Ja, maar een bundel hoef ik eigenlijk niet. Bf4 wacht hier al 1,5 maand en extra controller is er ook al. Sorry van gezeur maar wil gewoon zo graag ps4...Online JJ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:07:
[...]
Plenty bundels op voorraad. Ik heb er vanmiddag een besteld en die is ook al verzonden. Je kunt ook gewoon blijven wachten...
Verwijderd
Geduld en dit topic in de gaten houden. Kans genoeg dat je bijtijds een PS4 kunt bestellen met al die blunderende webshops. En daarnaast kun je vanaf volgende week waarschijnlijk naar een Mediamarkt bij jou in de buurt.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:11:
[...]
Ja, maar een bundel hoef ik eigenlijk niet. Bf4 wacht hier al 1,5 maand en extra controller is er ook al. Sorry van gezeur maar wil gewoon zo graag ps4...
Verwijderd
Ik hoor overal dat er morgen en volgende week een levering komt. Dan zou het toch kunnen dat we beide morgen wat horen?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:51:
[...]
Het blijft vreemd. Toen ik reserveerde op de 31/12de stond ik rond plek 30. Als jij dus ook niets hoort, hebben ze wel erg weinig bundels ontvangen.
Verwijderd
Oh sorry dat wist ik dan net weer niet. Ik las net iets over Neckermann.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:06:
@Vincitore_058
Maar je kan het niet meer in de webshop bestellen, dat is niet meer beschikbaar
Is de killzone mega bundel inclusief 2 controllers en camera überhaupt nog wel leverbaar? Hoor dat sommige mensen al van wehkamp te horen hebben gekregen dat ie niet geleverd kan worden! Heb zelf bij mycom besteld...
Verwijderd
Media Markt en Saturn verwachten deze maand twee PS4 leveringen: http://www.techmania.nl/4...aand-twee-ps4-leveringen/
Game Mania verwacht nieuwe levering PS4 rond 15 januari: http://www.techmania.nl/4...ring-ps4-rond-15-januari/
Game Mania verwacht nieuwe levering PS4 rond 15 januari: http://www.techmania.nl/4...ring-ps4-rond-15-januari/
Oh hij past hier beter eigenlijk:
DESTINY beta key binnen
DESTINY beta key binnen
Verwijderd
How?Brutal1ty schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:51:
Oh hij past hier beter eigenlijk:
DESTINY beta key binnen![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom mensen zo negatief zijn over bol.com. Ik heb 6-12 besteld, wetende dat de levertijd 5-7 weken zou bedragen. Sinds de plaatsing staat bij verwachte verzending 29-01. Tussentijds word ik netjes per mail op de hoogte gehouden, als er wat te melden is. Ik ga er dus vanuit dat ik eind deze maand mijn Ps4 in huis heb. Natuurlijk had ik ook veeeeel liever een maandje gamen achter de kiezen, heb ook al 3 spellen liggen, die ik dagelijks even aai, maar ik kan toch pas kwaad worden als ze niet rond de 29ste verzenden? De vraag is dus eigenlijk of er mensen zijn bij wie bol.com niet heeft geleverd op de aangegeven datum in de bestelstatus.
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Buitenkansje ende via via. Heb er voorlopig natuurlijk nog helemaal niets aan, maar werd er wel even zo blij van dat ik het even in het slowchat topic kwijt moest
Verwijderd
Mensen die in september/oktober hebben besteld en nog steeds niets binnen hebben?QRiUZ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:57:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom mensen zo negatief zijn over bol.com. Ik heb 6-12 besteld, wetende dat de levertijd 5-7 weken zou bedragen. Sinds de plaatsing staat bij verwachte verzending 29-01. Tussentijds word ik netjes per mail op de hoogte gehouden, als er wat te melden is. Ik ga er dus vanuit dat ik eind deze maand mijn Ps4 in huis heb. Natuurlijk had ik ook veeeeel liever een maandje gamen achter de kiezen, heb ook al 3 spellen liggen, die ik dagelijks even aai, maar ik kan toch pas kwaad worden als ze niet rond de 29ste verzenden? De vraag is dus eigenlijk of er mensen zijn bij wie bol.com niet heeft geleverd op de aangegeven datum in de bestelstatus.
