[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 107 Laatste
Acties:
  • 327.973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Zojuist MM in Zwolle nog gebeld, en deze hadden ook nog geen leveringslijst? gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569666

LordFather schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Hmm dat is wel zuur voor jou.
Ik heb op 2 december een pre order geplaatst bij MM eindhoven en op 24 december hadden ze mij gebeld dat ik hem mocht ophalen.
Dude je bent een held. Ik heb je foto gemaild naar MM Eindhoven om te vragen hoe het kon dat jij later pre-order en toch eerder kreeg. Bellen ze me in de middag op dat een PS4 kan ophalen en dat ze me zogenaamd hadden gebeld en ze kregen me niet te pakken. Ik zou maar uitkijken met wat verkopers vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
René90 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:45:
Wat een vaag systeem bij bol zeg, ik had daar 30-12 een playstation plus abo besteld en er stond een levertijd van 5-7 werkdagen. Nu zag ik al dat er gister bij het product op de website stond 'voor zondag 18.00 besteld, morgen in huis', vandaag ook weer 'voor 23.00 besteld morgen in huis'. Ik contact gezocht, zegt de klantenservice doodleuk dat ik gewoon 7 werkdagen moet wachten omdat dat zo in het systeem staat en ze daar niks aan kan veranderen. Wil ik hem wel morgen in huis moet ik mijn bestelling annuleren en opnieuw bestellen (kan niet i.v.m. cadeaubonnen / kortingscode die ik gebruikt had). Wat een vaag systeem...
Ik had ook zo iets.. Bij mij zeiden ze ook voor 23:00 besteld volgende dag in huis en vervolgens is het 2x uitgesteld en moest ik in totaal 2 1/2 week wachten totdat hij er eindelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562837

Wordt nou wel is tijd dat ik een PS4 krijg. Kon mijn bestelling bij MM ArenA ophalen net voor nieuwjaar, maar ik was 2 dagen weg met familie in het buitenland (Ook geen PS4 te vinden:p). Na een dag hadden ze mijne al aan iemand anders gegeven waar ik zeker niet blij mee was. Nu heb ik alleen nog een bestelling van 14 november lopen bij Bol.com. Daar ben ik al helemaal niet blij mee na gelezen te hebben dat ze nog maar tot 15 september hebben kunnen leveren en geven, m.u.v. standaard antwoordjes op twitter en ''grappige'' emails dat ik niks krijg, geen enkele concrete informatie. Schat mijn kans niet groot in dat ik bij de volgende levering daar zit.

De lokale Bart Smits hebben al wachtlijsten van meer dan 30 personen, ik wil niet meer bij MM ArenA bestellen en MM A'dam Noord nam geen bestellingen meer aan. Net nog even op Marktplaats gekeken, maar de goedkoopste kale PS4 op een redelijke afstand was al >€500 wat ik idioot vind. Had verwacht dat die prijs snel zou zakken, maarja ik verwachtte dan ook dat de vorige levering een stuk groter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 22:17
Anoniem: 562837 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:52:
Wordt nou wel is tijd dat ik een PS4 krijg. Kon mijn bestelling bij MM ArenA ophalen net voor nieuwjaar, maar ik was 2 dagen weg met familie in het buitenland (Ook geen PS4 te vinden:p). Na een dag hadden ze mijne al aan iemand anders gegeven waar ik zeker niet blij mee was. Nu heb ik alleen nog een bestelling van 14 november lopen bij Bol.com. Daar ben ik al helemaal niet blij mee na gelezen te hebben dat ze nog maar tot 15 september hebben kunnen leveren en geven, m.u.v. standaard antwoordjes op twitter en ''grappige'' emails dat ik niks krijg, geen enkele concrete informatie. Schat mijn kans niet groot in dat ik bij de volgende levering daar zit.

De lokale Bart Smits hebben al wachtlijsten van meer dan 30 personen, ik wil niet meer bij MM ArenA bestellen en MM A'dam Noord nam geen bestellingen meer aan. Net nog even op Marktplaats gekeken, maar de goedkoopste kale PS4 op een redelijke afstand was al >€500 wat ik idioot vind. Had verwacht dat die prijs snel zou zakken, maarja ik verwachtte dan ook dat de vorige levering een stuk groter zou zijn.
Ik heb afgelopen zaterdag bij de bart smit op plein 40-45 een reservering geplaatst, stond op plek nummer 19. Misschien iets te ver uit jouw richting maar mogelijk dat je met hun even kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 490144

Tarz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:08:
Iemand hier die weet of Saturn vestiging Tilburg een levering heeft ontvangen?
Ik weet het, zelf even bellen etc etc, maar kan niet bellen ivm werk, dus ik vraag het even zo
Beetje laat maar ik heb om 20.15 gebeld. De medewerkster kon mij te vertellen dat er -voor zover zij wist- niks bekend is over een levering morgen. Ook niet wanneer de volgende levering te verwachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
  • Laatst online: 27-04-2021
Hoe ver is bart smit met online reserveringen? Heb hem 5-12 besteld maar nog niks gehoord. Bij dixons 30-11 gereserveerd maar ook nog niks van gehoord. Is er iemand die bij bart smit online besteld heeft na 5-12 en hem al ontvangen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

René90 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:58:
[...]

