[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.150 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Ik krijg die van sony morgen, echter heb ik deze al verkocht aan iemand voor 399,99
Dus ik ga morgen leuk is een verstoft doosje CoD Ghost openmaken en Gamen :p
Meer iemand blij gemaakt! Gelukkig! Ook fair dat je het voor de inkoopprijs doet.. Heb je al een PSN van een ps3 of heb je er al een aangemaakt? Kan ik je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
lowie020 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:53:
[...]

als je goed leest doen ze dit pas als ze weten hoeveel ze er krijgen.. neem aan dat iedereen dezelfde mail heeft gehad?
Dus, we gaan binnenkort nog een mailtje krijgen van wehkamp? Of althans, degene die eentje gaan krijgen worden nogmaals gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Meer iemand blij gemaakt! Gelukkig! Ook fair dat je het voor de inkoopprijs doet.. Heb je al een PSN van een ps3 of heb je er al een aangemaakt? Kan ik je toevoegen.
PSN Is LwDx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02-2024
naturalcool schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Dus, we gaan binnenkort nog een mailtje krijgen van wehkamp? Of althans, degene die eentje gaan krijgen worden nogmaals gemaild?
persianboy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerste bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of nog niet.

Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zodra er dus nieuws te melden is, zullen we je weer informeren. Op de artikelpagina van de PS4 op onze site plaatsen we ook de laatste informatie, zodat je altijd op de hoogte bent en blijft.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal je toevoegen. Ik heb zelf trouwens (al) killzone en assassins creed. Leuke, goede games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Zal je toevoegen. Ik heb zelf trouwens (al) killzone en assassins creed. Leuke, goede games!
Zit momenteel vast aan CoD Ghost alleen :S

maar daar zal binnenkort ook wel verandering in komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:46:
Mail van Intertoys!

Order:

Beste ,

Uw bestelling met bestelnummer ******* wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Ik heb geen mail meer gehad dan was ik dus echt 30 sec te laat wel balen word dus nog een extra dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
Wehkamp laat pas weten wat ze leveren wanneer alles verwerkt is.las er overheen :) slecht nieuws gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:00:
[...]

Zit momenteel vast aan CoD Ghost alleen :S

maar daar zal binnenkort ook wel verandering in komen!
Ik vind killzone een goede shooter als je ook een goede singleplayer wil. De multiplayer is wel leuk maar niet zo goed als een cod of bf multiplayer. Assassins creed 4 is gewoon een toffe open wereld game waar je een aardig tijdje mee bezig bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
haha ben inmiddels ook niet anders gewend nee van wehkamp.. ik verwacht hem maar niet kan het alleen maar meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowie020 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:02:
haha ben inmiddels ook niet anders gewend nee van wehkamp.. ik verwacht hem maar niet kan het alleen maar meevallen
Ik heb zelf ook nog bij wehkamp een order staan, is zien als ik erbij zit wat ik ga doen...
ben zelf al voorzien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:04:
[...]

Ik heb zelf ook nog bij wehkamp een order staan, is zien als ik erbij zit wat ik ga doen...
ben zelf al voorzien ;-)
wanneer besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb die mail ook gekregen van wehkamp maar leveren ze deze week nog wel? Ik snap hun niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowie020 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:05:
[...]

wanneer besteld als ik vragen mag?
18 December, laat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
Dat is aan de late kant ja.. ze zijn nog niet bij 2 okt met leveren als het op volgorde gaat zo als ze zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld met Saturn Tilburg. De telefoniste kon mij vertellen dat ze bericht hebben gekregen van sony dat er ps4's aan komen. Zij wilde mij echter niet vertellen wanneer en hoeveel stuks aangezien ze in het verleden ook problemen hebben gehad met leveringen van de ps4's(pas geleverd om 21.45 en maar 81 stuks in plaats van 120). Niet bijzonder veel informatie dus.

(noodgedwongen even hier geplaatst, aangezien het andere topic gesloten is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:49
Ik heb nog een order bij MM Arena, maar inmiddels heb ik via intertoys bestelling geplaatst en hij komt morgen binnen(als het goed is)...Dus MM preorder ga ik maar morgen cancellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wanneer is die? Anders kan je er vast wel iemand blij mee maken (ik heb er al 2-3 weken een) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ook noodgedwongen in dit topic: is het elke dag zo dat er zoveel ps4's in de losse verkoop komen zonder pre-order? Vandaag sony.nl en intertoys al. Ik heb beetje de moed opgegeven met mijn bol.com bestelling van half november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Voor diegene die bij Sony of Intertoys hebben besteld ik heb mijn track and trace code binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:16:
Hoi!

