Dan heb jij hem rond 21 november besteld zeker...Pykow schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:53:
Volgens MyCom krijg ik de PS4 op 21-12-2013, maar je kan ze beter mailen, want via de mail kunnen ze meer informatie geven dan via hun websites. Dit zal zo ook wel bij Bol.com zijn verwacht ik zo.
Ik denk dat het topic alleen iets te laat is gezien de activiteit hier en in het levertijden topic.Kjid schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:42:
aan de activiteit in dit topic te zien is de spanning van offtopic gaan eraf nu het een eigen plek heeft gekregen..
De meeste tweakers hebben volgens mij nu wel een PS4 in huis.
Die koers bij Amazon is echt elke dag anders. Gister wou ik ook pre orderen, kwam die uit op 496 en vandaag op 492. Wat heb jij nu betaald, of ga je betalen?Anoniem: 568731 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:06:
Ik heb mijn ps4 vandaag besteld op Amazon.co.uk, er staat dat ik hem 13 januari zal ontvangen aangezien zij de 10e een levering krijgen. Ik ben benieuwd, het betreft hier de Killzone bundel. De Knack bundel hebben ze vanaf 15 januari op voorraad.
Is er iemand die iets meer weet over leveringen van Wehkamp?
Had eigenlijk wel een update van hun verwacht. Maar hoor helaas niks.
Wacht het gewoon af, zodra ze iets concreets te melden hebben krijg je vrijwel meteen een mailtje van ze.fukijama schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:05:
Is er iemand die iets meer weet over leveringen van Wehkamp?
Wanneer heb je het besteld?
Ja dat kan wel kloppen ongeveer.sanderander schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:15:
[...]
Dan heb jij hem rond 21 november besteld zeker...
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb hem 8 december besteld. Ga er wel vanuit dat ik pas eind februari aan de beurt ben.Liteiten schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Wacht het gewoon af, zodra ze iets concreets te melden hebben krijg je vrijwel meteen een mailtje van ze.
Wanneer heb je het besteld?
Maar blijf hopen dat ik hem sneller krijg
Ik heb hem daar 7 december besteld, ook al een paar weken geen updates meer gehad. Ga er toch wel een klein beetje vanuit dat ik bij de volgende levering zit ergens half januari ofzo eigenlijk. Maar heb geen haast, vermaak me nog prima op de PS3. Als ik hem in maart maar heb zodat ik BF4 nog kan upgraden.fukijama schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Ik heb hem 8 december besteld. Ga er wel vanuit dat ik pas eind februari aan de beurt ben.
Maar blijf hopen dat ik hem sneller krijg
MyCom? Levert MyCom wel? Denk het niet.
Bedankt voor uw e-mail.
Wij hebben uw bestellingen geannuleerd.
Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Nalinie
Klantenservice
MyCom Nederland
Bedankt voor uw e-mail.
Nalinie
Klantenservice
MyCom Nederland
Jij hebt je bestelling geannuleerd, natuurlijk leveren ze dan niet.Giga_ schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:27:
MyCom? Levert MyCom wel? Denk het niet.
Bedankt voor uw e-mail.
Nalinie
Klantenservice
MyCom Nederland
Probleem is als ik ergens opnieuw moet bestellen gaat het heel erg lang duren.
Weet iemand wat de wachtrij is bij de Saturn in Tilburg misschien ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ben helaas bang van niet.. Ik heb de ps4 bij Wehkamp op 21 oktober besteld. Ik mag volgens mij al blij zijn als ik er zelf bij zit. Denk niet dat ze dan meteen tot 7 december uitleveren..jap85 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:12:
[...]
Ik heb hem daar 7 december besteld, ook al een paar weken geen updates meer gehad. Ga er toch wel een klein beetje vanuit dat ik bij de volgende levering zit ergens half januari ofzo eigenlijk. Maar heb geen haast, vermaak me nog prima op de PS3. Als ik hem in maart maar heb zodat ik BF4 nog kan upgraden.
Ik zou graag een playstation 4 in huis willen hebben rond mijn verjaardag (11 April), raden jullie aan om al vast een pre order te plaatsen of om te wachten op misschien nieuwe bundels? (Graag zou ik een bundel willen met 2 controllers en een game) Ik twijfel hier nogal over, zeker omdat de wachttijden overal erg lang zijn.
Ik heb iig via Amazon besteld. Hoe zit dat eigenlijk met garantie? Als mijn PS4 zo stuk gaat moet ik dan verzendkosten betalen om hem terug te sturen naar amazon of wat?
