[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2014Welkom in ons grote fotografische aanbiedingentopic. Dit is de plek om aanbiedingen te spotten en te melden van allerlei foto & video gerelateerde zaken, zoals camera's, objectieven, flitsers, statieven en accessoires. In tegenstelling tot eerdere topics wordt dit vanaf heden een opsomtopic, om zodoende snel inzicht te krijgen in de lopende aanbiedingen. Daarnaast gaan we het eens proberen per tijdsperiode, zodat de topics kleiner worden en aanbiedingen makkelijker te vinden zijn (ook terug te vinden). Lees voordat je online je aankoop doet eerst even Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten aandachtig door. VoorwaardenWe willen elkaar natuurlijk op de hoogte houden van de leukste en goedkoopste aanbiedingen. Voordat dit een en al chaos wordt, hanteren we de volgende regels:
Overige lopende [Aanbiedingen]-topics vind je in de volgende foraComplete Systemen & Laptops Mediaspelers en HTPC's Audio en HiFi LCD, Plasma & Projectie Links naar koopjessites1DayFly Dagelijkse koopjes IBood DailyOffers Jouw aanbieding Vorige versies van dit topic[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2010 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2010 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2011 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2011 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2012 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2012 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2013 [Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2013 Woord van dankBij het schrijven van deze post is gebruik gemaakt van de template van Kasj in [Aanbiedingen] Mediaspelers - Deel I. Hiervoor dank |
Voor wie in antwerpen geraakt:
pricewatch: Nikon 1 NIKKOR 10mm f/2.8 €69 bij Foto Grobet (hebben ook een webshop, misschien willen ze wel verzenden) - 4 stuks in verschillende kleuren
pricewatch: Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 40-150mm 1:4.0-5.6 II R €97 (of 96, niet zeker meer) in het zwart. 1 stuk
pricewatch: Nikon 1 NIKKOR 10mm f/2.8 €69 bij Foto Grobet (hebben ook een webshop, misschien willen ze wel verzenden) - 4 stuks in verschillende kleuren
pricewatch: Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 40-150mm 1:4.0-5.6 II R €97 (of 96, niet zeker meer) in het zwart. 1 stuk
[ Voor 4% gewijzigd door Teun_2 op 08-01-2014 18:13 ]
Panasonic DMC-G6 voor EUR 399,99 +EUR 18,99 verzending
Ga naar ebay.nl, zoek op: Panasonic DMC-G6 resultaat: aanbieding van
digitalkameraprofi www.foto-mundus.de.
http://www.ebay.nl/itm/Pa...arantie-TOP-/331103994778
Resterende tijd: 4d 06u (17 jan 2014 00:27:04 CET)
Showroom-model, in original Box, full factory warranty in each country.
Mijn exemplaar was na vijf dagen in huis, en ziet er prachtig uit.
Daarna kwamen die duitsers gewoon met dezelfde aanbieding, is permanent dus.
Pricewatch 518euro, (ik krijg hier zo gauw geen link in, helaas)
Oh wat is dit lelijk geworden, volgende keer beter....
Ga naar ebay.nl, zoek op: Panasonic DMC-G6 resultaat: aanbieding van
digitalkameraprofi www.foto-mundus.de.
http://www.ebay.nl/itm/Pa...arantie-TOP-/331103994778
Resterende tijd: 4d 06u (17 jan 2014 00:27:04 CET)
Showroom-model, in original Box, full factory warranty in each country.
Mijn exemplaar was na vijf dagen in huis, en ziet er prachtig uit.
Daarna kwamen die duitsers gewoon met dezelfde aanbieding, is permanent dus.
Pricewatch 518euro, (ik krijg hier zo gauw geen link in, helaas)
Oh wat is dit lelijk geworden, volgende keer beter....
[ Voor 4% gewijzigd door Universal Creations op 12-01-2014 17:47 . Reden: Link ingekort ]
Geen idee of de prijs bij andere winkels nog gaat zakken maar de Sigma 30mm f1.4 EX (Nikon mount) is bij Kamera Express op dit moment 60 euro goedkoper dan de eerstvolgende in de PW (zal wel te maken hebben met de release van de 35mm Art):
pricewatch: Sigma 30mm F1.4 EX DC HSM (Nikon)
[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 13-01-2014 02:25 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hmmm, jammer dat de canon mount er niet bij staat. Leek me wel een leuke lens om eens een prime uit te proberen op mijn net "gemarktplaatste" 7d.
Helaas niet meer te krijgen voor 60 euro...AdmiralSnipe schreef op maandag 13 januari 2014 @ 02:24:
Geen idee of de prijs bij andere winkels nog gaat zakken maar de Sigma 30mm f1.4 EX (Nikon mount) is bij Kamera Express op dit moment 60 euro goedkoper dan de eerstvolgende in de PW (zal wel te maken hebben met de release van de 35mm Art):
Er staat dan ook 60 euro goedkoper... niet voor 60 euro.
Never mind, veel te snel gelezenjelveen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:08:
Er staat dan ook 60 euro goedkoper... niet voor 60 euro.

