[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:57:
[...]

dit klinkt erg verleidelijk om een ps4 nu bij neckermann aan te schaffen via de webshop
alleen als ik het goed begrijp, zijn er mensen die al sinds oktober bij neckermann hebben gereserveerd en hem nog steeds niet hebben.
maar dan heb ik ook nog van iemand begrepen dat ze nog niet echt geleverd hebben.
zal ik het risico wagen en 400 euries naar ze toesturen?
hmm wat een twijfel hierzo hahah
Ik heb inderdaad 21 oktober besteld, maar ben ook maar een van de weinige.. Heb dr niet veel gezien die dat ook hebben gedaan.
Verder heb ik idd niks gekregen, maar dit komt omdat het idd nu pas de eerste levering van neckermann wordt. Volgensmij heb ik best een grote kans dat ik erbij zit!

En ik maar schelden op mn moeder dat ze bij bol.com of mm of wehkamp moest bestellen toen:p aangezien we de betaal optie accept giro hebben geselecteerd nog niks betaald, dus we hadden zoiets, nadat we erna nog bij wehkamp hadden besteld, laat de bestelling van neckermann openstaan kan geen kwaad.

Kom denk ik toch mijn moeder te bedanken dat ze er zo vroeg besteld heeft:p

Weet iemand iets van de levering van neckermann? Ik lees hier alleen midden/eind januari. Is dit zeker? Zijn er geen preciese datums bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:12:
[...]

Niet heel veel games nee, maar de games die er zijn kan ik lang spelen hoor O-) (Killzone, BF4, NBA2K14)
NBA2K14 ziet er trouwens echt waanzinnig uit. Ik hou niet van dit soort games, maar toen ik deze game zag was het wel ff watertanden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:12:
[...]

Ik heb inderdaad 21 oktober besteld, maar ben ook maar een van de weinige.. Heb dr niet veel gezien die dat ook hebben gedaan.
Verder heb ik idd niks gekregen, maar dit komt omdat het idd nu pas de eerste levering van neckermann wordt. Volgensmij heb ik best een grote kans dat ik erbij zit!

En ik maar schelden op mn moeder dat ze bij bol.com of mm of wehkamp moest bestellen toen:p aangezien we de betaal optie accept giro hebben geselecteerd nog niks betaald, dus we hadden zoiets, nadat we erna nog bij wehkamp hadden besteld, laat de bestelling van neckermann openstaan kan geen kwaad.

Kom denk ik toch mijn moeder te bedanken dat ze er zo vroeg besteld heeft:p

Weet iemand iets van de levering van neckermann? Ik lees hier alleen midden/eind januari. Is dit zeker? Zijn er geen preciese datums bekend?
Ik denk 22 januari, tegelijktertijd met bol.com. Of 29 januari, dat is volgens mij laatste grote levering in januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:09:
[...]

Ja zoals Bert Visscher zou zeggen:" ik heb nooit begrepen waarom vissen s'morgens vroeg moet, gaat dat om 9 uur dicht ofzo" :) :P
jeetje
die bert visscher heeft gelijk ook nog.
zo lang ik me kan herrineren waren inderdaad de voorraden om 9 uur dicht bij de intertoys en de sony.
alleen de vroege vogels konden van het geluk genieten en die kijken nu alleen nog maar naar de T&T webpagina. en ik geef ze gelijk ook nog hahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Hoe zit het nu eigenlijk met bf4 online? Heb hier fifa14 en bf4 al klaar liggen. Hoor nog steeds dat fifa genoeg fouten in online geeft, maar hoe zit dat met bf4. Dat er bepaalde bugs zijn dat snap ik, maar is de game nu wel gewoon op een redelijke manier te spelen?

