Heb je al op je rekening? Dus dan zou Tmobile het goedgekeurd moeten hebben.Theswitch schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:07:
40 euro cashback bij belbiosvoordeel gekregen!
Nee dat nog niet natuurlijkCyclonic schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:10:
[...]
Heb je al op je rekening? Dus dan zou Tmobile het goedgekeurd moeten hebben.
Omdat ik nog geen orderbevesting had, heb ik Tmobile maar eens gebeld.
Maar hij was niet in het systeem te vinden.
Dus nog maar een keer besteld.
Nu wel een direct een bevestiging binnen.
Zeiden ze er niks over? Of Letten ze daar niet op...vDorst schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:26:
Omdat ik nog geen orderbevesting had, heb ik Tmobile maar eens gebeld.
Vind het erg in matig dat ze al weten dat het een fout is maar er nog niks aan heben gedaan...
Aan de andere kant, wordt daarmee onze positie wel iets sterker (niet sterk genoeg maargoed)
Ik vroeg er nog naar, het kon nog gewoon maar meer met de toon van ja ja niet zeuren, next!EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:32:
[...] Zeiden ze er niks over? Of Letten ze daar niet op...
Ook maar besteld! Een kans die ik zeker niet wil laten liggen
Op voorraad, dus ik verwacht zaterdag een mooi pakketje!
Op voorraad, dus ik verwacht zaterdag een mooi pakketje!

Bij een openings actie krijg je ookhet top toestel gratis + onb bellen en 5000 mb voor 34,95
Dus 10 euro per maand en geen bel min en geen mb alleen 64k is niet zo scheef in principe
Wij dachten gewoon dat het een nieuwjaars actie was
Dus 10 euro per maand en geen bel min en geen mb alleen 64k is niet zo scheef in principe
Wij dachten gewoon dat het een nieuwjaars actie was
[ Voor 16% gewijzigd door Cyclonic op 02-01-2014 20:05 ]
Ben benieuwd wanneer we er wat van gaan horen, fout is nog steeds niet opgelost.. Ze nemen er wel de tijd voor..
Als het gaat zoals bij Vodafone krijgen we over 1 maand een reactieMeulendijks89 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:06:
Ben benieuwd wanneer we er wat van gaan horen, fout is nog steeds niet opgelost.. Ze nemen er wel de tijd voor..
Gelezen bij de reactie @androidworld :
'hiernet een email ontvangen van tmobile dat ik hem mag hebben voor de helft van de prijs. Ze verontschuldigen zich voor het ongemak '
Of dit waar is of niet is niet te achterhalen
'hiernet een email ontvangen van tmobile dat ik hem mag hebben voor de helft van de prijs. Ze verontschuldigen zich voor het ongemak '
Ik heb nog geen email gehad.EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:19:
Of dit waarin of niet is niet te achterhalen
Toestel prijs of abo of beide?EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:19:
Is niet duidelijk te lezen in de reactie. Ga maar uit van de toestel prijs.
Als het al waar is
Als het al waar is
Dan kunnen ze net zo goed voor 100 euro minder die 150 euro vragen en hopen dat mensen het abonnement gaan gebruiken en dan de gebruikskosten bijbetalen. Dan lijden ze minder gezichtsverlies en qua inkomsten lijkt het niet veel slechter uit te pakken.EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:24:
Als het al waar is
Maar volgens mij wordt het gewoon geannuleerd. Al is het wel zeer slecht dat de fout nu al de hele dag ongewijzigd is.
Ik hoop niet dat ze de adviesprijs bereken, dat is € 711,06 volgens T-Mobile zelf. (http://shop.t-mobile.nl/e...agn3awi.html?ab_agid=1011)EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:24:
Als het al waar is
Dat zou dus beteken dat je 711,06/2= €355,53 +150(abbo kosten) = €505,53 moet betalen.
Dat is €15 goedkoper dan in de Pricewatch, en je hebt gratis onbeperkt internet van 64kpbs.
Ik krijg hoe langer dit duurt minder sympathie voor T-Mobile. Ik had het niet eens erg gevonden als dit werd afgedaan met een sorry e-mailtje.
Maar als ze al zolang op de hoogte zijn, en vervolgens geen actie ondernemen zet wel een beetje kwaad bloed hier.
Bol.com had het naar mijn mening mooi opgelost met Gears of War en Xbox-controllers prijsfout.
Een sorry e-mail en een kortingsbon van 5 EUR, dat had niet eens gehoeven van mij.
Ik slaag er maar niet in om te bestellen, ik krijg voortdurend de melding dat ik ofwel het adres ofwel het emailadres niet goed heb ingevuld.