Niet zo heel veel goedkoper, maar het scheelt wel een paar tientjes vaak.
pricewatch: Tamron SP AF 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF (Nikon)
PW: €358.48, Amazon.de: €317.99
pricewatch: Tamron SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD (Canon)
PW: €1172.65, Amazon.de: €1070.98
Nog steeds goedkoper dan in NL als je hier Tamron's cashback van €60 af haalt.
pricewatch: Tamron 90mm f/2.8 Di VC USD Macro (Canon)
PW: €492.98, Amazon.de: €438
Met Tamron Cashback van €60 wel nét €6 goedkoper te halen in NL.
pricewatch: Tamron SP AF 17-50mm f/2,8 XR Di-II VC LD ASP IF (Canon)
PW: €407.15, Amazon.de: €350.98
Nog steeds nét een tientje goedkoper dan met de - tot vandaag geldende - Tamron Cashback van 40.
pricewatch: Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Canon
PW: €848,05 (levertijd; pas vanaf €949 direct leverbaar), Amazon.de: €807.98.
Maar, bij deze lens krijg je tot vandaag Tamron Cashback van €60 waarmee die in NL op €789 komt, maar dat is niet meer haalbaar, tenzij je 'm fysiek in de winkel nog ophaalt.
pricewatch: Tamron SP AF 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF (Nikon)
PW: €358.48, Amazon.de: €317.99
pricewatch: Tamron SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD (Canon)
PW: €1172.65, Amazon.de: €1070.98
Nog steeds goedkoper dan in NL als je hier Tamron's cashback van €60 af haalt.
pricewatch: Tamron 90mm f/2.8 Di VC USD Macro (Canon)
PW: €492.98, Amazon.de: €438
Met Tamron Cashback van €60 wel nét €6 goedkoper te halen in NL.
pricewatch: Tamron SP AF 17-50mm f/2,8 XR Di-II VC LD ASP IF (Canon)
PW: €407.15, Amazon.de: €350.98
Nog steeds nét een tientje goedkoper dan met de - tot vandaag geldende - Tamron Cashback van 40.
pricewatch: Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Canon
PW: €848,05 (levertijd; pas vanaf €949 direct leverbaar), Amazon.de: €807.98.
Maar, bij deze lens krijg je tot vandaag Tamron Cashback van €60 waarmee die in NL op €789 komt, maar dat is niet meer haalbaar, tenzij je 'm fysiek in de winkel nog ophaalt.
Maar op die aanbiedingen van Amazon, geldt daar niet de cashback optie ?
Bijna alles is goedkoper hier >>> http://eglobalcentral.eu/
Alleen heeft iemand hiermee ervaring?
Zijn ze te vertrouwen?
Zijn ze te vertrouwen?
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
Slechts 710€ voor de Nikon D7100... Lijkt me verdacht. Zou ook wel willen weten of er al mensen via die site dingen gekocht hebben? (en aangekregen...)Hamed schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:23:
Zijn ze te vertrouwen?
http://eglobalcentral.eu/...y-digital-slr-camera.html
Edit: hier enkele review, ziet er opzich goed uit. Al weet ik dan weer niet of deze review site betrouwbaar is
http://www.reviewcentre.c...m-reviews_2154404#Reviews
[ Voor 19% gewijzigd door Inrage op 14-01-2014 13:37 ]
Ik heb er net een Kindle vandaan. Binnen drie dagen geleverd. Zie ook het shopping forum.Hamed schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:23:
Zijn ze te vertrouwen?
of het lg g2 topic [LG G2] Levertijden en Prijzen
Lijkt net zoiets te zijn als Onestopdigital, komt ook allemaal uit Hong Kong.
Grijze markt zooi.
.. is dan maar 1 jaar garantie geloof ik.
Bij onestop-digital heb je wel de optie om extra jaren garantie te kopen.
Bij onestop-digital heb je wel de optie om extra jaren garantie te kopen.
Nee.The.Terminator schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:32:
Maar op die aanbiedingen van Amazon, geldt daar niet de cashback optie ?
Cashback is meestal zo geregeld dat waar product gekocht is de cashback geldt en ook de persoon moeten wonen.
Dus wij als Nederlander kunnen alleen cashback regelen voor een product dat in een NL winkel/site is besteld.
Voor Duitse Cashback moet de aanvrager ook in Duitsland wonen.
Product: Sigma 150mm F2.8 APO MACRO EX DG OS Canon AF
Prijs: is nu 700 euro via de onderstaande advertentie op MP. Het is een nieuw product. Ik had ze gemaild en kreeg dat als reactie terug. Voor mij net wat te duur, maar als je op zoek bent: doe er je voordeel mee. Het is het laatste model uit de winkel begreep ik, incl garantie.
laagste in de pricewatch is 859 euro.
Er is ook nog een Nikon variant beschikbaar.
Waar: Foto Peter Harderwijk, maar ze versturen ook.
Geldigheid: op = op gok ik zo.
http://link.marktplaats.nl/748238309
Pricewatch: pricewatch: Sigma 150mm F2.8 EX APO DG MACRO OS HSM (Canon)
Prijs: is nu 700 euro via de onderstaande advertentie op MP. Het is een nieuw product. Ik had ze gemaild en kreeg dat als reactie terug. Voor mij net wat te duur, maar als je op zoek bent: doe er je voordeel mee. Het is het laatste model uit de winkel begreep ik, incl garantie.
laagste in de pricewatch is 859 euro.
Er is ook nog een Nikon variant beschikbaar.
Waar: Foto Peter Harderwijk, maar ze versturen ook.
Geldigheid: op = op gok ik zo.
http://link.marktplaats.nl/748238309
Pricewatch: pricewatch: Sigma 150mm F2.8 EX APO DG MACRO OS HSM (Canon)
[ Voor 18% gewijzigd door elhopo op 14-01-2014 20:59 ]
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Wow, wat een prijzen daar.
De fuji X-20 maar even 200 euro goedkoper dan in nl/be.
Klink allemaal te mooi om waar te zijn.
Zijn dit orginele produkten?
Tuurlijk, product is niks mis mee. Namaak heb je alleen met simpele dingen, een hele camera is echt onmogelijk. Ze ontwijken alleen een heleboel kosten die normale winkels tegen komen onderweg, en verdienen er mss wat minder op maar verkopen meer. Soort van ebay winkel via eigen site.
Canon 6D
1262 (+ 40 euro verzenden)
Welliswaar via een Ebay store in de UK
(http://www.ebay.nl/itm/NEW-Canon-EOS-6D-20-2MP-Digital-SLR-Camera-Body-In-UK-3-Year-Warranty-Included-/130922270130?pt=UK_CamerasPhoto_DigitalCameras_DigitalCameras_JN&hash=item1e7b934db2&_uhb=1)
Garantie verloopt via CPS volgens de verkoper
"Pleased to let you know that the warranty is a 3 year service plan through CPS. They work directly with Canon authorized centers.
Hence for the duration of 3 years, the camera is covered and will be serviced, only through authorized service centers.
You will just need to register it online, it’s a worldwide company."
Pricewatch http://tweakers.net/product/318133/canon-eos-6d/
Welliswaar wel grijze import maar veel goedkoper en met 3 jaar garantie.
1262 (+ 40 euro verzenden)
Welliswaar via een Ebay store in de UK
(http://www.ebay.nl/itm/NEW-Canon-EOS-6D-20-2MP-Digital-SLR-Camera-Body-In-UK-3-Year-Warranty-Included-/130922270130?pt=UK_CamerasPhoto_DigitalCameras_DigitalCameras_JN&hash=item1e7b934db2&_uhb=1)
Garantie verloopt via CPS volgens de verkoper
"Pleased to let you know that the warranty is a 3 year service plan through CPS. They work directly with Canon authorized centers.
Hence for the duration of 3 years, the camera is covered and will be serviced, only through authorized service centers.
You will just need to register it online, it’s a worldwide company."
Pricewatch http://tweakers.net/product/318133/canon-eos-6d/
Welliswaar wel grijze import maar veel goedkoper en met 3 jaar garantie.
Vergeet bij die Hong Kong winkels niet dat je ook nog BTW en douanerechten moet betalen. Doorgaans ben je dan duurder uit dan in Nederland, en garantie is een stuk problematischer.
Objectlocatie is UK, dus geen extra kosten aan BTW e.d. als het goed is (mits verkoper zich hier aan houd natuurlijk).
Dat CPS wat word genoemd is wat anders dan de Canon CPS neem ik aan?
Dat CPS wat word genoemd is wat anders dan de Canon CPS neem ik aan?
Het is geen Hong Kong winkel, en van onestop zijn al veel tevreden klanten in het fuji x100 topic te vinden.Azrael schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:26:
Vergeet bij die Hong Kong winkels niet dat je ook nog BTW en douanerechten moet betalen. Doorgaans ben je dan duurder uit dan in Nederland, en garantie is een stuk problematischer.
Geen extra kosten, en je kan het aangeven mocht het toch gebeuren dan krijg je het werkelijk teruggestort.
[ Voor 12% gewijzigd door jesper86 op 17-01-2014 10:43 ]
Sommige van die "Hong Kong" winkels betalen de douanekosten heb ik eens gelezen.
Sow, een D800 body kost maar effetjes 1729, in NL 2139 en een D610 body 1229, in NL 1599.
Zelfs een D800E voor 2099 (in NL 2899!)
Dat is gewoon honderden euro's verschil.
Te mooi om waar te zijn (helaas is dat dan meestal ook zo)
Kan ook nergens vinden of de prijzen incl. BTW zijn.
En inderdaad allemaal "overseas" spul, dus garantie kun je vergeten aangezien Nikon en Canon daar heel strict in zijn.
Heb even de reviews gelezen en er waren zelfs mensen bij die een brief kregen van DHL of ze een realistische opgave van de waarde van de goederen wilden doen aangezien er maar 17 dollar o.i.d. was opgegeven door de shop. DHL voert het vervolgens netjes voor je in en mag je je blauw betalen aan invoerrechten en administratiekosten van DHL (zelf ervaring mee helaas..). Je bestelling is dus niet "in stock" maar wordt dus gewoon voor je geïmporteerd, met alle risico's vandien.
Anders zou iedereen er toch bestellen en was de site razend populair.
Site is tergend traag trouwens.
Ik ben in de markt voor een D610 (miss D800) met drie primes, de AF-S 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en de 85mm f1.8G maar wacht dan liever even de BTW weg ermee actie van de Mediamarkt af die aan het eind van deze maand zou beginnen..
Zelfs een D800E voor 2099 (in NL 2899!)
Dat is gewoon honderden euro's verschil.
Te mooi om waar te zijn (helaas is dat dan meestal ook zo)
Kan ook nergens vinden of de prijzen incl. BTW zijn.
En inderdaad allemaal "overseas" spul, dus garantie kun je vergeten aangezien Nikon en Canon daar heel strict in zijn.
Heb even de reviews gelezen en er waren zelfs mensen bij die een brief kregen van DHL of ze een realistische opgave van de waarde van de goederen wilden doen aangezien er maar 17 dollar o.i.d. was opgegeven door de shop. DHL voert het vervolgens netjes voor je in en mag je je blauw betalen aan invoerrechten en administratiekosten van DHL (zelf ervaring mee helaas..). Je bestelling is dus niet "in stock" maar wordt dus gewoon voor je geïmporteerd, met alle risico's vandien.
Anders zou iedereen er toch bestellen en was de site razend populair.
Site is tergend traag trouwens.
Ik ben in de markt voor een D610 (miss D800) met drie primes, de AF-S 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en de 85mm f1.8G maar wacht dan liever even de BTW weg ermee actie van de Mediamarkt af die aan het eind van deze maand zou beginnen..
[ Voor 47% gewijzigd door Tranquility op 16-01-2014 20:59 ]
Als er nog mensen naar de vakantiebeurs gaan, bij de zoom.nl stand hebben ze een aantal producten met speciale beurskorting, ik er heb zelf een Joby Gorillapod SLR Zoom voor 25 euro meegepakt.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
De cashback-regels zijn land afhankelijk, het best is ze even na te lezen want er is geen lijn in te krijgen. In NL is het vaak "moet van een (erkende) NL-shop komen, maar geldig voor alle Europeanen". In BE is het vaak "moet van een BE-shop komen en enkel voor Belgen". In DE heb ik bij eens bij Canon gelezen dat het van Europa moet komen en enkel geldig voor Duitsers...Piet91 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:35:
[...]
Nee.
Cashback is meestal zo geregeld dat waar product gekocht is de cashback geldt en ook de persoon moeten wonen.
Dus wij als Nederlander kunnen alleen cashback regelen voor een product dat in een NL winkel/site is besteld.
Voor Duitse Cashback moet de aanvrager ook in Duitsland wonen.
Is digitalrev.com ook zo'n vaag winkeltje? Prijzen zijn wel heel erg gunstig 20% goedkoper dan de rest, en ook alleen een body waar anderen alleen complete sets verkopen. Kon alleen niet echt vinden waar ze zaten om het bv zelf op te halen.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
DigitalREV is toch vrij bekend hoor, hebben op YouTube echt een fantastische channel met review, howto's en guides!ErikRo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:57:
Is digitalrev.com ook zo'n vaag winkeltje? Prijzen zijn wel heel erg gunstig 20% goedkoper dan de rest, en ook alleen een body waar anderen alleen complete sets verkopen. Kon alleen niet echt vinden waar ze zaten om het bv zelf op te halen.
Ze zitten in Hong Kong. Alhoewel niet alle fabrikanten wereldwijde dekking geven qua garantie, biedt DigitalREV een hele mooi workaround hiervoor. Mocht je ooit garantie nodig hebben, ga je naar een Nederlands servicepoint, je vraagt daar om de prijsopgave/offerte, die stuur je door naar DigitalREV en zij betalen de reparatiekosten
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Digitalrev net zo'n vaag winkeltje als B&H video uit New York. Nee beide bieden uitstekende service en zijn erg goed te vertrouwen. Enige waar men rekening dient te houden is de BTW en inklaringskosten. Al heeft Digitalrev de volgende op haar site staanErikRo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:57:
No Import Tax/Duty to Pay:
Any import tax/duty charged will
be billed directly to us.
En ze zijn niet altijd goedkoper. De Sony NEX 7 kost bij digitalrev 792,55 laagste prijs pricewatch 649 ;-)
Kan zeker geen kwaad om de NL shops ook eens goed te bekijken
[ Voor 11% gewijzigd door Daan_ op 17-01-2014 22:32 ]
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Er is al even iets over eglobalcentral gezegd in dit topic, maar ik kan nog niet veel NL reviews vinden...
Bij deze webshop is de Canon 60D body te koop voor 470 euro, heel wat minder dan in de PW . Nu weet ik niet of dit een aanbieding is, vandaar dat ik ook niet zeker weet of dit hier thuishoort
.
Op de website staat vermeld dat ze 24 maanden garantie geven, al loopt de garantie wel via hun.
Zijn er al mensen die ervaring hebben met hun service?
Bij deze webshop is de Canon 60D body te koop voor 470 euro, heel wat minder dan in de PW . Nu weet ik niet of dit een aanbieding is, vandaar dat ik ook niet zeker weet of dit hier thuishoort