Ik heb afgelopen zaterdag bij de bart smit op plein 40-45 een reservering geplaatst, stond op plek nummer 19. Misschien iets te ver uit jouw richting maar mogelijk dat je met hun even kan bellen.
O ja ik had bij de Bart Smits hier in de stad gekeken, nog niet in Amsterdam. Nou alleen die in de Kalverstraat even, maar daar gaven ze me weinig kans dat ik hem binnen een maand zou krijgen. Die twee MediaMarkten liggen op m'n route naar huis dus daar kijk ik wel vaker. Maar plek 19 is ook best wel hoog. Volgens mij las ik in het leveringstopic vaak dat een BS of IT iets van 5-10 per levering kregen.

Las net ook in het andere topic ergens dat niemand de afgelopen tijd bij MM Amsterdam Noord heeft kunnen bestellen. Toen de medewerker mij vertelde dat het niet meer kon dacht ik dat dat was omdat er al te veel bestellingen waren. Maar als niemand het heeft kunnen doen is er misschien een kans op vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568637

Dat klopt maar wel voor een relatief lage prijs van 39,99. Op dezelfde site staat ie nog een keer maar dan voor 61,99.

Plus kijk naar de naam "Sony Killzone S Fall bundle only"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-06 16:50
Anoniem: 569666 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:50:
[...]

Dude je bent een held. Ik heb je foto gemaild naar MM Eindhoven om te vragen hoe het kon dat jij later pre-order en toch eerder kreeg. Bellen ze me in de middag op dat een PS4 kan ophalen en dat ze me zogenaamd hadden gebeld en ze kregen me niet te pakken. Ik zou maar uitkijken met wat verkopers vertellen.
Dus ik ben niet voorgelogen? Ze hebben dus wel degelijk een levering gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569666

the-edge schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Hebben ze zkr gehad vandaag bij MM Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
the-edge schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Kans dat ze als service een paar exemplaren achterhouden om zo defecte leveringen op te vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567173

PlayStation NL ‏@PlayStationNL 3 januari
@ Rond Kerst zijn er meerdere leveringen geweest, nieuwe levering volgt binnen enkele weken

Betekend dat pas een levering eind januari? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563480

Ik lees heel veel over de MM. Stel dat zij morgen gaan leveren, wat betekent dit dan voor bijv. de Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569840

Anoniem: 567173 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:11:
PlayStation NL ‏@PlayStationNL 3 januari
@ Rond Kerst zijn er meerdere leveringen geweest, nieuwe levering volgt binnen enkele weken

Betekend dat pas een levering eind januari? :'(
Nou, niemand weet het. Sony zelf houd de kaken stijf op elkaar... Als je geen concreet antwoord van jouw retailer krijgt; Zij weten het dus ook niet. Mijn PS4 moet van Mycom (Bad choice, I know!) komen, maar het is nu vooral Sony zelf die het laat afweten. Volgens de geruchten is er morgen een flinke levering (tis weer 2 weken terug, vandaar). Maar ook daar zegt Sony helemaal niets over tot de pallets bij de retailers zijn.

Toch stom als je dan hoort dat een franchise zoals Intertoys of Bart Smit slechts twee consoles (ongeveer) per levering krijgen oid en een wachtlijst van 30 mensen hebben. Je beste gok is vanaf ongeveer een week of 3 vanaf nu bij Mediamarkt. Die schijnen per levering een console of 40 a 50 per filiaal te krijgen. dat betekent nog een levering die voor meerendeel aan pre-orders op gaat, en daarna liggen de mediamarkten er wellicht vol mee. Maar dat is afgaande op de gegevens die ik heb.

