Tijd om het topic te sluiten, iedereen wist dat dit niet kon kloppen en nu zitten er een stel tussen die denken dat ze er recht op hebben.NightHawk4 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:16:
De reacties worden steeds lachwekkender om je eigen gelijk te krijgen.
Ik heb een gokje gewaagd, niet gewonnen, helaas pindakaas ben er klaar mee!
Verwijderd
Nee die sms komt niet, tot die tijd ga jij ze het leven zuur makenmark-k schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:19:
[...]
Ik heb helemaal niet besteld via GSMeasy, ben ook nog nooit in mn leven op de site van GSMeasy geweest en heb ook nog nooit iets van GSMeasy ontvangen, wat zou hier dan duidelijk moeten zijn?
Heb zelf ook nog geen sms van Tmobile ontvangen, neem aan dat deze nog wel zal komen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sms van tmobile ontvangen, feest gaat niet door
Ik heb nog geen mail of sms gehad...
Mr_Kahan schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:19:
Sms van tmobile ontvangen, feest gaat niet door
Voor de bestellers onder ons.... Het is onderhand wel duidelijk zo, reken er maar op dat er niets uitgeleverd gaat worden. Kans van niet is ongeveer 99,99%. Via allerlei verschillende (soc.) media is dit nu wel duidelijk genoeg gemaakt.KoudeAardbei schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:41:
Ik heb nog geen mail of sms gehad...

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
En weg
[ Voor 93% gewijzigd door xminator op 07-01-2014 17:29 ]
Jaja... kom maar op met dat bewijs!
Is er iemand die -per ongeluk- 2 jaar heeft aangevinkt en al een sms heeft gehad? wellicht dat daar e.e.a. wel door gaat?
Pics or it didn't happen!xminator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:46:
Prachtige actie van t-mobile, afspraak met AMP logistics is gemaakt.
Maandag krijg ik hem binnen, had het niet verwacht eigenlijk.
Hoeveel jaar 1 of 2?xminator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:46:
Hoelaat besteld?
Pics?
Ik wil het best geloven maar als je aan het trollen bent hoop ik dat je en bann krijgt.
Ook het 2 jaar feest gaat niet door helaas (bron: mijn eigen telefoon)...KoudeAardbei schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:59:
Is er iemand die -per ongeluk- 2 jaar heeft aangevinkt en al een sms heeft gehad? wellicht dat daar e.e.a. wel door gaat?
degene die een sms hebben gekregen. zijn dat jullie huidige t mobile nrs? of het opgegeven nr van eventueel een andere aanbieder?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Naar gsmeasy
Antwoord:Vandaag had ik de Note 3 Besteld icm met abonnement. Ik heb 10 euro verzendkosten betaald betreft het verzenden en ik kreeg een mail dat het bestelling wordt geannuleerd. Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind 150 euro voor een abonnement met telefoon niet foutief. De abonnement betreft geen belminuten en je kan alleen smsjes versturen + appen. Deze actie was ook te zien op de officiele website van T-Mobile. Ik zie daarom graag mijn bestelling uitgeleverd worden. Indien jullie hier niet mee eens zijn, wil ik een uitgebreide antwoord terug waarom jullie dit afwijzen en op basis van welke wetten. De afwijzing zal mogelijk gebruikt worden voor een juridisch vervolg, dit wil ik er wel bij vermelden. Ik ga een koopovereenkomst aan, en ik heb de contract ondertekend (die via de mail is gestuurd).
Hartelijk dank voor uw mail aan Gsmeasy.
U geeft aan dat u het er niet mee eens bent dat de bestelling is geannuleerd.
Graag wil ik u verwijzen naar de leveringsvoorwaarden 2.5 van Gsmeasy.
Ik begrijp dat u teleurgesteld bent , maar ik kan u gewoonweg geen contract aanbieden van 1 jaar met een gratis toestel van 675 euro. U had gekozen voor een levering per koerier en daar zou het contract nagekeken en getekend moeten worden.
Dit heeft nog allemaal niet kunnen plaatsvinden omdat de bestelling is geannuleerd.
Als u aangeeft dat dit mogelijk is bij T-Mobile zelf dan zou ik u adviseren om daar de bestelling te plaatsen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
nette reactie, doen ze keurig daar.
En als je met juridische stappen dreigt is het wel handig dat zo te formuleren dat het in ieder geval lijkt alsof je daar zelf wat van snapt.
Wie zegt dat ik het snap? Ik meld er alleen bij dat het gebruikt kan worden voor de mogelijke juridische stappen. Ik zeg nergens dat ik dat ga doensambalbaj schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:08:
[...]
nette reactie, doen ze keurig daar.
En als je met juridische stappen dreigt is het wel handig dat zo te formuleren dat het in ieder geval lijkt alsof je daar zelf wat van snapt.
Verwijderd
Ik vind juridische stappen ondernemen in dit geval sowieso al enigszins overdreven, maar als je daar dan mee gaat dreigen, waarom bedreig je GSMEasy dan? Zij zijn de kleine partij die het (in tegenstelling tot T-Mobile) netjes en snel heeft opgelost. Zo'n mail als de jouwe verdienen ze niet.
Helemaal mee eens, gedraag je als een echte tweaker wees hoffelijk en communiceer ook zoals jezelf behandeld zou willen worden.Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:01:
Ik vind juridische stappen ondernemen in dit geval sowieso al enigszins overdreven, maar als je daar dan mee gaat dreigen, waarom bedreig je GSMEasy dan? Zij zijn de kleine partij die het (in tegenstelling tot T-Mobile) netjes en snel heeft opgelost. Zo'n mail als de jouwe verdienen ze niet.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Het is nu wel duidelijk wat je er van vind, maar lees voor de grap eens de topicwaarschuwing en stop met dit soort berichten.
[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 04-01-2014 01:47 ]
ik ben benieuwd of er al meer mensen zijn die email/sms hebben ontvangen ( tmobile ) met daarin een officiële annulering... ik heb nog niets ontvangen!