Op de website staat vermeld dat ze 24 maanden garantie geven, al loopt de garantie wel via hun.
Er is op dit moment via DHL een bestelling naar me onderweg (Canon lens).gajus26 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:49:
Er is al even iets over eglobalcentral gezegd in dit topic, maar ik kan nog niet veel NL reviews vinden...
Bij deze webshop is de Canon 60D body te koop voor 470 euro, heel wat minder dan in de PW . Nu weet ik niet of dit een aanbieding is, vandaar dat ik ook niet zeker weet of dit hier thuishoort.
Zodra hij binnen is zal ik laten weten hoe het gegaan is.
Ik ben erg benieuwd of ze hun belofte over 'geen BTW en invoerrechten' (onderaan de link) waar maken.
Als dat er nog bij komt zijn de prijzen opeens een heel stuk minder interessant, zeker als je mogelijke garantie problemen in gedachten houdt.
Edit: Mogelijk moeten we de discussie over eGlobalCentral verhuizen naar het algemene shopping forum?
Het gaat hier niet direct over aanbiedingen.
[ Voor 6% gewijzigd door markvl op 18-01-2014 13:00 ]
Ik heb een apart topic aangemaakt om vragen en ervaringen over Eglobalcentral te delen, leek mij wel zo handig. Dan hoeven we het aanbiedingentopic niet verder vol te spammenmarkvl schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:56:
[...]
Er is op dit moment via DHL een bestelling naar me onderweg (Canon lens).
Zodra hij binnen is zal ik laten weten hoe het gegaan is.
Ik ben erg benieuwd of ze hun belofte over 'geen BTW en invoerrechten' (onderaan de link) waar maken.
Als dat er nog bij komt zijn de prijzen opeens een heel stuk minder interessant, zeker als je mogelijke garantie problemen in gedachten houdt.
Edit: Mogelijk moeten we de discussie over eGlobalCentral verhuizen naar het algemene shopping forum?
Het gaat hier niet direct over aanbiedingen.