Bron: Ik sprak met meerdere retailers in en rondom Nijmegen die allemaal het stilzwijgen van Sony meer dan zat zijn, en terecht. Zij zitten notabene tussen de consument en Sony in, en kiezen nu dus gelukkig onze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568656

Als morgen dan ook daadwerkelijk de leveringen komen ga ik overmorgen ff rondbellen naar een paar MM hier in de buurt. Wachtlijsten zullen dan wel zo goed als opgeschoont zijn en kijken of ik misschien wel meteen kan krijgen of anders op de wachtlijst voor de eerst volgende leveringen, dan annuleren bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568656 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:23:
Als morgen dan ook daadwerkelijk de leveringen komen ga ik overmorgen ff rondbellen naar een paar MM hier in de buurt. Wachtlijsten zullen dan wel zo goed als opgeschoont zijn en kijken of ik misschien wel meteen kan krijgen of anders op de wachtlijst voor de eerst volgende leveringen, dan annuleren bij bol.com.
Zoals ik al zei. Dat is absoluut niet zeker. Je kunt wel rondbellen overigens! Kan geen kwaad. Maar Mediamarkt schijnt volgens de berichten die ik overal lees vrijwel de enige te zijn met een golf van tussen de 40 en 60 consoles per filiaal per levering. Dat betekent dat bij hun de pre-orders straks als eerst verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569840 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Zoals ik al zei. Dat is absoluut niet zeker. Je kunt wel rondbellen overigens! Kan geen kwaad. Maar Mediamarkt schijnt volgens de berichten die ik overal lees vrijwel de enige te zijn met een golf van tussen de 40 en 60 consoles per filiaal per levering. Dat betekent dat bij hun de pre-orders straks als eerst verdwenen zijn.
Zou ook kunnen zijn dat Sony elke retailer omdebeurt van een grote levering voorziet. Dat bij de volgende levering Bol.com of Bartsmit en Intertoys aan de beurt zijn en mediamarkt dit keer een kleine krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Anoniem: 567173 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:32:
[...]

Zou ook kunnen zijn dat Sony elke retailer omdebeurt van een grote levering voorziet. Dat bij de volgende levering Bol.com of Bartsmit en Intertoys aan de beurt zijn en mediamarkt dit keer een kleine krijgt.
Nee hoor. MM heeft tot nu toe elke levering rond de 50 gekregen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Anoniem: 568637 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:07:
[...]

Dat klopt maar wel voor een relatief lage prijs van 39,99. Op dezelfde site staat ie nog een keer maar dan voor 61,99.

Plus kijk naar de naam "Sony Killzone S Fall bundle only"
Geen foutje. Die versie komt uit de bundels en mag eigenlijk niet eens los verkocht worden, staat op de voorkant van de hoes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

N.Uckerman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:46:
[...]

Nee hoor. MM heeft tot nu toe elke levering rond de 50 gekregen;)
Ik zelf denk ook dat MM in Nederland gewoon de hoofdretailer voor de ps4's is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
  • Laatst online: 25-11-2024
Iemand vertelde laatst op het PS4 levertijden forum dat je via een van de Engelse videogame ketens veel goedkoper spellen/controllers kon kopen dan de €60.- die je in Nederlandse winkels betaalt. Weet iemand nog welke winkel dat was?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Succes allemaal met het jagen op de ps4!! Laten we vandaag ook elkaar op de hoogte houden.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544423

Ik heb zo het gevoel dat we deze week nog niks mogen verwachten....

Heb zelf bij Sony.nl een bestelling staan en daar blijkt ook nog niks uit veranderd te zijn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
stiekem denk ik er ook zo over. In de tussentijd zijn alle killzone bundels uitverkocht op amazon.co.uk. hehe

dus toch nog maar even geduld hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/zn8oih.png

Ga er maar vanuit dat we deze week niets krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:57:
MyCom krijgt eind januari een nieuwe lading, ze hebben aangegeven dat de eerste uitlevering dus niet voor februari zal plaatst vinden.
En als je daar niet bij zit, tegen die tijd zal Mediamarkt vast en zeker door zijn pre-orders heen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knack bundel komt 15 januari, dan zal de volgende lading ook wel zijn nog een weekje geduld. Bij gamemania geïnformeerd over de knack bundel ze gaan eerst de pre-orders bellen om te vragen of ze willen omruilen.

Als je je ps4 3 maanden geleden hebt bestelt gaat de garantie dan al in of pas wanneer je hem geleverd krijgt ?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 567173 op 07-01-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567173 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:22:
Knack bundel komt 15 januari, dan zal de volgende lading ook wel zijn nog een weekje geduld. Bij gamemania geïnformeerd over de knack bundel ze gaan eerst de pre-orders bellen om te vragen of ze willen omruilen.