Dit is de sms die ik heb ontvangen op 3 januari. Wás ik maar klant van T-Mobile
, ze hebben mijn nummer doordat ik deze heb ingevuld bij het bestellen (in de email orderbevestiging staat dit onder Persoonsgegevens -> Aanvrager).
Beste klant, u heeft onlangs een bestelling geplaatst voor de Samsung Note 3. Helaas betrof de getoonde prijs een fout op onze website en wij kunnen het toestel voor deze prijs helaas niet leveren. Onze Onze excuses voor het ongemak. U kunt via www.t-mobile.nl opnieuw een bestelling plaatsen. Groeten, T-Mobile.
Heb vandaag driftig mijn telefoon in de gaten gehouden maar niks ontvangen.
Indien ik geen annulering ontvang is er dan nog steeds sprake van een koopovereenkomst? Of mag een verkoper eenzijdig zonder de andere partij daarvan op de hoogte te brengen annuleren?
Indien ik geen annulering ontvang is er dan nog steeds sprake van een koopovereenkomst? Of mag een verkoper eenzijdig zonder de andere partij daarvan op de hoogte te brengen annuleren?
Dit is dus wat ik mij ook afvraag, als ik niet op de hoogte gebracht word van een annulering mag ik er toch vanuit gaan dat de koopovereenkomst nog steeds geldig is? Het is niet dat het zo lastig of duur is om even een berichtje te sturen (kun je zelfs zo aan je systeem met annuleren koppelen lijkt mij).Robbie T schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:15:
Heb vandaag driftig mijn telefoon in de gaten gehouden maar niks ontvangen.
Hier ook hetzelfde. Geen bevestiging, alleen die sms.schaduw schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:02:
Dit is de sms die ik heb ontvangen op 3 januari.
[...]
dan heb je een officiële annulering toch... er zijn een hoop mensen die dit nog niet gehad hebben.TheLostSonOfGod schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:20:
[...]
Hier ook hetzelfde. Geen bevestiging, alleen die sms.
Denk niet dat de rest die geen sms hebben ontvangen het wel krijgen.. (stiekem hoop ik v wel, maar verwacht het niet)
Volgens mij is het al eerder vermeld dat T-mobile geen annuleringsmail stuurt. Diegene die wel SMS hebben ontvangen hebben misschien hun nummer ingevuld.
Als iedereen die geen bericht heeft ontvagen contact opneemt zullen ze horen dat het geannuleerd is.
Beetje erg slecht hoe T-mobile hiermee omgaat.
Als iedereen die geen bericht heeft ontvagen contact opneemt zullen ze horen dat het geannuleerd is.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik heb mijn nummer ook gewoon ingevuld hoor, maar heb echt geen annulerings sms gehad. Dat is dus niet het onderscheid dat gemaakt is.thijsco19 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:52:
Volgens mij is het al eerder vermeld dat T-mobile geen annuleringsmail stuurt. Diegene die wel SMS hebben ontvangen hebben misschien hun nummer ingevuld.
Ik heb ook mijn nummer ingevuld en geen sms gehad. Ben benieuwd.mark-k schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:03:
[...]
Ik heb mijn nummer ook gewoon ingevuld hoor, maar heb echt geen annulerings sms gehad. Dat is dus niet het onderscheid dat gemaakt is.
Niet
Dan snap ik het niet waarom de ene wel en de andere niet.mark-k schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:03:
[...]
Ik heb mijn nummer ook gewoon ingevuld hoor, maar heb echt geen annulerings sms gehad. Dat is dus niet het onderscheid dat gemaakt is.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik had mijn nummer ook ingevuld maar heb ook geen sms ontvangen. Maar het was vrijwel vanaf het begin al duidelijk dat ze niet gingen uitleveren en daar leg ik mij gewoon bij neer.
Ik ben heel erg benieuwd naar mijn bestellingen
Ik heb nog niks gehoord van mijn bestelling bij gsm easy (hier heb ik een ticket voor aangemaakt aangezien ik niks te horen heb gekregen).
Mijn 2de bestelling bij T-mobile zelf ook nog niks van gehoord (zit hiervoor wel op de facebook pagina te vragen naar een status)
Mocht ik iets binnen krijgen of een koerier staat voor me deur met de telefoon dan zal ik het posten met een foto van het contract + telefoon
Ik heb nog niks gehoord van mijn bestelling bij gsm easy (hier heb ik een ticket voor aangemaakt aangezien ik niks te horen heb gekregen).
Mijn 2de bestelling bij T-mobile zelf ook nog niks van gehoord (zit hiervoor wel op de facebook pagina te vragen naar een status)
Mocht ik iets binnen krijgen of een koerier staat voor me deur met de telefoon dan zal ik het posten met een foto van het contract + telefoon
Heeft iemand http://www.t-mobile.nl/se.../overstappen/bestelstatus zijn bestelstatus kunnen oprvragen?
Heeft iemand überhaupt een order nummer gekregen dan?Theswitch schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:05:
Heeft iemand http://www.t-mobile.nl/se.../overstappen/bestelstatus zijn bestelstatus kunnen oprvragen?
Geen ordernummer.
Geen sms.
Alleen een bevestigingsmail van de bestelling.
Geen sms.
Alleen een bevestigingsmail van de bestelling.
Ik heb nog steeds geen annulerings e-mail ontvangen van t-mobile.
En ook geen SMS. Terwijl ik wel m'n 06 ingevuld heb. Dit nummer is ook al klant bij t-mobile. Heb niet om nummerportering gevraagd.
Ga er nog gewoon van uit dat er geleverd wordt door t-mobile.
Mocht ik vandaag niets horen, dan ga ik ze ff bellen.
En ook geen SMS. Terwijl ik wel m'n 06 ingevuld heb. Dit nummer is ook al klant bij t-mobile. Heb niet om nummerportering gevraagd.
Ga er nog gewoon van uit dat er geleverd wordt door t-mobile.