Want fifa is dat niet volgensmij, hoor alleen maar dat vaak potjes niet geteld worden of dat er een verlies wordt aangegeven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:16:
[...]

jeetje
die bert visscher heeft gelijk ook nog.
zo lang ik me kan herrineren waren inderdaad de voorraden om 9 uur dicht bij de intertoys en de sony.
alleen de vroege vogels konden van het geluk genieten en die kijken nu alleen nog maar naar de T&T webpagina. en ik geef ze gelijk ook nog hahah!
Ik was in van die vroege vogels bij de Sony. Alleen op Safari scheen een of andere bug te zijn waardoor hij stond op niet bestelbaar. Denken dat iemand op t forum foutje had gemaakt en rustig naar school gegaan... En toen kwam k thuis en zag ik het resultaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:15:
[...]

Ik denk 22 januari, tegelijktertijd met bol.com. Of 29 januari, dat is volgens mij laatste grote levering in januari
Ik bel morgen eens, of heeft iemand dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:14:
[...]

NBA2K14 ziet er trouwens echt waanzinnig uit. Ik hou niet van dit soort games, maar toen ik deze game zag was het wel ff watertanden :9~
Terecht :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:17:
[...]

Ik bel morgen eens, of heeft iemand dat al gedaan?
Nope, denk ook dat het geen zin heeft want de enige antwoorden van Neckermann die ik heb rond zitten zwerven op het internet is dat ze t niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:17:
[...]

Ik was in van die vroege vogels bij de Sony. Alleen op Safari scheen een of andere bug te zijn waardoor hij stond op niet bestelbaar. Denken dat iemand op t forum foutje had gemaakt en rustig naar school gegaan... En toen kwam k thuis en zag ik het resultaat.....
apple, goed gedaan.
dat is toch ook raar, elke webprogramma zou een webshop foutloos moeten laden...
helaas ga ik daar niet over, maar toch is het echt heel balen.
ik hoop voor je dat je in deze strijd toch nog een zwarte knaap zsm kan bemachtigen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las trouwens van de week op de FrontPage dat the Division wellicht pas in 2015 komt.
Daar kijk ik ook wel erg naar uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:19:
[...]

apple, goed gedaan.
dat is toch ook raar, elke webprogramma zou een webshop foutloos moeten laden...
helaas ga ik daar niet over, maar toch is het echt heel balen.
ik hoop voor je dat je in deze strijd toch nog een zwarte knaap zsm kan bemachtigen ! :)
Haha tnx, Iphoney trouwens. Mac vindt ik niks, maar dat is iets heel anders. Insgelijks trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:19:
[...]

Las trouwens van de week op de FrontPage dat the Division wellicht pas in 2015 komt.
Daar kijk ik ook wel erg naar uit. :9~
Ja heel veel goede games zijn vertraagd : Watch Dogs, Drive Club, Destiny :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Ja heel veel goede games zijn vertraagd : Watch Dogs, Drive Club, Destiny :/
Ja dat is wel jammer. Ik denk dat ik me de komende maanden wel kan vermaken met FIFA 14. Zit ook te twijfelen over Need For Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:20:
[...]

Haha tnx, Iphoney trouwens. Mac vindt ik niks, maar dat is iets heel anders. Insgelijks trouwens :p
zelfde gevoel, ik ben opgegroeid met de windows en ik zal er heel mn leven bij windows blijven.
het is een soort cultuur, net met welke OS je opgroeit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overgestapt naar OSX, maar gebruik overal Google Chrome als browser... De zaligheid! En op beide soorten computers dezelfde ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
NBA ziet er ook verschrikkelijk mooi uit, maar vinden jullie dit dan een aanrader voor iemand die niet veel met basketbal te maken heeft? Het gaat tenslotte om de gameplay, dat de graphics er zijn is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:26:
NBA ziet er ook verschrikkelijk mooi uit, maar vinden jullie dit dan een aanrader voor iemand die niet veel met basketbal te maken heeft? Het gaat tenslotte om de gameplay, dat de graphics er zijn is mooi meegenomen.
Wellicht als ie een keer in de budgetbak ligt dat ik het een keertje wil proberen om een basketbal game te spelen. Ik heb er geen 60 euro voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:26:
Nee er is niks aan voor iemand die niets met Basketbal te doen heeft, maar zo wel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:28:
[...]

