[prijsfouten] Samsung Galaxy Note 3 [T-Mobile/GSMeasy]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 39.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:31

BPP

Patrick89 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:50:
Wat is ook raar vindt is dat ik een annuleringsmail heb gehad van GSM easy, als ik kijk in de order status online staat er nog steeds het volgende :

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen.
Na het plaatsen van uw bestelling, hebben er echter nog geen veranderingen plaatsgevonden in de status van uw order.
_O- Prachtig, een annuleringsmail krijgen, maar toch nog de hoop hebben dat die geleverd gaat worden.
Jongens, we hebben allemaal een (kostenloos) gokje mogen wagen en hebben verloren. Over naar de orde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Zolang ik geen bericht van Tmobile krijg dat mijn order geannuleerd is ga ik ervan uit dat ik nog steeds een overeenkomst heb waarin zij gaan leveren wat ze beloofd hebben. Als er gewoon een email komt met daarin een annulering ga ik verder niet zeuren, maar als dat al teveel werk voor ze is ga ik ze wel het leven zuur maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Geachte klant,

Eerder vandaag hebben wij u gemailed over de annulering van uw bestelling. Omdat hierop diverse terugkerende vragen zijn ontstaan willen wij u voor de zekerheid informeren:

Wanneer kan ik de door mij gedane betaling terug verwachten?
Indien u een betaling heeft gedaan storten wij het volledige bedrag binnen 1 tot 7 werkdagen terug.

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst maar slechts 1 annuleringsmail gehad?
Het klopt dat u ook dan slechts een mail heeft gehad. Uw overige orders zijn echter ook geannuleerd.

Ik zie nog geen annulering bij mijn orderstatus?
De orderstatus is nog niet bij iedereen bijgewerkt. U kunt er van uit gaan dat uw bestelling is geannuleerd.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team GSMEasy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Sms van T-mobile... we mogen een nieuwe bestelling plaatsen op t-mobile.nl...

[ Voor 68% gewijzigd door Yannick50 op 03-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
Ook er heen gebeld, om te vragen waar mijn bestelling bleef.
Eerst word er gecontroleerd of ik kredietwaardig ben.
Zoja word er met mij contact op genomen via de mail geloof ik door het bedrijf AMP Logistics.
Heb ik mijn bestelling maandag nog niet of is er geen contact opgenomen moet ik even terug bellen.

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ik ook... weet niet wat ik er van moet denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

Annulerings sms is binnen. Duurde wel lang maargoed. Next..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
itsgreen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:14:
[...]

wat staat er in de sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:42
itsgreen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat het beste wat je kan denken is: jammer :)

Heb ook de sms gehad

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hier ook een SMS van T-Mobile.

Prijs was overduidelijk fout, geen moeite insteken, komen vast nog wel meer realistische aanbiedingen voor mobiele telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Pinky-H9 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:13:
Geachte klant,

Eerder vandaag hebben wij u gemailed over de annulering van uw bestelling. Omdat hierop diverse terugkerende vragen zijn ontstaan willen wij u voor de zekerheid informeren:

Indien u een betaling heeft gedaan storten wij het volledige bedrag binnen 1 tot 7 werkdagen terug.

Het klopt dat u ook dan slechts een mail heeft gehad. Uw overige orders zijn echter ook geannuleerd.

De orderstatus is nog niet bij iedereen bijgewerkt. U kunt er van uit gaan dat uw bestelling is geannuleerd.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team GSMEasy.nl
Zelfde mail binnen.

Netjes dat ze direct reageren en duidelijk zijn!

Kan T-mobile nog wat van leren!!!!

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Kreeg dit net via Facebookchat:
hoi ....,
Je zult vandaag een SMS ter bevestiging van de annulering ontvangen.
Groetjes,
Edit: Spuit11, zie dat de meeste de sms al ontvangen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 03-01-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
"Onze Onze excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 01:02
Beste klant, u heeft onlangs een bestelling geplaatst voor de Samsung Note 3. Helaas betrof de getoonde prijs een fout op onze website en wij kunnen het toestel voor deze prijs helaas niet leveren. Onze Onze excuses voor het ongemak. U kunt via www.t-mobile.nl opnieuw een bestelling plaatsen. Groeten, T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Dit staat er letterlijk in de sms:

Beste klant,
u heeft onlangs een bestelling geplaatst voor de Samsung Note 3. Helaas betrof de getoonde prijs een fout op onze website en wij kunnen het toestel voor deze prijs helaas niet leveren. Onze Onze (serieus) excuses voor het ongemak. U kunt via www.t-mobile.nl opnieuw een bestelling plaatsen. Groeten, T-mobile.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

dennisvdweg schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Beste klant, u heeft onlangs een bestelling geplaatst voor de Samsung Note 3. Helaas betrof de getoonde prijs een fout op onze website en wij kunnen het toestel voor deze prijs helaas niet leveren. Onze Onze excuses voor het ongemak. U kunt via www.t-mobile.nl opnieuw een bestelling plaatsen. Groeten, T-Mobile.
Wel minstens stom dat je niet kan reageren op het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Zojuist een sms van T-mobile gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://dennistd.nl/temp/galaxynote.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:51
Wow, erg netjes hoor van GSM Easy. Ik kreeg nu net nog een 2e mail:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
"Beste klant, u heeft onlangs een bestelling geplaatst voor de Samsung Note 3. Helaas betrof de getoonde prijs een fout op onze website en kunnen wij het toestel voor deze prijs helaas niet leveren. Onze Onze(???) exucuses voor het ongemak. U kunt via www.t-mobile.nl opnieuw een bestelling plaatsen. Groeten, T-Mobile."

Daar is het lang verwachte bericht. Waarom er twee keer "Onze" staat is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
Netjes een SMS gehad van een aanbieding.

Niks om op aan te merken.

Ik ga ook niet er tegenin. T-Mobile heeft naar mijn weten gewoon goed gehandeld.

Heeft er iemand na het ontdekken van de fout al na gevraagd of de prijs klopt? Zoniet, dan heb je helemaal geen recht om boos e.d. te doen.

Okee deze prijsfout/deal is voor mij ook afgesloten. Jammer, maar helaas.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
geen sms hier en geen mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gz72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 00:27
Ik heb ook net een sms gehad. Heeft inderdaad lang geduurd.
Het was leuk om eens te proberen. Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:07:
Zolang ik geen bericht van Tmobile krijg dat mijn order geannuleerd is ga ik ervan uit dat ik nog steeds een overeenkomst heb waarin zij gaan leveren wat ze beloofd hebben. Als er gewoon een email komt met daarin een annulering ga ik verder niet zeuren, maar als dat al teveel werk voor ze is ga ik ze wel het leven zuur maken hoor.
_O- _O-

De boodschap van GSMeasy lijkt me duidelijk, helaas pindakaas, over naar de orde van de dag! ;)

P.S. mocht er een mazzelpik alsnog geleverd krijgen (misschien 1 van de eerste orders), graag een leuke foto om iedereen jaloers te maken :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Nog helemaal niets gehoord. Ik verwacht eigenlijk wel een beetje een berichtje. Dat ze het annuleren, snap ik, compleet logisch zelfs. Maar breng wel de bestellers ervan op de hoogte als mega groot bedrijf zijnde. Dat zou nou een actie zijn waardoor ik de volgende keer wel echt bij T-Mobile zou bestellen, maar nu blijft mijn mening dat het een rotbedrijf is verder (en dat is door andere ervaringen dan deze, voor ik er gezeur over krijg ;)).
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:22:
[...]

_O- _O-

De boodschap van GSMeasy lijkt me duidelijk, helaas pindakaas, over naar de orde van de dag! ;)
Beetje onzin dit. GSMeasy != T-Mobile.

[ Voor 24% gewijzigd door Scrummie op 03-01-2014 16:27 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:27:
Nog helemaal niets gehoord. Ik verwacht eigenlijk wel een beetje een berichtje. Dat ze het annuleren, snap ik, compleet logisch zelfs. Maar breng wel de bestellers ervan op de hoogte als mega groot bedrijf zijnde. Dat zou nou een actie zijn waardoor ik de volgende keer wel echt bij T-Mobile zou bestellen, maar nu blijft mijn mening dat het een rotbedrijf is verder (en dat is door andere ervaringen dan deze, voor ik er gezeur over krijg ;)).

[...]