Als je je ps4 3 maanden geleden hebt bestelt gaat de garantie dan al in of pas wanneer je hem geleverd krijgt ?
De datum op de aankoopbon is de datum waarop de garantie ingaat. Lijkt mij dus niet dat hij al in gaat bij het bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312228

Weet iemand ook hoeveel PS4's een Mediamarkt als Eindhoven bijv. krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
RickDB3 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:52:
[afbeelding]

Ga er maar vanuit dat we deze week niets krijgen
Toch raar ik lees dat mensen geleverd krijgen vanuit MM Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544423

Anoniem: 207106 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:50:
Inside source MM (volgens mij werkt hij in Hengelo, maar kan ook Enschede zijn), komt vandaag een levering was er gisterenavond nog niet. Komt niet voor de losse verkoop, pre-orders zullen weggewerkt worden.
Blijkbaar ontvangt mediamarkt van 10 tot 5 levering.... Hopelijk moeten andere MM nog aan geleverd worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist meerdere Intertoys vestigingen gebeld. Eind deze week verwachten ze allemaal een nieuwe lading. Sommigen verwachten in januari ook een lading met meer dan 2 consoles. Ik heb bij meerdere vestigingen de Killzone bundel gereserveerd waardoor ik met die bundel nu bijna bovenaan sta.

Grotere Intertoys vestigingen kunnen mij pas in maart een ps4 garanderen terwijl kleinere vestigingen mij een kale bundel eind januari wisten te garanderen en de killzone bundel waarschijnlijk nog eerder. Ik heb nu in totaal 3 reserveringen zonder aanbetaling gedaan. Ben benieuwd en houd jullie op de hoogte!

Dus een tip: vraag niet naar de wachtlijst met kale ps4s bij de intertoys maar naar de wachtlijsten van bundels. Schijnbaar maken ze daar onderscheid tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 18:52

Pykow

Angelo OTR

He balen, Bij saturn in Tilburg moet je perse langsgaan om te kunnen bestellen, via de telefoon is dat niet mogelijk. Hopelijk kan ik mijn auto ergens aan de kant zetten met knipper lichten aan, anders kost het me extra geld. Balen dat ze geen pre-orders aannemen via de telefoon.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207106

m.a.w is het daar op voorraad of bestellen als in pre-order. Beetje onduidelijk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 09:01
Pykow schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:12:
He balen, Bij saturn in Tilburg moet je perse langsgaan om te kunnen bestellen, via de telefoon is dat niet mogelijk. Hopelijk kan ik mijn auto ergens aan de kant zetten met knipper lichten aan, anders kost het me extra geld. Balen dat ze geen pre-orders aannemen via de telefoon.
Saturn Tilburg vraagt een aanbetaling van 50 euro, vandaar dat je moet langskomen. Ik heb daar een pre-order staan, nog geen bericht dat ze een levering hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Op de website van GameMania België staat al een tijdje dat de volgende levering ergens 2de helft van januari is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566901

MM Akerpoort krijgt levering altijd 's middags, althans dat zei een medewerker mij op 26/12/2013 toen ik mijn ps4 bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Anoniem: 544423 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:51:
Zojuist bij intertoys geweest, blijkt dat ze deze week wat binnen krijgen, het gaat om de Knack bundel..

Niet bepaald het allerleukste setje dus
ik had liever knack dan killzone :9

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Ik wacht ook nog steeds op een belletje, had het bij Saturn in Tilburg besteld en zeiden dat ik de 60ste op de lijst stond..

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230703

jurgenb1990 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:05:
[...]

ik had liever knack dan killzone :9
Jazeker, kom maar op met Knack! Maar ik ben er nog niet achter of het voordeliger is om een bundel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik ben net langsgeweest bij MM Rdam centrum en die zeggen dat ze niks binnen hebben gekregen en ik vroeg ik het aan een 2e medewerker bij de gaming afdeling en die zei dat ze mensen aan het bellen waren voor alleen de pre-orders.

Nu doen ze dus toch stiekem heel anders. Wie moet je nu geloven. allebei medewerkers op dezelfde afdeling. De een zegt dat ze wel wat binnen hebben en de ander zegt dat ze niks binnen hebben....

