgd.
Onze favoriet is het huismerk van de Duitse DM, incl. Punkte kortingssysteem kom ik op 12,69 cent per stuk voor maat 4. Af en toe gooien we daar de kofferbak vol.

We gebruiken vrijwel altijd huismerk, in de auto en 's nachts voor de zekerheid Pampers tegen doorlekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31
Drogistplein 35% korting actie
  • Pampers Baby Dry Luiers Maat 5, 144st. € 36,71 0,25ct per stuk
  • Pampers Baby Dry Luiers Maat 4, 174st. € 36,71 0.21ct per stuk
  • Pampers Baby Dry Luiers Maat 3, 198st. € 36.71 0.18ct per stuk
Geldig t/m zondag 21 mei 15-5 Actie is eerder stop gezet schijnbaar.

Cashbackxl geeft 4% extra korting over je bestelling. Per doos totaal: € 35.24,-

[ Voor 4% gewijzigd door Frankisback op 15-05-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@RemcoDelft Ik vind de Simply Dry niet zo fijn, het vocht blijft op 1 punt en lijkt net of de kleine na 1x plassen de luier vol heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:36
RemcoDelft schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:50:
[...]

Ik kan alleen putten uit eigen ervaring.
Pampers:
-Simply Dry: de goedkoopste. Bij Amazon.de met spaarabonnement af en toe zeer voordelig te krijgen
-Baby Dry: redelijk hetzelfde, maar iets duurder, redelijk vaak in de aanbieding
-Premium Protect: volgens Pampers zelf de beste, een flink stuk duurder, ook in de aanbieding niet echt concurrerend met de goedkopere luiers
-Active Fit: voor actieve kinderen, deze zou een fractie dunner moeten zijn dan de Baby Dry, ik merk weinig verschil
Het continu varieren in verpakkingseenheid kan alleen maar bedoeld zijn om consumenten te laten denken dat het goedkoop is. Omrekenen per luier is noodzakelijk om te vergelijken.

Veel (alle?) huismerken hebben gewoon altijd dezelfde verpakking. Kruidvat 4 bijvoorbeeld: standaard 2 x 86 stuks voor 25 euro (14,53 cent per stuk), gratis thuisbezorgd.
Onze favoriet is het huismerk van de Duitse DM, incl. Punkte kortingssysteem kom ik op 12,69 cent per stuk voor maat 4. Af en toe gooien we daar de kofferbak vol.

We gebruiken vrijwel altijd huismerk, in de auto en 's nachts voor de zekerheid Pampers tegen doorlekken.
Premium Protection wordt gebruikt bij de pampers "new baby" en "active fit".

In totaal heb je:
(Premium Protection) New Baby (voor pasgeboren baby's)
New Baby Sensitive (Meer huidverzorgende bestanddelen) (ook voor pasgeboren baby's)
Simply Dry (budget serie)
Baby Dry (normale serie)
(Premium Protection) Active Fit (dure serie)
Baby Dry Pants (Voor als je kindje bijna zindelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De verschillen zijn ook gewoon heel duidelijk, of je er waarde aan hecht moet je zelf weten.

De budget (simply) is gewoon minder. New baby erg fijn tegen die sproei ellende van pure melk voeding. Baby dry dikker en goed voor een lange nacht met veel zeik. Active fit wat dunner en flexibeler maar lijkt wel iets breder tegen lekkage bij het rond banjeren.

Wij doen 's nachts baby dry en overdag active fit. En dan 's nachts een grotere maat omdat daar meer in kan. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op de valreep misschien nog voor mensen als ik :P Bij Wehkamp op Moederdag alle Pampers premium protection 50% korting. Zelf besteld: maat 3 voor 13,8ct per luier en maat 2 voor 11,8ct per luier.

Met actiecode 'welkom' wellicht nog 7,50 korting. Weet niet of die algemeen geldt.