Ook noodgedwongen in dit topic: is het elke dag zo dat er zoveel ps4's in de losse verkoop komen zonder pre-order? Vandaag sony.nl en intertoys al. Ik heb beetje de moed opgegeven met mijn bol.com bestelling van half november.
Nee het is niet elke dag zo, blijkbaar heeft sony begin deze week/vandaag een grote lading playstations binnen gekregen die vandaag geleverd werden aan de winkels en gelijk weer verkocht zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
  • Laatst online: 27-04-2021
Heeft er iemand toevallig al een track en tracé van iT die na 15:00 u besteld is?
Ik heb mijn bevestigingsmail om 15:17 u gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door CrDs op 08-01-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

RiekieMeijer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:17:
Heeft er iemand toevallig al een track en tracé van iT die na 15:00 u besteld is?
Ik sowieso niet, maar er stond bij het bestellen al een datum van 10 januari dus ik verwacht hem ook dan pas. Wat stond er bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickpm1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:17:
Voor diegene die bij Sony of Intertoys hebben besteld ik heb mijn track and trace code binnen!
Van it?

Nog niet van Sony.nl of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Freshnezz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Ik sowieso niet, maar er stond bij het bestellen al een datum van 10 januari dus ik verwacht hem ook dan pas. Wat stond er bij jou?
Bij mij stond ook 10 januari maar dacht dat je dan nu misschien al de track en trace kreeg dat je kon zien hoe laat die vrijdag geleverd werd. Heb hem namelijk als verassing voor mijn vriend besteld en zou het leuk vinden als hij binnen is, voordat hij thuis is van zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
ik wacht er ook nog op. had om 15:06 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Haha track and trace is binnen van intertoys.. had welgeteld 14:59 de bevestigingsmail ontvangen dus dubbel geluk gehad. Eindelijk zit het eens mee en ga ik hem morgen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

RiekieMeijer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:21:
[...]

Bij mij stond ook 10 januari maar dacht dat je dan nu misschien al de track en trace kreeg dat je kon zien hoe laat die vrijdag geleverd werd. Heb hem namelijk als verassing voor mijn vriend besteld en zou het leuk vinden als hij binnen is, voordat hij thuis is van zijn werk.
Dan denk ik dat we hem donderdag middag/avond ofzo zullen krijgen, volgens mij krijg je die code nooit zo ver van tevoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het slechte nieuws van wehkamp wel gewend, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Freshnezz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:24:
[...]

Dan denk ik dat we hem donderdag middag/avond ofzo zullen krijgen, volgens mij krijg je die code nooit zo ver van tevoren...
Oke we wachte gewoon even af. Allang blij dat we hem waarschijnlijk vrijdag binne krijgen😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmelade
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12-2020
2 JAN bij MM Den Haag mezelf op de lijst gezet voor een kale ps4 , zojuist gebeld dat ik evt A.S zaterdag al een Knack bundel kan komen ophalen voor 439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Van it?

Nog niet van Sony.nl of wel?
Van IT indd ! Sony.nl zal ongetwijfeld snel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een bundel bij wehkamp besteld, die 'm ook heeft omgezet naar de kale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Had een mail gestuurd naar intertoys of ze mijn bestelling morgen kunnen bezorgen omdat ik maar 6 minuten te laat was. Wordt nog een dagje wachten dus. Dit is hun reactie;

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw email.

Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat het artikel eerder uitgeleverd gaat worden.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

edit/intertoys natuurlijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kungfukip op 08-01-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marmelade schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:28:
2 JAN bij MM Den Haag mezelf op de lijst gezet voor een kale ps4 , zojuist gebeld dat ik evt A.S zaterdag al een Knack bundel kan komen ophalen voor 439
Dat is wel heel snel, ik heb mijn kale ps4 5 jan. besteld bij MM Eindhoven dus misschien dat ik ook geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

Ik heb om 14.59uur de betaling voldaan bij Intertoys en ontving pas om 16.45 de bevestigingsmail. Pff, dat was best wel even spannend. Volgens de t&t wordt de ps4 morgenochtend bij mijn vestiging afgegeven dus ik hoop/gok dat ik hem morgenavond op kan gaan halen. Zo zit je weken/maanden te wachten omdat je op een lange wachtlijst staat, en zo heb je in een tijdsbestek van een paar uur ineens een ps4 met jouw naam "er op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Longfaye86 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:34:
Ik heb om 14.59uur de betaling voldaan bij Intertoys en ontving pas om 16.45 de bevestigingsmail. Pff, dat was best wel even spannend. Volgens de t&t wordt de ps4 morgenochtend bij mijn vestiging afgegeven dus ik hoop/gok dat ik hem morgenavond op kan gaan halen. Zo zit je weken/maanden te wachten omdat je op een lange wachtlijst staat, en zo heb je in een tijdsbestek van een paar uur ineens een ps4 met jouw naam "er op".
Hoe weet je dat die ps4's die naar jou intertoys gaan niet bestemd zijn voor de eerdere pre-orders of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:37:
[...]