De Sigma 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM voor Canon en Nikon voor €319 bij Amazon.de.
Beide €371+ in de pricewatch.
Voor Sony is het €359, ook net iets goedkoper dan de €371+ in de pricewatch.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Schoonmaakactie voltooid. Discussie over de aankomende MM actie kan in \[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie. Hier graag alleen actuele aanbiedingen!
pricewatch: Fujifilm FinePix X-F1 Bruin
€169,95 + €5,95 verzendingskosten op ibood (enkel geldig vandaag)
http://www.ibood.com/be/nl/
€169,95 + €5,95 verzendingskosten op ibood (enkel geldig vandaag)
http://www.ibood.com/be/nl/
Ik ken de software zelf niet maar hij is wel gratis tot 28-1 (normaal bijna $100,-): onOne perfect effects 8 premium Ook te grbuiken als plugin voor lightroom, photoshop en aperture. Wie weet leuk voor een regenachtige zondagmiddag.
jelveen schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:51:
Ik ken de software zelf niet maar hij is wel gratis tot 28-1 (normaal bijna $100,-): onOne perfect effects 8 premium Ook te grbuiken als plugin voor lightroom, photoshop en aperture. Wie weet leuk voor een regenachtige zondagmiddag.
Requires 8GB of RAM
Nog wat software gratis; tot 4 februari Hitfilm 2 Express gratis.
Normaal $149(?)

