Shitt dat je geen preciese tijd krijgt bij tnt.. Zal je zien dat ik de ps4 morgen nog misloop ook! XD
Verwijderd
PostNL (van Intertoys) geeft bij mij tussen 11:00-13:00 aan. Hopelijk is dit ook het geval.
Verwijderd
Intertoys.nl T&T staat op 14:30 - 16:30...
Jaloers op de mensen die hem al om 11:00 - 13:00 mogen ontvangen!
Echter kan ik niet nazien hoelaat sony.nl zal leveren... zal hoogstwaarschijnlijk rond dezelfde tijd zijn ;-)

Echter kan ik niet nazien hoelaat sony.nl zal leveren... zal hoogstwaarschijnlijk rond dezelfde tijd zijn ;-)
Jaloers dat jullie het morgen al krijgen. Heb ook voor 15:00 besteld. Niet eens T&T nummer gekregen. Dat wordt dus vrijdag. Haha.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:41:
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 09-01-2014 00:48 ]
Tussen 13:00 en 15:00.....Dat wordt middagje verlof nemen haha
Verwijderd
Vraagje, welke verzendingsmethode heb jij gebruikt? Mijn PS4 staat voor levering op vrijdag 10 januari, maar mijn status is nog dispatching now.
Speciaal voor de mensen die werken of naar school moeten en daarom vroeg op moeten staan:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Hij is weer te bestellen
LET OP! Zolang de voorraad strekt!
Hij is weer te bestellen

Bedankt! Zojuist besteld.Nostordici schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 05:43:
Speciaal voor de mensen die werken of naar school moeten en daarom vroeg op moeten staan:
Hij is weer te bestellen![]()
![]()
![]()
Gewoon een standaard orderbevestiging/factuur, dus zegt niet heel veel eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 06:06:
Hebben jullie wel een bevestigings email ontvangen?
Verwijderd
Ja ik heb die nog niet ontvangen hoe kan dat?
Maar ik kan bellen omdat ik met i-deal betaalt heb dus ik heb een betalingsbewijs toch?
Maar ik kan bellen omdat ik met i-deal betaalt heb dus ik heb een betalingsbewijs toch?
Verwijderd
Heb er net 2 besteld op 1 bestelling, voor mij 1 en voor een vriend 1. Ben erg benieuwd! Toen ik net bezig was kon mn vriendin als check al niet meer bestellen.
Bevestiging al wel gehad
Bevestiging al wel gehad
Verwijderd
Hoe kan het zijn dat ik die bevesting niet heb gehad? Ik heb hem betaald via i-deal dan heb ik toch een bewijs dat ik hem betaald heb dus hoor geleverd te krijgen?
Verwijderd
Zou je zeggen van wel ja. Anders contact opnemen met klantenservice voorzien van een screenshot van je ING.
Tenzij dit betekend dat ik mijn PS4 niet krijg en jij wel
Dan moet je dat pas volgende week doen omdat je eerst even moet wachten of je de bevestiging toch niet al hebt in je spam folder of zo.
Tenzij dit betekend dat ik mijn PS4 niet krijg en jij wel
Verwijderd
Hij staat niet in me spamfolder. Heb hem om 05:50 besteld.
Met Abn en ik was nog op tijd ruim op tijd. Maar als ik mijn hotmail adres doorgeef dat ze het ook kunnen zien?
Met Abn en ik was nog op tijd ruim op tijd. Maar als ik mijn hotmail adres doorgeef dat ze het ook kunnen zien?
Je levering van Sony komt met een andere verzender als ik het goed zie. Intertoys stuurt het pakket met Post NL pakketdienst en Sony met TNT Express.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:41:
Geen commentaar
Verwijderd
Ik wil dat het 9 uur is zodat ik intertoys kan bellen.
Maar ik hoop dat ze het door de betaling kunnen zien.
Maar ik hoop dat ze het door de betaling kunnen zien.
Verwijderd
Wat een faal actie! Sta al 2 maand op de reserveringslijst van de IT webshop.Nostordici schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 05:43:
Hij is weer te bestellen![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik al sinds 15 oktober... Intertoys kan beter maar reserveringen voorrang geven?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:18:
[...]
