I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Waarom niet?Firesphere schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:54:
[...]
* Firesphere gaat geen generator schrijven hiervoor.
Heb je mijn documentatie-werk wel eens gelezen?TheNephilim schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:56:
[...]
Waarom niet?Met af en toe wat codevoorbeelden en dergelijke
Probeer eens, tot je het zat bent
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nee hoor, maar bedankt voor je kritische blik. De gene die wel het cognitieve vermogen hebben voor mijn vraag hadden al gereageerd, en toevallig had ik net al een telefoontje gehad van een tekstschrijfster die aan de slag gaat en ik heb mijn teksten morgenmiddag binnenDido schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:48:
Wat bedoel je met "teksten"? Ik vermoed dat enige positieve respons die je kunt verwachten toch in zeer grote mate afhankelijk is van de verdere invulling van het an sich toch vrij vage idee van "teksten".
Ik wilde gewoon even ranten, niet jullie alles 100% duidelijk maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 04-03-2014 17:02 ]
Nothing to see here!
Heb vorig jaar een bureaustoel gekocht, de gasveer die erin zit, zit nu alweer los, waardoor je dus het gevoel hebt dat je op een stok aan het balanceren bent.
150 euro voor een bureaustoel, en je hebt dus nog steeds crap!
Snap ik, maar als iemand iets post maakt ons dat natuurlijk wel nieuwsgierigDouweegbertje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:00:
Ik wilde gewoon even ranten, niet jullie alles 100% duidelijk maken.
https://niels.nu
Er zijn genoeg mensen die suggereren dat je niet voor onder de 500 euro een fatsoenlijk bureaustoel kan kopen (zegt hij terwijl hij al 5 jaar op een prima ikea bureaustoel zit van 40 euro oid)D-Raven schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:08:
Godverdo...
Heb vorig jaar een bureaustoel gekocht, de gasveer die erin zit, zit nu alweer los, waardoor je dus het gevoel hebt dat je op een stok aan het balanceren bent.
150 euro voor een bureaustoel, en je hebt dus nog steeds crap!
Ook met gasveer ?Gropah schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:41:
[...]
Er zijn genoeg mensen die suggereren dat je niet voor onder de 500 euro een fatsoenlijk bureaustoel kan kopen (zegt hij terwijl hij al 5 jaar op een prima ikea bureaustoel zit van 40 euro oid)
Er zit een veermechanisme in, of dat een gasveer is, dunno. Denk het eigenlijk niet.
edit: stoel is in hoogte verstelbaar en dempt trilling, dus zou ook best kunnen van wel... Really dunno dus
[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 04-03-2014 18:48 ]
Vroegáh met mijn stages achter vele PC's gezeten, en dan op de stoel die daar stond, ook dus van de dure directeurs. Uiteidenlijk maar heel weinig goede stoelen tegen gekomen.
Een zitbal is misschien iets voor op de zaak, maar voor thuis, meh.Firesphere schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:52:
pomtiedom *zitbal*
Al heb ik op de zaak dan weer een hele goede bureaustoel. Alleen hangt daar een prijskaartje aan welke ik in prive sferen er niet voor over heb
iOS developer
MueR schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:17:
[...]
Dat is geen sport. De sport is jou op zo'n manier beledigen dat je de belediging ook begrijpt.
Ik zie'm nu pas en ik ben diep beledigtd
Hier zit ik ook een beetje over te denken. Laatst even een uurtje staand geprogrammeerd en dat beviel eigenlijk wel. Het is alleen wel minder ergonomisch als ik er een laptop voor gebruik ivm zittend en een laptopBikkelZ schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:05:
Ik zit al een tijdje te wikken over een staand bureau. Zit tegenwoordig 60-70 uur per week code te kloppen en ik beweeg gewoon niet meer.
Oftwel, beter zit je gewoon en beweeg je om het half uur/ uurBij langdurig staan (langer dan 1 uur achter elkaar) pompen de beenspieren het bloed niet meer richting hart. Het blijft hangen, wat kan leiden tot gezwollen enkels en spataderen in de benen. Naast problemen met de doorbloeding hebben werknemers met een staand beroep ook opmerkelijk vaak rugklachten en klachten aan de gewrichten van heup en knie.
[ Voor 8% gewijzigd door Douweegbertje op 04-03-2014 19:13 ]
Aangezien ik'm nu net pas zag, snap ik'm ook nu net pas.
