Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote fotografie Cashback topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:28

Daan_

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Het is vaste prik voor de grote fabrikanten: acties en cashbacks. Bijna het hele jaar door is er wel een of ander voordeeltje te behalen bij de aanschaf van nieuwe producten. In dit Topic kun je de actuele acties, cashbacks posten die in Nederland lopen.

Vermeld aub de volgende zaken in je post:
• De omschrijving van de cashback.
• De link naar de website van de fabrikant. (niet die van een winkel)
• De geldigheidsduur van de Cashback
• Enkel Cashback acties in Nederland/België. Niet die van overige landen.

“directe verwijzingen naar winkels.
• Berichten met referrals worden verwijderd, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam
• Mocht je van mening zijn dat er een fout in een reactie staat m.b.t. een Cashback melding. Dan kun je dit melden via een “topic report”

Daan_ wijzigde deze reactie 21-10-2018 14:19 (135%)

My plekje op het Web -_- Individuele Workshops Fotografie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Gereserveerd

Wil je helpen met de Topic start en het topic Up-To-Date houden. Schoom niet om DM te sturen. Hulp is altijd welkom. :)

Daan_ wijzigde deze reactie 12-05-2018 09:40 (84%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Meer info over de Fujifilm cashback actie:

https://fujifilm-promotions.com/nl/nl/pages/cb-0518/home

Daan_ wijzigde deze reactie 09-05-2018 14:10 (29%)
Reden: Gaarne enkel links naar websites van de fabrikant.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-04 10:55
Cashback info voor België beschikbaar: https://fujifilm-promotions.com/be/nl/pages/cb-0518/home
Voor Nederland nog niet.

Edit: maar als dit echt de erkende dealers zijn, is het wel een triestige zaak. Geel coolblue waar ik mijn materiaal gekocht heb :/
http://www.fujifilmxserie...0DEALERS%2001_12_2017.pdf

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 11-05-2018 22:43 (46%)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• phobosdeimos
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:46
quote:
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:41:
Cashback info voor België beschikbaar: https://fujifilm-promotions.com/be/nl/pages/cb-0518/home
Voor Nederland nog niet.

Edit: maar als dit echt de erkende dealers zijn, is het wel een triestige zaak. Geel coolblue waar ik mijn materiaal gekocht heb :/
Huh, vreemd is dat! Heb zelf bijna een X100F gekocht bij coolblue maar dat zou dus niet tellen? Stom zeg...
Dan maar wachten op de NL actie en bij een NL webshop bestellen?
*edit* ook geen optie want je mag enkel in het land waar je woont bestellen. En voor België staan er enkel muffe shops op de lijst waar alles sowieso duurder is dan bij coolblue. Balen.

phobosdeimos wijzigde deze reactie 12-05-2018 00:33 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:38
Hmm zie nog niks bij coolblue.nl over de fuji actie,ben van plan om de X100F te kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Welke retailers ermee doen kan men vinden op de website: https://fuji-promotions.c...1016/qualifying-retailers

Staat de winkel die je wenst er niet tussen. Dan is het helaas, maar verwacht dat die er wel tussen staat. ;-)

Daan_ wijzigde deze reactie 13-05-2018 12:44 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

MGSNK

Flight

quote:
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:41:
Voor Nederland nog niet.

Ik weet niet waar jij kijkt maar Coolblue staat er gewoon tussen op Zuid-Holland:

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:08

sapphire

Die-hard pruts0r

quote:
MGSNK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:57:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt maar Coolblue staat er gewoon tussen op Zuid-Holland:

[afbeelding]
Ligt Zuid Holland in België :?

Gabriël Ryzen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MGSNK
  • Nu online

MGSNK

Flight

quote:
sapphire schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:52:
[...]

Ligt Zuid Holland in België :?
De Belgische Coolblue verstuurd gewoon vanuit Tilburg hoor ;) (geen Zuild-Holland nee :+ )

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

quote:
MGSNK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:13:
[...]

De Belgische Coolblue verstuurd gewoon vanuit Tilburg hoor ;) (geen Zuild-Holland nee :+ )
In de algemene voorwaarde (Belgische in dit geval aangezien het daar over ging).

[quote]
Deze promotie is alleen beschikbaar voor ingezetenen van België. Claims voor in aanmerking komende producten die niet in deze landen zijn gekocht, komen niet in aanmerking voor deze actie. [quote]

En dit geld ook in Nederland, als Belg geld de actie alleen als je bij een Belgische shop besteld. Als Nederlander alleen als je in een Nederlandse winkel besteld.

Dus leuk dat Coolblue.be vanuit Tilburg verzend maar als het een Belgisch bedrijf is en Coolblue.nl Nederlands....you het the point...
Dat is dus de vraag :)

Gabriël Ryzen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MGSNK
  • Nu online

MGSNK

Flight

Waag je er toch een e-mail aan, zowel naar Coolblue alswel Fujifilm? Is toch best bijzonder dat dezelfde winkel in NL aan de voorwaarde voldoet en erg oneerlijk voor Belgische klanten. Zijn ze toch behoorlijk gevoelig voor bij Coolblue ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phobosdeimos
quote:
MGSNK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:33:
Waag je er toch een e-mail aan, zowel naar Coolblue alswel Fujifilm? Is toch best bijzonder dat dezelfde winkel in NL aan de voorwaarde voldoet en erg oneerlijk voor Belgische klanten. Zijn ze toch behoorlijk gevoelig voor bij Coolblue ;)
Ik heb coolblue België gemaild en die bevestigen dat ze NIET meedoen met de cashback actie :(
Fujifilm heb ik dan ook gemaild met de vraag of ze coolblue zsm toch willen opnemen in de lijst (nog geen antwoord). Voor België staan er voornamelijk kleine shops op de lijst met websites uit 1997 en hoge prijzen dus voor ons heeft de promotie niet veel zin (eerst meer betalen om dan achteraf een stukje terug te krijgen).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-04 22:43
quote:
phobosdeimos schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:16:
[...]