Dit is al meerdere keren in het topic aangegeven, je hebt gewoon de EU garantie en kan bij problemen gewoon contact opnemen met Sonyimpy101 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:33:
Ik heb iig via Amazon besteld. Hoe zit dat eigenlijk met garantie? Als mijn PS4 zo stuk gaat moet ik dan verzendkosten betalen om hem terug te sturen naar amazon of wat?
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Hoeveel mensen staan er daar op de wachtlijst?Anoniem: 146055 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:54:
Net de Mediamarkt in Amsterdam gebeld ze verwachten volgende week een nieuwe levering PS4.
Anoniem: 146055
Geen idee, ik zit wel bij de volgende levering, bel ze op zou ik zeggen.Del_Pello schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:54:
[...]
Hoeveel mensen staan er daar op de wachtlijst?
Interessant, vooral omdat ik ook bij Saturn heb besteld (Amersfoort). Vooralsnog hou ik nog steeds rekening met een levering eind januari/begin februari maar zou wel lekker zijn als het alsnog wat eerder komt.-Indy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:31:
Vandaag gebeld met de Saturn in Hoofddorp.
Gesproken met de verkoper van de afdeling Media & Entertainment.
Hij heeft aangegeven dat zij op 7 Januari een nieuwe levering PS4's binnenkrijgen.
Zijn verwachting is dat het voornamelijk 'kale' PS4's zullen betreffen. Geen Killzone pakketten.
Heb je enig idee hoeveel "kale" exemplaren er daar geleverd werden?
Anoniem: 568639
interressant, ik overweeg hem daar ook maar te pre-orderen omdat je zonder een pre-order echt geen schijn van kans maakt! enig idee hoeveel wahctenden er zijn?Denman schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:03:
[...]
Interessant, vooral omdat ik ook bij Saturn heb besteld (Amersfoort). Vooralsnog hou ik nog steeds rekening met een levering eind januari/begin februari maar zou wel lekker zijn als het alsnog wat eerder komt.
Nee, dat heeft hij kon hij niet vermelden.Denman schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:03:
[...]
Interessant, vooral omdat ik ook bij Saturn heb besteld (Amersfoort). Vooralsnog hou ik nog steeds rekening met een levering eind januari/begin februari maar zou wel lekker zijn als het alsnog wat eerder komt.
Wel weet ik dat ik sinds de laatste levering ergens in 't midden van december ben gezakt op de wachtlijst met 22 plaatsen. Ik schat dat ze dan per keer een levering van ongeveer 20 stuks krijgen ofzo ?
Nou als ze in April nog niet in de winkels liggen danAlienn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:44:
Ik zou graag een playstation 4 in huis willen hebben rond mijn verjaardag (11 April), raden jullie aan om al vast een pre order te plaatsen of om te wachten op misschien nieuwe bundels? (Graag zou ik een bundel willen met 2 controllers en een game) Ik twijfel hier nogal over, zeker omdat de wachttijden overal erg lang zijn.
Tegen die tijd zullen er vast wel meer bundels/games en of aanbiedingen in de omloop zijn.
Ik zou gewoon afwachten,als je de ps4 toch pas in April wil.
nja ik zie genoeg slowchat hoor in het levertijden topicKjid schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:42:
aan de activiteit in dit topic te zien is de spanning van offtopic gaan eraf nu het een eigen plek heeft gekregen..
of ze zien Let op: niet staan/en of negeren hetgeen wat er staat
en/of de mods zijn soepeler geworden,omdat de thread nu niet binnen 5 minuten 100 posts heeft.
Dat zou klote zijn want ik ben nr 22 op de lijst-Indy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:48:
[...]
Nee, dat heeft hij kon hij niet vermelden.
Wel weet ik dat ik sinds de laatste levering ergens in 't midden van december ben gezakt op de wachtlijst met 22 plaatsen. Ik schat dat ze dan per keer een levering van ongeveer 20 stuks krijgen ofzo ?
Geeft meteen het antwoord op de persoon boven je
Gaan winkels nu ook de prijs opschroeven net zoals die marktplaats hufters?? Ik wacht gewoon tot maart of april voor mijn ps4. Infamous en Thief zijn toch nog niet uit dus kan makkelijk wachten.
Oke, thanksdarksoul1 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:00:
[...]
Nou als ze in April nog niet in de winkels liggen dan,maar ik ga er wel vanuit.
Tegen die tijd zullen er vast wel meer bundels/games en of aanbiedingen in de omloop zijn.
Ik zou gewoon afwachten,als je de ps4 toch pas in April wil.
Iemand ook getracht om MediaMarkt Eindhoven te bereiken? Ik wou ze vandaag bellen om te vragen naar de status en mijn plek op de wachtlijst. Na 1 uur en 10 minuten in de wacht heb ik het maar opgegeven.
