Ik dacht laat ik eens mijn cuboxi updaten GeexBox versie.
tijd geleden gedaan (en niet erg ervaren er in) dus mn eigen how to gegevens er bij gehaald en putty leek niet te werken kreeg frozen window.
Dus via web page van geexbox om te zien of ik daar iets kon vinden en ja daar is een 3e optie toegevoegd:
login wachtwoord gedaan en dan opkg update ( haalt img op)
dan opkg list-upgradable (krijg je netjes een lijst van dingen te zien.)
Dus hop opkg upgrade uitgevoerd.
En dan is het vreemd: geen visuele verandering te zien ook een "upgrade ok" of iets dergelijks. geen enkele indicatie dat er iets aan de gang is..
Dus na een tijdje wachten 20min of zoiets gekeken naar kodi en blauwe achtergrond (confluence skin) is zwart geworden dus er is iets gedaan/gebeurd. power button in interface reageerde niet echt dus de good old harde reboot gedaan. stekker er uit stekker er in.
Na reboot inderdaad geheel nieuwe interface te zien. dus update is "gelukt"
Nu twijfel ik een beetje aan t feit of het op de goede methode/manier is gebeurd dus:
- heeft iemand kort geleden ook geexbox geupdate?
- en de nieuwe layout, kleine cultuurschok zeg, ziet er heel anders uit!! enige tips om deze layout zo in te stellen dat de chaos wat opgeruimd word?
Edit: Alles lijkt te werken en alle locaties zijn netjes overgenomen dus nu nog even de skin layout naar mn zin krijgen..
[
Voor 4% gewijzigd door
copykat op 22-04-2018 14:33
]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....