Maar dat verklaart niet waarom woorden die er hetzelfde uit zien (suit, suite) anders worden uitgesproken en woorden die er anders uit zien (suite, sweet) hetzelfde worden uitgesproken.Kridri schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:27:
Het Engels heeft geen vaste beklemtonend deel van het woord zoals het Nederlands wel heeft. Hierdoor zijn er verschillende correcte manieren om een woord ui te spreken. Bron:leerkracht Engels 5e middelbaar.
Niet in het Amerikaans Engels. Nou kun je stellen dat Amerikaans verbasterd Engels is, maar het blijft Engels.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat zou te maken hebben met de Great vowel shift ergens rond 1100. Hierdoor werden fenotypen en genotypen verwisseld. Wat dit fenomeen verklaart. Want oud Engels word met dezelfde,klanken uitgesproken als hedendaags Nederlands. Heb ik me laten vertellen.HuHu schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:31:
[...]
Maar dat verklaart niet waarom woorden die er hetzelfde uit zien (suit, suite) anders worden uitgesproken en woorden die er anders uit zien (suite, sweet) hetzelfde worden uitgesproken.
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
Ik weet niet wat je van dat artikel moet geloven. Kan me moeilijk voorstellen dat een IT'er de term HTML niet kent.
RTFM!
Volgens mij is er anders maar 1 uitspraak mogelijk bij onionKridri schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:27:
Hierdoor zijn er verschillende correcte manieren om een woord ui te spreken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh-nie-jon, toch?.oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:44:
[...]
Volgens mij is er anders maar 1 uitspraak mogelijk bij onion
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
1 op de 10 Amerikanen, ik betwijfel of 1 op de 10 in de VS iets met IT van doen heeft._Moe_ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Ik weet niet wat je van dat artikel moet geloven. Kan me moeilijk voorstellen dat een IT'er de term HTML niet kent.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Of deze:_Moe_ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Tja sorry hoor maar dat wil er bij mij niet in. Wie kent er nou niet "software" en "USB"? Wat was de demografie, bejaarden?77% of respondents could not identify what SEO means. SEO stands for "Search-Engine Optimization"
27% identified "gigabyte" as an insect commonly found in South America. A gigabyte is a measurement unit for the storage capacity of an electronic device.
42% said they believed a "motherboard" was "the deck of a cruise ship." A motherboard is usually a circuit board that holds many of the key components of a computer.
23% thought an "MP3" was a "Star Wars" robot. It is actually an audio file.
18% identified "Blu-ray" as a marine animal. It is a disc format typically used to store high-definition videos.
15% said they believed "software" is comfortable clothing. Software is a general term for computer programs.
12% said "USB" is the acronym for a European country. In fact, USB is a type of connector.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
USB verbaast me niets, aangezien er ook de "USA" is... kan ik me van het meerendeel van die lui wel voorstellen dat ze denken dat usB een land is 
Blu-Ray vind ik dan vreemder.
Hoewel dat dan weer kan lijken op stingray?
Blu-Ray vind ik dan vreemder.
Hoewel dat dan weer kan lijken op stingray?
[ Voor 20% gewijzigd door Firesphere op 05-03-2014 09:48 ]
United States of Belgium? Zo heel gek is dat niet eens, eigenlijk...
We are shaping the future
Het was een onderzoek onder Amerikanen op een website voor kortingscoupons. De demografie is wellicht sub-optimaal qua opleidingsniveau, om het subtiel uit te drukken..oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:46:
[...]
Of deze:
[...]
Tja sorry hoor maar dat wil er bij mij niet in. Wie kent er nou niet "software" en "USB"? Wat was de demografie, bejaarden?
Verwijderd
Verplichte video:Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:49:
United States of Belgium? Zo heel gek is dat niet eens, eigenlijk...
Sowieso ligt het eraan hoe de vragen gesteld zijn.
