[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over de stand van zaken bij Dixons? Ik heb 12 november gereserveerd maar geen enkel idee hoe lang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kun je nog maanden op wachten aangezien de Dixons niet de voorkeur geniet van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:01:
Daar kun je nog maanden op wachten aangezien de Dixons niet de voorkeur geniet van Sony.
Waarom is dat dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:37:
[...]

Zij leveren aan de pre-orders en ze gooien er elke keer een paar in de vrije verkoop ookal hebben ze dan nog mensen op de lijst staan.

MM ArenA medewerker die zegt ook 15de is de verwachting en niet de 7de.
ik had gelezen dat ze pas losse verkoop doen als er aan alle pre-orders is geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Gewoon geen keten die boven aan lijst staat.
Mediamarkt, bartsmit enzo wel.

Dixons en mycom staan op de zwarte lijst kan je wel zeggen. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:23:
[...]

Gewoon geen keten die boven aan lijst staat.
Mediamarkt, bartsmit enzo wel.

Dixons en mycom staan op de zwarte lijst kan je wel zeggen. Haha
Okay lekker dan.. Ik heb er gelukkig ook eentje voor die datum bij bart smit.
Laten we daar maar dan op hopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Mijn vriend die bij de intertoys werkt zegt dat ze van de week ps4 consoles binnen krijgen. Dus ik denk dat je sowieso wel een levering krijgt van de week hopelijk zit mijne daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
impy101 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:33:
Ik heb hem bij Amazon besteld. Aankomende vrijdag moet hij verstuurd worden. Ik hoop dat het goed gaat..
Vast wel, killzone bundel is nu vrijwel uitverkocht daar! Zelf 2 besteld , laat maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:39:
Balen maar bedankt. Zou Sony daar niet al op ingespeeld hebben? In eigen land op je muil gaan is wel erg zuur, helemaal voor trotse Japanners...
Ik weet toevallig dat de fabriek in Japan niet op volle toeren draait( hier eerder op het forum gelezen), dus misschien is het inderdaad wel zo opgelost.

wat betreft de 'trotse' Japanners: Die zijn denk ik niet meer zo heel blij met Sony aangezien de ps4 in EIGEN land het laatste werd gereleased. Voorheen kreeg Japan ze altijd als een van de eerste. Waarom Sony deze keus heeft gemaakt durf ik ook niet te zeggen.

maar kap maar over de Japanners, want dat is namelijk een tikkeltje off-topic. heb niet bepaald zin in een ban :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde ook dat redcoon weinig reserveringen heeft en je daar dus snel een playstation 4 kunt bemachtigen als je besteld...

Overigens geloof ik dit ook wel, want redcoon is niet een zo belende webshop, maar als het er op neerkomt hebben ze wel altijd leuke producten voor leuke prijzen!

Ik denk dat ik me gokje daar maar ga wagen, hoorde van bepaalde mensen dat ze daar binnen een week er een kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mroffbeat
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 13:04
hey guys, ik heb er eentje en na het spelen van ac4 en bf4 staat de ps4 een beetje stof te vangen. als je al een console heb, geniet daar nog van en wacht lekker tot april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het helemaal niet zeker is dat er deze week een levering is en daar is nog geen bevestiging van. Het zou best kunnen dat de levering een week later is vanwege de afgelopen feestdagen. Ik heb op 28 december een pre order geplaatst bij MM arena en toen werd al gezegd dat zij de volgende levering rond 15 januari verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
N.Uckerman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:48:
[...]

Ik weet toevallig dat de fabriek in Japan niet op volle toeren draait( hier eerder op het forum gelezen), dus misschien is het inderdaad wel zo opgelost.

wat betreft de 'trotse' Japanners: Die zijn denk ik niet meer zo heel blij met Sony aangezien de ps4 in EIGEN land het laatste werd gereleased. Voorheen kreeg Japan ze altijd als een van de eerste. Waarom Sony deze keus heeft gemaakt durf ik ook niet te zeggen.