Ben ik de enige?
Ben ik de enige?
ach what the hell, ook maar besteld, niet geschoten is altijd mis.
Ik ben er al achter: ik heb een trema in mijn naam en als ik die weglaat, dan lukt het.Jacobszoon schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:42:
Ik slaag er maar niet in om te bestellen, ik krijg voortdurend de melding dat ik ofwel het adres ofwel het emailadres niet goed heb ingevuld.
Ben ik de enige?
En nu maar afwachten.
En hij is de enigste die dat ontvangen zou hebben?EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:19:
Tmobile heeft het via hun twitter toch al laten weten, dat hier een fout in het spel zat?
en dat het gewoon aangepast wordt?
Duurt wel erg lang voordat het aangepast wordt.Downstar2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:50:
Tmobile heeft het via hun twitter toch al laten weten, dat hier een fout in het spel zat?
Er zij niet 25 reacties op dat bericht. Maar voor zover wel. Ik denk dat het ook stoer doen is, maargoed wel info dat hier thuis hoort...Meulendijks89 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:49:
![]()
[...]
En hij is de enigste die dat ontvangen zou hebben?
Hoe langer dit duurt? Dit is pas sinds vanochtend aan de gang. Hoe snel denk je dat een bedrijf kan besluiten wat ze hier mee gaan doen en alle getroffen klanten een bericht sturen? Daarnaast wist je net als iedereen die dit besteld heeft dat de prijs niet klopte, waarom verwacht je dan een excuus? Als je willens en wetens op straat in een hondendrol gaat staan vraag je de hondeneigenaar toch ook niet om zich te verontschuldigen?Holland1994 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:33:
Ik krijg hoe langer dit duurt minder sympathie voor T-Mobile. Ik had het niet eens erg gevonden als dit werd afgedaan met een sorry e-mailtje.
Maar als ze al zolang op de hoogte zijn, en vervolgens geen actie ondernemen zet wel een beetje kwaad bloed hier.
Denk dat hij er eerder op doelt dat je nu nog steeds ma bestellen en ze de fout nog niet hebben besteldevEndzhar schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:58:
[...]
Hoe langer dit duurt? Dit is pas sinds vanochtend aan de gang. Hoe snel denk je dat een bedrijf kan besluiten wat ze hier mee gaan doen en alle getroffen klanten een bericht sturen? Daarnaast wist je net als iedereen die dit besteld heeft dat de prijs niet klopte, waarom verwacht je dan een excuus? Als je willens en wetens op straat in een hondendrol gaat staan vraag je de hondeneigenaar toch ook niet om zich te verontschuldigen?
Volgens mijn konthaar niet, kunnen veel zeggen tot ik een mail heb gekregen of dat ze me bellen ga ik ervan uit dat ik iets krijg aangezien ik niet aan onzin twitter doe.Senui schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:16:
Volgens een medewerker van T-mobile zullen de bestellingen worden geannuleerd.. Helaas.
De kans is erg groot dat ze allemaal geannuleerd worden.. in het verleden wel eens bij een andere grote telecomprovider gebeurd.. ook alle orders geannuleerd..Cyclonic schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:18:
[...]
Volgens mijn konthaar niet, kunnen veel zeggen tot ik een mail heb gekregen of dat ze me bellen ga ik ervan uit dat ik iets krijg aangezien ik niet aan onzin twitter doe.
Er is ook een reden waarom orders goedgekeurd/gecontroleerd worden voordat ze worden uitgeleverd...
Hoeveel is de helft van NUL euro?EJPostema schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:19:
Pakt zijn rekenmachine erbij.....
Dat is om je persoonsgegevens na te trekken en te controleren of je geen wanbetaler ben. Nu is het handig dat ze tijd hebben om alle bestellingen te annuleren, maar dit soort fouten komen relatief weinig voor en is dus niet de reden om een extra stap aan orders toe te voegen.FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:20:
Er is ook een reden waarom orders goedgekeurd/gecontroleerd worden voordat ze worden uitgeleverd...
Toch maar besteld, wie niet waagt wie niet wint! Ben wel toe aan een nieuwe gsm!
Binnen de kpn groep is de kredietcheck (voorheen zelfs bkr check) een onderdeel van het bestelproces wat geheel geautomatisseerd is. Dat is niet de reden waarom orders nog gecontrolleerd wordenevEndzhar schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:28:
[...]
