[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieTheKid84
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-05-2021
Bart Smit hoorn belde me net of ik interesse had in Knack bundle: NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb weer een hack gevonden op intertoys.nl
stop een willekeurig product in het winkelmandje, ga tot optie 3 waar je moet betalen.
open een tabblad en zet daar ps4 in het winkelmandje, ga terug naar je bestelling (niet f5 ofzo) en ga bestellen. Zo krijg je de ps4 bij je bestelling.

Nadeel is dat je er een willekeurig product bij moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom bol.com pas 22 januari iets van zich laat weten? Terwijl andere webshop en winkels al wel wat van zich hebben laten horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:35:
heb weer een hack gevonden op intertoys.nl
stop een willekeurig product in het winkelmandje, ga tot optie 3 waar je moet betalen.
open een tabblad en zet daar ps4 in het winkelmandje, ga terug naar je bestelling (niet f5 ofzo) en ga bestellen. Zo krijg je de ps4 bij je bestelling.

Nadeel is dat je er een willekeurig product bij moet doen
Niets voor niks geven ze aan dat het product niet meer leverbaar is. Heel leuk en aardig dit, maar uiteindelijk kom je toch niet verder dan alleen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lashrom schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Niets voor niks geven ze aan dat het product niet meer leverbaar is. Heel leuk en aardig dit, maar uiteindelijk kom je toch niet verder dan alleen problemen.
Je krijgt het bij de eerstvolgende bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Saturn Amsterdam heeft vandaag 6 stuks binnen gehad en verwachten 17e weer. Aantal mensen hebben vandaag wel geannuleerd. Lijst aantallen kon niet gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:35:
Iemand enig idee waarom bol.com pas 22 januari iets van zich laat weten? Terwijl andere webshop en winkels al wel wat van zich hebben laten horen?
Ze lopen steeds al iets achter op andere shops. Waarschijnlijk nemen ze het zekere voor het onzekere met die datum, en krijgen ze hun zending PS4's al eerder. Ik hoop dat ik er nu bij zit met m'n order van 10 november :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel apart...

19 December bestelling gedaan bij Sony.nl (Vandaag geleverd)
Gisteren bij IT (vandaag geleverd)
26Dec bij MM (opgehaald)

Hele zoektocht naar gehad... en dat naar 1! en ik mag nu al genoegen nemen met 3 :)

zelf maar snel dus de Sony Playstation 4 van Sony.nl op me kamer neergezet en die is mooi van mij! _/-\o_

Die van MM heb ik zojuist aan een zeer aardige meneer verkocht voor 439,00 (Knack Bundel) O-)

Mijn dag kan niet meer stuk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04-2021
Ps4 weer te bestellen bij intertoys
http://www.intertoys.nl/#search?q=Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Volgens mij niet hoor
Let op: Dit artikel is tijdelijk niet via onze webshop te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er inderdaad weer tussen maar de voorraad is gewoon op. Leuk allemaal maar weer zo'n dooie mus die je ff voor de voeten word gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-04 09:18
Zoufiax schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Volgens mij niet hoor

[...]
Hij was net tijdelijks toch echt leverbaar :*) dan ben je te laat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist op simplygames.com besteld. Combopack met extra controller en COD. Alles bij elkaar inc. verzendkosten ongeveer 50 euro duurder uit. Maar wel komende week in huis en dat is me heel veel waard. Service is tot nog toe perfect want had bij de bestelling een foutje gemaakt. Gebeld en kreeg zonder keuzemenus direct iemand aan de lijn. Binnen 5 minuten opgelost en net t&t nummer gekregen. Ik ben een blij man:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:39:
Toch wel apart...

