Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Fotoapparatuur] Aanbiedingen 2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:26

Nomad

Admin F&V

a.k.a. Martijn

Topicstarter

[Fotoapparatuur] Aanbiedingen 2019

AANBIEDINGEN!!!!
Welkom in ons grote fotografische aanbiedingentopic. Dit is de plek om aanbiedingen te spotten en te melden van allerlei foto & video gerelateerde zaken, zoals camera's, objectieven, flitsers, statieven en accessoires. In tegenstelling tot eerdere topics wordt dit vanaf heden een opsomtopic, om zodoende snel inzicht te krijgen in de lopende aanbiedingen. Daarnaast gaan we het eens proberen per tijdsperiode, zodat de topics kleiner worden en aanbiedingen makkelijker te vinden zijn (ook terug te vinden). Lees voordat je online je aankoop doet eerst even Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten aandachtig door.

Voorwaarden

We willen elkaar natuurlijk op de hoogte houden van de leukste en goedkoopste aanbiedingen. Voordat dit een en al chaos wordt, hanteren we de volgende regels:
  • Plaats de volgende zaken in ieder geval in je post:
  • [list]
  • De omschrijving van het product.
  • De prijs tijdens de aanbieding (let op dat de prijzen inclusief BTW zijn.
  • De (internet)winkel die het product aanbiedt.
  • De geldigheidsduur van de aanbieding (in geval van een flyer vind je die vaak op de voor- of achterzijde van de flyer in kleine lettertjes (soms 90 graden gedraaid aan de zijkant)). Indien de duur niet bekend is, dit gaarne even aangeven met "onbekende duur" oid.
  • [/list]
  • De volgende zaken zijn gewenst, maar niet verplicht:
  • [list]
  • Een linkje naar de aanbieding.
  • Een linkje naar het artikel in de PriceWatch.
  • Eventuele andere relevante zaken van de aanbieding (denk hierbij aan een linkje naar de site van de fabrikant, beschikbaarheid, levertijd, etc).
  • [/list]
  • Dit is een opsomtopic, dus iedere vorm van discussie is hier op de verkeerde plek.
  • Een product dat regulier goedkoop via eBay/DealExtreme/Factoryprices/etc. is te verkrijgen is geen aanbieding! Hetzelfde geldt voor kloonproducten.
  • Plaats geen vraag in je bericht, want dit is geen discussietopic, dus je krijgt er hier toch geen antwoord op.
  • Plaats geen onnodige productinfo.
  • Berichten die geen aanbieding bevatten worden zonder vorm van communicatie door de crew verwijderd.
  • Berichten met referrals worden verwijderd, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam
  • Mocht je van mening zijn dat er een fout in een advertentie zitten of wil je een post van iemand melden dan kun je dat doen via een topic report. Zoek hiervoor boven in het topic naar de [afbeelding]-knop.

Links naar koopjessites

1DayFly
Dagelijkse koopjes
IBood
DailyOffers
Jouw aanbieding

Vorige versies van dit topic
[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2010
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2010
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2011
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2011
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2012
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2012
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2013
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2013
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2014
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2014
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen 2015
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen 2016
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen 2017 & 2018

Woord van dank
Bij het schrijven van deze post is gebruik gemaakt van de template van Kasj in [Aanbiedingen] Mediaspelers - Deel I. Hiervoor dank :)

De aanbiedingen mogen opgemaakt worden met de volgende code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[table border=0 cellpadding=6]
[tr][td bgcolor=green colspan=2][URL="https://tweakers.net/pricewatch/489011/canon-eos-80d-body-zwart.html"]pricewatch: Canon EOS 80D body Zwart[/URL][/td][/tr]
[tr]
[td bgcolor=#fafafa]Waar[/td]
[td bgcolor=#fafafa]www.disney.com[/td][/tr]
[tr]
[td bgcolor=#f0f0f0]Normale prijs[/td]
[td bgcolor=#f0f0f0]€ 500,-[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#fafafa]Aanbiedingsprijs[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 449,-[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#f0f0f0]Start- en eindtijd (indien bekend)[/td]
[td bgcolor=#f0f0f0]1 juli t/m 5 juli[/td]
[/tr]
[/table]

martijnscholtens.nl

• Nomad

Nomad

Admin F&V

a.k.a. Martijn

Topicstarter
pricewatch: Canon 85mm 1.8 USM
Waarhttps://www.1dayfly.com/n...a922f2c5a26345a2047ba9b1e
Normale prijs€379,-
Aanbiedingsprijs€329,-
Start- en eindtijd (indien bekend)Vandaag