maar kap maar over de Japanners, want dat is namelijk een tikkeltje off-topic. heb niet bepaald zin in een ban :P
Sony heeft deze keus gemaakt omdat de Japanners hele andere games juist spelen dan de Westerlingen. Die zitten niet te wachten op een Battlefield 4 of een Knack. Die willen eerder Yakuza of een JRPG. En die komen allemaal in 2014 uit. Het is een slimme keus van Sony geweest. Breng de PS4 in de landen uit die ook gelijk de games voor zullen halen, om daar beter aan de vraag te voldoen (wat zelfs dan nog moeilijk blijkt). En later begin 2014 in Japan zodat zij gelijk ook de games ervoor kunnen spelen. Bovendien denk ik dat het niet echt goed zou hebben verkocht: een PS4 zonder games ervoor. Dit is ook de reden dat de PS Vita TV in Japan eerder is uitgebracht. Soort van goedmakertje/zoethoudertje voor de delay.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu ook wel te twijfelen of er deze week wel een levering komt. Als alle MM's zeggen 15 januari, maar deze week krijgt wel bart smit geleverd dus dat is wel raar.

Reno ‏@Renaldo2410 1 januari
@bartsmitcom Als ik mijn Ps4 op 2 december heb gereserveerd zit ik dan bij de 4e lading of in begin februari?

Bart Smit ‏@bartsmitcom 2 januari
@Renaldo2410 Op dit moment ontvangen we ongeveer om de 2 weken een aantal PS4's. Waarschijnlijk zit je er volgende week nog niet bij.

Dus hopen dat wat de Bart Smit zegt ook voor de andere winkels geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:49:
Ik hoorde ook dat redcoon weinig reserveringen heeft en je daar dus snel een playstation 4 kunt bemachtigen als je besteld...

Overigens geloof ik dit ook wel, want redcoon is niet een zo belende webshop, maar als het er op neerkomt hebben ze wel altijd leuke producten voor leuke prijzen!

Ik denk dat ik me gokje daar maar ga wagen, hoorde van bepaalde mensen dat ze daar binnen een week er een kregen.
je hebt op dit forum aangegeven dat je al een PS4 hebt ontvangen en ook dat je bij tig webshops een pre order hebt geplaatst. Nu dus weer, ben je een marktplaats handelaar of zit je onzin te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het nu eigenlijk met bundels die besteld zijn? Het lijkt er op dat er vooral "kale" PS4's geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

In Antwerpen bij de Bartsmit (bij de mediamarkt) lag nog een PS4 doos in de winkel.
Nou weet ik niet of ze lui waren om hem daar weg te halen of dat ze daadwerkelijk nog een PS4 hadden, bij de andere bart smits lagen geen dozen in de winkel.
Helaas was het te druk en was de vrouw achter de kassa echt vervelend en wilde mij niet helpen (ze was "druk") Baalde ik wel even, straks lag daar gewoon een PS4 die ik had mee kunnen nemen.
Dus voor de belgen onder ons, neem even een kijkje daar.

het was in de shoppinghal bij de mediamarkt,blokker,zeeman en achteraan zat dus ook een bartsmit. aan het einde van de grote winkelstraat.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Laatst online: 02-02-2021
Hoe weten jullie dat er morgen een nieuwe levering komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostb11 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:22:
Hoe weten jullie dat er morgen een nieuwe levering komt?
dat weten ze niet zeker :? ik zou gewoon informeren bij je plaatselijke dealer waar jij besteld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:26:
[...]

dat weten ze niet zeker :? ik zou gewoon informeren bij je plaatselijke dealer waar jij besteld heb
Waar je ook probeert te vragen wanneer de volgende levering is. Je krijgt standaard te horen dat ze niet weten en dat het afhankelijk is van sony bla bla bla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat niemand meer over BOLCom praat omdat niemand daar meer vertrouwen in heeft en dat nu alle aandacht uitgaat naar Mediamarkt en Saturn winkels.
Ik heb overigens op 28 december bij de MM arena gepreorderd en toen werd me al verteld dat de volgende levering rond 15 januari zou zijn. Ik wacht wel af als het toch morgen komt is het meegenomen maar ik reken toch op 15 januari omdat ook vanwege de feestdagen elke 2 weken leveren moeilijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Toch was ik afgelopen weekend bij MM Ede en toen vertelde ze mij dat ze deze week een levering verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:47:
In Antwerpen bij de Bartsmit (bij de mediamarkt) lag nog een PS4 doos in de winkel.
Nou weet ik niet of ze lui waren om hem daar weg te halen of dat ze daadwerkelijk nog een PS4 hadden, bij de andere bart smits lagen geen dozen in de winkel.
Helaas was het te druk en was de vrouw achter de kassa echt vervelend en wilde mij niet helpen (ze was "druk") Baalde ik wel even, straks lag daar gewoon een PS4 die ik had mee kunnen nemen.
Dus voor de belgen onder ons, neem even een kijkje daar.

