[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.020 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562720

Heb ik geluk gehad, dat een medetweaker iets voor mij over had (wel voor een kleine vergoeding extra)
Heb hem nu al 2/3 weken denk ik. Speel er momenteel redelijk veel Assassins creed 4 op maar ik merk alleen bij het opstarten, een wat harder geluid bij disk drive maar later niet? Volgen mij word die ook niet echt heel warm. Ik vind het tot nu toe de beste console die ik heb (gehad) Heb ook de Wii U maar meer voor de speciale gameplay en exclusives. Ben eerder ook een xbox 360 slim gehad maar die verkocht. Samengevat: Een super console met tot nu toe niet echt goede game toppers ofzo maar genoeg echt leuke games bijv killzone of ac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Royeboi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:07:
Wat een herrie-apparaat is dit zeg.

Na een uurtje Assassin's Creed staat het apparaat te loeien als een malle. Ik hoop niet dat ie snel stuk gaat, maar afgaande op het geluid kan zoiets niet lang duren. De kast wordt bovenop (staat niet gestapeld) zeer warm. Mijn XBone is daarentegen echt muisstil. Voor Netflix kies ik dan ook de laatstgenoemde. Het menu van de PS4 vind ik wel duidelijker en helderder dan die van de XBone. Hopelijk komen er nog wat meer apps bij binnenkort.
Mijn Ps4 maakt niet veel herrie, iig stukken minder dan mijn Ps3 Phat en zelfs iets stiller dan mijn Superslim (maar die heeft een lawaaiige Br-Drive).

Krijgt je PS4 wel genoeg koeling?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
(jarig!)
Chaoss schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:23:
[...]

Mijn Ps4 maakt niet veel herrie, iig stukken minder dan mijn Ps3 Phat en zelfs iets stiller dan mijn Superslim (maar die heeft een lawaaiige Br-Drive).

Hij staat, net als mijn overige (en voorgaande apparaten) 360, PS3, Decoder, Receiver, in een kast met open front. Hij staat bovenop de decoder, met zo'n 30cm ruimte boven, 20cm links en 9-10cm rechts. Ideaal zou zijn als hij in z'n eentje kon staan, maar dan heb ik een kast van 10 meter breed nodig ben ik bang :P. Koeling kan inderdaad beter, maar ik kan hem lastig bovenop de tv meubel plaatsen omdat mijn TV en front speaker al alle ruimte in bezit neemt. Mijn PS3 staat nu in de woonkamer (PS4 boven in slaapkamer) maar de PS3 is bijna niet te horen in vergelijking met dit apparaat.

Als ik hem naar voren haal en op een plaat op bed lig, neemt het geluid van de fan uiteraard wel af, maar dan nog steeds hoorbaar bij het gamen. Dit valt me wel echt tegen als ik dit vergelijk met de Xbox One, waarbij ik tijdens Ryse (digitale versie) zelfs op 1 meter afstand de console in zijn geheel niet hoor.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-06 13:34
Chaoss schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:23:
[...]

Denk dat het geluid gewoon door iedereen anders wordt geïnterpreteerd. Waar de één zich aan irriteert, valt de ander niet op. Die van mijn maakt misschien 25 seconden redelijk veel geluid als die een game opstart. Bij fifa blazen de ventilatoren lichtjes.
Vooral bij Killzone gaat de ventilator wat harder blazen. Is goed te horen als je er op 10 centimeter vanaf gaat staan maar als je er 3 meter vanaf zit, hoor je het maar licht. Apparaat blijft bij mij redelijk koel, voelt hem iets warmer worden aan de bovenkant. Al met al was de ps3 slim stiller maar ook de ps4 is absoluut geen luidruchtig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384950

Ben nu aan het bellen met MM Akerpoort. Ben toch wel benieuwd of er iets bekend is.
Wat is telefonisch contact met MM altijd lastig zeg. Heb nu al meerder keren gebeld en krijg elke keer het bandje: " nog even geduld, u wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan " zucht.....

Zijn er andere mensen die bij MM Akerpoort hebben besteld en iets hebben gehoord? Ik heb zelf op 26 december besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568637

Was vandaag toevallig bij MM Akerpoort in de buurt. Ze hadden nog niets binnen en verwachten nog deze of volgende week een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566901

Anoniem: 384950 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:53:
Ben nu aan het bellen met MM Akerpoort. Ben toch wel benieuwd of er iets bekend is.
Wat is telefonisch contact met MM altijd lastig zeg. Heb nu al meerder keren gebeld en krijg elke keer het bandje: " nog even geduld, u wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan " zucht.....