Hoe weet je dat die ps4's die naar jou intertoys gaan niet bestemd zijn voor de eerdere pre-orders of mis ik iets?
Je kon ervoor kiezen om de bestelling via de intertoys webshop te laten afleveren bij een IT bij jouw in de buurt, dit heeft hij gedaan. Ik neem aan dat ze zijn bestelling niet aan iemand anders gaan geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die bestelt heeft bij sony.nl en al een T&T heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik! morgen krijg ik hem, zojuist een SMS gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand meer info over hoe alles zit bij coolblue?
heb midden november besteld en nog steeds geen ps4 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:45
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:41:
Ik ook! Voor 18:00 wordt hij bezorgt. Ben morgen mooi thuis!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Sony t&t binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker hoor, sony TT voor morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marmelade schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:28:
Op welke plek stond je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Iemand hier die op de lijst staat bij MM Rijswijk en iets heeft gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Nee het is niet elke dag zo, blijkbaar heeft sony begin deze week/vandaag een grote lading playstations binnen gekregen die vandaag geleverd werden aan de winkels en gelijk weer verkocht zijn.
Dank _/-\o_

Iemand een idee waar ik het best nu kan bestellen, kan ik de bestelling bij bol.com het best laten staan of moet ik gewoon het moment een afwachten totdat er weer meer ps4's in de losse verkoop komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:41:
Mooizo dan verdwijnen weer wat plekken op sommige lijsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft al bijna een PS4 en ik zit hier te wachten op Wehkamp... Wat een leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Dank _/-\o_

Iemand een idee waar ik het best nu kan bestellen, kan ik de bestelling bij bol.com het best laten staan of moet ik gewoon het moment een afwachten totdat er weer meer ps4's in de losse verkoop komen?
bol.com laten staan, jezelf op de lijst bij een dichtbijzijnde Mediamarkt zetten en wachten. Ondertussen de webshops in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ps4 half november besteld bij wehkamp krijg hem waarschijnlijk eind augustus binnen denk ik? of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:53:
ik heb mijn ps4 half november besteld bij wehkamp krijg hem waarschijnlijk eind augustus binnen denk ik? of later?
laten we voor de zekerheid begin 2015 aanhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickDB3 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:54:
[...]

laten we voor de zekerheid begin 2015 aanhouden ;)
jij bent veeeeels te positief minstens 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van sony.nl een track en trace code ontvangen er staat in de mail dat ik hem morgen krijg voor 18:00 alleen de track en trace code is van een heel andere bestelling (van iemand uit duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld en betaald om 14:56 bij InterToys, nog geen track & trace binnen. Na 3 maanden hoop ik nu toch eens wel geluk te hebben. Ik wacht nog even in spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Ik heb al een bevestigingsmail gekregen van Intertoys, maar nog geen Tracknummer. Betekent dit dat het pas vrijdag wordt bezorgd i.p.v. morgen? Had precies 15:00 betaling gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Lashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:55:
Ik heb al een bevestigingsmail gekregen van Intertoys, maar nog geen Tracknummer. Betekent dit dat het pas vrijdag wordt bezorgd i.p.v. morgen? Had precies 15:00 betaling gemaakt.
Ik heb precies hetzelfde ben bang van wel voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene met de coolblue vraag:

De twitter van CoolBlue word bijna dagelijks "gespammed" met vragen over de ps4. Later deze week sturen ze een mail uit met info.

Ik vind het echt ERG apart hoe coolblue zo laag op de lijst bij sony kan staan eerlijk gezegd. Had beter verwacht, eerste bestelling bij ze, maar ook de laatste, qua consoles en nieuwe releases van hardware. Daar zijn ze schijnbaar nog "te jong" voor.

Heb er zelf ook besteld maar blijf dit topic in de gaten houden zodat ik 'm hopelijk kan cancelen bij ze.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86

Longfaye86

PSN; Longfaye

reinierkramer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:56:
[...]