26Dec bij MM (opgehaald)

Hele zoektocht naar gehad... en dat naar 1! en ik mag nu al genoegen nemen met 3 :)

zelf maar snel dus de Sony Playstation 4 van Sony.nl op me kamer neergezet en die is mooi van mij! _/-\o_

Die van MM heb ik zojuist aan een zeer aardige meneer verkocht voor 439,00 (Knack Bundel) O-)

En die van intertoys, al een plekje gegeven of komt die in de verkoop? zo ja ik heb nog een gesealde bf4 eventueel ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Oh raar. Als ik via me tel op intertoys doe zoeken op ps4 en dan links dat kollomtje prijs >€100 aantik komt hij er gewoon in me winkelmand. Ik weet niet of de link werkt ben niet zon computerheld😄
https://www.intertoys.nl/shop/Customer/Register

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
RiekieMeijer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:44:
Oh raar. Als ik via me tel op intertoys doe zoeken op ps4 en dan links dat kollomtje prijs >€100 aantik komt hij er gewoon in me winkelmand. Ik weet niet of de link werkt ben niet zon computerheld😄
https://www.intertoys.nl/shop/Customer/Register
Daarna krijg je de melding geen voorraad :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Als het goed is zit ie in mijn vorige link in winkelmandje dus iemand die snel is kan bestellen want ik heb hem gister besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

RiekieMeijer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:46:
Als het goed is zit ie in mijn vorige link in winkelmandje dus iemand die snel is kan bestellen want ik heb hem gister besteld
En in het winkelmandje:
Let op!
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
MissileHugger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:47:
[...]

En in het winkelmandje:
Let op!
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.
Sorry dan is hij net op geweest. Kon hem echt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissileHugger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:47:
[...]

En in het winkelmandje:
Let op!
Doe de moeite niet over een tijdje komt er weer een levering en Intertoys gaat (hopelijk) regelen dat reserveringen voorrang krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar zien dan! geloof er niks van namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan proberen wat je wil bij Intertoys, maar zolang er geen fysieke voorraad is krijg je hem toch niet. En als het goed is hebben andere ook eerst voorrang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger

MissileHugger

I wonder...

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:52:
Je kan proberen wat je wil bij Intertoys, maar zolang er geen fysieke voorraad is krijg je hem toch niet. En als het goed is hebben andere ook eerst voorrang
Door de "hack" hebben ze echter blijkbaar fysieke voorraad aan iedereen verkocht. De reserveringen wachten nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:39:
Toch wel apart...

26Dec bij MM (opgehaald)

Eindelijk dan :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, jaa :)

ik heb wel het gevoel dat ergens begin februari de PS4 in losse verkoop gegooid zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissileHugger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Door de "hack" hebben ze echter blijkbaar fysieke voorraad aan iedereen verkocht. De reserveringen wachten nog steeds.
Ja, maar ze zijn zich bewust van het probleem dus als het goed is gebeurt het niet nog een keer. Bij Bart Smit werkt het systeem wel feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht nog wel dat er weer een. Ps4 vandaag bij It komt. Het rare alleen vind ik dat bij de ps4 als levertijd gewoon "vandaag besteld voor 13.00 uur, morgen in huis" staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
  • Laatst online: 21-02-2024
Zou sony geen knack bundels binnen hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier zijn PS4 bij Gamestart pre ordered? Of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:58:
Ik verwacht nog wel dat er weer een. Ps4 vandaag bij It komt. Het rare alleen vind ik dat bij de ps4 als levertijd gewoon "vandaag besteld voor 13.00 uur, morgen in huis" staat
Ik hoop het wel, maar als het inderdaad zo is dat het een lek was bij IT, dan zullen ze het nu wel gefixt hebben en zal het niet nog eens voorkomen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan het zien. Heb nog een sluwe methode op het oog die wellicht voordeel gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:02:
[...]

Ik hoop het wel, maar als het inderdaad zo is dat het een lek was bij IT, dan zullen ze het nu wel gefixt hebben en zal het niet nog eens voorkomen :-(
Tja, alleen ik kan me niet voorstellen dat het verschijnen van de ps4 in de catologus ook een lek is. Moeten ze toch echt zelf hebben gedaan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren na 15.00 besteld en nog steeds geen T&T.....??

