I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Wat is een persimist? Iemand die veel perst?
Eerder iemand die verschrikkelijk slecht is in persen.Avalaxy schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:11:
[...]
Wat is een persimist? Iemand die veel perst?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Hans en Nicow zijn er klaar mee.
Ik had het op een Mac. De resterende tijd-teller liep snel op tot een paar miljoen dagen, de downloadsnelheid klopte wel. Helaas was ik net te laat met het maken van een screenshot, anders had ik nog een leuke voor TDWTF.kenneth schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:44:
[...]
Die bug kwam ik vorige week ook tegen, Fx beweert dat het precies 16 exabyte is (dus 17.xxx.xxx.xxx.xxx kilobyte), niet geheel toevallig de maximale bestandsgrootte in NTFS.
Edit:
Dit kwam ik vanavond tegen op Den Haag HS:
[ Voor 9% gewijzigd door Alex) op 05-03-2014 20:59 ]
We are shaping the future
Volgens mij bedoelt Alex) dat er 'Gratis Premium Internet' wordt aangeboden waar je voor moet betalenMegamind schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:02:
Ja Skype wifi is behoorlijk een ripoff, voor die prijzen kan je net zo goed ook normaal bellen.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Wow, dat is goedkoop. Zou met mijn oude Zwitserse abonnement met zoveel dataverkeer in Nederland zou ik 25euro kwijt zijn. Ongeveer 0.10CHF/100kb of 0.10CHF/20kb of zelfs 15CHF/1mb. Niet helemaal zeker.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:09:
35 MB in Zwitserland voor € 2. Vodafone Dagbundel op Reis
Chris7 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:09:
[...]
Volgens mij bedoelt Alex) dat er 'Gratis Premium Internet' wordt aangeboden waar je voor moet betalen.
Dat bedoel ik inderdaadF.West98 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:26:
Volgens mij bedoelt 'ie dat ja via Skype moet betalen terwijl het via de site niet hoeft.
Wat is een defecte iPad tegenwoordig waard?
Is dat de Ivliegenmepper?Firesphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:43:
Hmmm, de garantie op m'n iPad is verlopen.
Nee, de opvolger die ik ben vergeten op te sturen, maar wel heel erg stuk is.
Meer dan jij kan betalenRobertMe schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:45:
Heb je je iPad nu alweer als snijplank gebruikt? Hoeveel van die dingen (niet alleen iPads maar ook andere tablets) heb je nu al versleten?
(Ik denk een stuk of 5)
[ Voor 41% gewijzigd door Firesphere op 05-03-2014 21:49 ]
halfleeg
ora et labora
"Ja maar met een iPad had ik toch geen krant meer nodig?"
Dat bepaal ik zelf nog wel
[ Voor 30% gewijzigd door RobertMe op 05-03-2014 21:50 ]
Komt u maar!
Staat er Flappiebird op?Firesphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:43:
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Als ze lang genoeg aan blijft, ja.
Net gereageerd op een recruiter!
Zijn openingszin was:
Dafuq? Bestaan ze echt? Recruiters met hersenen?Ik zie in je profiel, dat je eigenlijk niet beschikbaar bent en al helemaal geen recruitment-mails wenst te ontvangen.
Toch denk ik dat ik iets voor je kan betekenen
[ Voor 45% gewijzigd door Firesphere op 05-03-2014 22:09 ]
Eentje die in ieder geval je profiel leest. Dat kan potentieel een goede zijnFiresphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:03:
[...]
Net gereageerd op een recruiter!
Zijn openingszin was:
[...]
Dafuq? Bestaan ze echt? Recruiters met hersenen?
Is ook de eerste keer dat ik terug heb geschreven met een serieuze vraag, wat hij te bieden heeftAlex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:12:
[...]
Eentje die in ieder geval je profiel leest. Dat kan potentieel een goede zijnOf het is de recruitervariant van een Jehova's getuige
Verwijderd
Het is wel druk. Iemand had zelfs de weg naar mijn profiel gevonden. Uiteraard niets laten horen, want zo interessant was ik blijkbaar niet, maar ok.. in ieder geval weer een view erbij ^^Firesphere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:13:
[...]
Is ook de eerste keer dat ik terug heb geschreven met een serieuze vraag, wat hij te bieden heeft(Niet "gelinked" uiteraard. Dat zou raar zijn)
Hé, bekend!Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:16:
GRRR, probeert een mens de tutorial van Android zelf te volgen om een Hello World appje te schrijven, krijg je een aantal onverklaarbare errors terwijl je de tutorial correct gevolgd hebt. Zucht, morgen maar eens opnieuw doen.