Zijn er andere mensen die bij MM Akerpoort hebben besteld en iets hebben gehoord? Ik heb zelf op 26 december besteld.
Ik heb hem daar ook besteld. Helaas nog niets gehoord. Als ik ze bel wordt de verbinding vaak na een tijd gewoon verbroken. MM Arena is daarin tegen veel beter te bereiken!

Zou je het hier willen melden als je meer weet? ik heb hem ook 26e besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566901 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:54:
[...]

Ik heb hem daar ook besteld. Helaas nog niets gehoord. Als ik ze bel wordt de verbinding vaak na een tijd gewoon verbroken. MM Arena is daarin tegen veel beter te bereiken!

Zou je het hier willen melden als je meer weet? ik heb hem ook 26e besteld :)
Ik houd je op de hoogte.
Ik begin toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik bij Akerpoort heb besteld..
Ook qua info blijft het summier.. Ik weet niet eens welke positie ik heb op de lijst, jij wel?
Volgens mij wordt er bij MM Arena, Noord en Cruqiuis sneller geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
Anoniem: 384950 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Ik houd je op de hoogte.
Ik begin toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik bij Akerpoort heb besteld..
Ook qua info blijft het summier.. Ik weet niet eens welke positie ik heb op de lijst, jij wel?
Volgens mij wordt er bij MM Arena, Noord en Cruqiuis sneller geleverd.
Op welke datum heb je bij Akerpoort gereserveerd? Ik zelf op vrijdag 27 dec. Ik had gehoopt dat er vandaag naar de klanten gebeld zou worden maar dat is dus blijkbaar niet het geval. Ik hoop anders deze week nog. Ben dat gehoop beetje zat eerlijk gezegd. Snap niet waarom ze niet willen zeggen of ze levering binnen hebben gekregen of niet. Al goed, geduld moet je hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had trouwens hier plaatselijk bij it gereserveerd, ergens midden november meen ik. Maar heb er zelf al wel een maar voor een vriend van me had ik die reservering laten staan. Had ff gebeld en stond nu 12 ipv 17e. Schiet niet op dus. Je kan veel beter bij een mm heb ik wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lashrom schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:00:
[...]

Op welke datum heb je bij Akerpoort gereserveerd? Ik zelf op vrijdag 27 dec. Ik had gehoopt dat er vandaag naar de klanten gebeld zou worden maar dat is dus blijkbaar niet het geval. Ik hoop anders deze week nog. Ben dat gehoop beetje zat eerlijk gezegd. Snap niet waarom ze niet willen zeggen of ze levering binnen hebben gekregen of niet. Al goed, geduld moet je hebben ...
Ik heb de 26e besteld, rond de middag.
Ik vind het ook jammer dat er zo geheimzinnig wordt gedaan door retailers.
Die PS4 is er of niet, wat is nu helemaal het probleem om gewoon antwoord te geven? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569178

Media Markt levert: (Iedegeval Deventer en Bergen op Zoom heb ik gehoord)

Aanstaande vrijdag: Bundel
Volgende week vrijdag (17 januari) : Kale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569178 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:08:
Media Markt levert: (Iedegeval Deventer en Bergen op Zoom heb ik gehoord)

Aanstaande vrijdag: Bundel
Volgende week vrijdag (17 januari) : Kale
We kunnen inderdaad niet anders doen dan afwachten.
Ik had bij MM Akerpoort in ieder geval geen mogelijkheid om een bundel te bestellen.
Nu ben ik toch niet zo van killzone of knack, maar dan had ik misschien wel eerder over de PS4 kunnen beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384950 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:16:
[...]