Mocht ik vandaag niets horen, dan ga ik ze ff bellen.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Zou toch wel heel graag een officiële annulering willen hebben aangezien ik wel een overeenkomst ben aangegaan. Heb geen telefoon nummer ingevuld dus ook geen sms gekregen. Wacht nog steeds op mail.Meulendijks89 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:40:
Ik had mijn nummer ook ingevuld maar heb ook geen sms ontvangen. Maar het was vrijwel vanaf het begin al duidelijk dat ze niet gingen uitleveren en daar leg ik mij gewoon bij neer.
Nickname does not reflect reality
Enne al binnen? Je bent altijd online geweest maar nog altijd geen bewijs gepost hier.xminator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:46:
Nogmaals, laat je reactie achter op facebook of twitter...als je al een kansje hebt dan is het op die manier
Facebook en Twitter zijn twee "communicatie" media die ik niet serieus kan nemen. Het moet niet gekker worden dat je dáár van afhankelijk moet zijn om een status update te kriijgen. Laat ze gewoon mailen please.Medione1210 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:12:
Nogmaals, laat je reactie achter op facebook of twitter...als je al een kansje hebt dan is het op die manier
Dat dacht ik ook, ik heb alleen een twitter account en geen facebook.. maar voor het aanpassen van een contract bij Vodafone via de telefoon zou dit toch echt niet mogelijk zijn, ga je echter openbaar via twitter, dan is in 1 keer heel veel mogelijk. Slecht, maar het is zo.Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:20:
[...]
Facebook en Twitter zijn twee "communicatie" media die ik niet serieus kan nemen. Het moet niet gekker worden dat je dáár van afhankelijk moet zijn om een status update te kriijgen. Laat ze gewoon mailen please.
Dan kan je lang wachten (ervaring met MTV mobile paar maandjes terug). Nu een Galaxy S4 met prachtig abo voor 24euro per maand, dus volhouden levert soms dus wel wat op.Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:20:
[...]
Facebook en Twitter zijn twee "communicatie" media die ik niet serieus kan nemen. Het moet niet gekker worden dat je dáár van afhankelijk moet zijn om een status update te kriijgen. Laat ze gewoon mailen please.
[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 06-01-2014 10:44 ]
Dus ik ga nooit een cancelling krijgen? Dan wens ik wel graag gewoon de order te ontvangen.Medione1210 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:32:
Dan kan je lang wachten (ervaring met MTV mobile paar maandjes terug).
Het ging met MTV mobile hetzelfde als nu. Een aantal mensen kregen een annulerings- sms en een aantal mensen (waaronder ik) hoorden helemaal niks. Niet gek want het is precies hetzelfde bedrijf en ordersysteem.Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Dus ik ga nooit een cancelling krijgen? Dan wens ik wel graag gewoon de order te ontvangen.
Uiteindelijk kreeg ik na lang facebooken en orderbevestiging. Bij anderen waarbij de order wel was geannuleerd hebben ze een nieuwe order aangemaakt met dezelfde aanbiedingsvoorwaarden.
Die 'actie' was ook te goed om waar te zijn en toch hebben ze geleverd. Ik denk dat er dus best een klein kansje is dat we ze weer zover krijgen, maar niet als je alleen hier maar gaat klagen.
Ach, het is een leuk spel om wat om handen te hebben en misschien leren ze uiteindelijk wat omzichtiger omgaan met wat ze op internet zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 06-01-2014 10:48 ]
Oh okay. Welnu daar heb ik helemaal geen zin in eigenlijk. Enige dat ze hebben bereikt als ik geen mail ga krijgen is dat ik zowel persoonlijk als zakelijk nooit iets bij hen ga afsluiten. Liggen ze niet wakker van, I know.Medione1210 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:47:
Uiteindelijk kreeg ik na lang facebooken en orderbevestiging.
Ik heb dus ook nog niks ontvangen. Alleen via facebook te horen gekregen dat de orders geannuleerd gingen worden (daarbij is niet specifiek op mijn order ingegaan).
Afgelopen vrijdag is mij aan de telefoon gemeld dat mijn order nog in behandeling stond, en dat ik zaterdag of maandag een mailtje zou krijgen voor het maken van een afspraak.
Vandaag weer gebeld en ze vertelde mij dat het nog in behandeling stond, dat dat langer duurde dan anders en dat ze een mailtje ging sturen naar de betreffende afdeling dat ze er vaart achter moesten zetten en dat ik alsnog een mailtje zou krijgen voor aflevering.
Ik ga nergens vanuit, en als het niet gebeurd is het ook goed. Maar als het wel gebeurd hoor je mij niet klagen.
Als het niet doorgaat zou ik wel graag een annulering willen ontvangen, aangezien ik toch een overeenkomst ben aangegeaan.
Afgelopen vrijdag is mij aan de telefoon gemeld dat mijn order nog in behandeling stond, en dat ik zaterdag of maandag een mailtje zou krijgen voor het maken van een afspraak.
Vandaag weer gebeld en ze vertelde mij dat het nog in behandeling stond, dat dat langer duurde dan anders en dat ze een mailtje ging sturen naar de betreffende afdeling dat ze er vaart achter moesten zetten en dat ik alsnog een mailtje zou krijgen voor aflevering.
Ik ga nergens vanuit, en als het niet gebeurd is het ook goed. Maar als het wel gebeurd hoor je mij niet klagen.
Als het niet doorgaat zou ik wel graag een annulering willen ontvangen, aangezien ik toch een overeenkomst ben aangegeaan.
ik heb net via twitter contact gezocht om te vragen hoe het met mijn order gesteld is. krijg net te horen dat deze order is vastgelopen in het systeem en dat ze hem handmatig gaan oppakken...
edit:
Ze kwamen nog even terug op de eerdere DM's daar kwam naar voren dat Tmobile hier meeleest en wist mij te vertellen dat ik allang was voorgelicht op 'het forum' ( ook niet zo slim van mij om dezelfde naam op twitter en forum te handhaven... ) in deze dm vertelde ze ook dat de order gewoon geannuleerd kan worden zonder wederhoor van hun dmv brief/mail/sms.
