[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 15 januari een fatsoenlijke levering bij mediamarkt in de winkels ligt is dat je beste kans. Ik verwacht absoluut niet dat Bol, BAS Group (Mycom/Dixons), Intertoys, Bart Smit en Coolblue op tijd gaan leveren tegenover het (in mijn ogen) prima geregelde mediamarkt... Zodra de losse verkoop begint trek ik ook eens langs Arnhem om daar eens te snuffelen. De treinreis weegt niet op tegen het eindeloze wachten. Dan maar 10 euro voor de trein ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
Bij MM utrecht had ik een reservering staan, daar werd me gegarandeerd dat ik 'm eind van de maand zou hebben. Ik neem aan dat ze daar dus ook door de pre-orders heen zijn zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
koeninho schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:19:
Bij MM utrecht had ik een reservering staan, daar werd me gegarandeerd dat ik 'm eind van de maand zou hebben. Ik neem aan dat ze daar dus ook door de pre-orders heen zijn zo ongeveer.
wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Zojuist de track & trace code binnengekregen van mijn PS4 die ik gisterenmiddag bij Intertoys heb besteld.
Had ook een bestelling bij Bol staan van 31 oktober dus ben erg blij dat ik nu eindelijk aan de beurt ben (zij het bij een andere aanbieder).

Als ik m morgen binnenheb en hij werkt gewoon goed zal ik mijn order by Bol annuleren zodat anderen bij Bol weer een beetje eerder aan de beurt zullen zijn.

This is for the players!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djen12345 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:20:
Zojuist de track & trace code binnengekregen van mijn PS4 die ik gisterenmiddag bij Intertoys heb besteld.
Had ook een bestelling bij Bol staan van 31 oktober dus ben erg blij dat ik nu eindelijk aan de beurt ben (zij het bij een andere aanbieder).

Als ik m morgen binnenheb en hij werkt gewoon goed zal ik mijn order by Bol annuleren zodat anderen bij Bol weer een beetje eerder aan de beurt zullen zijn.

This is for the players!
Ik heb ook mijn t&t binnen gekregen van Intertoys (gisteren na 15:00 besteld)! Morgen wordt hij geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:18:
Als 15 januari een fatsoenlijke levering bij mediamarkt in de winkels ligt is dat je beste kans. Ik verwacht absoluut niet dat Bol, BAS Group (Mycom/Dixons), Intertoys, Bart Smit en Coolblue op tijd gaan leveren tegenover het (in mijn ogen) prima geregelde mediamarkt... Zodra de losse verkoop begint trek ik ook eens langs Arnhem om daar eens te snuffelen. De treinreis weegt niet op tegen het eindeloze wachten. Dan maar 10 euro voor de trein ofzo..
Euhm Intertoys heeft een aantal consoles uitgelverd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 09-01-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet me track en trace mail opvragen morgen ik typte te snel. En daarom heb ik me e-mail adres verkeerd in getypt . Die vrouw vertelde me morgen om 9 uur in de ochtend te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier de T&T binnen van intertoys. Gisteren dus om 14:56 besteld/betaald maar met de CreditCard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
staat letterlijk in m'n post. MM utrecht. Die op hoog catharijnen vlakbij de macdonalds.
op 3 januari gereserveerd. schieten niet veel mensen iets mee op waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen wat van de Media Markt Akerpoort gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-12-2022
Weet iemand iets meer over mediamarkt hoorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al tig keer mm Eindhoven proberen te bereiken voor hoe het er voor stond met de voorraad en de pre orders maar ze nemen gewoon niet op. Je belt ze en kan tien minuten naar muziekje luisteren en dan wordt contact verbroken. Iemand anders die iets weet van mm Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ene moment zoek je je rot voor de playstation 4, andere moment heb je er opeens 3 xD

Oeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:36:
Ene moment zoek je je rot voor de playstation 4, andere moment heb je er opeens 3 xD

Oeps!
heb je er 3 binnen gehad? :O

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dex78
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 18:39

Oeps!
Verkoop mij er dan 1 :) ik kom hem direct halen + krat bier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik er 3 sinds vandaag, daarvoor had Ik er 0 en nergens te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd intresse, als je dicht in de buurt woont? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Kan ik er 1 van je overnemen :):), ik heb wel battlefield voor je gesealed die je mag overnemen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Flbderks op 09-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
[...]

Ergens rond Utrecht? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
[...]