Het blijft raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Anoniem: 230703 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Jazeker, kom maar op met Knack! Maar ik ben er nog niet achter of het voordeliger is om een bundel te bestellen.
ik wilde mijn ps4 snel hebben dus moest wel een bundel halen, had geen zin om op de kale ps4 te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230703

jurgenb1990 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:15:
[...]

ik wilde mijn ps4 snel hebben dus moest wel een bundel halen, had geen zin om op de kale ps4 te wachten
Wat kost een bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Hij was destijds 439 euro in NL en ik heb hem voor 445 euro in frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Als je niet te lang wil wachten op een ps4 bel dan je dichtstbijzijnde bart smit filiaal en reserveer een Knack bundel.! Komt volgende week uit ik heb net gereserveerd en sta op plaats 1. Dus volgende week zowiezo een playstation 4. Wel met waardeloos spel maar ja het is niet anders. Sommige bart smit filialen gaan gewoon de reserveringlijst af en nemen geen reservering aan voor aparte bundel. Ik zou zeggen bel een beetje rond ik heb gereserveerd bij bart smit Nijmegen Dukenburg. Heel veel succes en laat even weten of dit bij andere filialen ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the-edge schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Toch raar ik lees dat mensen geleverd krijgen vanuit MM Eindhoven.
MM Eindhoven heeft op hun eigen twitter al bevestigd dat ze een levering hebben gekregen. De nieuwe leveringen zijn dus begonnen. Dus ik verwacht m'n email dat ik een level later ben bij bol.com over iets van 3 dagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-901
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik zag net dat je bij Primera een Playstation Network Card € 20,-kunt kopen met € 2,50 korting, voor diegene die daar interesse in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
iedereen heeft hier blijkbaar meerdere pre orders staan :/
zorgt dat er niet voor dat alles zo stroef verloopt?
als er 3 winkels elk 20 pre orders hebben lopen, maar dat voor maar 25 personen, dan creëer je het tekort toch zelf?

die mensen die dan 2 of 3 consoles hebben verkopen die toch door met grote winst wss :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Anoniem: 569840 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Heb daar ook gereserveerd nu. Het grote killzone pakket stond nieuw in hun systeem en ik ben daarvoor de eerste. Nummer 2 voor het Knack pakket. JEUJ!
Super.! Waarschijnlijk komen ze de 15e binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kowlier schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:04:
iedereen heeft hier blijkbaar meerdere pre orders staan :/
zorgt dat er niet voor dat alles zo stroef verloopt?
als er 3 winkels elk 20 pre orders hebben lopen, maar dat voor maar 25 personen, dan creëer je het tekort toch zelf?

die mensen die dan 2 of 3 consoles hebben verkopen die toch door met grote winst wss :/
Pre-orders worden ook weer geannuleerd bij winkels waar de levertijd het langst is. Zo zorg je er voor dat je z.s.m. een PS4 in huis hebt. Ik denk dat de meeste mensen hier geen behoefte hebben aan 2 of 3 consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, ik heb pas laat beslist dat ik een ps4 wou, maar hier in België in mijn omgeving kan ik mij nergens meer inschrijven voor pre orders omdat er al teveel zijn :/
in dreamland werd zelfs maar verwacht dat alle pre orders tegen mei!! werden ingelost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het idd wel een probleem. Ik heb zelf mijn PS4 zondag bij de MM in Eindhoven gereserveerd en was daar ongeveer 150e op de lijst en naar verwachting heb ik hem in februari. Ik zou zeggen probeer het eens bij sony.nl of een MM bij jou in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:20
RiekieMeijer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:07:
[...]

Super.! Waarschijnlijk komen ze de 15e binnen.
Heb zojuist ook maar een bestelling geplaatst daar voor beide varianten alleen mevrouw gaf daarzo aan dat het spel knack zelf pas 01-03 binnen kwam, ik weet niet of dat ook iets zegt voor het bundel pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
Anoniem: 569840 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Heb daar ook gereserveerd nu. Het grote killzone pakket stond nieuw in hun systeem en ik ben daarvoor de eerste. Nummer 2 voor het Knack pakket. JEUJ!
Heb zojuist ook maar een bestelling geplaatst daar voor beide varianten alleen mevrouw gaf daarzo aan dat het spel knack zelf pas 01-03 binnen kwam, ik weet niet of dat ook iets zegt voor het bundel pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 22:11