Wat een faal actie! Sta al 2 maand op de reserveringslijst van de IT webshop.
Verwijderd
Wanneer kreeg je T&T? Vanochtend of gisteravond?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:27:
T&T gehad van sony.nl. Gisterochtend besteld vandaag in huiswat een geluk gehad
Verwijderd
Vannacht iets na twaalvenVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:34:
[...]
Wanneer kreeg je T&T? Vanochtend of gisteravond?
Jaja, de gisterochtend (om 08:05u) bij sony.nl bestelde PS4 is vertrokken vanuit distributiecentrum in Eindhoven: status = in transit/out for delivery!
[ Voor 4% gewijzigd door ray1979 op 09-01-2014 07:44 ]
Verwijderd
07:44Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:43:
[...]
En hoelaat had je je bestelling precies geplaatst? Ik wacht namelijk nog steeds op T&T.
Ik heb de PS4 in mijn mandje bij Intertoys, maar uit real time voorraadniet te bestellen
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
dat had ik dus ookknny schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:59:
Ik heb de PS4 in mijn mandje bij Intertoys, maar uit real time voorraadniet te bestellen
er staat bij nu besteld, morgen in huis
Ik blijf maar refreshen
[ Voor 7% gewijzigd door knny op 09-01-2014 08:02 ]
helaas nergens meer een PS4 te zien......knny schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:02:
[...]
er staat bij nu besteld, morgen in huis
Ik blijf maar refreshen
https://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1Leviathan23 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:17:
[...]
helaas nergens meer een PS4 te zien......
thanks....zal blijven refreshen!
Ik heb ook voor 15:00 uur besteld en geen T&T gekregen. Wel stond in de mail dat hij 09-01 afgeleverd zou worden. Ik ga over een half uurtje maar even bellen of zij iets kunnen zien in het systeem.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Nee ik ook niet, ben bang dat ik nu alsnog eens pech heb(en jij dus ook)
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
zelfde verhaal voor mij. Ik was wel echt precies om 15:00, maar in de bevestigingsmail stond 9-01-2014 dus.LuPo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:28:
[...]
Ik heb ook voor 15:00 uur besteld en geen T&T gekregen. Wel stond in de mail dat hij 09-01 afgeleverd zou worden. Ik ga over een half uurtje maar even bellen of zij iets kunnen zien in het systeem.
Laat even weten wat ze je vertelden over de telefoon!
Nog even bovenstaande rechtzetten. Ik werd gisteren na een half uur teruggebeld dat ze mijn tweede order niet meer kon annuleren. Hij was al verzonden. Dus het verhaal dat je niet twee orders mag plaatsen is onzin blijkbaar. Nu nog horen of mijn twee orders ook daadwerkelijk verzonden zijn, voor beiden geen T&T gehad.LuPo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:49:
Jeeej net gebeld en het klopt dat hij morgen wordt bezorgd! Mensen die meerdere orders hebben geplaatst worden geannuleerd zei ze. Ik had 2 orders geplaatst omdat ik dacht dat er 1tje fout ging. 1 daarvan is dus geannuleerd.
Is goed. Als anderen bellen hoor ik het ook graag.koeninho schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:31:
[...]
zelfde verhaal voor mij. Ik was wel echt precies om 15:00, maar in de bevestigingsmail stond 9-01-2014 dus.
Laat even weten wat ze je vertelden over de telefoon!
Verwijderd
Holy shit!
Als dat voorraad verhaaltje klopt zodra ze in je mandje liggen, zou dat betekenen dat mijn 2 playstations uit 1 bestelling moeten aankomen! Ik kon ze namelijk gewoon bestellen!!!
Wel heeeeel raar dat je hier verhalen leest van mensen die dan al sinds 15 november in de wacht staan bij intertoys en wij hun gewoon voorbij kunnen via deze weg.
Als dat voorraad verhaaltje klopt zodra ze in je mandje liggen, zou dat betekenen dat mijn 2 playstations uit 1 bestelling moeten aankomen! Ik kon ze namelijk gewoon bestellen!!!