[ Voor 21% gewijzigd door The Legend op 14-05-2017 22:59 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09-2024
Frankisback schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:47:
Geldig t/m zondag 21 mei
Helaas, ik zie de korting niet terug, alleen de standaard 20% korting is zichtbaar. Of ze hebben de actie afgeblazen?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij AH deze week (t/m 21mei)
Pampers Jumbopakken, diverse varianten en combineren mogelijk. 2 voor €29,99(niet echt goedkoop, maar toch)
https://www.ah.nl/bonus/week/20/segment/191996

Eigen merk van de Kruidvat https://www.kruidvat.nl/k...-luiers-midpack/p/2210804

4x mt4 (36st) = €20,-

[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 15-05-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09-2024
Bij voordeeldrogisterij zijn de Pampers ook in de aanbieding, en als je onderstaande code toevoegt krijg je zelfs nog 10% extra korting:

ME20VD17

Zelf 5 pakken Pampers Baby Dry maat 6 besteld, komt dan neer op 21 cent per luier. En dat is het goedkoopste wat ik momenteel kan vinden.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 08:39
Op bol.com zijn er veel premium protection boxes met 50% korting. Volgens mij de gehele week. Vanaf 10,8 cent per luier (maat 1).
Andere varianten (baby dry/active fit) zijn ook in de aanbieding, maar komen duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Woensdag 7 juni van 17:00 tot 20:00 extra koopavond bij de Kruidvat.

2 x Kruidvat Jumbo Pack voor 20 euro. Keuze uit 3 Midi, 4 Maxi, 4+ Maxi+, 5 Junior en 6 XL. Alle combinaties mogelijk.

Bon uit folder is nodig om de korting te krijgen. Maximaal 6 artikelen per bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
*knip* spam

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 14-06-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
Frankisback schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:47:
Geldig t/m zondag 21 mei 15-5 Actie is eerder stop gezet schijnbaar.

Cashbackxl geeft 4% extra korting over je bestelling. Per doos totaal: € 35.24,-
Wederom alle pampers in de aanbieding bij drogistplein, momenteel goedkoper dan amazon.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deze week bij Dirk (t/m za 24-6) Pampers 4 voor €24,-
Baby-Dry, Pants of Active Fit. Pak 19 - 34 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-04 13:25
Weet niet of het al eerder is vermeld. In Eindhoven bij de Nettorama al weken 1 pak 5 Euro. Ik heb maat 4 nodig (baby dry) zitten 30 stuks in.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

offtopic:
Joepie, mag dit topic eindelijk uit mijn bookmarks verwijderen :) Tnx iedereen voor de bijdragen !

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:38

Geckoo

Good news, everyone!

DukeBox schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:39:
offtopic:
Joepie, mag dit topic eindelijk uit mijn bookmarks verwijderen :) Tnx iedereen voor de bijdragen !
offtopic:
ik heb net weer een nieuwe erbij -O-

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het hier niet gelezen maar deze week is bij de AH een 1+1 gratis actie voor alle Pampers Premium protection en pants. Daardoor zijn die volgens mij behoorlijk goed geprijsd.
Bij de lokale AH zijn de rekken in de maat die ik wil hebben leeg, misschien heeft iemand anders er nog wat aan. De actie loopt t/m zondag 9 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abhaas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 16:10
vandaag nog 40% korting op pampers bij de wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:55
Bij de Action hebben ze 100 onderleggers voor €15. Je vind ze in het schap naast de hondenbotten. :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bipSJjzfWv15LKh8J2gBKIHG/medium.jpg

Wij gebruiken ze als verschoon mat. Ideaal spul.

[ Voor 20% gewijzigd door Napsju op 29-07-2017 02:25 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 21:46
Lidl heeft grootverpakking in de aanbieding

hier de folder

[ Voor 54% gewijzigd door Knielen op 04-08-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Koymende week verschillende luiers en doekjes in de aanbieding bij de Kruidvat folder.kruidvat.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 20-08-2017 20:10 . Reden: www. uit link gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deze week bij de Kruidvat; Pampers 2+1 https://www.kruidvat.nl/s...pampers&searchType=manual

Bekijk wel even of het goedkoper is als het eigen merk van Kruidvat, die zijn ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenevd
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-04 20:26
Ik vind het een slechte aanbieding van de kruidvat.. Het zou mooi zijn als het weer 1+1 zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Hackus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:37:
Deze week bij de Kruidvat; Pampers 2+1 https://www.kruidvat.nl/s...pampers&searchType=manual

Bekijk wel even of het goedkoper is als het eigen merk van Kruidvat, die zijn ook goed.
Bij de AH ook. Je kunt beter die Mega-Ultra-Voordeelpacks van het eigen merk van Kruidvat kopen (2 voor 25 euro). Ben je nog iets goedkoper uit. Pampers zijn eigenlijk alleen voordeliger als het 1+1 is. Maar als je alleen Pampers wil, is het natuurlijk wel interessant.