Als je op die manier doorgaat kan ik me er wel iets bij voorstellen. Als je niet doorhebt dat het allemaal IT-gerelateerde termen zijn word je makkelijk op het verkeedre been gezet.Hoe groot is uw woordenschat?
Wat betekenen de volgende woorden en afkortingen:
1) USB
O Een land in het Midden Oosten
O Een geavanceerd medisch onderzoek
O Een soort computerverbinding
O Een juridische afkorting
Fijn, gisteren ochtend besteed aan het schrijven van een animatie in GSAP, werkt dat kennelijk niet in combinatie met SVG en IE9
Nu gezellig herschrijven dus in SnapSVG
Nu gezellig herschrijven dus in SnapSVG
[ Voor 3% gewijzigd door MoietyMe op 05-03-2014 10:16 ]
Altijd gevaarlijk om een schrijffout te maken in De Devschuur..oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:44:
[...]
Volgens mij is er anders maar 1 uitspraak mogelijk bij onion
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
F.West98 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:04:
Even een testje:
Poll: Hoe spreek je Boolean uit?
Boeliejen || Boelien
Misschien wat flauw van mij. Maar als iemand naar mij toekomt, en het over een "boelien" heeft, begrijp ik 'm echt niet! Als hij dan naar "dat true||false" ding zou verwijzen, dan schiet ik echt spontaan in de lach.
Flauw misschien, maar F.West, schaam je!
Flauw misschien, maar F.West, schaam je!
De grap is dat GateKeaper zich uren na de feiten alsnog een keer bescheurt om het kennelijk ontzettend hilarische gegeven dat sommige mensen (die hun kennis waarschijnlijk vooral uit geschreven bronnen halen) niet van elk woord de correcte uitspraak kennen in een taal die bekend staat om zijn inconsequente verbanden tussen spelling en uitspraak.
Ik garandeer niet dat het een goede grap is.
wut?Kridri schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:27:
Hierdoor zijn er verschillende correcte manieren om een woord ui te spreken. Bron:leerkracht Engels 5e middelbaar.
Het woord is bean en jellybean is een vorm van bean. Dus in de uitspraak kijk je naar bean en dat bevat niet meer dan 1 lettergreepKorben schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:32:
[...]
Niet in het Amerikaans Engels. Nou kun je stellen dat Amerikaans verbasterd Engels is, maar het blijft Engels.
Overigens kan er een discussie zijn over UK en US English, maar ik mag toch wel hopen dat het duidelijk is hoe bepaalde woorden worden uitgesproken?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Tjah, het voordeel van geschreven tekst. Je kan 't op je eigen moment lezen, en het vergaat niet.Dido schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:26:
[...]
De grap is dat GateKeaper zich uren na de feiten alsnog een keer bescheurt om het kennelijk ontzettend hilarische gegeven dat sommige mensen (die hun kennis waarschijnlijk vooral uit geschreven bronnen halen) niet van elk woord de correcte uitspraak kennen in een taal die bekend staat om zijn inconsequente verbanden tussen spelling en uitspraak.
bezig met een proof of concept om sessie data uit te wisselen tussen een ZendFramework2 en een Django app.
Reminds me waarom ik ZF2 kut vind
Reminds me waarom ik ZF2 kut vind
Ik heb weer een mailtje van een recruiter 
Wat zal ik er mee doen....
Verwijderd
Ik ben onlangs ergens een website tegengekomen waarmee je daarvoor leuke responses kan genereren: Klik.Firesphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:16:
Dat kan inderdaad ookVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:19:
[...]
Ik ben onlangs ergens een website tegengekomen waarmee je daarvoor leuke responses kan genereren: Klik.
Laten zien natuurlijkFiresphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:16:
Laten zien en hier een poll posten met wat te doen
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
De afsluitende zin ook 
Dat is het niet "ALTIJD", dat is het eerder NOOIT!
* Firesphere voegt weer een link-zin toe.
NEE!Verder altijd goed om even te linken.
