[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:22:
[...]

Je leest over het algemeen dat de PS4's uit China meer problemen hebben met BLOD. Dit betekend uiteraard niet dat die uit Japan het niet hebben, maar daar zijn volgens de community minder problemen mee :)
En deze is van sony.nl of IT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:23:
[...]

mijn ps4 start zo nu en dan op en geeft hij geen audio door... heel vreemd, een herstart zorgt er dan wel weer voor dat de audio het gewoon wel doet. Verder geen problemen :)
Aangesloten met HDMI? Brakke kabel of niet goed doorgedrukt? HDMI connecter vervormd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:24:
[...]

En deze is van sony.nl of IT?
Sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:10
Ik had een mail gestuurd over de gang van zaken en dat de PS4 online in de webshop stond voor iedereen. Kreeg net een reactie van de webshop dat de link gehackt was en dat daarom mensen konden bestellen... goed op de hoogte van je eigen webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:24:
[...]

Aangesloten met HDMI? Brakke kabel of niet goed doorgedrukt? HDMI connecter vervormd?
gewoon de bijbehorende PS4 HDMI-kabel en een splinternieuwe tv, dus moet goed zijn
PS4 komt van amazon.fr dus weet niet of het een chinese of japanse is

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Tarz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:26:
Ik had een mail gestuurd over de gang van zaken en dat de PS4 online in de webshop stond voor iedereen. Kreeg net een reactie van de webshop dat de link gehackt was en dat daarom mensen konden bestellen... goed op de hoogte van je eigen webshop!
Dan heeft het F5-en van je winkelmand op de Intertoys site vanaf nu ook geen zin meer...! ;)

Bij Nedgame staat levering trouwens nog steeds op 28-02-2014 op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreagation
  • Laatst online: 28-08 11:31
Dat komt waarschijnlijk omdat je je ps4 eerder opstart dan je tv, dat heb ik ook af en toe
[...]

mijn ps4 start zo nu en dan op en geeft hij geen audio door... heel vreemd, een herstart zorgt er dan wel weer voor dat de audio het gewoon wel doet. Verder geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
dreagation schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:29:
Dat komt waarschijnlijk omdat je je ps4 eerder opstart dan je tv, dat heb ik ook af en toe
[...]
Dat kan inderdaad wel eens kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt dat alleen hieruit te zien?

Afbeeldingslocatie: http://gimmegimmegames.com/wp-content/uploads/2013/11/ps4-japan-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Nee, als er staat Made in Japen komt hij uit China en andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Tarz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:26:
Dit is gewoon grote onzin..... aangezien wanneer je zoekt bij intertoys op Playstation 4 je gewoon hier komt:
https://www.intertoys.nl/...#search?q=playstation%204

En kan bestellen...... als er voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:31:
[...]

Nee, als er staat Made in Japen komt hij uit China en andersom
Zonder enige verdere info hecht ik tegenwoordig weinig waarde aan alleen zo'n stickertje ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijne net ontvangen! Super blij!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
BekSide schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Dit is gewoon grote onzin..... aangezien wanneer je zoekt bij intertoys op Playstation 4 je gewoon hier komt:
https://www.intertoys.nl/...#search?q=playstation%204

En kan bestellen...... als er voorraad was.
Dat heb ik ook aangegeven, dat men dus onwaarheden verkoopt, en het consumentenvertrouwen dusdanig aan het schaden is, omdat er niet naar reserveringen gekeken wordt (er is nog een lijst) maar wel aan losse verkoop doet.... Kijken of ik uberhaupt nog iets hoor nu haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand iets van info van Toysxl Breda? Sinds mijn preorder zijn ze steeds minder info gaan verstrekken, plaats op de lijst was eind december ergens rond de 30ste. Deze week "kunnen ze de lijst niet meer inzien"... Wilde graag hier een ps4 kopen met kortingskaarten van de C1000, maar het ziet er naar uit dat deze niet meer geldig gaan wezen op dit tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:37:
Iemand iets van info van Toysxl Breda? Sinds mijn preorder zijn ze steeds minder info gaan verstrekken, plaats op de lijst was eind december ergens rond de 30ste. Deze week "kunnen ze de lijst niet meer inzien"... Wilde graag hier een ps4 kopen met kortingskaarten van de C1000, maar het ziet er naar uit dat deze niet meer geldig gaan wezen op dit tempo.
Wou ik ook maar kan zoiezo niet, want de kortingsbonnen zijn niet geldig op Hardware. helaas , dus wel op de games... maar niet op de ps4 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Is het makkelijk om games online te downloaden met ideal? Bf4 is hier in de buurt overal weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