Gelukkig zit hier de Appie op 10 minuten lopen. Da's al gauw 20 minuten beweging per dagBikkelZ schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:05:
...ik beweeg gewoon niet meer.
Dat snap ik, maar misschien duurde het echt die 4 uur totdat je hem doorhad, en dan is die bewering ook gelijk waarFiresphere schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:14:
[...]
Aangezien ik'm nu net pas zag, snap ik'm ook nu net pas.
Op kantoor scroll ik vaak wat meer direct door naar de laatste berichten zonder alles te lezen. En het is amper 1 pagina verder voor mijChris7 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:18:
[...]
Dat snap ik, maar misschien duurde het echt die 4 uur totdat je hem doorhad, en dan is die bewering ook gelijk waar. Dat jij nu na een aantal pagina's zegt dat je 'm nu pas ziet, tja...
Dus ja, ik zag'm nu pas. Maargoed, zullen we anders doen alsof? Dan heb jij iets om te lachen
Gaan we doenDouweegbertje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:25:
Ik zou er gewoon nog 5 reacties aan toewijden om het lekker awkward te houden.
True, waarom reageer ik FFS eigenlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 04-03-2014 19:26 ]
Hebben we ook weer iets erbij voor het maandelijkse rondje
Het was ook verder absoluut niet serieus bedoelt ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Chris7 op 04-03-2014 19:32 ]
De stoel waar ik nu op zit was ook zoiets en kwam bij office center vandaan. Geen problemen mee, alles lekker vast. Enigste wat wellicht een 'probleem' is, is dat het geld duidelijk niet naar de bekleding is gegaan. Dat is van dat nepleer en vertoont nu na een jaar of twee barstjes. Is dus uitgedroogd. En het zitvlak begint wat te slijten, maar dat kan je zelf ook wel fixen als je een beetje handig bentD-Raven schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:08:
[...] 150 euro voor een bureaustoel, en je hebt dus nog steeds crap!

Zit nu na een paar jaar nog als in het begin, alleen de stof mag wel een keer vervangen worden (vind ik wel zo fris).
Na 1,5 jaar was ik er helemaal zat van, dus via ChairRepair een nieuwe, stevige, gasveer er in laten zetten. Ook gelijk nieuwe wieltjes er onder, waardoor deze weer helemaal soepel rijd.
Kost een paar centen, maar is de beste aankoop van dat jaar geweest.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Bij goede staande werkplekken kun je ook naar blieven gaan zitten (op ene barkruk-achtige constructieDouweegbertje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:13:
FYI
[...]
Oftwel, beter zit je gewoon en beweeg je om het half uur/ uur
Verwijderd
Bij ons op kantoor hebben we peperdure stoelen (dat idee heb ik toch) maar ze zitten voor geen meter. Geef mij maar een gewone standaard tafel met een eenvoudige stoel, dan wordt er af en toe ook nog eens recht gestaan omdat je je achterste begint te voelen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:22:
Bij ons op kantoor hebben we echt fijne stoelen maar bij de klant zijn het van die 'el cheapo' bureau stoelen
Ik hou van eenvoud, gewoon omdat ik er de voordelen van inzie
RTFM!
Kan iemand me wat inspiratie/motivatie geven?
Inhoud of layout?Firesphere schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:35:
Tijd om m'n site eens bij te werken.
Kan iemand me wat inspiratie/motivatie geven?
RTFM!
framework
.NET Framework
Overigens, Markus FTW
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Aangezien ik vrij constant op de development branch werk, bijna wekelijks ja.
Al mijn projecten gaan op Microsoft TFS bij MS zelf. Enkel de Androidapp gaat op Github. Dus ja, sure, ik ben echt een javaholic
Dat zei ik ook alF.West98 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:01:
Die Github ding klopt niet echt bij mij
Al mijn projecten gaan op Microsoft TFS bij MS zelf. Enkel de Androidapp gaat op Github. Dus ja, sure, ik ben echt een javaholic
Mijn Java en C++ zooi staat allemaal niet op github omdat het eigendom is van m'n werkgever, niet van mij. En zo nog een paar dingen in Python die ik gewoon (nog) niet wil publiceren. etc. etc. etc.
Vandaar dus de disclaimer
ICT vervangt in een eerdere les projectorfilter, even later is beeld helemaal roze (geen verband overigens, testbeeld (zonder PCsignaal) was wel goed).
Ik dacht: kabel, gpu of aansluiting. Aansluiting goed geprobeerd, werkte niet.
Leraar laat ICT komen.