Excuses, ik zie je bericht staan op Tweakers. Ik kan je mededelen dat deze order in elk geval geen doorgang zal vinden. ^JvH
edit:
Ze kwamen nog even terug op de eerdere DM's daar kwam naar voren dat Tmobile hier meeleest en wist mij te vertellen dat ik allang was voorgelicht op 'het forum' ( ook niet zo slim van mij om dezelfde naam op twitter en forum te handhaven... ) in deze dm vertelde ze ook dat de order gewoon geannuleerd kan worden zonder wederhoor van hun dmv brief/mail/sms.
Excuses, ik zie je bericht staan op Tweakers. Ik kan je mededelen dat deze order in elk geval geen doorgang zal vinden. ^JvH
[ Voor 56% gewijzigd door bakkie1985 op 06-01-2014 15:17 ]
bartkoper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:54:
...in deze dm vertelde ze ook dat de order gewoon geannuleerd kan worden zonder wederhoor van hun dmv brief/mail/sms.
er is sprake van een overeenkomst, die dienen ze officieel te ontbinden door te annuleren op basis van een bepaalde voorwaarde. anders kun je ze gewoon in gebreken stellen.Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:23:
[...]
Dus zonder ook maar iéts te laten weten? Dat lijkt mij nogal onzin, ondanks dat IANAL
Precies, dat lijkt mij dus ook. Ze mogen wat mij betreft dan ook best een maandje wachten met een mailtje.bartkoper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:25:
er is sprake van een overeenkomst, die dienen ze officieel te ontbinden door te annuleren op basis van een bepaalde voorwaarde. anders kun je ze gewoon in gebreken stellen.
x minuten later:
Geachte heer xxxx,
Bij dezen bevestigt T-Mobile de annulering van uw order van 02-01-2014 17:07:34 met ordernummer xxxxxxx wegens foutieve prijsvermelding op de website.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, / With kind regards,
Jacob van Hoof
Webcare / International Transfers
Telefoon mobiel: xxxxxxxxxxx
E-mail: jacob.van.hoof@t-mobile.nl
T-Mobile Nederland B.V.
Beste Werkgever 2012
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag
http://www.t-mobile.nl
http://www.facebook.com/tmobileplein
https://twitter.com/TMobile_NL
Life is for sharing.
Jacob van Hoof is dus onze secret meelezer
Geachte heer xxxx,
Bij dezen bevestigt T-Mobile de annulering van uw order van 02-01-2014 17:07:34 met ordernummer xxxxxxx wegens foutieve prijsvermelding op de website.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, / With kind regards,
Jacob van Hoof
Webcare / International Transfers
Telefoon mobiel: xxxxxxxxxxx
E-mail: jacob.van.hoof@t-mobile.nl
T-Mobile Nederland B.V.
Beste Werkgever 2012
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag
http://www.t-mobile.nl
http://www.facebook.com/tmobileplein
https://twitter.com/TMobile_NL
Life is for sharing.
Jacob van Hoof is dus onze secret meelezer
[ Voor 4% gewijzigd door bakkie1985 op 06-01-2014 16:06 ]
Hahaha the irony!
Hier ook gekregen na contact via Twitter.
Blijkbaar hebben alleen al bestaande T-mobile klanten een SMS gehad.
Reactie van T-mobile op Twitter:
"Alle T-Mobile-klanten hebben hiervan via SMS reeds bericht gekregen. ^JvH"
@tmobile_webcare En (nog) niet T-mobile klanten niet? Een vreemde situatie hoor!
"Dit blijkt technisch niet mogelijk. Ik zal je een email sturen welke je kunt beschouwen als officiële annulering. ^JvH"
@tmobile_webcare En (nog) niet T-mobile klanten niet? Een vreemde situatie hoor!
"Dit blijkt technisch niet mogelijk. Ik zal je een email sturen welke je kunt beschouwen als officiële annulering. ^JvH"
Ik ben al een tijd geen T-Mobile klant meer... maar kreeg wel de sms!!xares schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:55:
Ik ben ruim een jaar Tele2 klant geweest (onderdeel van T-Mobile netwerk) en nu een maand of 3 T-mobile klant.xares schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:55:
Heb geen SMS of mail gehad.....
Scientia Potentia Est
Lol. Jacob van hoof belt me net op mn prive nr.. of ik zn persoonsgegevens wil verwijderen.. had kennelijk geen zakelijk 06 nr zien staan

en voor als je meeleest: sorry jacob

en voor als je meeleest: sorry jacob
[ Voor 12% gewijzigd door bakkie1985 op 06-01-2014 16:11 ]
Hier sms gewoon gekregen met 06 nummer van Vodafone, maar goed we weten nu wel allemaal dat het feest niet door gaat, dus tijd voor een slotje, anders krijgen we alleen maar gezeur van ik heb sms/mail wel of niet gekregen bla bla niet boeiend.
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-01-2014 16:10 ]
Zolang niet iedereen een annuleringsbericht heeft ontvangen is het verhaal volgens mij nog niet afgelopen en is een slotje dus niet op zijn plaats.dennisvdweg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:09:
Hier sms gewoon gekregen met 06 nummer van Vodafone, maar goed we weten nu wel allemaal dat het feest niet door gaat, dus tijd voor een slotje, anders krijgen we alleen maar gezeur van ik heb sms/mail wel of niet gekregen bla bla niet boeiend.
Stel dat 1 iemand door een foutje alsnog geleverd krijgt.
Dan heeft iedereen recht op levering. Ook de mensen die al een annulering hebben ontvangen.
Scientia Potentia Est
Update:
Via FaceBook een chatbericht gehad.
Stel dat ik abbo had afgesloten, prijs fout had gelezen en pas 3 dagen later kwam met o, sorry, fout gelezen. Ik wil annuleren.
Dan had ik ook dikke pech gehad en gewoon vast gezeten met een abbo en tel.
Ik hou jullie op de hoogte.