[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 25-01-2014 17:25 ]
Net een Nikon D7000 18-105 gekocht bij MM den haag, voor 635 euro. Met BTW aktie korting. Normaal 779 euro.
pricewatch: Samyang 8mm f/3.8 VDSLR Fish-eye (Canon)
PW: €349.
De Canon mount was gisteren €259.10, nu €269. De Nikon mount was €232 en nu €232. Kreeg namelijk toen de mail dat deze lens in de aanbieding zou komen.
Amazon.de heeft nu Blitzangebote deze lens voor €199.95 voor zowel Canon als Nikon.
PW: €349.
De Canon mount was gisteren €259.10, nu €269. De Nikon mount was €232 en nu €232. Kreeg namelijk toen de mail dat deze lens in de aanbieding zou komen.
Amazon.de heeft nu Blitzangebote deze lens voor €199.95 voor zowel Canon als Nikon.

[ Voor 14% gewijzigd door Piet91 op 28-01-2014 18:15 ]
De Sony NEX-5T incl. 16-50mm en 55-210mm lenzen voor €453,72. ERG scherpe prijs, aangezien Sony deze combinatie zelf verkoopt voor €949. 
Edit: Hierbij de Pricewatch, laagste prijs uit de PW is net boven de €800.
Zie dat BCC deze camera standaard voor €829 verkoopt.
[ Voor 49% gewijzigd door Jadang op 29-01-2014 21:00 . Reden: Toevoeging PW ]
en nu weer voor 829 euro!Jadang schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:36:
De Sony NEX-5T incl. 16-50mm en 55-210mm lenzen voor €453,72. ERG scherpe prijs, aangezien Sony deze combinatie zelf verkoopt voor €949.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Anoniem: 218471
Camera Warehouse houdt dit weekend een uitgebreide kortingsactie. Onder andere:
15% korting op Benro artikelen (kortingscode: benrosale)
20% korting op 3legged thing statieven (code: 3ltsale)
20% korting op manfrotto tassen (manfrottosale)
En € 453,50 voor een Sony NEX 5-T
http://www.camerawarehous...4a2bb5b&mc_eid=785b134490
15% korting op Benro artikelen (kortingscode: benrosale)
20% korting op 3legged thing statieven (code: 3ltsale)
20% korting op manfrotto tassen (manfrottosale)
En € 453,50 voor een Sony NEX 5-T
http://www.camerawarehous...4a2bb5b&mc_eid=785b134490
-sorry-
[ Voor 97% gewijzigd door grimson op 01-02-2014 11:16 . Reden: niet thuis in topic ]
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Sony HX50V voor 200e Nieuw in doos.
Zojuist 1 opgehaald. Er zijn nog enkele stuks.
Met NL menu accu, oplader, polskoord etc.
zie adv. Marktplaats Advertentie 773435918
.
Zojuist 1 opgehaald. Er zijn nog enkele stuks.
Met NL menu accu, oplader, polskoord etc.
zie adv. Marktplaats Advertentie 773435918
.
Momenteel dumpt Dixons de Casio Exilim EX-ZR700 voor 149 euro. Het bijzondere aan dit toestel is dat het razendsnel start en je foto's supersnel wegschrijft. Er is naar mijn weten geen enkele compact en zelfs gemiddelde DSRL die zo snel is. De camera heeft nauwelijks shutterlag, extreem korte autofocustijd en schrijft ook razendsnel weg. Dus als je iets kleins en snels zoekt is dit echt een tip.
http://www.dixons.nl/foto...ex-zr700-black.html?prs=1
http://www.dixons.nl/foto...ex-zr700-black.html?prs=1
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Dat is inclusief de 10-30MM kitlens.Sj44k13 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:36:
De Nikon 1 v1 is nu 250 euro exclusief verzendkosten bij ibood.nl.
En er wordt nergens genoemd dat het een refurbished/reconditioned exemplaar is, dus dat is ook mooi.
Kamera-Express heeft nu de Fuji X100 in de aanbieding voor €599, goedkoopste in de Pricewatch is €699.
edit: Op hun website staat €699 als prijs vermeld, in de e-mailnieuwsbrief stond de prijs van €599 vermeld. Hoe het precies zit, weet ik dus niet helemaal zeker..
edit: Op hun website staat €699 als prijs vermeld, in de e-mailnieuwsbrief stond de prijs van €599 vermeld. Hoe het precies zit, weet ik dus niet helemaal zeker..
[ Voor 44% gewijzigd door tobiasvs op 07-02-2014 19:59 . Reden: Onduidelijkheid prijs ]
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
Deze gaat even op slot vanwege onophoudelijk offtopic gepraat, ondanks de vele schoonmaakacties en opmerkingen daarover
En hij is weer open, met de opmerking erbij dat we het graag ontopic houden
.
panasonic lumix lx7 zwart nu bij dixons 199
goedkoopste pricewatch 344,85
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-LX7 Zwart
link dixons
http://www.dixons.nl/foto...ix-dmc-lx7eg-k-zwart.html
goedkoopste pricewatch 344,85
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-LX7 Zwart
link dixons
http://www.dixons.nl/foto...ix-dmc-lx7eg-k-zwart.html
LX7 is niet meer beschikbaar staat er.
Ik kwam deze nog tegen.
pricewatch: Tokina AT-X 124 PRO DX II 12-24mm f/4 (Canon)
De canon variant is bij een aantal winkels in prijs gedaald, dit is de 2e versie van de lens maar is nog maar bij een paar winkels verkrijgbaar.
Ik kwam deze nog tegen.
pricewatch: Tokina AT-X 124 PRO DX II 12-24mm f/4 (Canon)
De canon variant is bij een aantal winkels in prijs gedaald, dit is de 2e versie van de lens maar is nog maar bij een paar winkels verkrijgbaar.
Blijkbaar heeft Dixons z'n voorraad beheer beter op orde dan MYcom (zelfde achterliggende bedrijf). Zo kon de Nexus 7 door foutje in vooraad besteld worden door een grote groep tweakers hier. Helaas werd niet aan iedereen geleverd.AdmiralSnipe schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:21:
LX7 is niet meer beschikbaar staat er.
link: [Voorraadfout] Nexus 7 voor €49,- bij MyCom
Anyway Dixons is momenteel behoorlijk wat toestellen aan het dumpen, vink bij onderstaande link ff rechts fotografie aan (bij filter op) en je krijgt alles wat nog op voorraad is aan fototoestellen in den lande. Er zitten Nikon en Olympus toestellen bij die voor 20% van de orginele prijs worden aangeboden.
http://www.dixons.nl/sale
Samsung NX2000 +20-50mm lens voor 259,95 en 5,95 verzendkosten bij http://www.ibood.com/extr...n_20-50mm_F35-56_ED_Lens/ ibood.
Goedkoopste in de pricewatch: pricewatch: Samsung NX2000 + 20-50mm f/3.5-5.6 ED II Wit 349,-

