Zo'n linkje doet best veel pijn als je met AH bonnen hebt besteld bij Wehkamp..Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Veel plezier met bestellen allemaal!
Verwijderd
AwhhMrvH schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Zo'n linkje doet best veel pijn als je met AH bonnen hebt besteld bij Wehkamp..
Afwachten! komt helemaal goed! welke heb je besteld? 425 euro AH bon actie van de 500 euro set? of die van 333?
Die van € 333,-. Maar de korting kan nu voor het gevoel niet meer op tegen het lange wachten. Zeker niet als je hem gewoon nu kan bestellen en voor het weekend in huis hebt.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:17:
[...]
Awhh
Afwachten! komt helemaal goed! welke heb je besteld? 425 euro AH bon actie van de 500 euro set? of die van 333?
Besteld zeggen wordt vrijdag bezorgd nu afwachten wat er gaat gebeurenVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
Veel plezier met bestellen allemaal!
same here!che101 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:20:
[...]
Besteld zeggen wordt vrijdag bezorgd nu afwachten wat er gaat gebeuren
Ik had bij Wehkamp de mega bundel besteld maar die kregen ze niet meer. Ik heb erop gestaan dat ik dan mijn geld terug wilde. Dat is netjes gebeurd.MrvH schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Zo'n linkje doet best veel pijn als je met AH bonnen hebt besteld bij Wehkamp..
Nu dus bij Intertoys de 'kale' PS4 besteld. Hij wordt morgen (als alles goed gaat) bezorgd!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit staat er in mijn orderbevestiging per mail:
Uw bestelling wordt op 09-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL. Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending.
Verwijderd
netjesLuPo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:24:
[...]
Heb dezelfde e-mail alleen staat er bij mij 10 januari en nog een bestelling bij wehkamp met bonnen open staan van 3 december. nu even kijken hoe ik me geld terug krijgLuPo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:24:
[...]
@ lupo
Wanneer kreeg je te horen dat wehkamp de mega bundel niet kon leveren?
Heb bij mycom besteld namelijk!?
Wanneer kreeg je te horen dat wehkamp de mega bundel niet kon leveren?
Heb bij mycom besteld namelijk!?
Als je besteld hebt met bonnen bij wehkamp en de order is niet geannuleerd door hun dan krijg je je geld niet terug maar gewoon weer cadeaubonnen.che101 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:30:
[...]
Heb dezelfde e-mail alleen staat er bij mij 10 januari en nog een bestelling bij wehkamp met bonnen open staan van 3 december. nu even kijken hoe ik me geld terug krijg
edit: nog 1tje te bestellen bij intertoys. Ik had er nog 1 in mijn winkelmandje.
[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 08-01-2014 15:37 ]
Euhh:
Prijs: * € 399,99 Incl. BTW
Momenteel niet op voorraad
Verwijderd
Was die net wel eventjesBlauw_ schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:40:
[...]
Euhh:
Prijs: * € 399,99 Incl. BTW
Momenteel niet op voorraad
Jeeej net gebeld en het klopt dat hij morgen wordt bezorgd! Mensen die meerdere orders hebben geplaatst worden geannuleerd zei ze. Ik had 2 orders geplaatst omdat ik dacht dat er 1tje fout ging. 1 daarvan is dus geannuleerd.
* the-edge vist weer achter het net. Op zowel sony.nl als intertoys.nl
Moet er toch zelf ook wel een beetje om lachen, wat een pech qua timing constant
Moet er toch zelf ook wel een beetje om lachen, wat een pech qua timing constant
Verwijderd
Grote dank aan dit forum. Ik kan hem vrijdag verwachten. Eindelijk kan m'n stoffige BF4 spel ergens in. Wacht nog wel voor de zekerheid met m'n bol order annuleren. Laat vrijdag wel weten als er iets fout is gegaan. Anders allemaal veel plezier met jullie ps4's. Hoop dat jullie em ook snel hebben. Ik ga m'n internet nu uitzetten want na al dat gekut met internet in de trein net heb ik nog maar 19% batterij en moet nog 2 uur:p Heel erg bedankt tweakers en Intertoys.
Ongelooflijk, hij stond al in m'n winkelwagentje maar ik had voor het afrekenen per ongeluk op het wissen knopje gedrukt... #fml
Sorry maar ik moest wel ff glimlachen bij hoe je het schrijft.Freshnezz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:52:
Ongelooflijk, hij stond al in m'n winkelwagentje maar ik had voor het afrekenen per ongeluk op het wissen knopje gedrukt... #fml
Ik had er net nog eentje in mijn winkelmandje en toen ik die op wissen deed verscheen er weer een bestelbutton. Ze hebben dus echt een realtime voorraad.