Wel heeeeel raar dat je hier verhalen leest van mensen die dan al sinds 15 november in de wacht staan bij intertoys en wij hun gewoon voorbij kunnen via deze weg.
@LuPo
Dus je hebt geen T&T gehad maar hij is wel verzonden? heb je wel een andere verzendbevestiging gehad (naast de standaard orderbevestiging waarin werd gezegd wanner hij geleverd zou worden)?
ik heb namelijk alleen de orderbevestiging gehad waarin staat 9-01 maar daarna geen verzendbevestiging.
Dus je hebt geen T&T gehad maar hij is wel verzonden? heb je wel een andere verzendbevestiging gehad (naast de standaard orderbevestiging waarin werd gezegd wanner hij geleverd zou worden)?
ik heb namelijk alleen de orderbevestiging gehad waarin staat 9-01 maar daarna geen verzendbevestiging.
Ik heb hetzelfde als jou gehad. Alleen de orderbevestiging met daarin 09-01 als datum. Verder niets.koeninho schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:50:
@LuPo
Ik werd teruggebeld door de medewerker die ik daarvoor had gesproken om te annuleren en ze zei dat ze niet meer kon annuleren omdat hij al verzonden was. Dat is het enige wat ik weet.
Ik neem dus eigenlijk aan dat ik vandaag de PS4 hier thuis krijg geleverd en mijn tweede order was een ophaalorder bij vestiging. Dus eerst de pakketbezorger maar even afwachten en dan wachten tot ik de afhaalorder kan komen halen.
Er staat dat er nu geen real time voorraad is, maar je kan hem wel morgen laten bezorgen.
Iemand enig idee wat er gebeurd als je nu besteld?
Iemand enig idee wat er gebeurd als je nu besteld?
Gister om 15:58 de orderbevestiging van Intertoys ontvangen. Hopelijk krijg ik vandaag een track&trace code.
Ik ben het er ook mee eens dat het extreem bizar is dat mensen met een pre-order bij Intertoys op deze manier genaaid worden.
Ik ben het er ook mee eens dat het extreem bizar is dat mensen met een pre-order bij Intertoys op deze manier genaaid worden.
haha okee
ik ben blij dat te horen, dan heb ik toch nog een beetje hoop dat ik 'm inderdaad vandaag krijg.
succes!
succes!
Verwijderd
laat het gelijk ff weten hier alsjeblieft, dan hoef ik ze niet (ook) te bellenLuPo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:28:
[...]
Ik heb ook voor 15:00 uur besteld en geen T&T gekregen. Wel stond in de mail dat hij 09-01 afgeleverd zou worden. Ik ga over een half uurtje maar even bellen of zij iets kunnen zien in het systeem.
Verwijderd
Ik ga in de middag weer even bellen, ik was net na 15:00 en heb nu nog geen T&T maar als het goed is zou ik deze vandaag moeten ontvangen.
Iedereen die hem vandaag krijgt! Have fun
Iedereen die hem vandaag krijgt! Have fun
Oké zojuist gebeld. Orders die met creditcard zijn betaald moeten gecontroleerd worden en daarom is mijn order niet verzonden terwijl hij wel voor 15:00 was besteld.
De tweede order van mij was na 15:00 uur dus die is ook niet verzonden.
Wel raar trouwens dat ik dan niet meer kon annuleren omdat hij gisteren 'al verzonden was'. Dat klopt dus ook niet.
De tweede order van mij was na 15:00 uur dus die is ook niet verzonden.
Wel raar trouwens dat ik dan niet meer kon annuleren omdat hij gisteren 'al verzonden was'. Dat klopt dus ook niet.
Even gebeld voor degene die nog willen bestellen, alles is online op. Dus online een fout in het systeem
Wat is er nu eigelijk gebeurd, de mensen die online een reservering hebben gedaan hebben een mail gekregen met een link om te bestellen. Heel dom dat Intertoys geen unieke link gebruikt maar gewoon generieke mail. dus iemand die heeft deze link op forums gezet.... en je kunt al raden iedereen kan dan bestellen zoalang de voorraad strekt.