Dat is om je persoonsgegevens na te trekken en te controleren of je geen wanbetaler ben. Nu is het handig dat ze tijd hebben om alle bestellingen te annuleren, maar dit soort fouten komen relatief weinig voor en is dus niet de reden om een extra stap aan orders toe te voegen.
Dit is een aanbieding van T-mobile. Ze zeggen ook nergens dat ze orders handmatig controleren, alleen dat het kennelijk wat tijd nodig heeft.
[ Voor 60% gewijzigd door evEndzhar op 02-01-2014 21:58 ]
Wit kost wel geld, dus gaat niet lukken...
Heb ipv 1 jaar, 2 jaar geselecteerd bij bestellen, hopelijk dat ze er misschien coulanter mee omgaan
Ja hoor, mag je 120 euro meer betalen, zo coulant zijn ze wel...Lucky0wn schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:54:
Heb ipv 1 jaar, 2 jaar geselecteerd bij bestellen, hopelijk dat ze er misschien coulanter mee omgaan
Maar serieus mensen, van de mtv mobile(gewoon T Mobile) prijsfout weet ik nog dat de gehele discussie via facebook gevoerd moest worden, maar dat ze uiteindelijk wel uitleverden.
Via de mail nooit een aanbod of excuus gekregen. Orders werden eerst gewoon zonder uitleg geannuleerd. Dat zal nu vast niet anders zijn, dus daarna jezelf gewoon laten horen op facebook.
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 02-01-2014 22:05 ]
Na 2 uur en 20 min.
een update van belbiosvoordeel.nl
T-Mobile Nederland aankoop € 120,00 Cashback € 40,00 02-01-2014
natuurlijk zegt het niks maar houd het wel allemaal spannend ;-)
een update van belbiosvoordeel.nl
T-Mobile Nederland aankoop € 120,00 Cashback € 40,00 02-01-2014
natuurlijk zegt het niks maar houd het wel allemaal spannend ;-)
Vind het wel humor dat je je foto onherkenbaar maakt, terwijl je post gewoon op de publieke FB pagina van T-Mobile te vinden is.
OT: Heb het ook besteld, niet geschoten is altijd mis!
Gevonden op de FB page van T-Mobile Plein
''Hoi xxx, je kunt er als je logisch redeneert vanuit gaan dat de prijs niet klopt en dat het toestel voor deze totale kosten niet wordt geleverd.. De pagina is alleen via een directe specifieke link benaderbaar, je kunt hier niet op komen door te navigeren op de T-Mobile website.
Like · Reply · ''
''Hoi xxx, je kunt er als je logisch redeneert vanuit gaan dat de prijs niet klopt en dat het toestel voor deze totale kosten niet wordt geleverd.. De pagina is alleen via een directe specifieke link benaderbaar, je kunt hier niet op komen door te navigeren op de T-Mobile website.
Like · Reply · ''
Wat een onzin om te zeggen: via de site kan je er niet meer komen dus bestaat het niet meer. Feit is dat de pagina nog steeds online is en je in het internet tijdperk beter moet weten dan aangeven dat er "via-via" niet meer te komen is. T-mobile laat willens en wetens de pagina online terwijl ze deze gewoon kunnen verwijderen. Mijn inziens hun eigen schuld als er mensen blijven bestellen
Ook maar besteld aangezien het toch nog kan, ik ben benieuwd wat het word!
Ik kan hem iniedergeval wel gebruiken!
Ik kan hem iniedergeval wel gebruiken!
Tot op heden vertoont deze situatie dezelfde overeenkomsten met een Dixons/iPad 3 situatie enige maanden geleden. Mocht er sprake van een fout zijn dan was het al wenselijk geweest om de site uit de lucht te halen en alle bestellingen in chronologische volgorde te annuleren.
Nu dit niet gebeurt zie je dat het verwachtingspatroon blijft bestaan en de teleurstelling straks des te groter zal blijken wanneer het alsnog niet doorgaat. Heb zelf ook besteld en merk het ook een beetje aan mezelf
Verstandelijk gezien gaat het gewoon niet door, maar dat was prima te verkroppen geweest wanneer nu al duidelijkheid was gegeven. Just my few cents
Nu dit niet gebeurt zie je dat het verwachtingspatroon blijft bestaan en de teleurstelling straks des te groter zal blijken wanneer het alsnog niet doorgaat. Heb zelf ook besteld en merk het ook een beetje aan mezelf
Zou het dan niet een of andere scam zijn als de link echt niet vindbaar is via T-mobile zelf? Het is wel een makkelijke manier om gegevens van wensen te winnen aangezien iedereen toch wel bestelt, het is immers te mooi om waar te zijn....