Beste medetweakers, ik volg nu al een aantal weken dit topic, puur uit interesse, want mijn PS4 staat al een maandje bij de tv. Waar ik me over verbaas is dat mensen tegenwoordig zelf niet meer de moeite nemen (niet iedereen) om het verkooppunt te benaderen. Vaak is het van wie weet waar blablabla.. het zijn vaak allemaal geruchten en zekerheden hebben de winkels echt niet.
Grote ketens zoals MM en Saturn worden allemaal individueel bevoorraad waardoor de levering in bijvoorbeeld MM Arena anders is dan MM Breda. Op losse verkoop hoef je in de meeste gevallen niet te rekenen en preorderen is vaak de beste manier om snel aan een PS4 te komen. De regels omtrent preorderen verschillen per vestiging informeer daarom altijd bij de plaatselijke entertainmentvekoper en laat je niet misleiden door de geruchten op diverse fora.
Veel meer duidelijkheid geven winkels vaak toch niet om dat leveringen niet altijd gegarandeerd kunnen worden, iets wat bij Wehkamp en Bol.com wel duidelijk is geworden. Sony levert bestellingen uit op basis van aangeleverde PS4's vanuit de fabriek. Dit zijn planningen waarop Sony Nederland vervolgens een verdeling moet maken op de bestaande bestellingen van alle winkeliers.
De winkels willen jullie echt zo snel mogelijk je PS4 leveren, alleen zijn ze hiervoor afhankelijk van Sony.
En logistiek gezien is Sony de laatste jaren niet erg gunstig gebleken, kan ik als inkoper van consumentenelektronica wel zeggen... heb het al vaak zat meegemaakt dat er weken overheen gingen voordat orders werden uitgeleverd..
Nogmaals ik gun jullie het allerbeste, maar laten we zelf wel proactief blijven want elkaar vragen hoe en wat levert onnodige lange topics op.
In het geval van de grote winkels zoals Saturn, MM, Bol.com kun je op de website een ticket aanmaken met daarin je vraag, dit heeft vaker een positief resultaat dan bellen. Zeker fysieke winkels hebben vaak de tijd niet om de telefoon op te nemen.
Grote ketens zoals MM en Saturn worden allemaal individueel bevoorraad waardoor de levering in bijvoorbeeld MM Arena anders is dan MM Breda. Op losse verkoop hoef je in de meeste gevallen niet te rekenen en preorderen is vaak de beste manier om snel aan een PS4 te komen. De regels omtrent preorderen verschillen per vestiging informeer daarom altijd bij de plaatselijke entertainmentvekoper en laat je niet misleiden door de geruchten op diverse fora.
Veel meer duidelijkheid geven winkels vaak toch niet om dat leveringen niet altijd gegarandeerd kunnen worden, iets wat bij Wehkamp en Bol.com wel duidelijk is geworden. Sony levert bestellingen uit op basis van aangeleverde PS4's vanuit de fabriek. Dit zijn planningen waarop Sony Nederland vervolgens een verdeling moet maken op de bestaande bestellingen van alle winkeliers.
De winkels willen jullie echt zo snel mogelijk je PS4 leveren, alleen zijn ze hiervoor afhankelijk van Sony.
En logistiek gezien is Sony de laatste jaren niet erg gunstig gebleken, kan ik als inkoper van consumentenelektronica wel zeggen... heb het al vaak zat meegemaakt dat er weken overheen gingen voordat orders werden uitgeleverd..
Nogmaals ik gun jullie het allerbeste, maar laten we zelf wel proactief blijven want elkaar vragen hoe en wat levert onnodige lange topics op.
In het geval van de grote winkels zoals Saturn, MM, Bol.com kun je op de website een ticket aanmaken met daarin je vraag, dit heeft vaker een positief resultaat dan bellen. Zeker fysieke winkels hebben vaak de tijd niet om de telefoon op te nemen.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Anoniem: 568656
Morgen maar eens MM Breda, kijken hoe groot de wachtlijst daar is. Zal me wel weer tegen vallen....
Iemand nog nieuws over MM rdam centrum?
Een paar pagina's terug las ik dat ze nu 20 reserveringen hadden staan en dat ze geen nieuwe meer aannamen. Maar of wat echt zo is, geen idee natuurlijk.Anoniem: 568656 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:21:
Morgen maar eens MM Breda, kijken hoe groot de wachtlijst daar is. Zal me wel weer tegen vallen....