Ik heb coolblue België gemaild en die bevestigen dat ze NIET meedoen met de cashback actie :(
Fujifilm heb ik dan ook gemaild met de vraag of ze coolblue zsm toch willen opnemen in de lijst (nog geen antwoord). Voor België staan er voornamelijk kleine shops op de lijst met websites uit 1997 en hoge prijzen dus voor ons heeft de promotie niet veel zin (eerst meer betalen om dan achteraf een stukje terug te krijgen).
Dan kan ik je adviseren om eens te kijken bij Artencraft, daar heb ik twee jaar geleden ondertussen mijn fuji materiaal gekocht icm cashback.
Net gekeken en de prijzen zijn goedkoper dan bij Coolblue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Ik kreeg respons van Coolblue (vwb België) dat zij inderdaad niet meededen met de actie en dat ook niet van plan waren.

Van Fujifilm kreeg ik beter nieuws:
quote:
U kan als verkoper 'andere' or 'autre' kiezen en hier Coolblue + Woonplaats opgeven of Coolblue.be.

Hou er rekening mee dat de winkel in Belgie moet zijn gevestigd en dat de online aankopen via het .BE adres van Coolblue gedaan moeten worden, anders kan de aanvraag niet worden verwerkt.

De website voor aanvragen is https://fujifilm-promotions.com/be/nl/pages/cb-0518/home
Coolbue heeft vestigingen in België, dus volgens mij is er wel hoop. Gelukkig.
(Of er nu effectief "andere" kan gekozen worden, zie ik niet; het claimformulier staat nog niet online.)

@ennekke merk op dat de prijzen bij A&C reeds incl de cashback zijn!

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 14-05-2018 13:51 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

En de Nederlandse voorwaarden/ definitieve lijst staan nu online:
https://fujifilm-promotions.com/nl/nl/pages/cb-0518/home

Helaas geen 55-200 en 90mm in Nederland :?

Gabriël Ryzen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gjeest
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 03:48
Twee weken geleden heb ik de Sony A6500 gekocht met het oog op de cashback actie, nu wilde ik vandaag de cashback gaan claimen maar de A6500 is nergens meer terug te vinden. Blijkbaar is deze van de actie geschrapt, op het moment dat ik deze kocht weet ik 100% zeker dat deze mee doet, helaas nergens meer bewijs van te vinden...

Ik wil natuurlijk alsnog gebruik maken van deze cashback actie maar de camera is niet te selecteren op de site van Sony... dat ze terug krabbelen van een cashback actie vind ik prima, maar als deze actie gold op het moment dat ik deze camera heb aangeschaft vind ik het wel een kwalijke zaak en ik wil natuurlijk alsnog gebruik hier van maken. Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Of heeft iemand toevallig een zelfde probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:17
quote:
Gjeest schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:00:
Twee weken geleden heb ik de Sony A6500 gekocht met het oog op de cashback actie, nu wilde ik vandaag de cashback gaan claimen maar de A6500 is nergens meer terug te vinden. Blijkbaar is deze van de actie geschrapt, op het moment dat ik deze kocht weet ik 100% zeker dat deze mee doet, helaas nergens meer bewijs van te vinden...

Ik wil natuurlijk alsnog gebruik maken van deze cashback actie maar de camera is niet te selecteren op de site van Sony... dat ze terug krabbelen van een cashback actie vind ik prima, maar als deze actie gold op het moment dat ik deze camera heb aangeschaft vind ik het wel een kwalijke zaak en ik wil natuurlijk alsnog gebruik hier van maken. Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Of heeft iemand toevallig een zelfde probleem?
Vraag het aan Sony?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:37

sjaool

Every life should have 9 cats

De overzichtspagina op de website van CameraNU.nl is ook handig. Daar staan alle lopende en permanente cashbackacties van de diverse fabrikanten vermeld. :)

sjaool wijzigde deze reactie 19-05-2018 17:04 (22%)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-04 22:43
quote:
Buzz_Fuzz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:50:
Ik kreeg respons van Coolblue (vwb België) dat zij inderdaad niet meededen met de actie en dat ook niet van plan waren.

Van Fujifilm kreeg ik beter nieuws:

[...]

Coolbue heeft vestigingen in België, dus volgens mij is er wel hoop. Gelukkig.
(Of er nu effectief "andere" kan gekozen worden, zie ik niet; het claimformulier staat nog niet online.)

@ennekke merk op dat de prijzen bij A&C reeds incl de cashback zijn!
Dat is correct, maar wel goedkoper dan Coolblue - de cashback.

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-04 07:20

Multimediaknaller

Of doodgewoon Gerard

Fujifilm heeft hun cashback actie een beetje verstopt, maar is hier te vinden. :)

Let er op dat je pas 30 dagen ná aankoop kan claimen ;)

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:38
Inmiddels is ook de zomer-cashback actie van Nikon gelanceerd: nikonactie.nl

Onder andere €200 op D750/D500/D7500/D7200 en ook redelijke cashbacks op lenzen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Julianl
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-03 17:27
Voor wie het nog niet wist, er is momenteel cashback op veel Olympus bodies en lenzen:
https://www.olympus.nl/si...raHome-KeyVisual-nwsentry

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 14:36
Drie weken na het invullen van de Fuji cashback en goedkeuring daarop nog geen betaling. Als antwoord op mijn vraag krijg ik onderstaande terug:

Bedankt voor uw e-mail en uw deelname aan de campagne.

Helaas is er momenteel een vertraging in de betalingsverwerking vanwege de grote vraag naar deze promotie.