het was in de shoppinghal bij de mediamarkt,blokker,zeeman en achteraan zat dus ook een bartsmit. aan het einde van de grote winkelstraat.
Deze doos (niet de vrouw achter de kassa :+ ) stond er vrijdag jl ook al. Op dat moment hadden ze bij de BS niets op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Heeft er iemand onlangs nog een bestelling kunnen plaatsen via Amazon.fr ???

Ik zit al een paar dagen af en toe de f5 toets te bashen, maar geen voorraad meer. Ook niet af en toe een paar stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Niet onlangs, maar ik heb 21 december een Killzone Megabundel besteld bij amazone.fr en had deze de 24ste binnen. Ik raad iedereen die nog een PS4 zoekt dan ook aan om die website in de gaten te houden.

Zijn er nog goede deals voor Call of Duty: Ghosts?

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
vorige week kon je met 3 halen 2 betalen een goede COD ghosts scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom iedereen zo'n haast heeft...

Er is geen enkel spel wat de moeite waard is of wat echt next-gen is.

Heb hier nog mijn oude console en die blijf ik wel gebruiken tot inderdaad april. Dan komen titels die de moeite waard zijn..

Dus beter gewoon even wachten geen stress en helemaal belangrijk: geen teleurstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ik was eergisteren continu aan het refreshen gedurende de dag via mijn smartphone en opeens zag ik 2 stuks op voorraad bij amazon. Voordat ik een bestelling kon plaatsen via mijn mobiel waren ze al uitverkocht.

Ik baalde enorm Pfffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gambal
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
HaskoF schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:38:
ik was eergisteren continu aan het refreshen gedurende de dag via mijn smartphone en opeens zag ik 2 stuks op voorraad bij amazon. Voordat ik een bestelling kon plaatsen via mijn mobiel waren ze al uitverkocht.

Ik baalde enorm Pfffffffffffffff
dafuq? je had er al 1 en bood hem aan in vraag en aanbod als ik me niet vergist op de username 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een pre-order staan bij MM Eindhoven sinds 21-11-2013. Kreeg toen te horen dat ik bij de 2de levering gebeld zou worden (rond kerst) helaas zat ik daar niet bij en werd ervan verzekerd dat het wel goed zou komen bij de volgende levering begin 2014. Ik heb vandaag gebeld en ze hebben een levering binnen maar daar zit ik weer niet bij. Heel erg vreemd allemaal, volgens mij zijn de verkopers daar bezig met vriendjes politiek. Heeft er iemand rond 21.11.2013 of kort erna besteld bij MM Eindhoven en toch al een PS4 ontvangen?! Pls let me know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:38:
Ik snap niet waarom iedereen zo'n haast heeft...

Er is geen enkel spel wat de moeite waard is of wat echt next-gen is.

Heb hier nog mijn oude console en die blijf ik wel gebruiken tot inderdaad april. Dan komen titels die de moeite waard zijn..

Dus beter gewoon even wachten geen stress en helemaal belangrijk: geen teleurstellingen.
Wat een onzin....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:26:
[...]

Ja heb ik al vaak genoeg gedaan en wat die andere kerel ook al zei: "je krijgt dan zo'n standaard mail".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.amazon.com/gp/...p_0?ie=UTF8&condition=all

Het is misschien dom, maar is het eigenlijk mogelijk om een ps4 laten over te komen van in Amerika?
Hij staat daar +- 530 dollar (op amazon.com) wat overeenkomt met +- 400 euro.

Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbo852
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 09:18
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:20:

Het is misschien dom, maar is het eigenlijk mogelijk om een ps4 laten over te komen van in Amerika?