Beetje onzin dit. GSMeasy != T-Mobile.
Je vindt het een rotbedrijf omdat ze niet leveren. Als ze morgen aan de deur staan met een Note zonder enig bericht is het nog steeds een rotbedrijf zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Hier nog geen sms gehad, ben benieuwd :9

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Je vindt het een rotbedrijf omdat ze niet leveren. Als ze morgen aan de deur staan met een Note zonder enig bericht is het nog steeds een rotbedrijf zeker :+
Ik zou ze nog een rot bedrijf vinden al gaven ze me morgen 10 miljoen euro, maar dat geld voor alle telecombedrijven. Helaas heb je ze nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Zijn er nog mensen met een juridische achtergrond die hier iets mee kunnen en willen? Mij lijkt het dat onder de noemer 'redelijkheid en billijkheid' je geen schijn van kans maakt aangezien de genoemde prijs onredelijk laag was.

Maar goed , misschien zijn er hier wel mensen die een poging willen wagen ;).

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

troyk schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:33:
Zijn er nog mensen met een juridische achtergrond die hier iets mee kunnen en willen? Mij lijkt het dat onder de noemer 'redelijkheid en billijkheid' je geen schijn van kans maakt aangezien de genoemde prijs onredelijk laag was.

Maar goed , misschien zijn er hier wel mensen die een poging willen wagen ;).
Geen kennis, alhoewel ik mensen niet kansloos acht: ze stunten immers genoeg met gratis toestellen...

De kernvraag bij dit soort gevallen blijft: had je moeder kunnen weten dat de prijs niet klopte? Ik denk niet dat ze dat had gemerkt...

Heb het nu even druk, maar misschien verveel ik me volgende week en ga ik er achteraan. Mijn huidige telefoon begint oud te worden en de communicatie van T-mobile vind ik een natte zakdoek.

[ Voor 12% gewijzigd door itsgreen op 03-01-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Tmobile Shop opening destijds met een Galaxy S4 die toen ook 600 euro was.

Gratis
32,50 per maand
Onb. bellen
5000 MB

Vs

10 Euro per maand
0 mb
0 bel min

Dus zo onredelijk vind ik het nog niet en veel mensen dachten zeker dit is een nieuwjaars actie van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 16:45
Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:36:
Dus zo onredelijk vind ik het nog niet en veel mensen dachten zeker dit is een nieuwjaars actie van T-Mobile.
Iedereen met een IQ hoger dan een amoebe wist gewoon dat het een fout betrof. Niet gelukt. Move on.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Brad Pitt schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Iedereen met een IQ hoger dan een amoebe wist gewoon dat het een fout betrof. Niet gelukt. Move on.
Ik zou voor de grap eens mensen op straat vragen met een leeftijd boven de 40 denk dat 90% dit al een legetime actie ziet, aangezien ze geen benul hebben wat het toestel normaal kost, overal met 0 euro voor een telefoon reclame wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:42:
Ik zou voor de grap eens mensen op straat vragen met een leeftijd boven de 40 denk dat 90% dit al een legetime actie ziet
Dat is goed mogelijk hoor. Die mensen vallen dan gewoon in genoemde doelgroep, hetgeen niet verrassend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:36:
Tmobile Shop opening destijds met een Galaxy S4 die toen ook 600 euro was.

Gratis
32,50 per maand
Onb. bellen
5000 MB

Vs

10 Euro per maand
0 mb
0 bel min

Dit.

Er is een rechtsgeldige overeenkomst gesloten. Wat hierboven beschreven wordt is een m.i. correcte analyse. Dus het argument van redelijkheid en billekheid is in deze geborgd.

GsmEasy verwijst naar hun leveringsvoorwaarden:
Aanbiedingen
2.5
GE kan niet aan haar aanbieding worden gehouden indien de afnemer had behoren te begrijpen dat de aanbieding, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of ver- schrijving bevatte.
Leuk dat het er in staat. De uitdrukking "Had behoren te begrijpen" is dermate vaag dat het hele lid al mank loopt. Waar ze op doelen is de redelijkheid en billekheid, welke - hierboven al mooi geïllustreerd - in deze niet in hun bepaling opgaat.

Als je een rechtsbijstands verzekering hebt is het een mooie case.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:42:
[...]

