Hoeveelste sta je en wanneer besteld?
mensen, jullie kunnen toch ook zelf het filiaal opbellen als je info wil.. denk dat je daar meer succes hebt dan hier op het forum.
Verwijderd
Zij vertellen je niet of er mensen wat ontvangen hebben denk ik. Ook niet tot waar ze nu uitgeleverd hebben.Fritta schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:32:
mensen, jullie kunnen toch ook zelf het filiaal opbellen als je info wil.. denk dat je daar meer succes hebt dan hier op het forum.
Verwijderd
Ik had geprobeerd maar na 20 minuten nog geen gehoorFritta schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:32:
Verwijderd
Dan zit je 20 minuten naar een muziekje te luisteren..Fritta schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:32:
Verwijderd
Deze topic is toch ook een beetje om elkaar te helpen? Ervaringen delen hebben we meer aan dan die vooraf geïnstrueerde telefonistes aan te moeten horen. De mails vanuit de webshop zijn ook voor iedereen hetzelfde.
Dit.Fritta schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:32:
Of ff langsrijden als ze niet opnemen. Als iemand hier een PS4 uitgeleverd krijgt kunnen er 2 dingen gebeuren:
- Helemaal in de ban van zijn of haar nieuwe apparaat (terecht
- Hij of zij meldt het wel, waarschijnlijk met betreffende filiaal/webshop.
Hoe dan ook heeft hier vragen niet zo gek veel zin, behalve dan dat je een antwoord krijgt als: "nee niks gehoord, sta nr. 231 op de lijst" oid.
Ik snap best dat het een slowchat topic is, maar om nou een pagina vol te kalken met: "is er al iets bekend over filiaal x" lijkt me ook niet de bedoeling...
Dat gezegd hebbende heb ik nog steeds stille hoop dat ik eind deze week een belletje krijg, maar het zal toch eerder eind deze maand worden vrees ik
edit:
Verkeerde gequote
Verkeerde gequote
[ Voor 11% gewijzigd door Denman op 08-01-2014 19:39 ]
30ste van dec besteld. Hij kon mij niet vertellen welke plek ik stond maar zei wel dat ik medio januari het kan verwachten. Heb van shadow vernomen dat hij tussen de 50 en 60 stond. Ik was een paar uur later dan hem.
Een dag later zelfs haha en een vriend van mij staat 4 plekken onder me (3u later) en de 29ste eindigde toen nog met 12 man daarachter.. dus je staat sws ergens in de 70/80..BerryGosie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:38:
[...]
30ste van dec besteld. Hij kon mij niet vertellen welke plek ik stond maar zei wel dat ik medio januari het kan verwachten. Heb van shadow vernomen dat hij tussen de 50 en 60 stond. Ik was een paar uur later dan hem.
Verwijderd
Dat is het ook niet natuurlijk maar je kan ook niet ontkennen dat je het wel begrijpt lijkt mij. Hoe het allemaal gaat m.b.t. de leveringen is gewoon dramatisch.Ik snap best dat het een slowchat topic is, maar om nou een pagina vol te kalken met: "is er al iets bekend over filiaal x" lijkt me ook niet de bedoeling...
Verwijderd
Probeer deze manier anders even
Gooi ps4 in je winkelmand
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4
Als je het in je winkelmand hebt ga dan in hetzelfde tabblad naar deze link
https://shop.sony.nl/shop/b2c/maintainCheckoutSave
Order2/(fwrd=basketorder&layout=13_147_107_152_1
&uiarea=1&lay=12_147_3_152_1)/.do
Veel plezier ermee als het voor je werkt
https://shop.sony.nl/shop/b2c/maintainCheckoutSave
Order2/(fwrd=basketorder&layout=13_147_107_152_1
&uiarea=1&lay=12_147_3_152_1)/.do
Maarja. als jij leest dat iemand iets gehoord heeft van de MM waar jij hem besteld hebt, dan bel jij net zo snel.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:36:
Deze topic is toch ook een beetje om elkaar te helpen? Ervaringen delen hebben we meer aan dan die vooraf geïnstrueerde telefonistes aan te moeten horen. De mails vanuit de webshop zijn ook voor iedereen hetzelfde.
Verwijderd
Nope werkt niet, toch bedankt voor de moeiteVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:42:
Probeer deze manier anders even
https://shop.sony.nl/shop...1&lay=12_147_3_152_1)/.do
Verwijderd
Nee daar ga ik dan heenBPP schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:44:
[...]
Maarja. als jij leest dat iemand iets gehoord heeft van de MM waar jij hem besteld hebt, dan bel jij net zo snel.

Verwijderd
https://shop.sony.nl/shop/b2c/display/(fwrd=basketorderVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:45:
[...]