Ik kon gewoon bestellen via Tmobile zonder die link vanmiddagAghanim schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:45:
Zou het dan niet een of andere scam zijn als de link echt niet vindbaar is via T-mobile zelf? Het is wel een makkelijke manier om gegevens van wensen te winnen aangezien iedereen toch wel bestelt, het is immers te mooi om waar te zijn....
Had er paar jaar geleden een abonnement, dus mijn gegevens hebben ze alAghanim schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:45:
Je kan zoeken via de Tweakers pricewatch op Note 3 icm Tmobile abonnement. Zo kom je bij die pagina terecht!
Aghanim schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:45:
Nou jongens, ik heb hem ook besteld maar er staat in de mail hetvolgende:
Ehh... dus de bestelling is nog niet definitief of?1. Na goedkeuring van uw bestelling ontvangt u de definitieve bevestiging per e-mail.
Daar staat wat er staat.Stef602 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Ehh... dus de bestelling is nog niet definitief of?
Nee is dus niet definitief, maar ik kon het ook niet laten..
U gaat door voor de wasmachine....Stef602 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Ehh... dus de bestelling is nog niet definitief of?
Dat is dan wel raar, als zij het via tweakers te weten zijn gekomen en er hier niemand nog een bevestiging heeft gehad.. ofwel, ik geloof er niks van!
Dan vertrouw ik meer op de mensen hier op tweakers.
Dan vertrouw ik meer op de mensen hier op tweakers.
Heb zelf rond 2 uur besteld.... ook redelijk vroeg, maar inderdaad nog niets gehoord. Verwacht het ook niet en ga ook zeker niet "zeiken" als ik niets krijg...... Net zo min als dat ik verwacht dat de mensen van androidworld wel iets gaan krijgen / dat de informatie klopt. (Iets in me zegt... eerst zien en dan geloven!
)
Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
http://androidworld.nl/ni...len-voor-30-bij-t-mobile/
De mensen hebben voor 1u besteld
normaliter zeg ik niet zo heel veel op een forum maar hier wou ik wel wat over zeggen dat is gewoon een broodje aap heb ook rond 13 uur besteld en heb niets binnen gekregen. dus laat dat even duidelijk zijn.
en er zijn waarschijnlijk wel meer mensen die rond die tijdstippen hebben besteld en hebben ook niets binnen. dus mijn mening het is gewoon onzin wat ze zeggen.
en er zijn waarschijnlijk wel meer mensen die rond die tijdstippen hebben besteld en hebben ook niets binnen. dus mijn mening het is gewoon onzin wat ze zeggen.
Hmm heb pas om 20 uur besteld. Mochten ze uitleveren aan de mensen die voor 13 uur hebben besteld, dan hebben die echt geluk.. Ik vertrouw het nog niet..
grapjas, dat artikel is om 16:50 geplaatst, n.a.v. dit topic, ik weet niet wie je hier voor de gek probeert te houdenStef602 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:42:
http://androidworld.nl/ni...len-voor-30-bij-t-mobile/

Dan horen we het hier iig eerder als het al gaat gebeuren.
Zitten toevallig mensen van die site reclame voor zichzelf te maken??
Ik hou het op hoog troll gehalte niemand hier heeft een bevestiging en ze hebben het van hier dus echt raar. Maar mocht het zo zijn staan wij weer sterker.
280 euro is meer een prijs welke naar een aanbieding kan wijzenMedione1210 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:01:
[...]
Ja hoor, mag je 120 euro meer betalen, zo coulant zijn ze wel...
Maar serieus mensen, van de mtv mobile(gewoon T Mobile) prijsfout weet ik nog dat de gehele discussie via facebook gevoerd moest worden, maar dat ze uiteindelijk wel uitleverden.
Via de mail nooit een aanbod of excuus gekregen. Orders werden eerst gewoon zonder uitleg geannuleerd. Dat zal nu vast niet anders zijn, dus daarna jezelf gewoon laten horen op facebook.

Een normaal iemand die zou in ieder geval even een bewijsje hebben meegestuurd, helaas zien we dit soort berichten ook vaak verschijnen in andere topics, obvious troll is [...]
Nogsteeds niet gefixt. ook maar even besteld even zien of het wat wordt
Op twitter wordt door de webcare van t-mobile inmiddels verteld dat alle orders geannuleerd zullen worden
Met het grote verschil dat de iPads niet fout geprijst waren, maar dat er veel meer bestellingen waren tov de voorraad.objectief2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:42:
Tot op heden vertoont deze situatie dezelfde overeenkomsten met een Dixons/iPad 3 situatie enige maanden geleden. Mocht er sprake van een fout zijn dan was het al wenselijk geweest om de site uit de lucht te halen en alle bestellingen in chronologische volgorde te annuleren.