Ik zou voor de grap eens mensen op straat vragen met een leeftijd boven de 40 denk dat 90% dit al een legetime actie ziet, aangezien ze geen benul hebben wat het toestel normaal kost, overal met 0 euro voor een telefoon reclame wordt gemaakt.
Precies. En dat is leidend. Niet of kenners weten dat het een duur toestel is... Een normaal iemand, je moeder, je vader, je tante had moeten kunnen weten dat het niet klopte. En dat is denk ik hier niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

itsgreen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Precies. En dat is leidend. Niet of kenners weten dat het een duur toestel is... Een normaal iemand, je moeder, je vader, je tante had moeten kunnen weten dat het niet klopte. En dat is denk ik hier niet het geval...
Eén woord : onderzoeksplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
itsgreen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:44:
Als ik tegen mijn moeder zeg dat ik een SSD van 1TB heb gekocht voor 3 Euro zal ze "okay" knikken. Dus? Als zoiets ergens voor die prijs staat is het "dus" een aannemelijke deal/prijs? Zo werkt dat, uiteraard, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Brad Pitt schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:46:
[...]

Als ik mijn moeder zeg dat ik een SSD van 1TB heb gekocht voor 3 Euro zal ze "okay" knikken. Dus? Als die ergens voor die prijs staat is het "dus" een aannemelijke deal/prijs? Zo werkt dat, uiteraard, niet.
Nee want je ziet nergens iets van SSD als reclame voor 0 euro, je moeder ziet overal in een bushokje 0 telefoon bij dit abo en in tig reclame spotjes en folders dus gaat ze ervan uit dat dit ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Brad Pitt schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:46:
[...]

Als ik mijn moeder zeg dat ik een SSD van 1TB heb gekocht voor 3 Euro zal ze "okay" knikken. Dus? Als zoiets ergens voor die prijs staat is het "dus" een aannemelijke deal/prijs? Zo werkt dat, uiteraard, niet.
Niet hetzelfde. Ze is bekend met telefoons en telefoons worden gratis weggeven bij abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
itsgreen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:48:
Niet hetzelfde. Ze is bekend met telefoons en telefoons worden gratis weggeven bij abonnementen.
Okay. Succes met de rechtszaak en alvast heel veel plezier met de Note dan, die je écht wel gaat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij maak je juridisch wel een kans. Zeker aangezien de aanbieding nog 24 uur online stond nadat de fout was opgemerkt en al in verschillende pricewatches en op verschillende sites te zien was.

Het is inderdaad raar dat je een abonnement afsluit met 'niks', maar als je de minimale hoeveelheid belminuten en Mb's neemt, zat je volgens mij rond de 25 euro per maand. 25*24=600 euro, en dat is helemaal niet zo'n rare prijs voor een Note 3 met een klein abonnement en ze adverteren zelf altijd met gratis toestellen, dus het is helemaal niet zo raar dat mensen denken dat het een nieuwjaarsactie of zoiets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:51:
Volgens mij maak je juridisch wel een kans. Zeker aangezien de aanbieding nog 24 uur online stond nadat de fout was opgemerkt en al in verschillende pricewatches en op verschillende sites te zien was.

Het is inderdaad raar dat je een abonnement afsluit met 'niks', maar als je de minimale hoeveelheid belminuten en Mb's neemt, zat je volgens mij rond de 25 euro per maand. 25*24=600 euro, en dat is helemaal niet zo'n rare prijs voor een Note 3 met een klein abonnement en ze adverteren zelf altijd met gratis toestellen, dus het is helemaal niet zo raar dat mensen denken dat het een nieuwjaarsactie of zoiets is.
Een consument heeft ook onderzoeksplicht, daaruit kon al duidelijk blijken dat de prijs te goedkoop was. Zelfs voor een aanbieding.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:51:
Dat is inderdaad een aannemelijke prijs imho. Echter 12 maal een tientje en 30 Euro aansluiten is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Fietsbel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Een consument heeft ook onderzoeksplicht, daaruit kon al duidelijk blijken dat de prijs te goedkoop was. Zelfs voor een aanbieding.
Ik ga dit testen met mijn ouders vandaag als ik bij ze langs ga, ik zeg ze dit toestel kost nu 0 euro met dit abo.