Nope werkt niet, toch bedankt voor de moeite
&layout=13_147_103_152&uiarea=1
&lay=12_147_3_152_1)/.do
gebruik die, bij mijn vorige viel de helft weg
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 19:46 ]
Ik heb na 15:00 bij Intertoys online besteld. Wel de orderbevestiging maar nog geen track&trace. Ik heb er nog wel achteraan gebeld zodat ik er zeker van ben dat het goed was gegaan.
Dat je nog geen track&trace hebt zal komen omdat de eerstvolgende verzendmogelijkheid morgen was.
Dus iedereen die na 15:00 bij de webshop van Intertoys heeft besteld, wacht geduldig af. Ik verwacht dat je morgen een track&trace nr. krijgt.
Dat je nog geen track&trace hebt zal komen omdat de eerstvolgende verzendmogelijkheid morgen was.
Dus iedereen die na 15:00 bij de webshop van Intertoys heeft besteld, wacht geduldig af. Ik verwacht dat je morgen een track&trace nr. krijgt.
[ Voor 15% gewijzigd door the-edge op 08-01-2014 19:47 ]
Verwijderd
Ik denk het ook, mijn zending is al ontvangen door postNL, 4900 gram.the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:47:
Ik heb na 15:00 bij Intertoys online besteld. Wel de orderbevestiging maar nog geen track&trace. Ik heb er nog wel achteraan gebeld zodat ik er zeker van ben dat het goed was gegaan.
excuus het is de 29ste, Heb net weer op de bon gekeken xD.Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:41:
[...]
Een dag later zelfs haha en een vriend van mij staat 4 plekken onder me (3u later) en de 29ste eindigde toen nog met 12 man daarachter.. dus je staat sws ergens in de 70/80..
Heb dus de 29ste van December besteld op een tijd van ong 14:11.
Dus misschien zit ik wel tussen jouw en je vriend in
Dan zul jij net voor 15.00 een bestelling hebben gedaan?Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:49:
[...]
Ik denk het ook, mijn zending is al ontvangen door postNL, 4900 gram.
Oh ik begrijp het maar al te goed. Ik heb een kast vol met consoles staan, beginnend met de NES en met bijna elke console heb ik deze spanning wel gehad. Met deze is dat opzich niet anders, het is de voorpret die dit leuk maakt vind ik. Ik kon het gisteravond dan ook vrij makkelijk naast me neerleggen dat de vrouw van de Saturn tegen me zei dat ie waarschijnlijk de laatste 2 weken van januari geleverd zou gaan worden.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:42:
[...]
Dat is het ook niet natuurlijk maar je kan ook niet ontkennen dat je het wel begrijpt lijkt mij. Hoe het allemaal gaat m.b.t. de leveringen is gewoon dramatisch.
En ja, de levering verloopt opzich dramatisch al verschilt het wel per leverancier. Toen ik de PS4 reserveerde bij de Saturn was ie duidelijk: het zal waarschijnlijk begin februari worden. Als dat zo is: prima. Hoe het daarentegen bij Wehkamp en Bol.com verloopt is inderdaad niet om over naar huis te schrijven dus in dat opzicht kan ik sommige mensen hier prima begrijpen.
Wat ik alleen probeer te zeggen: ik denk dat hier informeren naar de status van een winkel niet zo gek veel zin heeft. Stel je bent nr. 50. Dan ben je blij te horen dat er een "flinke lading" onderweg is naar je winkel, waar het er 49 blijken te zijn. Sta je alsnog met lege handen en is het een nog grotere domper. Uiteindelijk laten de winkels toch niks concreets los...
Is dat geen onderdeel van de voorpret?Denman schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:51:
[...]
<knip>
Wat ik alleen probeer te zeggen: ik denk dat hier informeren naar de status van een winkel niet zo gek veel zin heeft. Stel je bent nr. 50. Dan ben je blij te horen dat er een "flinke lading" onderweg is naar je winkel, waar het er 49 blijken te zijn. Sta je alsnog met lege handen en is het een nog grotere domper. Uiteindelijk laten de winkels toch niks concreets los...
Verwijderd
Yup, 14.57 was de orderbevestiging binnenthe-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Dan zul jij net voor 15.00 een bestelling hebben gedaan?