Bel ze zou ik zeggen.Djen12345 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:23:
Iemand nog nieuws over MM rdam centrum?
http://www.simplygames.com/consoles/PS4/
simplygames.com heeft geen gebrek aan consoles
Dus cancel je order, en bestel daar heb je hem woensdag in huis
Klopt, alleen dan betaal je wel 600+ euro.theduke1989 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:08:
http://www.simplygames.com/consoles/PS4/
Ja maar dan hoef je niet meer van die verhalen te krijgen op het forum.impy101 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:30:
[...]
Klopt, alleen dan betaal je wel 600+ euro.
Ja heb je al wat vernomen van die of heb je mailtje ontvangen van bol.com
Daar weet je tenminste je was te laat dus je moet wachten of koopt voor duurder .
De meeste leveringen zullen toch wel plaats vinden eind januari begin februari..
En ja amazon.co.uk heeft vanaf 10 januari weer een lading binnen. Het is allemaal aan de buitenlandse leveranciers die meer kunnen leveren dan in Nederland..
Het is echt niet dat Sony weinig levert
Amazon.co.uk 2 op voorraad nog (normale pack):
http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4
[ Voor 26% gewijzigd door theduke1989 op 04-01-2014 00:02 ]
Sterker nog, de Killzone bundels van 10 Jan. zijn inmiddels ook al weer op.theduke1989 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:53:
[...]
Ja maar dan hoef je niet meer van die verhalen te krijgen op het forum.
Ja heb je al wat vernomen van die of heb je mailtje ontvangen van bol.com
Daar weet je tenminste je was te laat dus je moet wachten of koopt voor duurder .
De meeste leveringen zullen toch wel plaats vinden eind januari begin februari..
En ja amazon.co.uk heeft vanaf 10 januari weer een lading binnen. Het is allemaal aan de buitenlandse leveranciers die meer kunnen leveren dan in Nederland..
Het is echt niet dat Sony weinig leverthet is alleen ze laten Nederland links laten liggen omdat ze ergens anders meer kunnen verdienen (verkopen). En daarom er weinig batches zijn in NLD. Als je kijkt naar Engeland Duitsland etc. en er omheen veel meer batches worden er geleverd..
Amazon.co.uk 2 op voorraad nog (normale pack):
http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4
Anoniem: 207106
en als je mijn vorige post leest, dan zie je dat Amazon niet de kale verkoopt maar via een 3rd party die dus meer geld vraagt...
Volgens geruchten is de vierde lading van ps4's groter dan de derde lading, klopt dat?
Hey "medetweaker" mikeb106
Jazeker bevalt me prima zo,de ps4
Inmiddels ook al NFS-R erbij,+ ResoGun,WarFrame en Contrast via ps plus voor nop.
Dus ben voorlopig wel even zoet met de ps4
Voor de mensen die een entertainmentcard hebben, je kan hem in tegenstelling tot wat de entertainmentcard-website-verkooppunten-pagina (
) vermeldt hem gewoon bij bol.com gebruiken.
http://www.bol.com/nl/m/c...rtainment-card/index.html
http://www.bol.com/nl/m/c...rtainment-card/index.html
Anoniem: 450540
Zouden jullie aub op mij willen stemmen hier:
http://www.disney.nl/
Stem aub op WilK.
Dan kan ik de aankomende tijd wanneer mijn PS4 geleverd wordt volop spelen!
Alvast bedankt!
Stem aub op WilK.
Alvast bedankt!
[ Voor 16% gewijzigd door iisschots op 04-01-2014 19:56 ]
Spammen is ook in dit topic niet toegestaanAnoniem: 450540 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:53:
Zouden jullie aub op mij willen stemmen hier:
Stem aub op WilK.
Alvast bedankt!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Er zijn altijd een boel geruchten maar als je er gewoon van uit gaat dat het kleiner is of even groot zit je meestal wel goed en kan je ook minder teleurgesteld worden.Joostb11 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:09:
Volgens geruchten is de vierde lading van ps4's groter dan de derde lading, klopt dat?
Ik verwacht hem overigens woensdag te krijgen als mm enschede een levering krijgt. Sta 11de en heb hem op 30 December gepreordered.
Anoniem: 450540
Jij kunt er haast wel vanuit gaan hem te krijgen aankomende week. Lucky you...Shadow343 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:59:
[...]
Ik verwacht hem overigens woensdag te krijgen als mm enschede een levering krijgt. Sta 11de en heb hem op 30 December gepreordered.
Anoniem: 489397
Volgens mij heb je nog de meeste kan bij een mediamarkt vestiging om aan een ps4 te komen. Ik ga daar maar pre orden dan. Van wehkamp en Bart Smit hoor ik ook niks meer. Iemand die iets weet van mediamarkt Eindhoven?