Door mijn twee orders kon ik ook mooi zien hoeveel bestellingen er werden gedaan. Tussen 14:58 en 15:09 waren er 60 bestellingen gedaan.
Verwijderd
Hij is weer bestelbaar!
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 15:56 ]
Verwijderd
Ik heb ook beide bestelmomenten gemist.
Gefeliciteerd voor de mensen die de komende dagen hun PS4 mogen ontvangen.
Ik ga vanmiddag maar eens langs MM akerpoort om wat info los te peuteren...
Met een beetje hoop krijgen ze vrijdag nog iets (geruchten)
Gefeliciteerd voor de mensen die de komende dagen hun PS4 mogen ontvangen.
Ik ga vanmiddag maar eens langs MM akerpoort om wat info los te peuteren...
Met een beetje hoop krijgen ze vrijdag nog iets (geruchten)
Verwijderd
haha ja! Echt irritant, zit al een uur alleen te werken. Gamebuddy stuurt intertoys link (hebben allebei al bestelling gedaan bij coolblue in december) en belt even na terwijl ik 'm klaar heb staan.
Komt mn baas binnen…
10 minuten later gaat ie weg en is intertoys alweer op!
Komt mn baas binnen…
10 minuten later gaat ie weg en is intertoys alweer op!
Jaaaaa bij Intertoys was ie bestelbaar! En ik was er dit keer wel snel genoeg bij!
wat een onzin:
399.99
incl. BTW
Let op: Dit artikel is tijdelijk niet via onze webshop te bestellen
Verwijderd
Net 1 minuut geleden weer kunnen bestellen bij intertoys
link: http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
link: http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Verwijderd
Net een sms ontvangen van MM Arena.
Kan ervoor kiezen om mijn kale ps4 om te zetten in een Knack-bundel.
vrijdag dus sowieso een ps4!
ik heb er net na 15 uur al een kunnen bestellen hoorVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:59:
Geen onzin blauw_ er zit gewoon een realtime voorraad checker en je was helaas te laat.
Verwijderd
Allereerst gefeliciteerdVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:59:
Net een sms ontvangen van MM Arena.
Heb je toevallig ook iets van MM Akerpoort gehoord?
Net dus via intertoys.nl:
YEAH!!!!!Uw bestelling wordt op 10-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending
Het is mij net gelukt via Intertoys, loop al dagen bij dit topic. Mijn ps3 is zondag gecrasht, ben er dus super blij mee!
hahaaaaa toch nog gelukt!!! Beter krijg ik hem echt de 10e!!! Zo ja, hulde aan Intertoys en FOK bol.com!
[ Voor 28% gewijzigd door Freshnezz op 08-01-2014 16:03 ]
Ik ga er trouwens vanuit dat als ik mijn MediaMarkt reservering annuleer ik mijn aanbetaling kwijt ben??
Verwijderd
Thanks, helaas nog niet, zijn erg slecht met terugkoppeling hierover...Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:01:
[...]
Allereerst gefeliciteerd![]()
Heb je toevallig ook iets van MM Akerpoort gehoord?
Verwijderd
Net besteld via Intertoys, hoop echt dat ze de 10de leveren. Heb ook nog een bestelling lopen bij MM webshop die laat ik voor de zekerheid nog maar even staan.
Verwijderd
Nee die krijg je terugthe-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:04:
Ik ga er trouwens vanuit dat als ik mijn MediaMarkt reservering annuleer ik mijn aanbetaling kwijt ben??
Nee dat zou mooi worden. Dat kun je gewoon terughalen in de winkel.the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:04:
Wacht maar eerst totdat je bestelling bij je thuis afgeleverd wordt van Intertoys en dan pas je reservering annuleren.
Verwijderd
UiteraardLashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Wacht maar eerst totdat je bestelling bij je thuis afgeleverd wordt van Intertoys en dan pas je reservering annuleren.
Ja sowieso! Trap nu ff nergens meer in hahahLashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Verwijderd
Als je in het iDeal betaalscherm zit, is die bestelling zeker voor jou? Ik zit nu namelijk in het betaalscherm maar als minderjarige kan ik niet met iDeal betalen en moet ik wachten op mijn moeder, en dat duurt nog wel even. Kan niemand anders dan meer bestellen?Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:05:
Net besteld via Intertoys, hoop echt dat ze de 10de leveren. Heb ook nog een bestelling lopen bij MM webshop die laat ik voor de zekerheid nog maar even staan.
net paar min geleden deed intertoys site het weer even en mijn bestelling is doorgekomen
althans, nog geen bevestiging gehad maar betaling is gedaan
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Waar kan je bij intertoys eigenlijk je bestellingen terugzien? Ik kan dat niet terugvinden op de site?