Hebben jullie al wel een T&T ....?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:03:
We gaan het zien. Heb nog een sluwe methode op het oog die wellicht voordeel gaat geven.
Wat dan als ik het vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand wat gehoord van MM in Heerlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neckermann has joined the game... daar was de ps4 eerst nog niet te bestellen >2 weken

http://nl.neckermann.com/...lack-p592476#product-info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of MM arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update op de Wehkamp website:

Leverdatum onbekend
Extra informatie over de levering van de Playstation 4
Wij verwachten tussen midden en eind januari weer een levering Playstation 4 te ontvangen. Deze levering zal niet voldoende zijn om alle bestellingen te kunnen uitleveren. Wel heeft Sony gegarandeerd dat alle PS4's uitgeleverd gaan worden. Zodra hierover meer bekend is brengen wij de klanten die de PS4 besteld hebben per e-mail op de hoogte. De klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen de PS4 zodra er voorraad beschikbaar is. Alle klanten die helaas buiten de levering vallen worden ook per e-mail geïnformeerd. Onder ‘mijn bestellingen’ kun je de status van jouw bestelling volgen. Tevens zullen wij deze pagina up to date houden en beschikbare informatie direct delen zodat je altijd op de hoogte bent en geen contact met ons hoeft op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:06:
Neckermann has joined the game... daar was de ps4 eerst nog niet te bestellen >2 weken

http://nl.neckermann.com/...lack-p592476#product-info
Enig idee sinds wanneer die daar wel te bestellen is? Pas vanaf vandaag of al een week? (in het eerste geval stap ik dan denk ik over van bol.com, dan krijg ik m van Neckerman na hun 1ste levering) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:09:
[...]

Enig idee sinds wanneer die daar wel te bestellen is? Pas vanaf vandaag of al een week? (in het eerste geval stap ik dan denk ik over van bol.com, dan krijg ik m van Neckerman na hun 1ste levering) :)
Volgens mij had ik er vorige week nog gekeken en stond hij daar niet tussen (kan natuurlijk in de loop van de week erop zijn gezet :) )

Edit: Weet het dus niet zeker, even een vraag stellen op fb ofzo kan nooit kwaad

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook niets ontvangen. Besteld op 31/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonnort
  • Laatst online: 27-11-2020
Zijn er al mensen die een kale PS4 bij de WEBSHOP van Media Markt hebben besteld, en hem binnen gekregen hebben? Ik heb hem hier op 1 december besteld en ik heb nog niks gehad, geen mailtje, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Neckemann besteld. Bedankt voor de tip. Gewoon betalen met acceptgiro gedaan zodat ik niet vooraf hoef te betalen. Heb er een goed gevoel over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook besteld bij Neckemann besteld (acceptgiro) thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:15:
Bij Neckemann besteld. Bedankt voor de tip. Gewoon betalen met acceptgiro gedaan zodat ik niet vooraf hoef te betalen. Heb er een goed gevoel over :)
You're welcome, voelt inderdaad wel fijner als je niet direct 400 euro moet betalen :P
Hoop voor je dat je erbij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit! Een voorzichtig hoeraatje, ik heb ook de mail dat het wordt aangeboden aan de post binnen van intertoys. ONDANKS mijn 2 bestelde playstations en het bericht dat dat waarschijnlijk gecancelde zou worden vanochtend via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Neckermann ps4 pagina.

"Helaas weten wij op dit moment nog niet het aantal PS4’s dat wij gaan ontvangen in 2014 en wanneer deze worden uitgeleverd. Iedereen zal per e-mail op de hoogte gebracht worden indien er meer informatie rondom de levering bekend word"