Haha klopt maar nou zo lucky is het niet.. had een pre order van 14 nov staan bij bol maargoed dat verhaal ken je geheid met dat bedrijf. De man in kwestie bij mm verzekerde me dat ik bij de volgende levering zat alleen is de vraag nog wanneer die komt aangezien die in enschede iets anders liep maar we gaan het zien.Anoniem: 450540 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:02:
[...]
Jij kunt er haast wel vanuit gaan hem te krijgen aankomende week. Lucky you...
Dankjewel. Dan wens ik jou alvast veel gameplezier!Shadow343 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:59:
[...]
Er zijn altijd een boel geruchten maar als je er gewoon van uit gaat dat het kleiner is of even groot zit je meestal wel goed en kan je ook minder teleurgesteld worden.
Haha bedankt ik heb hem nog niet maar neem hem graag in ontvangst.. jij ook alvast!Joostb11 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:18:
[...]
Dankjewel. Dan wens ik jou alvast veel gameplezier!
Anoniem: 562634
Dat is raar ik heb daar ook 30 december gepreordered. De medewerker zei tegen mij dat ze al rond de 70/80 pre-orders hadden. En hij dacht dat ik hem dan eind januari zou kunnen verwachten. Ik weet niet hoe laat jij gepreordered hebt maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat in een paar uur 60 preorders zijn geplaatst. Wat heb jij precies van de medewerker gehoord?Shadow343 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:59:
[...]
Er zijn altijd een boel geruchten maar als je er gewoon van uit gaat dat het kleiner is of even groot zit je meestal wel goed en kan je ook minder teleurgesteld worden.
Anoniem: 569178
http://technieuws.com/296...ps4-levering-in-nederland
7 Januari nieuwe levering volgens technieuws.com
7 Januari nieuwe levering volgens technieuws.com
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 569178 op 04-01-2014 21:51 ]
Heb jij hem besteld bij mm Enschede dan? Ja? Dan is het idd heel vreemd. nee? Dan is het niet zo vreemd want het verschilt per winkel.Anoniem: 562634 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:14:
[...]
Dat is raar ik heb daar ook 30 december gepreordered. De medewerker zei tegen mij dat ze al rond de 70/80 pre-orders hadden. En hij dacht dat ik hem dan eind januari zou kunnen verwachten. Ik weet niet hoe laat jij gepreordered hebt maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat in een paar uur 60 preorders zijn geplaatst. Wat heb jij precies van de medewerker gehoord?
Ja MM Enschede 100%.Joostb11 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:49:
[...]
Heb jij hem besteld bij mm Enschede dan? Ja? Dan is het idd heel vreemd. nee? Dan is het niet zo vreemd want het schilt per winkel.
E. Bies was de naam en die wist me aardig duidelijk en met zekerheid te vertellen dat ik hem zou krijgen de volgende levering + ik heb de lijst gezien en stond toch echt 11de haha..Anoniem: 562634 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:14:
[...]
Dat is raar ik heb daar ook 30 december gepreordered. De medewerker zei tegen mij dat ze al rond de 70/80 pre-orders hadden. En hij dacht dat ik hem dan eind januari zou kunnen verwachten. Ik weet niet hoe laat jij gepreordered hebt maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat in een paar uur 60 preorders zijn geplaatst. Wat heb jij precies van de medewerker gehoord?
Overigens heb ik gister ook even geinformeerd daar bij en kreeg ik als antwoord dat ze vorige week geen levering hadden gekregen en niet wisten wanneer er weer 1 kwam. Hij wist dus totaal niet waar hij het over had want de man in kwestie van de gameafdeling (E. Bies die op dat moment niet aanwezig was) vertelde me toen dat die afgelopen vrijdag na kerst (dus dezelfde week wat de andere medewerker vertelde niks te hebben gekregen) dat ze een levering hebben gehad. Dus het scheelt aardig in de verhalen daar helaas maar ik vertrouw op de medewerker die mij heeft geholpen. Overigens heeft een vriend van mij later die dag ook gepreordered en ook hij kreeg het antwoord bij de volgende levering zit je.
Ik weet niet hoe de medewerker heette. Hij stond helemaal links achterin bij de dvd's. Ik weet niet of ze vaste plaatsen hebben daar.Shadow343 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:52:
[...]
E. Bies was de naam en die wist me aardig duidelijk en met zekerheid te vertellen dat ik hem zou krijgen de volgende levering + ik heb de lijst gezien en stond toch echt 11de haha..