Ik heb precies hetzelfde ben bang van wel voor ons.
Dat zou wel erg k*t zijn want ik was net 1 minuutje eerder en heb wel een t&t :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
geven ze bij tnt nog een tijd van **:** tot **:**. of alleen voor 18:00??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was 5 mins eerder en heb hem nog niet. Geen zorgen, zegt hopelijk niets anders ben ik ook fucked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
iedereen gefeliciteerd met de IT bestelling ;)
Ik koos ervoor om het niet te doen vanwege het feit dat een vriend van me zijn ps3 2 maanden kwijt was voor een reparatie bij IT. Ik wacht lekker op MM hier in Alphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:58:
Ik was 5 mins eerder en heb hem nog niet. Geen zorgen, zegt hopelijk niets anders ben ik ook fucked :p
Mijn betaling was op 15.00 maar in mijn mail stond wel dat ik hem morgen krijg maar twijfel daar heel hard aan nu haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een orderbevestiging van intertoys binnen gekregen om 14:57. T&T code is ook binnen dus als je wellicht de orderbevestiging na 15:00 hebt ontvangen dat het pas vrijdag toegestuurd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86

Longfaye86

PSN; Longfaye

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:38:
[...]

Je kon ervoor kiezen om de bestelling via de intertoys webshop te laten afleveren bij een IT bij jouw in de buurt, dit heeft hij gedaan. Ik neem aan dat ze zijn bestelling niet aan iemand anders gaan geven ;)
Dit heeft ZIJ gedaan, maar inderdaad heb voor die optie gekozen ;) Moet morgen gewoon werken en gelukkig is het morgenavond koopavond hier dus kan ik mooi langs de IT

Ik moet het ordernummer inclusief een identiteitsbewijs meenemen dus denk niet dat iemand anders met mijn ps4 er vandoor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Kungfukip schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:33:
Had een mail gestuurd naar intertoys of ze mijn bestelling morgen kunnen bezorgen omdat ik maar 6 minuten te laat was. Wordt nog een dagje wachten dus. Dit is hun reactie;

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw email.

Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat het artikel eerder uitgeleverd gaat worden.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

edit/intertoys natuurlijk ;)
Intertoys neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86

Longfaye86

PSN; Longfaye

deurmatje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:58:
geven ze bij tnt nog een tijd van **:** tot **:**. of alleen voor 18:00??
Ze geven een tijd aan (bij mij van 9.30 tot 13.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je tegenwoordig naar thailand gaat weet je het ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
Longfaye86 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:03:
[...]

Ze geven een tijd aan (bij mij van 9.30 tot 13.00)
van sony.nl? waar staat dat dan? ik kan alleen maar vinden voor 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo een ps4 ophalen via marktplaats. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86

Longfaye86

PSN; Longfaye

deurmatje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:05:
[...]

van sony.nl? waar staat dat dan? ik kan alleen maar vinden voor 18:00.
Excuus, dacht dat je van IT bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:06:
Ik ga zo een ps4 ophalen via marktplaats. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
De prijs. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:06:
Bonnetje moet erbij zittten ivm garantie van Sony EU.
En zou ik hem niet kopen als hij niet kan laten zien dat de PS4 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86

Longfaye86

PSN; Longfaye

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Tja, als je tegenwoordig naar thailand gaat weet je het ook niet meer ;)
Haha trust me *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij MM Akerpoort geweest.
Same old song... Ze kunnen niet zeggen op welke plek je staat.
De verkoper gaf aan dat ze over anderhalve week weer een lading krijgen en dat de kans groot is dat ik erbij zit. Ook even nagevraagd over bundels. Verkoper gaf aan dat killzone bundel niet meer komt en dat er een infamous bundel komt in maart.

Kortom nog langer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mee. Bovendien heb ik de komende tijd vakantie en moet ik daarna 6 maanden full time werken zonder een dag vakantie. Ik kan het me veroorloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:09:
[...]

Bonnetje moet erbij zittten ivm garantie van Sony EU.
En zou ik hem niet kopen als hij niet kan laten zien dat de PS4 werkt.
Dus daar uit de doos halen en ff aansluiten? Doos is nog dicht namelijk

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:12:
[...]

Dus daar uit de doos halen en ff aansluiten? Doos is nog dicht namelijk
Ja lijkt mij wel, voor hetzelfde geld verkoopt hij je een opnieuw gesealde baksteen in de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickDB3 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:52:
[...]

bol.com laten staan, jezelf op de lijst bij een dichtbijzijnde Mediamarkt zetten en wachten. Ondertussen de webshops in de gaten houden.
Wat ik zo hoor van iedereen is dat het bij de mediamarkt ook nog een hele tijd duurt, en daarbij komt dat de dichstbijzijnde MM is al 30 km weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die zojuist een T&T van Sony ontvangen hebben:

Er kan spraken zijn dat je 2 vrachtbriefnummers hebt! de kans is dan dat er dan iets staat van Duistland, Frankrijk etc...
Hecht hier geen waarde aan! Dit komt doordat er een oud nummer over dat van u gegenereerd is.