Nee er is niks aan voor iemand die niets met Basketbal te doen heeft, maar zo wel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb Knack al... Ik krijg als het goed is een Killzone bundel zoals het er nu naar uit ziet. En dan Resogun.. Daar ben ik naast alle PS3 en Wii U backlog games en de aankomende recensiegames voor de site waar ik voor schrijf bij... Ik hoef me niet te vervelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Ik heb Knack al... Ik krijg als het goed is een Killzone bundel zoals het er nu naar uit ziet. En dan Resogun.. Daar ben ik naast alle PS3 en Wii U backlog games en de aankomende recensiegames voor de site waar ik voor schrijf bij... Ik hoef me niet te vervelen!
En welke site is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als er echt geen game meer is die je leuk vindt bij de release..dan heb je altijd nog

http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=29696

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:38:
en als er echt geen game meer is die je leuk vindt bij de release..dan heb je altijd nog

http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=29696

:+
Nice one! :)
Volgens mij nog best wel een vermakelijke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Nice one! :)
Volgens mij nog best wel een vermakelijke game
Voor die graphics en gameplay koop ik nou de ps4. Daar kan Killzone nog wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:44:
[...]

Voor die graphics en gameplay koop ik nou de ps4. Daar kan Killzone nog wat van leren!
Kun je beter even wachten op Rayman Legends. Wat een beest van een game. Ongeevenaard op de Wii U Maar wellicht kan de PlayStation familie die touch controls mooi toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBeatz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-12-2021
Op internet kan je zien dat veel mensen vandaag een playstation 4 ontvangen hebben. Kijk maar eens op marktplaats voor 600 euro kan je daar een kopen.....bah bah bah.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaBeatz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:53:
Op internet kan je zien dat veel mensen vandaag een playstation 4 ontvangen hebben. Kijk maar eens op marktplaats voor 600 euro kan je daar een kopen.....bah bah bah.. :(
Tis jammer dat Marktplaats er niets aan doet. Ik rapporteer die gebruiker altijd vanwege dit soort woekerprijzen. Tis me al diverse malen gelukt om gebruiker van makrtplaats af te knikkeren om dit soort rotgeintjes, maar leuk is anders. Zowiezo is marktplaats veel te vrijblijvend om betrouwbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaBeatz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:53:
ja stelletje geldwolven dat ze zijn.
lopen ze op diverse sites te mopperen dat ze willen gamen.
nee hoor, willen ze weer een slaatje uit slaan.
het is niet verboden, maar het is wel echt belachelijk.
ik bedoel wie in godsnaam betaald 100-150 euro meer voor als je hem bij een offciele dealer kan kopen? (en stukken goedkoper ook nog)
ik vind het echt schandalig dat mensen zo geld willen verdienen.
ik hoop dat niemand het koopt.
en ze doen gewoon 100 euro erboven op
kijk al was het 10-20 euro ofzoiets.
dan valt het nog wel te bezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet je overigens of je een Europees model of een US model koopt, stel dat je via marktplaats eentje aanschaft. Wat betreft die 600 euro..Het is legaal. Als iemand het er voor over heeft...goed geincasseerd voor de verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind 50 euro nog een redelijke prijs om meer voor de Ps4 te betalen alles daarboven is afzetterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:57:
hoe weet je overigens of je een Europees model of een US model koopt, stel dat je via marktplaats eentje aanschaft. Wat betreft die 600 euro..Het is legaal. Als iemand het er voor over heeft...goed geincasseerd voor de verkoper :)
kan je toch niet maken paar honderd euro ermeer voor vragen.
stel je eens voor als iedereen dat zou gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:58:
ik vind 50 euro nog een redelijke prijs om meer voor de Ps4 te betalen alles daarboven is afzetterij...
precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betaal geen euro meer voor zo'n ding dan waar ze retail voor aangeboden worden. Die prijzen zijn niet voor niets bedacht en i'll be damned als een of ander louche figuur over mijn rug daar ook nog eens 'dik' aan verdiend. No thank you. Voor die 50 euro extra kun je gewoon een extra controller, game of camera kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBeatz
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:57:
Jappie je hebt wel gelijk hoor, maar toch heb ik er moeite mee. Ik zou hem gewoon voor dezelfde prijs verkopen als ik er niets mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:58:
[...]

kan je toch niet maken paar honderd euro ermeer voor vragen.
stel je eens voor als iedereen dat zou gaan doen...
T ergste is dat t helft dat ook werkelijk doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:01:
[...]