Verwijderd
Nee nog steeds niet, misschien een andere linkVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:45:
[...]
https://shop.sony.nl/shop/b2c/display/(fwrd=basketorder
&layout=13_147_103_152&uiarea=1
&lay=12_147_3_152_1)/.do
gebruik die, bij mijn vorige viel de helft weg
Verwijderd
HOE? IS TOCH AL UITVERKOCHT??Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:57:
Zojuist besteld bij sony, hoef ik niet meer te wachten op BS
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 19:59 ]
Tja... ik vind het leuker om zelf dingen uit te zoeken dan hier iets in 1 zin neer te klakken en af te wachten tot iemand reageert
Ik moet eerlijk zeggen... toen ik eind december ineens de opwelling had dit apparaat te halen (had mezelf beloofd dit uit te stellen tot +/- april) ben ik wat plaatselijke winkels gewoon afgegaan om te kijken of ze wat hadden. Natuurlijk niks... maar die jacht was wel leuk. Toen ik er achter kwam dat er werkelijk geen winkel was die ze had heb ik 'm gereserveerd.
Uiteindelijk minder leuk natuurlijk, maar het telefoontje afwachten is dan wel weer "spannend". En ondertussen natuurlijk op Twitch naar Fifa 14 en BF4 streams kijken
Verwijderd
Eerst http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4 , online kopen
Dan ga je hiernaartoe https://shop.sony.nl/shop/b2c/checkoutAcc.do
En dan in hetzelfde tabblad ga je naar deze link
https://shop.sony.nl/shop/b2c/display/
(fwrd=basketorder&layout=13_147_10
7_152&uiarea=1&lay=12_147_3_152_1)/.do
anders kan ik je niet helpen dit werkte echt voor mij
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:00:
[...]

op amazon.co.uk is de Knack bundel op voorraad........
Verwijderd
Bij mij komt "an error occured". Btw, jij hebt hem nu besteld. Wanneer zou je hem dan binnenkrijgen? Overmorgen of eind van de maand?Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:00:
[...]
Verwijderd
Sorry dan weet ik het ook nietVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:03:
[...]
Bij mij komt "an error occured". Btw, jij hebt hem nu besteld. Wanneer zou je hem dan binnenkrijgen? Overmorgen of eind van de maand?
30/31 januari
Ik zou hem wel willen overnemen, woon daar relatief vlakbij. Of heeft iemand anders al gebuik gemaakt van je aanbod?Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:55:
Hallo daar,
Door mijn recente bestelling bij sony heb ik zeer waarschijnlijk een pre order over van MM Akerpoort, ik sta daar ongeveer 20e op de lijst. Omdat ik geen winst hoef te maken kan iemand, mocht daar interesse in zijn, zeer waarschijnlijk mijn pre-order overnemen. Ik hoor wel wie interesse heeft (25euro aanbetaald)
Verwijderd
Oke, bedankt. Ik baal alleen verschrikkelijk. Als je het gesloten topic nakijkt zie je dat ik nog om 7 uur in de morgen als een van de eerste het bericht me kreeg dat Sony een voorraad had en je kon bestellen. Ik keek toen via mijn telefoon en er stond dat hij niet leverbaar was en kon hem zelfs niet in winkelmandje doen. Nu kwam ik terug van school, zie ik dat je het op de computer moet doen door een of andere rare bug...Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:05:
[...]
Sorry dan weet ik het ook niet
30/31 januari
En ik ben al genaaid want heb begin december bij bol.com besteld en ik denk dat ik daar nog lang op kan wachten...
Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging van Intertoys.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Knack bundel van amazon klinkt wel interessant. Maar ik heb niet zo veel ervaring met amazon, dus ik neem geen risico's. Straks bestel je, helaas niet meer op voorraad. Maar wel betaald hebben...
nou inderdaad.....en stekker vanuit Engeland??? geen problemen??Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:18:
Knack bundel van amazon klinkt wel interessant. Maar ik heb niet zo veel ervaring met amazon, dus ik neem geen risico's. Straks bestel je, helaas niet meer op voorraad. Maar wel betaald hebben...
Verwijderd
Same here, en toch echt voor 15:00 besteld.LuPo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:15:
Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging van Intertoys.![]()
Nouja 14:56... het is wel VOOR 15:00
Maar wel op het nippertje
Hoop de T&T vanavond nog te ontvangen
Verwijderd
Voor mensen die bij sony hebben besteld en zo'n rare T&T code kregen. Als je nu inlogt op je account kan je bij status hem volgen via de goede T&T ! 
Onder het kopje aflevering !
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 20:22 ]
Verwijderd
Ik ook nog niet maar heb dan ook na 15:00 besteld net zoals wel meer mensen hier, ik verwacht (hoop) morgen de T&T code te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:21:
[...]
Same here, en toch echt voor 15:00 besteld.
Nouja 14:56... het is wel VOOR 15:00
Maar wel op het nippertje
Hoop de T&T vanavond nog te ontvangen
Verwijderd
Tsjaa ik was vanochtend juist weer net te laat bij Sony. Overal reserveringen maar overal telkens net naast gegrepen. Morgen eindelijk aan de slag.
Verwijderd
Maakt niet uit man, mogelijk krijgen we vanavond de tracking nog... en anders nog een dagje extra wachten.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:32:
[...]