Dus eigelijk waren de ps4's wel bedoelt voor de reserveringen online maar omdat het een generieke link is en niet uniek heeft iedereen die dus kunnen bestellen.
Intertoys weet niet hoeveel er naar de winkels gaan, dit is een beperkt aantal en weet ook niet wanneer de volgende leveringen zijn zoals elke vestiging.
Wat is er nu eigelijk gebeurd, de mensen die online een reservering hebben gedaan hebben een mail gekregen met een link om te bestellen. Heel dom dat Intertoys geen unieke link gebruikt maar gewoon generieke mail. dus iemand die heeft deze link op forums gezet.... en je kunt al raden iedereen kan dan bestellen zoalang de voorraad strekt.
Dus eigelijk waren de ps4's wel bedoelt voor de reserveringen online maar omdat het een generieke link is en niet uniek heeft iedereen die dus kunnen bestellen.
Intertoys weet niet hoeveel er naar de winkels gaan, dit is een beperkt aantal en weet ook niet wanneer de volgende leveringen zijn zoals elke vestiging.
Dat is onzin want je kon de PS4 ook gewoon op de website vinden als je de search gebruikte. Dus ook mensen die geen link hadden konden gewoon bestellen.Flbderks schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:06:
Even gebeld voor degene die nog willen bestellen, alles is online op. Dus online een fout in het systeem
Tja dat zei ik dus ook, een erg domme actie van de intertoys, daar ga ik dan met mijn reserveringen in de winkel zelf....:(LuPo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:07:
[...]
Dat is onzin want je kon de PS4 ook gewoon op de website vinden als je de search gebruikte. Dus ook mensen die geen link hadden konden gewoon bestellen.
[ Voor 57% gewijzigd door Flbderks op 09-01-2014 09:09 ]
Verwijderd
Voor de mensen zonder Track & Trace van Intertoys:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Omdat er met creditcard is betaald, moet de betaling gecontroleerd worden. Vandaar dat hij pas vandaag naar u wordt opgestuurd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
M. -----
Het is geen domme actie, het is een domme zet geweest van intertoys om de PS4 niet af te schermen.Flbderks schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:08:
[...]
Tja dat zei ik dus ook, een erg domme actie van de intertoys, daar ga ik dan met mijn reserveringen in de winkel zelf....:(
ze hadden een uniek nummer moeten gebruiken wat alleen toegangelijk zou moeten zijn voor de reserveringen. Maar omdat de website niet goed is afgeschermd kon je dus gewoon met zoeken de PS4 vinden....
Wel jammer
Volgens mij zei ik dat alHaskoF schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:10:
[...]
Het is geen domme actie, het is een domme zet geweest van intertoys om de PS4 niet af te schermen.
ze hadden een uniek nummer moeten gebruiken wat alleen toegangelijk zou moeten zijn voor de reserveringen. Maar omdat de website niet goed is afgeschermd kon je dus gewoon met zoeken de PS4 vinden....
Wel jammer
Ik vind eigenlijk dat ze dat duidelijk op de website moeten zetten. Dan had ik wel met iDeal besteld.
Je kunt nergens op de website vinden dat orders met creditcard eerst worden gecontroleerd, er staat alleen voor 15:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Je kunt nergens op de website vinden dat orders met creditcard eerst worden gecontroleerd, er staat alleen voor 15:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Verwijderd
Ja ik kon hem bestellen En er stond bij leverdatum 10 januari
Heb trouwens me bevestingings mail ontvangen. Had een typfoutje gemaakt
Staat ook op mijn factuur 10 januari geleverd
Heb trouwens me bevestingings mail ontvangen. Had een typfoutje gemaakt
Staat ook op mijn factuur 10 januari geleverd
op simplygames zijn weer bundels verkrijgbaar!