Wij zijn inmiddels afgestapt van "alleen Pampers". We gebruiken nu eigenlijk altijd het Kruidvat eigen merk. Je kan ook best groot inkopen bij de Kruidvat. Als je een onaangebroken pak overhoud in de verkeerde maat, doen ze niet moeilijk over ruilen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 29-08-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:54

OmeJoyo

This is me

Anoniem: 39993 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Bij de AH ook. Je kunt beter die Mega-Ultra-Voordeelpacks van het eigen merk van Kruidvat kopen (2 voor 25 euro). Ben je nog iets goedkoper uit. Pampers zijn eigenlijk alleen voordeliger als het 1+1 is. Maar als je alleen Pampers wil, is het natuurlijk wel interessant.

Wij zijn inmiddels afgestapt van "alleen Pampers". We gebruiken nu eigenlijk altijd het Kruidvat eigen merk. Je kan ook best groot inkopen bij de Kruidvat. Als je een onaangebroken pak overhoud in de verkeerde maat, doen ze niet moeilijk over ruilen.
En op de vip/extra koopavond zijn ze ook vaak nog eens extra afgeprijsd en krijg je bovendien als je enkel die 2 pakken haalt nog eens 20% korting!

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 17:54
OmeJoyo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

En op de vip/extra koopavond zijn ze ook vaak nog eens extra afgeprijsd en krijg je bovendien als je enkel die 2 pakken haalt nog eens 20% korting!
Dat valt vies tegen ik was daar laatst en deden alleen de gele pakken pampers mee. Alle andere volle mep alleen 20% eraf.
En natuurlijk 0 voorraad.

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 29-08-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:54

OmeJoyo

This is me

alki schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Dat valt vies tegen ik was daar laatst en deden alleen de gele pakken pampers mee. Alle andere volle mep alleen 20% eraf.
En natuurlijk 0 voorraad.
Het ging hier over de Kruidvat luiers :) Verder is kruidvat eigenlijk altijd duidelijk in zijn acties en zo niet slaan ze de actie altijd met de hand alsnog voor je aan, dat is in ieder geval onze ervaring.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat is correct @OmeJoyo ,recent nog Very Important Papa koopavond bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metofzonder
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:58
Wij kopen de Pampers bij Nettorama, €5,- voor een pak van 25 stuks maat 4 (al maanden lang voor die prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Lidl heeft al heel lang de XXL pakken van luiers. Die zijn ook erg goedkoop, en kwalitatief prima. Nog geen doorlekken gehad.

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:54

3raser

⚜️ Premium member

Bol.com geeft momenteel 30% korting op de maandboxen Pampers (link). Ik weet dat dit een terugkerende korting is dus wordt deze hier nog wel eens vermeld? Of moet de korting verder oplopen voordat het vermeld mag worden?

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

3raser schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:10:
Bol.com geeft momenteel 30% korting op de maandboxen Pampers (link). Ik weet dat dit een terugkerende korting is dus wordt deze hier nog wel eens vermeld? Of moet de korting verder oplopen voordat het vermeld mag worden?
vermelden mag altijd! ook al is het terug kerend, het is toch korting

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282436

Geen luiers maar billendoekjes;

Weet iemand wat de aanbiedingsprijs is van Zwitsal (lotion) billendoekjes? Bij Kruidvat kun je nu 2 boxen (1+1) kopen met 12x 72 doekjes voor 35 euro.

35:1728= 0,02 euro per doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:50
Anoniem: 282436 schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:01:
Geen luiers maar billendoekjes;

Weet iemand wat de aanbiedingsprijs is van Zwitsal (lotion) billendoekjes? Bij Kruidvat kun je nu 2 boxen (1+1) kopen met 12x 72 doekjes voor 35 euro.

35:1728= 0,02 euro per doekje.
Laatste keer had ik het volgende:

Zwitsal Lotion Billendoekjes
12 x 72st € 19,49.

Dan is die van jou goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49
Gisteren ook 2 dozen gehaald, over het algemeen hebben ze 1 doos voor 20 in de aanbieding.
Op=op heeft ze ook vaak in dozen van 24 pakjes, maar zijn eigenlijk altijd duurder dan de kruidvat aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
Sorry, verkeerde knop. nog niet wakker.