Heb d'r gemeld dat ik dit niet netjes vind. Dat ik nog steeds geen officiele annulering binnen heb, er meer dan 24h verstreken is, dus dat ik gewoon levering verwacht.Hoi W****,
Bedankt voor de gegevens.
Wegens een foutieve prijsvermelding op de website van de Samsung Galaxy Note 3 zwart is de bestelling geannuleerd.
Dit is de reden waarom je tot op heden verder niets meer hebt gehoord.
Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen voor het vernieuwen van het contract op de website.
Excuses voor het ongemak!
Groetjes B*****
Stel dat ik abbo had afgesloten, prijs fout had gelezen en pas 3 dagen later kwam met o, sorry, fout gelezen. Ik wil annuleren.
Scientia Potentia Est
Nee joh, bij T-Mobile is communicatie niet nodig. Gewoon niet meer reageren en zij gaan er van uit dat jij de overeenkomst dús wil beëindigen toch? </sarcasme>HellStorm666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:28:
Inderdaad, dan had jij een probleem gehad... Zó werkt dat dan weer wel ja. Heel matig.
Ik moet hier wel om lachen, het is klaar en het verlies moet je accepteren en dat doen de meeste gelukkig ook hier...HellStorm666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:28:
Update:
[...]
Heb d'r gemeld dat ik dit niet netjes vind. Dat ik nog steeds geen officiele annulering binnen heb, er meer dan 24h verstreken is, dus dat ik gewoon levering verwacht.
Maar op zich heb je wel gelijk, ze hadden gewoon even netjes moeten informeren.
Als jij een e-mail ter bevestiging hebt gehad of een sms dan vindt ik ook wel dat je via het zelfde medium of beide even netjes kan doorgeven dat het niet door gaat..
Weet ikDaar gaat het niet om, we wisten dat van te voren, maar het gaat om de manier van (niet) communiceren
[ Voor 9% gewijzigd door Patrick89 op 06-01-2014 17:45 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
[quote]Patrick89 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:42:
[...]
Ik moet hier wel om lachen, het is klaar en het verlies moet je accepteren en dat doen de meeste gelukkig ook hier...
Daar gaat het niet om, we wisten dat van te voren, maar het gaat om de manier van (niet) communiceren
[...]
Ik moet hier wel om lachen, het is klaar en het verlies moet je accepteren en dat doen de meeste gelukkig ook hier...
Daar gaat het niet om, we wisten dat van te voren, maar het gaat om de manier van (niet) communiceren
Inderdaad!Medione1210 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:43:
[quote]Patrick89 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:42:
[...]
En zolang ik nog geen annuleringsmail heb gehad, zit ik volgens mij vast aan de overeenkomst.
(heb in ieder geval geen bewijs dat ik dat niet zit).
Dus als ze ineens een rekening sturen om iets, zit ik er mee.
Scientia Potentia Est
Precies, ik kan me ook niet ineens beroepen van ja maar ik was bezopen toen ik dat bestelde, ik zit er ook gewoon aan vast als ik een abo afsluit. En aangezien ik nog altijd niks via sms/mail/telefoon heb gekregen zit ik nog altijd aan dit contract vast, dus ik verwacht ook een levering.HellStorm666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:48:
[...]
Inderdaad!
En zolang ik nog geen annuleringsmail heb gehad, zit ik volgens mij vast aan de overeenkomst.
(heb in ieder geval geen bewijs dat ik dat niet zit).
Dus als ze ineens een rekening sturen om iets, zit ik er mee.
Trouwens ik heb ook mijn Tmobile nummer opgegeven en nog altijd geen annulering via sms.
Blijkbaar leest Jacob hier mee van Tmobile, Beste Jacob ik had graag mijn Telefoon zo snel mogelijk!
*knip* Wat staat nou direct hierboven? Lees svp de modbreaks voor je post.
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 06-01-2014 20:34 ]
Verwijderd
Niet echt, na ontvangst van het abonnement en de telefoon heb je nog 7 dagen bedenktijd en kun je de hele handel gewoon terug sturen... Maar dat terzijde..HellStorm666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:28:
Wel een orderbevestiging per mail ontvangen op 3 januari.
Verder niks meer niks meer van ze gehoord. (ze hebben toch tijd genoeg gehad)
Mag ik dan inmiddels van uitgaan dat we een bindende overeenkomst zijn aangegaan?
Ze hebben overigens mijn mailadres, en huisadres...
Verder niks meer niks meer van ze gehoord. (ze hebben toch tijd genoeg gehad)
Mag ik dan inmiddels van uitgaan dat we een bindende overeenkomst zijn aangegaan?
Ze hebben overigens mijn mailadres, en huisadres...
[ Voor 6% gewijzigd door MikeT80 op 07-01-2014 08:36 ]
Hier ook besteld, bij beiden, en wilde GSM-easy even een hart onder de riem steken voor de vlotte en correcte afhandeling van dit alles. Mijn insteek bij beide partijen was ook: gokje wagen, lukt het niet dan jammer dan.
T-Mobile lijkt wat meer moeite met de afwikkeling te hebben. En ik heb dan weer wat meer moeite met de afwikkeling door T-Mobile. Of deze prijsfout een kennelijke vergissing is valt te betwisten - er worden ook regelmatig prepaid toestellen verkocht voor weinig waarbij de winst uit de later gemaakte belminuten wordt gehaald. In dit geval (een 0 minuten abo) gaan ze met 'buiten de bundel bellen' ook inkomsten genereren. Of dat businessmodel zinvol is is vers twee, dat hoef je als consument toch niet tot in de puntjes door te rekenen? Feit is dat er in de telecommarkt bijzondere constructies mogelijk zijn en dat je de consument daardoor niet meer zo makkelijk kunt vertellen dat een prijs een 'kennelijke vergissing' betreft.
Als het dan misgaat is dat tot daar aan toe. Maar is er vervolgens geen inspanningsverplichting voor de winkelier om de consument z.s.m. op de hoogte te stellen van de fout? En dat, door dit achterwege te laten, de winkelier de gevolgen van de fout stilzwijgend op zich neemt?