Nee?
Op zich denk ik dat het geen probleem moet opleveren. je hebt alleen wel te maken met:
- Garantie in europa waarschijnlijk niet gedekt
- shipping tijd is soms lang
- er is een kans dat de duane nog taxes gaat eisen, dan is het ineens een dure grap (had ik een keer met muziek uit amerika).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:20:

Nee?
Je hebt idd last van je garantie, is hij kapot? Dan kan je hem wegdonderen erg zonde.. Daarnaast is die heffing echt duur, je kan beter even wachten tot hij hier beschikbaar is of bij een lokale MM pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/zxpi7p.png

Gelukkig zit iedereen op 1 lijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickDB3 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:31:
[afbeelding]

Gelukkig zit iedereen op 1 lijn....
Ik heb persoonlijk gebeld met MM en die zeiden dat ze vernomen hadden dat in het begin van januari een nieuwe levering moest komen.. Dus die reactie vind ik erg raar van je e-mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM heeft een van de slechtste klantenservice van Nederland. F..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb 2 weken terug mijn PS4 opgehaald bij MM Zwolle, waren daar nog zeker 15 in de vrije verkoop. Dus als de volgende levering er is raad ik je aan daar even te kijken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:40:
MM heeft een van de slechtste klantenservice van Nederland. F..............
Nee hoor die heeft bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:07:
Ik heb een pre-order staan bij MM Eindhoven sinds 21-11-2013. Kreeg toen te horen dat ik bij de 2de levering gebeld zou worden (rond kerst) helaas zat ik daar niet bij en werd ervan verzekerd dat het wel goed zou komen bij de volgende levering begin 2014. Ik heb vandaag gebeld en ze hebben een levering binnen maar daar zit ik weer niet bij. Heel erg vreemd allemaal, volgens mij zijn de verkopers daar bezig met vriendjes politiek. Heeft er iemand rond 21.11.2013 of kort erna besteld bij MM Eindhoven en toch al een PS4 ontvangen?! Pls let me know...
Hmm dat is wel zuur voor jou.
Ik heb op 2 december een pre order geplaatst bij MM eindhoven en op 24 december hadden ze mij gebeld dat ik hem mocht ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik ben met de feestdagen naar New York geweest, maar zelfs daar was geen enkele ps4 te krijgen. heb dan maar wat games meegebracht, aangezien die heel wat goedkoper of hier zijn.
die staan nu mooi te blinken op mijn bureau :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordFather schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Hmm dat is wel zuur voor jou.
Ik heb op 2 december een pre order geplaatst bij MM eindhoven en op 24 december hadden ze mij gebeld dat ik hem mocht ophalen.
Heb je nog misschien een foto van je Pre-order? Ik ga ze dan even een paar vragen stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Hou ons op de hoogte. Eventueel in het slow-chat topic!!!
Ik (en ik denk meerdere mede-Tweakers) ben/zijn ook zeer benieuwd wat ze bij de MediaMarkt in Eindhoven aan het doen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door the-edge op 06-01-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:41:
Jongens ik heb 2 weken terug mijn PS4 opgehaald bij MM Zwolle, waren daar nog zeker 15 in de vrije verkoop. Dus als de volgende levering er is raad ik je aan daar even te kijken. Succes!
Nice man! Het lijkt we of dat MM nergens last heeft van die ps4 gekte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:24
check je dm dadelijk maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur me een Private Message met Foto aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:42
Iemand hier die weet of Saturn vestiging Tilburg een levering heeft ontvangen?
Ik weet het, zelf even bellen etc etc, maar kan niet bellen ivm werk, dus ik vraag het even zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de Media Markt Eindhoven heeft een nieuwe levering binnen, grote kans dus dat Amsterdam het ook heeft zo even bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
Leveringen wisselen echt heel erg. De ene keer krijgt MM weer veel binnen, dan is het weer BS. Niet echt constant, maar ik denk niet dat we in januari al een losse verkoop krijgen in de winkels. Hopelijk februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
the-edge schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:57:
Net met MM Eindhoven gebeld, volgens de dame aan de telefoon waren er "behoorlijk wat binnen gekomen" haar verwachting was dat ze de hele dag wel bezig waren om mensen te bellen, er gingen geen PS4's in de losse verkoop.