* Firesphere voegt weer een link-zin toe.
En effe zeggen dat PHP kut is
Lekker op de bank
Lijkt me een beetje zinloos, aangezien het om een RoR vacature zou moeten gaan.
Een factuur sturen voor de tijd die je hebt gebruikt voor het lezen van het bericht?
Zoiets?Beste <voornaam recruiter>,
Mijn naam is Henk en ik ben in dienst van Firesphere Resourcing Services (FRS) als Chief Recruiting Officer. Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik je op zo'n directe manier benader. Voor een grote klant ben ik namelijk op zoek naar een Senior Local And Abroad Facilitator, ik heb je profiel gezien op LinkedIn en ik denk dat jij de geknipte persoon bent voor deze positie!
Als Senior Local And Abroad Facilitator ben je verantwoordelijk voor het regelen van allerhande facilitaire en ondersteunende zaken op de hoofdvestiging van ons bedrijf in Varsseveld, alsmede voor de faciliteiten en ondersteuning in onze nevenvestigingen in Hoogezand-Sappemeer, Ouddorp en Margraten. Uiteindelijk zal ook onze vierde vestiging te Hollum onder je verantwoordelijkheden komen te vallen, naar verwachting opent deze vestiging halverwege 2017.
De positie biedt goede carrièremogelijkheden, waarbij een leidinggevende functie in het verschiet ligt. De ideale kandidaat heeft een can do-mentaliteit, heeft geen 9-tot-5 mentaliteit en is ook bereid om in avonden of weekenden te werken. Overwerk of werk op lokatie is niet uit te sluiten, maar hiervoor word je rijkelijk gecompenseerd.
Het aanbod betreft een voltijdsbaan (40 u/week, exclusief reistijd) tegen een marktconform salaris, waarbij je 10 vakantiedagen per jaar krijgt toegekend op door je direct leidinggevende aan te wijzen dagen.
Graag hoor ik van je of je interesse hebt in deze positie. Als dat niet zo is, zou ik het heel erg op prijs stellen als je me in contact brengt met een collega of vriend die dat misschien wel is.
Daarnaast: even linken is altijd goed, toch?
Met vriendelijke groet,
Henk de Graver
Firesphere Resourcing Services
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Maar.... jij heet toch Alex)?
Dat hoeven zij toch niet te weten?
Wel jammer dat er weer een heel nieuw profiel voor moet worden aangemaakt, of je eigen profiel te bevuilen.
Verder een mooi bericht natuurlijk!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Team Explorer zei ik toch ookAlex) schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:27:
[...]
Server Explorer is niet voor TFS, maar voor verbindingen met databases, Azure, enz. Bedoel je de Team Explorer?
De enige TFS-gerelateerde optie die ik zie wanneer ik dat Gitproject open heb is 'Connect to Team Foundation Server...' en zodra ik dat doe sluit VS het project. Als ik het project heropen wordt de verbinding met TFS weer verbroken
Ben je al bezig met het koppelen van je mail-generator met de linkedin api? Om automatisch response te sturen op recruiters?
Als je dat voor elkaar hebt, kan je ook vrij eenvoudig een virtuele "Resourcing Services" opzetten. En inderdaad, gewoon via 1 linkedin profiel (geautomatiseerd) namens anderen reageren op de recruiters.
Misschien dat ze 't dan eens afleren.
Waar is "seriously" en waarom zou ik jou daarheen brengen?
Verwijderd
.oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:19:
Fix jij die "GoT topic extension for Chrome" nou maar eens..oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:19:
Even vermelden dat je ook prima encyclopediën kan inspreken, met linkje natuurlijk.Firesphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:16:
RTFM!
Niks vervelender dan een internetprovider die zegt dat ze internetverbinding gaan upgraden naar glasvezel. Om vervolgens de deadline te verplaatsen elke keer als het zo ver is
Dat heeft Chrome al voor mij gedaanGateKeaper schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:24:
[...]