Ik denk dat ze de bel en mb gaan vergelijken en tot de conclusie komen ja dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Dan nog, de aanbieding stond 24 uur online en ik vraag me af of t-mobile met man en macht eraan heeft gewerkt om te zorgen dat de aanbieding offline ging, want hoe langer online, hoe meer persoonsgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Ik ga dit testen met mijn ouders vandaag als ik bij ze langs ga, ik zeg ze dit toestel kost nu 0 euro met dit abo.

Ik denk dat ze de bel en mb gaan vergelijken en tot de conclusie komen ja dit klopt.
Ik denk dat ze zich afvragen waarom T-Mobile een abo zou verkopen zonder minuten/sms en internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

BPP schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat ze zich afvragen waarom T-Mobile een abo zou verkopen zonder minuten/sms en internet.
Vind ik persoonlijk niet zo raar... als je niet weet hoeveel je gaat gebruiken of het is erg flexibel of je bent vaak thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
[...]

Dan leg ik ze uit dat ze daarvoor op facebook alleen berichten kunnen versturen en op whatsapp dan snappen ze dat ook weer, aangezien niemand meer doet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Opmerkelijk: Bijna iedereen die besteld heeft hie hier op de site gelezen cq. gezien hoe goedkoop dit wel niet was......

Wat was de reden dat je ging bestellen? Omdat je het nodig had? Omdat er een kans was dat een gemaakte fout "gebruikt kon worden"? Hoe kan het dan zijn dat je nu iets opeens "als onwetende"gaat beschouwen terwijl je bewust koos voor deze actie.

Kom op, koop een staatslot! O-)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:57:
Dan leg ik ze uit dat ze daarvoor op facebook alleen berichten kunnen versturen en op whatsapp dan snappen ze dat ook weer, aangezien niemand meer doet bellen.
Zonder data kan dat niet. En als zij dat niet snappen zegt dat nogmaals uiteraard helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het was niet helemaal zonder iets, je kon voor die 10 euro per maand onbeperkt sms'en en internetten met 64Kpbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Brad Pitt schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Zonder data kan dat niet. En als zij dat niet snappen zegt dat nogmaals uiteraard helemaal niets.
Er zit toch 64kb op dat abo dus kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Laatst online: 04-12-2024
Hier ook sms, jammer. :-(

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cyclonic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:59:
Er zit toch 64kb op dat abo dus kan het wel.
Oh ja staat er zelfs specifiek bij... My bad :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Dan nog, de aanbieding stond 24 uur online en ik vraag me af of t-mobile met man en macht eraan heeft gewerkt om te zorgen dat de aanbieding offline ging, want hoe langer online, hoe meer persoonsgegevens.
"Hoe meer persoonsgegevens" je begrijpt zelf ook wel dat ze dit niet verder mogen gebruiken voor commerciële doeleinde. En 24 uur is een prima termijn, het is niet de brandweer die paraat staat mocht er iets mis gaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Ik weet uiteraard dat dit een fout en dat deze prijs niet kan, eerst dacht ik echt maybe nieuwjaars actie in beperkte oplagen ofzo.

Maar een rechter oordeelt op de gewone consument en die kon dit niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:02:
[...]

"Hoe meer persoonsgegevens" je begrijpt zelf ook wel dat ze dit niet verder mogen gebruiken voor commerciële doeleinde. En 24 uur is een prima termijn, het is niet de brandweer die paraat staat mocht er iets mis gaan.
24 uur is veel te lang, ze wilden gewoon dat sites erover gingen schrijven, zodat meer mensen op hun site zouden komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:05:
[...]

24 uur is veel te lang, ze wilden gewoon dat sites erover gingen schrijven, zodat meer mensen op hun site zouden komen
en, wat is de winst nu precies? Waarover schrijven mensen nu het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij inderdaad sterk dat T-Mobile dit opzettelijk doet, kost ze heel veel tijd van kostbare klantenservicemedewerkers en het levert ze enkel negatieve publiciteit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fezoj schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:08:
[...]

en, wat is de winst nu precies? Waarover schrijven mensen nu het meest?
Ik bedoel site's, zoals Androidworld, over de aanbieding, mensen gaan naar die site en zo kan t-mobile meer klanten krijgen, want de kans is groter dat mensen iets kopen als ze op je site zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:10:
[...]