Tsjaa ik was vanochtend juist weer net te laat bij Sony. Overal reserveringen maar overal telkens net naast gegrepen. Morgen eindelijk aan de slag.
Dagje extra moeten we nu niet om gaan zeuren ;-)
Verwijderd
Nee inderdaad. We wachten al maanden. Ik hoop het ook voor jeVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:34:
[...]
Maakt niet uit man, mogelijk krijgen we vanavond de tracking nog... en anders nog een dagje extra wachten.
Dagje extra moeten we nu niet om gaan zeuren ;-)
Verwijderd
Al staat er in mijn orderbevestiging toch echt netjes: "Uw bestelling wordt op 09-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL"
Ach altijd leuk als er morgen onverwachts een PS4 aan je overhandigd wordt!
Ach altijd leuk als er morgen onverwachts een PS4 aan je overhandigd wordt!
Verwijderd
Ik heb hem ook vanochtend bij Sony.nl besteld. Als ik bij de order status kijk staat er dat hij 9-10 januari geleverd wordt, maar er staat ook dat het product niet op voorraad is en dat hij verzonden wordt wanneer dit wel het geval is. Hoor ik nu bij de gelukkigen of niet, haha?Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:21:
Voor mensen die bij sony hebben besteld en zo'n rare T&T code kregen. Als je nu inlogt op je account kan je bij status hem volgen via de goede T&T !
Verwijderd
Echt belachelijk wat bol.com nou weer flikt. Gisteren mailtje gestuurd met de vraag hoeveelste ik op de wachtlijst stond en hoe lang het nog zou duren. Kreeg ik toenet een telefoontje van bol.com. Een of andere onverstaanbare die zegt dat ze de wachtlijst van boven naar onder afwerken en ze kunnen niet kijken hoeveelste ik sta. WAT EEN INFORMATIE. Ze was bijna niet te verstaan dus zal wel iemand zijn die geen Nederlands kan en gewoon een script opleest want als je door gaat vragen kan ze niet antwoorden. Be-la-che-lijk!
Verwijderd
Vervelend! Ik vind dat ook Intertoys niet echt handig werkt. De reserveringen worden niet netjes op volgorde afgewerkt, die krijgen gewoon allemaal een link naar de PlayStation 4 zodra hij op voorraad is en gooien hem ook in de losse verkoop! Reservering op 15 oktober, was vandaag te laat...Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:46:
Echt belachelijk wat bol.com nou weer flikt. Gisteren mailtje gestuurd met de vraag hoeveelste ik op de wachtlijst stond en hoe lang het nog zou duren. Kreeg ik toenet een telefoontje van bol.com. Een of andere onverstaanbare die zegt dat ze de wachtlijst van boven naar onder afwerken en ze kunnen niet kijken hoeveelste ik sta. WAT EEN INFORMATIE. Ze was bijna niet te verstaan dus zal wel iemand zijn die geen Nederlands kan en gewoon een script opleest want als je door gaat vragen kan ze niet antwoorden. Be-la-che-lijk!
Verwijderd
Ik heb de Knack bundel besteld bij Amazon.co.uk, krijg hem vrijdag binnen als het goed is.
Verwijderd
Zal ik je nog eens vertellen, net bij die 2 heb ik ze besteld... K denk dat de ps4's eind januari gewoon in sommige winkels liggen. Dan maar daarvoor op jachtVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:50:
[...]
Vervelend! Ik vind dat ook Intertoys niet echt handig werkt. De reserveringen worden niet netjes op volgorde afgewerkt, die krijgen gewoon allemaal een link naar de PlayStation 4 zodra hij op voorraad is en gooien hem ook in de losse verkoop! Reservering op 15 oktober, was vandaag te laat...
Ik speel maar 1 enkel spel op de playstation 4 en dat is fifa maar ik word nu echt knettergek van verbindingsfouten/ andere selectiebestand fouten enzo. online is echt niet te spelen. sta gewoon echt op het punt om de ps4 eruit te gooien en gewoon weer verder te spelen op de ps3
Zojuist ook bij MM in Den Haag een pre order geplaatst. Dit omdat ik niet vertrouw dat de Bart Smit iets zal gaan leveren. Vrijdag aanstaande krijgt MM Den Haag een lading binnen, 33 stuks, en dit was onvoldoende om de gehele lijst met preorders te voorzien. Hij moest nog 17 mensen teleurstellen. Wanneer hij de volgende lading kreeg wist hij niet en hij gaf aan dat Sony slecht communiceert over hoeveel en wanneer ze iets leveren.
[ Voor 8% gewijzigd door KookSpook op 08-01-2014 21:21 ]
Ik lag op bed en was wakker geschrokken om 07:00. Even in het PS4 topic gekeken waar net werd geplaatst dat hij te bestellen was. Heb hem vanuit mijn bed met de telefoon gewoon besteld, wel met de Chrome browser.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:10:
[...]