Tip: geen Eclipse gebruiken
Verwijderd
Jammer dat Android Studio nog in zo'n vroeg stadium zit, anders zou ik dat eens proberen. Voorlopig maar eens met Eclipse aan de gang (tenzij jullie met een geweldig alternatief komen)
Ondanks de beta-status van Android Studio is het in mijn ervaring toch echt wel superieur aan Eclipse en valt het hartstikke mee met de instabiliteit.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:23:
Jammer dat Android Studio nog in zo'n vroeg stadium zit, anders zou ik dat eens proberen. Voorlopig maar eens met Eclipse aan de gang (tenzij jullie met een geweldig alternatief komen)
Maar VS met Xamarin natuurlijk.
Verwijderd
Doel van het appje is om een tag uit te lezen met NFC, en de data vervolgens in een database te parkeren (eerst lokaal, daarna web service). Wordt een hele uitdaging met 0 Android dev ervaring
Dat dus. Gebruik ook Android Studio en met de maand wordt het beter. Zeker zeer bruikbaar en laat mij Visual Studio zelfs vergeten (meestal)hostname schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:25:
[...]
Ondanks de beta-status van Android Studio is het in mijn ervaring toch echt wel superieur aan Eclipse en valt het hartstikke mee met de instabiliteit.
Enige waar je even op moet letten is dat als je de SDK Manager vanuit Android Studio wil starten je de eerste keer Android Studio als administrator moet starten. Daar val ik toch telkens weer overheen als ik een clean install van windows heb gedaan.
Moet daar nog steeds een student licence voor zien te krijgen. Vind het alleen wel erg jammer dat het zelfs dan nog 99$ per platform is. Dat loopt nog aardig op.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 05-03-2014 22:39 ]
Verwijderd
Morgen Android Studio maar eens bekijken dan. Heb het al eens gebruikt toen het net uit was, behoorlijk crashfest toen
So far wel onder de indruk, de documentatie op developer.android.com is naar mijn mening wel écht uitgebreid en van hoge kwaliteit. Werkelijk alles wat ik kan bedenken is gedocumenteerd (tot zelfs de manier waarop je foutmeldingen moet schrijven).
Als je een intel processor hebt moet je eens kijken naar Intel HAXM. Die maakt de emulator net zo snel als (zo niet sneller dan) die van WP7/8.
Enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat de niet hotfix versie Windows 8.1* laat crashen en dat het niet werkt in combinatie met Hyper-V (die moet je uitzetten).
*Als je W8.1 gebruikt dus niet via de SDK Manager downloaden, maar de hotfixed versie rechtstreeks bij intel vandaan halen..
Net even gekeken naar genymotion en lijkt wel op HAXM. HAXM emuleert ook x86 en heeft ook OpenGL hardware acceleration.
Enige verschil is dus dat Genymotion Virtualbox gebruikt, waar HAXM zijn eigen hypervisor achtig iets is. Genymotion kan je dus zeer waarschijnlijk wel naast WP8 emulator gebruiken, waar HAXM dat niet kan omdat Hyper-V uitgezet moet worden.
[ Voor 34% gewijzigd door Caelorum op 05-03-2014 23:02 ]
Verwijderd
De Windows Phone-emulator voelt bij mij op dezelfde hardware een stuk snappyer aan, bij Android via HAXM heb ik toch een "net-niet gevoel". De laatste keer dat ik naar x86 Android keek liep de laatste beschikbare release flink achter t.o.v. ARM (minstens 2 Android-releases).Caelorum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:55:
[...]
Als je een intel processor hebt moet je eens kijken naar Intel HAXM. Die maakt de emulator net zo snel als (zo niet sneller dan) die van WP7/8.
Brr, PhoneGap. Mijn ervaring met PhoneGap-apps is dat het stuk voor stuk lelijke apps zijn die er op geen enkel platform goed/native uit zien. Daarnaast was de performance ook nog eens een stuk minder dan die van native apps.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:01:
Bedankt voor de tips heren. Net PhoneGap tegengekomen. Klinkt prachtig, eerst maar eens uitzoeken of dat het doet wat ze beloven.
[ Voor 26% gewijzigd door Alex) op 05-03-2014 23:07 ]
Het zijn dan ook veredelde HTML + JS pagina's. Ik heb er ook een keer mee gewerkt, maar nooit meer.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:06:
[...]