Nu dit niet gebeurt zie je dat het verwachtingspatroon blijft bestaan en de teleurstelling straks des te groter zal blijken wanneer het alsnog niet doorgaat. Heb zelf ook besteld en merk het ook een beetje aan mezelfVerstandelijk gezien gaat het gewoon niet door, maar dat was prima te verkroppen geweest wanneer nu al duidelijkheid was gegeven. Just my few cents
T-mobile maakt het zich wel flink moeilijk.
Aanbieding staat nog steeds online.
Is nu ook in de Pricewatch en op Google te vinden.
Mocht het serieus om een prijsfout gaan, dan had dat allang en allang offline gehaald geweest.
Denk dat het toch serieus gewoon een stunt van ze is om maar abbo's af te sluiten.
Hoop dan ook dat mijn telefoon vandaag verzonden wordt en ik hem dus morgen heb
Aanbieding staat nog steeds online.
Is nu ook in de Pricewatch en op Google te vinden.
Mocht het serieus om een prijsfout gaan, dan had dat allang en allang offline gehaald geweest.
Denk dat het toch serieus gewoon een stunt van ze is om maar abbo's af te sluiten.
Hoop dan ook dat mijn telefoon vandaag verzonden wordt en ik hem dus morgen heb
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
We kunnen natuurlijk ook *knip* gaan vragen of hij kan zorgen dat onze bestelling wat sneller gaat 
https://www.linkedin.com/pub/leon-toet/1/647/639
Onderin de mail staat:
Heeft u nog vragen?
Onze klantenservice helpt u graag verder. U kunt natuurlijk ook kijken op www.t-mobile.nl
Met vriendelijke groet,
*knip*, laten we vooral mensen niet bij naam noemen en oproepen om de directie te gaan bestoken.
https://www.linkedin.com/pub/leon-toet/1/647/639
Onderin de mail staat:
Heeft u nog vragen?
Onze klantenservice helpt u graag verder. U kunt natuurlijk ook kijken op www.t-mobile.nl
Met vriendelijke groet,
*knip*, laten we vooral mensen niet bij naam noemen en oproepen om de directie te gaan bestoken.
[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 03-01-2014 10:26 ]
Net even op de chat van tmobile met een medewerkster gesproken.
Deze was nogal onvriendelijk.
Zij stelt dat alle orders worden geannuleerd zonder bericht en dat ik niet zo moest doorvragen.
Ook vertelde zij dat de aanbieding niet meer op de website stond. Zij wist me ook te vertellen dat de aanbieding die ik besteld had 0mb en 0min niet realistisch was. Erg grappig, aangezien ze niet wist wie ik was en wat ik besteld had.
Zij stelt dat alle orders worden geannuleerd zonder bericht en dat ik niet zo moest doorvragen.
Ook vertelde zij dat de aanbieding niet meer op de website stond. Zij wist me ook te vertellen dat de aanbieding die ik besteld had 0mb en 0min niet realistisch was. Erg grappig, aangezien ze niet wist wie ik was en wat ik besteld had.

En daar heb je natuurlijk een screenshot vwn gemaakt?McMark schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:34:
Net even op de chat van tmobile met een medewerkster gesproken.
Ik heb inderdaad de hele conversatie opgeslagen.Medione1210 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:49:
[...]
En daar heb je natuurlijk een screenshot vwn gemaakt?
Het gaat mij niet eens zozeer dat de order geannuleerd is. Maar de manier waarop dit 'opgelost' wordt.
Dat is gewoon niet netjes
we kunnen wel gaan klagen maar ik pak het liever nuchter op.. we gingen ergens in waarvan we vooraf wisten dat het niet in orde was... dan ook niet piepen als het niet gebeurt.. ze zullen vast nog wel een excuus mail eruit drukken aan klanten welke besteld hebben. hun kunnen zich ook wel indenken dat er een aantal mensen bijzitten die het niet wisten..McMark schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Ik heb inderdaad de hele conversatie opgeslagen.
Het gaat mij niet eens zozeer dat de order geannuleerd is. Maar de manier waarop dit 'opgelost' wordt.
Dat is gewoon niet netjes
ik krijg deze nog:
Bart Koper @Bart_Koper 3m
@tmobile_webcare gisteren een bestelling gedaan. direct een bevestiging maar hierna niets meer vernomen.. klopt dat?