En ook die van mij is binnen :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn :( Voor jan lul alle andere opties voorbij laten gaan dan. Staat overigens nergens dat het niet geldig zou zijn op de bonnen of op die c1000 kortingssite. Via Toysxl zelf gehoord dat het niet geldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:40:
Damn :( Voor jan lul alle andere opties voorbij laten gaan dan. Staat overigens nergens dat het niet geldig zou zijn op de bonnen of op die c1000 kortingssite. Via Toysxl zelf gehoord dat het niet geldig is?
Jup ik ben de toysxl binnen gelopen en direct gevraagd, maar als je online kijkt zie je het ook:

http://www.c1000.nl/keihardekorting/winkelketens/winkelketen-locaties.aspx?brandId={57ABB842-1353-4A1E-9B32-AB64893B3E7F}

Aanvullende voorwaarden

De korting geldt niet op multimedia hardware en niet i.c.m. acties/aanbiedingen

[ Voor 18% gewijzigd door Flbderks op 09-01-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vreemd! Heb zojuist de doos open gemaakt van me Playstation 4 die ik heb gekregen van Sony.nl

Wat blijkt? de Controller ziet er anders uit dan andere Ps4'rs ook zit er totaal andere bescherming om de controller heen?

Zou het kunnen wezen dat ze misschien andere controllers hebben nu?

Model CUH-ZCT1E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:34:
Ook mijne net ontvangen! Super blij!! :D
Toch wel dus! Nice!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info. Dan maar serieus op jacht. Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:46:
Wat vreemd! Heb zojuist de doos open gemaakt van me Playstation 4 die ik heb gekregen van Sony.nl

Wat blijkt? de Controller ziet er anders uit dan andere Ps4'rs ook zit er totaal andere bescherming om de controller heen?

Model CUH-ZCT1E
Post is een foto hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
[...]
Heb ik ook af en toe, een herstart is bij mij ook de oplossing.
Wel valt mij op dat als ik mijn PS4 eerst aanzet en vervolgens mijn TV ik af en toe geen beeld + geluid heb.
Ook een herstart is hiervoor de oplossing (Soms is het nodig de resolutie terug te zetten naar 480p in safe mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Playstation 4 binnen! En killzone Shadow fall voor 40 euro via Dixons! Dank u Budgetgaming. Nu lekker mijn weekend achter de buis spenderen.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe upload ik een foto vanaf me telefoon af hiernaartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
weszz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:52:
Playstation 4 binnen! En killzone Shadow fall voor 40 euro via Dixons! Dank u Budgetgaming. Nu lekker mijn weekend achter de buis spenderen.
Via V&A had je hem misschien nog iets goedkoper kunnen krijgen. Maar het blijft een nette prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

PS4 binnen!!! Gisterochtend besteld bij Sony. Zojuist afgeleverd :) (bij de buren want ben niet thuis, dat dan weer wel).

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:46:

Model CUH-ZCT1E
Nee er is maar 1 originele Dual Shock 4 controller van Sony voor de PS4. Misschien zit hij inderdaad wel anders ingepakt dan wanneer je een losse controller erbij koopt. Bij mij was de bescherming van de controller die bij de PS4 geleverd zat ook anders als de losse controller die ik erbij heb gekocht. So don't worry ...... be happy with your PS4! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koffieboontje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:04:
[...]