Zaak voor ons dat wij daar niet in trappen en deze oplichters rapporteren. Onderaan de advertentie op marktplaats kan dat gewoon, en dan 'verdachte adverteerder' aanklikken. Problem solved. Als iedereen DAT nou es doet? Dan is het niet interessant meer om die dingen op marktplaats te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat hebben mensen toch.
en dit is er dus ook precies met heel dit economische systeem gaande.
er zitten te veel 'graaiers'.
accepteer hoe het is en volg een goede opleiding
ga de ict in, verdien je geld en geniet van het geld.
ik snap er niet van.
de overpriced ps4 en de slechte levering van de ps4 maken het er niet beter op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

door dat soort mensen gaat de markt kapot. als niemand extreem veel zou betalen zakt de prijs vanzelf :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat een huilbaby's hier over te hoge prijzen op Marktplaats. Ik had er 2 in bestelling staan en uiteindelijk maar 1 ontvangen. Maar als ik die 2e had ontvangen, dan had die echt wel voor minstens € 100,- meer worden verkocht. Waarom zou je een dief van je eigen portemonnee zijn door de nobele moraalridder uit te gaan hangen? Er zijn nu eenmaal mensen die het ervoor over hebben. Is niet de schuld van de verkoper. Zo werkt de markt nu eenmaal bij schaarste. Als je dan al boos wil worden op iets of iemand, kun je dat beter op Sony zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBeatz
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:03:
[...]

door dat soort mensen gaat de markt kapot. als niemand extreem veel zou betalen zakt de prijs vanzelf :F
Juist! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn de verwachtingen bij jullie bij Bol? 22 januari waarschijnlijk een levering? wat verwachten jullie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:05:
Hoe zijn de verwachtingen bij jullie bij Bol? 22 januari waarschijnlijk een levering? wat verwachten jullie? :+
smoesjes en dat standaard bol geneuzel.
ik zet liever in op sony.nl / IT / en MM en SAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
de markt gaat daar niet kapot door. sony heeft ze gld toch wel binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBeatz
bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:04:
Wat een huilbaby's hier over te hoge prijzen op Marktplaats. Ik had er 2 in bestelling staan en uiteindelijk maar 1 ontvangen. Maar als ik die 2e had ontvangen, dan had die echt wel voor minstens € 100,- meer worden verkocht. Waarom zou je een dief van je eigen portemonnee zijn door de nobele moraalridder uit te gaan hangen? Er zijn nu eenmaal mensen die het ervoor over hebben. Is niet de schuld van de verkoper. Zo werkt de markt nu eenmaal bij schaarste. Als je dan al boos wil worden op iets of iemand, kun je dat beter op Sony zijn.
400 + 100= 500

Dat is nog geen belachelijke prijs van 600 of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:06:
[...]

smoesjes en dat standaard bol geneuzel.
ik zet liever in op sony.nl / IT / en MM en SAT
Ik word gewoon kotsziek van bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:07:
[...]

Ik word gewoon kotsziek van bol.
sorry hoor maar wehkamp is erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja echt? heb besteld bij bol en wehkamp. 11 nov bij bol en 2 dec bij wehkamp. Denk dat ik ze nooit ga krijgen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Geen enkel is zo erg als MyCom.....
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

stelletje eikels dat ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBeatz
Zal maar stoppen met zeuren haha. 8)7

Ben vandaag bij de mm in Maastricht geweest. Ze hadden vandaag 10 ps4 Knack bundels binnen gekregen. Volgende week vrijdag komt er een nieuwe levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:08:

