Ik heb inderdaad 21 oktober besteld, maar ben ook maar een van de weinige.. Heb dr niet veel gezien die dat ook hebben gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:57:
[...]
dit klinkt erg verleidelijk om een ps4 nu bij neckermann aan te schaffen via de webshop
alleen als ik het goed begrijp, zijn er mensen die al sinds oktober bij neckermann hebben gereserveerd en hem nog steeds niet hebben.
maar dan heb ik ook nog van iemand begrepen dat ze nog niet echt geleverd hebben.
zal ik het risico wagen en 400 euries naar ze toesturen?
hmm wat een twijfel hierzo hahah
Verder heb ik idd niks gekregen, maar dit komt omdat het idd nu pas de eerste levering van neckermann wordt. Volgensmij heb ik best een grote kans dat ik erbij zit!
En ik maar schelden op mn moeder dat ze bij bol.com of mm of wehkamp moest bestellen toen:p aangezien we de betaal optie accept giro hebben geselecteerd nog niks betaald, dus we hadden zoiets, nadat we erna nog bij wehkamp hadden besteld, laat de bestelling van neckermann openstaan kan geen kwaad.
Kom denk ik toch mijn moeder te bedanken dat ze er zo vroeg besteld heeft:p
Weet iemand iets van de levering van neckermann? Ik lees hier alleen midden/eind januari. Is dit zeker? Zijn er geen preciese datums bekend?