Sluiten Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer
3 januari 14 om 9:57 's ochtends · Details
Tweettekst
@tmobile_webcare beantwoorden
Verbergen Afbeelding zal als link worden weergegeven.
T-Mobile Webcare @tmobile_webcare 55s
@bart_koper Dat kan inderdaad kloppen. Je ontvangt z.s.m. bericht van de koerier voor een bezorgafspraak. ^JvH
ze zullen vast niet weten dat het om 'de aanbieding' gaat
Bart Koper @Bart_Koper 3m
@tmobile_webcare gisteren een bestelling gedaan. direct een bevestiging maar hierna niets meer vernomen.. klopt dat?
Sluiten Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer
3 januari 14 om 9:57 's ochtends · Details
Tweettekst
@tmobile_webcare beantwoorden
Verbergen Afbeelding zal als link worden weergegeven.
T-Mobile Webcare @tmobile_webcare 55s
@bart_koper Dat kan inderdaad kloppen. Je ontvangt z.s.m. bericht van de koerier voor een bezorgafspraak. ^JvH
ze zullen vast niet weten dat het om 'de aanbieding' gaat
Hierbij mijn gesprek met een van de tmobile medewerkers.
Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
Al onze adviseurs zijn in gesprek op het moment. Dank u voor uw geduld. We zijn zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met Naam (Verkoopadviseur).
Naam (Verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat ! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
U: Ik was net ook op de chat, maar de verbinding was verbroken
U: Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, maar heb nog geen bevestiging gehad. Het gaat om een Samsung galaxy note 3
Naam (Verkoopadviseur): Dat klopt, omdat u een poosje niets had gezegd.
U: ja omdat mijn verbinding was verbroken
U: maar ik heb wel een eerste orderbevestiging gekregen
U: maar geen definitieve
Naam (Verkoopadviseur): Indien het een zwarte Note 3 is, is deze automatisch geannuleerd.
Naam (Verkoopadviseur): Het is een fout op onze website.
U: Waarom is deze geannuleerd?
U: en waarom brengt niemand mij daarvan op de hoogte?
Naam (Verkoopadviseur): Het toestel is ook niet zomaar te vinden op onze website.
U: ik zit nu toch echt op de website van tmobile
U: met die samsung voor mij
Naam (Verkoopadviseur): Dat klopt.
Naam (Verkoopadviseur): U bent zeker via een link die u ergens op social media heeft gevonden erbij gekomen.
Naam (Verkoopadviseur): Het is verborgen ergens op de site. Het is een bekend probleem. En ze zijn er mee bezig om het op te lossen.
U: ik weet niet hoe u daar bij komt?
Naam (Verkoopadviseur): Omdat het bekend is.
Naam (Verkoopadviseur): Als u kijkt bij telefoons of een abonnement wilt samenstellen, zult u het toestel niet terug kunnen vinden.
U: ik heb gisteravond de bestelling gedaan, en al mijn gegevens ingevuld. Een email ontvangen dat de order goed is binnen gekomen.
U: Ik wil helemaal niet weten of deze nog op de website staat
Naam (Verkoopadviseur): Dat is een automatisch bevestiging.
Naam (Verkoopadviseur): Definitieve heeft u niet ontvangen, omdat deze is geannuleerd.
U: dat vind ik niet zo netjes dan van tmobile. Aangezien ik gewoon iets bestel. Zonder te laten weten iets annuleren?
U: Zo hoort dat niet volgens mij?
Naam (Verkoopadviseur): Als u naar de prijs keek bij 0 Mb en 0 minuten een gratis Note 3, had u al eigenlijk een beetje na kunnen gaan dat er iets wellicht niet zou kloppen.
Naam (Verkoopadviseur): Van een annulering wordt er sowieso geen bericht voor gestuurd.
Naam (Verkoopadviseur): Mensen die niet door credietcheck komen bijvoorbeeld, dan zouden ze allemaal moeten gecontroleerd worden en dat gaat niet.
U: Mevrouw, ik vind uw houding tegenover mij, niet zo netjes
Naam (Verkoopadviseur): Ik geef aan wat er aan de hand is en u wilt het niet accepteren.
U: ik weet ook niet waar u vandaan haalt dat mijn bestelde product 0 mb en 0 minuten betreft?
Naam (Verkoopadviseur): Het is al bij 0 Mb en 0 minuten gratis.
Naam (Verkoopadviseur): Volgens de foutieve prijzen.
U: wat heb ik aan een abbo van 0mb en 0 min?
Naam (Verkoopadviseur): Een gratis toestel ten waarde van zoveel voor maar 10 euro per maand.