De Windows Phone-emulator voelt bij mij op dezelfde hardware een stuk snappyer aan, bij Android via HAXM heb ik toch een "net-niet gevoel". De laatste keer dat ik naar x86 Android keek liep de laatste beschikbare release flink achter t.o.v. ARM (minstens 2 Android-releases).
[...]
Brr, PhoneGap. Mijn ervaring met PhoneGap-apps is dat het stuk voor stuk lelijke apps zijn die er op geen enkel platform goed/native uit zien. Daarnaast was de performance ook nog eens een stuk minder dan die van native apps.
Als ik nu in de SDK Manager kijk zie ik gewoon van de laatste versies x86 images (4.4.2 en alles daarvoor). Loopt nu dus gewoon gelijk. Ook voelt het hier eigenlijk sneller aan als je het verschil in snappiness van OS meeneemt. Android is beduidend minder snappy dan WP8, maar de door mij ontwikkelde app performed gewoon goed en het renderen gebeurt gewoon zo snel als de Android tablet die hier naast mij ligt.Alex) schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:06:
[...] De Windows Phone-emulator voelt bij mij op dezelfde hardware een stuk snappyer aan, bij Android via HAXM heb ik toch een "net-niet gevoel". De laatste keer dat ik naar x86 Android keek liep de laatste beschikbare release flink achter t.o.v. ARM (minstens 2 Android-releases). [...]
Correct.Caelorum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:55:
[...]
Genymotion kan je dus zeer waarschijnlijk wel naast WP8 emulator gebruiken
Werk jij daar toevallig? ^^ Ik vind $699 nog wel een beetje prijzig en de $99 student versie mag ik dan niet commercieel gebruiken, waar bij xamarin dat geen probleem is (je krijgt gewoon geen phone support).alienfruit schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:47:
Gewoon RemObjects Oxygene C# gebruiken :-)
Ja, ik ben zo goedkoop btw
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 05-03-2014 23:39 ]
Whehehe :-DCaelorum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:38:
.oisyn in "Wat is er mis met PHP?"Moet... mij.... inhouden....
GenymotionVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:49:
Mijn hemel, wat is die emulator traag![]()
Morgen Android Studio maar eens bekijken dan. Heb het al eens gebruikt toen het net uit was, behoorlijk crashfest toenXamarin is duurrrrrr.
Yep.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:53:
[...]
Is die Amanush van de eerste pagina trouwens onze Software Architect?
In Genymotion ART op 4.4KitKat gebruiken.
* F.West98 gaat testen
Verwijderd
Staat toch duidelijk Software Artist. Of is dat een nickchange dankzij onze geheel belangenloze interventie?F.West98 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:54:
Jup, kijk naar z'n ondertitel
Ja.. Hij ging er hard tegenin, maar heeft blijkbaar wel naar ons geluisterd.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:57:
[...]
Staat toch duidelijk Software Artist. Of is dat een nickchange dankzij onze geheel belangenloze interventie?
Ben benieuwd naar je bevindingen, gebruik hier Genymotion en mijn Nexus 5.F.West98 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:55:
Dit wordt leuk.
In Genymotion ART op 4.4KitKat gebruiken.
* F.West98 gaat testen
Ik kijk morgen wel verder
Wat prachtig weer.Caelorum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:38:
.oisyn in "Wat is er mis met PHP?"Moet... mij.... inhouden....
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Van wie? Ik moet mij echt enorm inhouden niet op hem in te gaan. Bedoel, dit gaat echt veel verder dan jeugdige opmerkingen..oisyn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:29:
Hopeloos stemmingmakende opmerking.
Anyhow... Ik blijf bij mijn eerdere standpunt: Wat is werken met bitmaps in Android kut. Leuk dat ze alles op de heap gooien, maar 24MB is echt no way goed genoeg om een 4 ~1000x~800 bitmaps in te laden en om nou de NDK er bij te slepen (want dan valt het buiten de ~24MB beperking
Amanush
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee, en het is vrij essentieel. Ik heb echt al alles gedaan wat ik kan om de memory footprint omlaag te krijgen. Ik verwijder de bitmaps zo snel als ik kan, laad alleen dat in wat ik daadwerkelijk nodig heb, speel al redelijk met de resoluties en format. Het geheel performed ook geweldig goed, maar eens in de zoveel tijd wordt er een bitmap ingeladen voordat iets anders wordt verwijderd en krijg ik een outofmemory exception. Zit ook echt tegen het maximum aan van 24MB wat voor iets oudere devices normale allocated heap memory is, dus er hoeft maar iets te gebeuren en de hele app crasht onderuit. Een groot deel wordt overigens al door een c-library gedaan die in NDK is geïmplementeerd, maar meer dan dit kan ik echt niet offloaden. Het moet toch worden getoond uiteindelijk.Alex) schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:47:
Kun je de bewerkingen die je moet doen niet offloaden naar een of andere externe server?