We werken er echter hard aan om de uitstaande overdrachten zo snel mogelijk te verwerken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Fuji besteed de cashbacks uit aan een extern bedrijf. Ik heb het vermoeden dat dit een relatief klein bedrijf is aangezien ik een keer of 5 gebeld heb en elke keer de zelfde helpdeskmedewerker aan de lijn kreeg.

Daarnaast zijn de regels/voorwaarden zo belachelijk precies opgesteld dat de de aanvragen letterlijk op een bepaalde woordkeuze afkeuren.
Dat levert ze denk erg veel werk op om dit allemaal goed te keuren/op te lossen wat veel tijd kost.

Gabriël Ryzen

• tomvdlee
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:49
Sony heeft een cashback actie maar die steken de winkeliers in hun zak, Verleden week de Sony A7 met kitlens gekocht voor 899 Euro bij Coolblue. Was overal hetzelfde geprijst. Nu is dezelfde camera overal te koop voor 999 Euro met 100 Euro cashback. Dus leuk zo'n cashback actie voor de shops wel te verstaan. :(

• Buzz_Fuzz
Vwb de Fuji cashback heb ik iig al een paar weken terug m'n cashback ontvangen... Gekocht bij Coolblue; staat zelfs niet bij de approved dealers.

• kpg
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online
quote:
tomvdlee schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:57:
Sony heeft een cashback actie maar die steken de winkeliers in hun zak, Verleden week de Sony A7 met kitlens gekocht voor 899 Euro bij Coolblue. Was overal hetzelfde geprijst. Nu is dezelfde camera overal te koop voor 999 Euro met 100 Euro cashback. Dus leuk zo'n cashback actie voor de shops wel te verstaan. :(
Bij een aantal winkels zie ik het niet als cashback staan, maar als 'directe kassakoring' of iets vergelijkbaars. Effectief is de prijs hetzelfde gebleven.
Je schiet er niets mee op, maar de winkel maakt ook niet meer winst op deze manier.

• Tomas_
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:22
quote:
kpg schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Je schiet er niets mee op, maar de winkel maakt ook niet meer winst op deze manier.
Euhe ze verkopen meer omdat het een aanbieding lijkt.

Formaly known as Technonose Sony az1, Samyang 12mm 2.0 Fuji X-T20 XF 16 1.4, XC50-230, XF 35 1.4, nissin i40, mic-1st

• kpg
  • Niet online
quote:
technonose schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:13:
[...]

Euhe ze verkopen meer omdat het een aanbieding lijkt.
Dat effect zal niet zo sterk zijn. En zelfs als dat zo is, prima toch?
Ik reageerde op:
quote:
Sony heeft een cashback actie maar die steken de winkeliers in hun zak
en dat is gewoon niet waar.

• Tomas_
quote:
kpg schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:17:
[...]

Dat effect zal niet zo sterk zijn. En zelfs als dat zo is, prima toch?
Nee dat is misleiding, Dat is bij de wet verboden.

Tomas_ wijzigde deze reactie 11-07-2018 13:20 (6%)

Formaly known as Technonose Sony az1, Samyang 12mm 2.0 Fuji X-T20 XF 16 1.4, XC50-230, XF 35 1.4, nissin i40, mic-1st

• kpg
  • Niet online
quote:
technonose schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Nee dat is misleiding, Dat is bij de wet verboden.
Netjes is anders. Maar het is ook niet standaard verboden.
Als het product korter dan 3 maanden is afgeprijsd (zeg van 999 naar 899), mag een korting vanaf die hogere prijs gerekend worden (dus vanaf 999 in dit geval). Aldus de ACM.

• tomvdlee
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:49
quote:
kpg schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Bij een aantal winkels zie ik het niet als cashback staan, maar als 'directe kassakoring' of iets vergelijkbaars. Effectief is de prijs hetzelfde gebleven.
Bij Coolblue staat dat je de Cashback van Sony zelf ontvangt. Dus als Coolblue eerst (week geleden) 899 vroeg en nu 999 dan stoppen zij die 100 Euro in de pocket lijkt mij. Laagste prijs is overigens 999 (bij heel veel winkels). Dus kan inderdaad best een marketing trucje zijn maar dan wel vanuit Sony
pricewatch: Sony A7K + 28-70mm f/3.5-5.6 Zwart

Toen ik hem kocht stond er geen aanbiedingsprijs bij dus was de normale prijs 899.
Sommige winkels vermelden deze korting/cashback helemaal niet (bijvoorbeeld Bol.com)

tomvdlee wijzigde deze reactie 11-07-2018 14:27 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

quote:
kpg schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:38:
[...]

Netjes is anders. Maar het is ook niet standaard verboden.
Als het product korter dan 3 maanden is afgeprijsd (zeg van 999 naar 899), mag een korting vanaf die hogere prijs gerekend worden (dus vanaf 999 in dit geval). Aldus de ACM.
@technonose
En dat gebeurt toch ook op grote schaal. Bij de vorige Fuji actie waren 3 objectieven die ik op mijn wishist heb staan opeens €100 duurder vlak voor de cashback van raad eens......€100. 2 dagen na de actie waren ze weer de oude prijs, iets met een wassen neus :+
Aan de andere kant €100 meer opgeven als bedrijfskosten is opzich niet verkeerd O-) zeker als je daarna €100 terug krijgt.

Gabriël Ryzen

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:11
We hadden in het fuji-topic over de lopende cashback actie. Ik zal het hier maar even melden ipv in dat topic verder te gaan.