Nee er is maar 1 originele Dual Shock 4 controller van Sony voor de PS4. Misschien zit hij inderdaad wel anders ingepakt dan wanneer je een losse controller erbij koopt. Bij mij was de bescherming van de controller die bij de PS4 geleverd zat ook anders als de losse controller die ik erbij heb gekocht. So don't worry ...... be happy with your PS4! :>
Zojuist ook opgestard, geen problemen voor nu lijkt het :D

en van de controller, ik bedoelde misschien dat ik wel een verbeterde versie kreeg inplaats van die waarvan de sticks stuk kunnen gaan en de RT knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn bestelling van it van gisteren al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Hoe upload ik een foto vanaf me telefoon af hiernaartoe?
Als je een reactie typt staat er boven in de balk (waar ook bold/italic/onderstreept kunt instellen) een foto. Als je daarop klikt kun je een foto toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:07:
Heeft iemand zijn bestelling van it van gisteren al binnen?
Toevallig net gezien dat hij vijf minuten geleden is afgegeven bij mijn it-vestiging. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:06:
[...]

Zojuist ook opgestard, geen problemen voor nu lijkt het :D

en van de controller, ik bedoelde misschien dat ik wel een verbeterde versie kreeg inplaats van die waarvan de sticks stuk kunnen gaan en de RT knoppen
Hoezo een verbeterde versie ipv een waarvan de sticks of RT knoppen stuk gaan? Ik snap je niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
was eregisteren in spanje voor werk loop ik een van de grote supermarkten in stonden er gewoon 3 ps4's! en niet voor 400 euro maar 340... direct eentje mee genomen...10 minuten later waren ze allemaal weg :)
dus voor 400 euro ps4 inc battlefield 4 gescoord :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Heeft iemand nog die link waar je naar de intertoys site werd gelinked, met een PS4 al in je winkelmandje? Die stond ergens op het vorige forum, en dan kan je de voorraad real time in de gaten houden ipv heletijd refreshen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand info over Saturn HHW? Gaven eerst aan dat ze in de eerste week van Januari zouden leveren maar had de 7de gebeld en gaven aan dat ze helemaal van niks wisten.. En ook geen verdere info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:14:
Heeft iemand nog die link waar je naar de intertoys site werd gelinked, met een PS4 al in je winkelmandje? Die stond ergens op het vorige forum, en dan kan je de voorraad real time in de gaten houden ipv heletijd refreshen O-)
https://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1

There you go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koffieboontje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:11:
[...]

Hoezo een verbeterde versie ipv een waarvan de sticks of RT knoppen stuk gaan? Ik snap je niet....
Sommige mensen hebben het probleem dat hun sticks erg verslijten.
Ook is er een probleem bekent van vastzittende L-R knoppen

Ik dacht misschien heeft sony wel een nieuwe bench met controllers die dit probleem niet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:15:
[...]

Ik dacht misschien heeft sony wel een nieuwe bench met controllers die dit probleem niet hebben
sticks snel verslijten? bedoel je dan het rubber wat je er vanaf schuurt tijdens het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Zijn de PS4's nu van de site van Mycom gehaald? Ik krijg een foutmelding namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:19:
Zijn de PS4's nu van de site van Mycom gehaald? Ik krijg een foutmelding namelijk...
Zijn weggehaald inderdaad. Bij Dixons staan ze er vreemd genoeg nog op maar ik hoor verschillende levercijfers... BAS Group zelf zegt 3000. De twitter van Mycom zegt dat ze al blij mogen zijn met 300 consoles. Ik mag toch hopen dat ze op zijn minst de pre-orders tot 29 november gaan uitleveren eigenlijk. Gaat compleet nergens over dat we al 2 maanden op iets zitten te wachten wat de 15e waarschijnlijk losse verkoop krijgt ook nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 binnen van sony.nl.
Gister om 07:50 besteld!
Ik ben het weekend zoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Intertoys is binnen, zat geen baksteen in en ook geen problemen met opstarten gehad oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:23:
Van Intertoys is binnen, zat geen baksteen in en ook geen problemen met opstarten gehad oid.
Was de PS4 verpakt in een aparte doos? Dus dat je van buiten niet kunt zien dat er een PS4 in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:21:
PS4 binnen van sony.nl.
Gister om 07:50 besteld!
Ik ben het weekend zoet :)
Ik heb hem al twee weken binnen maar door het werk nog weinig mee kunnen doen, dus nu zijn mijn weekenden vol gepland met PS4 en nog eens PS4 en dan nog een klein beetje aandacht voor de vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Net bij de MM in Enschede geweest om te kijken voor een pc game. Gelijk ff gevraagd of ik nog steeds op plaats 49 stond.
De verkoper vertelde me dat hij morgen 12 Knack bundels kreeg en volgende week 37 kale PS4.s dus zat ik als alles klopt nog net bij de levering van volgende week vrijdag :*) ( ik had op de 27 december gereserveerd) Al met al redelijk snel dacht ik zo, nog net geen 3 weken gewacht dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Ik heb hem al twee weken binnen maar door het werk nog weinig mee kunnen doen, dus nu zijn mijn weekenden vol gepland met PS4 en nog eens PS4 en dan nog een klein beetje aandacht voor de vrouw :P
Dan nog wordt moeder de vrouw teveel verwend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of de MM ook nog de uitgebreide Killzone bundels binnen krijgt? (2 controlers, camera en game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Gewoon een bon van de intratuin in je binnenzak vd jas, als je dan ziet dat ze zich begint te ergeren dan geef je haar snel die bon. Hier schat ik had nog wat leuks voor je >:) Tot vanavond O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:18:
[...]