T-Mobile lijkt wat meer moeite met de afwikkeling te hebben. En ik heb dan weer wat meer moeite met de afwikkeling door T-Mobile. Of deze prijsfout een kennelijke vergissing is valt te betwisten - er worden ook regelmatig prepaid toestellen verkocht voor weinig waarbij de winst uit de later gemaakte belminuten wordt gehaald. In dit geval (een 0 minuten abo) gaan ze met 'buiten de bundel bellen' ook inkomsten genereren. Of dat businessmodel zinvol is is vers twee, dat hoef je als consument toch niet tot in de puntjes door te rekenen? Feit is dat er in de telecommarkt bijzondere constructies mogelijk zijn en dat je de consument daardoor niet meer zo makkelijk kunt vertellen dat een prijs een 'kennelijke vergissing' betreft.
Als het dan misgaat is dat tot daar aan toe. Maar is er vervolgens geen inspanningsverplichting voor de winkelier om de consument z.s.m. op de hoogte te stellen van de fout? En dat, door dit achterwege te laten, de winkelier de gevolgen van de fout stilzwijgend op zich neemt?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Hier ook. Einde oefening dus.Meulendijks89 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:18:
Zojuist een sms ontvangen dat er niet geleverd wordt.
Niet
net alsnog de annulerings sms gehad. Duurde ff maar vooruit met een reactie is het wel klaar. Wel noemen ze alleen het toestel en niet het bijbehorende abo.
Hier ook een SMS gehad, waar je niet eens op kan reageren.
Ze hebben het alleen over het toestel niet leveren.
Dus krijg ik nu alleen het abbo?
Het was trouwens niet alleen de Note3 die in de aanbieding was.
De S4 en de Nexus 5 ook.
Note 3:

Nexus 5:

S4:

Nog steeds prijsfout???!!! of toch een actie die teveel aandacht kreeg?
Ze hebben het alleen over het toestel niet leveren.
Dus krijg ik nu alleen het abbo?
Het was trouwens niet alleen de Note3 die in de aanbieding was.
De S4 en de Nexus 5 ook.
Note 3:

Nexus 5:

S4:

Nog steeds prijsfout???!!! of toch een actie die teveel aandacht kreeg?
Scientia Potentia Est
Verwijderd
Eindelijk heb ik de SMS binnen...
Toch kan ik het geen kennelijke fout noemen. Ook komt het argument onderzoeksplicht niet om de hoek kijken. Ik heb namelijk gerekend wat het toestel zou kosten als ik kijk naar het aanbod zoals die nu op de site staat. Het toestel wordt aangeboden met een pakket voor 5 gb internet en onbeperkt bellen voor 59,- per maand. Er moet dan eenmalig betaald worden voor het toestel a 49,95 en 30,- aansluitkosten. Wanneer ik hetzelfde pakket als sim-only bestel kost het mij39,95 per maand. Voor de simkaart hoeft niet betaald te worden, en moet 20,- aansluitkosten betalen.
Het verschil met en zonder toestel is 20,- per maand. Deze aktie zou neerkomen op 50% korting per maand. Dit klinkt dan toch niet echt ongeloofwaardig?
Zelfs als ik de eenmalige kosten meebereken in het verschil over 24 maanden is het een bedrag van afgerond 12,50 wat ik meer zou betalen per maand dan in de aanbieding van 10,- per maand waarop ik gereageerd heb.
Toch kan ik het geen kennelijke fout noemen. Ook komt het argument onderzoeksplicht niet om de hoek kijken. Ik heb namelijk gerekend wat het toestel zou kosten als ik kijk naar het aanbod zoals die nu op de site staat. Het toestel wordt aangeboden met een pakket voor 5 gb internet en onbeperkt bellen voor 59,- per maand. Er moet dan eenmalig betaald worden voor het toestel a 49,95 en 30,- aansluitkosten. Wanneer ik hetzelfde pakket als sim-only bestel kost het mij39,95 per maand. Voor de simkaart hoeft niet betaald te worden, en moet 20,- aansluitkosten betalen.
Het verschil met en zonder toestel is 20,- per maand. Deze aktie zou neerkomen op 50% korting per maand. Dit klinkt dan toch niet echt ongeloofwaardig?
Zelfs als ik de eenmalige kosten meebereken in het verschil over 24 maanden is het een bedrag van afgerond 12,50 wat ik meer zou betalen per maand dan in de aanbieding van 10,- per maand waarop ik gereageerd heb.
Appels en peren natuurlijk. Met je abo van 10 euro is de kans groot dat je het nooit zou gebruiken en puur hebt aangeschaft om de Note te kopen. Met je abo van 39,95 is dat heel anders, als iemand zoiets bestelt mag je er vanuit gaan dat het ook gebruikt gaat worden en dat er dus meer kans op winst in zit qua extra kosten, alsmede zit in die 39,95 natuurlijk ook een stuk toestelsubsidie.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:40:
Een klant die belt is immers veel waardevoller dan een klant die na ontvangst van het pakketje de simkaart in de vuilnisbak gooit en gelijk de opzegging eruit doet voor over 12 maanden.
Een totale prijs van 150 euro voor een toestel dat in de winkel 600 euro kost is gewoon niet reeel. Dan kunnen we allemaal (zinloze) vergelijkingen gaan maken, maar het is nou eenmaal een onrealistische prijs. Als je dat niet wilt inzien dan houdt het op.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:40:
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:08:
[...]
Niet echt, na ontvangst van het abonnement en de telefoon heb je nog 7 14 dagen bedenktijd en kun je de hele handel gewoon terug sturen... Maar dat terzijde..
Heb het idee dat er een aantal iets over het hoofd zien.
Het abbo is maar €10,- per maand, dat klopt.
Maar als ik nu een abbo zou moeten afsluiten, dan is zo'n abbo ideaal voor mij.
Onbeperkt SMS-en... Wie doet dat nu nog?
Onbeperkt internet met 64kbit. Voor mij genoeg. Whatsapp werkt dan. Voor de rest heb ik WiFi.