Fix jij die "GoT topic extension for Chrome" nou maar eens.
Homo's.
Wat bedoel je?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Dat je tegenwoordig geen extensions buiten de store om kunt installeren, ook niet handmatig.
Al een week vrolijk builds naar TestFlightApp aan het uppen, maar vandaag zonder enige wijziging van mijn kant is het ineens allemaal gesigned met een Developer account terwijl de settings nog het zelfde zijn?
iOS developer
Het is overgenomen door Apple, dus het zou kunnen dat Apple TestFlightApp aan haar systemen heeft gekoppeld.BikkelZ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:44:
Al een week vrolijk builds naar TestFlightApp aan het uppen, maar vandaag zonder enige wijziging van mijn kant is het ineens allemaal gesigned met een Developer account terwijl de settings nog het zelfde zijn?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
http://www.dumpert.nl/med...e_voice_of_wikipedia.htmlHMS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:17:
Over uitspraak gesproken, ik moest gelijk aan mijn favoriete wiki pagina denken.
Wikipedia: Eiersnijder
Klik vooral eens op 'beluister'
Is er ook geen map in de Program Files of AppData waar je de .rcx-bestanden (denk ik) kunt dumpen?.oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:40:
Dat je tegenwoordig geen extensions buiten de store om kunt installeren, ook niet handmatig.
Dat was het altijd al, je moest devices eerst registreren bij Apple en daarna kon je ze pas toevoegen in TestFlight. Maar als ik een App Archive build met Release die op Ad Hoc staat zou ik dus geen gemekker over een Developer certificate moeten krijgen.Kobus Post schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:45:
[...]
Het is overgenomen door Apple, dus het zou kunnen dat Apple TestFlightApp aan haar systemen heeft gekoppeld.
iOS developer
Dat hebben ze er tegenwoordig uit gesloopt, te veel malwarebakkers die dat truucje ook door hadden.hylke94 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:47:
[...]
Is er ook geen map in de Program Files of AppData waar je de .rcx-bestanden (denk ik) kunt dumpen?
Jammer.Maar anders was de nieuwe beveiliging wel heel makkelijk te omzeilen idd.Gleighton schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Dat hebben ze er tegenwoordig uit gesloopt, te veel malwarebakkers die dat truucje ook door hadden.
Oh, ik dacht dat je je extensie gewoon in de store had zitten.oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:40:
Het antwoord op deze is wel echt creatief
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
En ik maar denken dat ik toch echt getrollt werd toen ik de wikipedia link voor het eerst hoorde.
Ik bedoel, dat kan toch niet serieus 'echt' zijn. Enter Man bijt Hond. Waar die lui toch altijd die snuiters vandaan halen
Daarentegen heeft ons huis 2.5 jaar te koop gestaan. Dus het geldt alleen voor specifieke gewilde huizen.Waster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:14:
Collega van mij die in Utrecht woonde had binnen paar weken ook zijn huis verkocht boven de vraagprijs en was zijn nieuwe huis aan het verbouwen. Dus je bent niet de enige met dat 'probleem'. Kennelijk is Utrecht erg gewild.
https://niels.nu
Je zegt dus eigenlijk dat gewilde huizen heel gewild zijn in UtrechtDus het geldt alleen voor specifieke gewilde huizen
Moet werken met Sabre, zo'n systeem waar je vakanties en vluchten in boekt, nog nooit zoiets ingewikkelds gezien
Klopt, tegen iemand die stelt dat heel Utrecht erg gewild is.oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:55:
Je zegt dus eigenlijk dat gewilde huizen heel gewild zijn in Utrecht
https://niels.nu
Haha, ik dacht eigenlijk dat 'ie het expres deed, maar hij heeft blijkbaar echt zo'n stem.
Overigens, die video heeft 59 views vandaag. Zou dat allemaal Coffee Corner-verkeer zijn
Firesphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:57:
[...]