[...]
oke oke dixons en mycom zijn wel erger maar dat zijn ook winkels waarvan ik het verwacht |:(

overigens heb ik bij wehkamp rond begin/midden november besteld en ziet er allemaal niet goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:08:

[...]
MyCom krijgt eind deze maand vooralsnog ergens tussen de 300 en 3000 consoles... Laten we hopen dat het het laatste is... Hun levering zou significant zijn, ze roepen nu overal dat ze voldoende krijgen om hun hele pre-order lijst weg te werken... Of dat voor alle bestellingen tot 29 november, of tot nu zijn, dat weet ik niet. Dat ze vertrouwen hebben in hun volgende levering staat vast. aan de andere kant grootspraak en het track record van MyCom, dan zakt de moed me wel in de schoenen.

Vierde punt. Ik geloof dat er pre-orders uit augustus nog open staan bij Mycom, dus die hebben zowiezo reden om keihard te klagen bij hun leverancier en Sony.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf het idee dat bol 3 en 4e levering bij elkaar gooien. Kan toch niet dat ze maar 3 dagen hebben uitgeleverd bij levering 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:11:
[...]

MyCom krijgt eind deze maand vooralsnog ergens tussen de 300 en 3000 consoles... Laten we hopen dat het het laatste is... Hun levering zou significant zijn, ze roepen nu overal dat ze voldoende krijgen om hun hele pre-order lijst weg te werken... Of dat voor alle bestellingen tot 29 november, of tot nu zijn, dat weet ik niet. Dat ze vertrouwen hebben in hun volgende levering staat vast. aan de andere kant grootspraak en het track record van MyCom, dan zakt de moed me wel in de schoenen.
Sja..laten we het hopen dan, ik heb 2 bestellingen daar staan, de kale van begin oktober en de KZ/DS/CAM bundle begin december...we gaan het zien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Zaak voor ons dat wij daar niet in trappen en deze oplichters rapporteren. Onderaan de advertentie op marktplaats kan dat gewoon, en dan 'verdachte adverteerder' aanklikken. Problem solved. Als iedereen DAT nou es doet? Dan is het niet interessant meer om die dingen op marktplaats te zetten.
zit het je zo hoog dat jij zelf nog geen ps4 hebt? :X
het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Dus hierbij beloof jij dat je als je 2 ps4's hebt dat je hem zonder enige winst verkoopt? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een PS4 aangeschaft via marktplaats. Ik heb hem over genomen voor 450 euro. Reden is simpel. Ik heb de komende tijd ontzettend veel vrije tijd maar vanaf begin februari minimaal 5 maanden niet meer. Daarnaast ligt het natuurlijk aan je financiële situatie. Ik kan net zo vrolijk verder gaan met mijn studentenleven als ik deed voor de aanschaf van de PS4.

Overigens zijn bedragen als 600 natuurlijk wel belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffex schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:15:
[...]

zit het je zo hoog dat jij zelf nog geen ps4 hebt? :X
het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Dus hierbij beloof jij dat je als je 2 ps4's hebt dat je hem zonder enige winst verkoopt? 8)
Sterker nog, dan gaat ie voor kostprijs hier op het V&A bord. 399 euro's, is pakketpost dus 6,75 voor een pakketzegel en that's it! Ik heb zelf absoluut geen haast met mijn PS4 zoals ik zelf al zei. Maar als ik ergens niet tegen kan zijn het louche figuren die misbruik maken van de situatie (zoals we nu zien met de levertekorten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:18:
[...]