Geen bel bundel. Ik bel niet zo heel veel.
Maar.... Het gene dat ik wél bel, is directe winst voor T-mobile. (met een redelijk bedrag per minuut)
Dus dat je daarom meer korting krijgt op de telefoon vind ik niet raar.
Dus nogmaals....
We hebben het wel over een prijsfout. Maar zo fout is die prijs helemaal niet. (Toestel kost ook €530,- niet €600 of €700)
Rekensommetje.
een belminuut kost €0,30
Ik bel 70 min per maand. = €21,-
Abbo per maand = €10,-
Eenmalig = €30,-
totaal na 1 jaar = € 21+10 = €31,- * 12 = €372,- + 30 = €402,-
Na 1 jaar ben je dan €128,- goedkoper uit dan als je het toestel los koop.
Maar.... T-mobile heeft voor dat bedrag wel een klant er bij.
En T-mobile betaald écht geen €530,- voor het toestel.
Het abbo is maar €10,- per maand, dat klopt.
Maar als ik nu een abbo zou moeten afsluiten, dan is zo'n abbo ideaal voor mij.
Onbeperkt SMS-en... Wie doet dat nu nog?
Onbeperkt internet met 64kbit. Voor mij genoeg. Whatsapp werkt dan. Voor de rest heb ik WiFi.
Geen bel bundel. Ik bel niet zo heel veel.
Maar.... Het gene dat ik wél bel, is directe winst voor T-mobile. (met een redelijk bedrag per minuut)
Dus dat je daarom meer korting krijgt op de telefoon vind ik niet raar.
Dus nogmaals....
We hebben het wel over een prijsfout. Maar zo fout is die prijs helemaal niet. (Toestel kost ook €530,- niet €600 of €700)
Rekensommetje.
een belminuut kost €0,30
Ik bel 70 min per maand. = €21,-
Abbo per maand = €10,-
Eenmalig = €30,-
totaal na 1 jaar = € 21+10 = €31,- * 12 = €372,- + 30 = €402,-
Na 1 jaar ben je dan €128,- goedkoper uit dan als je het toestel los koop.
Maar.... T-mobile heeft voor dat bedrag wel een klant er bij.
En T-mobile betaald écht geen €530,- voor het toestel.
Scientia Potentia Est
Niet helemaal correct.
Voor diensten welke direct in gaan, onder andere mobiel en tv diensten, geld koop op afstand niet en dus ook geen zichttermijn.
Scientia Potentia Est
Ik heb inmiddels ook via Facebook
contact gehad met een van de medewerkers van T-Mobile, ik wilde graag ook opheldering over een anders aspect hierbij mijn bericht;
Ik zal een update maken zodra ik antwoord krijg zodat het voor iedereen duidelijk is.11:05
T-Mobile Plein
Goedemorgen X,
Bedankt voor de gegevens.
De reden waarom je tot op heden nog niets hebt vernomen van de bestelling heeft te maken dat er een onjuiste prijs was vermeld op de website voor de Samsung Galaxy Note 3.
Onze excuses daarvoor.
De bestelling is daardoor ook automatisch geannuleerd.
Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Groetjes Y.
...
11:28
X
Goedemorgen Y,
Dankjewel dat je me zo snel te woord kunt staan.
Dit is vervelend nieuws zeg! Het was wel een mooie prijs, maar ik had niet gedacht dat het daadwerkelijk ook om een prijsfout zou gaan.
Kan ik er nu echter wel vanuit gaan dat ook de bestelling voor het "abonnement" wordt geannuleerd? Normaliter zit je namelijk gewoon verbonden aan een contract zodra je op 'bevestigen' klikt bij dit soort acties (vandaar dat ik het ook zulk vervelend nieuws vind om nu te horen dat mijn overeenkomst met T-Mobile nu zonder consequenties kan worden beëindigd).
Ik verneem het graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
X
Plaats svp een TR maar zet dit soort opmerkingen niet in het topic.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 07-01-2014 13:01 ]
ter aanvulling op mijn vorige bericht, hierbij het antwoord van T-Mobile:Qon schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:40:
Ik heb inmiddels ook via Facebookcontact gehad met een van de medewerkers van T-Mobile, ik wilde graag ook opheldering over een anders aspect hierbij mijn bericht;
[...]
Ik zal een update maken zodra ik antwoord krijg zodat het voor iedereen duidelijk is.
Hebben we meteen dat uit de wereld geholpen.
Hoi X,
Ik begrijp dat je hiervan baalt. Ook het abonnement wordt geannuleerd, je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken.
Groetjes,
Y
Ik heb weer even de bezem door de laatste paar posts gehaald. Het is blijkbaar erg moeilijk om on-topic te blijven...
Ik heb vandaag maar weer eens gebeld met T-Mobile, want ik heb nog steeds niks van ze gehoord.
Verteld dat ik afgelopen donderdag via de website een bestelling heb geplaatst maar dat ik alleen een bevestiging heb gehad van het correct ontvangen van de order en verder niets meer heb gehoord.
Na de controle vragen te hebben doorlopen werd er verteld dat de order was blijven hangen dat die gisteren alsnog is doorgezet en dat ze er nu mee bezig zijn. Als ik morgen voor 17.00 uur nog geen mail heb gehad voor het maken van een afspraak dan moest ik even opnieuw bellen.
Ga nergens vanuit, maar wie weet. Vooralsnog staat er een koopovereenkomst.
Verteld dat ik afgelopen donderdag via de website een bestelling heb geplaatst maar dat ik alleen een bevestiging heb gehad van het correct ontvangen van de order en verder niets meer heb gehoord.
Na de controle vragen te hebben doorlopen werd er verteld dat de order was blijven hangen dat die gisteren alsnog is doorgezet en dat ze er nu mee bezig zijn. Als ik morgen voor 17.00 uur nog geen mail heb gehad voor het maken van een afspraak dan moest ik even opnieuw bellen.
Ga nergens vanuit, maar wie weet. Vooralsnog staat er een koopovereenkomst.