We kunnen inderdaad niet anders doen dan afwachten.
Ik had bij MM Akerpoort in ieder geval geen mogelijkheid om een bundel te bestellen.
Nu ben ik toch niet zo van killzone of knack, maar dan had ik misschien wel eerder over de PS4 kunnen beschikken.
Ja ik werd vandaag door Media Markt Deventer gebeld dat er nieuws was. En dat ik 17 januari mijn PS4 kon ophalen of ik moest kiezen voor de bundel die kwam al vrijdag, maar ik vind deze bundel niet echt wat dus daarom wacht ik tot volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 570057

Heeft iemand al iets gehoord van MM Roermond? Want heb niet echt veel nieuws uit het zuiden gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Akerpoort stond ik ongeveer 20e (26/12 besteld).
Laten nooit wat los enkel dat zij er vorige x 30 binnen kregen en Arena bij dezelfde levering 80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566901 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:33:
Bij Akerpoort stond ik ongeveer 20e (26/12 besteld).
Laten nooit wat los enkel dat zij er vorige x 30 binnen kregen en Arena bij dezelfde levering 80...
Was die 20e positie op de 26e of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is zonde dat je niets hoort, zelf heb ik 28e besteld na mijn bestelling bij bol geannuleerd te hebben.
Ik heb ook niet echt een idee dat veel andere iets weten over MM Roermond helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was de 26e.
Ik heb toen ook bij Arena besteld en ook daar stond ik ergens tussen plaats 20-25 werd mij verteld.
(Heb er meerdere besteld voor een vriend en zwager niet voor de verkoop)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566901 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:38:
Dat was de 26e.
Ik heb toen ook bij Arena besteld en ook daar stond ik ergens tussen plaats 20-25 werd mij verteld.
(Heb er meerdere besteld voor een vriend en zwager niet voor de verkoop)!
Ok.. Nou we wachten het af. Ik ben benieuwd of we inmiddels al gezakt zijn op de lijst.
Ik ga straks nog eens een poging doen om te bellen met ze. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze de hele avond aan het bellen zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557242

Waar kan ik nog een PSN 37.50 euro halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384950 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:54:
[...]

Ok.. Nou we wachten het af. Ik ben benieuwd of we inmiddels al gezakt zijn op de lijst.
Ik ga straks nog eens een poging doen om te bellen met ze. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze de hele avond aan het bellen zijn :9
Top, we gaan t van je horen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-07 22:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Anoniem: 557242 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:56:
Waar kan ik nog een PSN 37.50 euro halen?
Je hoeft niet 2 keer in een verschillend topic je totaal irrelevante vraag te stellen.

lees dit topic door, je antwoord staat er tussen: [PS] Playstation Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544423

YESH YESH YESH!!! Sony.nl ( Klaarzetten van uw bestelling )

Zo Happy op dit moment! eindelijk!

Mensen die via sony.nl besteld hebben check snel! :D
Morgen me Ps4 als het goed is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443557

Anoniem: 544423 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:52:

en hopen dat het een goede PS4 is zonder kuren en dat je lang mag spelen op je DS4 zonder dat het snel slijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-02 20:44
Anoniem: 544423 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:52:

19 december? hoelaat heb je besteld?

ik zie namelijk nog geen verandering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deurmatje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:07:
[...]

Ergens rond 9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:15
deurmatje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:07:
[...]

Ik heb dezelfde status. Op de 19e om 21.30 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop voor je dat je hem nu morgen EINDELIJK krijgt. Volgens mij ben jij echt de enige die in best veel winkels al heeft ge pre-orderd en er veel moeite voor doet/heeft gedaan. Ik gun je er van harte een! Ik hoop het voor je! Ik zie/hoor het morgen wel! Ik duim alvast met je mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562720 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Ik hoop voor je dat je hem nu morgen EINDELIJK krijgt. Volgens mij ben jij echt de enige die in best veel winkels al heeft ge pre-orderd en er veel moeite voor doet/heeft gedaan. Ik gun je er van harte een! Ik hoop het voor je! Ik zie/hoor het morgen wel! Ik duim alvast met je mee :)
Momenteel alleen in, Mediamarkt, Dixons/Mycom, Bartsmit, Intertoys, Wehkamp, Sony.nl en volgens mij vergeet ik er nog een :p

Hopelijk wel morgen! zou natuurlijk alleen betekenen dat ook winkels zoals, MM, BS, IT, En bol/Wehkamp hun levering uiterlijk deze week nog geleverd zullen krijgen van Sony....

Al had ik zelf wel veel vertrouwen in Sony.nl zelf puur omdat ze de bron zijn en het alsnog voordelig is die 399 zonder verzendkosten vindt ik alleen maar mooi! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 22:17
Anoniem: 544423 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:48:
[...]

Momenteel alleen in, Mediamarkt, Dixons/Mycom, Bartsmit, Intertoys, Wehkamp, Sony.nl en volgens mij vergeet ik er nog een :p

Hopelijk wel morgen! zou natuurlijk alleen betekenen dat ook winkels zoals, MM, BS, IT, En bol/Wehkamp hun levering uiterlijk deze week nog geleverd zullen krijgen van Sony....