Met dank aan @Grin voor de link:

https://www.fujifilm-conn...tion.php?country=nl&id=20
Actie loopt van 10-10-2018 t/m 10-01-2019

Eigen overzichtje (prijzen op datum; 17-10-2018):
Lens Laagste prijs Cashback Prijs na cashback
Fujifilm XF 14mm f/2.8 R € 788,00 € 150,00 € 638,00
Fujifilm XF 16mm f/1.4 R WR € 899,00 € 150,00 € 749,00
Fujifilm XF 18mm f/2.0 R € 499,00 € 50,00 € 449,00
Fujifilm XF 23mm f/1.4 R € 779,00 € 100,00 € 679,00
Fujifilm XF 23mm f/2.0 R WR € 399,00 € 50,00 € 349,00
Fujifilm XF 27mm f/2.8 € 393,00 € 50,00 € 343,00
Fujifilm XF 35mm f/1.4 R € 539,00 € 50,00 € 489,00
Fujifilm XF 35mm f/2.0 R WR € 389,00 € 50,00 € 339,00
Fujifilm XF 50mm f/2.0 R WR € 419,00 € 50,00 € 369,00
Fujifilm XF 56mm f/1.2 R € 818,00 € 100,00 € 718,00
Fujifilm XF 56mm f/1.2 R APD € 1.175,00 € 150,00 € 1.025,00
Fujifilm XF 60mm f/2.4 R Macro € 445,00 € 50,00 € 395,00
Fujifilm XF 80mm f/2.8 R LM OIS WR Macro € 1.279,00 € 150,00 € 1.129,00
Fujifilm XF 90mm f/2.0 R LM WR € 888,00 € 150,00 € 738,00

Fujifilm XF 10-24mm f/4.0 LM R OIS € 869,00 € 150,00 € 719,00
Fujifilm XF 16-55mm f/2.8 R WR € 1.099,00 € 200,00 € 899,00
Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4.0 LM OIS € 399,00 € 100,00 € 299,00
Fujifilm XF 18-135mm f/3.5-5.6 R LM OIS WR PH € 729,00 € 100,00 € 629,00
Fujifilm XF 50-140mm f/2.8 R OIS WR € 1.399,00 € 200,00 € 1.199,00
Fujifilm XF 55-200mm f/3.5-4.8 R LM OIS € 698,00 € 100,00 € 598,00
Fujifilm XF 100-400mm f/4.5-5.6 LM OIS WR € 1.769,00 € 300,00 € 1.469,00

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:04
Aangezien Canon het hele jaar door Cashbacks heeft lopen (je kunt je afvragen waarom ze niet gewoon altijd de apparatuur goedkoper maken), hebben ze ook een nu in de winter een cashback/tegoed actie lopen:

https://www.canon.nl/winterpromo/
Geldig bij aankoop van een actieproduct tussen 15 oktober 2018 en 15 januari 2019 bij deelnemende verkooppunten.

Canon 5D2 | 40mm f/2.8 STM | 200mm f/2.8
Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8

• moozzuzz
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11-04 10:47
En hierbij ook de BE versie: https://nl.canon.be/winterpromo/
Geldig bij aankoop van een actieproduct tussen 15 oktober 2018 en 15 januari 2019 bij deelnemende verkooppunten.

... en de DE-versie hier: https://www.canon.de/promotions/ (Academie, camera+lens combi promo's, studenten-bonus, ..)

• sys64738
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 23:22

sys64738

Press play on tape

De komende 4 dagen dubbele cashback op de A7 ii en A7R ii bij.... Edit: En dus ook de andere camera-boeren. Blijkbaar een actie vanuit Sony

https://www.sony.nl/promo/lenzen

Zat al te twijfelen over de R maar nu wordt het wel heel erg interessant. Ipv 2099 betaal je dus 1899 en heb je evengoed ook nog rechts op de Sony cashback van 200 euro. Nice.

Actie loopt dus t/m 28 oktober.

Daan_ wijzigde deze reactie 25-10-2018 07:10 (40%)

gijspeijs.com | 500px | Flickr | GX8 - Oly 40-150mm F2.8 - Lumix 12-35mm F2.8 - Lumix 20mm F1.7 II - Oly 45mm F1.8

• Daan_

Daan_

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Cashback zelf loopt van 04.10.2018 tot 27.01.2019. U kunt uw cashback claim indienen tot 12.02.2019.

Zie Sony website voordeelnemende producten

• sys64738

sys64738

Press play on tape

Superdaantje schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:12:
Cashback zelf loopt van 04.10.2018 tot 27.01.2019. U kunt uw cashback claim indienen tot 12.02.2019.

Zie Sony website voordeelnemende producten
Let op. Ik heb het over de dubbele cashback actie. Die staat niet vermeld op de Sony website (link die jij in mijn vorige post hebt gezet).

Die dubbele cashback actie staat bij meerdere camerawinkels op de site en schijnt toch echt maar tot en met komend weekend te duren.

gijspeijs.com | 500px | Flickr | GX8 - Oly 40-150mm F2.8 - Lumix 12-35mm F2.8 - Lumix 20mm F1.7 II - Oly 45mm F1.8

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Deze van Nebo is wel scherp:
https://www.neboweb.nl/fujifilm-xf16mm-1-4-wr

De 16mm 1.4 voor 799 + 150 cashback = 649 euro.

PSN: Sluuz

• Edgenumber
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 07:36
sapphire schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:55:
Heeft iemand de Black Friday acties van Fuji al kunnen vinden? Ik nog nergens namelijk :?

Geen idee of het een cashback betreffende dus lijkt me dat dit hier besproken kan worden
op kamera-express.nl claimen ze dat je bij bijv. de x-e3 200,- cash back krijg. Maar je wordt doorverwezen naar de website van fuji en daar staat doodleuk dat je 100,- krijg. Dus of Fuji heeft zijn website nog niet aangepast, of kamera express houd je wat lekkers wat je nooit ga krijgen.