Ja dat is zuur. Maar wat stond er destijds als verwachte verzenddatum vraag ik me dan af?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:59:
[...]
Mensen die in september/oktober hebben besteld en nog steeds niets binnen hebben?
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Weet iemand toevallig op je een maand of twee gratis PS+ krijgt bij aankoop van een PS4 bundle? Of moet je dat nog even apart erbij kopen?
Verwijderd
14 dagen volgens mij.impy101 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:03:
Weet iemand toevallig op je een maand of twee gratis PS+ krijgt bij aankoop van een PS4 bundle? Of moet je dat nog even apart erbij kopen?
30 dagen meen ik.impy101 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:03:
Staat een megabundel te koop hier op V&A voor de mensen met interesse, tegen een prima prijs! 
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadow Fall + extra controller + PS4 Eye Camera Zwart
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadow Fall + extra controller + PS4 Eye Camera Zwart
[ Voor 55% gewijzigd door Vissa66 op 09-01-2014 19:05 ]
M3P 24'
Wat er nog steeds staat: Op verschijningsdatum.QRiUZ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:02:
[...]
Ja dat is zuur. Maar wat stond er destijds als verwachte verzenddatum vraag ik me dan af?
Vandaag Reactie van sony op mij vraag of er nog mega bundels geleverd worden.
Over die v&a, jammer dat ik niet in de buurt woont....Beste killg0re,
Bedankt voor je bericht.
Daar hebben we vanuit hier helaas geen zicht op.
Normaal gezien als dat de bestellingen zijn geplaatst aldaar dan zullen deze ook uitgeleverd worden.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Melvin
[ Voor 10% gewijzigd door Killg0re op 09-01-2014 19:09 ]
Echt waar?! Dat is wel heel slecht zeg... Ik ga ook maar eens wat actiever hunten dan!Mango84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:04:
[...]
Wat er nog steeds staat: Op verschijningsdatum.
Verwijderd
Bij mycom bij je orderstatus staat ook een foutieve afhaaldatum. Ik kan nog steeds 24 december afgelopen jaar mijn Killzone bundel ophalen.. 'Foutje van het systeem'... Aka lulkoekQRiUZ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:07:
[...]
Echt waar?! Dat is wel heel slecht zeg... Ik ga ook maar eens wat actiever hunten dan!
Via Twitter contact gehad met MM Rijswijk & Den Haag.
Beide filialen krijgen vrijdag levering.
Hoeveel en of het om kale consoles gaat of bundels werd niet bekend, aantallen ook onbekend.
Hoeveel en of het om kale consoles gaat of bundels werd niet bekend, aantallen ook onbekend.
Ja ik had idd ook een bericht gezien op tweakers van iemand die hem 30 november had besteld en rond deze tijd kon ophalen bij een filiaal. Ik heb inderdaad gekozen om hem thuis te laten bezorgen onder rembours... misschien maakt dat wat uitVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:44:
[...]
Hey voor mij geldt hetzelfde. Op dezelfde datum besteld en vandaag een mail gehad dat ze er niets over kunnen zeggen. Ik heb eerder wel berichten gelezen over mensen die op 29 november reserveerden en hem al uitgeleverd kregen eind december. We zouden dan dus ergens bovenaan moeten staan nu lijkt mij. Laat je hem thuis bezorgen of haal je hem op bij een filiaal? Zou dat nog verschil uitmaken?
EDIT: uit een artikel wat iemand hier plaatste:
Vandaag hebben we goed nieuws voor de gene die bij Media Markt en Saturn een PlayStation 4 hebben besteld. Beide retailers verwachten deze maand nog twee nieuwe PS4 leveringen van Sony. De eerste PS4 levering zou morgen, vrijdag 10 januari, plaatsvinden en de tweede levering zou volgende week vrijdag 17 januari aankomen.
Door deze twee PlayStation 4 leveringen zouden beide retailers in staat zijn om alle pre-orders te voorzien van een PS4 exemplaar. Mensen die al een bestelling hebben geplaatst zullen per e-mail op de hoogte worden gehouden!