Alleen vandaag, dus niet te lang twijfelen!
Goedkoopste in de pricewatch: pricewatch: Samsung NX2000 + 20-50mm f/3.5-5.6 ED II Wit 349,-

Alleen vandaag, dus niet te lang twijfelen!
Anoniem: 153905
Ik heb zelf de Canon Powershot SX260 HS en is een prima travelcamera die lekker compact is en 20 keer optische zoom , ben er zeer tevreden mee .
Bij Dixons is er een dump prijs van €139,00 en heb je een prima compact camera .
http://www.dixons.nl/foto...hs-grey.html#.UwiNzIW9Izw
Bij Dixons is er een dump prijs van €139,00 en heb je een prima compact camera .
http://www.dixons.nl/foto...hs-grey.html#.UwiNzIW9Izw
De Fujifilm X100 met EF20-flitser en paraattas voor €599 bij Foto Osinga:
http://www.foto-osinga.nl...nepix-x100-incl-ef20.html
http://www.foto-osinga.nl...nepix-x100-incl-ef20.html
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
In België loopt de btw-actie van mediamarkt van morgen (woensdag tot en met zondag). http://www.mediamarkt.be/
Gisteren voor € 289,- (incl. Verzending) bij foka een panasonic 20mm f1.7 II besteld.
Prijs vermeld is € 339,- kies voor offerte aanvraag en toen kreeg ik een link voor € 289,-.
http://www.foka.nl/lenzen...ix-g-20mm-f-1-7-ii-zilver
Prijs vermeld is € 339,- kies voor offerte aanvraag en toen kreeg ik een link voor € 289,-.
Ik heb totaal geen verstand van fotografie of dergelijke apparatuur, maar zag de volgende aanbieding voorbij komen. Een Leica X2 voor €1200.-
1DayFly.
Let op: je moet wel ingelogd zijn om de aanbieding te bekijken.
1DayFly.
Let op: je moet wel ingelogd zijn om de aanbieding te bekijken.
voor 249 hier: http://www.fotohanskeuzek...m-/17-ii-zilver-bulk.htmlRoynaldinho schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:24:
Gisteren voor € 289,- (incl. Verzending) bij foka een panasonic 20mm f1.7 II besteld.
De X-Pro1 body is op dit moment een stuk goedkoper bij Foka dan bij andere winkels in de Pricewatch:
pricewatch: Fujifilm X-Pro1 Zwart
pricewatch: Fujifilm X-Pro1 Zwart
Camerawinkel failliet en wat spullen zodoende in de veiling:
https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/#!/veilingen/854
Momenteel zitten er nog mooie koopjes tussen, dus dat kan de moeite waard zijn. Ophalen geschiet in Tilburg, handig om even te weten.
https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/#!/veilingen/854
Momenteel zitten er nog mooie koopjes tussen, dus dat kan de moeite waard zijn. Ophalen geschiet in Tilburg, handig om even te weten.
Ook leuk, Ricoh GXR body inclusief de S10 24-72 mm F2.5-4.4 VC èn A12 50 mm F2.5 MACRO modules.
http://www.ibood.com/extr..._met_verwisselbare_units/
€406
pricewatch: Ricoh Caplio GXR Zwart
pricewatch: Ricoh GXR unit A12 (lens + chip), 50mm F/2.5 macro + 12.3 megapixels CMOS (large sensor)
pricewatch: Ricoh Caplio GXR + S10 24-72mm f2.5-4.4 VC Zwart
En krijgt er ook een mooie koffer bij geloof ik.
€406
pricewatch: Ricoh GXR unit A12 (lens + chip), 50mm F/2.5 macro + 12.3 megapixels CMOS (large sensor)
[ Voor 3% gewijzigd door jesper86 op 06-03-2014 13:05 ]
Wow, dat is wel echt een goede deal als je dit zoekt. Ik heb zelf de 50mm unit gehad en die is echt goed. Niet snel met focussen maar vlijmscherp. Maar ja, dood systeem. Helaas.jesper86 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:31:
Ook leuk, Ricoh GXR body inclusief de S10 24-72 mm F2.5-4.4 VC èn A12 50 mm F2.5 MACRO modules.
€406
Mooi prijsje!enermax schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:44:
CANON EOS 1100D +
EF-S 18-55 DC +
EF 75-300 DC
Dagdeal 369,-
Mediamarkt
pricewatch linkje:
pricewatch: Canon EOS 1100D + 18-55 DC III + 75-300 DC Zwart
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Media Markt CANON EOS 70D + EF-S 18-135 IS STM
Voor 1219,- (incl verzenden)

Klein beetje goedkoper...
pricewatch: Canon EOS 70D + EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart (1225,- op moment van schrijven)
Voor 1219,- (incl verzenden)

Klein beetje goedkoper...
pricewatch: Canon EOS 70D + EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart (1225,- op moment van schrijven)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
pricewatch: Nikon Coolpix A Zwart
PW: €654 (1 adres; rest is €700+)
EDIT @ dinsdag 13:42 uur: alles is €700+.
iBOOD extra: €549.95 + €5.95 verzendkosten.
EDIT @ dinsdag 13:42 uur: alles is €700+.
iBOOD extra: €549.95 + €5.95 verzendkosten.