Hoe heb je er opeens 3 .?
1 van sony
1 van IT
en de 3e dan ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ook wel interesse indien er een overgenomen kan worden :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ondertussen hebben veel mensen morgen hun PS4 van Intertoys, en ik nog niks met mijn reservering van 15 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als jij woont waar ik denk dat je woont ben ik in een uurtje bij je! Wel voor een schappelijke prijs dan natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
ohhhh zou ik er 1 mogen kom er direct aan! als u akkoord gaat
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:44:
En ondertussen hebben veel mensen morgen hun PS4 van Intertoys, en ik nog niks met mijn reservering van 15 oktober...
Ik vind dat rot voor. Ik zou ook balen. Helaas maken de meeste retailers er een zooitje van, en als iedereen dan begint te graaien dan graai ik ook mee. Niets menselijks is mij vreemd. Maar ik hoop dat je snel geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik heb al tig keer mm Eindhoven proberen te bereiken voor hoe het er voor stond met de voorraad en de pre orders maar ze nemen gewoon niet op. Je belt ze en kan tien minuten naar muziekje luisteren en dan wordt contact verbroken. Iemand anders die iets weet van mm Eindhoven?
Love isn't always on time... hold the line! :D

Wat een ongelooflijk graftakke nummer is dat!
Ook ALTIJD als ik naar MM Eindhoven bel krijg ik dat klote nummer. Sindsdien ook een hekel aan dat nummer. Als ik 'm op de radio hoor of tv, zap ik het direct weg.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDTO01
  • Laatst online: 12-05 12:46
Een wonder!

Krijg net een email van Coolblue dat mijn PS4 bestelling is ingepakt en vanavond 23:00 verstuurd gaat worden

Coolblue PS4+DS+CAM bundel

besteld op 18-11

Gaat er daar toch iets gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog ps4tje te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Ik vind dat rot voor. Ik zou ook balen. Helaas maken de meeste retailers er een zooitje van, en als iedereen dan begint te graaien dan graai ik ook mee. Niets menselijks is mij vreemd. Maar ik hoop dat je snel geluk hebt.
Ja ik gun ieder ander mens ook een PS4 maar Intertoys kan op zijn minst de reserveringen op volgorde afhandelen :l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Ja ik gun ieder ander mens ook een PS4 maar Intertoys kan op zijn minst de reserveringen op volgorde afhandelen :l
Juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:47:
[...]

dat was denk ik ook de bedoeling van ze, maar als de een of andere sukkel daar de link openbaar op hun webshop plaatst ipv beveiligd naar pre-order klanten te sturen dan is er geen weg terug. Of iemand heeft daar flink op zijn kl***ten gehad vanochtend 8)7 , of het is een stunt om klanten bij de concurent weg te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die bij bol.com besteld hebben zou ik naar iets anders op zoek gaan, ze hebben daar nog een te grote lijst aan pre-orders open staan en ze nemen ook nog steeds pre-orders aan.

Reserveer bij 1 van de Media Makten in de buurt of hou sony.nl/intertoys.nl in de gaten ik denk dat je hem dan gegarandeerd eerder hebt dan bij bol.com maar te blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:50:
[...]

dat was denk ik ook de bedoeling van ze, maar als de een of andere sukkel daar de link openbaar op hun webshop plaatst ipv beveiligd naar pre-order klanten te sturen dan is er geen weg terug. Of iemand heeft daar flink op zijn kl***ten gehad vanochtend 8)7 , of het is een stunt om klanten bij de concurent weg te kapen.
Dat niet alleen, ook via de webshop kon je de PS4 gewoon opzoeken en bestellen ook al had je de link niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Weet iemand waar een Sony Playstation 4 camera direct leverbaar is? Zie bij de meeste webshops dat ze pas februari/maart gaan uitleveren ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28
Zojuist gebeld door Saturn Amersfoort. Ze hebben een aantal Knack bundels binnen gehad, of ik daar interesse in had ipv de "kale" bundel die ik gepre-ordered had. Deze bundel kost hier € 439,-.

Oftewel, vanavond ga ik 'm ophalen. Zo ben ik dan ook wel weer :+
Heb Fifa 14 en BF4 al klaar liggen, denk dat ik vanavond alleen een extra controllertje mee neem :)

Overigens... 30 december gereserveerd daar.