[ Voor 88% gewijzigd door spokje op 17-09-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:29
Aangezien ik binnenkort ook vader word en ook rondkijk voor dat soort spul :), weet iemand of de Zwitsal billendoekjes lang 'houdbaar' zijn? Ik meen ze bij de Vomar hier gezien te hebben voor € 9,99 (8x72) en ik wil alvast wat inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-04 12:53
Jolly_Jumper schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:17:
Aangezien ik binnenkort ook vader word en ook rondkijk voor dat soort spul :), weet iemand of de Zwitsal billendoekjes lang 'houdbaar' zijn? Ik meen ze bij de Vomar hier gezien te hebben voor € 9,99 (8x72) en ik wil alvast wat inslaan.
Ik zou als ik jou was eerst een aantal merken / soorten uitproberen voordat je grote aantallen gaat inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55

Sport_Life

Solvitur ambulando

Jolly_Jumper schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:17:
Ik kocht bij de Kruidvat 8 dozen babydoekjes (van Pampers) omdat die in de aanbieding waren (2e doos gratis ;)) en nu bijna 6 maanden later is daar nog 1,5 doos van over. Werkt nog perfect.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31
Amazon.co.uk staan pampers op zijn laagste prijs sinds dec-16

Pampers 5+ 132st 15pond / 17 euro
Pampers 3 198st 16pond/ 18 euro

Neem een Amazon trial prime voor gratis (binnen een maand opzeggen) of een prime betaald 9 euro en direct opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Frankisback schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:51:
Amazon.co.uk staan pampers op zijn laagste prijs sinds dec-16
Prijzen zijn ook excl. VAT en shipping. Dat vertellen ze je pas als je al een Prime hebt, Amazon maakt er graag een doolhof van.
3 dozen van 16,18 pond komt op 76,54 totaal. Dat maakt het 25,51 pond per doos. 0,17 euro per Baby Dry 4.

• rikkieking
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:22
RemcoDelft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:19:
[...]

Prijzen zijn ook excl. VAT en shipping. Dat vertellen ze je pas als je al een Prime hebt, Amazon maakt er graag een doolhof van.
3 dozen van 16,18 pond komt op 76,54 totaal. Dat maakt het 25,51 pond per doos. 0,17 euro per Baby Dry 4.
ik kom met een tijdelijk prime-membership én subscribe&save op het volgende voor 3 dozen baby dry maat 5:

tem Subtotal: £44.31
Postage & Packing: £14.76
Promotion Applied: -£8.86
Total Before VAT: £50.21
VAT: £10.53
Order Total: £60.74

volgende de huidige koers zal dat €68,60 zijn (betaald met cc, dus iets ongunstiger), dat betekent €0.16 per baby dry mt5. :)

edit: €68.02 gefactureerd op mijn CC, dus 15,7 cent er baby dry maat 5

[ Voor 5% gewijzigd door rikkieking op 02-10-2017 10:34 ]

• RemcoDelft
Maat 5 is inderdaad goedkoper dan 4, maar helaas ook te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:25:
5 maandboxen Baby Dry 4+ voor £95,03 incl. verzenden (£0,125 p/stuk) bij Amazon.co.uk :) (Met Prime trial en subscribe & save abo (20% korting) die ik na levering weer uitzet uiteraard)

[edit]

Hebben jullie dit ook vaker? Ik heb dus 5 dozen besteld voor 95,03 pond. De order is nu in drie delen verzonden, maar als ik de losse bedragen optel kom ik op 87,04. Het bedrag dat ik betaal is dus lager dan bij het plaatsen van de bestelling? Nu dus maar 13.9 cent (euros) per luier.
Hierboven las ik dat de luiers bij Amazon.co.uk weer goedkoop zijn, maar dat is niet mijn ervaring ;( In april dus nog 5 maandboxen maat 4+ besteld voor €0,139 per luier. Nu kun je nog maar maximaal 3 boxen tegelijk bestellen, en ik kom (met prime en s&s) niet verder dan €0,188 per luier. Lijkt erop dat de Amazon-weg niet meer rendabel is. De vaste prijs bij de Nettorama is beter (€0,185 per luier).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Bij bol.com zijn de maandboxen weer in de aanbieding, wij hadden 244 luiers voor 0,14cent per stuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 01-10-2017 22:01 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:55
Waren ze maar zo goedkoop. Ik denk 14 eurocent of 0,14 euro?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Martinusz schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:02:
Bij bol.com zijn de maandboxen weer in de aanbieding, wij hadden 244 luiers voor 0,14cent per stuk.
en misschien even de maat bij zetten, maat 1 is een stuk goedkoper dan 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 21:02