Eerste actie: Kabels controleren (goed!). Daarbij de hele PC laten uitvallen door per ongeluk de power er ook uit te halen (tja, Mac mini's in een nog mini-erig kastje met veel kabels, gaat niet goed). Daarna kreeg hij ineens dat 'testbeeld' op de beamer 'wat hij niet kende'. Hij beamer resetten (kabel eruit en erin). Geen resultaat, moest code invoeren (tegen diefstal, iedereeen kent die (*roffel* 0000 maar dan in andere volgorde)). Kende hij niet. Hij bellen naar andere mensen. Die zeggen de code, hij vult in, en ja hoor, weer het testbeeld.
Hij laat de andere ICTmensen toch maar komen, 'dit had hij nog nooit meegemaakt'. ICTmannetje komt: "Zet de PC tenminste aan". En jawel, alles doet het gewoon
Waarschijnlijk softwarefoutje ofzo, of toch een stomme aansluiting, maar hij had dus helemaal de PC niet meer opgestart. Kom op.
/rant

Het is een beetje knullig, maar kan de beste overkomen.F.West98 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:12:
Oh, terugkomend op mijn comment van laatst dat onze ICT op school 'incompetent' zou zijn. OK, dus niet incompetent. Maar wel slecht. Althans, sommigen. Voorbeeld van vandaag:
ICT vervangt in een eerdere les projectorfilter, even later is beeld helemaal roze (geen verband overigens, testbeeld (zonder PCsignaal) was wel goed).
(...)
/rant
Ik heb een projectje waar ik een lokale Git-repository voor heb gemaakt via VS2013. Nu wil ik ditzelfde project in TFS zetten, maar ik kon gewoon niet vinden hoe dit moest.
We are shaping the future
Oftewel "vraag de leerlingen, die weten het beter dan de stagair" (niet ik, maar genoeg anderen).Firesphere schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:14:
Oftewel "stuur de stagiair, zo ingewikkeld is het niet"
En niet mij. Ik ben het zat om mensen te helpen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zelfs al was je de meest getalenteerde potentiele sysadmin ever. Je blijft met je poten van het systeem af. Voor een heel simpele reden die je hopelijk zelf kan bedenken.F.West98 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:22:
[...]
Oftewel "vraag de leerlingen, die weten het beter dan de stagair" (niet ik, maar genoeg anderen).
En niet mij. Ik ben het zat om mensen te helpen
Valt wel mee toch? Je moet alleen met erg weinig genoegen nemen
Server Explorer is niet voor TFS, maar voor verbindingen met databases, Azure, enz. Bedoel je de Team Explorer?Megamind schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:19:
Server Explorer window gebruiken?
De enige TFS-gerelateerde optie die ik zie wanneer ik dat Gitproject open heb is 'Connect to Team Foundation Server...' en zodra ik dat doe sluit VS het project. Als ik het project heropen wordt de verbinding met TFS weer verbroken
En je ondertussen blauw betalen. Voor meer huur dan mijn huidige hypotheekkosten heb ik amper de helft van mijn huidige huisFiresphere schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:26:
[...]
Valt wel mee toch? Je moet alleen met erg weinig genoegen nemen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nu weet ik ook wel, dat je hypotheek kosten niet de enige kosten zijn van een huis, maar zelfs dan nog is het vele malen goedkoper.
Krijg je van die code van "nou als de hoogte meer is dan de breedte en de device zegt dat hij toch horizontaal is dan moet je maar de breedte als de hoogte nemen en de hoogte als de breedte"
iOS developer
Poll: Hoe spreek je Boolean uit?
• Boeliejen
• Boelien
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wist je het al?
• Ja
• Nee
Ja dat ga je dan wel denken
@ hierboven: boolean heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad. Veel verrassender vond ik "integer". En over "char" zijn de meningen verdeeld.
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 04-03-2014 22:11 ]
Testje Engelse uitspraak? Volgens mij is er niets vreemds aan de correcte uitspraak?F.West98 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:04:
Even een testje:
Poll: Hoe spreek je Boolean uit?
• Boeliejen
• Boelien
[afbeelding]
spoiler:Boeliejen
Poll: Wist je het al?
• Ja
• Nee
[afbeelding]
Ik wist het echt niet.HuHu schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:11:
[...]
Testje Engelse uitspraak? Volgens mij is er niets vreemds aan de correcte uitspraak?
Wikipedia: Eiersnijder
Klik vooral eens op 'beluister'
Integer, Query, SQL, cache etc..etc.