Wikipedia: Bert en Ernie
Beluister deze maar eens.
Oh good luckMegamind schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:58:
Moet werken met Sabre, zo'n systeem waar je vakanties en vluchten in boekt, nog nooit zoiets ingewikkelds gezien
Nothing to see here!
Had er al moeite mee om in te loggenRutix schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:14:
[...]
Oh good luck. Wij moeten daar binnenkort ook tegen praten. Vond het nog nieteens zo heel complex
andere DCS hosts zijn veel complexer.
[ Voor 7% gewijzigd door Megamind op 05-03-2014 17:17 ]
Lekker knutselen met standaarden uit de jaren '80.
Je mag blij zijn dat Sabre nog webservices heeft. Sommige hosts zijn nog gewoon terminal screensMegamind schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:16:
[...]
Had er al moeite mee om in te loggenWil iets met de SDK gaan doen maar voor nu moet ik al die formats e.d. gaan bestuderen. Moet wel zeggen dat de prijzen wel beter zijn dan online
En ze hebben best goede documentatie vergeleken bij andere
[ Voor 7% gewijzigd door Rutix op 05-03-2014 17:22 ]
Nothing to see here!
Op een interessant plakje code in het .NET framework gestuit. Ik was wat aan het spelen met SingleOrDefault en FirstOrDefault en constateerde dat Single volgens mij niet helemaal optimaal is gemaakt. 
Zelf had ik verwacht dat Single (of SingleOrDefault) meteen zou klappen als er een 2de match wordt gevonden... Deze constructie doorloopt de hele verzameling en constateert pas op het einde dat er meerdere matches zijn...
Vreemd... Iemand enig idee waarom het zo zou zijn opgelost? Ik zou namelijk rond regel 9 een check hebben gemaakt of de count al groter dan 0 was en in dat geval de error opwerpen...
Overigens lijkt First/FirstOrDefault wel "slim" te zijn en direct bij de eerste hit een result terug te gooien...
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| public static TSource Single<TSource>(this IEnumerable<TSource> source, Func<TSource, bool> predicate) { if (source == null) throw Error.ArgumentNull("source"); if (predicate == null) throw Error.ArgumentNull("predicate"); TSource result = default(TSource); long count = 0; foreach (TSource element in source) { if (predicate(element)) { result = element; checked { count++; } } } switch (count) { case 0: throw Error.NoMatch(); case 1: return result; } throw Error.MoreThanOneMatch(); } |
Zelf had ik verwacht dat Single (of SingleOrDefault) meteen zou klappen als er een 2de match wordt gevonden... Deze constructie doorloopt de hele verzameling en constateert pas op het einde dat er meerdere matches zijn...
Overigens lijkt First/FirstOrDefault wel "slim" te zijn en direct bij de eerste hit een result terug te gooien...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Is dat met een decompiler of Reference source? Laatste keer dat ik die bekeek (decompiled) stopte die namelijk wel meteen bij een tweede match. Dat is ook hoe bv EF werkt, die gebruikt een LIMIT 2 om ze zien of het 'single' is.
Volgens mij heeft hij die uit reference source getrokken, maar het zou zowaar ook een decompile actie van R#/Dotpeek kunnen zijn.RobertMe schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:32:
Is dat met een decompiler of Reference source? Laatste keer dat ik die bekeek (decompiled) stopte die namelijk wel meteen bij een tweede match. Dat is ook hoe bv EF werkt, die gebruikt een LIMIT 2 om ze zien of het 'single' is.
Net even met dotPeek gekeken en zag hetzelfde, dit is hoe het (klaarblijkelijk) wordt opgelost in Enumerable.cs (de extensies van IEnumerable binnen .NET 4.0).