Oke, bedankt. Ik baal alleen verschrikkelijk. Als je het gesloten topic nakijkt zie je dat ik nog om 7 uur in de morgen als een van de eerste het bericht me kreeg dat Sony een voorraad had en je kon bestellen. Ik keek toen via mijn telefoon en er stond dat hij niet leverbaar was en kon hem zelfs niet in winkelmandje doen. Nu kwam ik terug van school, zie ik dat je het op de computer moet doen door een of andere rare bug...![]()
En ik ben al genaaid want heb begin december bij bol.com besteld en ik denk dat ik daar nog lang op kan wachten...
M3P 24'
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook.. ik weet wel dat ik morgen om 09:00 als eerste aan de telefoon hang, ik wil hem nu echt hebben.. heb mijn bestelling geannuleerd bij Media Markt en daar stond ik haast bovenaan.. Wat enthousiasme met een mens kan doen..Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:39:
[...]
Ik heb hem ook vanochtend bij Sony.nl besteld. Als ik bij de order status kijk staat er dat hij 9-10 januari geleverd wordt, maar er staat ook dat het product niet op voorraad is en dat hij verzonden wordt wanneer dit wel het geval is. Hoor ik nu bij de gelukkigen of niet, haha?
PS4's zijn weer op voorraad bij Amazon. De mijne zojuist besteld (knack bundel) en heb hem Vrijdag/Zaterdag thuis!
Verwijderd
Een vraag, wat zijn de nadelen van bij Amazon bestellen behalve de stekker? En hoe zit het met de levertijd? En leveringskosten? Nog kans op douanekosten?
Verwijderd
Alsjeblieft mensen. Dit is al 30.000 x gevraagd. Het enige probleem wat je zal ondervinden is de stekker. garantie valt gewoon binnen Sony Europa. Beetje research doen kan geen kwaad.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:46:
Een vraag, wat zijn de nadelen van bij Amazon bestellen behalve de stekker? En hoe zit het met de levertijd? En leveringskosten? Nog kans op douanekosten?
Gebruik de freakingsearch knop eens mensen.... vragen die al 2000000x gesteld zijn en beantwoord.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:46:
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:49:
[...]
Alsjeblieft mensen. Dit is al 30.000 x gevraagd. Het enige probleem wat je zal ondervinden is de stekker. garantie valt gewoon binnen Sony Europa. Beetje research doen kan geen kwaad.
Kan je natuurlijk verwachten van mensen die alleen maar registreren om dit hier te vragen en je daarna vermoedelijk nooit meer op GoT ziet. Waarschijnlijk een lastige taak voor de modjes ivm het overzicht momenteel, maar wellicht een idee om ze de 3-daagse ban te geven als ze in herhaling vallen.Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:50:
[...]
Gebruik de freakingsearch knop eens mensen.... vragen die al 2000000x gesteld zijn en beantwoord.
Of er gewoon niet op reageren
Geachte heer, mevrouw,
Wij krijgen de PS4 naar verwachting op 31-01-2014 weer binnen.
Er komen er ruim voldoende binnen om alle backorders te vervullen, ook die van u.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
Dixons Nederland B.V.
Postbus 1484, 1300 BL Almere
Er komen er ruim voldoende binnen om alle backorders te vervullen, ook die van u.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Rob
Dixons Nederland B.V.
Verwijderd
Die heb ik ook weer binnen...Denman schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:58:
[...]
[...]
Kan je natuurlijk verwachten van mensen die alleen maar registreren om dit hier te vragen en je daarna vermoedelijk nooit meer op GoT ziet. Waarschijnlijk een lastige taak voor de modjes ivm het overzicht momenteel, maar wellicht een idee om ze de 3-daagse ban te geven als ze in herhaling vallen.
Of er gewoon niet op reageren
Verwijderd
Voor de liefhebbers!
http://www.amazon.co.uk/S...ords=playstation+4+bundle
Nog maar twee over! Dus bestel snel!
http://www.amazon.co.uk/S...ords=playstation+4+bundle
Nog maar twee over! Dus bestel snel!
Ik vind het vreemd dat Sony op dit moment niet aan de vraag kan voldoen. Ik kan het me niet meer voor de geest halen maar was dit met de komst van de PS3 ook zo?
Ik heb voor mijn zoon een preorder staan bij Bart Smit en ik ga ervan dat hij pas in februari/maart zijn PS4 kan ophalen. Gelukkig heeft hij geen haast want Minecraft is op dit moment zijn ding. Ik vraag me überhaupt soms wel eens af of hij niet beter af is met een leuke Game PC.