Edit: Ah niet tot 12:00 vanacht, maar tot vanmiddag 12:00...dan moet je er wel heel snel bij zijn :D

Nomad wijzigde deze reactie 03-01-2019 11:56 (7%)

martijnscholtens.nl

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01:28
pricewatch: Sigma 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM Sports (Nikon)
PW: €1.413,27 (Amazon.de) of €1.549 (Nederland)

Amazon.es: €998,21

EDIT #2:
pricewatch: Nikon AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR
PW: €2.899,- (nog ruim €200 goedkoper bij Amazon.de)
Amazon.es: €1.958,85

Plus min of meer een TVP om dit topic terug te vinden/bij te houden...

EDIT:
Weet ik; maar ik vind het irritant om bookmars/active topics beide in de gaten te moeten houden.

En ach; als ik daarvoor een goede aanbieding hier moet plaatsen. :P

Piet91 wijzigde deze reactie 04-01-2019 17:02 (45%)

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:25

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Piet91 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:31:
Plus min of meer een TVP om dit topic terug te vinden/bij te houden...
https://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks gebruik ik al jaren daarvoor ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Unidentified
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Unidentified

"...Terra Incognita..."

Voor wie nog wat geheugenkaartjes kan gebruiken, laagste prijs tot nu toe dus zelf ook maar even 2 ingeslagen. (O.a. geschikt voor 4K)

pricewatch: Sandisk Extreme Pro SDHC 95MB/s V30 UHS-I U3 32GB

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-02 13:31
YN50mm F1.8 van Yongnuo voor 38,- incl verzending
YN35mm F2.0 van Yongnuo voor 70,- incl verzending

Bovenstaande prijzen zijn van de canon variant, maar de overige zijn ook afgeprijsd.

https://www.aliexpress.co...=n&SortType=price_asc&g=y

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• ferrywijn
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22-02 11:17
Dir weekend is bij de MediaMarkt op heel veel dingen 20% korting. Ook bij de camera's.

ferrywijn wijzigde deze reactie 25-01-2019 07:38 (8%)

• Marti Zanden
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 22-02 23:29
@ferrywijn dat heb ik gemerkt ja. Heel de week al een mooie camera op het oog. Vrijdag ochtend online gegaan om te bestellen...maar helaas was toen al weer uitverkocht.

• Janar
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-02 21:51

Janar

Geen

Of camera’s die van de website verdwenen zijn...

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Onkyo TX-NR5010, Scanspeak Monitors, JL Audio Subs, Nvidia Shield, Sonos, Sony PS4 Pro

• Gjeest
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22-02 19:18
Marti Zanden schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:48:
@ferrywijn dat heb ik gemerkt ja. Heel de week al een mooie camera op het oog. Vrijdag ochtend online gegaan om te bestellen...maar helaas was toen al weer uitverkocht.
Je was waarschijnlijk niet de enige met dit idee. Zelf heb ik donderdag op vrijdagnacht direct besteld wat ik wilde hebben, en ook dit product was vanochtend uitverkocht. Met dit soort aanbiedingen kan je er het beste snel bij zijn.

Je zou wel nog kunnen controleren of de plaatselijke Media Markt het product heeft, dit staat namelijk niet op de site

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:01
Nomad schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:56:
pricewatch: Canon 85mm 1.8 USM
Waarhttps://www.1dayfly.com/n...a922f2c5a26345a2047ba9b1e
Normale prijs€379,-
Aanbiedingsprijs€329,-
Start- en eindtijd (indien bekend)Vandaag

Edit: Ah niet tot 12:00 vanacht, maar tot vanmiddag 12:00...dan moet je er wel heel snel bij zijn :D
Volgens de website heeft de rechtbank ze gisteren surseance van betaling verleend. Hopelijk heb je niets besteld.