[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 11-03-2014 13:42 ]
Bij alle zaken 699+Piet91 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:18:
pricewatch: Nikon Coolpix A Zwart
Nickname does not reflect reality
10% korting op jupio accu's bij cameranu.nl
Geldig op 10 en 11 maart.
Geldig op 10 en 11 maart.

[ Voor 13% gewijzigd door navlim op 11-03-2014 00:40 ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Weet niet of dit helemaal betrouwbaar is maar wel een erg lage prijs voor de Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
€479,02-
http://www.mydigitaland.c...Mm-94T4i70CFerpwgodKD4Aug
Pricewatch http://tweakers.net/price...-85mm-f-35-56-is-usm.html
€479,02-
http://www.mydigitaland.c...Mm-94T4i70CFerpwgodKD4Aug
Pricewatch http://tweakers.net/price...-85mm-f-35-56-is-usm.html
To do or not to do...
MediaMarkt: Nikon D5200 kit 18-55mm VR voor €544, flitser gratis na registratie bij nikon.

pricewatch: Nikon D5200 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR Zwart
(staat in de folder uit utrecht, vanaf maandag ook online
)

pricewatch: Nikon D5200 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR Zwart
(staat in de folder uit utrecht, vanaf maandag ook online
Dagaanbieding bij iBood vandaag.
http://www.ibood.com/nl/nl/
iBood:
Merk: Wacom
Type: Intuos Pro Special Edition pentablet (modelnummer: PTH-651/S)
199,95 euro
PriceWatch:
http://tweakers.net/price...ntuos-pro-m-fr-en-nl.html
297,00 euro
iBood versie is naar mijn idee een special edition (zwart/zilver), Pricewatch is een standard zwarte.
Wel is het een M versie.
http://www.ibood.com/nl/nl/
iBood:
Merk: Wacom
Type: Intuos Pro Special Edition pentablet (modelnummer: PTH-651/S)
199,95 euro
PriceWatch:
http://tweakers.net/price...ntuos-pro-m-fr-en-nl.html
297,00 euro
iBood versie is naar mijn idee een special edition (zwart/zilver), Pricewatch is een standard zwarte.
Wel is het een M versie.
[ Voor 3% gewijzigd door avanreijn op 21-03-2014 14:40 ]
pricewatch: Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart
PW: €574+. Coolblue: €549. Scheelt toch weer €25.
PW: €574+. Coolblue: €549. Scheelt toch weer €25.

uit een ander topic:
heiligeboon schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 23:25:
Voor degene die nog een Sony A7 willen kopen:
Op dit moment is de camera te koop bij Amazon Frankrijk voor EUR 1165,00.![]()
De prijs bij de meeste Nederlandse webwinkels is op dit moment nog EUR 1499,00.
ora et labora
Canon EF 24-105L IS USM Bulk (witte doos) voor € 649-
Aanbieding bij: Digimaxx.nl
https://www.digimaxx.nl/s...usm-bulk-witte-doos-.html
Edit Nomad:
is die elders ook wel voor te krijgen:
pricewatch: Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
Aanbieding bij: Digimaxx.nl
https://www.digimaxx.nl/s...usm-bulk-witte-doos-.html
Edit Nomad:
is die elders ook wel voor te krijgen:
pricewatch: Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
[ Voor 30% gewijzigd door Nomad op 05-04-2014 01:33 ]
To do or not to do...
pricewatch: Canon EOS 60D + EF-S 17-85mm IS USM Zwart
PW: €848. Saturn dagdeal: €777
PW: €848. Saturn dagdeal: €777

[ Voor 15% gewijzigd door Piet91 op 07-04-2014 00:14 ]
pricewatch: Canon EOS 1100D + 18-55 DC III Zwart
PW: €330+
Bij opening van Mediamarkt Alkmaar: €222 (Folder)
PW: €330+
Bij opening van Mediamarkt Alkmaar: €222 (Folder)

De Tamron 18-270mm voor Nikon, Canon en Sony komen om 18:00 uur alle drie langs bij de
Oster-Angebote-Woche van Amazon.de
Canon kost in NL €364+, op Amazon.de nu €347.22.
Nikon kost in NL €370+, op Amazon.de nu €350.89.
Sony kost in NL €389+, op Amazon.de nu €341.
Alle drie komen om 18:00 uur langs met lagere prijzen. De Oster-Angebote-Woche begon overigens gisteren en gaat door tot 14 april; dus het kan lonen om de eerste link even een paar keer te bekijken
(Dat ref gedeelte in de link komt door Amazon, niet door mij. Kan ook zo geen link vinden waar dat niet in staat)
EDIT: Alle objectieven zijn €299 geworden.
[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 08-04-2014 21:04 ]
pricewatch: Tamron SP AF 200-500mm F/5-6.3 Di LD IF (Canon)
pricewatch: Tamron SP AF 200-500mm F/5-6.3 Di LD IF (Nikon)
Beide in NL minimaal €999, beide op Amazon.de nu €849. Morgen om 18:00 uur in de aanbieding.

EDIT @ 20:00 uur: beide €749 geworden.
pricewatch: Tamron SP AF 200-500mm F/5-6.3 Di LD IF (Nikon)
Beide in NL minimaal €999, beide op Amazon.de nu €849. Morgen om 18:00 uur in de aanbieding.