Ik bedoel site's, zoals Androidworld, over de aanbieding, mensen gaan naar die site en zo kan t-mobile meer klanten krijgen, want de kans is groter dat mensen iets kopen als ze op je site zijn
en... mensen op de T-Mobile site.... wat kwamen die bestellen? Lukte dat? Gaan ze nu nog iets anders bestellen? Waar praten ze over? (met collega's /vrienden / familie?!)

[ Voor 88% gewijzigd door fezoj op 03-01-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

De reacties worden steeds lachwekkender om je eigen gelijk te krijgen.

Ik heb een gokje gewaagd, niet gewonnen, helaas pindakaas ben er klaar mee! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:22:
[...]

_O- _O-

P.S. mocht er een mazzelpik alsnog geleverd krijgen (misschien 1 van de eerste orders), graag een leuke foto om iedereen jaloers te maken :+
Ik heb helemaal niet besteld via GSMeasy, ben ook nog nooit in mn leven op de site van GSMeasy geweest en heb ook nog nooit iets van GSMeasy ontvangen, wat zou hier dan duidelijk moeten zijn?

Heb zelf ook nog geen sms van Tmobile ontvangen, neem aan dat deze nog wel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:03
Sms van tmobile gekregen maar (nog) niks van GSMEasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NightHawk4 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:16:
De reacties worden steeds lachwekkender om je eigen gelijk te krijgen.

Ik heb een gokje gewaagd, niet gewonnen, helaas pindakaas ben er klaar mee! :9
Tijd om het topic te sluiten, iedereen wist dat dit niet kon kloppen en nu zitten er een stel tussen die denken dat ze er recht op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Ik heb helemaal niet besteld via GSMeasy, ben ook nog nooit in mn leven op de site van GSMeasy geweest en heb ook nog nooit iets van GSMeasy ontvangen, wat zou hier dan duidelijk moeten zijn?

Heb zelf ook nog geen sms van Tmobile ontvangen, neem aan dat deze nog wel zal komen.
Nee die sms komt niet, tot die tijd ga jij ze het leven zuur maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Kan het kleuterige gedrag stoppen en kan men de tekst in het roze blok onderaan de pagina lezen? Het wordt namelijk vervelend zo. Dat gaat zowel op voor de "je had het kunnen weten" en voor de "ik hou me dom en doe net alsof ik het niet had weten" brigade.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Sms van tmobile ontvangen, feest gaat niet door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:15

KoudeAardbei

Moderator

Ik heb nog geen mail of sms gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Mr_Kahan schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:19:
Sms van tmobile ontvangen, feest gaat niet door :D
KoudeAardbei schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:41:
Ik heb nog geen mail of sms gehad...
Voor de bestellers onder ons.... Het is onderhand wel duidelijk zo, reken er maar op dat er niets uitgeleverd gaat worden. Kans van niet is ongeveer 99,99%. Via allerlei verschillende (soc.) media is dit nu wel duidelijk genoeg gemaakt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:19
En weg :)

[ Voor 93% gewijzigd door xminator op 07-01-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Jaja... kom maar op met dat bewijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Daar gaan we!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Is er iemand die -per ongeluk- 2 jaar heeft aangevinkt en al een sms heeft gehad? wellicht dat daar e.e.a. wel door gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
xminator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:46:
Prachtige actie van t-mobile, afspraak met AMP logistics is gemaakt _/-\o_ .

Maandag krijg ik hem binnen, had het niet verwacht eigenlijk.
Pics or it didn't happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
xminator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:46:
Prachtige actie van t-mobile, afspraak met AMP logistics is gemaakt _/-\o_ .

Maandag krijg ik hem binnen, had het niet verwacht eigenlijk.
Hoeveel jaar 1 of 2?
Hoelaat besteld?
Pics?