Overigens wel een bevestigingsmail gehad
[ Voor 17% gewijzigd door Freshnezz op 08-01-2014 16:08 ]
Verwijderd
Als minderjarige kun je echt wel met iDeal betalen.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:08:
[...]
Als je in het iDeal betaalscherm zit, is die bestelling zeker voor jou? Ik zit nu namelijk in het betaalscherm maar als minderjarige kan ik niet met iDeal betalen en moet ik wachten op mijn moeder, en dat duurt nog wel even. Kan niemand anders dan meer bestellen?
Je krijgt alleen een bevestigingsmail. Je kan inderdaad niet terugzien wat je hebt besteld. Alleen reserveringen, verlanglijstje en winkelmandje.Freshnezz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:08:
Waar kan je bij intertoys eigenlijk je bestellingen terugzien? Ik kan dat niet terugvinden op de site?
Alleen gedurende de betaaltransactie worden producten wel gereserveerd voor een bepaalde periode. Als betaling faalt, wordt hij vrijgegeven.
Ok thanks!Lashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:09:
[...]
Je krijgt alleen een bevestigingsmail. Je kan inderdaad niet terugzien wat je hebt besteld. Alleen reserveringen, verlanglijstje en winkelmandje.
Verwijderd
Niet met mijn eigen bankpas...Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:08:
[...]
Als minderjarige kun je echt wel met iDeal betalen.
Maar echt duidelijk is het dus niet; de aanbetaling bij de MediaMarkt kan ik naar fluiten als ik hem annuleer?
Heb zelf halverwege november bij Dixons de megabundel besteld voor 479,-- Gezien het feit dat de kale ps4's steeds meer beschikbaar worden verwacht ik wel voor Januari 2015 aan de ps4 te zijn. Goede berichten zo.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
nee die krijg je terug, staat zowel op deze pagina heel letterlijk als 100 x in dit topicthe-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:11:
Maar echt duidelijk is het dus niet; de aanbetaling bij de MediaMarkt kan ik naar fluiten als ik hem annuleer?
Verwijderd
Als het goed is krijg je het terug. Kan verschillen per MMthe-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:11:
Je krijgt je aanbetaling terug op vertoon van jouw bon/betaalbewijs. Uiteraard bij het filiaal waar je de aanbetaling gedaan hebt.the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:11:
Iemand toevallig al een bericht van PostNL gehad over de verzending? Of ben ik nu veel te rap?
(Heb om 14:52 de order geplaatst/betaald)
Het is wel echt oneerlijk. Zelfs ik heb nog maar een maand een pre-order en de tweede twee weken geleden. en dan te bedenken dat sommige hem al een half jaar geleden gepre-ordered hebben.
Mijn twee reserveringen worden uiteraard doorgegeven hier, mocht ik morgen daadwerkelijk mijn PS4 ontvangen. Hope so!
Het is wel echt oneerlijk. Zelfs ik heb nog maar een maand een pre-order en de tweede twee weken geleden. en dan te bedenken dat sommige hem al een half jaar geleden gepre-ordered hebben.
Mijn twee reserveringen worden uiteraard doorgegeven hier, mocht ik morgen daadwerkelijk mijn PS4 ontvangen. Hope so!
[ Voor 52% gewijzigd door DeKoetsier op 08-01-2014 16:18 ]
Verwijderd
Dat is iets te rap, meestal krijg je pas een melding zodra hij gescand is bij Post NL. Dat gebeurd meestal na 18:00
Hebben jullie een idee hoe het in zijn werking gaat bij webshops. Ik heb mijn bestelling om 14.57 ong geplaatst en om 15.00 besteld. En in mijn mail staat ik mijn ps4 morgen krijg , maar belde net de intertoys op en die mevrouw wist niet of ik hem morgen al krijg omdat het op de lijn ligt van donderdag of vrijdag. Iemand die hier meerverstand van heeft ?
weet iemand hoeveel playstations mediamarkt krijgt per levering of hoeveel ps4+knack er vrijdag wordt geleverd?