Komt door de heer Boole, waarna het vernoemd is. Hij was de grondlegger voor de boolse logica. Het type is naar hem vernoemd, de Boolean
HMS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:17:
Over uitspraak gesproken, ik moest gelijk aan mijn favoriete wiki pagina denken.
RTFM!
http://upload.wikimedia.o...escoop_Hubble-article.oggHMS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:17:
Over uitspraak gesproken, ik moest gelijk aan mijn favoriete wiki pagina denken.
Wikipedia: Wolfe+585, Senior
Volgens mij is de oorsprong niet eens zo relevant. Noem eens een Engels woord van meerdere lettergrepen eindigend op -ean dat je niet uitspreekt als "iejun"Gropah schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:18:
[...]
Komt door de heer Boole, waarna het vernoemd is. Hij was de grondlegger voor de boolse logica. Het type is naar hem vernoemd, de Boolean
Verwijderd
Integer, char, array, sql, ....oisyn schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:08:
[...]
Ja dat ga je dan wel denkenwe snappen er niets van.
@ hierboven: boolean heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad. Veel verrassender vond ik "integer". En over "char" zijn de meningen verdeeld.
In-te-ger, gar, urray, es-que-el (hoewel ik persoonlijk nog steeds voor seakwel ben, maar dat is oude zegswijze)
Integer: intedzjer (niet: integger), character: kèrakter, char: tsjar. IMHO..oisyn schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:08:
boolean heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad. Veel verrassender vond ik "integer". En over "char" zijn de meningen verdeeld.
Gebruiken de Engelsen wel de 'ch'-klank zoals het Nederlands die kent (als in lach, afgezien van het Iers/Schotse loch)? Ik huiver altijd bij het horen van "varchar" op z'n Nederlands, dat moet gewoon "vartsjar" zijn.
Daar was ook een topic (HK) over. Wikipedia: Aardappelstamper
Afvragen is een groot woord. Ik snap het wel, maar begrijp het niet, zeg maar.Dido schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:30:
Je vraagt je nu af waarom mensen die geen zelfkritiek hebben geen zelfkritiek hebben, waarom slechte programmeurs die denken dat ze goed zijn niet die dingen doen die goede programmeurs als vanzelfsprekend beschouwen.
Heeft iemand behoefte aan een testserver en bot die random moves doet voor de Conquest-contest van www.theaigames.com, in C#? Dan kan ik die wel even opschonen en op GitHub zetten.
[ Voor 44% gewijzigd door CodeCaster op 04-03-2014 23:27 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
My favorite programming language is solder.
Dat klopt sowieso, Utrecht is het minst geraakt in de huizencrisis. Maar het huis hiernaast stond een jaar te koop. Hier in de straat staat verder nog een huis alweer een tijdje te koop. We zitten nog redelijk boven de taxatiewaarde, we staan compleet perplex van dat hoogste bod.Waster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:14:
Collega van mij die in Utrecht woonde had binnen paar weken ook zijn huis verkocht boven de vraagprijs en was zijn nieuwe huis aan het verbouwen. Dus je bent niet de enige met dat 'probleem'. Kennelijk is Utrecht erg gewild.
Boolean speek je toch niet uit als boelijun maar als boelijan?.oisyn schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:24:
[...]
Volgens mij is de oorsprong niet eens zo relevant. Noem eens een Engels woord van meerdere lettergrepen eindigend op -ean dat je niet uitspreekt als "iejun"
edit: nah misschien wel als un
[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 04-03-2014 22:37 ]
Wikipedia: Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116
en natuurlijk:
Wikipedia: Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu
[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 04-03-2014 22:55 ]
Ocean, jellybean,.oisyn schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:24:
[...]
Volgens mij is de oorsprong niet eens zo relevant. Noem eens een Engels woord van meerdere lettergrepen eindigend op -ean dat je niet uitspreekt als "iejun"
Wikipedia: Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu
--edit-- F.West heeft zijn eerdere bericht bewerkt en daar deze al in gepost.
[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 04-03-2014 23:04 ]
gar? wut?Gropah schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:30:
[...]
In-te-ger, gar, urray, es-que-el (hoewel ik persoonlijk nog steeds voor seakwel ben, maar dat is oude zegswijze)
Kende al wel de chjar en kar, maar gar?
VargarCaelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:43:
[...]
gar? wut?
Kende al wel de chjar en kar, maar gar?