Al had ik zelf wel veel vertrouwen in Sony.nl zelf puur omdat ze de bron zijn en het alsnog voordelig is die 399 zonder verzendkosten vindt ik alleen maar mooi! O-)
Daar hadden ze op twitter over gereageerd (playstation nl) dat sony.nl als een normale webshop werd voorzien van ps4's, net zoals BS/wehkamp/bol of whatever dus dat ze geen voorkeurspositie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
Ilex schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:24:
[...]

Ik heb dezelfde status. Op de 19e om 21.30 besteld.
okeee nice! ik val net buiten de boot deze levering denk ik... 19e 23:45 besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312228

Ik heb hem 5 januari pas besteld bij de MM Ehv dus ik mag nog ff wachten :+
Wel belde ze me tegen die tijd op of ik dan een killzonebundel of de €500 bundel wil hebben dus dat is wel netjes. En hierdoor misschien sneller binnen als ik voor de kz bundel ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443557

leuke nieuwsbericht ff tussendoor over ps4 :P

nieuws: Sony: meer dan 4,2 miljoen PlayStation 4-consoles verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-03 12:20
Maarrrrr, voor de bij Sony.nl bestellers, is jullie leverdatum ook al aangepast? Dat is bij namelijk niet veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel niet, maar ik denk dat morgen ochtend er wel komt te staan (Verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
ow ik heb toch geluk denk ik... bij mij staat nu ook ''Klaarzetten van uw bestelling '' ik hoop het zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:59
Ik voel me eigenlijk als ik die verhalen hier lees best wel een lul, ik heb een PS4 sinds launch en hij is eigenlijk grotendeels wanneer ik thuis was niet gebruikt. (goed, het was ontzettend druk op mijn werk maar zelfs wanneer ik thuis was gebruikte ik hem nauwelijks)
Het is wel een fijne console hoor maar ik gebruik hem eigenlijk veel minder dan ik had gedacht :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan op sony.nl PS4 kopen voor 9-10 januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 12:57
Anoniem: 569178 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:14:
Blijkbaar niet meer, tenminste... Ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57275

Anoniem: 569178 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:14:
Done! Rond 07:25 besteld, levering 9 of 10 januari :D ....eerst maar eens afwachten, want dit is de zoveelste keer dat ik er één bestel, maar nog geen enkele keer is het goed gegaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Mijn F5 knop is kapot :p de status veranderd niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:45:
Mijn F5 knop is kapot :p de status veranderd niet :'(
Kan 'm nog steeds bestellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Iemand die dit op bol al had gelezen?

Rond 22 januari 2014 verwachten wij een vierde levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze exact worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de vierde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Ook de klanten die buiten de vierde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf 7:55 is de playstation 4 niet meer verkrijgbaar op Sony.nl

Sony had echter nog een kleine x aantal over die rond 7 uur online verschenen, vervolgens kon je door middel van je cache verwijderen hem weer bestellen (Varientale Tijden)

is het je gelukt een Playstation 4 tot bemachtiging te krijgen, Netjes! veel plezier ervan...
Voor de mensen die er nog geen een hebben, MM Krijgt als het goed is overmorgen een levering binnen, dit geld ook voor de Intertoys. we spreken hier dan wel over de Knacks bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Via IE kan ik nog wel bestellen?
Heel apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik ben nog aan het betalen bij sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlexMar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:58:
Via IE kan ik nog wel bestellen?
Heel apart!
Ga voor de grap maar is verder naar het betaal scherm, zodra je daar ben betaal maar...
Dan zeggen ze dat je niet verder kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:59:
Ik ben nog aan het betalen bij sony.nl
Snel afrekenen dus! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Anoniem: 544423 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:59:
[...]

Ga voor de grap maar is verder naar het betaal scherm, zodra je daar ben betaal maar...
Dan zeggen ze dat je niet verder kunt gaan.
Inderdaad, winkelwagen is nu leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlexMar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:00:
[...]