[ Voor 28% gewijzigd door Lonnort op 09-01-2014 19:19 ]
Vrijdag (morgen) krijgt mm den haag er 33, althans dat begreep ik gisteren van de verkoper. Hij vertelde mij dat er daarna nog 17 reserveringen op de lijst stonden. Ik ben 18AlexMar schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:12:
Via Twitter contact gehad met MM Rijswijk & Den Haag.
Verwijderd
Dus daaruit kan ik opmaken dat het dan al vrije verkoop wordt, of lees ik dat verkeerd?Lonnort schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:18:
[...]
Ja ik had idd ook een bericht gezien op tweakers van iemand die hem 30 november had besteld en rond deze tijd kon ophalen bij een filiaal. Ik heb inderdaad gekozen om hem thuis te laten bezorgen onder rembours... misschien maakt dat wat uit
Vandaag hebben we goed nieuws voor de gene die bij Media Markt en Saturn een PlayStation 4 hebben besteld. Beide retailers verwachten deze maand nog twee nieuwe PS4 leveringen van Sony. De eerste PS4 levering zou morgen, vrijdag 10 januari, plaatsvinden en de tweede levering zou volgende week vrijdag 17 januari aankomen.
Door deze twee PlayStation 4 leveringen zouden beide retailers in staat zijn om alle pre-orders te voorzien van een PS4 exemplaar. Mensen die al een bestelling hebben geplaatst zullen per e-mail op de hoogte worden gehouden!
Heb zelf bij neckermann besteld op 21 oktober en bij wehkamp op 26 oktober. Erna nog bij mediamarkt gereserveerd, waar ik ongeveer toen 70ste op de lijst was. Lijkt veel, maar als ze 2 leveringen krijgen en er zijn al 10 vanaf vanwege de knack bundel.. Je weet maar nooit!
Hoop toch dat ik 'm binnen 2 weken heb..
Hoop toch dat ik 'm binnen 2 weken heb..
Verwijderd
Ik heb ervoor gekozen hem af te halen in de plaatselijke MM. Hopelijk zit het ons mee morgen! Als ik iets weet wil ik je wel een bericht sturen als je dat niet erg vind.Lonnort schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:18:
[...]
Ja ik had idd ook een bericht gezien op tweakers van iemand die hem 30 november had besteld en rond deze tijd kon ophalen bij een filiaal. Ik heb inderdaad gekozen om hem thuis te laten bezorgen onder rembours... misschien maakt dat wat uit
Verwijderd
Het lijkt mij wat voorbarig eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:22:
[...]
Dus daaruit kan ik opmaken dat het dan al vrije verkoop wordt, of lees ik dat verkeerd?
Dat zou ik heel fijn vinden, thanks!Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Ik heb ervoor gekozen hem af te halen in de plaatselijke MM. Hopelijk zit het ons mee morgen! Als ik iets weet wil ik je wel een bericht sturen als je dat niet erg vind.
Verwijderd
Nou ja, als zij zeggen dat ze dan de lijsten hebben afgehandeld en stel er zouden niet veel nieuwe reserveringen bij komen. Wat moeten ze er dan mee doen? In het magazijn laten wegrotten?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:30:
[...]
Het lijkt mij wat voorbarig eerlijk gezegd.
Als iemand morgen met me zou willen gamen mijn psn: TheNLFox
Krijg morgen battlefield en killzone binnen
Krijg morgen battlefield en killzone binnen
Iemand toevallig enig zicht op de lijst van Neckermann? Begin me een beetje zorgen te maken dat er niet veel verschil is tussen bol.com en Neckermann qua wachtlijsten, lezende dat er mensen al in oktober besteld hebben en er nog op wachten
Verwijderd
Zou je voor oktober moeten preorderen bv bij bartsmit. Ik heb het alsnog geprobeerd.
http://www.cinemablend.co...re-How-Get-Key-59536.html
http://m.destinythegame.com/wheretobuy
Verwijderd
Nou ik las een bericht op playstation4club van iemand die praatte met een medewerker en de baas in Emmen. Nu ligt het misschien aan de locatie maar hij zag dat er 24 ps4's achter een deur stonden te wachten op mensen die hem nog op moeten halen. Die waren dus al gebeld. De medewerker vertelde dat ze de consoles drie maanden vast moeten houden alvorens ze te mogen aanbieden in de winkel of door te zetten naar andere wachtenden.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Nou ja, als zij zeggen dat ze dan de lijsten hebben afgehandeld en stel er zouden niet veel nieuwe reserveringen bij komen. Wat moeten ze er dan mee doen? In het magazijn laten wegrotten?