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:18:
Holy shit! Een voorzichtig hoeraatje, ik heb ook de mail dat het wordt aangeboden aan de post binnen van intertoys. ONDANKS mijn 2 bestelde playstations en het bericht dat dat waarschijnlijk gecancelde zou worden vanochtend via de telefoon.
Heb je er een voor vriend of familie of verkoop je door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren besteld in de webshop bij Intertoys en vandaag de PS4 mogen ontvangen.
Toch vreemd dat mijn pre-order in de winkel nog steeds niet geleverd is.
Maar goed hij is er eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:19:
Gisteren besteld in de webshop bij Intertoys en vandaag de PS4 mogen ontvangen.
Toch vreemd dat mijn pre-order in de winkel nog steeds niet geleverd is.
Maar goed hij is er eindelijk.
Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27 december besteld bij mm arena. Nog niets gehoord...Zou het morgen kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is voor mijn gamebuddy ;) Sorry! :o Hij was op dat moment niet te bereiken dus heb er twee besteld. Maar ik ben nog voorzichtig optimistisch. Intertoys dame vertelde me dat hij gecancelde zal worden omdat het een gehackte link was ;) en ik er twee heb besteld terwijl je er maar 1 mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
https://mobile.twitter.co...status/420932458599940096

Hier nog een tweet van neckermann, lijkt er op dat hij al een tijdje te bestellen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toenet nog Intertoys gebeld, sta ik in een keer 17e ipv 15e....
Vriendjespolitiek misschien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger

MissileHugger

I wonder...

lowie020 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:22:
https://mobile.twitter.co...status/420932458599940096

Hier nog een tweet van neckermann, lijkt er op dat hij al een tijdje te bestellen was?
Eerder was het te bestellen...
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1557628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:16:
Heb ook besteld bij Neckemann besteld (acceptgiro) thanks voor de tip!
Hmm vreemd, ik kan niet voor de optie accept giro kiezen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan was die in iedergeval voor mij niet te vinden :O

Ach, niet geschoten altijd mis? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die ook een pre- order heeft staan bij Saturn Heerhugowaard? En die al wat gehoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kijken wel, heb er beter gevoel bij dan bol.com en levertijd is meer dan 2 weken en niet +- 12 weken.

EDIT: Het rare is wel dat dat er geen reviews zijn, misschien toch een kans dat hij er een hele tijd vanaf is geweest misschien??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:27:
[...]
We kijken wel, heb er beter gevoel bij dan bol.com en levertijd is meer dan 2 weken en niet +- 12 weken
Meer dan twee weken kan ook 14 weken zijn 8)7

Maar ik vrees dat ze van dezelfde boot af moeten komen dus ontlopen ze elkaar niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
Denk dat je bij neckermann meer kans maakt inderdaad toch niet zo bekend als bol dus de lijst zal aanzienlijk kleiner zijn

daarintegen ontvangt bol waarschijnlijk meer

[ Voor 16% gewijzigd door lowie020 op 09-01-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Iemand anders die ook niet met de optie Giro betaling kan kiezen bij Neckerman? Ik wil namelijk niet nogmaals 400 euro uitgeven als ik die van Bol.com nog niet heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:30:
Iemand anders die ook niet met de optie Giro betaling kan kiezen bij Neckerman? Ik wil namelijk niet nogmaals 400 euro uitgeven als ik die van Bol.com nog niet heb ;)
voor die optie moet je er vaker wat besteld hebben.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stftweaker schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:31:
[...]

Nee hoor, net nieuw account aangemaakt en kon die optie wel kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
stftweaker schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:31:
[...]

Ach wat flauw zeg. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger

MissileHugger

I wonder...

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:31:
[...]

Nee hoor, net nieuw account aangemaakt en kon die optie wel kiezen...
Je hebt de kans dat je alsnog vooruit moet betalen. Dit was bij Wehkamp wel zo: De eerste keer kon je wel kiezen voor acceptgiro, maar dan krijg je een mail dat ze eerst een "vertrouwensband" op willen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissileHugger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:33:
[...]

Je hebt de kans dat je alsnog vooruit moet betalen. Dit was bij Wehkamp wel zo: De eerste keer kon je wel kiezen voor acceptgiro, maar dan krijg je een mail dat ze eerst een "vertrouwensband" op willen bouwen.
Bedoel je dan een gegenereerde mail die meteen komt of eentje die pas later van een persoon zelf komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:47
MissileHugger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Er is geen hack geweest, IT heeft het gewoon in de verkoop gedaan.
Je kon het bestellen zonder reserverings link, dus als je op PS4 zocht kon je het gewoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Ik kreeg wel een mailtje toen ik een account had aangemaakt, waarin stond dat ik van de voordelen van een account hebben gebruik mocht maken, waaronder achteraf betalen. Maar nee hoor, de optie wordt niet gegeven. Erg vervelend, maar even met bol.com bellen hoelang het duurt voordat ik mijn geld daar terugkrijg, als dat minder dan een week duurt betaal ik bij Neckermann wel met iDeal. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger

MissileHugger

I wonder...