[ Voor 6% gewijzigd door Denman op 09-01-2014 14:54 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Laatst online: 13-09 02:46
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:51:
[...]

Dat niet alleen, ook via de webshop kon je de PS4 gewoon opzoeken en bestellen ook al had je de link niet. 8)7
Iemand die gebeld had zei dat Intertoys een extra levering had besteld voor de vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens bij een MM in het zuiden losse verkoop voor knack bundels o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickpm1 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Iemand die gebeld had zei dat Intertoys een extra levering had besteld voor de vrije verkoop.
Ja extra besteld voor de vrije verkoop, maar nog niet alle reserveringen zijn netjes afgehandeld zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:10
Dit zijn 3 officiele reacties die ik van weshop medewerkers van Intertoys heb ontvangen, op 1 dag, los van elkaar, op dezelfde vraag (ik heb 1 mail gestuurd met de vraag waarom er losse verkoop was terwijl de reserveringen nog niet waren uitgeleverd):

Goedemorgen,
Bedankt voor uw e-mail.
Er is helaas iemand geweest die de link heeft “ gehackt “ en deze openbaar heeft gemaakt. Zo was het mogelijk om voor de consument deze zonder reservering te bestellen.
Ik kan helaas geen reservering plaatsen voor u.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Servicedesk Webshop

---------

Geachte heer xxxx,
De consumenten die bij ons een reservering hebben gedaan vanaf augustus voor de PS4, daar hebben een aantal van een link gemaild gekregen. Helaas heeft 1 persoon (of meerdere) deze link doorgemaild naar anderen.
Deze hebben direct kunnen bestellen.
Onze excuses hiervoor.
De volgende zending zal anders worden geregeld.

---------

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas is de link die is verstuurd naar klanten gehackt en daardoor is het probleem ontstaan dat hij inderdaad voor iedereen beschikbaar was. Helaas hebben wij dit niet kunnen stoppen.
De volgende levering zijn wij hier alert op en zullen wij er alles aan doen om dit tegen te gaan.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Conclusie, smoesjes alom, maar fouten toegeven ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDTO01
  • Laatst online: 12-05 12:46
Nog meer mensen die een bevestiging van Coolblue hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:58:
Dit zijn 3 officiele reacties die ik van weshop medewerkers van Intertoys heb ontvangen, op 1 dag, los van elkaar, op dezelfde vraag (ik heb 1 mail gestuurd met de vraag waarom er losse verkoop was terwijl de reserveringen nog niet waren uitgeleverd):

Goedemorgen,
Bedankt voor uw e-mail.
Er is helaas iemand geweest die de link heeft “ gehackt “ en deze openbaar heeft gemaakt. Zo was het mogelijk om voor de consument deze zonder reservering te bestellen.
Met vriendelijke groet,

---------

Geachte heer xxxx,
De consumenten die bij ons een reservering hebben gedaan vanaf augustus voor de PS4, daar hebben een aantal van een link gemaild gekregen. Helaas heeft 1 persoon (of meerdere) deze link doorgemaild naar anderen.
Onze excuses hiervoor.

---------

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas is de link die is verstuurd naar klanten gehackt en daardoor is het probleem ontstaan dat hij inderdaad voor iedereen beschikbaar was. Helaas hebben wij dit niet kunnen stoppen.
De volgende levering zijn wij hier alert op en zullen wij er alles aan doen om dit tegen te gaan.
Met vriendelijke groet,

Ze moeten gewoon een link sturen die alleen toegankelijk is als je inlogt met het account waarmee een reservering is gedaan, zo voorkom je dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Laatst online: 13-09 02:46
Oke mijn excuses er is dus wel degelijk wat misgegaan bij intertoys. Vraag rest wel waarom de ps4 gewoon in de webshop op te zoeken was zonder de link te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Webshop sony krijg half januari weer een levering, volgende week dus

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDTO01 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:58:
Nog meer mensen die een bevestiging van Coolblue hebben gekregen?
Nog niet, maar ik probeerde een uur geleden al mijn bestelling te annuleren en ik krijg geen reactie.
Ze zijn dus iets aan het doen daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
wauzer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:00:
Webshop sony krijg half januari weer een levering, volgende week dus
Waar vind jij deze info ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Tarz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:58:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,

---------

Geachte heer xxxx,
Onze excuses hiervoor.