RUFFNECK

Poentje

De BS vestigingen in Almere, die ik zojuist gebeld heb, zeggen allemaal of dat ze niks weten over de bundels of dat een reservering niet zozeer per vestiging gaat, maar je gewoon op de "grote lijst" komt (wat dat ook mag betekenen, hopelijk niet the mother of lists van alle vestigingen samen :P) of ze hebben geen zin om het uit te leggen misschien.
Telefonisch reserveren doen zij iig niet, moet echt langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
RUFFNECK schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:21:
De BS vestigingen in Almere, die ik zojuist gebeld heb, zeggen allemaal of dat ze niks weten over de bundels of dat een reservering niet zozeer per vestiging gaat, maar je gewoon op de "grote lijst" komt (wat dat ook mag betekenen, hopelijk niet the mother of lists van alle vestigingen samen :P) of ze hebben geen zin om het uit te leggen misschien.
Telefonisch reserveren doen zij iig niet, moet echt langs gaan.
Bij de bart smit staat er wel onderop het bonnetje van de reservering 'stuur het gele/paarse exemplaar terug naar BS Volendam'. Het lijkt me dus dat alle reserveringen bij het hoofdkantoor terecht komen, zo legde de verkoopster het ook uit. Alleen was het wel zo dat elke vestiging een x aantal ps4's krijgt, het is niet zo dat ze een algemene lijst krijgen van alle filialen samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
René90 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:23:
[...]

Bij de bart smit staat er wel onderop het bonnetje van de reservering 'stuur het gele/paarse exemplaar terug naar BS Volendam'. Het lijkt me dus dat alle reserveringen bij het hoofdkantoor terecht komen, zo legde de verkoopster het ook uit. Alleen was het wel zo dat elke vestiging een x aantal ps4's krijgt, het is niet zo dat ze een algemene lijst krijgen van alle filialen samen.
Wel apart want ik heb op 5 verschillende BS locaties telefonisch een reservering kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
de dreamland in mijn streek nam de gehele lijst van vlaanderen, en daar zat die al aan 38xx :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569178

Ik had net mijn MM gebeld en die zeiden niks te weten en die dachten midden februari al geloof ik dat niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had net een vrouw aan de telefoon van Media Markt Deventer en die zei niks te weten en ze dacht dat er pas half februari een levering kwam. Weet zei er niks van of is dat echt zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wauzer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:17:
Net met Sony gebeld, hun eigen webshop heeft ook een nieuwe levering en gaat ze morgen versturen. Ik krijg mn 2e (voor mn broertje) dus donderdag of vrijdag binnen.

Overigens, bij de laatste levering die hun zelf in de webshop hadden hadden ze de ps's die ze over hadden na de pre-orders gewoon weer op de site gezet. Iemand hier die m snachts had besteld had m 2dgn later binnen, was een paar weken terug.
Dus mocht je ergens laat in de rij staan adviseer ik je er nu 1 bij hun te bestellen. Is wel het bedrag gelijk volledig betalen.
Als het binnenkort weer mogelijk is om hem op de website van Sony te bestellen, kan ik hem dan achteraf nog via de webshop annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569178 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:35:
Ik had net mijn MM gebeld en die zeiden niks te weten en die dachten midden februari al geloof ik dat niet echt...
Dat zeiden ze bij mij ook. De verkoper wist wel te vertellen hoeveelste ik ongeveer was op de lijst met reserveringen, maar hij wist niet hoeveel PS4's er bij elke lading binnenkwamen én wanneer er ladingen binnenkomen. Dus op die manier kun je toch ook nooit zeggen dat ik medio februari mijn PS4 op kan komen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Laatst online: 23-06 21:31
wauzer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:17:
Net met Sony gebeld, hun eigen webshop heeft ook een nieuwe levering en gaat ze morgen versturen. Ik krijg mn 2e (voor mn broertje) dus donderdag of vrijdag binnen.