Inderdaad, winkelwagen is nu leeg.
:p was al op de hoogte, bleek dat je gisteren vanaf 4:00 precies nog kon bestellen.
We hebben het dan ook daadwerkelijk over maar een aantal stuks, Momenteel als je nog in een betalingscherm zit, Twijfel niet en maak die 399,99 over _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Hilarisch, mijn creditcard pin was verkeerd. Nu staat de bestelling nog wel open maar de betaling is mislukt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Zojuist nog een bestelling weten te plaatsen. Bevestiging is ontvangen, we zien het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben benieuwd :) Aangezien ik in het grensgebied woon was ik al even aan het nadenken om een Xbone aan te schaffen. Was een klein beetje ziek ervan dat alles mis liep, maar zal weer heel blij zijn als dit waar is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 57275 op 08-01-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 14:45
Rond 8u besteld en melding gekregen dat de verwachte leverdatum 9 of 10 jan is. Als ik nu op mijn account pagina kijk dan staat daar "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn". Is dat bij meer mensen het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Zijn we er nu ingetrapt? Had er al voor gewaarschuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ray1979 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:11:
Rond 8u besteld en melding gekregen dat de verwachte leverdatum 9 of 10 jan is. Als ik nu op mijn account pagina kijk dan staat daar "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn". Is dat bij meer mensen het geval?
Nope, nog steeds tussen 09-01 en 10-01....besteld om 07:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

ray1979 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:11:
Staat er bij mij ook, alleen nog wel Levering: tussen 09/01 en 10/01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ok, ultiem genaaid.

Ik heb een bestelling geplaatst iets over 7.00 maar omdat er met de betaling iets fout ging moet de bestelling nu worden geannuleerd en is er geen PS4 uit stock toegewezen.

Dus ik was op tijd, maar heb nu niets. Ik kon het wel om laten zetten naar een reservering, maar dat zou halverwege/eind januari worden. Foutje, bedankt. Mijn geduld raakt op :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij staat, u bestelling is overgemaakt aan de bezorgdienst, wordt verzonden...

Iemand een tnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262732

Zijn er hier misschien nog mensen aanwezig die bij ToysXL te breda een reservering hebben staan? Mijn preorder van begin november is nog steeds niet uitgeleverd, vroeg me af of er iemand al wel zo gelukkig heeft mogen wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
Anoniem: 544423 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:25:
Bij mij staat, u bestelling is overgemaakt aan de bezorgdienst, wordt verzonden...

Iemand een tnt?
Ik heb (weer :) ) dezelfde status. Heb ook nog niets van TNT vernomen, ben benieuwd wanneer we een berichtje krijgen. Ik heb al geprobeerd te zoeken op de site van TNT maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 17:54
the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:22:
Ok, ultiem genaaid.

Ik heb een bestelling geplaatst iets over 7.00 maar omdat er met de betaling iets fout ging moet de bestelling nu worden geannuleerd en is er geen PS4 uit stock toegewezen.

Dus ik was op tijd, maar heb nu niets. Ik kon het wel om laten zetten naar een reservering, maar dat zou halverwege/eind januari worden. Foutje, bedankt. Mijn geduld raakt op :@
Ik baal ook. Vanochtend was ik om 06:15 uur klaarwakker. Ik twijfelde nog of ik op tweakers zou kijken of er niet toevallig een winkel voorraad zou hebben (is al vaker gebeurd met de launch van de PS4). Uiteindelijk niet gedaan en maar een beetje zitten surfen. Kom ik er om 08:45 uur achter dat er dus inderdaad een aantal PS4's in de losse verkoop waren. Fuuuuuuuuuuuuuu :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LuPo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:44:
[...]