Ik wil het best geloven maar als je aan het trollen bent hoop ik dat je en bann krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
KoudeAardbei schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:59:
Is er iemand die -per ongeluk- 2 jaar heeft aangevinkt en al een sms heeft gehad? wellicht dat daar e.e.a. wel door gaat?
Ook het 2 jaar feest gaat niet door helaas (bron: mijn eigen telefoon)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Laatst online: 19:42
degene die een sms hebben gekregen. zijn dat jullie huidige t mobile nrs? of het opgegeven nr van eventueel een andere aanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Geen "ik ook" of "ik nog niet" posts. Zorg voor inhoudelijke posts.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 09:54
Naar gsmeasy
Vandaag had ik de Note 3 Besteld icm met abonnement. Ik heb 10 euro verzendkosten betaald betreft het verzenden en ik kreeg een mail dat het bestelling wordt geannuleerd. Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind 150 euro voor een abonnement met telefoon niet foutief. De abonnement betreft geen belminuten en je kan alleen smsjes versturen + appen. Deze actie was ook te zien op de officiele website van T-Mobile. Ik zie daarom graag mijn bestelling uitgeleverd worden. Indien jullie hier niet mee eens zijn, wil ik een uitgebreide antwoord terug waarom jullie dit afwijzen en op basis van welke wetten. De afwijzing zal mogelijk gebruikt worden voor een juridisch vervolg, dit wil ik er wel bij vermelden. Ik ga een koopovereenkomst aan, en ik heb de contract ondertekend (die via de mail is gestuurd).
Antwoord:
Hartelijk dank voor uw mail aan Gsmeasy.
U geeft aan dat u het er niet mee eens bent dat de bestelling is geannuleerd.

Graag wil ik u verwijzen naar de leveringsvoorwaarden 2.5 van Gsmeasy.
Ik begrijp dat u teleurgesteld bent , maar ik kan u gewoonweg geen contract aanbieden van 1 jaar met een gratis toestel van 675 euro. U had gekozen voor een levering per koerier en daar zou het contract nagekeken en getekend moeten worden.

Dit heeft nog allemaal niet kunnen plaatsvinden omdat de bestelling is geannuleerd.
Als u aangeeft dat dit mogelijk is bij T-Mobile zelf dan zou ik u adviseren om daar de bestelling te plaatsen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FireBladeX schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:55:
Naar gsmeasy

[...]

Antwoord:

[...]
nette reactie, doen ze keurig daar.
En als je met juridische stappen dreigt is het wel handig dat zo te formuleren dat het in ieder geval lijkt alsof je daar zelf wat van snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 09:54
sambalbaj schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:08:
[...]

nette reactie, doen ze keurig daar.
En als je met juridische stappen dreigt is het wel handig dat zo te formuleren dat het in ieder geval lijkt alsof je daar zelf wat van snapt.
Wie zegt dat ik het snap? Ik meld er alleen bij dat het gebruikt kan worden voor de mogelijke juridische stappen. Ik zeg nergens dat ik dat ga doen ;). Het was voornamelijk bedoeld om ook wat meer reactie uit te lokken. Nu weet ik dat ze annuleren op basis van leveringsvoorwaarden 2.5. Nu kan ik ook pas met tegenargumenten komen (als ik het zou willen of uberhaubt argumenten kan vinden). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind juridische stappen ondernemen in dit geval sowieso al enigszins overdreven, maar als je daar dan mee gaat dreigen, waarom bedreig je GSMEasy dan? Zij zijn de kleine partij die het (in tegenstelling tot T-Mobile) netjes en snel heeft opgelost. Zo'n mail als de jouwe verdienen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:01:
Ik vind juridische stappen ondernemen in dit geval sowieso al enigszins overdreven, maar als je daar dan mee gaat dreigen, waarom bedreig je GSMEasy dan? Zij zijn de kleine partij die het (in tegenstelling tot T-Mobile) netjes en snel heeft opgelost. Zo'n mail als de jouwe verdienen ze niet.
Helemaal mee eens, gedraag je als een echte tweaker wees hoffelijk en communiceer ook zoals jezelf behandeld zou willen worden.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu wel duidelijk wat je er van vind, maar lees voor de grap eens de topicwaarschuwing en stop met dit soort berichten.

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 04-01-2014 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
ik ben benieuwd of er al meer mensen zijn die email/sms hebben ontvangen ( tmobile ) met daarin een officiële annulering... ik heb nog niets ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Dit is de sms die ik heb ontvangen op 3 januari. Wás ik maar klant van T-Mobile >:), ze hebben mijn nummer doordat ik deze heb ingevuld bij het bestellen (in de email orderbevestiging staat dit onder Persoonsgegevens -> Aanvrager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:14
Heb vandaag driftig mijn telefoon in de gaten gehouden maar niks ontvangen.