---------

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,

Hack laat me niet lachen, is gewoon een fout van Intertoys zelf. Link zou na 1 x bestellen inactief moeten zijn. Of alleen de gene met juiste email combi link zou moeten kunnen bestellen!

En je kon het via webshop gewoon kopen dus zonder reserverings link! Dus antwoord van IT is gewoon BullSh!t

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 09-01-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-08 21:33
Vanochtend besteld bij Intertoys en zojuist een track & trace code gekregen! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Mm zwolle heeft zojuist gebeld, knack bundel is nu beschikbaar. (Ze bellen pre-orders bij langs)
Volgende week verwachten ze de kale ps4 weer geleverd te krijgen.

Ik wacht nog maar tot volgende week... knack niet mijn ding zonde vh geld in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Killg0re schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:03:
Mm zwolle heeft zojuist gebeld, knack bundel is nu beschikbaar. (Ze bellen pre-orders bij langs)
Volgende week verwachten ze de kale ps4 weer geleverd te krijgen.

Ik wacht nog maar tot volgende week... knack niet mijn ding zonde vh geld in dat geval.
Gewoon nemen neem ik de knack wel over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dex78
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Nog niet, maar ik probeerde een uur geleden al mijn bestelling te annuleren en ik krijg geen reactie.
Waarom wil je hem annuleren??? Kan ik die niet van je overnemen/kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Flbderks schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Waar vind jij deze info ergens ?
Ze gewoon even bellen

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nijmege01 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:03:
[...]

Gewoon nemen neem ik de knack wel over :)
Dan vervalt zijn pre-order wel en komt hij niet in aanmerking voor de kale PS4 levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:04:
[...]

Dan vervalt zijn pre-order wel en komt hij niet in aanmerking voor de kale PS4 levering...
Ik wil alleen het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 21:49
Saturn Utrecht heeft 8 Knack bundels binnen gekregen.
Ik kon er een ophalen maar ik wacht nog even op de kale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Knack lijkt mij ook niet zon toffe game, krijgt ook een 5,8 op IGN.com... Raar genoeg krijgt COD:Ghosts een 8,8 en is dat niet echt een top titel in vergelijking met vorige COD versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Maar als Intertoys nu zegt dat het om een 'gehackte' link gaat, is het vrij onwaarschijnlijk dat er vandaag nog bestelbare PS4's op de site verschijnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Weet iemand dan iets over Saturn Amsterdam (Oosterdok)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
jurgenb1990 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Knack lijkt mij ook niet zon toffe game, krijgt ook een 5,8 op IGN.com... Raar genoeg krijgt COD:Ghosts een 8,8 en is dat niet echt een top titel in vergelijking met vorige COD versies
Hij is ook voor me kids van 6 en 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
nijmege01 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:14:
[...]

Hij is ook voor me kids van 6 en 11.
Dan geef ik je groot gelijk! :)
Zelf wil ik graag nog Lego Marvel superheroes, lijkt me echt wel lache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:01:
same...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb gisteren na 15.00 besteld, maar heb geen T&T gekregen van IT?

Ik heb net gebeld en de "Beste meneer" kon mij vertellen dat het nog ingepakt zou worden en dat ik het dan alsnog krijg....

Reden tot paniek of nog een beetje geduld?

Wat zeggen jullie ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Net me vriendin even laten bellen naar de Intertoys in Almere-Stad..
Ik sta gelukkig nog eerste op de lijst en er zijn er nog ongeveer 13 na mij..
De aardige man aan de telefoon kon mij vertellen dat hij vandaag morgen of maandag 3 PS4's binnen krijgt met een knack bundel! Dus meteen even vertelt dat ze die wel wil hebben. Dus in 1 deze dagen een PS4 binnen..

Maar ik krijg hem pas met me verjaardag op de 22ste... Februari :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
Ik heb net even sony webshop gebeld om wat informatie los te peuteren, ze verwachten dat je hem volgende week weer kunt bestellen inderdaad maar.... ze leveren dan pas 2 weken later. dus dan heb je er nog niet veel meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 19:52
HaskoF schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:21:

Ik heb net gebeld en de "Beste meneer" kon mij vertellen dat het nog ingepakt zou worden en dat ik het dan alsnog krijg....

Ik zou volledig in paniek raken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
:F :F :F |:( |:( |:( :9~ :*) :9 :*) :*) :*) 8) :| :O :( }:O O-) ;w ;w
Blauw_ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Ik zou volledig in paniek raken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
20-11 besteld bij Bol.com en uiteraard niets ontvangen tot op heden.