Verwijderd
Zijn er hier mensen die bij mm arena hebben gepreorderd? Zoja wanneer? Ben je al gebeld?
Ik heb 27 december besteld, hoop morgen wat te horen!
3 maanden? haha, misschien als ze al volledig betaald waren ja..Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:35:
[...]
Nou ik las een bericht op playstation4club van iemand die praatte met een medewerker en de baas in Emmen. Nu ligt het misschien aan de locatie maar hij zag dat er 24 ps4's achter een deur stonden te wachten op mensen die hem nog op moeten halen. Die waren dus al gebeld. De medewerker vertelde dat ze de consoles drie maanden vast moeten houden alvorens ze te mogen aanbieden in de winkel of door te zetten naar andere wachtenden.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Heb 31 dec gereserveerd bij MM Arena maar nog niets gehoord.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:35:
Zijn er hier mensen die bij mm arena hebben gepreorderd? Zoja wanneer? Ben je al gebeld?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 19:37 ]
Verwijderd
3 maanden lijkt me indd beetje raar. Ze willen ze toch zo snel verkocht krijgen lijkt mij?C0nscious schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:36:
[...]
3 maanden? haha, misschien als ze al volledig betaald waren ja..
Verwijderd
Don't shoot the messenger boy...C0nscious schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:36:
[...]
3 maanden? haha, misschien als ze al volledig betaald waren ja..
Verwijderd
Preorder bij BS krijg je en bèta codeVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:35:
[...]
Zou je voor oktober moeten preorderen bv bij bartsmit. Ik heb het alsnog geprobeerd.
http://www.cinemablend.co...re-How-Get-Key-59536.html
http://m.destinythegame.com/wheretobuy
Ok, de 'playstation4club roddelaar' dan
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Dit is het bericht over de MM Emmen:
kom nu net bij MM emmen weg, de verkoper liet mij zien hoeveel ps4 consoles achter de roldeur stonden. dit waren er 24 stuks en allemaal gepreorderd.
maar nu komt het..... deze consoles staan er al vanaf 03-01-2014.
al deze mensen hebben 25 euro betaald en al deze mensen zijn benaderd dat hun console binnen is, van de 45 stuks die ze 03-01-2014 binnen hebben gekregen staan er nu dus nog 24 stuks op een nieuwe eigenaar te wachten.
de verkoper vertelde dat MM verplicht is om ze nog zeker 3 maanden te laten staan voordat ze gecanceld worden, dus als ze niet gehaald worden dan staan ze daar nog een poosje.
het is zeker zo dat mensen op meerdere plekken een ps4 hebben gepreorderd en deze wellicht aan zich voorbij laten gaan, of het zijn mensen die niet vlakbij wonen maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden.
oke en toen liep ik naar beneden om naar de uitgang te gaan en daar kwam ik de directeur tegen, ik herkende hem omdat hij met zijn gezicht in de plaatselijke krant had gestaan toen de MM geopend werd.
ik vroeg hem dus hoe dat nu zat met die ps4 en de preorders en hij bevestigde dit verhaal van zijn collega verkoper.
als dit bij alle MM's zo gaat dan staan er zo'n 500 consoles te verstoffen in de gangpaden van de MM's.
mijn mond viel open van verbazing, maar blijkt dus op waarheid te berusten
kom nu net bij MM emmen weg, de verkoper liet mij zien hoeveel ps4 consoles achter de roldeur stonden. dit waren er 24 stuks en allemaal gepreorderd.
maar nu komt het..... deze consoles staan er al vanaf 03-01-2014.