• Sluuz
  • Nu online
Het lijkt erop dat Kamera Express de cashbacks verdubbelt, maar de deelnemende productenlink is dood:
https://novulo.kamera-exp...serie-wintercashback-2018

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Is wel een beetje een Fuji-ding aan het worden om een actie te starten en de pagina pas later online/werkend te maken. Alleen jammer als een actie 1 dag duurt, zullen we wss maandag wel weten wat de actie was :+

Gabriël Ryzen

• Sluuz
  • Nu online

• phobosdeimos
Hmm dus Fuji cashbacks zijn hoger maar enkel op body's?
Ik was aan het wachten om een lens te kopen, die blijken geen extra korting te krijgen :(

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05:37
Fuji heeft net een mail gestuurd. o.a. €500 cashback op een X-H1 https://fujifilm-connect.com/nl/promotions.php

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• deltre
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13-04 19:42
sapphire schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:55:
Heeft iemand de Black Friday acties van Fuji al kunnen vinden? Ik nog nergens namelijk :?

Geen idee of het een cashback betreffende dus lijkt me dat dit hier besproken kan worden
Ze zijn een beetje laat vandaag geweest met de update van hun website maar er lijkt wel, dit weekend, een dubbele cashback te zijn. Er staan tevens de welke winkels meedoen! Lees de voorwaarden goed.
Vreemd dat ze hier geen duidelijke communicatie of campagne over hebben te uitgaan.

https://fujifilm-connect....romotions.php/?country=nl
https://fujifilm-connect....rms.php/?country=nl&id=20

deltre wijzigde deze reactie 23-11-2018 11:54 (44%)

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13:27
winwiz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:46:
Fuji heeft net een mail gestuurd. o.a. €500 cashback op een X-H1 https://fujifilm-connect.com/nl/promotions.php
Ik zit best wel te balen want ik wilde nu net de X-T2 kopen als er een dubbele cashback was. :o :X

• deltre
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13-04 19:42
spijkerhoofd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:50:
[...]

Ik zit best wel te balen want ik wilde nu net de X-T2 kopen als er een dubbele cashback was. :o :X
Hij staat er tussen!: https://fujifilm-connect....rms.php/?country=nl&id=20

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13:27
Het is niet de dubbele waar ik op gehoopt had... Dan maar wachten tot eind december ivm mijn 13e maand...

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05:37
Maar op de X-T2 is er een enkele cashback van €300. De X-H1 heb je 2x €250

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• Iliares
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 24-04 22:39
-alweer opgelost-, deze post kan verwijderd worden.

Iliares wijzigde deze reactie 28-11-2018 23:28 (205%)

• chillierelk
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:32
Hee, ik had een vraag over de fujifilm cashback en misschien weet een van jullie er iets van. Ik heb fujifilm al een email gestuurd, maar daar heb ik nog niks van gehoord.

Ik heb 2 fujifilm producten opgegeven voor de cashback. Ik heb een mail gekregen waarin staat dat mijn aanvraag goed ontvangen is en dat er in die mail een link zou moeten staan waarmee ik de voortgaan kan volgen. Ik kan alleen in die email geen link vinden die werkt. Er staat wel een referentienummer bij, kan ik die misschien ergens invoeren.

Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!

• Heilige Kaas
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23-04 14:57
chillierelk schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:52:
Hee, ik had een vraag over de fujifilm cashback en misschien weet een van jullie er iets van. Ik heb fujifilm al een email gestuurd, maar daar heb ik nog niks van gehoord.

Ik heb 2 fujifilm producten opgegeven voor de cashback. Ik heb een mail gekregen waarin staat dat mijn aanvraag goed ontvangen is en dat er in die mail een link zou moeten staan waarmee ik de voortgaan kan volgen. Ik kan alleen in die email geen link vinden die werkt. Er staat wel een referentienummer bij, kan ik die misschien ergens invoeren.

Hoe lang duurt het dan?
Bij mij: 26-11 aanvraag. 13-12 bericht over het bedrag. 20-12 gestort.

• BaasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10:22

BaasG

weird

Staat de NIKON Wintercasback hier nog niet tussen? Actieperiode van 15/11/2018 t/m 15/01/2019.

D850 €300
D750 €300
D500 €200
D7500 €200
D5600 €100
D3500 €100
COOLPIX W300 €50
COOLPIX A900 €50
COOLPIX B500 €50
AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED €300
AF-S NIKKOR 28mm f/1.4E ED €300
AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G €300
AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G €300
AF-S NIKKOR 85mm f/1.4G €300
AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED €300
AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED €300
AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR €300
AF-S NIKKOR 200-500mm f/5.6E ED VR €200
AF-S NIKKOR 16-35mm f/4G ED VR €100
AF-S NIKKOR 28-300mm f/3.5-5.6G ED VR €100
AF-S NIKKOR 70-200mm f/4G ED VR €100
AF-P NIKKOR 70-300mm f/4.5-5.6E ED VR €100
AF-S Fisheye NIKKOR 8-15mm f/3.5-4.5E ED €100
AF-S Micro NIKKOR 105mm f/2.8G IF-ED VR €100
AF-S Micro NIKKOR 60mm f/2.8G ED €50
AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G NIKKOR DX €50
AF-S DX NIKKOR 10-24mm f/3.5-4.5G ED €100
AF-S DX NIKKOR 16-80mm f/2.8-4E ED VR €100
AF-S DX NIKKOR 18-200mm f/3.5-5.6G ED VR II €100
AF-S DX NIKKOR 18-300mm f/3.5-6.3G ED VR €100
AF-P DX NIKKOR 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR €100
AF-S DX Micro NIKKOR 40mm f/2.8G €50
AF-S DX Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR €50
AF-P DX NIKKOR 10-20mm f/4.5-5.6G VR €50
AF-P DX NIKKOR 70-300mm f/4.5-6.3G ED €50

member of the Dark side: black Nikon gear

• strawdog49
  • Laatst online: 19-02 14:13
chillierelk schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:52:

wilde reageren op bovenstaande. probeer ook gebruik te maken van de Fuji cashback actie. heb de claim via de Fuji promotie site ingediend. volgens mij correct en met de benodigde bijlagen. dit was op 11-12-2018. heb een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat mijn claim was ontvangen, er zat een link bij waarmee je de status van je claim kan bekijken. de status staat sinds 11-12-2018 op "in verwerking" duurt me allemaal wel erg lang, dus inmiddels al 3 mails naar het daarvoor bestemde e mail adres gestuurd. er wordt dan beloofd dat je binnen 5 werkdagen antwoord krijgt. niet dus.
geloof er eerlijk gezegd niet meer in dat ik nog iets van Fuji te horen krijg.