In dit geval hoef je dus ook geen zorgen te maken of TNT te bellen! Gewoon afwachten tot morgen, momenteel bevinden alle pakketjes van 18-19/9 2013 en 8/2014 bestellingen zich in het distubutiecentrum van TNT. (Kortgevat, Sony heeft ze al afgeleverd aan het verzendings bedrijf (TNT in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:37:
Mensen die zojuist een T&T van Sony ontvangen hebben:

Er kan spraken zijn dat je 2 vrachtbriefnummer hebt! de kans is dan dat er dan iets staat van Duistland, Frankrijk etc...
Hecht hier geen waarde aan! Dit komt doordat er een oud nummer over dat van u gegenereerd is.

In dit geval hoef je dus ook geen zorgen te maken of TNT te bellen! Gewoon afwachten tot morgen, momenteel bevinden alle pakketjes van 18-19/9 2013 en 8/2014 bestellingen zich in het distubutiecentrum van TNT. (Kortgevat, Sony heeft ze al afgeleverd aan het verzendings bedrijf (TNT in dit geval)
Ik had een T&T gekregen van iemand uit Duitsland..

Ik vond het al zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:14
Longfaye86 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:57:
[...]

Dat zou wel erg k*t zijn want ik was net 1 minuutje eerder en heb wel een t&t :/
Ik heb 14:58 en nog geen T&T..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook nog niet, gewoon even afwachten tot morgenochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:38:
[...]

Ik had een T&T gekregen van iemand uit Duitsland..

Ik vond het al zo raar.
bij mij staan er 2 haha..

MANUKAU ( nieuw-zeeland?)
CASABLANCA CENTRE DE TRI ( maroko?)

maar komt er nog een tijd die iets precieser is? heeft iemand daar ervaring mee met TNT? of is de enige info die je krijg ''voor 18:00''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deurmatje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:48:
[...]

bij mij staan er 2 haha..

MANUKAU ( nieuw-zeeland?)
CASABLANCA CENTRE DE TRI ( maroko?)

maar komt er nog een tijd die iets precieser is? heeft iemand daar ervaring mee met TNT? of is de enige info die je krijg ''voor 18:00''
Rond 10 - 18:00 specifiek 12:00 - 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar,

Door mijn recente bestelling bij sony heb ik zeer waarschijnlijk een pre order over van MM Akerpoort, ik sta daar ongeveer 20e op de lijst. Omdat ik geen winst hoef te maken kan iemand, mocht daar interesse in zijn, zeer waarschijnlijk mijn pre-order overnemen. Ik hoor wel wie interesse heeft (25euro aanbetaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:55:
Hallo daar,

Door mijn recente bestelling bij sony heb ik zeer waarschijnlijk een pre order over van MM Akerpoort, ik sta daar ongeveer 20e op de lijst. Omdat ik geen winst hoef te maken kan iemand, mocht daar interesse in zijn, zeer waarschijnlijk mijn pre-order overnemen. Ik hoor wel wie interesse heeft (25euro aanbetaald)
Zou graag willen hebben maar ik woon in het zuiden van het land dus dat wordt hem niet om hem op te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd lastig dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand iets over mediamarkt zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:10
Mediamarkt Deventer verwacht 17 jan 54 stuks binnen te krijgen. Wachtrij momenteel 28 reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

weet iemand iets over MM Arnhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand info over MM Enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:15:
weet iemand iets over mediamarkt zwolle?
Gisteren hadden ze nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig meer over MM Alphen aan den Rijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killg0re schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:19:
[...]

Gisteren hadden ze nog niks binnen.
ze zouden deze week wat binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Heb ik gister aangegeven.. overmorgen 10 knackbundels en volgende week 50 kale stuks uiteraard voor pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal vragen over filialen van MM maar hoe zit het dan met de webshop? Niet allemaal tegelijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Iemand info over MM Nijmegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 13:00
Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:25:
[...]

Heb ik gister aangegeven.. overmorgen 10 knackbundels en volgende week 50 kale stuks uiteraard voor pre-orders
Ik hoop dat ik er nog net bij zit. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iers over mm alkmaar???
Pagina: 1 ... 7 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.