Sterker nog, dan gaat ie voor kostprijs hier op het V&A bord. 399 euro's, is pakketpost dus 6,75 voor een pakketzegel en that's it! Ik heb zelf absoluut geen haast met mijn PS4 zoals ik zelf al zei. Maar als ik ergens niet tegen kan zijn het louche figuren die misbruik maken van de situatie (zoals we nu zien met de levertekorten.)
helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
ThaBeatz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:09:
Zal maar stoppen met zeuren haha. 8)7

Ben vandaag bij de mm in Maastricht geweest. Ze hadden vandaag 10 ps4 Knack bundels binnen gekregen. Volgende week vrijdag komt er een nieuwe levering
Hoeveel mensen hadden ze op de bestellijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een nieuwe firmware update? :'(

Sony heeft vast en zeker nog niks bekend gemaakt van hun "grote" Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet zo dat je noodgedwongen voor 600 euro een ps4 moet kopen
Als ik 'm voor 1200 euro kan verkopen doe ik dat. (nu zou ik het zo niet aanbieden :+ )
Het gaat erom dat de koper over zijn eigen portemonnee gaat..Als hij of zij er voor kiest om niet te wachten maar vanavond een ps4 in huis wilt hebben voor 200 euro meer. Prima toch. De verkoper biedt het alleen maar te koop aan, als niemand zou reageren is er geen vraag en zal ie snel zijn prijs zakken of niet verkopen maar schijnbaar is er vraag naar ps4 van 600 euro..

trouwens geheel terzijde... de ps3 was in de winkel te koop voor 599 euro. Als de ps4 599 euri had gekost had ik het ook geloofd . staat los van het verhaal hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:18:
Ik heb zelf ook een PS4 aangeschaft via marktplaats. Ik heb hem over genomen voor 450 euro.
Dat was zeker echt fantastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:22:
[...]

ik proef iets van nijd.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Opgelicht voor 50 euro dus. Was het dat waard? Die twee weken die je nu extra kunt gamen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:23:
[...]

Opgelicht voor 50 euro dus. Was het dat waard? Die twee weken die je nu extra kunt gamen? :9
ik zou het der zwaar voor overhebben aangezien het 2 weken vakantie waren voor veel mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Klopt inderdaad! Maar als mensen nu toevallig onverwachts een 2e ps4 krijgen en die verkopen oke.. maar er zijn mensen die gewoon vanaf begin af aan overal hebben besteld met voorbedachte reden om winst te gaan maken: SCHANDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog enige sporen, tekenen geweest dat je morgen (s'morgens vroeg) een playstation 4 (kale) kan kopen bij de sony store online / intertoys of een andere winkel.
ik heb namelijk 3 wekkers, 2 laptops en 2 reserve accus stand by.
als er nog zo'n stunt wordt uitgehaald, wil ik er wel klaar voor zijn.
morgen vroeg ben ik ter plaatse op de webwinkel!! >:D
wie maakt dezelfde tactische plannen?
gewoon voor de zekerheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBeatz
N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:21:
[...]

Hoeveel mensen hadden ze op de bestellijst?
Durf ik niet te zeggen. Ik sta 23ste en de lijst is veel langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:24:
Klopt inderdaad! Maar als mensen nu toevallig onverwachts een 2e ps4 krijgen en die verkopen oke.. maar er zijn mensen die gewoon vanaf begin af aan overal hebben besteld met voorbedachte reden om winst te gaan maken: SCHANDE
IDEAAL _/-\o_ Ik denk niet eens dat het schandalig is, eerder tegenovergesteld dus ;)..Het is puur zakelijk investeren en je rendement behalen :) ideaal als je dit hebt voorzien en nu de vruchten plukt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:24:
zijn er nog enige sporen, tekenen geweest dat je morgen (s'morgens vroeg) een playstation 4 (kale) kan kopen bij de sony store online / intertoys of een andere winkel.
ik heb namelijk 3 wekkers, 2 laptops en 2 reserve accus stand by.
als er nog zo'n stunt wordt uitgehaald, wil ik er wel klaar voor zijn.
morgen vroeg ben ik ter plaatse op de webwinkel!! >:D
wie maakt dezelfde tactische plannen?
gewoon voor de zekerheid?
Ik :) Hoe laat jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:23:
[...]

Never mind. Ik had gedacht dat deze hier wel bekend was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:28:
[...]

[...]

die vent is echt moeilijk glad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat was echt fantastisch. Voelde net alsof ik 500 euro kreeg :P
Afbeeldingslocatie: http://img.youtube.com/vi/JY9vDooiwpk/0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:28:
[...]