Ik baal ook. Vanochtend was ik om 06:15 uur klaarwakker. Ik twijfelde nog of ik op tweakers zou kijken of er niet toevallig een winkel voorraad zou hebben (is al vaker gebeurd met de launch van de PS4). Uiteindelijk niet gedaan en maar een beetje zitten surfen. Kom ik er om 08:45 uur achter dat er dus inderdaad een aantal PS4's in de losse verkoop waren. Fuuuuuuuuuuuuuu :+
Hetzelfde hier, echter ging ik nog wel even kijken en heb er zodoende ééntje (hopelijk) bemachtigd. Zal ook eens tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Vis ik weer achter het net :@ Nu maar weer wachten op MM Eindhoven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Dit betekent dan toch ook dat ze deze week gaan uitleveren aan de winkels?
Heb al een paar gezien dat men zegt dat het om knacks bundels gaat. Maar op de Sony site hadden ze gewoon losse consoles.
27 december stond ik nr 49 bij de MM Enschede. Hopelijk ben ik deze week aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik heb 8.21 besteld toen stond er nog op voorraad en er staat nu verwachte leveringsdatum 9-10 januari maar heb nog niet betaald dus is de kans groot dat ik nu niet bij deze levering zit maar pas de volgende? Als mijn betaling dalijk binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
heeft iemand al een T&T van sony.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zlaxor schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:24:
Ik heb 8.21 besteld toen stond er nog op voorraad en er staat nu verwachte leveringsdatum 9-10 januari maar heb nog niet betaald dus is de kans groot dat ik nu niet bij deze levering zit maar pas de volgende? Als mijn betaling dalijk binnen is?
Als ik de overige reacties lees van mensen die ná 08:00 hebben besteld dan is de kans i.d.d. groot dat je bij de volgende batch zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Iemand die er 1 bij sony.nl maar die hem wil verkopen aan deze lieve mede-tweaker? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
deurmatje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:26:
heeft iemand al een T&T van sony.nl?
Nope nog niks helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:29:
Iemand die er 1 bij sony.nl maar die hem wil verkopen aan deze lieve mede-tweaker? :/
Als ik deze week via MediaMarkt nog een PS4 krijg, mag je die via Sony best overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
AlexMar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:31:
[...]

Als ik deze week via MediaMarkt nog een PS4 krijg, mag je die via Sony best overnemen.
Uiterst sympathiek! Ik hoop voor jou (en mij :P) mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212952

Al sinds de eerste melding vanochtend geprobeerd te kopen op Sony.nl (IE en Chrome) maar heb nu pas een knop om te kopen, staat ook dat deze beschikbaar is. Maar als ik hem in winkelmand stop is ie niet meer beschikbaar. Lekkur vaaaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Anoniem: 212952 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:37:
Al sinds de eerste melding vanochtend geprobeerd te kopen op Sony.nl (IE en Chrome) maar heb nu pas een knop om te kopen, staat ook dat deze beschikbaar is. Maar als ik hem in winkelmand stop is ie niet meer beschikbaar. Lekkur vaaaag :)
Dat is al even zo ;) Hij is allang weer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand iets gehoord van MM Roermond? Of heeft iemand neer info, ik hb op 28-12-2013 besteld en heb geen flauw idee op welke plaats ik sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 14:45
Anoniem: 570057 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:42:
Heeft iemand iets gehoord van MM Roermond? Of heeft iemand neer info, ik hb op 28-12-2013 besteld en heb geen flauw idee op welke plaats ik sta :)
Ik heb daar op 30-12 besteld en er werd mij verteld dat er ongeveer 50 man op de lijst stonden. Interessante extra info: tot nog toe hadden ze er 120 uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankjewel ray1979 dt betekend dus dat ze der best veel per levering uitleveren ongeveer zo'n 40 als ik het goed begrijp. Heb jij al wat gehoord van de eventuele volgende levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Laatst online: 01-02 13:23
Heeft iemand al iets van Intertoys vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo allemaal.

Ik heb gebeld met sony en de beste meneer kon mij vertellen dat het inderdaad klopt dat zij PS4 op voorraad hebben en dat de website dat ook goed weergeeft.

Alleen het bestellen lukt niet, omdat deze ps4's nog vrijgegeven moeten worden. Volgens hem zou het in de loop van de dag en anders morgen vroeg opgelost moeten zijn en dan kan je wel weer bestellen.

Zijn advies was dat ik de site goed in de gaten moest houden.

DUS IK ZOU ZEGGEN PROBEER GEDURENDE DE DAG BIJ SONY TE Bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 22:17
HaskoF schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:53:
Hallo allemaal.

Ik heb gebeld met sony en de beste meneer kon mij vertellen dat het inderdaad klopt dat zij PS4 op voorraad hebben en dat de website dat ook goed weergeeft.

Alleen het bestellen lukt niet, omdat deze ps4's nog vrijgegeven moeten worden. Volgens hem zou het in de loop van de dag en anders morgen vroeg opgelost moeten zijn en dan kan je wel weer bestellen.

Zijn advies was dat ik de site goed in de gaten moest houden.