Indien ik geen annulering ontvang is er dan nog steeds sprake van een koopovereenkomst? Of mag een verkoper eenzijdig zonder de andere partij daarvan op de hoogte te brengen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Robbie T schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:15:
Heb vandaag driftig mijn telefoon in de gaten gehouden maar niks ontvangen.

Indien ik geen annulering ontvang is er dan nog steeds sprake van een koopovereenkomst? Of mag een verkoper eenzijdig zonder de andere partij daarvan op de hoogte te brengen annuleren?
Dit is dus wat ik mij ook afvraag, als ik niet op de hoogte gebracht word van een annulering mag ik er toch vanuit gaan dat de koopovereenkomst nog steeds geldig is? Het is niet dat het zo lastig of duur is om even een berichtje te sturen (kun je zelfs zo aan je systeem met annuleren koppelen lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 11:34
schaduw schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:02:
Dit is de sms die ik heb ontvangen op 3 januari.
[...]
Hier ook hetzelfde. Geen bevestiging, alleen die sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
TheLostSonOfGod schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:20:
[...]

Hier ook hetzelfde. Geen bevestiging, alleen die sms.
dan heb je een officiële annulering toch... er zijn een hoop mensen die dit nog niet gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Denk niet dat de rest die geen sms hebben ontvangen het wel krijgen.. (stiekem hoop ik v wel, maar verwacht het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:41

thijsco19

KTM 990 SMT

Volgens mij is het al eerder vermeld dat T-mobile geen annuleringsmail stuurt. Diegene die wel SMS hebben ontvangen hebben misschien hun nummer ingevuld.

Als iedereen die geen bericht heeft ontvagen contact opneemt zullen ze horen dat het geannuleerd is.
Beetje erg slecht hoe T-mobile hiermee omgaat.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

thijsco19 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:52:
Volgens mij is het al eerder vermeld dat T-mobile geen annuleringsmail stuurt. Diegene die wel SMS hebben ontvangen hebben misschien hun nummer ingevuld.

Als iedereen die geen bericht heeft ontvagen contact opneemt zullen ze horen dat het geannuleerd is.
Beetje erg slecht hoe T-mobile hiermee omgaat.
Ik heb mijn nummer ook gewoon ingevuld hoor, maar heb echt geen annulerings sms gehad. Dat is dus niet het onderscheid dat gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

mark-k schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Ik heb mijn nummer ook gewoon ingevuld hoor, maar heb echt geen annulerings sms gehad. Dat is dus niet het onderscheid dat gemaakt is.
Ik heb ook mijn nummer ingevuld en geen sms gehad. Ben benieuwd. :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 21:41

thijsco19

KTM 990 SMT

mark-k schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Dan snap ik het niet waarom de ene wel en de andere niet.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Ik had mijn nummer ook ingevuld maar heb ook geen sms ontvangen. Maar het was vrijwel vanaf het begin al duidelijk dat ze niet gingen uitleveren en daar leg ik mij gewoon bij neer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 18-09 09:31
Ik ben heel erg benieuwd naar mijn bestellingen

Ik heb nog niks gehoord van mijn bestelling bij gsm easy (hier heb ik een ticket voor aangemaakt aangezien ik niks te horen heb gekregen).

Mijn 2de bestelling bij T-mobile zelf ook nog niks van gehoord (zit hiervoor wel op de facebook pagina te vragen naar een status)

Mocht ik iets binnen krijgen of een koerier staat voor me deur met de telefoon dan zal ik het posten met een foto van het contract + telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:08
Heeft iemand http://www.t-mobile.nl/se.../overstappen/bestelstatus zijn bestelstatus kunnen oprvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:50
Heeft iemand überhaupt een order nummer gekregen dan?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op
Blijf ontopic, het gaat hier om de prijsfouten en de afhandelingen, niet of dit nu wel of niet ethisch verantwoord is. Reageer inhoudelijk, en laat gefrustreerde uitingen svp achterwege.

Ook geen "ik ook" of "ik nog niet" posts.