• Nomad

Nomad

Admin F&V

a.k.a. Martijn

Topicstarter
Joris748 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:54:
[...]

Volgens de website heeft de rechtbank ze gisteren surseance van betaling verleend. Hopelijk heb je niets besteld.
Gelukkig niet nee :). Nu ging het om de 85 1.8 en de 50 1.8 en van beiden heb ik de 1.4 versie al, maar de aanbieding was toen verder wel scherp.
Hopelijk niemand de dupe inderdaad.

martijnscholtens.nl

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
pricewatch: Nikon AF-S 24-120mm f/4G ED VR
Waarhttps://azerty.nl/product...s.net&utm_medium=referral
Normale prijs€ 799,-
Aanbiedingsprijs€ 629,-
Start- en eindtijd (indien bekend)Onbekend

Bij Azerty om een of andere reden €160 goedkoper dan bij de rest.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Wouter0805
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22-02 00:01
Camera Verschoore (https://www.verschoore.nl/) heeft nu een vergelijkbare actie als bij de Mediamarkt. BTW-vrij kopen met de code 'btwactie'. Zo krijg je een Sony A7III al voor €1885 ipv €2299. Is toch wel een erg strakke deal! Lijkt wel hard te gaan, want ik wilde zelf een Mavic drone of een Zeiss Batis lens bestellen, maar die zijn al niet meer leverbaar.

Edit: Deze actie loopt tot en met 14 februari 2019, maar ik verwacht dat dan de leukste items allang uitverkocht zullen zijn

Wouter0805 wijzigde deze reactie 31-01-2019 14:49 (14%)

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Wouter0805 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:34:
Camera Verschoore (https://www.verschoore.nl/) heeft nu een vergelijkbare actie als bij de Mediamarkt. BTW-vrij kopen met de code 'btwactie'. Zo krijg je een Sony A7III al voor €1885 ipv €2299. Is toch wel een erg strakke deal! Lijkt wel hard te gaan, want ik wilde zelf een Mavic drone of een Zeiss Batis lens bestellen, maar die zijn al niet meer leverbaar.

Edit: Deze actie loopt tot en met 14 februari 2019, maar ik verwacht dat dan de leukste items allang uitverkocht zullen zijn
In het verlengde hier van, de pricewatch: Fujifilm X-T20 Zwart is er in de aanbieding voor €549. Met code btwactie gaat er nog ongeveer 17% af, kom je uit op een prijs van: €455.67

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Rutger schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 16:57:
[...]

In het verlengde hier van, de pricewatch: Fujifilm X-T20 Zwart is er in de aanbieding voor €549. Met code btwactie gaat er nog ongeveer 17% af, kom je uit op een prijs van: €455.67
Bij Verschoore is er nu ook grote korting te krijgen op pricewatch: Fujifilm X-E3 + XF 18-55mm f/2.8-4.0 Zilver

Na kortingscode btwactie ~€660 en daarmee zo'n 33% goedkoper t.o.v. andere winkels.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• GHDpro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 18:50
Ik heb vanmiddag een pricewatch: Sony Cyber-shot RX100 V Zwart besteld bij CameraNU. Ik koos voor het oude model o.a. zodat ik nog Lightroom 6.14 (niet-CC) versie kon gebruiken.