Overigens heb ik gister ook even geinformeerd daar bij en kreeg ik als antwoord dat ze vorige week geen levering hadden gekregen en niet wisten wanneer er weer 1 kwam. Hij wist dus totaal niet waar hij het over had want de man in kwestie van de gameafdeling (E. Bies die op dat moment niet aanwezig was) vertelde me toen dat die afgelopen vrijdag na kerst (dus dezelfde week wat de andere medewerker vertelde niks te hebben gekregen) dat ze een levering hebben gehad. Dus het scheelt aardig in de verhalen daar helaas maar ik vertrouw op de medewerker die mij heeft geholpen. Overigens heeft een vriend van mij later die dag ook gepreordered en ook hij kreeg het antwoord bij de volgende levering zit je.
Weet je het zeker 30 December en hoe laat heb je gepreorderd?
Dan hoop ik maar dat ik verkeerd geïnformeerd ben.
Kijk op je bon die meekreeg daar staat de naam van de medewerker.. En dat was rond 12 uur in de middag dat ik er was...Ik keek net op de bon het was de 29ste excuus. Maar ik verwacht niet dat er 60 pre orders waren in een dag tijd weet zeker dat er 1 bij was van een vriend maar meer dan 10 extra denk ik niet!Anoniem: 562634 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:05:
[...]
Ik weet niet hoe de medewerker heette. Hij stond helemaal links achterin bij de dvd's. Ik weet niet of ze vaste plaatsen hebben daar.
Weet je het zeker 30 December en hoe laat heb je gepreorderd?
Dan hoop ik maar dat ik verkeerd geïnformeerd ben.
Was geen E.Bies. Ik was er op de 30e ook redelijk vroeg (12 uur). Hopelijk had hij het fout en krijg ik aankomende week een belletje. Dank uShadow343 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:11:
[...]
Kijk op je bon die meekreeg daar staat de naam van de medewerker.. En dat was rond 12 uur in de middag dat ik er was...Ik keek net op de bon het was de 29ste excuus. Maar ik verwacht niet dat er 60 pre orders waren in een dag tijd weet zeker dat er 1 bij was van een vriend maar meer dan 10 extra denk ik niet!
Anoniem: 564300
Mediamarkt heeft 30 vestigingen en elk vestiging krijgt ongeveer 30-50 consoles binnen dat is ongeveer 1000+/- ze krijgen in ieder geval meer dan Bol.com en Wehkamp of zit ik nou verkeerd?
want wat mij verteld werd van bol.com is dat de 2e levering maar 500-600 consoles of minder was..
want wat mij verteld werd van bol.com is dat de 2e levering maar 500-600 consoles of minder was..
Maar is het zo dat alle MediaMarkten eenzelfde aantal PS4's binnen krijgen?
En wat zouden die aantallen dan zijn? Heeft iemand daar concrete informatie over??
En wat zouden die aantallen dan zijn? Heeft iemand daar concrete informatie over??
Als het dezelfde snuiterd is die mij vertelde dat er vorige week geen levering was en pas eind januari een volgende levering verwachten dan prepare yourself for a call next week hahaAnoniem: 562634 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:17:
[...]
Was geen E.Bies. Ik was er op de 30e ook redelijk vroeg (12 uur). Hopelijk had hij het fout en krijg ik aankomende week een belletje. Dank u
Anoniem: 568640
Hallo mede Tweakers, waar kan ik op dit moment het beste een PS4 Pre orderen? Bij de Mediamarkt?
Ja ik denk het wel of Saturn. Media Markt is hoe het er nu uit ziet het beste of je moet bestellen vanuit het buitenland.Anoniem: 568640 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:00:
Hallo mede Tweakers, waar kan ik op dit moment het beste een PS4 Pre orderen? Bij de Mediamarkt?
Ja verschilt wel per MM heb ik gehoord bij MM Deventer was het 25 euro aanbetaling maar bij andere weer 40.Anoniem: 568640 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:06:
En moet je bij de Mediamarkt een aanbetaling voor doen? Of niet?
ik zou nog even wachten tot volgende week dinsdag. (dan zou er een levering komen volgens geruchten). mocht sony.nl dan leveren zou ik daar proberen een bestelling te doen. dit is wel vooraf €399Anoniem: 568640 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:00:
Anoniem: 544466
Morgen misschien ff langs de Saturn in Zaandam om daar een bestelling te plaatsen, die nemen wel pre-orders aan
en anders gewoon dinsdag naar de MM aangezien zij er elke keer een paar in de vrije verkoop gooien.