[...]

6:00
6:30
7:00
xD
en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal mij denk wel bedoelen :)
K moet morgen toch 6:45 opstaan voor school. Maar k sta 6:00 of 6:15 op denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:40:
[...]

Je zal mij denk wel bedoelen :)
K moet morgen toch 6:45 opstaan voor school. Maar k sta 6:00 of 6:15 op denk :)
Jaaa sorry Oops foutje hahaa
mooi! Ik hoop voor ons beiden en de andere strijders dat we Operatie Zwarte parel morgen mogen bestellen!
nu vroeg onder de wol en dromen over black beauty <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:24:
[...]

IDEAAL _/-\o_ Ik denk niet eens dat het schandalig is, eerder tegenovergesteld dus ;)..Het is puur zakelijk investeren en je rendement behalen :) ideaal als je dit hebt voorzien en nu de vruchten plukt.
Nou als jij over de rug van andere mensen zo je geld wilt verdienen zegt dat genoeg over jou.

Gelukkig heeft het grootste deel van de inwoners niet zo'n karakter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:43:
[...]

Nou als jij over de rug van andere mensen zo je geld wilt verdienen zegt dat genoeg over jou.

Gelukkig heeft het grootste deel van de inwoners niet zo'n karakter :*)
even rustig het is en blijft wel Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:43:
[...]

Jaaa sorry Oops foutje hahaa
mooi! Ik hoop voor ons beiden en de andere strijders dat we Operatie Zwarte parel morgen mogen bestellen!
nu vroeg onder de wol en dromen over black beauty <3
Morgen komt toch niks?? Ik moet zelf om 6 op voor de stage dus ik kijk ook wel even. Maar intertoys gaf aan door die gehackte link dat er niks meer over was gebleven en Sony had aangegeven dat ze pas over 1/2 weken weer de voorraad op de site zouden aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:46:
[...]

Morgen komt toch niks?? Ik moet zelf om 6 op voor de stage dus ik kijk ook wel even. Maar intertoys gaf aan door die gehackte link dat er niks meer over was gebleven en Sony had aangegeven dat ze pas over 1/2 weken weer de voorraad op de site zouden aanpassen.
welke datum zal dat ongv kunnen zijn?
wat zijn de normale intervallen in dagen wanneer de ps4's bevoorraad kunnen worden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:50:
[...]

wat zijn de normale intervallen in dagen wanneer de ps4's bevoorraad kunnen worden? :O
Ik denk zelf de 21/22ste van januari.
Maar ze hadden ook aangegeven dat wanneer je dan besteld, je 'm 2 weken daarna zou krijgen.

Dus daar heb je ook niet veel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:50:
[...]

Ik heb sony gebeld die dag dat het op de site stond, 30-31 januari kreeg sony.nl weer een levering kon ze me toen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:51:
[...]

Ik denk zelf de 21/22ste van januari.
Maar ze hadden ook aangegeven dat wanneer je dan besteld, je 'm 2 weken daarna zou krijgen.

Dus daar heb je ook niet veel aan..
fantastisch
dat word dus elke dag 7 u wakker worden en f5 spammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang denken jullie dat deze leveringsproblemen nog zullen aanhouden? Intertoys vertelde mij dat ze in februari vrij dachten te verkopen. Ze hadden echter een wachtrij van 40, dus echt realistisch lijkt me dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René90 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:54:
[...]

Ik heb sony gebeld die dag dat het op de site stond, 30-31 januari kreeg sony.nl weer een levering kon ze me toen vertellen.
zeer, zeer bedankt kerel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die last heeft van lag bij zijn eigen geluid wanneer hit gameplay streamt? Heb mijn boxen en headset beiden getest dus daar ligt het probleem niet. Na het eindigen van de stream was het ook weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Laatst online: 27-12-2022
samet5 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:58:
Vorige week zij MM tegen mij dat er een lading zou komen vandaag en me zouden bellen en ik hem vrijdag zou krijgen, nou alweer geen ps4 en een heel weekend lang vervelen..
[afbeelding]
Welke mediamarkt want ik heb er vanmiddag eentje opgehaald in hoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch morgen gewoon 7:45 opstaan als ik zo hoor dat pas 2 weken weer nieuwe levering bij sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesper vos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:00:
[...]