• phobosdeimos
strawdog49 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:28:
[...]

wilde reageren op bovenstaande. probeer ook gebruik te maken van de Fuji cashback actie. heb de claim via de Fuji promotie site ingediend. volgens mij correct en met de benodigde bijlagen. dit was op 11-12-2018. heb een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat mijn claim was ontvangen, er zat een link bij waarmee je de status van je claim kan bekijken. de status staat sinds 11-12-2018 op "in verwerking" duurt me allemaal wel erg lang, dus inmiddels al 3 mails naar het daarvoor bestemde e mail adres gestuurd. er wordt dan beloofd dat je binnen 5 werkdagen antwoord krijgt. niet dus.
Ik heb 27 december een aanvraag gedaan voor een XF 35mm f1.4, linkje gekregen om op te volgen, maar staat sindsdien "in verwerking".
Heb proberen te mailen begin deze week, maar geen antwoord...

• strawdog49
ik probeer via de fujifilm site op de promotions/winter cashback pagina te komen, lukt inmiddels ook niet meer, browser geeft aan dat het beveiligings- certificaat is verlopen?

• phobosdeimos
strawdog49 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:17:
ik probeer via de fujifilm site op de promotions/winter cashback pagina te komen, lukt inmiddels ook niet meer, browser geeft aan dat het beveiligings- certificaat is verlopen?
Vreemd, je hebt gelijk! SSL certificaat is verlopen, maar zelfs als je die waarschuwing negeert dan werkt de site niet meer.
Wat een zooi zeg :(
Ik heb Fujifilm België even een bericht gedaan via Facebook, wie weet reageren ze daar wel...
In het algemeen snap ik niet waarom ze het op deze manier blijven doen met die belachelijke cashback promoties die sowieso heel het jaar rond actief zijn en zoveel rompslomp met zich meebrengen (zowel voor hen als voor ons).
Waarom niet gewoon de prijs verlagen en basta?

phobosdeimos wijzigde deze reactie 10-01-2019 17:53 (29%)

• chillierelk
Heilige Kaas schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:08:
[...]

Hoe lang duurt het dan?
Bij mij: 26-11 aanvraag. 13-12 bericht over het bedrag. 20-12 gestort.
Ik heb het iets meer dan 3 weken geleden ingevoerd. Ze zullen het wel druk hebben na de black friday actie als meer mensen er al lang op wachten ...

• LA-384
@strawdog49 @phobosdeimos @chillierelk
Ik weet niet precies hoe het allemaal werkt, maar zouden ze de aankopen misschien nog eerst moeten verifiëren met de betreffende leveranciers? Dat zou ook vertraging kunnen opleveren. Daarbij zaten er ook feestdagen tussen.

Ik denk dat je het beste gewoon even kunt afwachten, ipv blijven mailen e.d. Als daar dan ook nog onderzoek door moet plaatsvinden en op gereageerd moet worden, duurt het nóg langer. Daarnaast schiet je er toch niets mee op, het lijkt me sterk dat je je cashback niet krijgt. De actie (van aanvragen) loopt tot maart dacht ik, dus ze hebben nog even de tijd.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

@hierboven.

Fuji besteeds het uit aan een extern bureau die alles regelt. Volgens mij een vrij klein gebeuren want toen mijn cashback verkeerd liep heb ik een keer of 5 gebeld en kreeg steeds dezelfde persoon aan de lijn (vanaf verschillende nummers).

Vziw. Verifiëren ze de cashback of gegevens van de aankoop niet bij de leverancier/winkel waar deze vandaan komt. Bij mijn laatste cashback was het probleem namelijk een verkeerd woord of combinatie van woorden op het factuur en daarbij intensief contact gehad met de winkel. Die waren het gezeur om niets ook zo zat dat ze zich ook hardop afvroegen of het niet sneller en makkelijker was als Fuji ze gewoon op zou bellen om de aankoop te verifiëren.

En ze zijn gewoon enorm traag ;)

Gabriël Ryzen

• LA-384
@sapphire Maar als ze het niet verifiëren en enkel naar de factuur kijken, wat is dan het nut van die 30 dagen wachttijd? Zo gauw je de aankoop hebt gedaan, krijg je een factuur. Daarna kun je het product dus gewoon retourneren. 30 dagen wachten en met de oorspronkelijke factuur de cashback eisen.

Of worden aankopen wel bij Fuji geregistreerd?

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

LA-384 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:40:
@sapphire Maar als ze het niet verifiëren en enkel naar de factuur kijken, wat is dan het nut van die 30 dagen wachttijd? Zo gauw je de aankoop hebt gedaan, krijg je een factuur. Daarna kun je het product dus gewoon retourneren. 30 dagen wachten en met de oorspronkelijke factuur de cashback eisen.

Of worden aankopen wel bij Fuji geregistreerd?
Geloof dat de 30-dagen te maken had met retourneren (wkoa kan dan niet meer) maar vraag me niet hoe.
Denk dat Fuji Nederland wel weet welke lens ze aan welke winkel geleverd hebben (vandaar foto van serienummer) en dat staat op factuur.
Enige andere wat ik kan bedenken is exif maar dat is niet heel betrouwbaar.