Ik ben op het punt aangekomen dat ik alle devices onder de 32MB Heap maar gewoon een waarschuwing ga geven zoals ik dat nu voor alles onder de 24MB doe. Ik kan namelijk echt niets bedenken dat het nog zou kunnen verminderen, behalve de resolutie van de images omlaag gooien, maar dat resulteert in een onbruikbare app voor deze doeleinden.
Nouja, dat wil zeggen dat ik nog wel 1 ding weet, maar dat vergt wel een week of twee aan werk en daar heb ik echt totaaaaal geen zin in.
Oh, en dit is geen helpdesken
[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 06-03-2014 01:03 ]
nja als je jong bent dan is een moderator ook ontzettend speciaal. Vooral met die aparte kleur en dat soort zaken. Zo iemand moet je respecteren, hence ook de voorzichtige "oei je bent een mod en nu wil ik niet doen alsof je speciaal bent maar damn mag ik je schoenen poetsen?"..oisyn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:29:
Hopeloos stemmingmakende opmerking.
Ik vond Software Artist wat beter klinken. Ik kan je verzekeren dat dat niks met jullie te maken heeft. Ik trek me niks aan van *snip*, namelijk.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:57:
[...]
Staat toch duidelijk Software Artist. Of is dat een nickchange dankzij onze geheel belangenloze interventie?
*snip*
[ Voor 46% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:03 . Reden: Deze discussie mag wat mij betreft wat minder opgestart worden ]
Ga tot de luiaard, gij mier! Zie haar wegen en wordt wijs.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
*snip*Amanush schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 06:39:
[...]
Ik vond Software Artist wat beter klinken. Ik kan je verzekeren dat dat niks met jullie te maken heeft. Ik trek me niks aan van zo'n stelletje bitches, namelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:00 . Reden: Even een *hap* ge*snip*ped ]
Verwijderd
*snip*Amanush schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 06:39:
[...]
Ik vond Software Artist wat beter klinken. Ik kan je verzekeren dat dat niks met jullie te maken heeft. Ik trek me niks aan van zo'n stelletje bitches, namelijk.
Ik heb de koffie hard nodig vanmorgen... Eerste bak ging rechtstreeks de lekbak in, vergeten een bekertje er onder te zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:00 . Reden: Even een *hap* ge*snip*ped ]
Bij ons is de automaat overactief met bekertjes: ook al zet je je eigen mok eronder, hij gooit er alsnog een plastic bekertje in.Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:44:
[...]
*snip*
Ik heb de koffie hard nodig vanmorgen... Eerste bak ging rechtstreeks de lekbak in, vergeten een bekertje er onder te zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:01 . Reden: Even een *hap* ge*snip*ped ]
Enige wat ik kan zeggen is dat veel van jou reacties echt laat zien hoe onervaren en jong je bent. En ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar toen was je echt heilig van overtuigd dat Software Architect de perfecte titel voor jou was.Amanush schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 06:39:
[...]
[...]
Try to relax
Nothing to see here!
Verwijderd
Ik heb enkele maanden geleden ook eens Android Studio geprobeerd maar vond het niet echt lekker werken. Best gek aangezien het gebaseerd is op de sublieme IntelliJVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:23:
Zo wordt het lastig, de een zegt dat ik Eclipse moet gebruiken, en dan ineens dat ik het moet vermijdenMaar goed, ik dacht dat beginnen met de officiele Android tutorial geen slecht plan was
Genoeg tutorials op internet te vinden, maar vaak toch alweer outdated of net wat anders.
Verwijderd
Het apparaat hier heeft een sensor, dus hij zou kunnen zeggen dat je er geen bekertje onder hebt... Maar je kan er natuurlijk ook gewoon een bekertje onder zetten als je koffie gaat zetten.HuHu schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:04:
[...]