al deze mensen hebben 25 euro betaald en al deze mensen zijn benaderd dat hun console binnen is, van de 45 stuks die ze 03-01-2014 binnen hebben gekregen staan er nu dus nog 24 stuks op een nieuwe eigenaar te wachten.
de verkoper vertelde dat MM verplicht is om ze nog zeker 3 maanden te laten staan voordat ze gecanceld worden, dus als ze niet gehaald worden dan staan ze daar nog een poosje.
het is zeker zo dat mensen op meerdere plekken een ps4 hebben gepreorderd en deze wellicht aan zich voorbij laten gaan, of het zijn mensen die niet vlakbij wonen maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden.
oke en toen liep ik naar beneden om naar de uitgang te gaan en daar kwam ik de directeur tegen, ik herkende hem omdat hij met zijn gezicht in de plaatselijke krant had gestaan toen de MM geopend werd.
ik vroeg hem dus hoe dat nu zat met die ps4 en de preorders en hij bevestigde dit verhaal van zijn collega verkoper.
als dit bij alle MM's zo gaat dan staan er zo'n 500 consoles te verstoffen in de gangpaden van de MM's.
mijn mond viel open van verbazing, maar blijkt dus op waarheid te berusten
Nouja, opzich wel netjes natuurlijk, je hebt immers al een (klein) deel aanbetaald. 3 maanden is dan nog steeds wel erg lang, ik denk dat het dan filiaal-afhankelijk is wat de policy zal zijn.
Verwijderd
Denk ik ook inderdaad. Ik weet één ding zeker. Als ik dat telefoontje krijg sta ik binnen no-time op de stoep
Verwijderd
Over Neckermann weet ik het al. Ik kan natuurlijk niet inschatten hoe lang hun levering is maar hun eerste levering is als het goed is pas eind/midden januari. Kan dus best zijn dat je hem meteen geleverd krijgt omdat de wachtlijst niet zo lang is doordat veel mensen hier niet hebben gereserveerd. Wel raar dat dit pas hun eerste levering wordt maarja.
Verwijderd
Als het waar is wordt ik ook morgen door Saturn spijkenisse gebeld om hem op te halen. Ik ga zaterdag even langs om hem te anuleren.
Verwijderd
Iemand trouwens nog een reservering openstaan van een MM of Saturn in de buurt van Breda/Tilburg die hij/zij toch niet gaat halen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 20:08 ]
ik sta ook in de pre order lijst bij saturn Spijkenisse. dus kan je iets laten horen als je morgen gebeld word !
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:01:
Als het waar is wordt ik ook morgen door Saturn spijkenisse gebeld om hem op te halen. Ik ga zaterdag even langs om hem te anuleren.
Sneaky post. Heb er 1 over voor €30,- incl. verzenden.
V&A aangeboden: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
VERKOCHT
VERKOCHT
[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 09-01-2014 20:19 ]
DM/PMBinaryRun schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:14:
Sneaky post. Heb er 1 over voor €30,- incl. verzenden.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Zijn er hier mensen die hebben besteld bij neckermann? Zo ja, welke besteldatum?
Je bent de 2de. De eerste bood €25,- dus hij is voor jou

Verwijderd
Ik heb hem vandaag besteld.N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:19:
Zijn er hier mensen die hebben besteld bij neckermann? Zo ja, welke besteldatum?
Gisteren en vandaag met het vrouwtje van Intertoys aan het mailen geweest na hun debacle van gisteren. Fout is niet bij hun gemaakt, het ligt aan de hackers..... Sure!!!
Inmiddels ben ik er wel achter dat ik 1556e!!!! (28-11 gereserveerd) op de lijst sta bij Intertoys.
Heb de reservering laten annuleren. Veel plezier met je grijze olifant!!!! Daar geef ik geen euro meer uit!!!

Inmiddels ben ik er wel achter dat ik 1556e!!!! (28-11 gereserveerd) op de lijst sta bij Intertoys.
Heb de reservering laten annuleren. Veel plezier met je grijze olifant!!!! Daar geef ik geen euro meer uit!!!