Ik denk van wel, bij bol.com zou ik het sowieso niet doen want daar zijn ze bij 14 september met leveren, wehkamp is heel onduidelijk (ik heb hem daar besteld), Sony.nl kun je proberen maar daar heb ik verder niks van gehoord en mediamarkt en saturn kun je het beste doen want ik hoor allemaal verhalen dat ze naar de winkel zijn geweest en dat ze hem de volgende levering al krijgen ofzo.. En ze laten je de lijst zien met de wachtrij.Anoniem: 568640 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:00:
Anoniem: 569428
Heeft iemand een idee hoe het staat met de leveringen bij Dixons? Ik heb 12-11 gereserveerd.
Ik heb begrepen dat het bij Dixons niet uitmaakt of je online of bij een winkel hebt gepreordered dus zal wel een bol.com-achtige wachtlijst zijn
Ik heb begrepen dat het bij Dixons niet uitmaakt of je online of bij een winkel hebt gepreordered dus zal wel een bol.com-achtige wachtlijst zijn
Ik sta 3 of 4 nu op de wachtlijst bij de intertoys in dronten denken jullie dat de levering van aanstaande week groot genoeg is zodat ik mijn ps4 ook krijg ?
Ik heb net nog even gebeld naar MM Enschede en gevraagd als hoeveelste ik op de lijst stond.Shadow343 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:24:
[...]
Als het dezelfde snuiterd is die mij vertelde dat er vorige week geen levering was en pas eind januari een volgende levering verwachten dan prepare yourself for a call next week haha
Hij kon mij zeggen dat er nog 60 voor mij waren.
Misschien klopt de 11de plaats voor jou niet?
Wie had je aan de lijn dan? En zeiden ze iets over de levering?Anoniem: 562634 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:33:
[...]
Ik heb net nog even gebeld naar MM Enschede en gevraagd als hoeveelste ik op de lijst stond.
Hij kon mij zeggen dat er nog 60 voor mij waren.
Misschien klopt de 11de plaats voor jou niet?
Naam niet onthouden. Niet naar gevraagd maar hij zei dat hij niet wist hoeveel die er binnen kreeg en daarom ook nog niet kon zeggen of ik er bij zat of niet. Maar nu snap ik niet waarom jij en je vriend zo hoog staan?Shadow343 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:39:
[...]
Wie had je aan de lijn dan? En zeiden ze iets over de levering?
Nee ik ook niet, er zit 24u verschil in mn vriend stond nog wel onder de 20 alleen geen idee zo meer welke plek.. hij had rond 3u gepreordered die dag..Anoniem: 562634 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:41:
[...]
Naam niet onthouden. Niet naar gevraagd maar hij zei dat hij niet wist hoeveel die er binnen kreeg en daarom ook nog niet kon zeggen of ik er bij zat of niet. Maar nu snap ik niet waarom jij en je vriend zo hoog staan?
Ik rond 12u/1u. Afwachten maar.Shadow343 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:44:
[...]
Nee ik ook niet, er zit 24u verschil in mn vriend stond nog wel onder de 20 alleen geen idee zo meer welke plek.. hij had rond 3u gepreordered die dag..
Zou je misschien willen melden als jij of je vriend een telefoontje hebt/heeft gehad?
Dat Sony elke 2 weken levert aan verschillende retailers, is dat nou een feit of een gerucht? Als Sony aantal tientallen PS4's levert per retailer om de 2 weken dan hebben 'we' over anderhalf/2 maanden vrije verkoop toch?
Of zie ik iets over het hoofd?
Anoniem: 563480
Ik heb afgelopen week contact gehad met een plaatselijke Intertoys en de betreffende persoon gaf aan dat er afgelopen week een lading DS4 controllers binnenkwam en komende week weer een lading met PS4 consoles. Daarna zou er weer een week geen consoles komen maar de week daarna weer wel. Elke 2 weken zou dus kunnen.the-edge schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:49:
Dat Sony elke 2 weken levert aan verschillende retailers, is dat nou een feit of een gerucht? Als Sony aantal tientallen PS4's levert per retailer om de 2 weken dan hebben 'we' over anderhalf/2 maanden vrije verkoop toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 563480 op 05-01-2014 17:02 ]
Tot nu toe is het nog een feit.the-edge schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:49:
Ik loop toch weer te twijfelen over de PS4 maarja dinsdag misschien wel kijken of dat ding in de vrije verkoop is in A'dam-Noord
Doen hun nu alleen aan vrije verkoop. Overigens net even de Mediamarkt gebeld volgens mij zijn die verkopers net zo slecht geïnformeerd. De knul die ik aan de lijn had gaf aan dat de Arena pas over 4 weken een nieuwe levering PS4 krijgt.Anoniem: 544466 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:14:
Ik loop toch weer te twijfelen over de PS4 maarja dinsdag misschien wel kijken of dat ding in de vrije verkoop is in A'dam-Noord
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 05-01-2014 17:53 ]
Er bestaan nog eerlijke mensen op Marktplaats, net een PS4 opgehaald met extra controller en 2 games voor normale winkelprijs! Zoektocht eindelijk voorbij.