sticks snel verslijten? bedoel je dan het rubber wat je er vanaf schuurt tijdens het gamen?
Hij heeft het over de rubbertjes van de thumb sticks. Daar komen snel scheuren in. Ik heb zelf al siliconen grips besteld. Zijn er in overvloed te vinden omdat dit erg vaak en snel gebeurd kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:32:
[...]

Hij heeft het over de rubbertjes van de thumb sticks. Daar komen snel scheuren in. Ik heb zelf al siliconen grips besteld. Zijn er in overvloed te vinden omdat dit erg vaak en snel gebeurd kennelijk.
Dus het verschil zit hem in dat de ene siliconen grips heeft en de andere...?
En waar zie je dit dan aan de buitenkant? Ik heb er zo'n 35 uur op gespeeld. Nog niets te zien. Ook geen verschil in mijn bijgeleverde PS4 controller en de later los aangeschafte.

Heb er ook nog niets over gelezen. Wist geeneens van dit probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Lomp schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:31:
Gewoon een bon van de intratuin in je binnenzak vd jas, als je dan ziet dat ze zich begint te ergeren dan geef je haar snel die bon. Hier schat ik had nog wat leuks voor je >:) Tot vanavond O-)
Gewoon het geven van een oude vertrouwde corrigerende tik als ze niet luister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot op heden nog geen reactie van MM Arena. Besteld op 31.12. Dit betekent nog een weekje geduld of zijn er al wel smsjes binnengekomen bij degenen die op die dag besteld hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
koffieboontje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:34:
[...]

Dus het verschil zit hem in dat de ene siliconen grips heeft en de andere...?
En waar zie je dit dan aan de buitenkant? Ik heb er zo'n 35 uur op gespeeld. Nog niets te zien. Ook geen verschil in mijn bijgeleverde PS4 controller en de later los aangeschafte.
Nee die siliconen zijn opzetstukjes die trek je over je sticks ter bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:37:
[...]

Nee die siliconen zijn opzetstukjes die trek je over je sticks ter bescherming
Juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:15:
[...]

ik heb al enige tijd een controller die ik gebruik op de ps3 voor cod ghosts. de R1 knop zit soms indd een beetje vast als je hem niet in het midden maar wat meer vanaf de zijkant indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog niets van mm arena gehoord. Ik hoop vandaag wat te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:53:
Dan zul je het misschien morgen horen als je dit geloven mag. Met nadruk op als. Wel geinig stukje met wat maffe foto's 8)7
http://www.pu.nl/artikele...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:53:
Ik heb gisteren gebeld maar de vriendelijke dame aan de telefoon wist niets en kon niets zeggen. Afwachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