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:34:
[...]

Bedoel je dan een gegenereerde mail die meteen komt of eentje die pas later van een persoon zelf komt?
Een gegeneerde mail, maar dit ging over iets anders dan een PS4. De mail kwam dus de zelfde dag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:36:
Ik kreeg wel een mailtje toen ik een account had aangemaakt, waarin stond dat ik van de voordelen van een account hebben gebruik mocht maken, waaronder achteraf betalen. Maar nee hoor, de optie wordt niet gegeven. Erg vervelend, maar even met bol.com bellen hoelang het duurt voordat ik mijn geld daar terugkrijg, als dat minder dan een week duurt betaal ik bij Neckermann wel met iDeal. |:(
Als je met iDeal hebt betaald bij bol.com krijg je dit binnen 3 dagen terug, het weekend telde ook mee bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissileHugger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:37:
[...]

Een gegeneerde mail, maar dit ging over iets anders dan een PS4. De mail kwam dus de zelfde dag al.
Mailtje nog niet gekomen dus ga er ook maar uit van niet, nu een reservering bij bol.com, 2 intertoys in de buurt en neckermann staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
ik heb gister me bol.com pre order opgezegd vandaag netjes me geld ontvangen.
LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gereserveerd bij mediamarkt arena op 27 december. Nog niets gehoord. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net via via een ps4 kunnen regelen bij de top 1 toys. Ben zo blij!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 30-11-2013 heb ik een bestelling geplaatst bij bol.com voor de PS4.

Het volgende wordt weergegeven bij mijn bestelstatus sinds 30-11:
Status: Wordt verwerkt
Verwacht rond: 23-01-2014

Nu zie ik gister op de website van bol.com dat ze 22-01-14 een levering verwachten (wisten ze dit al in november of toeval?).

Zijn er meer mensen met deze bestelstatus? Is deze betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
Zo net via twitter vernomen dat ook Coolblue mails aan het rondsturen is met bevestiging van verzending van de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Zojuist door Bol.com dezelfde info ontvangen: Binnen drie dagen je geld terug. Toen meteen order geplaatst bij Neckerman, hopen maar dat het wat oplevert :) Ik denk toch dat Neckermann rond dezelfde tijd een levering krijgt als andere winkels, de vraag is alleen hoeveel. Hopelijk genoeg voor ons allemaal O-)
Super bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij MM Rotterdam Centrum geweest. Aanbetaling gedaan. Ze zeggen dat er volgende week een levering komt en de week daarop ook nog 1. Ik zou gegarandeerd bij een van deze leveringen zitten. Hij kon me niet vertellen hoe lang de lijst was maar hij was wel lang zij die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lonnort schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:12:
Zijn er al mensen die een kale PS4 bij de WEBSHOP van Media Markt hebben besteld, en hem binnen gekregen hebben? Ik heb hem hier op 1 december besteld en ik heb nog niks gehad, geen mailtje, niets.
Hey voor mij geldt hetzelfde. Op dezelfde datum besteld en vandaag een mail gehad dat ze er niets over kunnen zeggen. Ik heb eerder wel berichten gelezen over mensen die op 29 november reserveerden en hem al uitgeleverd kregen eind december. We zouden dan dus ergens bovenaan moeten staan nu lijkt mij. Laat je hem thuis bezorgen of haal je hem op bij een filiaal? Zou dat nog verschil uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:43:
Net bij MM Rotterdam Centrum geweest. Aanbetaling gedaan. Ze zeggen dat er volgende week een levering komt en de week daarop ook nog 1. Ik zou gegarandeerd bij een van deze leveringen zitten. Hij kon me niet vertellen hoe lang de lijst was maar hij was wel lang zij die.
Ze garanderen je alles als je maar geld geeft :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:43:
Volgens meerdere bronnen krijgt MM de 10 en 17e nieuwe levering. Die week erna is mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Overigens zag ik dit toen ik aan het bestellen was:

Levering door PostNL
Bezorgdatum: Binnen 1 week.