Maastricht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc5
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-12-2022

rc5

Ok serieus.. ik ben inmiddels 38.. heb nog nooit een PS gehad (wel meerdere xboxen) en probeer al een HELE tijd aan een ps4 te komen.. ik word inmiddels gek hahaha..
Maar goed heb een week geleden via amazon.co.uk besteld en morgen zou hij opgestuurd worden.. morgen.. pfffff... dat is nog een uur wachten.. aaaaaaah..

sorry.. moest het ff delen.. en aangezien dit slow chat ofzo is dacht ik dat moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:56:
Hoe lang denken jullie dat deze leveringsproblemen nog zullen aanhouden? Intertoys vertelde mij dat ze in februari vrij dachten te verkopen. Ze hadden echter een wachtrij van 40, dus echt realistisch lijkt me dit niet.
MM denkt met de levering eind januari alle pre-orders weg te kunnen werken = losse verkoop
Bart Smit denkt nog tot eind februari bezig te zijn om pre-orders weg te werken

Van de rest kan je helemaal niet op aangaan volgens mij (Bol/wehkamp/coolblue :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
NickPtrs schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:00:
[...]

Nou vriend zal ik jou eens vertellen dat Sony verlies draait op elke Playstation dus kom niet met idiote dingen als dit aanzetten die je uit je duim hebt gezogen.
Zonde dat je over andermans rug geld moet verdienen, maarja zij hebben 't er wel voor gegeven.
Ok, Vriend dus volgens jou brengt sony de Playstation op de markt om verlies mee te maken en jou zo blij te maken.

Verlies maken op die console is 1...... allemaal om woekerwinsten te maken met games en accesoires haha, Sony is een commercieel bedrijf! draait enkel en alleen om GELD!! en dat is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:02:
[...]

Ok, Vriend dus volgens jou brengt sony de Playstation op de markt om verlies mee te maken en jou zo blij te maken.

Verlies maken op die console is 1...... allemaal om woekerwinsten te maken met games en accesoires haha, Sony is een commercieel bedrijf! draait enkel en alleen om GELD!! en dat is goed.
Sony verkoopt de PS4 voor geld om hun klanten te voorzien met een leuke game ervaring. Wat bied jij je klanten voor de extra 150 euro dat ze er voor over hebben behalve je eigen hebzucht voor geld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek vooral nog een PS4 camera, zag overal waar ik bekend ben dat die is uitverkocht. Iemand hem toevallig tegengekomen voor een normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 14:32
Leuke nick heb je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik kwam er pas geleden pas achter dat je nu dus ook moet betalen voor online gamen op de PS4. Pfff, dacht ik eindelijk eens gratis af en toe een online potje te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
NoqNoq schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:21:
Als we de troll nou gewoon allemaal negeren is zijn lol over en hebben wij geen last meer van deze gefrustreerde puber.
YouTube: 10 Hour Video - Troll Song

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee want ik heb 'm ook niet..maar ik klaag ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSpanishInq
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
Jesper vos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:00:
[...]

Was je door MM gebeld? En hadden ze een grotere lading binnen gekregen? Ik stond daar nml 4 of 5e op de lijst en heb nog niets van ze gehoord... Gister nog langs geweest en toen hadden ze ook niks staan/wisten niet wanneer er wat binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:22:
Ik kwam er pas geleden pas achter dat je nu dus ook moet betalen voor online gamen op de PS4. Pfff, dacht ik eindelijk eens gratis af en toe een online potje te doen :(
Heb hem bij veel verschillende winkels voor 37,5 gezien voor een jaar. Valt best mee als je dan ook nog bedenkt dat je elke maand een gratis game krijgt.
Pagina: 1 ... 14 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.