PS4 ontvangen via Sony, gister om 08:10 besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Ik heb gisteren gebeld maar de vriendelijke dame aan de telefoon wist niets en kon niets zeggen. Afwachten helaas.
Hoe wist je dan dat ze vriendelijk was? :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb gisteren 08.46 besteld sony en nog steeds niks ontvangen.
Gisteren wel een T&T ontvangen als ik dan de status kijk zie ik staan shipment guanzhgou in china ergens.?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Iemand toevallig nog bericht van Saturn ergens? Heb een reservering in Tilburg maar hoor maar weinig van Saturn ivm bijv Mediamarkt (Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 13-09 12:45
Hier ook de PS4 van Sony binnen die ik gister heb besteld! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dex78
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik kom vandaag op deze pagina en baal als een stekker dat ik te laat ben :(

Ik heb hem op 12 sep bij Bol besteld, maar nog steeds niet binnen. Ze geven nu op de website 22-jan aan. NOG 2 WEKEN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top dat jullie allemaal je ps4 binnen hebben wacht zelf al vanaf 25 september. Was gisteren net te laat. Vind de snooze knop toch niet meer zo leuk :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumacher94
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-03-2023
Idd top dat jullie hem al binnen hebben. Ik wacht nu al vanaf 29 JULI! en heb nog niets ontvangen. Bigu.nl geeft aan tussen nu en volgende week vrijdag een levering te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Ik heb hem ook bij bol.com besteld (24 dec) en de leverdatum staat op 14 feb. AKA goed intertoys en sony.nl en dit forum in de gaten houden, en dan toch bol.com bestelling annuleren.
Altijd goede ervaring gehad met bol.com, maar ik vind het absurd hoe zij met de PS4 schaarste omgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheus2003 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Was de PS4 verpakt in een aparte doos? Dus dat je van buiten niet kunt zien dat er een PS4 in zit.
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
BOL.com heeft dik gefaald met het uitleveren van de PS4 en zo ook Coolblue.
!!! :z :z :z :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp ook!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 09:08
aangezien het levertijdentopic dicht is
Vanuit Dixons :

Geachte heer, mevrouw,

Wij krijgen de PS4 naar verwachting op 31-01-2014 weer binnen.

Er komen er ruim voldoende binnen om alle backorders te vervullen, ook die van u.

Excuus voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rob

Dixons Nederland B.V.
Postbus 1484, 1300 BL Almere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
J-roenn schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:44:
Vanuit Dixons :

Geachte heer, mevrouw,

Er komen er ruim voldoende binnen om alle backorders te vervullen, ook die van u.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Rob

Dixons Nederland B.V.
Dus waarschijnlijk ook losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Vooruitziende blik van Kiala:
09-01-2014 14:27
U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

Maar mijn pakket, besteld op 22 decemberij Sony.nl is inmiddels binnen. Heel veel sterkte allemaal met het wachten. Bestellen bij de bron werkt echt het allerbeste. Mediamarkt Enschede, Intertoys, Bart Smit of wie dan ook, het duurt allemaal langer.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dan vooruit bestellen bij Sony.nl? Ik zag het gisteren niet staan alleen zou het wel graag doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister me bestelling van de kale ps4 bundel bij mm overgezet naar Knack bundel, deze wordt morgen geleverd en dan kan ik hem ophalen! de man vertelde mij dat rond 17 januari 40 kale ps4's geleverd worden bij mm alkmaar. Nog één dag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
J-roenn schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:44:
Vanuit Dixons :

Geachte heer, mevrouw,

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Rob

Dixons Nederland B.V.
Wanneer heb je m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Murcielago schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:47:
Vooruitziende blik van Kiala:
09-01-2014 14:27
U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