EDIT
er is er ook nog 1 over op amazon.co.uk (knack bundel)
EDIT
er is er ook nog 1 over op amazon.co.uk (knack bundel)
[ Voor 41% gewijzigd door Schumacher94 op 09-01-2014 09:26 ]
Verwijderd
Had ik dus ook, ik dacht is vertrouwd. Wordt het wel gelijk verzonden, daarnaast nog verzekerd ook...LuPo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:16:
Ik vind eigenlijk dat ze dat duidelijk op de website moeten zetten. Dan had ik wel met iDeal besteld.
Maarja die ene dag lukt nog wel. Als ik mijn Track Trace heb vanavond ga ik vriendelijk annuleren bij CoolBlue
Verwijderd
Zojuist gebeld en het klopt dat mensen die hem vannochtend vroeg besteld hadden hem inderdaad morgen krijgen. Hij is vannochtend vroeg inderdaad op voorrraad geweest. Maar ik ben pas happy wanneer hij binnen is
Ik heb een tip ingediend over het creditcardverhaal. Dat ze dat even duidelijker op de website moeten zetten. Hopelijk doen ze er iets mee.
Ik laat dat ding mooi in mijn mandje zitten en lekker de hele dag refreshen
Verwijderd
Ik hetzeldeknny schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:43:
Ik laat dat ding mooi in mijn mandje zitten en lekker de hele dag refreshen
Zorg dat je bij Intertoys je account al hebt aangemaakt en ingelogt bent, anders loop je daar tegenaan
Ehhh.... Bart Smit had in December precies dezelfde fout... zo kwam ik ook aan mijn Ps4... Gewoon in de site gezocht, kwam ik op die link die eigenlijk alleen voor reserveringen was bla bla bla bla.Flbderks schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:06:
Verwijderd
09 Jan 2014 09:33:29 Arnhem Out For Delivery.
Hij komt eraan. Gisteren bij sony.nl besteld om 07:25
Tja, net als velen heb ik al 1,5 maand geleden een reservering geplaatst bij de IT, BS, Coolblue... en geen van allen geven je een link, maar wel losse verkoop doen! (in geval BS/IT)
Goed bezig!
Goed bezig!
Haha, dat is mooi lastig voor de mensen die hier pre-orders hebben staan. Prutsers.Brutal1ty schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Ehhh.... Bart Smit had in December precies dezelfde fout... zo kwam ik ook aan mijn Ps4... Gewoon in de site gezocht, kwam ik op die link die eigenlijk alleen voor reserveringen was bla bla bla bla.
Ik heb ook reserveringen bij Bart Smit, Intertoys etc. Ik krijg daar ook geen e-mail van met een bestellink. Dus let ik de laatste weken maar goed op dit soort topics. Ik liep elke keer net mis maar gisteren was het raak.
Verwijderd
Die van mij staat nog op locatie bij TnT. Zelfde tijd besteld bij sony, raar!Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:51:
09 Jan 2014 09:33:29 Arnhem Out For Delivery.
Zie dat bij Mycom.nl de PS4 helemaal van de site is gehaald inclusief alle bundels.
Zo heb ik 4 weken terug mijn PS4 weten te bemachtigen. Zag alle voorraadlocaties in het land.
Direct af te halen in 0 van de 46 winkels. En ik maar refreshen hele dag tot ik ineens direct af te halen in 1 van de 46 winkels zag staan. Maargoed dan moet je ook nog geluk hebben dat het niet al te ver weg is. Ga je kijken, lag er in Eindhoven dus 1 op voorraad (woon zelf in Helmond dus 15 min rijden)
Daarna direct gebeld. Ze zeiden daar in Eindhoven dat ik er wel heeeel rap bij was omdat er een pre-order pas enkele minuten geleden was geannuleerd. Gelijk zelfde dag nog opgehaald!
Dus je moet ook wel een beetje geluk hebben. Maar als je goed zoekt en alles een beetje in de gaten houd kom je een heel eind!
Gisteren heb ik dan nog als een van de laatste om 14:58 nog een PS4 weten te bestellen bij Intertoys. Deze komt morgen binnen. Een vriend van me is helemaal door het dolle heen. Heb deze voor hem gereserveerd.
Good luck all!
Zo heb ik 4 weken terug mijn PS4 weten te bemachtigen. Zag alle voorraadlocaties in het land.