Maar na bestelling bleek ik automatisch een upgrade te krijgen naar de V(A) (nieuwe model van de V). Ik heb hier over gebeld en bleek geen foutje te zijn: ze kunnen het oude model niet meer leveren, je krijgt gewoon het nieuwe model met 100 euro korting. Dat maakt CameraNU de goedkoopste voor de V(A): pricewatch: Sony Cyber-shot RX100 V(A) Zwart

Geen idee hoe lang ze dit nog doen zeker als iemand van CameraNU dit leest of meer mensen hier gebruik gaan van maken... (überhaupt vreemd dat ze nog het oude model op de site hebben staan als ze 'm niet meer kunnen leveren)

Die 100 korting ben ik nu al snel weer kwijt aan het CC abonnement voor de versie van Lightroom die wel compatible is met nieuwere camera's zoals de V(A), maar op zich ook niet onprettig om voor beide (RX100V en Lightroom) de nieuwste versie te hebben...

• gpgekko
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23-02 11:23
Edit: oeps, sorry voor de offtopic rant. In mijn frustratie niet opgelet in welk topic ik zat

-knip off topic rant -

Superdaantje wijzigde deze reactie 07-02-2019 10:03 (82%)

• Superdaantje
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:18

Superdaantje

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Graag vanaf hier weer ontopic met het melden van aanbiedingen. Inhoudelijke discussies en of vragen kunnen in één van de andere topics gesteld worden. Blijft dit topic mooi overzichtelijk met leuke aanbiedingen.

Superdaantje wijzigde deze reactie 07-02-2019 10:08 (16%)

My plekje op het Web -_- Workshops fotografie

• hr15
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:27
Wouter0805 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:34:

De actiecode lijkt niet meer te werken hier? De actiepagina kan ik ook niet meer laden...
Maar even gemeld bij Verschoore want volgens mij is het nog geen 14 februari :+

• Lincor
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 07-02 11:27
hr15 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:20:
[...]

De actiecode lijkt niet meer te werken hier? De actiepagina kan ik ook niet meer laden...
Maar even gemeld bij Verschoore want volgens mij is het nog geen 14 februari :+
Ik ben gisteren bij de winkel in Middelburg langsgegaan, en daar staat op de poster dat de actie tot 12 februari is, wat ik enigszins vreemd vond.

Toen ik zag dat er ook een Verschoore in Vlissingen zat, dacht ik ik ga daar eens langs. Bleek dat dus een andere Verschoore te zijn (mocht iemand besluiten om daar langs te gaan). Blijkbaar is dat de broer van de andere winkel, en die zegt dat hij de actie en prijzen niet begrijpt, maar dat dat waarschijnlijk de reden is dat ze stoppen.

Dacht ik deel dit even ter info.

• djfrankel
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22-02 15:58

djfrankel

It's a trap!

Lincor schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Ik ben gisteren bij de winkel in Middelburg langsgegaan, en daar staat op de poster dat de actie tot 12 februari is, wat ik enigszins vreemd vond.

Toen ik zag dat er ook een Verschoore in Vlissingen zat, dacht ik ik ga daar eens langs. Bleek dat dus een andere Verschoore te zijn (mocht iemand besluiten om daar langs te gaan). Blijkbaar is dat de broer van de andere winkel, en die zegt dat hij de actie en prijzen niet begrijpt, maar dat dat waarschijnlijk de reden is dat ze stoppen.

Dacht ik deel dit even ter info.
Ik heb gister nog met Foto Verschoore gebeld omdat ik graag de fujifilm XF10-24mm lens wou bestellen met de kortingscode gezien daar nu ook een cashback op geldt, maar deze niet meer op voorraad is. Daar wisten ze mij te vertellen dat ze de actie hebben omdat een 3 tal winkel overgenomen wordt en de andere verder gaan puur als print shop. De actie geldt dan ook puur op de artikelen die nog op voorraad in de winkels zijn, ze kunnen ook niks mee bestellen bij de leverancier. Ik dacht ik deel dat even hier.

• guillaumemay
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:31
Nog wat meer info over Verschoore: Op de site staat nu wel 5 jaar garantie, maar die kunnen ze dus ook niet meer geven. Het blijft dus bij de standaard fabrieksgarantie (meestal 2 jaar). :-/

• motormuis10000
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22-02 10:17
-knip- Is vervelend, maar hoeft hier niet gemeld te worden ;-)

Superdaantje wijzigde deze reactie 08-02-2019 12:18 (89%)

• Superdaantje
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:18

Superdaantje

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Zouden wij het vanaf hier weer iets meer ontopic kunnen houden. Het plaatsen van leuke aanbiedingen ;-)

En inhoudelijke discussies, vragen, overnames etc. achterwege kunnen laten?