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
*woopsie* PEBCAKBikkelZ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:44:
* BikkelZ moet ook de tekst lezen en niet alleen de screenshots in het vervolg
iOS developer
Er zit ook al een verschil tussen de twee overloads. Ik ben met je eens dat een throw zodra op regel 28 count boven de 1 gaat mogelijk sneller is. Maar goed, het blijft een zoekmethode die in O(n) gaat.Gertjan. schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:27:
Op een interessant plakje code in het .NET framework gestuit. Ik was wat aan het spelen met SingleOrDefault en FirstOrDefault en constateerde dat Single volgens mij niet helemaal optimaal is gemaakt.
*snip *
Zelf had ik verwacht dat Single (of SingleOrDefault) meteen zou klappen als er een 2de match wordt gevonden... Deze constructie doorloopt de hele verzameling en constateert pas op het einde dat er meerdere matches zijn...Vreemd... Iemand enig idee waarom het zo zou zijn opgelost? Ik zou namelijk rond regel 9 een check hebben gemaakt of de count al groter dan 0 was en in dat geval de error opwerpen...
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| public static TSource SingleOrDefault<TSource>(this IEnumerable<TSource> source) { if (source == null) throw Error.ArgumentNull("source"); IList<TSource> list = source as IList<TSource>; if (list != null) { switch (list.Count) { case 0: return default(TSource); case 1: return list[0]; } } else { using (IEnumerator<TSource> e = source.GetEnumerator()) { if (!e.MoveNext()) return default(TSource); TSource result = e.Current; if (!e.MoveNext()) return result; } } throw Error.MoreThanOneElement(); } public static TSource SingleOrDefault<TSource>(this IEnumerable<TSource> source, Func<TSource, bool> predicate) { if (source == null) throw Error.ArgumentNull("source"); if (predicate == null) throw Error.ArgumentNull("predicate"); TSource result = default(TSource); long count = 0; foreach (TSource element in source) { if (predicate(element)) { result = element; checked { count++; } } } switch (count) { case 0: return default(TSource); case 1: return result; } throw Error.MoreThanOneMatch(); } |
Misschien omdat hij geoptimized is voor gevallen waar er maar 1 in zit? Een conditional is altijd een beetje scary en zou slomer zijn voor de gevallen waar er maar 1 is..Gertjan. schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:40:
[...]
Volgens mij heeft hij die uit reference source getrokken, maar het zou zowaar ook een decompile actie van R#/Dotpeek kunnen zijn.
Net even met dotPeek gekeken en zag hetzelfde, dit is hoe het (klaarblijkelijk) wordt opgelost in Enumerable.cs (de extensies van IEnumerable binnen .NET 4.0).
Wat ik zelf weer raar vind is dat .Where(stuff).Single() sneller is dan .Single(stuff)
[ Voor 7% gewijzigd door Rutix op 05-03-2014 17:52 ]
Nothing to see here!
LOL, ik ben in één klap multi-multi-miljonair:
Eerder een afzetter, €488.543.38 per download!Avalaxy schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:52:
LOL, ik ben in één klap multi-multi-miljonair:
[afbeelding]
Als ik Firefox moet geloven heb ik vandaag een PDF van zo'n 17 TB gedownload via 3G, dat is best wel knap.
Verwijderd
Daar gaan je spaarcenten.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:00:
Als ik Firefox moet geloven heb ik vandaag een PDF van zo'n 17 TB gedownload via 3G, dat is best wel knap.
Ja, dat kan nooit natuurlijk. Het zal wel 4G zijn geweest.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:00:
_js_ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:06:
[...]
Ja, dat kan nooit natuurlijk. Het zal wel 4G zijn geweest.
Verwijderd
Je zal het iets minder knap vinden als je de rekening gepresenteerd krijgt. Ik was laatst in Frankrijk en had daar ook even mijn mobiel internet opgezet: 3MB = 12 euro.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:00:
Ik zie dat ik me een orde van grootte vergist heb, het moest 17 exabyte zijn.
35 MB in Zwitserland voor € 2. Vodafone Dagbundel op ReisVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:08:
[...]