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Zal denk ik maat 2 zijn geweest. Ik moet zeggen dat ik maat 4+ niet erg voordelig krijg voor 29cent per stuk (active fit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
Bij dirk deze week 4 pakken voor 20 euro. (Ook baby dry volgens mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 11:35
Gerelateerd maar geen aanbieding;

Ik ben inmiddels al een 2 maanden gestopt met alle bestel trucjes, aanbiedingen tracken en omrijden op zoek naar goedkope Pampers en volledig om op Kruidvat.
Ik moet zeggen dat dat ook echt top spul is O+ Misschien 1 keer doorlekken 'meer' gehad met de Kruidvat luiers vs Pampers.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

keko12 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:42:
Bij dirk deze week 4 pakken voor 20 euro. (Ook baby dry volgens mij).
Pampers New baby, Premium protection of Baby dry pants (m.u.v. valuepack). Pak 19 - 44 stuks. OP=OP

https://www.dirk.nl/aanbiedingen/prijsbrekers-3/pampers.htm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
Ik bestel gewoon online zodra ik het nodig heb. Kijk voor het bestellen even op luierinfo.nl waar het op dat moment in de aanbieding is.

Naar een winkel rijden doe ik niet meer, al te vaak meegemaakt dat de benodigde maat helemaal niet in het assortiment zit of gewoon uitverkocht is.

Verder ook wel huismerk geprobeerd, altijd rode billen en striemen, uiteindelijk toch weer bij Pampers uitgekomen. Eerst de baby dry, maar die is niet zo dry als ze roepen, de Active Fit zit beter en houdt het langer uit.

Maargoed, er is een start gemaakt met zindelijk worden, dus mogelijk binnenkort helemaal geen luiers meer nodig. Meneer gaat voor hij in bad gaat altijd nog even op het potje, gisteren gaf ie bij het uitkleden aan dat het snel moest, want hij moest op potje zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Dzine schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:18:
Gerelateerd maar geen aanbieding;

Ik ben inmiddels al een 2 maanden gestopt met alle bestel trucjes, aanbiedingen tracken en omrijden op zoek naar goedkope Pampers en volledig om op Kruidvat.
Ik moet zeggen dat dat ook echt top spul is O+ Misschien 1 keer doorlekken 'meer' gehad met de Kruidvat luiers vs Pampers.
Herkenbaar, maar dan met Lidl.
Goedkoop, geen doorlekken gehad (wel 1x gewoon niet goed aangedaan... wat kan lijken op doorlekken maar gewoon je eigen fout is) en zelfs regelmatig in de aanbieding waardoor ze NOG goedkoper zijn. En een leuker printje.

Maar goed, iedereen vind zijn eigen luiers het fijnst :+ het is net voetbal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-04 17:46
Voor de liefhebber; Maandbox Pampers maatje 5 nu 29,98 bij Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 12:46
Haha, die doekjes zijn toch wel bizar duur in Nederland. Hier in Duitsland koop ik 672 sensitief doekjes voor <10 Euro. Bij Bol e.d kosten ze 25!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Laatst online: 30-04 21:48
Je kan het als Nederlander ook gewoon op amazon.de kopen: https://www.amazon.de/Pampers-Sensitive-Feuchttücher-Tücher-Stück/dp/B01GUYA6DK ook onder de 10 euro (handig om het wel te combineren met iets anders en boven de 29 euro te komen om van gratis verzending gebruik te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Die doekjes haal ik ook bij Amazon.de. Kijk net toevallig bij de T&T staat er bij verzendinformatie "Dunstable, Central Bedfordshire, GB" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:45
Bij Wehkamp aanbieding op maandboxen, stapelkorting, 30% korting bij 3 maandboxen. Nog niet berekend of dit echt voordelig is, iemand al wel gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
henkjobse schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:50:
Bij Wehkamp aanbieding op maandboxen, stapelkorting, 30% korting bij 3 maandboxen. Nog niet berekend of dit echt voordelig is, iemand al wel gedaan?
Veel te duur, bij 3 boxen zijn de pampers zon 25ct per stuk.
Bij goede aanbiedingen is dit of de helft of je zit rond de 18ct per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt er ook maar aan welke maat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005

The Executer

Lekker belangrijk!