Direct af te halen in 0 van de 46 winkels. En ik maar refreshen hele dag tot ik ineens direct af te halen in 1 van de 46 winkels zag staan. Maargoed dan moet je ook nog geluk hebben dat het niet al te ver weg is. Ga je kijken, lag er in Eindhoven dus 1 op voorraad (woon zelf in Helmond dus 15 min rijden)
Daarna direct gebeld. Ze zeiden daar in Eindhoven dat ik er wel heeeel rap bij was omdat er een pre-order pas enkele minuten geleden was geannuleerd. Gelijk zelfde dag nog opgehaald!
Dus je moet ook wel een beetje geluk hebben. Maar als je goed zoekt en alles een beetje in de gaten houd kom je een heel eind!
Gisteren heb ik dan nog als een van de laatste om 14:58 nog een PS4 weten te bestellen bij Intertoys. Deze komt morgen binnen. Een vriend van me is helemaal door het dolle heen. Heb deze voor hem gereserveerd.
Good luck all!
Iemand die gister na 15:00 heeft besteld bij Intertoys al een Track&Trace code?
Eind van de middag/begin avond kan je die pas verwachtenthe-edge schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:09:
Verwijderd
Ik, maar heb ook nog geen T&T, verwacht vanmiddagthe-edge schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:09:
Nope!the-edge schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:09:
Die aflevertijden hebben niks te maken met de shop waar je bij besteld hebt, maar waar jouw adres op de bezorgroute ligt. Ik heb ook bij PostNL gewerkt (Toen het nog 1 van die andere tig namen had) en die pakketten worden gewoon in een busje geladen en in een bepaalde volgorde afgeleverd. Heb je geluk en woon je aan het begin van een route heb je 'm om 10:00, woon je aan het eind van de route dan kan het zijn dat de bezorger pas in de middag aankomtVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:41:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Nou, in dat kader nog een leuke anekdote in de periode van de feestdagen. De bezorger stond toen pas om 21:30 aan de deur en bood zijn excuses aan dat hij zo laat was door de enorme drukte in de bezorging.ijskonijn schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Die aflevertijden hebben niks te maken met de shop waar je bij besteld hebt, maar waar jouw adres op de bezorgroute ligt. Ik heb ook bij PostNL gewerkt (Toen het nog 1 van die andere tig namen had) en die pakketten worden gewoon in een busje geladen en in een bepaalde volgorde afgeleverd. Heb je geluk en woon je aan het begin van een route heb je 'm om 10:00, woon je aan het eind van de route dan kan het zijn dat de bezorger pas in de middag aankomt
EDIT: Overigens denk ik dat ik gezien al deze bestel- en leveringsperikelen pas aan het eind van dit jaar een PS4 zal bestellen. Kan ik in de tussentijd hopen op een leuke Uncharted 4 bundel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 10:36 . Reden: toevoeging ]
Zojuist melding gekregen! Mijn ps4 is ook binnen! =) sony.nl
Het zou me niks verbazen als door die lading PS4's die nu onderweg zijn de aangegeven tijden soms ook niet gehaald worden. Bij mij staat er vandaag tussen 9:30 en 11:30, maar ik zou me niet druk maken als die er om 11:30 nog niet is geweestVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Nou, in dat kader nog een leuke anekdote in de periode van de feestdagen. De bezorger stond toen pas om 21:30 aan de deur en bood zijn excuses aan dat hij zo laat was door de enorme drukte in de bezorging.
[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 09-01-2014 11:07 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Net Intertoys gebeld, had precies besteld om 15:00. In de middag krijg ik een T&T code opgestuurd en morgen wordt het bezorgd. Nais!
Verwijderd
De mijne is onderwegLashrom schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:07:
Net Intertoys gebeld, had precies besteld om 15:00. In de middag krijg ik een T&T code opgestuurd en morgen wordt het bezorgd. Nais!

Iemand hem al binnen
?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
KAK!
Net gebeld, mensen die er twee bestellen, die orders worden waarschijnlijk geannuleerd omdat je er maar 1 per persoon mag omdat de link dus idd is uitgelekt.