Tuurlijk, maar jij was een dag later dan ons he! Wij 29 jij 30 hahaAnoniem: 562634 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:48:
[...]
Ik rond 12u/1u. Afwachten maar.
Zou je misschien willen melden als jij of je vriend een telefoontje hebt/heeft gehad?
Anoniem: 568693
Waarschijnlijk een Microsoft/Nintendo fanaat!Anoniem: 146055 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:16:
[...]
Doen hun nu alleen aan vrije verkoop. Overigens net even de Mediamarkt gebeld volgens mij zijn die verkopers net zo slecht geïnformeerd. De knul die ik aan de lijn had gaf aan dat de Arena pas over 4 weken een nieuwe levering PS4 krijgt.
Oh dacht dat je vriend op de 30e had besteld.Shadow343 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:24:
[...]
Tuurlijk, maar jij was een dag later dan ons he! Wij 29 jij 30 haha
Nee beiden op de 29ste ik rond 12u en hij rond 3Anoniem: 562634 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Oh dacht dat je vriend op de 30e had besteld.
Toch zou het dan heel raar dat in een par uur zoveel pre-orders bij zijn gekomen. Terwijl bij sommige MM's nu nog maar 20/30 pre-orders zijn/Shadow343 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Nee beiden op de 29ste ik rond 12u en hij rond 3
Klopt ik geloof ook niet dat je 60ste staan of in die richting hahaAnoniem: 562634 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:30:
[...]
Toch zou het dan heel raar dat in een par uur zoveel pre-orders bij zijn gekomen. Terwijl bij sommige MM's nu nog maar 20/30 pre-orders zijn/
Jup, levering is eind januari begin februari. Toen ik klikte stond er 2/3 weken, maar dat is dus wel iets langer gewordenAnoniem: 544423 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:12:
Zijn er meer mensen die bij Sony.nl hebben besteld?

Dit zorgde, min of meer, voor rust

Anoniem: 312228
Ik heb net bij de Mediamarkt in Eindhoven een reservering gedaan voor de PS4 (vertelde mij dat ik hem ergens in februari binnen zou hebben). Maar heeft het eigenlijk nadelen dat de MM via de Duitste tak inkoopt of zijn deze precies hetzelfde als de Nederlandse PS4's?
Anoniem: 312228
Je zult hem toch ergens moeten bestellen, en via bol.com was het helemaal een ramp als je dat zo hoort van de mensen hier.Anoniem: 564300 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:48:
zitten we dalijk in februari zeggen ze eind april..
ja ik heb ook bij sony.nl besteld, 19.12.2013 om 23:45Tomas33 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:05:
[...]
Jup, levering is eind januari begin februari. Toen ik klikte stond er 2/3 weken, maar dat is dus wel iets langer geworden. Dag of 3 voor kerst besteld, maar goed, ik was klaar met het zoeken naar 2e hands ps4's etc.
Dit zorgde, min of meer, voor rust
Hoe bestel je uberhaupt bij sony.nl? Ik probeer het elke keer maar steeds zeggen ze dat de ps4 niet op voorraad is en nergens zie ik een reserveer of pre-order knop of iets in die trand.
Dit kon 3 weken geleden wel, of op sommige momenten. Het lijkt dat Sony eerst de pre-orders willen afhandelen voordat ze weer beschikbaar zijn.SKdragon schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:16:
Hoe bestel je uberhaupt bij sony.nl? Ik probeer het elke keer maar steeds zeggen ze dat de ps4 niet op voorraad is en nergens zie ik een reserveer of pre-order knop of iets in die trand.
Het mag nu wel eens opschieten. Hopelijk kloppen die geruchten van een nieuwe levering aankomende week. Alhoewel ik mijn bedenkingen hierover heb doordat de Mediamarkt Arena stug blijft volhouden dat het nog twee weken duurt.
Zij leveren aan de pre-orders en ze gooien er elke keer een paar in de vrije verkoop ookal hebben ze dan nog mensen op de lijst staan.Anoniem: 146055 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:16:
[...]
Doen hun nu alleen aan vrije verkoop. Overigens net even de Mediamarkt gebeld volgens mij zijn die verkopers net zo slecht geïnformeerd. De knul die ik aan de lijn had gaf aan dat de Arena pas over 4 weken een nieuwe levering PS4 krijgt.
MM ArenA medewerker die zegt ook 15de is de verwachting en niet de 7de.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.