Vandaag kwam ik bij simplygames.com terecht en daar hadden ze de "Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, COD Ghosts & Dual Charging Cable" bundel op voorraad. Meteen besteld en ik heb inmiddels de verzendbevestiging ook al ontvangen. Hopelijk zaterdag of maandag binnen.

Bol.com geannuleerd en die reageren met humor: "Omdat wij al onze bestellingen zo snel mogelijk verwerken is er een kleine kans dat een artikel al in het bezorgtraject zit en alsnog op het door u aangegeven adres bezorgd wordt. In dat geval kunt u het artikel retourneren. Voor meer informatie over retourneren kunt u kijken op de klantenservicepagina."

De bundel en verzending vanuit UK kostte wel 70 euro meer, maar dat had ik er wel voor over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Online JJ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:26:

Vandaag kwam ik bij simplygames.com terecht en daar hadden ze de "Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, COD Ghosts & Dual Charging Cable" bundel op voorraad. Meteen besteld en ik heb inmiddels de verzendbevestiging ook al ontvangen. Hopelijk zaterdag of maandag binnen.

Bol.com geannuleerd en die reageren met humor: "Omdat wij al onze bestellingen zo snel mogelijk verwerken is er een kleine kans dat een artikel al in het bezorgtraject zit en alsnog op het door u aangegeven adres bezorgd wordt. In dat geval kunt u het artikel retourneren. Voor meer informatie over retourneren kunt u kijken op de klantenservicepagina."

De bundel en verzending vanuit UK kostte wel 70 euro meer, maar dat had ik er wel voor over...
Bol.com naait je dan ook daadwerkelijk, bij mij annuleerde ik een Playstation plus 12maanden abbo en stuurde ze gewoon een week daarna nog op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
HaskoF schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:21:

Heb je een post.nl account? daar kun je je pakket misschien al zien ook al heb nog geen T&T ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
jurgenb1990 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:29:
[...]

Bol.com naait je dan ook daadwerkelijk, bij mij annuleerde ik een Playstation plus 12maanden abbo en stuurde ze gewoon een week daarna nog op.....
Met acceptgiro besteld, dus laat ze maar opsturen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
mijn Intertoys ps4 is ook binnen. gisteren om 14.50 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkar
  • Laatst online: 28-09-2022
Online JJ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:26:

Dit heb ik ook gedaan. Echt jongens, bestel gewoon op simplygames! 50-70 euro meer maar je hebt hem binnen 2/3 dagen. Heb de marvel superheroes bundel dinsdagmiddag besteld, morgen in huis. Track en Trace al ontvangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Jonkar schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Dit heb ik ook gedaan. Echt jongens, bestel gewoon op simplygames! 50-70 euro meer maar je hebt hem binnen 2/3 dagen. Heb de marvel superheroes bundel dinsdagmiddag besteld, morgen in huis. Track en Trace al ontvangen :-)
Jep, er zijn nog bundels... http://www.simplygames.com/consoles/PS4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat Intertoys snel een nieuwe levering krijgt en beter omgaat met de links die ze versturen, zodat mijn reservering van 15 oktober ook wordt afgewerkt :) Geen losse verkoop meer Intertoys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:38:
Hoop dat Intertoys snel een nieuwe levering krijgt en beter omgaat met de links die ze versturen, zodat mijn reservering van 15 oktober ook wordt afgewerkt :) Geen losse verkoop meer Intertoys!
Het was geeneens losse verkoop, maar één of andere autist die zijn link online had gezet... En als je dat doet, heb je pech.. tenminste ik hoop dat er nog wat mensen zitten op te letten zodat nieuwe links ook lekker bijtijds beschikbaar komen. Kun je nog voorkruipen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Het was geeneens losse verkoop, maar één of andere autist die zijn link online had gezet... En als je dat doet, heb je pech.. tenminste ik hoop dat er nog wat mensen zitten op te letten zodat nieuwe links ook lekker bijtijds beschikbaar komen. Kun je nog voorkruipen ook :)
Hij was op de site ook op te zoeken... en er is altijd wel iemand die links doorstuurt en die moeten ze koppelen aan accounts o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Je kon via IT website gewoon bestellen, ook zonder link. Dus fout zit geheel bij IT zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:10
Zoals ik een aantal posts terug al meldde, smoesjes genoeg, maar oplossingen heeft men niet.
Toch weer een zooi consoles gegarandeerd verkocht ipv links naar juiste reserveringen gestuurd waarvan men niet weet of die em nog willen... slim of sluw beter gezegd, maar klantvertrouwen..... dat kweek je er niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal waar. Ik heb nu echt bij een partij of 5 wat vishengeltjes uit hangen, maar je ziet overal dat consoles weggekaapt worden van mensen die eerlijk en bijtijds waren met inschrijven voor het ding. Leuk voor de mensen die hun PS4 eerder kunnen hebben, maar het lost de enorme wachtrijen niet op. Sterker nog, als Mycom/Dixons dit gaat doen kunnen ze een hele dikke vette klacht en wellicht zelfs een claim verwachten. Mensen wachten lang zat, tijd om zich aan hun kant van hun leveringsbelofte te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iets bekend over mediamarkt arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de MM Alkmaar gepre-orderd, de beste man vertelde mij dat ik 18e op de lijst was.
Nou lees ik net dat iemand hier (Steynaz) precies hetzelfde werd verteld, dus ook hij zou 18e op de lijst zijn bij MM Alkmaar...