De_Bastaard schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:32:
Haha, die doekjes zijn toch wel bizar duur in Nederland. Hier in Duitsland koop ik 672 sensitief doekjes voor <10 Euro. Bij Bol e.d kosten ze 25!
Onlangs bij Etos een leuke aanbieding: 2 dozen (6 pakjes per doos, 72 doekjes per pakje, totaal 864 doekjes (Voor Normal, Sensitive & Lavendel zitten 63 per pakje)) voor € 8. Dit was vorige week in Assen, misschien alleen die winkel, heb niets via de mail gezien maar kan het ook gemist hebben.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goof2000
  • Laatst online: 30-04 21:48
Vanaf maandag bij de AH in de aanbieding: https://www.ah.nl/pampers
Pam­pers New ba­by lui­ers maat1 voor € 0,133 p/s
Pam­pers New ba­by lui­ers maat 2 voor € 0,136 p/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net nog 2 multipakken gekocht mt4+( 7-18kg a 86st), voor €25,-. dat komt op grove 14ct per luier. bij de Kruidvat is dit volgens mij het hele jaar door deze prijs.(3x 56= ook €25,-, maar dan heb je 4 luiers minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:28

avotar

P0werd by Black Coffee

De_Bastaard schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:32:
Is dat bij een standaard winkel?
Ik zit namelijk volgende maand een paar dagen in die Heimat, misschien kan ik wel gelijk even inslaan nml.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
avotar schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Ik zit namelijk volgende maand een paar dagen in die Heimat, misschien kan ik wel gelijk even inslaan nml.
Ja bij de DM/ kaufland lidl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:27

greatgonzo

schit-te-rend!

bij DM meteen huismerk luiers meenemen... bevalt ons super goed... iets van 10 cent per luier.

Wij gebruiken enkel nog DM luiers overdag en voor de nacht een pamper.. omdat die iets meer vocht opneemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 12:46
Bij de DM inderdaad....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
avotar schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Niet moeilijk doen en gewoon op Amazon.de kopen. Maak er een Sparabo van dat je ze elke X maanden gratis laat bezorgen. Huidige aanbod:
Pampers Sensitive Feuchttücher, 1008 Tücher, 18er Pack (18 x 56 Stück) von Pampers EUR 13,47(EUR 0,01/Stück)Spar-Abo
Pampers Sensitive Feuchttücher, 672 Tücher, 12er Pack (12 x 56 Stück) von Pampers EUR 11,96(EUR 0,02/Tuch)Spar-Abo
Pampers Sensitive Feuchttücher, 2x (6 x 56 Stück) von Pampers EUR 9,79(EUR 0,01/Stück)Spar-Abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij de Dirk deze week (t/m za) Pampers Baby-dry of Active fit 4 voor €20,-

Bij AH in de Bonus: 2+1 gratis op alle Pampers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

de maat 4 baby dry komt dan op €0,20 per luier (bij 3x120 stuks )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

deze week 2e pak gratis bij Emte
geldt voor new born, baby dry pants, of premium proctection
http://folder.emte.nl/2017-46/page/10-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Pampers jumbopakken 47-70 stuks

Deze actie is alleen verkrijgbaar in de AH XL winkel
Alle varianten - combineren mogelijk - 2 pakken voor €29,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vanavond is er bij de Kruidvat een VIP-koopavond (je moet een klantenkaart hebben) van 17:00-20:00 waar o.a. een 1+1 actie is op "Pampers midpakken premium protection en midpakken baby dry pants".
Max 8 stuks :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2017 10:06 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Beetje inslaan en bij de derde klant is het op. Online hebben ze twee jumbopakken voor 38 euro. Dat komt redelijk overeen met de maandboxen qua aantal (afhankelijk van maat). Die kan je zoveel bestellen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Ik was bij t kruitvat laatst alles al op om 17.30

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Zojuist via Amazon.co.uk Prime maandabo afgesloten, 3 maandboxen Pampers Baby Dry 4+ besteld via Subscribe & Save (-20%) en vervolgens Prime geannuleerd waarbij je geen 7,99 hoeft te betalen. De vraag is nu of de S&S order ook geannuleerd wordt of toch doorschiet. In dat geval een nieuw loophole :p

Luiers komen op 18,5ct (€) per stuk trouwens, stuk duurder dan de 14ct die ik vorig jaar nog betaalde, maar nog steeds goedkoper dan Nederlandse acties.