Lekker dan
Net gebeld, mensen die er twee bestellen, die orders worden waarschijnlijk geannuleerd omdat je er maar 1 per persoon mag omdat de link dus idd is uitgelekt.
Lekker dan
Ik krijg hem precies net binnen. Gister via intertoys besteld om 14:52.
Ik heb nog twee reserveringen open staan: BS lokaal en IT lokaal. Zodra ik daar iets van hoor ga ik ze hier verdelen over degene die het langst wacht en dit kan aantonen.
Goed, ik ga de bende maar eens even aansluiten en een spelletje op de kop tikken
Ik heb nog twee reserveringen open staan: BS lokaal en IT lokaal. Zodra ik daar iets van hoor ga ik ze hier verdelen over degene die het langst wacht en dit kan aantonen.
Goed, ik ga de bende maar eens even aansluiten en een spelletje op de kop tikken
Ik heb zojuist even gebeld met Intertoys. In mijn bevestigingsmail stond dat ik hem vandaag zou krijgen. Ik had hem 1 minuut over 3 besteld. De mevrouw vertelde mij dat ik hem daarom pas morgen krijg, dus nog niet vandaag, ondanks dat er in de mail 9-01 staat.
Maargoed morgen is ook prima
beter dan eind januari.
Maargoed morgen is ook prima
Verwijderd
Haha, Veel plezier!DeKoetsier schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:10:
Ik krijg hem precies net binnen. Gister via intertoys besteld om 14:52.
Goed, ik ga de bende maar eens even aansluiten en een spelletje op de kop tikken![]()
Netjes! Haha stikjaloers. Puur omdat ik vandaag een vrije dag heb. Maar goed, een dagje is niet erg.
Veel speelplezier
Nog bedankt medetweakers voor het delen van het linkje.
Verwijderd
Dan komen er dus wel weer online te staan voor onsVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:10:
KAK!
Lekker dan
Verwijderd
net voor de zekerheid nog een keer met intertoys gebeld. gistern net even na 3 uur met credit card besteld. LEvering bevestiging op 10 januari. Net verzekerd door intertoys dat ik vandaag de track en trace krijg en dat hij er morgen is. Samen met het bericht dat de eerste hem vandaag ontvangen hebben, begin ik nu echt te denken dat ik er nu morgen echt 1 heb
Verwijderd
hahaha ja! Daar heb je gelijk in. Even in de gaten houden dus. Komen er via mijn weg waarschijnlijk 2 bij weer
Haha, door alle problemen met Bol en andere winkels zo pessimistisch geworden dat je het pas vertrouwt wanneer je de doos werkelijk overhandigd krijgtVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:14:
net voor de zekerheid nog een keer met intertoys gebeld. gistern net even na 3 uur met credit card besteld. LEvering bevestiging op 10 januari. Net verzekerd door intertoys dat ik vandaag de track en trace krijg en dat hij er morgen is. Samen met het bericht dat de eerste hem vandaag ontvangen hebben, begin ik nu echt te denken dat ik er nu morgen echt 1 heb
Verwijderd
sterker nog, pas als er ook echt een PS4 in de doos zitLongfaye86 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Haha, door alle problemen met Bol en andere winkels zo pessimistisch geworden dat je het pas vertrouwt wanneer je de doos werkelijk overhandigd krijgt
Heeft iemand nog wat gehoord over de MediaMarkt leveringen?
Verwijderd
Je leest over het algemeen dat de PS4's uit China meer problemen hebben met BLOD. Dit betekend uiteraard niet dat die uit Japan het niet hebben, maar daar zijn volgens de community minder problemen mee
mijn ps4 start zo nu en dan op en geeft hij geen audio door... heel vreemd, een herstart zorgt er dan wel weer voor dat de audio het gewoon wel doet. Verder geen problemenVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:22:
[...]
Je leest over het algemeen dat de PS4's uit China meer problemen hebben met BLOD. Dit betekend uiteraard niet dat die uit Japan het niet hebben, maar daar zijn volgens de community minder problemen mee
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.