Alvast heel erg bedankt :)

Superdaantje wijzigde deze reactie 08-02-2019 13:01 (14%)

My plekje op het Web -_- Workshops fotografie

• BaasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:12

BaasG

weird

Verschoore uitverkoop is wat uitgebreider geworden:

Opheffingsuitverkoop bij Verschoore.

Na 100 succesvolle jaren en 8 vestigingen verspreid over Zeeland en Brabant zal er in 2019 een einde komen aan het tijdperk Verschoore. Per 1 maart zullen 3 vestigingen van Verschoore overgenomen worden door Kamera Express, namelijk de winkels in Breda, Goes en Den Bosch. De andere 5 vestigingen van Verschoore zullen verder gaan met een nieuw conceptt, onder de naam Sprintphoto. Dit zijn de winkels in Bergen op Zoom, Etten-Leur, Middelburg, Roosendaal en Terneuzen.

Daarom geven wij nu 20% korting op heel veel artikelen! Kom even langs in één van onze winkels of bestel in onze webshop met de kortingscode 'uitverkoop'. Ook bieden wij nu de allerlaagste internetprijzen voor camera en objectieven. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je tot en met 24 februari 2019 ook nog eens 10% extra korting op alle camera's en objectieven uit onze voorraad! Gebruik de kortingscode 'extra10' om in onze webshop te profiteren van de 10% korting!

Actievoorwaarden:
  • Wij bieden nu ook de laagste internetprijzen aan op objectieven en camera's. Dezelfde prijzen gelden in onze winkels.
  • De kortingsactie van 20% geldt exclusief op de volgende categorieen: Occasions, Tassen , Statieven, Opslag & geheugen en Filters
  • De kortingsactie van 10% geldt exclusief op camera's en objectieven uit onze voorraad.
  • Bij deze actie geldt OP=OP. Als een product uitverkocht is kunnen wij deze niet bestellen of naleveren.
  • Verschoore behoudt ten alle tijde het recht om de actie stop te zetten.
  • De actie is geldig tot 24 februari 2019 of zodra de voorraad op is.

member of the Dark side: black Nikon gear

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

BaasG schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:36:
Verschoore uitverkoop is wat uitgebreider geworden:
Ja, ik weet 't het is geen Fotoapparatuur Aanbieding 2019 ;)

Maar toch iets om rekening mee te houden!
Let op eventuele garantieaanspraken, voor je bij Verschoore (die dan niet meer bestaat) gekochte 'aanbieding'.

Mooie Plaatjes   

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:43:
[...]

Maar toch iets om rekening mee te houden!
Let op eventuele garantieaanspraken, voor je bij Verschoore (die dan niet meer bestaat) gekochte 'aanbieding'.
Je mag toch aannemen dat Kamera Express garantieaanspraken overneemt. Bestaande verplichtingen horen gewoon bij de boedel (tenzij het overname van onderdelen na een faillissement betreft).

• nobleone
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:17
Amazon dagdeal:
Sony Alpha A77II voor €799
Update 20/2: Hij staat er nu voor €759,42!

nobleone wijzigde deze reactie 20-02-2019 05:59 (9%)

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23-02 10:09
Wellicht kunnen we de discussie m.b.t. Verschoore elders voeren?

Dit topic is bedoeld voor melden van mooie aanbiedingen en niet zo zeer voor inhoudelijke discussies. Zie topic start ;-)

Vanaf hier dan ook weer graag on topic. Met enkel het posten van mooie aanbiedingen !! :)

Superdaantje wijzigde deze reactie 16-02-2019 14:35 (100%)

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:58
https://www.kamera-express.nl/statievenhappydays

Veel statieven bij Kamera Express met korting te krijgen.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True