Verwijderd
Reinier: Op de site staat, voor 15:00 besteld. Technisch gezien ben je te laat en zal je hem dan denk ik vrijdag hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 16:22 ]
Hey lui, even aanvullend. Mocht ik morgen mijn Ps4 ontvangen. Dan heb ik dus nog twee reserveringen op de Veluwe. (1 BS plaats 9 - 1 Intertoys plaats 5)
Als deze vrij komen, dan zal ik het melden. De persoon die het langste wacht en dit kan aantonen krijgt hem dan van mij. (TEGEN DIE TIJD, dus niet nu al spammen
)
Ik zeg dit, omdat het wellicht ook een idee voor anderen is. Nou, hopen dat ik hem met velen morgen binnen krijg!
Als deze vrij komen, dan zal ik het melden. De persoon die het langste wacht en dit kan aantonen krijgt hem dan van mij. (TEGEN DIE TIJD, dus niet nu al spammen
Ik zeg dit, omdat het wellicht ook een idee voor anderen is. Nou, hopen dat ik hem met velen morgen binnen krijg!
Ja daar zit ik dus ook mee maar omdat mijn bevestiging mail aan geeft dat ik hem morgen krijg . Hopelijk heeft die gelijkVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:21:
Op de site staat, voor 15:00 besteld. Technisch gezien ben je te laat en zal je hem dan denk ik vrijdag hebben.
Jammer dat ik dat intertoys linkje te laat zag... ik zit ook al een tijd te wachten (22 september via bol.com) en die komen nu met een 22 januari aanzetten. Als dat al doorgaat natuurlijk..
iemand enige informatie over mediamarkt hoorn?
Ook ik ben steeds te laat.. jammer hoor 
heb hem zelf 2 okt besteld bij wehkamp...vraag me af of ik er bij de volgende levering bij zit aangezien ze mij een exemplaar bij 2e levering beloofde..

heb hem zelf 2 okt besteld bij wehkamp...vraag me af of ik er bij de volgende levering bij zit aangezien ze mij een exemplaar bij 2e levering beloofde..
[ Voor 63% gewijzigd door lowie020 op 08-01-2014 16:34 ]
Net e-mail van wehkamp gekregen dat ik er weer niet bij zit helaas.
3 december besteld
3 december besteld
Ik was weer veel te laat, las net dat Sony en Intertoys voorraad hadden vandaag. en ik heb ze natuurlijk WEER allemaal gemist... Echt iets voor mij weer.
Hopen dat ik hem de volgende keer kan krijgen/ of dat een van mijn pre-orders wordt geleverd. (god weet wanneer)
Hopen dat ik hem de volgende keer kan krijgen/ of dat een van mijn pre-orders wordt geleverd. (god weet wanneer)
ook een mail van wehkamp gekregen maar als je goed leest geven ze nog niet aan of je er wel of niet bij zit
Verwijderd
Vanmorgen was ik er al voor 7 uur bij toen ik zag dat iemand plaatste dat je kon reserveren. Meteen op mijn Iphone gechekt, stond geen voorraad -,- Dacht dat het een foutje was en maar vrolijk naar school gegaan. Nu ik thuis kom voel ik me echt kut...
Jaa hoor, dit kon er ook nog wel bijpersianboy schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:33:
Ik was weer veel te laat, las net dat Sony en Intertoys voorraad hadden vandaag. en ik heb ze natuurlijk WEER allemaal gemist... Echt iets voor mij weer.![]()
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Wij hebben weer nieuwe informatie van Sony ontvangen met betrekking tot het leveren van een volgende zending. Jammer genoeg geven zij aan dat ook deze keer de levering niet voldoende zal zijn om alle openstaande bestellingen in januari te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestelde PS4's uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.
Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerste bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of nog niet.
Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zodra er dus nieuws te melden is, zullen we je weer informeren. Op de artikelpagina van de PS4 op onze site plaatsen we ook de laatste informatie, zodat je altijd op de hoogte bent en blijft.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Bij mij staat er duidelijk in dat ik er niet bij zit een moet wachten waar er met de volgende levering gaat gebeuren helaasVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:36:
Vanmorgen was ik er al voor 7 uur bij toen ik zag dat iemand plaatste dat je kon reserveren. Meteen op mijn Iphone gechekt, stond geen voorraad -,- Dacht dat het een foutje was en maar vrolijk naar school gegaan. Nu ik thuis kom voel ik me echt kut...
Ik heb 4 december bij Wehkamp besteld, maar er staat bij mij in de mail niet expliciet dat ik er de volgende levering niet bij zit.
ze gaan de mails van wel of niet pas verzenden als ze exact weten wat ze binnen krijgenMrvH schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:40:
Ik heb 4 december bij Wehkamp besteld, maar er staat bij mij in de mail niet expliciet dat ik er de volgende levering niet bij zit.