Overigens, bij de laatste levering die hun zelf in de webshop hadden hadden ze de ps's die ze over hadden na de pre-orders gewoon weer op de site gezet. Iemand hier die m snachts had besteld had m 2dgn later binnen, was een paar weken terug.
Dus mocht je ergens laat in de rij staan adviseer ik je er nu 1 bij hun te bestellen. Is wel het bedrag gelijk volledig betalen.
Leuk idee, alleen de eigen webshop neemt al een paar weken geen bestellingen meer aan.
Enige optie is blijven kijken en hopen dat er nog wat over blijft en dan snel bestellen.
Maar gezien het feit dat ze geen bestellingen meer aannemen denk ik dat de wachtlijst aardig groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-04 09:18
Anoniem: 569178 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:39:
Ik had net een vrouw aan de telefoon van Media Markt Deventer en die zei niks te weten en ze dacht dat er pas half februari een levering kwam. Weet zei er niks van of is dat echt zo?
Ze vertelde mij dat ze vorige week een levering hadden gehad en er volgende week weer 1 verwachten ;)
Wel een leuk spel wat ze spelen! Wie spreekt de waarheid haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312228 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Dat zeiden ze bij mij ook. De verkoper wist wel te vertellen hoeveelste ik ongeveer was op de lijst met reserveringen, maar hij wist niet hoeveel PS4's er bij elke lading binnenkwamen én wanneer er ladingen binnenkomen. Dus op die manier kun je toch ook nooit zeggen dat ik medio februari mijn PS4 op kan komen halen?
Ja en op het levering forum zei iemand dat hij.zij ook een vrouw aan de telefoon had en die zeiden volgende week... Ik snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mordox schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Ze vertelde mij dat ze vorige week een levering hadden gehad en er volgende week weer 1 verwachten ;)
Wel een leuk spel wat ze spelen! Wie spreekt de waarheid haha.
Heb je ook vandaag gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
Nee vorige week (was 19de) maar gisteren nog gebeld voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat kan als diegene bij de levering van deze week zit. Ik heb hem echter pas zondag gereserveerd dus ik moet nog een tijdje langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mordox schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Nee vorige week (was 19de) maar gisteren nog gebeld voor meer informatie
Oke ik had net gebeld (niet gevraagt hoeveel ik stond) maar ik had gepre-ordert 28 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312228 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:46:
Ja dat kan als diegene bij de levering van deze week zit. Ik heb hem echter pas zondag gereserveerd dus ik moet nog een tijdje langer wachten.
Ik 28 december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Laatst online: 23-06 21:31
Er is zo verdomd weinig te zeggen over levertijden, overal is het anders.
Ik sta zelf al sinds half november bij BS op de lijst maar nog niets.
Gelukkig heb ik ook niet echt haast, maar het blijft frustrerend voor de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arjant2 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:03:
Er is zo verdomd weinig te zeggen over levertijden, overal is het anders.
Ik sta zelf al sinds half november bij BS op de lijst maar nog niets.
Gelukkig heb ik ook niet echt haast, maar het blijft frustrerend voor de meesten.
Ja het frustrerende is dat bijvoorbeeld Media Markt Eindhoven zegt dat ze een levering binnen hebben en dat als ik mijn Media Markt bel ze zeggen dat ze niks weten misschien februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

René90 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:23:
[...]

Dan zou het helemaal raar zijn dat ik in mijn filiaal de eerste ben die een Killzone pack krijgt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
jurgenb1990 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Hij was destijds 439 euro in NL en ik heb hem voor 445 euro in frankrijk
waar heb je hem gehaald uit frankrijk?

Via amazon.fr ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik hoop niet, nu die levering waarschijnlijk later komt, dat er bij de volgende levering super veel knack bundels komen en een paar kale ps4's.

Heb fifa14 en BF4 hier liggen om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569987

Hey guys,

Volg al weken dit forum en heb nu speciaal een account aan gemaakt voor het volgende:

Ik ben zojuist gebeld door MediaMarkt Bergen op Zoom met de vraag of ik mijn kale ps4 om wilde zetten in de Knack bundel voor 40 euro meer.

Deze bundels komen vrijdag binnen en de gewone kale versies ongeveer de 17e. Ik heb voor de Knack bundel gekozen en heb nu garantie dat ik hem vrijdag binnen heb. (stond overigens 15e op de orginele reserveringslijst)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkar
  • Laatst online: 28-09-2022
Net bij Simplygames.co.uk een Lego Marvel Super Heroes bundel besteld voor 480 euro. Waarschijnlijk overmorgen in huis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207106

Jonkar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:40:
Net bij Simplygames.co.uk een Lego Marvel Super Heroes bundel besteld voor 480 euro. Waarschijnlijk overmorgen in huis :-)
400 pond + 20 pond bezorging = 420 pond = 546 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Jonkar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:40:
Lijkt me sterk, aangezien er ook nog verzendkosten bij komen, en het bedrag van ponden naar euros moet worden omgezet, dus bedrag keer 1.20321091 minsten 500 euro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
the-edge schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:55:
MM Eindhoven meldt me dat er nu nog steeds mensen gebeld worden. Wordt je vandaag niet gebeld zit je bij de volgende levering welke ze binnen een paar weken verwachten. Sowieso nog een nieuwe levering in januari.
MM Rdam Centrum weet van niks als je het hebt over een knack bundel.

En ik verwacht eigenlijk dat de retailers 10 jan iets binnen krijgen ( op amazon stond de kz bundel in stock on 10th january en de knack bundel op 15 > amazon.co.uk in stock on 15th january)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
HaskoF schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:00:
[...]

MM Rdam Centrum weet van niks als je het hebt over een knack bundel.