Je zal het iets minder knap vinden als je de rekening gepresenteerd krijgt. Ik was laatst in Frankrijk en had daar ook even mijn mobiel internet opgezet: 3MB = 12 euro.
Over dat Single(predicate) verhaal is het inderdaad sneller om .Where(predicate).Single() te gebruiken.
Meer info:
http://edulinq.googlecode...s/11-FirstSingleLast.html
Bron: https://connect.microsoft...o/feedback/details/639955However, as the perf benefit to be had here would be limited to Single's error case, this issue currently falls just below our bug triage cut line. We're marking the issue Won't Fix to indicate that we're not currently tracking to fix this issue in the next release of Visual Studio. We'll reactivate this bug over the next year if we get further than expected through our bug triage list, or if we revisit the bug for the following release.
Meer info:
http://edulinq.googlecode...s/11-FirstSingleLast.html
Nothing to see here!
FEEST
Ik ben geselecteerd in die Samsung wedstrijd van Tweakers! (die zeef hier zat te spammen).
In theorie heb ik nu 20% kans op €10.000
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Tja, er was volgens mij ook weinig animo voor. Vond het een goede actie, maar iets te kort dag. Tijd had ik misschien nog wel kunnen vinden, maar voor een idee kwam vandaag iets te snel
. Ik laat het wel weten als ik volgende week echt een killer-app heb bedacht
.
Nee die kans is 50%F.West98 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:18:
![]()
FEEST
Ik ben geselecteerd in die Samsung wedstrijd van Tweakers! (die zeef hier zat te spammen).
In theorie heb ik nu 20% kans op €10.000
De laatste tijd wel vaker met 3rd party acties hier op Tweakers. Elke keer op het laatste moment met bar weinig informatie. Sowieso hou ik al niet van acties met een "kans op" wat geld. Sure, 10k lijkt een leuk bedrag maar je weet dus geen ene moer. Het is natuurlijk wel weer een super leuke kans voor sommige om dit op je CV te zetten dat je voor hun een App hebt gemaakt.Chris7 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:20:
Tja, er was volgens mij ook weinig animo voor. Vond het een goede actie, maar iets te kort dag. Tijd had ik misschien nog wel kunnen vinden, maar voor een idee kwam vandaag iets te snel. Ik laat het wel weten als ik volgende week echt een killer-app heb bedacht
.
Enige challenge die leuk is is die van KLPD, al heb je niks aan de prijs
Welke challenge? Heb er op de frontpage niets over gezien.
Zeef kwam 'm hier gisteren nog adverteren:Avalaxy schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:54:
Welke challenge? Heb er op de frontpage niets over gezien.
zeef schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:48:
Voor devvers die zich vervelen en donderdagmiddag vrij kunnen maken wellicht een interessant topic: [ADV] Win 10.000 euro met de Samsung App Developer Challenge
Dat dus. Hoewel in dit geval de Galaxy S5 en Gear pas net zijn aangekondigd, dus waarschijnlijk kon het daarom niet eerder.Douweegbertje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:30:
[...]
De laatste tijd wel vaker met 3rd party acties hier op Tweakers. Elke keer op het laatste moment met bar weinig informatie. Sowieso hou ik al niet van acties met een "kans op" wat geld. Sure, 10k lijkt een leuk bedrag maar je weet dus geen ene moer. Het is natuurlijk wel weer een super leuke kans voor sommige om dit op je CV te zetten dat je voor hun een App hebt gemaakt.
[ Voor 73% gewijzigd door Chris7 op 05-03-2014 19:10 ]
Die bug kwam ik vorige week ook tegen, Fx beweert dat het precies 16 exabyte is (dus 17.xxx.xxx.xxx.xxx kilobyte), niet geheel toevallig de maximale bestandsgrootte in NTFS.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:09:
Ik zie dat ik me een orde van grootte vergist heb, het moest 17 exabyte zijn.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
om niets te winnen #persimist
ora et labora
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.