Als ik niet bij deze levering zou zitten, dan was de kans groot dat de volgende levering positiever was. Deze zou in de 3e of 4e week van januari binnenkomen. (ze zei "sowieso deze maand")

Aangezien ik 94e op de lijst sta/stond bij de MM in Eindhoven verwacht ik niet bij deze levering te zitten. Dan maar over 2 of 3 weken ;)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/w87swo.png

Wat is hier allemaal gaande haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Joostb11 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Nice man! Het lijkt we of dat MM nergens last heeft van die ps4 gekte..
Kan echt niet kloppen dit. Ik heb alle MM in de randstad gebeld en allemaal zeggen dat ze geen losse verkopen hebben en dat ze pas eind februari losse verkopen verwachten. En de wachtlijsten zijn meestal 40-50.

Dus ik kan echt niet geloven dat ze in zwolle wel losse verkopen hebben.

Ze hebben wel in EDE eenmalig een losse verkoop actie gehad die ze via twitter hebben laten weten, maar dat was ook eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
rvthul84 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:13:
Leveringen wisselen echt heel erg. De ene keer krijgt MM weer veel binnen, dan is het weer BS. Niet echt constant, maar ik denk niet dat we in januari al een losse verkoop krijgen in de winkels. Hopelijk februari
En wat is 'veel'? Zijn er dat 10, 50, 100?!
Hoe ziet zo'n gemiddelde lading eruit? Wanneer zijn de meeste MediaMarkten door hun pre-order lijstjes heen?
RickDB3 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:14:
[...]

[afbeelding]

Wat is hier allemaal gaande haha
Hahaha, word ik nu voorgelogen of jij? :? 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door the-edge op 06-01-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Wanneer is natuurlijk afhankelijk van wanneer een winkel besluit met stoppen van doen van reserveringen/pre-orders icm de aantallen die geleverd kunnen worden door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Eindhoven is gewoon niet te vertrouwen. Klanten die later een pre-order hadden staan zijn eerder als mij geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:34:
MM Eindhoven is gewoon niet te vertrouwen. Klanten die laten een pre-order hadden staan zijn eerder als mij geholpen
Stomme vraag wellicht, maar heb je aanbetaald? Ik moest namelijk 25 EUR aanbetalen. Maar voordat we gaan slow-chatten, laten we hier verder gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door the-edge op 06-01-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeker een aanbetaling gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Er zijn wisselende verhalen over de MediaMarkt in Eindhoven. Zojuist had ik gebeld en kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de telefoon welke mij vertelde dat ze "heel wat" PS4's binnen hadden gekregen en dat ze vandaag de hele dag mensen aan het bellen zijn om ze op te laten halen.

Anderen krijgen weer berichten dat de MediaMarkt in Eindhoven niets heeft binnengekregen, nu wil ik dit verhaal hier voortzetten (gezien slow-chat).

Iemand die dezelfde verhalen heeft gehoord zoals ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
HaskoF schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Kan echt niet kloppen dit. Ik heb alle MM in de randstad gebeld en allemaal zeggen dat ze geen losse verkopen hebben en dat ze pas eind februari losse verkopen verwachten. En de wachtlijsten zijn meestal 40-50.

Ze hebben wel in EDE eenmalig een losse verkoop actie gehad die ze via twitter hebben laten weten, maar dat was ook eenmalig.
Denk is heel even goed na. Wil je dat Mediamarkt 1000 klanten voor de deur wilt hebben voor maar een paar PS4's? Ze zeggen dit natuurlijk om een hele chaos te voorkomen. Daarom willen ze liever niets zeggen en mensen zelf laten ontdekken of ze in de losse verkoop hebben of niet. Je zal maar veel geluk moeten hebben eentje in de winkelschappen te zien staan. Ga er nu maar van uit dat je moet reserveren en dan word je zelf wel gebeld. Als je elke keer gaat hopen op wat de medewerkers allemaal wel niet zeggen dan kom je zeker niet ver.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 06-01-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
[...]

In Almere lagen er twee weken geleden anders ook gewoon losse PS4's in de winkel op een pallet. Toen ik mijn PS4 ging halen (preorder) lagen er nog 5.