En ik verwacht eigenlijk dat de retailers 10 jan iets binnen krijgen ( op amazon stond de kz bundel in stock on 10th january en de knack bundel op 15 > amazon.co.uk in stock on 15th january)
Maar is het erg waarschijnlijk dat de leveringen in de UK de zelfde datum kennen als hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Wat ik het allervreemdste vindt is dat geen 1 MediaMarkt verteld hoeveel PS4's ze hebben binnengekregen, waarom gebeurt dat? Is dat om de aantallen binnenskamers te houden zodat het personeel ook wat kan verkopen aan vriendjes en vriendinnetjes?

Wat zou de reden zijn om dat niet te vermelden?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568693

Anoniem: 544423 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:54:
[...]

Blijkbaar ontvangt mediamarkt van 10 tot 5 levering.... Hopelijk moeten andere MM nog aan geleverd worden :o
Heb je inmiddels meer info over MM Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Weet iemand iets over MM Rotterdam Centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
the-edge schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:16:
Wat ik het allervreemdste vindt is dat geen 1 MediaMarkt verteld hoeveel PS4's ze hebben binnengekregen, waarom gebeurt dat? Is dat om de aantallen binnenskamers te houden zodat het personeel ook wat kan verkopen aan vriendjes en vriendinnetjes?

Wat zou de reden zijn om dat niet te vermelden?!?
Zodat mensen bestellingen niet gaan annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Op Game UK site staan nu heel veel bundels (allemaal op voorraad) waaronder een PS4 met Killzone SF, Battlefield 4 en een starters pakket voor ongeveer 540 euro.

Iemand ervaring met deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568693

Iemand info over de MM webshop (01-12 besteld) en/of MM Leeuwarden (31-12 besteld)? Wat zou sneller zijn en iemand enig idee over wanneer ik wat verwachten kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
Vorige week een order geplaatst bij MM Deventer! net gebeld of ik een Knack wou ophalen aanstaande vrijdag! ik zeg dat is goed :D

dus binnen een week mijn playstation binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

@AMartienus we hebben voorlopig nog geen vrije voorraad. er komt vrijdag wel wat binnen, maar dit is voor de reserveringen.

Aldus MM Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 560791

Net gebeld door ToysXL; kan hem morgen ophalen :)
Weet niet hoeveel stuks ze hebben gehad, maar ik stond boven aan de lijst dus daar kan ik ook niet naar raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fritta schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:18:
Vanochtend MM Amsterdam Noord gebeld, toen zei de dame aan de telefoon dat ze deze week een levering verwachten.. Net hoorde ik dat ze volgende week ook bundels krijgen, geen reserveringen of wat dan ook. Wie het eerst komt wie het eerst maalt! Zal miss al vrijdag zijn als ik hier zo rond lees! Duimen maar...

Nog iets anders, als je een ps4 vanuit Amerika of UK bestelt, komen er dan nog extra belastingen op bij de douane in NL of betaal je echt alleen het geen wat je aan amazon (bijvoorbeeld) betaald.. Het voltage schijnt niet uit te maken op de doos staat 110-240 volt. Het ligt alleen aan de kabel die je gebruikt.
Of je reserveert gewoon een bundel bij MM Amsterdam Noord en hebt meteen de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritta
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-06 18:54
Anoniem: 568656 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:24:
[...]

Of je reserveert gewoon een bundel bij MM Amsterdam Noord en hebt meteen de ps4
Ja daar doen ze dus niet aan.. Ze gooien alles in de schappen wanneer ze binnen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fritta schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Ja daar doen ze dus niet aan.. Ze gooien alles in de schappen wanneer ze binnen komen..
O zo, haha... Tja, maar is te ver rijden voor mij dus dat is jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
Fritta schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Je kan gewoon bij de MM bundels pre orderen! heb ik in Deventer ook gedaan en heb binnen een week de ps4 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Laatst online: 02-02-2021
Weet iemand al iets over de nieuwe levering bij Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562634

Iemand al gebeld door MM Enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Wat een herrie-apparaat is dit zeg.

Na een uurtje Assassin's Creed staat het apparaat te loeien als een malle. Ik hoop niet dat ie snel stuk gaat, maar afgaande op het geluid kan zoiets niet lang duren. De kast wordt bovenop (staat niet gestapeld) zeer warm. Mijn XBone is daarentegen echt muisstil. Voor Netflix kies ik dan ook de laatstgenoemde. Het menu van de PS4 vind ik wel duidelijker en helderder dan die van de XBone. Hopelijk komen er nog wat meer apps bij binnenkort.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:59
Nee nog niet. Besteld op 29-12-13. Hij zei toen dat ze hem medio januari verwachten.
Shadow al gebeld door Mm Enschede? (Die heeft hem namelijk een uur of 2 voor mij aan besteld ).
Pagina: 1 ... 4 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.