Verwijderd
vandaag besteld bij neckerman dus?
hoelang zal het duren? ik zoek een geschikte webwinkel waar ik hem kan bestellen en wil hem minimaal 1 februarie in huis hebben?
is neckermann de beste gok ?
Je kan de intertoys proberen.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:25:
[...]
hoelang zal het duren? ik zoek een geschikte webwinkel waar ik hem kan bestellen en wil hem minimaal 1 februarie in huis hebben?
Verwijderd
Als je hem wil reserveren kun je best Neckermann proberen ja, maar op 1 februari zal ie ook al in sommige winkels voor vrije verkoop liggen. Dan moet je er wel snel bij zijn en de leveringen goed in de gaten houden. Ook regematig mailen met de retailersVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:25:
[...]
Verwijderd
Als ze weer zo'n fout maken maakt het niet eens meer uit op welke plek je staat. Ik stond op nummer 362 en ik was ook te laat...Mealer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:23:
Gisteren en vandaag met het vrouwtje van Intertoys aan het mailen geweest na hun debacle van gisteren. Fout is niet bij hun gemaakt, het ligt aan de hackers..... Sure!!!![]()
Verwijderd
Ik hoop dat de Intertoys Webshop nog wel een levering krijgt in januariVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:26:
[...]
Intertoys zoiezo niet, dan haal je 1 februari zeker niet
Verwijderd
Voor de mensen die nog geen PS4 hebben en die er wel eentje willen ( Check om 4-8 uur in de avond (Ochtend) Sony.nl en Intertoys.nl
Meestal met een beetje geluk heb je de kans dat er nog iets online floept!
BTW: Mediamarkt heeft vandaag al levering ontvangen dit van de Knack bundel. Bron?: ik heb er eentje opgehaald bij de Plaatselijke MM maar morgen worden klanten gebeld
BTW: Mediamarkt heeft vandaag al levering ontvangen dit van de Knack bundel. Bron?: ik heb er eentje opgehaald bij de Plaatselijke MM maar morgen worden klanten gebeld
Verwijderd
Bij welke MM was dat?Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:28:
Voor de mensen die nog geen PS4 hebben en die er wel eentje willen ( Check om 4-8 uur in de avond (Ochtend) Sony.nl en Intertoys.nl
Verwijderd
ja heb ik
helaas wel 2 x misgegrepen
nog mijn plaatselijke intertoys bestookt
alleen daar krijgen ze er maar 2 per levering
en ik sta op de 6e plaats...
wat ik nou zeer jammer vind dat er geen wiialerts.com is voor nederlandse webwinkels
of nowinstock.net is voor nederland
thanks btw voor de tip!
Verwijderd
ik hoop het ook!Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:27:
[...]
Ik hoop dat de Intertoys Webshop nog wel een levering krijgt in januari
Verwijderd
Vind 1600+?? reserveringen ook wel erg veel met de ps4 al 1,5 maand na de release. Blijkt maar weer dat de preorders bij diverse bedrijven Bol, Intertoys, Wehkamp, en zelfs MM en Saturn veel te vrijblijvend zijn. Veel mensen pre-orderen gewoon maar raak (niet dat ik dat niet zou doen) en doen daar verder niets meer mee zodra ze een ps4 binnen hebben lijkt het wel. Zie een van de vorige posts over preorders die bij MM/Saturn staan te verstoffen...Mealer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:23:
Gisteren en vandaag met het vrouwtje van Intertoys aan het mailen geweest na hun debacle van gisteren. Fout is niet bij hun gemaakt, het ligt aan de hackers..... Sure!!!![]()

Weten we nu nog niet dat hij uit 058 komt
Verwijderd
maswa1414 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:39:
[...]
Weten we nu nog niet dat hij uit 058 komt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 20:40 ]
Verwijderd
haha, inderdaad!Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:41:
[...]
Hebben ze daar tegenwoordig ook al een MM in de buurt
Morgen maar leuk bellen of snel vandaag er nog heengaan!
Verwijderd
Nou voor mij helaas te ver weg...Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:45:
[...]
haha, inderdaad!
Ik heb bij MM Akerpoort besteld en hoop op een levering morgen of de 17e.