Verwijderd
ook ik heb zojuist de mail mogen ontbangen van wehkamp.
Helemaal vergeten dat ik daar nog een reservering had staan...
Helemaal vergeten dat ik daar nog een reservering had staan...
Wat mij opviel in de Wehkamp mail is de volgende regel:
Zou dit betekenen dat de bundels alsnog geleverd gaan worden...Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestelde PS4's uiteindelijk geleverd kunnen worden.
toen je online kon bestellen was ik gelijk naar de intertoys gefietst maar die hadden niks dus ik weer terug naar huis kan ik ook niet meer online bestellenVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:41:
Weet iemand of de plaatselijke IT's al bericht hebben? Als dit zo is dan bel ik even.
Verwijderd
Die regel is toch heel erg globaal en nietszeggend? Geef ze 10 jaar, dan kunnen ze natuurlijk alle bestelde PS4's gaan leveren. Of snap ik 'm niet goed?StealthBlade schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Zou dit betekenen dat de bundels alsnog geleverd gaan worden...
Nee, het lijkt mij een volstrekt zinloze mededeling, namelijk dat je de playstation hoe dan ook "ooit" geleverd krijgt. Kortom, toch fijn om te weten dat je voor 2020 je playstation 4 in huis hebt.StealthBlade schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Zou dit betekenen dat de bundels alsnog geleverd gaan worden...
Intertoys verzendbevestiging binnen!
HOPPAAA!!
Verwijderd
Mail van Intertoys!
Order:
Beste ,
Uw bestelling met bestelnummer ******* wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Order:
Beste ,
Uw bestelling met bestelnummer ******* wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.
Met vriendelijke groet,
0180-330770
Verwijderd
Order: 1-------
Beste XXXX,
Uw bestelling met bestelnummer ------------ wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
3-------------------
Met vriendelijke groet,
0180-330770
Beste XXXX,
Uw bestelling met bestelnummer ------------ wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
3-------------------
Met vriendelijke groet,
0180-330770
Mensen die de verzendbevestiging voor morgen hebben gekregen, was dit ook de optie die jullie kregen bij het bestellen? Of was dat later?
Verwijderd
Wat ga je met alle andere bestellingen doenVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:46:
Mail van Intertoys!
Order:
Beste ,
Met vriendelijke groet,
0180-330770
Net maar ff intertoys gebeld, om 16:00 was er like 1 minuut de PS4 weer op voorraad, betaald etc maar geen bevestiging gehad. Volgens de mevrouw aan de andere kant van de lijn heb ik toch echt een order en zal hij vrijdag geleverd worden
Stop met het jaloers maken van jullie bevestiging mailtjes.
[ Voor 3% gewijzigd door PersianBoy op 08-01-2014 16:51 ]
Verwijderd
Ik krijg die van sony morgen, echter heb ik deze al verkocht aan iemand voor 399,99Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:49:
[...]
Wat ga je met alle andere bestellingen doenDie van sony kreeg je toch ook vandaag/morgen?
Dus ik ga morgen leuk is een verstoft doosje CoD Ghost openmaken en Gamen
Iemand een mailtje gekregen van wehkamp waarbij wel geleverd gaat worden?
Verwijderd
Wel een beetje jammer dat je dan COD Ghosts er in gaan doen waar je bijna niets van de PS4's kracht in terug ziet. Als je nou BF4 er in zou doen
Ha! Toch nog iets waardoor ik minder jaloers ben op je

Haha, mijn games die ik besteld heb voor mijn PS4 zitten ook al helemaal onder de stof (COD Ghosts,BF4,AC Black flag)Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Ik krijg die van sony morgen, echter heb ik deze al verkocht aan iemand voor 399,99
Dus ik ga morgen leuk is een verstoft doosje CoD Ghost openmaken en Gamen
Had niet verwacht dat het zo lang zou duren tot dat ik mijn console krijg
[ Voor 9% gewijzigd door PersianBoy op 08-01-2014 16:53 ]
als je goed leest doen ze dit pas als ze weten hoeveel ze er krijgen.. neem aan dat iedereen dezelfde mail heeft gehad?naturalcool schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:52:
Iemand een mailtje gekregen van wehkamp waarbij wel geleverd gaat worden?
Verwijderd
Had ik zelf ook maar Battlefield 4Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:52:
Wel een beetje jammer dat je dan COD Ghosts er in gaan doen waar je bijna niets van de PS4's kracht in terug ziet. Als je nou BF4 er in zou doen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geprobeerd in de actie periode van MM te krijgen, maar totaal uitverkocht!
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.