Naam (Verkoopadviseur): Maar goed.
Naam (Verkoopadviseur): Heeft u nog andere vragen?
Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
Al onze adviseurs zijn in gesprek op het moment. Dank u voor uw geduld. We zijn zo beschikbaar.
Naam (Verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat ! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
U: Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, maar heb nog geen bevestiging gehad. Het gaat om een Samsung galaxy note 3
Naam (Verkoopadviseur): Indien het een zwarte Note 3 is, is deze automatisch geannuleerd.
Naam (Verkoopadviseur): Het toestel is ook niet zomaar te vinden op onze website.
Naam (Verkoopadviseur): U bent zeker via een link die u ergens op social media heeft gevonden erbij gekomen.
Naam (Verkoopadviseur): Het is verborgen ergens op de site. Het is een bekend probleem. En ze zijn er mee bezig om het op te lossen.
Naam (Verkoopadviseur): Als u kijkt bij telefoons of een abonnement wilt samenstellen, zult u het toestel niet terug kunnen vinden.
U: ik heb gisteravond de bestelling gedaan, en al mijn gegevens ingevuld. Een email ontvangen dat de order goed is binnen gekomen.
Naam (Verkoopadviseur): Definitieve heeft u niet ontvangen, omdat deze is geannuleerd.
U: dat vind ik niet zo netjes dan van tmobile. Aangezien ik gewoon iets bestel. Zonder te laten weten iets annuleren?
Naam (Verkoopadviseur): Als u naar de prijs keek bij 0 Mb en 0 minuten een gratis Note 3, had u al eigenlijk een beetje na kunnen gaan dat er iets wellicht niet zou kloppen.
Naam (Verkoopadviseur): Van een annulering wordt er sowieso geen bericht voor gestuurd.
Naam (Verkoopadviseur): Mensen die niet door credietcheck komen bijvoorbeeld, dan zouden ze allemaal moeten gecontroleerd worden en dat gaat niet.
Naam (Verkoopadviseur): Ik geef aan wat er aan de hand is en u wilt het niet accepteren.
U: ik weet ook niet waar u vandaan haalt dat mijn bestelde product 0 mb en 0 minuten betreft?
Naam (Verkoopadviseur): Een gratis toestel ten waarde van zoveel voor maar 10 euro per maand.
Ik vind dit gewoon netjes afgehandeld, jij wilt het inderdaad niet aannemen en de reden word netjes gegeven. Niets mis mee.McMark schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:57:
Hierbij mijn gesprek met een van de tmobile medewerkers.
Nou, ik heb nog geen bevestiging via mail gehad dat het geannuleerd is. Als ze het annuleren is het toch netjes dat ik hiervan ook een mail ontvang en niet achter aan moet bellen?
Ja, met de chat is niet zoveel mis. Maar idd matig dat ze helemaal niks laten weten.Lfshiu schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:01:
Nou, ik heb nog geen bevestiging via mail gehad dat het geannuleerd is. Als ze het annuleren is het toch netjes dat ik hiervan ook een mail ontvang en niet achter aan moet bellen?
Maar je kon er toch via de pricewatch komen? Vind dat dat wel gemeld mag worden.
Het is niet zo dat iemand op zoek is geweest naar een foutje ofzo
Ik vind het namelijk ook kwalijk... ik bedoel, hoe moeilijk is het om een mailtje te sturen dat je order is geannuleerd? Het niet uitleveren van de note 3, heb ik geen problemen mee. Maar dat er niet wordt gecommuniceerd betreft het annuleren ervan, vind ik kwalijk.
hier de huidige pricewatch pricewatch: Samsung Galaxy Note 3 Zwart tmobile shop en gsmeasy bieden hem beide voor de zelfde prijs aan atm alleen bij gsmeasy is hij nog wel te bestellen (ook al geeft hij aan dat je belminuten of data moet toevoegen kun je toch veder in bestel procces) en tmobile nu niet meer
Dit is niet netjes. En de houding van die chatmedewerker vind ik arrogant, er worden aannames gemaakt die niet kloppen.DrParanoid schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Volgens mij was die aanbieding bewust de hele dag niet verwijderd om privé-gegevens te verzamelen.
T-mobile reputatie is voor mij nu veel slechter geworden.
Ik kan me niet druk maken om het ontbreken van zo'n annuleringsmail. Ik ging al nergens van uit en dat T-Mobile een kutbedrijf is (net als alle andere telecombedrijven
) is geen wereldnieuws.