Verwijderd
wie gaat er net zoals ik morgenvroeg vroeg uit de veren om in iedergeval niet buiten boord te vallen
en sowieso sony.nl en intertoys eens doorspitten en kijken of hun webshop weer kan leveren.
misschien hebben we geluk?
en sowieso sony.nl en intertoys eens doorspitten en kijken of hun webshop weer kan leveren.
Kun je niet een knack bundel voor mij bemachtigen!Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:45:
[...]
haha, inderdaad!
M3P 24'
Ik hoop (vanuit mijn warme kamer) dat Neckermann morgen een goede levering krijg, waarmee ze mij blij kunnen makenVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:53:
wie gaat er net zoals ik morgenvroeg vroeg uit de veren om in iedergeval niet buiten boord te vallen

Verwijderd
dit klinkt erg verleidelijk om een ps4 nu bij neckermann aan te schaffen via de webshopLeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:55:
[...]
Ik hoop (vanuit mijn warme kamer) dat Neckermann morgen een goede levering krijg, waarmee ze mij blij kunnen maken
alleen als ik het goed begrijp, zijn er mensen die al sinds oktober bij neckermann hebben gereserveerd en hem nog steeds niet hebben.
maar dan heb ik ook nog van iemand begrepen dat ze nog niet echt geleverd hebben.
zal ik het risico wagen en 400 euries naar ze toesturen?
hmm wat een twijfel hierzo hahah
Verwijderd
Kan je niet kiezen voor betalen per acceptgiro? Dan hoef je het pas te betalen als je PS4 is afgeleverd.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:57:
[...]
dit klinkt erg verleidelijk om een ps4 nu bij neckermann aan te schaffen via de webshop
alleen als ik het goed begrijp, zijn er mensen die al sinds oktober bij neckermann hebben gereserveerd en hem nog steeds niet hebben.
maar dan heb ik ook nog van iemand begrepen dat ze nog niet echt geleverd hebben.
Haha tja het is een gok, maar bol.com is sowieso niet beter (daar zat ik eerst) en als je nog helemaal geen reserveringen hebt is het een mooi begin. Als je dan binnenkort iets beters ziet wissel je gewoonVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:57:
[...]
dit klinkt erg verleidelijk om een ps4 nu bij neckermann aan te schaffen via de webshop
Verwijderd
Gewoon de gok wagen op neckermann, heb ik ook gedaan. En ik heb was het die idd heeft gelezen dat dit waarschijnlijk pas de eerste levering wordtVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:57:
[...]
Verwijderd
Mocht je met acceptgiro bestellen, en stel dat je over 2 weken de ps4 elders heb gekregen. In hoeverre is hun policy met het zonder verantwoorden de bestelling te annuleren. Misschien zeggen ze, het is nu eenmaal besteld.
Verwijderd
Wat noem je vroeg? Ik moet er namelijk morgenochtend toch 6:45 maar kan best zijn dat k al wekker om 6 uur fzo zetVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:53:
Verwijderd
jaa bol is niet zo'n droom webshop meer nee haha.LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:59:
[...]
Haha tja het is een gok, maar bol.com is sowieso niet beter (daar zat ik eerst) en als je nog helemaal geen reserveringen hebt is het een mooi begin. Als je dan binnenkort iets beters ziet wissel je gewoon
ik hoop dat sony zijn webwinkel weer laat volstromen met zwart goud.
alleen ik ben benieuwd hoe ze het de vorige keer aanpakten.
ik las ergens dat ze de webshop s'smorgens updaten.
sony en intertoys zien er zeer interessant uit om een ps4 te kopen.
en ik zei nog tegen mijn vriend dat ik wel ongeveer met kerst zat te playstationen.... niet dus.
kom op sony, schiet eens op
Verwijderd
Ja dat is een lastige. Durf eigenlijk niet te zeggen hoe dat qua regelgeving in elkaar zit.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:01:
Mocht je met acceptgiro bestellen, en stel dat je over 2 weken de ps4 elders heb gekregen. In hoeverre is hun policy met het zonder verantwoorden de bestelling te annuleren. Misschien zeggen ze, het is nu eenmaal besteld.
Ik zou denken dat je een bestelling mag annuleren binnen 30 dagen of in ieder geval mag terugsturen.