Op de Neckermann site stond echter >2 weken, maar goed. Veel slechter dan bol.com kan het niet zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:45:
[...]

Volgens meerdere bronnen krijgt MM de 10 en 17e nieuwe levering. Die week erna is mij onbekend.
En volgens de medewerkers van die MM krijgen ze eind volgende week een levering.
Wie kunnen we beter geloven, jouw onbekende bronnen of medewerkers van de MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annulering van coolblue is binnen, standaard mail maar geen antwoord op de vraag hoe het met mijn kortingsvoucher zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:46:
Overigens zag ik dit toen ik aan het bestellen was:

Levering door PostNL
Bezorgdatum: Binnen 1 week.

Op de Neckermann site stond echter >2 weken, maar goed. Veel slechter dan bol.com kan het niet zijn O-)
Ja, zag het ook. Ik dacht dat dat betekende dat als ie op de post was geweest t dan maximaal 1 week duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:40:
Gereserveerd bij mediamarkt arena op 27 december. Nog niets gehoord. Iemand anders wel?
Het blijft vreemd. Toen ik reserveerde op de 31/12de stond ik rond plek 30. Als jij dus ook niets hoort, hebben ze wel erg weinig bundels ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Ja, maar ze zijn zich bewust van het probleem dus als het goed is gebeurt het niet nog een keer. Bij Bart Smit werkt het systeem wel feilloos.
Bij Bart Smit is het ook 2x fout gegaan.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:49:
[...]

En volgens de medewerkers van die MM krijgen ze eind volgende week een levering.
Wie kunnen we beter geloven, jouw onbekende bronnen of medewerkers van de MM ?
Hier jongen, heb je er 1. Nog meer nodig?
http://www.techmania.nl/4...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeft niet voor elke MM te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Laatst online: 02-02-2021
Heeft iemand al meer informatie over de ps4 bij wehkamp? Staat er al bij iemand verzonden of iets in die vorm of heeft iedereen die standaard mail gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke webshop kan ik het best een ps4 bestellen, waarbij ik nog redelijk zeker ben van een levering deze maand? Mediamarkt zou ik wel willen maar de dichstbijzijnde is al 50 kilometer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg de standaard mail van Wehkamp -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:57:
[...]

Hoeft niet voor elke MM te zijn..
OF het distributiecentrum krijgt ze allemaal binnen op 10 en 17 en verwerkt ze pas de maandag er na. Dan zou die andere theorie weer kloppen, kortom, we zien het ook allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:59:
Bij welke webshop kan ik het best een ps4 bestellen, waarbij ik nog redelijk zeker ben van een levering deze maand? Mediamarkt zou ik wel willen maar de dichstbijzijnde is al 50 kilometer weg.
http://www.simplygames.com/

Wordt ie vandaag nog verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:59:
Als je via webshop besteld van mediamarkt kun je hem ook thuis laten bezorgen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:00:
[...]

OF het distributiecentrum krijgt ze allemaal binnen op 10 en 17 en verwerkt ze pas de maandag er na. Dan zou die andere theorie weer kloppen, kortom, we zien het ook allemaal wel.
Ja je kan nergens meer zeker van zijn als het om PS4's gaat.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben absoluut niet zo van in het buitenland bestellen en is ook nog out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vincitore_058
Maar je kan het niet meer in de webshop bestellen, dat is niet meer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Ben absoluut niet zo van in het buitenland bestellen en is ook nog out of stock.
Plenty bundels op voorraad. Ik heb er vanmiddag een besteld en die is ook al verzonden. Je kunt ook gewoon blijven wachten...
Pagina: 1 ... 12 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.