Zou ik nou aan het lijntje gehouden worden of is dit een fout...?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:50:
Ik heb bij de MM Alkmaar gepre-orderd, de beste man vertelde mij dat ik 18e op de lijst was.
Nou lees ik net dat iemand hier (Steynaz) precies hetzelfde werd verteld, dus ook hij zou 18e op de lijst zijn bij MM Alkmaar...

Lijntje

alleen de vraag is wie van de 2 jij of die andere???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
intertoys schiedam staan 9 mensen op de lijst. en bartsmit vlaardingen liesveld 10.
hoop dat iemand anders hier iets aan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:50:
[...]

Lijntje

Of beide.. haha :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lijntje

Of tussen de bestellingen zijn er annuleringen geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij MM Akerpoort een reservering staan. Ze kunnen daar niet vertellen op welke plek je op de lijst staat.
Gister even langsgegaan omdat telefonisch contact onmogelijk is 8)7
De verkoper vertelde mij dat ze ergens volgende week een lading krijgen en dat ik er bij zou "moeten"zitten.
Overigens 26 december gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Of tussen de bestellingen zijn er annuleringen geweest?
Goed punt inderdaad, laten we het hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:50:

Ik denk dat iemand die onder ons op de lijst stond zijn kale ps4 naar en knack bundel heeft veranderd want die komen aanstaanden vrijdag aan ipv volgende week vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Ik denk dat iemand die onder ons op de lijst stond zijn kale ps4 naar en knack bundel heeft veranderd want die komen aanstaanden vrijdag aan ipv volgende week vrijdag
Kan inderdaad, wanneer heb jij je pre-order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lijntje

Wss heeft iemand geannuleerd of naar knack bundel veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:01:
[...]

Kan inderdaad, wanneer heb jij je pre-order geplaatst?
31 december rond 1 uur smiddags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
Net eentje op gehaald bij mediamarkt hoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesper vos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:03:
Een kale of knack bundel?

Veel game plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:03:
[...]

31 december rond 1 uur smiddags
Ik 30 december rond 4 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Hoppa! Track&Trace binnen van Intertoys. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:37
Jesper vos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:03:
Losse verkoop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertelde ze dat jouw op die zondag zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:04:
[...]

Een kale of knack bundel?

Veel game plezier!
Met knack bundel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:11:
[...]

Vertelde ze dat jouw op die zondag zelf?
Ja, ik vroeg het meteen bij het plaatsen van de pre-order. Hij verzekerde me dat ik bij de volgende levering zou zitten, ik citeer; "We hebben vooralsnog elke levering 20 stuks gekregen, dat verwacht ik nu weer. Dus dat betekent dat je bij de volgende levering zit".
Bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Ja, ik vroeg het meteen bij het plaatsen van de pre-order. Hij verzekerde me dat ik bij de volgende levering zou zitten, ik citeer; "We hebben vooralsnog elke levering 20 stuks gekregen, dat verwacht ik nu weer. Dus dat betekent dat je bij de volgende levering zit".
Bij jou?
Ik kreeg precies hetzelfde verhaal te horen maar het zal weg goed komen want volgens mij staat de datum van de aanbetaling op het bonnetje
Pagina: 1 ... 11 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.