Je zou eventueel die PS4 kunnen laten bezorgen en meteen terugsturen. Dan hoef je neem ik aan ook niet te betalen.
Verwijderd
ik heb eerlijk gezegd nooit een betaling met acceptgiro gedaan.
ik ben nogal een simpel mens in betalingen en ideal werkt prima en gemakkelijk xD
ik ben nogal een simpel mens in betalingen en ideal werkt prima en gemakkelijk xD
Verwijderd
I agreeVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:04:
Ik weet wel dat ik bij Bol weleens met acceptgiro heb gedaan, maar nog nooit iets teruggestuurd, dus ik durf daar geen antwoord op te geven.
MM Zoetermeer heeft nog 73 reserveringen staan. En geen idee op welke termijn er weer PS4's beschikbaar gaan zijn. De ene keer ontvangen ze er 1 de andere keer 5...... Zometeen Alphen maar eens bellen.
Verwijderd
Ongeletterde... Acceptgiro's zijn oldskoolVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:04:
Verwijderd
Net even opgezocht, als je wil annuleren moet je ze bellen. Geen extra kosten aan t annuleren. Als t pakket al is verzonden kun je t weigeren aan de deur of retour sturen. Dus de gok kan je altijd nemenVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Ja dat is een lastige. Durf eigenlijk niet te zeggen hoe dat qua regelgeving in elkaar zit.
Ik zou denken dat je een bestelling mag annuleren binnen 30 dagen of in ieder geval mag terugsturen.
Je zou eventueel die PS4 kunnen laten bezorgen en meteen terugsturen. Dan hoef je neem ik aan ook niet te betalen.
Verwijderd
soms zie ik wel langs de provinciale weg paar vissers staan.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:05:
[...]
Ongeletterde... Acceptgiro's zijn oldskoolZo leerde wij vroegah te betalen
Mja ik heb nu vrijwel overal hengeltjes uit hangen. Kwestie van tijd voor er eentje hapt!
wij zijn nu op zoek naar de zwarte knapen maar dan langs de digitale sloten.
man o man, wat moet je een geduld hebben met vissen
ik vreet hier mn vingers zowat op hahah
Verwijderd
En net zoals bij het echte vissen moet je er vroeg voor opstaanVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:06:
[...]
soms zie ik wel langs de provinciale weg paar vissers staan.
Verwijderd
Mooi en cryptisch omschreven lotgenoot :-)Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:06:
[...]
soms zie ik wel langs de provinciale weg paar vissers staan.
wel even een eerlijke waarschuwig voor de mensen die zo graag op 1 zitten te wachten; er is gewoon niet veel op dit moment om er uberhaupt op te spelen.
Hoop dat dat iets goeds doet
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Ja zoals Bert Visscher zou zeggen:" ik heb nooit begrepen waarom vissen s'morgens vroeg moet, gaat dat om 9 uur dicht ofzo"Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:07:
[...]
En net zoals bij het echte vissen moet je er vroeg voor opstaan
Verwijderd
*slowchat* Dat maak ik altijd zelf nog wel uit of er wat op te spelen is ja of neeDenko schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:08:
wel even een eerlijke waarschuwig voor de mensen die zo graag op 1 zitten te wachten; er is gewoon niet veel op dit moment om er uberhaupt op te spelen.
Als je bij bol.com de preorder annuleerd als ie nog niet is opgestuurd, duurt het hooguit 3 dagen (info van ppl op dit forum en van bol,com zelf), als je het al hebt gekregen kan je m gewoon terug sturen. In dat laatste geval duurt het wel langer voordat je je geld terug krijgt, ik heb daar een slechte ervaring mee waarbij ik mijn geld pas 4 weken nadat ik een door bol.com verkeerd gestuurd pakketje had teruggestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:05:
[...]
I agree
Ik weet wel dat ik bij Bol weleens met acceptgiro heb gedaan, maar nog nooit iets teruggestuurd, dus ik durf daar geen antwoord op te geven.

Niet heel veel games nee, maar de games die er zijn kan ik lang spelen hoorDenko schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:08:

Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.