[ Voor 20% gewijzigd door The Legend op 16-11-2017 14:27 ]

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:00
Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:05:
Vanavond is er bij de Kruidvat een VIP-koopavond (je moet een klantenkaart hebben) van 17:00-20:00 waar o.a. een 1+1 actie is op "Pampers midpakken premium protection en midpakken baby dry pants".
Max 8 stuks :P
Ik ben een keer bij zo'n extra koopavond geweest. Ze zullen mij daar op zo'n avond nooit meer zien!

Te weinig personeel, te weinig voorraad en teveel klanten waardoor je onnodig in de rij staat om maar de helft van wat op je boodschappenlijstje stond af te rekenen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ach, ligt misschien aan het filiaal maar gisteren gewoon geslaagd in Wateringen (rond 18:00). 4x 44 stuks maat 1, 4x 41 stuks maat 2. Totaal €35 kwijt voor 340 luiers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2017 14:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:25:
Zojuist via Amazon.co.uk Prime maandabo afgesloten, 3 maandboxen Pampers Baby Dry 4+ besteld via Subscribe & Save (-20%) en vervolgens Prime geannuleerd waarbij je geen 7,99 hoeft te betalen. De vraag is nu of de S&S order ook geannuleerd wordt of toch doorschiet. In dat geval een nieuw loophole :p

Luiers komen op 18,5ct (€) per stuk trouwens, stuk duurder dan de 14ct die ik vorig jaar nog betaalde, maar nog steeds goedkoper dan Nederlandse acties.
Dit werkt dus niet. Maar in plaats van de order te cancellen wordt stilzwijgend de 20% korting verwijderd.. order zelf maar gecanceld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Wehkamp: Pampers Premium Protection Maat 3, maandbox (204 stuks) voor €33,19 (16,3ct p/luier) met actiecode PAMPERSACTIE.

Let op: korting loopt sterk terug als je meerdere dozen tegelijk besteld. Kortingscode geldt uiteraard voor alle Pampers, maar de daadwerkelijke korting (max 40%) verschilt per type.

[ Voor 27% gewijzigd door The Legend op 21-11-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 23:20
Is die actie bij de Wehkamp of elders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Bij de Plus zijn de pampers 50% korting.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

The_Cure schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:16:
Is die actie bij de Wehkamp of elders?
Sorry, vergeten te vermelden. Wehkamp inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The Legend schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:48:
[...]

Sorry, vergeten te vermelden. Wehkamp inderdaad.
maat 5 babydry en active fit werken niet met deze code. kan nergens vinden wat de voorwaarden zijn, jij misschien?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Het lijkt erop dat hij alleen geldt voor Pampers Premium Protection en Baby-Dry Pants.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hvanlente
  • Laatst online: 05-04-2023
Pampers premium protection, verschillende maten bij Bol.com 50% korting

https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03
Best maf; de maat 4 pants zijn goedkoper dan de baby dry. 20 vs 22 cent p.s.

Dan weet ik t wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hvanlente schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:49:
Pampers premium protection, verschillende maten bij Bol.com 50% korting

https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html
Pff lekker verwarrend weer. Ik moet maat 5 hebben, dus klik op je link, kom ik bij 136 stuks voor € 32,50 uit. Zoek ik even later, zie ik ook 144 stuks voor € 37,85. Op beide staat "maandbox". Blijkbaar is die van 136 stuks goedkoper per luier (23,9 ct) dan de 144 stuks (26,3 ct), dus ga ik die maar nemen.

De billendoekjes zijn ook in de aanbieding bij Bol.com, en ook daar moet je goed kijken/rekenen welke nou het goedkoopst is....

edit: oh ik zie dat jouw link premium protection is, en de 144 stuks maandbox die ik noemde was Baby-dry. Blijft verwarrend.

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 24-11-2017 12:11 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.