Maar goed Sony boert in ieder geval weer lekker met z'n console.....gekkenhuis is het
Ik heb voor mijn zoon een preorder staan bij Bart Smit en ik ga ervan dat hij pas in februari/maart zijn PS4 kan ophalen. Gelukkig heeft hij geen haast want Minecraft is op dit moment zijn ding. Ik vraag me überhaupt soms wel eens af of hij niet beter af is met een leuke Game PC.
Maar goed Sony boert in ieder geval weer lekker met z'n console.....gekkenhuis is het
36 reacties in totaal, allemaal verdeeld over het inmiddels gesloten levertijden topic en dit topic. 2 januari geregistreerd. Ja... Je hebt de schijn lichtelijk tegen
Ik liep net overigens langs m'n DVD kast en zag daar m'n PS4 exemplaren liggen van BF4 en Fifa 14. Confronterend momentje... Ach, die zijn iig op tijd binnen
Ook nog geen Track & Trace nummer gekregen van Intertoys. Dat betekent dus dat we morgen weer een mail krijgen en het hopelijk dan vrijdag voor de deur geleverd wordt. Ach ja, een dagje is niet erg. Alhoewel er staat dat ik het morgen geleverd krijgt.
Voor de mensen die nog bij Bol.com op hun PS4 wachten, kansloos. Als klant heb je het recht om te weten wanneer je PS4 toegestuurd krijgt. Ik zou zeggen, annuleer het. Reserveer bij je Bart Smit, Intertoys, Saturn of MediaMarkt.
Voor de mensen die nog bij Bol.com op hun PS4 wachten, kansloos. Als klant heb je het recht om te weten wanneer je PS4 toegestuurd krijgt. Ik zou zeggen, annuleer het. Reserveer bij je Bart Smit, Intertoys, Saturn of MediaMarkt.
Snap best dat jij je lichtelijk zorgen maakt over MM Enschede maar hoe het er nu uit ziet ga je hem pas einde van de maand krijgen.. als ik jou was zou ik naar deventer rijden dan heb je hem volgende week.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:19:
Zijn er al MM's die hebben gebeld? Op Eindhoven na.
Verwijderd
Nee ik ook niet, ben bang dat ik nu alsnog eens pech hebLashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:25:
Ook nog geen Track & Trace nummer gekregen van Intertoys. Dat betekent dus dat we morgen weer een mail krijgen en het hopelijk dan vrijdag voor de deur geleverd wordt. Ach ja, een dagje is niet erg. Alhoewel er staat dat ik het morgen geleverd krijgt.
Dat is dubbel klote. Ik kreeg iets voor 18:00u sms van TNT express dat hij onderweg is en morgen wordt afgeleverd.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Ik heb dit probleem ook.. ik weet wel dat ik morgen om 09:00 als eerste aan de telefoon hang, ik wil hem nu echt hebben.. heb mijn bestelling geannuleerd bij Media Markt en daar stond ik haast bovenaan.. Wat enthousiasme met een mens kan doen..
Geen commentaar
Hahaha een dagje is zo voorbij. Wel ben ik stiekem jaloers voor de mensen die hem morgen al geleverd krijgen. Komt guuuuddd.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Nee ik ook niet, ben bang dat ik nu alsnog eens pech heb(en jij dus ook)
Verwijderd
Vanochtend om 07:25 besteld.Geachte klant,
TNT Express bezorgt uw Sony Store Online order op 09 jan 2014 voor 18:00. Komt deze datum u niet uit,dan kunt u een andere afspraak plannen:
Na veel pre-orders te hebben afgewacht, en een mislukte levering vanuit amazon.co.uk, toch maar de webshops in de gaten gehouden en één kunnen bemachtigen.
Ik heb nog een pre-order bij de lokale IT, waar ik voor een bundel op de eerste plek sta. Mochten deze morgen/overmorgen bellen, dan wil ik mijn sony PS4 wel verkopen. Niet gelijk met DM's komen, ik laat dit hier weten.
We moeten met z'n allen een groep maken straks op PSN, wordt gezellig gamen (druk ook
)
Verwijderd
Ik ga er wel vanuit dat ik er niet bij zit. Heb ook nog een pre-order bij lokale IT en bol.com. Maar daar verwacht ik ook niet al te veel van..Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:25:
[...]
Snap best dat jij je lichtelijk zorgen maakt over MM Enschede maar hoe het er nu uit ziet ga je hem pas einde van de maand krijgen.. als ik jou was zou ik naar deventer rijden dan heb je hem volgende week.
In de. Battlefield 4 topic voor consoles, daar heb je al een flinke Google doc met tweakers en hun PSN namen. ga me binnenkort ook aanmeldenLongfaye86 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:31:
We moeten met z'n allen een groep maken straks op PSN, wordt gezellig gamen (druk ook)
Verwijderd
Ik krijg hem morgen al maar denk dat ik niet eens de kans krijg om hem te unpackenLashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:29:
[...]