Ze zijn dus af en toe wel los in de MM's te vinden.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gva.be/nieuws/...januari-vrij-te-koop.aspx
Interessant, maar of dit ook werkelijk gebeurt moet ik nog zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, hoe kan het dat sommige MM nog gewoon 5 of misschien wel meer playstation 4's in de winkels hebben, terwijl de webshop nog super veel orders open hebben staan? Ik vind dat vrijeverkoop maar raar. Geef gewoon eerst de pre-orders hun ps4's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Welke Headset zouden jullie mij aanraden voor de PS4? Ik wil er wel 1 met een kabel naar de controller. Iemand ideeën?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
Punkbuster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:20:
Welke Headset zouden jullie mij aanraden voor de PS4? Ik wil er wel 1 met een kabel naar de controller. Iemand ideeën?
Welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

zoujuist MM Arena en Akerpoort gebeld, bij beide heb ik samen met vrienden reserveringen staan.
Zowel MM Arena als Akerpoort gaven aan vandaag NIETS binnen te hebben gekregen.

De mevrouw die van MM Arena wist verder niets te vertellen over een mogelijke levering.

Ook maar even hier gezien de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:58
[...]

In Emmen lagen er ook een stuk of 35 in de losse verkoop. Dit was volgens mij ook een eenmalige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eigelijk heeft nog niemand wat gehoord van Media Markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Zijn er mensen die van MediaMarkt Eindhoven een belletje hebben gehad? Of heeft dat lieve, schattige mens gewoon glashard tegen me gelogen? :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Maakt mij niet uit, als er maar een beetje geluid in zit en een hele goede MIC.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
the-edge schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:48:
Zijn er mensen die van MediaMarkt Eindhoven een belletje hebben gehad? Of heeft dat lieve, schattige mens gewoon glashard tegen me gelogen? :+ :'(
Ik denk dat ze na het 150e telefoontje van de dag over de PS4 levering het even zat was en idd glashard tegen je heeft gelogen :+

Temeer omdat ik nog niemand heb gezien hier, of in het andere topic die wel een levering heeft gehad...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Denman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:53:
[...]

Ik denk dat ze na het 150e telefoontje van de dag over de PS4 levering het even zat was en idd glashard tegen je heeft gelogen :+

Temeer omdat ik nog niemand heb gezien hier, of in het andere topic die wel een levering heeft gehad...
Viel me ook op inderdaad, ik zie ook altijd het beste in de mens. De b*tch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:31:
[...]

Je hebt idd last van je garantie, is hij kapot? Dan kan je hem wegdonderen erg zonde.. Daarnaast is die heffing echt duur, je kan beter even wachten tot hij hier beschikbaar is of bij een lokale MM pre-orderen.
En tevens is alles in Amerika 110 volt en ik weet niet of je dat kan omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Net bij MM Akerpoort langs geweest. Ze hebben inderdaad wat binnen gekregen! Helaas kon de medewerker niet zeggen om hoeveel ps4's het ging. Wel zei hij dat het zo goed als zeker is dat ze morgen beginnen met uitleveren! :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 13:00
Iemand al vernomen van MM Enschede of ze wat binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Net bij MM Akerpoort langs geweest. Ze hebben inderdaad wat binnen gekregen! Helaas kon de medewerker niet zeggen om hoeveel ps4's het ging. Wel zei hij dat het zo goed als zeker is dat ze morgen beginnen met uitleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, morgen dus een nieuwe PS4 mocht je informatie kloppen.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:24:
Hey,

Net bij MM Akerpoort langs geweest. Ze hebben inderdaad wat binnen gekregen! Helaas kon de medewerker niet zeggen om hoeveel ps4's het ging. Wel zei hij dat het zo goed als zeker is dat ze morgen beginnen met uitleveren!
Heb je zelf nog wat meegenomen? Of had je gereserveerd? ;)

Ik heb gereserveerd bij Saturn, maar heeft denk ik weinig zin om langs de vestiging te rijden aangezien ik nog niet gebeld ben... :P

[ Voor 14% gewijzigd door Denman op 06-01-2014 18:28 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:27:
[...]

Heb je zelf nog wat meegenomen? Of had je gereserveerd? ;)

Ik heb gereserveerd bij Saturn, maar heeft denk ik weinig zin om langs de vestiging te rijden aangezien ik nog niet gebeld ben... :P
Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Maar je kon pas morgen ophalen? :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:32:
[...]