Verwijderd
Als deze via internet (wet koop op afstand) zijn besteld wel.. Ik mocht zelf onder mijn abonnement van T-Mobile uit omdat ik nog binnen de wettelijke bedenktijd zat.HellStorm666 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:37:
[...]
Niet helemaal correct.
Voor diensten welke direct in gaan, onder andere mobiel en tv diensten, geld koop op afstand niet en dus ook geen zichttermijn.
En maar weer eens een telefoontje naar T-Mobile. Aangezien de klantenservice zei dat ik vandaag een mail voor afleverafspraak zou krijgen.
De medewerker wist mij te melden dat de status submitted is en dat hij inmiddels doorgestuurd is naar PMA. Ik kan ieder ogenblik een mailtje krijgen geven ze aan.
Afwachten dus maar weer.
De medewerker wist mij te melden dat de status submitted is en dat hij inmiddels doorgestuurd is naar PMA. Ik kan ieder ogenblik een mailtje krijgen geven ze aan.
Afwachten dus maar weer.
En... Al wat gehoord?Robbie T schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:00:
En maar weer eens een telefoontje naar T-Mobile. Aangezien de klantenservice zei dat ik vandaag een mail voor afleverafspraak zou krijgen.
Afwachten dus maar weer.
Ik loop via FaceBook flink te zeuren tegen ze.
Elke keer weer de reactie er bij,... Ook nog geen officiële annulering gehad via mail of post.
En nog geen één keer zijn ze daar op in gegaan

Uiteraard zie ik het liefste dat ze gaan leveren (aan één persoon is al voldoende, want dan heeft de rest er ook recht op). En anders een annulering per post of mail.
Scientia Potentia Est
Dat roep je nu al een aantal keer, maar kun je ook aangeven op welk wetsartikel deze claim is gebaseerd? Uberhaupt mag je een beetje inbinden, dit topic is niet bedoeld voor het uiten van je frustraties.HellStorm666 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:13:
(aan één persoon is al voldoende, want dan heeft de rest er ook recht op).
*knip* Post dit svp niet, dat wordt als troll gezien
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 09-01-2014 16:55 ]
Ik denk dat dat zelfs onder discriminatie gezien kan worden, wat niet mag.gambieter schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:19:
[...]
Dat roep je nu al een aantal keer, maar kun je ook aangeven op welk wetsartikel deze claim is gebaseerd? Uberhaupt mag je een beetje inbinden, dit topic is niet bedoeld voor het uiten van je frustraties.
Je mag niet de één zn order annuleren met als reden prijsfout, terwijl je een ander wel lever met de zelfde voorwaarden.
Scientia Potentia Est
Succes met een dergelijke redenering bij een rechtbank. Ik ga me verder niet uitlaten over de manier van afhandelen door T-mobile, maar je maakt zo wel een lachwekkende claim en tegelijkertijd bagatelliseer je kwalijke discriminatie (huidskleur, seksuele geaardheid, afkomst) door te doen alsof je gediscrimineerd wordt als iemand toch uitgeleverd krijgt.HellStorm666 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:21:
Ik denk dat dat zelfs onder discriminatie gezien kan worden, wat niet mag.
Je mag niet de één zn order annuleren met als reden prijsfout, terwijl je een ander wel lever met de zelfde voorwaarden.
Als dit alles is, dan gaat het topic niet lang meer overleven.
Denk je dat misschien? En kun je dat concretiseren? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer dat er niets uitgeleverd gaat worden, maar in mijn ogen is dit een rechtvaardig besluit van T-Mobile. De afhandeling van de annuleringen, of het gebrek hieraan, is natuurlijk niet helemaal netjes verlopen. Alsnog vraag ik me dan af hoe je je zo volhardend kunt opstellen ten opzichte van deze situatie. Een portie realiteitszin zou je niet misstaan denk ik zo.HellStorm666 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:21:
[...]
Ik denk dat dat zelfs onder discriminatie gezien kan worden, wat niet mag.
Als je geen annulering hebt ontvangen mag je er toch "gewoon" van uit gaan dat er geleverd gaat worden? Het moeten bekijken van, mijns inziens, nutteloze media zoals Facebook en Twitter doe ik uit principe niet.SureshR schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:41:
De afhandeling van de annuleringen, of het gebrek hieraan, is natuurlijk niet helemaal netjes verlopen.
Argumentaties gebaseerd op onwil of "principes" staan gelijk aan geen argumentatie. Je kunt hoogstens klagen over de communicatie maar je krijgt er geen extra rechten door.
Ik zie geen antwoord? Heb besteld en geen enkele annulering ontvangen. Weet dus van geen enkele annulering af. Geen mail, geen telefoon. Kunnen ze mij gewoon op bereiken. Dus krijg ik het, lijkt mij.gambieter schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:50:
Argumentaties gebaseerd op onwil of "principes" staan gelijk aan geen argumentatie. Je kunt hoogstens klagen over de communicatie maar je krijgt er geen extra rechten door.
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 10-01-2014 10:52 ]
Goed, op zo'n manier wordt het een "nananana ik hoor niets". Er zijn nu genoeg kansen geweest om dit topic op niveau te houden.
Als iemand het heropend wil hebben, dan graag een DM sturen met een doordachte en onderbouwde redenatie. Tot die tijd gaat dit dicht.
Als iemand het heropend wil hebben, dan graag een DM sturen met een doordachte en onderbouwde redenatie. Tot die tijd gaat dit dicht.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 10-01-2014 10:54 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op
Blijf ontopic, het gaat hier om de prijsfouten en de afhandelingen, niet of dit nu wel of niet ethisch verantwoord is. Reageer inhoudelijk, en laat gefrustreerde uitingen svp achterwege.
Ook geen "ik ook" of "ik nog niet" posts.
Let op
Blijf ontopic, het gaat hier om de prijsfouten en de afhandelingen, niet of dit nu wel of niet ethisch verantwoord is. Reageer inhoudelijk, en laat gefrustreerde uitingen svp achterwege.
Ook geen "ik ook" of "ik nog niet" posts.