Hahaha een dagje is zo voorbij. Wel ben ik stiekem jaloers voor de mensen die hem morgen al geleverd krijgen. Komt guuuuddd.

Beste Tweakers,
Ben zeer blij met mijn ps4 dat ten eerste helaas echter kan ik weinig mensen vinden die een potje BF4 mee willen doen. Dus mocht je tegen hetzelfde aanlopen of gewoon willen knallen
voeg me toe op PSN oOWackyOo
Ben zeer blij met mijn ps4 dat ten eerste helaas echter kan ik weinig mensen vinden die een potje BF4 mee willen doen. Dus mocht je tegen hetzelfde aanlopen of gewoon willen knallen
Hoeveelste sta je daar? IT krijgt er vrijdag 2 Knack bundels.. (vanmorgen langsgeweest)Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:35:
[...]
Ik ga er wel vanuit dat ik er niet bij zit. Heb ook nog een pre-order bij lokale IT en bol.com. Maar daar verwacht ik ook niet al te veel van..
Verwijderd
In Enschede na de 2e levering stonden er nog 5 voor me. Daarna niet meer geinformeerd.Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:40:
[...]
Hoeveelste sta je daar? IT krijgt er vrijdag 2 Knack bundels.. (vanmorgen langsgeweest)
Verwijderd
Er staat bij Sony dat je 09 of 10 januari de PS4 kan krijgen, want ik heb hem vannochtend wel besteld, maar nog geen T&T.. Kan het alsjeblieft in godsnaam zijn dat ik morgen de T&T krijg? Want als ik onderaan de pre-orders sta ben ik echt focked-up.. heb in mijn enthousiasme me MM webshop geannuleerd (stond er zowat bovenaan)
Kan je dus ook vergeten de volgende levering... Ga naar Deventer meen ik!Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:42:
[...]
In Enschede na de 2e levering stonden er nog 5 voor me. Daarna niet meer geinformeerd.
Ik heb ook een reservering bij de Dixons (voor de bundel met camera enz.) kreeg dit antwoord:RobbieTheKid84 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:00:
Geachte heer, mevrouw,
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Rob
Dixons Nederland B.V.
Dank voor uw e-mail.
Het spijt me u mee te moeten delen dat het in januari naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat lukken.
Meer informatie dan dit hebben ook wij niet momenteel. De fabrikant heeft nog geen verwachte leveringsdata door kunnen geven aan ons.
... Van Bigu had ik ook antwoord dat als je nu reserveert ze waarschijnlijk midden of eind februari leveren, ook hebben ze de kale en alle bundels in bestelling, wanneer je aan de beurt bent sturen ze een mailtje of je wil overstappen naar een bundel.
Verwijderd
Gewoon morgen even bellen. Ordernummer bij de hand houden, kunnen ze je gelijk de status geven.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:42:
Er staat bij Sony dat je 09 of 10 januari de PS4 kan krijgen, want ik heb hem vannochtend wel besteld, maar nog geen T&T.. Kan het alsjeblieft in godsnaam zijn dat ik morgen de T&T krijg? Want als ik onderaan de pre-orders sta ben ik echt focked-up.. heb in mijn enthousiasme me MM webshop geannuleerd (stond er zowat bovenaan)
Verwijderd
Ga ik doen, thanks!Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:48:
[...]
Gewoon morgen even bellen. Ordernummer bij de hand houden, kunnen ze je gelijk de status geven.
Iemand nog mails gekregen van Wehkamp?
Graag ook aub je besteldatum erbij vermelden
Graag ook aub je besteldatum erbij vermelden
Jup. Dat ik er niet bij zit komende levering (2 dec megabundel besteld) en dat ze niet kunnen zeggen wanneer wel, en dat ze de bestellingen op volgorde van bestellen afhandelen. Terwijl t broertje van mijn vriendin heeft hem 1 minuut voor mij besteld, en die is al wel binnen (afgelopen zaterdag al)
Ik heb er bij Wehkamp 1 in bestelling staan...... van 06-10!!! nog steeds niets gehoord!
Iemand anders wel iets gehoord die later besteld heeft?
Ik weet iemand die zijn Killzone en Megabundel van Wehkamp al geleverd heeft gekregen en die had eind november besteld. Heb zelf toen zijn Killzone bundel overgenomen.BekSide schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:04:
Ik heb er bij Wehkamp 1 in bestelling staan...... van 06-10!!! nog steeds niets gehoord!
Mijn kale PS4 van Wehkamp is nog geen zicht op!