Haha, kom op mensen nu ook met ze alle bij gsm easy bestellenhjvg schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:11:
hier de huidige pricewatch pricewatch: Samsung Galaxy Note 3 Zwart tmobile shop en gsmeasy bieden hem beide voor de zelfde prijs aan atm alleen bij gsmeasy is hij nog wel te bestellen (ook al geeft hij aan dat je belminuten of data moet toevoegen kun je toch veder in bestel procces) en tmobile nu niet meer
Zojuist bij GSM-Easy besteld.
Wie weet gaat t goed omdat er nu nog een stap tussen zit waar ze wel vandaan kunnen verzenden.
Contract is i.c.m. telefoon.
Dus telefoon niet leveren is contractbreuk dus ook geen abbo dan ^_^.
Mochten ze beide leveren. Dan 1 verkopen en 1 voor me zelf.
(al zullen ze beide wel geannuleerd worden)
Wie weet gaat t goed omdat er nu nog een stap tussen zit waar ze wel vandaan kunnen verzenden.
Scientia Potentia Est
Hoe krijg je daar het toestel op €0 dan?HellStorm666 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:26:
Zojuist bij GSM-Easy besteld.
Precies.FireBladeX schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:06:
Ik vind het namelijk ook kwalijk... ik bedoel, hoe moeilijk is het om een mailtje te sturen dat je order is geannuleerd? Het niet uitleveren van de note 3, heb ik geen problemen mee. Maar dat er niet wordt gecommuniceerd betreft het annuleren ervan, vind ik kwalijk.
We hadden ook nog Dell en MTV-Mobile gehad, die na veel pushen toch gingen uitleveren:
MTV-Mobile
Dell
Ook was er iets met Vodafone, maar die kan ik helaas niet vinden.
Voor wat ik zie is elke telefoon daar te bestellen voor NOP..
Er staat wel onder "U dient minimaal te kiezen voor een internet- of belbundel."
Er staat wel onder "U dient minimaal te kiezen voor een internet- of belbundel."
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Gewoon minuten en mb's op 0 zetten en dan bestellen. Je gaat wel verder ondanks dat hij zegt dat je minuten en mb's moet toevoegen. Ik heb wel op rekening gedaan, dan komt het totaal op 10,90 euro aan verzenden. Je kan ook via iDeal betalen, dan wordt het 9,95 euro.remcoboy1479 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:28:
[...]
Hoe krijg je daar het toestel op €0 dan?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Lijkt het idd wel op.Patrick89 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:29:
Voor wat ik zie is elke telefoon daar te bestellen voor NOP..
Nexus 5 op die zelfde manier ook voor €0,- te bestellen.
Afleverafspraak datum voor Note3 White ook al gemaakt
Dus nu 3 bestellingen staan.
3x kans
Scientia Potentia Est
Helemaal waar.
Al wordt ie via GsmEasy door hun verstuurd. Is op voorraad en wordt morgen afgeleverd.
Met beetje mazzel zijn te laat om het terug te halen
Scientia Potentia Est
Hmmmm ik krijg 10 euro per maand voor het "stel zelf samen"
gewoon geen opties selecteren dan staat er 10 euro per maandremcoboy1479 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:28:
[...]
Hoe krijg je daar het toestel op €0 dan?
je moet nog wel contract ondertekenene en dan als hij goedgekeurd wordt. Wordt het toestel pas verstuurd. Jammer maar helaas.
How are you doing?
Contract + Telefoon komen met de koerierstftweaker schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:41:
je moet nog wel contract ondertekenene en dan als hij goedgekeurd wordt. Wordt het toestel pas verstuurd. Jammer maar helaas.
Dus na tekenen contract krijg je gelijk je telefoon
Hmm, bij gsm easy: U koos voor een bestelling per koerier. Het product van uw keuze is echter niet voorradig op dit moment.
Ja, de zwarte. De witte is er nog wel.GuNMaN16 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:46:
Hmm, bij gsm easy: U koos voor een bestelling per koerier. Het product van uw keuze is echter niet voorradig op dit moment.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ook witte via gsmeasy genomen, we zullen zien
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op
Blijf ontopic, het gaat hier om de prijsfouten en de afhandelingen, niet of dit nu wel of niet ethisch verantwoord is. Reageer inhoudelijk, en laat gefrustreerde uitingen svp achterwege.
Ook geen "ik ook" of "ik nog niet" posts.
Let op
Blijf ontopic, het gaat hier om de prijsfouten en de afhandelingen, niet of dit nu wel of niet ethisch verantwoord is. Reageer inhoudelijk, en laat gefrustreerde uitingen svp achterwege.
Ook geen "ik ook" of "ik nog niet" posts.