Verder weet ik ook niet meer, ja dat ik nog wel 3x nadenk of een cashback de moeite is. Voor €50 ga ik liever gewoon werken, minder moeite en tijd :+

Over waarom een cashback ipv prijsverlaging. Als je een lens zakelijk koopt kan het voordelig zijn. Op het factuur staat bv. €699 dus die kun je zakelijk aftrekken en vervolgens €100 zo cashen :)
Mag vast niet ofzo maar kan makkelijk >:)

sapphire wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:54 (11%)

Gabriël Ryzen

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:17
Cashback heeft de fabrikant compleet zelf in de hand, prijsdaling is soms veel moeilijker om vanuit de fabrikant te sturen en ben je afhankelijk van je resellers (oude voorraad / nieuwe voorraad, eigen prijsbeleid, etc).

• chillierelk
Kreeg vandaag een mailtje dat ze indd vertraging hebben door de drukte, dus komt vast wel goed uiteindelijk.

• sys64738

sys64738

Press play on tape

Ach, bij Sony is het niet veel beter hoor. 8 december alle spulleboel ingeleverd (bon, streepjescode, etc.). Krijg ik afgelopen vrijdag (ruim een maand na insturen) mailtje dat mijn aanvraag goedgekeurd is. Over 6 weken maken ze het geld over.

Ging in dit geval om 200 euro (dus nog wel de moeite) maar ook mij bekruipt een beetje het "als het zo moet, laat dan maar" gevoel. En dat zal toch niet de achterliggende gedachte geweest zijn van deze cashback actie.

• htimm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11-04 19:27
Het betreft hier de Fujifilm Winterpromotion 2018
Link naar Fujifilm promotie

Inmiddels vanaf 22 december een claim ingediend tot op heden 16 januari nog niets gehoord. Het gaat om een bedrag van 300 Euro dus zeker wel de moeite waard. Als dit is waar Fuji voor staat dan denk ik niet dat ik lang met dit merk rond zal lopen. Ook op je mailtjes wordt automatisch gereageerd met de vermelding dat binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je zal worden opgenomen. Niet dus. Ik wil alle mensen die Fuji kopen waarschuwen. Na aankoop moet je 30 dagen wachten op het indienen van je cashback claim en dan kan je volgens mij nog zeker een maand wachten als het niet langer is op je cashback, wat een service.

Vandaag 24 Januari 2019 is het geld op mijn rekening bijgeschreven.

htimm wijzigde deze reactie 24-01-2019 13:01 (15%)
Reden: Ontvangen Cashback

• Tomas_
htimm schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:22:

Inmiddels vanaf 22 december een claim ingediend tot op heden 16 januari nog niets gehoord. Het gaat om een bedrag van 300 Euro dus zeker wel de moeite waard. Als dit is waar Fuji voor staat dan denk ik niet dat ik lang met dit merk rond zal lopen. Ook op je mailtjes wordt automatisch gereageerd met de vermelding dat binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je zal worden opgenomen. Niet dus. Ik wil alle mensen die Fuji kopen waarschuwen. Na aankoop moet je 30 dagen wachten op het indienen van je cashback claim en dan kan je volgens mij nog zeker een maand wachten als het niet langer is op je cashback, wat een service..
Ik hoor dit net iets te vaak. Ook in de buitenlandse fora. Schijnbaar hebben ze het uitbesteed aan een derde partij. Directe korting geven lijkt mij veel makkelijker en minder gedoe ;-) Ik koop meestal als er dirtecte korting gegeven wordt.

• chillierelk
htimm schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:22:

Inmiddels vanaf 22 december een claim ingediend tot op heden 16 januari nog niets gehoord. Het gaat om een bedrag van 300 Euro dus zeker wel de moeite waard. Als dit is waar Fuji voor staat dan denk ik niet dat ik lang met dit merk rond zal lopen. Ook op je mailtjes wordt automatisch gereageerd met de vermelding dat binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je zal worden opgenomen. Niet dus. Ik wil alle mensen die Fuji kopen waarschuwen. Na aankoop moet je 30 dagen wachten op het indienen van je cashback claim en dan kan je volgens mij nog zeker een maand wachten als het niet langer is op je cashback, wat een service..
Ik heb inmiddels geld terug gekregen, bij zat er 6 weken tussen aanvraag en geld op mijn rekening. Ik kreeg na 5 weken bevestiging en een week later had ik het geld. Dus bij jou lijkt het wel iets langer te duren.

• LA-384
Met dank aan @amphora voor de link:

https://www.fujifilm-conn...tion.php?country=nl&id=58
Actie loopt van 01-02-2019 t/m 31-03-2019

Eigen overzichtje (prijzen op datum; 02-02-2019):
Fujifilm XF 16mm f/1.4 R WR 849 200 649
Fujifilm XF 56mm f/1.2 R 879 150 729
Fujifilm XF 56mm f/1.2 R APD 1279 200 1079
Fujifilm XF 80mm f/2.8 R LM OIS WR Macro 1149 300 849
Fujifilm XF 90mm f/2.0 R LM WR 866 200 666
Fujifilm XF 200mm f/2.0 R LM OIS WR + 1.4TC 5999 600 5399
Fujifilm XF 8-16mm f/2.8 R LM WR 1999 400 1599
Fujifilm XF 10-24mm f/4 R OIS 869 200 669
Fujifilm XF 16-55mm f/2.8 R LM WR 1029 200 829
Fujifilm XF 50-140mm f/2.8 R LM OIS WR 1329 300 1029
Fujifilm XF 100-400mm f/4.5-5.6 R LM OIS WR 1599 350 1249

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 08:11
strawdog49 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:28:
[...]