Maar je kon pas morgen ophalen? :P
Klopt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:22:
Hey,

Net bij MM Akerpoort langs geweest. Ze hebben inderdaad wat binnen gekregen! Helaas kon de medewerker niet zeggen om hoeveel ps4's het ging. Wel zei hij dat het zo goed als zeker is dat ze morgen beginnen met uitleveren! :) :*)
Wanneer heb je besteld?
Weet je ook of ze al mensen aan het bellen zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:38:
[...]

Wanneer heb je besteld?
Weet je ook of ze al mensen aan het bellen zijn geweest?
Ik heb 'm op 27 dec besteld. Ze hebben nog niemand gebeld, zullen hoogst waarschijnlijk morgen beginnen werd me verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
BerryGosie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:23:
Iemand al vernomen van MM Enschede of ze wat binnen hebben gekregen?
Ben hier ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:22:
Hey,

Bedankt voor je info! Hoop dat ie klopt ik heb er 2 besteld daar op 26/12 en sta ongveer 20e op de lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
Punkbuster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:49:
[...]

Maakt mij niet uit, als er maar een beetje geluid in zit en een hele goede MIC.
Dan zou ik deze nemen ik heb hem al een tijdje voor mijn xbox 360 en hij is echt super vind ik...
[url]http://http://www.wehkamp.nl/entertainment/pc-games/pc-games/tritton-technologies-ax-180-gaming-headset/C25_5E7_5E7_703317/?MediumCode=92&MaatCode=0000[/url]

(ik hoop dat de link goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deurmatje schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:23:
[...]

ik had gelezen dat ze pas losse verkoop doen als er aan alle pre-orders is geleverd?
Nope is niet zo, een vriend heeft hem bij de vorige levering ook gewoon in de losse verkoop gekocht terwijl er nog een zooitje pre orders voor hem stonden. Amsterdam-Noord medewerker heeft ook tegen mij gezegd dat ze er elke keer een paar in de vrije verkoop doen en de rest naar pre orders, raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:41:
Ik had bij het plaatsen van mijn bestelling ook een verkoper gesproken in de MM zwolle, er waren er idd een paar over, deze waren echter ook binnen een half uur al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Wat een vaag systeem bij bol zeg, ik had daar 30-12 een playstation plus abo besteld en er stond een levertijd van 5-7 werkdagen. Nu zag ik al dat er gister bij het product op de website stond 'voor zondag 18.00 besteld, morgen in huis', vandaag ook weer 'voor 23.00 besteld morgen in huis'. Ik contact gezocht, zegt de klantenservice doodleuk dat ik gewoon 7 werkdagen moet wachten omdat dat zo in het systeem staat en ze daar niks aan kan veranderen. Wil ik hem wel morgen in huis moet ik mijn bestelling annuleren en opnieuw bestellen (kan niet i.v.m. cadeaubonnen / kortingscode die ik gebruikt had). Wat een vaag systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19:51 Amazon frankrijk heeft weer de kilzone bundel in stock

Update 19:52: En weer uit verkocht

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Helaas, zodra je em toevoegt aan je winkelmandje: uitverkocht:
Important messages about items in your cart:
Sorry. Article PS4 Console 500 GB Black + Killzone: Shadow Fall is no longer available from the seller you selected. To return to the product information page and see if it is available from another seller, click here .

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:51:
19:51 Amazon frankrijk heeft weer de kilzone bundel in stock

Update 19:52: En weer uit verkocht
aaaaaaand it's gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:10:
Net naar Media Markt Akerpoort gebeld en de verkoper geeft aan dat de informatie van een nieuwe levering PS4 niet klopt. Apart, weet je zeker dat ze vandaag wat hadden binnengekregen?
Geloofde er ook weinig van. Komt ook uit de mond van iemand die hier speciaal voor een account heeft aangemaakt. Jij bedankt voor het controleren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die bij MM Enschede hebben besteld? En op welke plek en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Hun bron is technieuws en ik vond het artikel op technieuws echt belabberd slecht.. Als je die had gelezen kon je zien dat ze van bronnen als hier uitgaan dus uitgaan van geruchten.. ik zou er weinig waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Weet iemand nog iets over MM Rotterdam Centrum, Hebben zij ook een levering ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zlaxor schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:27:
Weet iemand nog iets over MM Rotterdam Centrum, Hebben zij ook een levering ontvangen?
Niemand heeft nog een levering gekregen en niemand weet echt wat.
Pagina: 1 ... 3 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.