Bij ons is de automaat overactief met bekertjes: ook al zet je je eigen mok eronder, hij gooit er alsnog een plastic bekertje in.
Da's toch geen probleem? Een beetje programmeur maakt van een Container<Container<Coffee>> er een Container<Coffee> van.HuHu schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:04:
[...]
Bij ons is de automaat overactief met bekertjes: ook al zet je je eigen mok eronder, hij gooit er alsnog een plastic bekertje in.
#monads
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mag je blij om zijn. Die van ons gooit gewoon de koffie er uit, of je er nu een beker of niet onder hebt staan (heeft geen mogelijkheid voor ingebouwde bekertjes uit te kunnen werpen). De sensor die controleert of er een beker onderstaat is namelijk al vanaf het begin af aan defect. en ze hebben het nooit gefixed. hoevaak we het ook aangeven.HuHu schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:04:
<coffee>
En terechtKayr schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:38:
Voordeel van bij Philips werken... Overal op kantoor proma koffie. Keuze uit o.a. Vers gemalen bonen koffie (saeco), sarista, senseo etc. Er staan hier ook nog een aantalk van die Maas automaten weg te stoffen want niemand zuipt die meuk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Gewoon een Nespresso neerzetten en je eigen cups meenemen.BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:47:
[...]
En terechtBij m'n huidige opdrachtgever staan automaten van Maes, maar tis niet best wat daar uit komt. Tis bij gebrek aan beter dat het gedronken word. En d'r moet nog voor betaald worden ook....
Verwijderd
Amanush schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 06:39:
[...]
Ik vond Software Artist wat beter klinken. Ik kan je verzekeren dat dat niks met jullie te maken heeft. Ik trek me niks aan van *snip*, namelijk.
Hier ging het ook lekker. Melk in een glas kiepen, en jus d'orange bij de CornflakesVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:44:
[ Voor 2% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:01 . Reden: Even een *hap* ge*snip*ped ]
Verwijderd
Wacht even op de schoonmaakster, anders mot ik zelf lopen...hylke94 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:55:
Gaat weer lekker met iedereen dus... Koffie?
XD. Luie donderVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:55:
[...]
Wacht even op de schoonmaakster, anders mot ik zelf lopen...
Joh, die discussies hebben geen zin. Je krijgt pas morgenochtend antwoord. *snip*Rutix schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:08:
Enige wat ik kan zeggen is dat veel van jou reacties echt laat zien hoe onervaren en jong je bent. En ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar toen was je echt heilig van overtuigd dat Software Architect de perfecte titel voor jou was.
[ Voor 6% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:11 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Kiezen is verliezen
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Verwijderd
Werchter gaat voor mij meer dan om "zuipen"Hydra schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:02:
Zuipen in Belgie versus zuipen in Barcelona...Hmmm
Schone belgische blondjes?
Dat word met de huidige koffieconsumptie een dure hobbyVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:48:
[...]
Gewoon een Nespresso neerzetten en je eigen cups meenemen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ze hebben daar wel allemaal lang haar
Hydra schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:59:
[...]
Joh, die discussies hebben geen zin. Je krijgt pas morgenochtend antwoord. *snip*
Mogguh
Koffie
[ Voor 45% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:12 ]
Verwijderd
Mijn eerstvolgende vakantie is pas op 3 juli. Mijn vorige "vakantie" waren 2 dagen in januari.Hydra schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:12:
Ben echt de werkdagen aan 't aftellen. Tot 22 maart nog
KOFFIE!
Verwijderd
Wel mooi om die hele PHP discussie te lezen. Mijn werk bestaat uit 80% PHP en 20% andere talen. Ben het wel met de rare constructies eens en heb na 8 jaar PHP nog steeds wel eens WTF's
[ Voor 45% gewijzigd door samo op 06-03-2014 09:19 . Reden: Even een *hap* ge*snip*ped ]
[ Voor 55% gewijzigd door Woy op 06-03-2014 09:21 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dan ga je toch gewoon naar Pinkpop, pukkelpop of ...! Festivals genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:01:
Ik mag jaarlijks een aantal trainings doen en had net een interessante gevonden in Barcelona. Helaas begint deze training op 7 juli, 1 dag na Rock Werchter. Ofwel ga ik helemaal niet naar de training, ofwel ga ik de laatste dag niet meer naar Rock Werchter.
Kiezen is verliezen
Werchter is naar mijn mening echt het meest onaangename festival van België.
RTFM!
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.