Maar mijn pakket, besteld op 22 decemberij Sony.nl is inmiddels binnen. Heel veel sterkte allemaal met het wachten. Bestellen bij de bron werkt echt het allerbeste. Mediamarkt Enschede, Intertoys, Bart Smit of wie dan ook, het duurt allemaal langer.
Het is helaas niet de bron, Sony webshop wordt ook als winkel behandeld door Sony HQ. Wel gewoon even snel als Bart Smit en Intertoys (binnen 1 dag wanneer op voorraad).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Mediamarkt Deventer zegt op twitter dat als je nu pre-ordered (kan alleen in de winkel) dat je hem dan rond de 17e hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Had volgens mij nooit bij bol.com moeten bestellen. Ik vind het ronduit waardeloos!
Voor de mensen die hem via intertoys/sony snel hebben besteld gister en een tijdje terug, vind ik het hartstikke mooi maar ik baal er wel van. Ik zit nou al iets te lang te wachten op mijn PS4. Ik heb hem misschien iets te laat besteld maar dat ik misschien tot februari moet wachten vind ik bespottelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zamory schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:57:
Had volgens mij nooit bij bol.com moeten bestellen. Ik vind het ronduit waardeloos!
Voor de mensen die hem via intertoys/sony snel hebben besteld gister en een tijdje terug, vind ik het hartstikke mooi maar ik baal er wel van. Ik zit nou al iets te lang te wachten op mijn PS4. Ik heb hem misschien iets te laat besteld maar dat ik misschien tot februari moet wachten vind ik bespottelijk!
Wanneer is de jouwe besteld? Mijne op 22 november bij Mycom/Dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René90 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:56:
Mediamarkt Deventer zegt op twitter dat als je nu pre-ordered (kan alleen in de winkel) dat je hem dan rond de 17e hebt.
Kan echt alleen als je vanmiddag nog naar de winkel toe zou rijden of ook via een telefoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Heb mijn T&T binnen van intertoys! gisteren besteld om 15:06 met een credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Ik krijg net een mail van de Intertoys dat vandaag mijn PS4 word aangeboden bij post nl. Morgen dus eindelijk de ps4 in mijn bezit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Kungfukip schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:02:
Heb mijn T&T binnen van intertoys! gisteren besteld om 15:06 met een credit card.
Yep, me too. Wordt tussen 16:00 - 18:00 bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Kungfukip schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:02:
Yes me too! Net de T&T gehad :)
Wordt tussen 13:30 en 15:30 bezorgt!

Hells to the yeah!

[ Voor 11% gewijzigd door koffieboontje op 09-01-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:00:
[...]

Wanneer is de jouwe besteld? Mijne op 22 november bij Mycom/Dixons
Ik heb hem in de eerste week van november besteld (@ bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Kan echt alleen als je vanmiddag nog naar de winkel toe zou rijden of ook via een telefoontje?
Telefoon kan niet, je moet een aanbetaling doen van 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik me preorder bij Saturn anuleer wanneer ik mogen me intertoys exemplaar ontvang. Krijg ik dan de 50 euro aanbetaling terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:11:
Wanneer ik me preorder bij Saturn anuleer wanneer ik mogen me intertoys exemplaar ontvang. Krijg ik dan de 50 euro aanbetaling terug?
Je aanbetaling hoor je terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:11:
Yap, wel je factuur en aanbetalingsbon meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Yup T&T code van Intertoys binnen! Morgen tussen 15:30 en half 17:30 heb ik dan eindelijk een PS4..!!

Thnx voor de mensen die het 'gaatje' van gisteren bij de Intertoys webshop hebben gevonden en gedeeld.. Tweakers ftw!!

Nu nog ff de Bol.com reservering van september annuleren, wat een #faal. Maar goed zij kunnen er ook niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
Ps4 van intertoys is onderweg :D zojuist verzendbevestiging met T&T ontvangen.
(gisteren om 15:01 besteld). T&T zal pas morgen werken.

Nog bedankt voor het posten :D scheelt me toch weer een aantal weken wachten :)

Nu m'n bestelling bij MM utrecht van 3 januari maar annuleren. die van bol.com had ik al lang geannuleerd 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door koeninho op 09-01-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat we voor de mensen die nog geen PS4 hebben we net zo scherp blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
Jammer dat ik het gister gemist heb. Ik zit nog wel vast aan mijn bestelling bij bol.com. Zal hem wel krijgen als die in de winkels verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 19:52
Mooi dit, gisteren om 15.07 besteld met creditcard:

Order: *******

Beste *****,

Uw bestelling met bestelnummer ***** wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ook ik heb de Track and trace van mijn intertoys bestelling zojuist ontvangen :)
Pagina: 1 ... 10 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.