M3P 24'
Dat weet ik inderdaad, had te maken dat Wehkamp niet had verwacht om bundels binnen te krijgen ofzo..... maar heb die klote playstation gekocht met die kado bonnen.... dus kan eigenlijk niet meer terug......Vissa66 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:21:
[...]
Ik weet iemand die zijn Killzone en Megabundel van Wehkamp al geleverd heeft gekregen en die had eind november besteld. Heb zelf toen zijn Killzone bundel overgenomen.
Mijn kale PS4 van Wehkamp is nog geen zicht op!
06-10! besteld.......... nog helemaal NIETS gehoord! en lees hier nu dat er mensen zijn die vandaag bij Sony hebben kunnen bestellen en ze morgen krijgen... jammer dit zeg.
Ja heb een standaard mailtje van Wehkamp gekregen, Ze geven aan daarbij zegmaar dat een levering komt, maar er staat niet in of je wel/niet erbij zit.
Als jullie de mail willen zien, ga ff na het levering ps4 topic daar staat die al stuk of 5 keer.
Diezelfde mail heb ik ook gekregen.
Heb op 26 oktober besteld.
Als jullie de mail willen zien, ga ff na het levering ps4 topic daar staat die al stuk of 5 keer.
Diezelfde mail heb ik ook gekregen.
Heb op 26 oktober besteld.
Verwijderd
Ja MM Arena, ik krijg de Knack bundel op vrijdag voor 449 euro (sommige mm's vragen 439 euro)Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:19:
Zijn er al MM's die hebben gebeld? Op Eindhoven na.
Mensen een vraagje,
Kan je met je 5 euro kortingskaart die je kreeg als je spel kocht bij bijv saturn die entertainment kaart Deze ook inleveren op €20 psn tegoed ?
Kan je met je 5 euro kortingskaart die je kreeg als je spel kocht bij bijv saturn die entertainment kaart Deze ook inleveren op €20 psn tegoed ?
Ik weet niet of je er iets mee kan.... maar zou je track n trace nr. weghalen.....
anders bel ik morgenvroeg op dat het toch naar een ander adres gestuurd moet worden..... weet niet of het kan maar zou het ff weghalen;)
Verwijderd
Geen T&T ontvangen, voor 15:00 vandaag betaald en besteld bij Intertoys. Berichtje achtergelaten met vraag aan klantenservice, ik hou mensen op de hoogte (had gelezen dat een aantal dit hadden).
Verwijderd
Ik kan morgen leuk genieten van 2 postbezorgers die bij me langskomen voor de playstation 4 
En mensen die in de ochtend bij sony.nl hadden besteld, als je nu je sony.nl account checked kun je nazien dat je bestelling tracebaar is!
Ik heb zelf zonet nog een update gehad om 23:40 xD
Mensen die via intertoys.nl bestellen wouden maar er net buiten vielen, houd morgen intertoys.nl nog in de gaten! Zou kunnen dat ze weer iets erin gooien, had de klantenserive gebeld en die vrouw gaf aan dat er mogelijk nog een kans is! (Voornamelijk ochtend!)
Dit geld zowel ook voor sony.nl als bartsmit, voornamelijk bij bartsmit moet je momenteel geluk hebben.. want bijvoorbeeld "platstation 4 4de levering" intiepen werkte in de middag nog maar momenteel niet meer! Misschien morgen weer ;-)
Houd de hoop erin mensen!!
En mensen die in de ochtend bij sony.nl hadden besteld, als je nu je sony.nl account checked kun je nazien dat je bestelling tracebaar is!
Mensen die via intertoys.nl bestellen wouden maar er net buiten vielen, houd morgen intertoys.nl nog in de gaten! Zou kunnen dat ze weer iets erin gooien, had de klantenserive gebeld en die vrouw gaf aan dat er mogelijk nog een kans is! (Voornamelijk ochtend!)
Dit geld zowel ook voor sony.nl als bartsmit, voornamelijk bij bartsmit moet je momenteel geluk hebben.. want bijvoorbeeld "platstation 4 4de levering" intiepen werkte in de middag nog maar momenteel niet meer! Misschien morgen weer ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 00:17 ]
Nope, adres kan niet worden gewijzigd zodra het eenmaal verzonden is.BekSide schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:09:
[...]
Ik weet niet of je er iets mee kan.... maar zou je track n trace nr. weghalen.....
anders bel ik morgenvroeg op dat het toch naar een ander adres gestuurd moet worden..... weet niet of het kan maar zou het ff weghalen;)
Thanks voor de tip! Toch vraag ik me af hoe dat dan kan, dat er zoveel preoders nog zijn maar dat er toch PS4's verschijnen bij intertoys en sony?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:15:
Ik kan morgen leuk genieten van 2 postbezorgers die bij me langskomen voor de playstation 4
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.