EDIT @ 20:00 uur: beide €749 geworden.
[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 09-04-2014 20:06 ]
Dagactie bij iBood: Nikkon D3200 DSLR + Nikkor 18-55 VR + Nikkor 55-300 VR voor 620 euro
http://www.ibood.com/extr...le_camera__2_objectieven/
http://www.ibood.com/extr...le_camera__2_objectieven/
€626 is het.
Altijd opletten met die iBood. pricewatch: Nikon D3200 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR + AF-S DX 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR Zwart

Geen geweldige prijs imho voor een ouwetje, of het moet echt exact zijn wat je wilde hebben.
Geen geweldige prijs imho voor een ouwetje, of het moet echt exact zijn wat je wilde hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door jesper86 op 09-04-2014 12:04 ]
Samyang / Walimex / Rokinon etc. etc. 14mm voor Canon en Nikon:
pricewatch: Samyang Optics 14mm f/2.8 ED AS IF UMC (Canon)
Canon PW: €375. Amazon.de nu: €384.06
pricewatch: Samyang Optics 14mm f/2.8 ED AS IF UMC AE (Nikon)
Nikon PW: €415. Amazon.de nu: €415.33
Beiden morgen om 18:00 uur in de aanbieding op Amazon.
EDIT: beide €299.95 geworden.
pricewatch: Samyang Optics 14mm f/2.8 ED AS IF UMC (Canon)
Canon PW: €375. Amazon.de nu: €384.06
pricewatch: Samyang Optics 14mm f/2.8 ED AS IF UMC AE (Nikon)
Nikon PW: €415. Amazon.de nu: €415.33
Beiden morgen om 18:00 uur in de aanbieding op Amazon.
EDIT: beide €299.95 geworden.

De Sony NEX 3N body is bij Cameranu.nl maar € 169,00. Nagenoeg een tientje de megapixel! Dat is dus body only (gewoon in de verpakking van een kit trouwens), die staat niet in de pricewatch.
Voor dat geld kon ik het niet laten om er een mee te nemen, samen met een 1.8/50 OSS, deze kan ik aanbevelen aan 'bokeh-lovers'.
http://www.cameranu.nl/nl/p459614/sony-nex-3n-body-zwart
Voor dat geld kon ik het niet laten om er een mee te nemen, samen met een 1.8/50 OSS, deze kan ik aanbevelen aan 'bokeh-lovers'.
http://www.cameranu.nl/nl/p459614/sony-nex-3n-body-zwart
pricewatch: Sony Cyber-shot DSC-RX100 Zwart
PW: €427.95+
Morgen om 18:00 uur bij de Oster-Angebote-Woche voor i.i.g minder dan de €415 dan die nu is. (gok zo'n €50 minder).
Let op; de eerste versie, niet de duurdere RX100 II!

EDIT @ 14/04 19:17 uur: is €379 geworden.
PW: €427.95+
Morgen om 18:00 uur bij de Oster-Angebote-Woche voor i.i.g minder dan de €415 dan die nu is. (gok zo'n €50 minder).
Let op; de eerste versie, niet de duurdere RX100 II!

EDIT @ 14/04 19:17 uur: is €379 geworden.
[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 14-04-2014 19:17 ]
laat maar oeps
[ Voor 95% gewijzigd door Annie1980 op 14-04-2014 14:28 ]
Samsung heeft momenteel een 50% korting op de 2e lens
http://www.samsung.com/nl...tour/actie-producten.html
ik ben geinteresseerd in de 18-200mm longzoom lens , iemand hier interesse om er samen twee aan te schaffen? stuur maar PM
http://www.samsung.com/nl...tour/actie-producten.html
ik ben geinteresseerd in de 18-200mm longzoom lens , iemand hier interesse om er samen twee aan te schaffen? stuur maar PM
Vanavond om 18:00 uur De Walimex Pro AE 14 mm 1:2,8 voor Nikon bij Amazon.de in angebot
Aanzetten tot belastingontduiking is niet de bedoeling
[ Voor 108% gewijzigd door PowerUp op 27-04-2014 19:01 ]
Vanaf morgen bij de Albert Heijn XL:
Fujifilm XF-1 voor slechts €139,10 met de rode Joker sticker. In de pricewatch is de rode versie het goedkoopst te vinden voor 199 euro, de zwarte is zelfs 269!
Fujifilm XF-1 voor slechts €139,10 met de rode Joker sticker. In de pricewatch is de rode versie het goedkoopst te vinden voor 199 euro, de zwarte is zelfs 269!

[ Voor 3% gewijzigd door IJsrace op 27-04-2014 18:44 ]
Misschien niet helemaal apparatuur, en ik weet iet hoelang het geldig is, maar amazon.com heeft (pc)download van Lightroom5 voor 80usd in de aanbieding:
http://www.amazon.com/Ado...=8-1&keywords=lightroom+5
Anoniem: 411842
Helaas is download alleen voor US Customers. In doosje kost ie EUR 100, alsnog flink goedkoper dan in de PW.WhiskyPhreak schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:10:
Misschien niet helemaal apparatuur, en ik weet iet hoelang het geldig is, maar amazon.com heeft (pc)download van Lightroom5 voor 80usd in de aanbieding:
..vergeet ik wel de BTW natuurlijk, scheelt dan bijna niks
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 411842 op 02-05-2014 22:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees even de eerste post van dit topic goed door. De volgende zaken dienen in ieder geval in je post te staan:
-product
-prijs (incl BTW)
-waar
-geldigheidsduur aanbieding
De volgende zaken zijn gewenst:
-linkje naar de aanbieding
-linkje naar het artikel in de PriceWatch
-overige relevante informatie
Alle andere posts worden verwijderd
Zie ook deze handleiding veilig online winkelen voor meer info.
Lees even de eerste post van dit topic goed door. De volgende zaken dienen in ieder geval in je post te staan:
-product
-prijs (incl BTW)
-waar
-geldigheidsduur aanbieding
De volgende zaken zijn gewenst:
-linkje naar de aanbieding
-linkje naar het artikel in de PriceWatch
-overige relevante informatie
Alle andere posts worden verwijderd
Zie ook deze handleiding veilig online winkelen voor meer info.