Heb je inmiddels wel geld gekregen? Anders wacht ik nog wel even met een lens bij hun te kopen...

• strawdog49
goedenavond mr Brightside

medio januari is het geld op mijn rekening gestort. is dus toch goed gekomen. communicatie met. Fuji support afdeling die over de cash back actie gaat, verliep erg stroef. kreeg uiteindelijk wel een mail dat ze het erg druk hadden met alle claims. de beloofde reactie tijd op mails van maximaal 5 werkdagen werd niet gehaald.

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Fuji heeft geen support afdeling die over de cashbacks gaat. Ze huren een extern bedrijf hier voor ik ;)

Gabriël Ryzen

• strawdog49
nee, klopt dat een extern bedrijf het doet. ik bedoel de communicatie met het e mail adres Fujifilm@promotions-support.com.

• Mr Brightside
Vraagje, heb nu een Fujifilm gekocht en cashback ingediend. Zie geen status update in de online tool, krijg je aparte mail van fujifilm als de cashback is goedgekeurd of zie je dat uiteindelijk in de online tracking link?

• Mr Brightside
Niemand?

• strawdog49
ik kreeg eerst een mail als antwoord op mijn vraag naar de status van mijn claim( dit duurde wel even ), dat ze het geld zsm zouden overmaken, vervolgens keek ik op tracking tool en zag dat de status was aangepast.

• Mr Brightside
1,5 week geleden Fujifilm lens gekocht en nog niks van goedkeuring. Duurt lang.

Mail van klantenservice cashback reageert gewoon niet terug, erg slecht geregeld allemaal.

Mr Brightside wijzigde deze reactie 25-02-2019 08:57 (5%)

• Daan_

Daan_

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Je zou kunnen bellen naar hoofdkantoor van Fujifilm NL. De cashback afhandeling is uitbesteed en is door de jaren heen wel iets verbeterd, maar nog steeds niet wat je als consument zou wensen.

• Mr Brightside
Superdaantje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:02:
Je zou kunnen bellen naar hoofdkantoor van Fujifilm NL. De cashback afhandeling is uitbesteed en is door de jaren heen wel iets verbeterd, maar nog steeds niet wat je als consument zou wensen.
Al gedaan, die geven aan dat ik gewoon de status in de gaten moet houden :/ Tsja, dat weet ik ook al.

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Mr Brightside schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:56:
1,5 week geleden Fujifilm lens gekocht en nog niks van goedkeuring. Duurt lang.

Mail van klantenservice cashback reageert gewoon niet terug, erg slecht geregeld allemaal.
Nou moet ik zeggen dat ik 1,5 week nou ook weer niet zó lang vind hoor :?

Gabriël Ryzen

• Mr Brightside
Update, cashback goedgekeurd. Binnen 4 weken staat het er op. Netjes! Dus al met al 5,5 week tot uitbetaling.

Mr Brightside wijzigde deze reactie 26-02-2019 14:18 (22%)

• teunijff
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:10
Ik vind de verhalen wel apart over dat mensen zo lang moeten wachten op de cashback uitbetaling.
De wintercashback na 30 dagen geclaimd en binnen 2 weken stond het geld op mijn rekening.
Was een 80mm 2.8 macro, 150 euro cashback. Baalde wel dat dezelfde lens in het voorjaars-cashback zag dat je 300 euro terug kreeg.
Deze keer een 16 mm 1.4 lens, en je kon je claim meteen indienen en niet na 30 dagen wachttijd.
En geld stond ook binnen 2 weken op mijn rekening.

De betere lenzen zijn behoorlijk geprijsd, maar dan heb je ook een top lens.
Op naar de volgende cash-back.

• Mr Brightside
Wat zijn de ervaringen met Canon, gaat het een beetje snel met cashback goedkeuring enz?

Want heb canon lens op het oog, en Fujifilm afhandeling kon wel wat beter.

• LA-384
teunijff schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:
Ik vind de verhalen wel apart over dat mensen zo lang moeten wachten op de cashback uitbetaling.
De wintercashback na 30 dagen geclaimd en binnen 2 weken stond het geld op mijn rekening.
Was een 80mm 2.8 macro, 150 euro cashback. Baalde wel dat dezelfde lens in het voorjaars-cashback zag dat je 300 euro terug kreeg.
Deze keer een 16 mm 1.4 lens, en je kon je claim meteen indienen en niet na 30 dagen wachttijd.
En geld stond ook binnen 2 weken op mijn rekening.

De betere lenzen zijn behoorlijk geprijsd, maar dan heb je ook een top lens.
Op naar de volgende cash-back.
Ik heb er zelf ook iets langer op moeten wachten, het ging ook om de 80mm macro.
26-11-2018 gekocht
09-01-2019 claim ingediend
06-02-2019 bevestigd
13-02-2019 op rekening

ps de voorjaars-aanbieding was feitelijk gelijk aan de black-friday/cyber-monday deal + cashback. De netto-prijs was in beide gevallen €849,-

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 14:33

amphora

Online creatie

28 maart fuji lens gekocht.
30 maart ingediend
1 april bevestiging
10 april 200 euro op rekening bijgeschreven
Helemaal mooi!

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Osmo Mobile
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

• Archer_VC10
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:14
Nikon Winter Cashback actie, op 12 januari een lens gekocht, zelfde dag formulier ingevuld. Op 16 januari krijg ik een e-mail van 'Actie-coupon.nl - Powered by Buspro' waarin staat dat mijn aanvraag is goedgekeurd, het bedrag zal binnen 6 tot 8 weken worden gestort. Uiteindelijk verscheen het op 11 maart op mijn rekening, dus twee dagen voordat de 8 weken deadline afloopt.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True