Heh. Morgen weer eens langs bij het stagebedrijf, al 2 weken dat ik ze nog gezien heb
omdat ik van thuis uit mag werken
Volgens mij is alleen rauter correct. Geen idee hoe je VARCHAR correct uitspreekt. Als je de uitspraakt van de twee woorden waaruit het opgebouwd is zou nemen zou het varkér zijn maar dat heb ik nog nooit gehoord Maak er een soort vartjar van.Puch-Maxi schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:31:
Ach, soms zijn er gewoon meerdere uitspraken mogelijk. Neem nu het woord "Router". De een zegt "Roeter" en de ander "Rauter"
Hmm.
iOS developer
Oh, en een niet-zo-heel-goede-morgen trouwens (rooster is gewijzigd, begin nu twee uur vroeger
Als ik mensen vraag waarom ze roeter of wiefie zeggen krijg ik ook alleen maar te horen "omdat het zo leuk klinkt". Tja.... Wat moet ik daar nou op zeggen...
Het is altijd fantastisch om bij dit soort berichten even op "Beluister" te klikken
Hulde voor de persoon die het heeft ingesproken!
Character spreek je uit met een k. Dus char ook, want dat is daar van afgeleid. Zie ook: http://dictionary.cambrid...onary/british/character_1 De voorleesfunctie is daar handig voor de uitspraakChris7 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:52:
Uitspraken van Engelse Informatica-termen zijn inderdaad verwarrend. Intéger of Ínteger kunnen volgens mij allebei, en van kar of tsjar weet ik ook nog steeds niet welke de beste is. Bij een varchar is het dan wel weer var-tsjar, omdat var-kar zo gek klinkt.
Oh, en een niet-zo-heel-goede-morgen trouwens (rooster is gewijzigd, begin nu twee uur vroeger)
Voor integer lijkt de uitspraak te verschillen tussen UK en US: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/integer
[ Voor 36% gewijzigd door HuHu op 05-03-2014 08:19 ]
Koffie?
RTFM!
Moet je het eens aan andere mensen vragenCaelorum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:02:
Als ik mensen vraag waarom ze roeter of wiefie zeggen krijg ik ook alleen maar te horen "omdat het zo leuk klinkt". Tja.... Wat moet ik daar nou op zeggen...
Sowieso is het natuurlijk absurd om een vernederlandste uitspraak en een volslagen normale Britse uitspraak over een kam te scheren.
Wiefie heb ik zelf ook een broertje dood aan, maar zolang het stuk netwerkapparatuur geen aggressieve gedragingen richting hout gaat vertonen verdom ik om het ding een frees te noemen.
Maar daar zijn de Engelssprekenden ook nog niet over uit.HuHu schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:12:
[...] Character spreek je uit met een k. Dus char ook, want dat is daar van afgeleid. Zie ook: http://dictionary.cambrid...onary/british/character_1 De voorleesfunctie is daar handig voor de uitspraak.[...]
Zoals iemand hier het ook zo mooi zegt:
En dat komt dan neem ik aan doorI've never heard any native English speaker call the char datatype care or car. It's always pronounced as the first syllable in charming, despite the fact that it's obviously an abbreviation for character. – FumbleFingers Mar 5 '12 at 17:03
Maar het blijft een vrij persoonlijk iets, waar duidelijk geen goed of fout is in tegenstelling tot onze wifi-wiefie gedoe[..]It never occurred to me before that this looks just like "char" as in "burn slightly". I pronounce that with "ch" as in chair.[..]
[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 05-03-2014 08:59 ]
Ja. Volgens mij wordt ie groen bij een AJAX refresh._Moe_ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:28:
Het icoon naast tracker, is dat altijd al een animatid gif geweest? Want op één of andere rede stoor ik me er dan nu pas aan.
Koffie?
Lekker, koffie. Ik heb hier mijn eerste bak net staan
Je doet nu net of Engelse uitspraak aan logica onderhevig isHuHu schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:12:
Character spreek je uit met een k. Dus char ook, want dat is daar van afgeleid.
Overigens heb ik een collega die steevast "tsjerekter" zegt, want je zegt immers ook "tsjar"
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 05-03-2014 09:16 ]
.oisyn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:15:
[...]
Je doet nu net of Engelse uitspraak aan logica is verbonden
Overigens heb ik een collega die steevast "tsjerekter" zegt, want je zegt immers ook "tsjar"
jellybean.oisyn schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:24:
[...]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
[ Voor 3% gewijzigd door Kridri op 05-03-2014 09:28 ]
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
Koffie.
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.