DUS IK ZOU ZEGGEN PROBEER GEDURENDE DE DAG BIJ SONY TE Bestellen
Als je je cookies / etc even verwijderd is die melding weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 16:19

Pykow

Angelo OTR

Via IE heb je wel de knop om te kunnen bestellen, maar daarna is er geen voorraad bij Sony.nl
Maar via Chrome heb je de knop niet eens

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist even contact met sony gehad. Deze beste meneer wist mij te vertellen dat mijn bestelling goed was gegaan, en het pakket om 09:00 was meegegeven met de koerier. Waarschijnlijk komt hij vrijdag binnen, maar op z'n laatst 15 januari. Dus in het slechtste geval nog een weekje wachten *O*

Update: Sony site geeft aan dat hij verzonden is en ik de voortgang in de gaten kan houden via de verzendpartner....verwacht vanavond of morgen pas een t&t te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 57275 op 08-01-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

robbydw

live your life

Anoniem: 57275 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:27:
[...]

Als ik de overige reacties lees van mensen die ná 08:00 hebben besteld dan is de kans i.d.d. groot dat je bij de volgende batch zit.
Heb hem om 8:15u kunnen bestellen en inmiddels melding gehad:
Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robbydw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Heb hem om 8:15u kunnen bestellen en inmiddels melding gehad:
Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner
Top! Ook ik kan het mis hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
T&T wordt meestal later op de dag verzonden en pas na 8 uur is het mogelijk om de status te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door HaskoF op 08-01-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 18:45
Iemand trouwens nog leuke aanbiedingen voor games voorbij zien komen? Aangezien ik de PS4 deze week ga krijgen zoals het nu uitziet, moet ik wel even aan de slag met games :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

De Mediamarkt Amsterdam mag nu wel eens opschieten met het leveren van een PS4. Hopelijk komen deze vrijdag binnen als de geruchten hier op het forum kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het lijkt hier het levertijden topic wel! :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
In de kroeg praat iedereen blijkbaar ook over de levering van hun ps4 ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567573

Anoniem: 146055 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:41:
De Mediamarkt Amsterdam mag nu wel eens opschieten met het leveren van een PS4. Hopelijk komen deze vrijdag binnen als de geruchten hier op het forum kloppen.
Berichtje gehad van MM arena dat ik vrijdag de knackbundel kan afhalen als ik dat niet wil dan blijft de reservering voor de kale PS4 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Mediamarkt Rijswijk krijgt vrijdag een levering. Hoeveel en kale/bundels PS4 werd niet verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieTheKid84
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-05-2021
Net MyCom gebeld ivm verwachte leverdatum: 01-02-14, en die wisten mij te vertellen dat er voor de mega bundel 1500x reserveringen open staan en dat ze rond 31 januari 3000x stuks verwachten binnen te krijgen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Jeetje, zelfs MM Arena heeft meer informatie rondom levering. Akerpoort wilt maar niks zeggen. Is er een mogelijkheid dat MediaMarkt Akerpoort ook Knack Bundels levert vrijdag?

Ik zag dat een paar mensen vanochtend bij Sony.nl heeft besteld, ze melden erbij dat ze het morgen/overmorgen krijgen. Klopt dat?

[ Voor 27% gewijzigd door Lashrom op 08-01-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
MM Alphen aan den Rijn houdt ook z'n lippen stijf op elkaar. Enige wat je eruit krijgt: Er gaan speculaties dat volgende week vrijdag een levering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-06 22:44
...foutje

[ Voor 95% gewijzigd door DeKoetsier op 08-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:13:
Jeetje, zelfs MM Arena heeft meer informatie rondom levering. Akerpoort wilt maar niks zeggen. Is er een mogelijkheid dat MediaMarkt Akerpoort ook Knack Bundels levert vrijdag?

Ik zag dat een paar mensen vanochtend bij Sony.nl heeft besteld, ze melden erbij dat ze het morgen/overmorgen krijgen. Klopt dat?
Klopt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lashrom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:13:

Heb je toevallig nog contact gehad met MM Akerpoort?
Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ik denk dat ik vanmidag even langsrijd.
Het lijkt er namelijk op dat meerdere MM een levering krijgen of nog ontvangen en Akerpoort geeft geen info of is niet te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Anoniem: 384950 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Heb je toevallig nog contact gehad met MM Akerpoort?
Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ik denk dat ik vanmidag even langsrijd.
Het lijkt er namelijk op dat meerdere MM een levering krijgen of nog ontvangen en Akerpoort geeft geen info of is niet te bereiken.
Ik heb ze ook geprobeerd te bereiken maar ze nemen nooit op inderdaad. Heb vandaag jammer genoeg geen tijd om langs te gaan. Ik hoor het graag van je, hopelijk hebben ze meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html

Veel plezier met bestellen allemaal!
Pagina: 1 ... 5 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.